Zamknij

Od grudnia pętla przy Polaka bez autobusów. "Zmiany na polityczne zamówienie"

13:28, 25.11.2017 Sławek Kińczyk Aktualizacja: 12:24, 05.12.2017
Skomentuj SK SK

Od grudnia autobusy linii 503, 136, 195 i 192 będą omijać pętlę autobusową Natolin Płn. To wstęp do likwidacji przystanków. Wszystko wskazuje na to, że przeniesie się tam bazarek "Na Dołku". I to pomimo protestów okolicznych mieszkańców. Nie będzie też zapowiadanych mediacji ws. przenosin targowiska.

Planowana likwidacja pętli przy Benedykta Polaka od wielu miesięcy wzbudza kontrowersje. Zarząd Transportu Miejskiego stwierdził, że co prawda pętla jest niezbędna do efektywnej obsługi komunikacyjnej Ursynowa, ale "ze względu na budowę Południowej Obwodnicy Warszawy i interes społeczności lokalnej, teren przeznaczono pod tymczasowe targowisko". Dokładnie tak tłumaczy to w piśmie do mieszkańców Katarzyna Strzegowska, zastępca dyrektora ZTM.

Pobliski bazarek "Na Dołku" wraz z rozpoczęciem budowy obwodnicy musi zniknąć z dotychczasowego miejsca. Ten moment zbliża się dużymi krokami - do końca roku wykonawca POW powinien mieć pozwolenie na budowę. Przeciwko nowej lokalizacji bazarku protestują mieszkańcy okolicznych bloków, bojąc się hałasu, smrodu i kłopotów z parkowaniem.

Autobusy po nowemu - już od 2 grudnia

Procedury przekazywania terenu jednak trwają. Polityczne decyzje, by ratować bazarek zapadły - dowiadujemy się nieoficjalnie. Dla władz miasta i dzielnicy (zwłaszcza na rok przed wyborami) całkowita likwidacja popularnego bazarku byłaby bardzo ryzykowna. Stąd poświęcenie pętli. 

Plac komunikacyjny przy Polaka miał być wydzierżawiony handlowcom już we wrześniu, ale konkurs unieważniono. Władze stolicy, po skardze lokalnego stowarzyszenia "Otwarty Ursynów", zorientowały się, że ZTM dysponuje pętlą w tzw. trwałym zarządzie wyłącznie na cele komunikacyjne, i aby przekazać teren pod targowisko wymagana jest formalna zmiana przeznaczenia. Miasto rozpoczęło więc procedurę wygaszania trwałego zarządu. Pętla wkrótce ma przejść we władanie Zarządu Mienia m. st. Warszawy, który prawdopodobnie ogłosi kolejny konkurs na dzierżawę terenu na cele handlowe.

GŁOSUJ W NASZEJ ANKIECIE:

Tymczasem ZTM już postanowił, że autobusy opuszczą pętlę Natolin Północny od 2 grudnia. Zmiany tras dotyczyć będą linii 136, 503, 195 i 192.

- To będzie tymczasowa organizacji komunikacji. Rozwiązanie docelowe (o którym pisaliśmy w lipcu - dop. redakcja) wprowadzone zostanie dopiero po wybudowaniu przystanków zastępczych przez wykonawcę POW - mówi Igor Krajnow, rzecznik ZTM.

Przystanki mają powstać na ul. Płaskowickiej (przed obecną petlą) oraz w alei KEN w rejonie ul. Wasilkowskiego. Zarząd Transportu Miejskiego na razie nie informuje o szczegółach.

Decyzja ta to otwarcie drogi do przekazania pętli kupcom z "Dołka". Scenariusz wygląda następująco. Zaraz po wycofaniu autobusów, miasto będzie mogło stwierdzić, że ZTM nie wypełnia umowy o trwałym zarządzie, więc ją wypowie. Zarząd Mienia m. st. Warszawy, który przejmie teren, ogłosi konkurs na dzierżawę działki. Ponieważ ogłoszenie w tej sprawie musi być publikowane przez 21 dni, stowarzyszenie kupców będzie mogło przejąć pętlę na początku stycznia. Do tego czasu na pewno nie wyniesie się z obecnej lokalizacji przy Braci Wagów.

