Zamknij

Jak powinna wyglądać strona wizytówka dla freelancera lub małej firmy?

11:44, 03.11.2017 Redakcja Haloursynow.pl Aktualizacja: 11:51, 03.11.2017
Skomentuj mat. prasowe mat. prasowe

Jeśli jesteś wolnym strzelcem lub prowadzisz działalność na małą skalę, zapewne nie jest Ci potrzebny rozbudowany portal. Możesz zaprezentować swoją ofertę w Sieci zakładając prostą witrynę typu wizytówka. Jest to strona składająca się zwykle z kilku zakładek, z możliwością późniejszej rozbudowy. Dzięki jej posiadaniu zdołasz szybciej dotrzeć do swoich docelowych Klientów – bez względu na miejsce, w którym się znajdują. Artykuł ten powstał przy współpracy z marketingowcami oraz specjalistami UX agencji interaktywnej Wezom z Wrocławia.

Jakie cechy powinny spełniać strony wizytówkowe?

W przypadku strony typu wizytówka liczy się przede wszystkim zrozumiała i przystępnie podana treść. Pamiętaj, że masz tylko 8 sekund na to, aby zainteresować potencjalnego Klienta swoją ofertą. Uwiedź go zatem atrakcyjnym nagłówkiem, który oddziałuje na emocje. Dzięki temu będzie miał ochotę zapoznać się bliżej z tym, co masz mu do zaoferowania. Następnie wymień krótko zakres swoich usług i podkreśl korzyści, jakie można odnieść współpracując z Tobą – najlepiej w formie listy wypunktowanej.

Strona wizytówka to doskonała okazja ku temu, aby pochwalić się referencjami od dotychczasowych Klientów, a także zaprezentować portfolio prezentujące najciekawsze realizacje. Nie można zapomnieć także o zakładce kontaktowej – czy to w postaci elektronicznego formularza czy danych teleadresowych.

Responsywna wizytówka dostosowana do urządzeń mobilnych

Aby Twoja witryna przyciągała potencjalnych Klientów, muszą zostać zachowane standardy User Experience. Strony wizytówkowe powinny się błyskawicznie wczytywać i wyświetlać poprawnie na różnego rodzaju urządzeniach – w tym mobilnych. Prosty i przejrzysty design, intuicyjna nawigacja, odpowiednie linkowanie wewnętrzne – to wszystko sprawia, że serwis jest postrzegany jako profesjonalny. Pozwala więc budować pozytywny wizerunek jego posiadacza, a w konsekwencji poprawiać wyniki sprzedaży.

Postaw na unikalny projekt graficzny oraz autorski CMS

Jeśli prowadzisz małą firmę, to pewnie szukasz na każdym kroku oszczędności i rozważasz wybór gotowego szablonu w niskiej cenie. Pamiętaj jednak, że w ten sposób będziesz odbierany jako amator, któremu daleko do kategorii Premium. Dlatego postaw na wizytówkę zaprojektowaną od podstaw przy udziale doświadczonych grafików, marketingowców i ekspertów UX. Jeśli skorzystasz z oferty firmy Wezom z Wrocławia, uzyskasz dodatkowo dostęp do autorskiego systemu zarządzania treścią. Będziesz mógł dzięki temu w dowolnej chwili edytować i rozbudowywać dotychczasową zawartość witryny. Nie sprawi Ci to najmniejszego problemu, nawet jeżeli dopiero zaczynasz przygodę z prowadzeniem strony internetowej.

(REKLAMA)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%