Przypomnijmy, bazarek stara się również o wynajęcie pasa drogowego wzdłuż alei KEN - na zaplecze przyszłego targowiska. Procedura uzyskiwania zgody od Zarządu Dróg Miejskich jeszcze trwa.

"Zmiany na polityczne zamówienie"

Decyzje ZTM o zmianach w komunikacji na Ursynowie ostro krytykuje stowarzyszenie "Otwarty Ursynów", które wspiera mieszkańców bloków przy Polaka w walce przeciwko nowej lokalizacji bazarku.

- Taka decyzja jest nieracjonalna i przyczyni się do pogorszenia obsługi transportowej mieszkańców. Zupełnie niepotrzebnie, bo budowa obwodnicy nie ma nic wspólnego z likwidacją pętli. W tej sytuacji pętla byłaby likwidowana na polityczne zamówienie, tylko po to, by zadowolić radnego z Platformy Obywatelskiej - mówi Piotr Skubiszewski, przewodniczący OU.

- Mieszkańcy chcą robić zakupy na bazarku. To 420 stanowisk kupców i tysiące klientów. Radny Piotr Karczewski nie ma nic wspólnego z podejmowanymi decyzjami, zarzuty pana Skubiszewskiego dot. lokalizacji bazarku oddaliło już Samorządowe Kolegium Odwoławcze - komentuje Robert Kempa, burmistrz Ursynowa. W czerwcu zwrócił się do wiceprezydent Warszawy, by ta poparła ideę przeniesienia bazarku "Na Dołku" na drugą stronę alei KEN.

Komitet mieszkańców z ul. Benedykta Polaka nie składa broni. W październiku złożył do prokuratury doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa niegospodarności ws. pętli a przeciwko burmistrzowi - o możliwości korupcji polegającej na wspieraniu interesów radnego Piotra Karczewskiego.

- Decyzja zapadła na samej górze a teraz nagina się prawo, po to by ją zrealizować - komentuje Iwona Wesołowska z komitetu mieszkańców ul. Polaka.

[ZT]8754[/ZT]

(Sławek Kińczyk)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(65)

KarolKarol

41 76

I bardzo dobrze. Bazarek jest potrzebny! 14:32, 25.11.2017

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

WarszawaWarszawa

61 33

Jak świni siodło. 16:34, 25.11.2017


mondrymondry

32 69

Nie chcesz - nie chodz. Większości mieszkańców podoba się ten pomysł. 17:47, 25.11.2017


WarszawaWarszawa

44 21

Bazarek powstał spontanicznie. Wtedy, gdy mieszkańcy go potrzebowali i nie mieli alternatywy. Dzisiaj bazarki tworzy się na siłę. By pokazać, że coś się robi. Miejsca te często zaniedbane, bez jakiejkolwiek kontroli. Mieszkańcom ulicy Polaka na pewno to nie jest potrzebne. 18:27, 25.11.2017


SpaślakSpaślak

54 29

Ten bazarek to dużo większy syf niż te menele przesiadujące na pętli natolin 18:58, 25.11.2017


MakgajwerMakgajwer

20 36

@Warszawa na siłę to Ty tutaj się produkujesz. Nie chcesz robić tam zakupów droga wolna, nie ma przymusu. 09:59, 26.11.2017


GizmoGizmo

21 8

Bazarek jest potrzebny, ale korupcja i robienie czegoś wbrew mieszkańcom nie są potrzebne. 12:09, 27.11.2017


reo

Anna SzcześniakAnna Szcześniak

36 22

Szanowny Prezesie Karczewski, mieszkańcy obecni na spotkaniu w Urzędzie Dzielnicy - 25.09.2017 czyli, 2m-ce temu zostali poinformowani, że dysponujecie nowym projektem/koncepcją/wizualizacją zagospodarowania okolicy pętli.. Możemy prosić o jego prezentację? 14:34, 25.11.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

tubylectubylec

25 7

Czego się pani po nich spodziewa? Może planują przesunąć przenośne toalety bliżej okien mieszkańców ul. Polaka. Parking dla klientów sobotnio - niedzielnego targu też bliżej okien, bo pewnie mieszkańcy mają za dużo świeżego powietrza. Na rogu ul. Ciszewskiego i al. KEN wybudowano za 17 mln piętrowy parking typu "parkuj i jedź", który stoi pusty. Karczewski może wynająć sobie ze dwa piętra na swoje sobotnio - niedzielne targi. Obie strony byłyby zadowolone, on miałby teren, a miasto dochód. Po co niszczyć pętlę autobusową i tereny zielone? 08:51, 26.11.2017


Anna SzcześniakAnna Szcześniak

18 3

Mówili, że będzie mniejszy. Mieszkańcy ul. Polaka, obecni na spotkaniu, wyliczali argumenty przeciwko tej lokalizacji. Onosząc się do wizualizacji nowego bazaru, którą można było oglądać na stronie http://bazareknadolku.pl/ Wtedy kupcy wypalili, że przecież teraz wszystko jest zmienione! Ale pokazać "nowego" nie chcieli. Minęły 2 m-ce, warto się przypomnieć... 21:34, 26.11.2017


askaaska

35 75

Wreszcie męska decyzja!! Pętla to i tak siedlisko pijaków, każdemu do niej daleko. Jak zrobią przystanki bliżej bloków to będzie git. A bazarek na pętli to świetny pomysł. Kilku krzykaczy nie może decydować o tym gdzie mamy robić zakupy 15:49, 25.11.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

FanusiaFanusia

26 6

Szkoda mi Ciebie nie wiesz co piszesz 16:05, 26.11.2017


GizmoGizmo

17 3

Wnosząc po określeniach typu "krzykacze" aska to pewnie ktoś z platformy, tylko oni śmią nazywać mieszkańców "krzykaczami". 12:10, 27.11.2017


Mieszkaniec Os.Na SkMieszkaniec Os.Na Sk

69 30

Nie cieście się tak bo w prokuraturze są sprawy przeciwko Towarzyszowi Karczewskiemu , i pseudo burmistrzowi Kępie . Jeszcze wszystko może się zmienić . Burdel zwany bazarkiem na sętli NATOLIN PŁN to skandal . Popieram mieszkańców ulicy Polaka i popieram to co robi pan Skubiszewski 16:35, 25.11.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KrzysiekKrzysiek

17 47

Czyżby to przytakiwaczka Skubiego pani Danuta T? Pani Danusiu, mieszkańcy nie kupili pani ściemy i odwołali panią z Rady Nadzorczej. Proszę się poważnie zastanowić dlaczego. 20:29, 25.11.2017


GizmoGizmo

14 2

Niezaleznie od stosunku do samego Skubiszewskiego trudno nie popierać tego co robi w tej sprawie. Jedyny gość, który nie boi się wyciągać na światło dzienne tych przekrętów. 12:11, 27.11.2017


LolaLola

71 27

Skandaliczna decyzja. Likwidują pętle po to by wykazać, że jest niepotrzebna.
Przecież to scenariusz jak z kryminału. 17:01, 25.11.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

oooooooooo

0 0

jjjjjjjjjj 13:55, 03.12.2017


MikiMiki

36 57

I bardzo dobrze , że władza jest za bazarkiem . Dość biedronek i lidlow !!!Bazarek jest potrzebny a lokalizacja na Polaka idealna . 18:08, 25.11.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GizmoGizmo

17 4

Za tej władzy powstał kolejny lidl na Kabatach i 8-a już biedronka, a Ty dalej powtarzasz w internecie te bzdury. 12:12, 27.11.2017


hbkhbk

25 43

Obie strony konfliktu okopały się na swoich pozycjach. Dlatego mówienie o mediacji nie ma najmniejszego sensu. A przecież mieszkańcy Polaka mogli wynegocjować szlabany, jeżeli bali się o zablokowanie osiedla samochodami. Mogli wynegocjować wiele rzeczy, które zniosłyby uciążliwości bazarku. Tylko dla nich negocjacje polegały na niedopuszczeniu do powstania bazarku, czyli bazarek po naszym trupie. Szkoda że ludzie z Otwartego Ursynowa podsycali leki mieszkańców, bo ponoć na tym zyskają w przyszłorocznych wyborach. Ja na OU na pewno nie będę głosował po hipokryzji jaką się wykazali w sprawie bazarku. 18:22, 25.11.2017

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

tubylectubylec

29 8

Pewnie mieszkasz pod Lasem Kabackim i nic nie wiesz na ten temat. Karczewski z PO razem z Kempą z PO wspólnie popierają siebie i prywatny interes Karczewskiego. Bo "Bazarek na Dołku" jest prywatnym interesem Karczewskiego. O jakich szlabanach ty opowiadasz? Chodzi o teren pomiędzy blokami przy ul. Polaka, a al. KEN, który jest zielony i stanowi dla nas istotny do mieszkania rezerwuar zieleni. Wszystkie balkony bloków z ul. Polaka są skierowane na al. KEN i ten teren stanowi istotną przestrzeń do zregenerowania spalin. Od zawsze ten teren był przeznaczony na rekreację dla mieszkańców. Kiedyś, gdy był to teren w zarządzie S.M. "Na Skraju" to były zlokalizowane tu dwa boiska do piłki nożnej, z których latem przez cale dnie korzystały dzieci i młodzież. Jak SM "Na Skraju" uzyskiwała użytkowanie wieczyste do terenów, na którym stały jej bloki, to miasto kategorycznie odmówiło i sprawa toczyła się w sądach kilkanaście lat. Chcesz mieć pod oknem przenośną toaletę i parking, to zaproś ich ! 08:43, 26.11.2017


facepalmfacepalm

24 6

łał, mieszkańcy mogli negocjować żeby coś czego od początku nie chcieli było troszkę mniej uciążliwe. No wspaniałomyślność władzy nie zna granic. Dla kogo ten bazar? Dla mieszkańców, którzy go nie chcą czy dla kolesi? 08:58, 26.11.2017


FanusiaFanusia

16 2

bzdura hbk 16:10, 26.11.2017


GizmoGizmo

14 2

Trudno, żeby Karczewski ztj. hbk głosował na ludzi, którzy chcą pokrzyżować jego skok na publiczny teren. 12:13, 27.11.2017


KrzysiekKrzysiek

11 47

Rejon ul. Polaka w statystykach jest uznawany jako obszar podwyższonego zagrożenia alkoholizmem. Zupełnie mnie to nie dziwi. 20:27, 25.11.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tubylectubylec

32 7

A nie dziwi cię fakt, że władze miasta lub dzielnicy pozwoliły, aby tuż koło pętli między Płaskowickiej a Polaka zezwoliły na całodobową sprzedaż alkoholu? Wielu bezdomnych, którzy żyją ze zbierania puszek i przeszukiwaniu okolicznych śmietników, po uzyskaniu paru złotych, mogą spokojnie kupić sobie alkohol i straszyć okolicznych mieszkańców, a także osoby chcące wsiąść na pętli do autobusu.
Liczne skargi do burmistrza dzielnicy, straży miejskiej i policji nie odniosły żadnego skutku i sprzedaż alkoholu na pętli kwitnie w najlepsze! 08:25, 26.11.2017


RobiRobi

49 18

Oby nie doszło do wynajęcia pasa drogowego wzdłuż alei KEN - na zaplecze przyszłego targowiska - najgorszy śmietnik, WC i bałagan przed naszymi blokami w samym centrum Ursynowa!
Targowisko działa tylko w sobotę, 1 dzień w tygodniu, a śmietnik będzie cały tydzień! 22:24, 25.11.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MakgajwerMakgajwer

18 46

Lecz się człowieku na nogi, bo na głowę już za późno.
Jaki śmietnik? Nie chcez robić tam zakupów wypad do tesco 09:57, 26.11.2017


MałgorzataMałgorzata

21 2

Kto tu ma się leczyć na głowę? Na pewno nie ~Robi. Kto normalny chciałby zajęcia pasa drogowego wzdłuż KEN na zaplecze przyszłego targowiska? Ładny, zadbany odcinek, z trawnikami i nasadzonymi drzewami, z chodnikami spacerowymi wzdłuż reprezentacyjnej ulicy Ursynowa ma być zabrany na potrzeby bazarku?????!!!! 11:33, 27.11.2017


KapiKapi

3 0

niestety będzie wynajęty :( smutne ale prawdziwe 13:43, 29.11.2017


tubylectubylec

37 9

Niech sobie obecny burmistrz dzielnicy i radni dzielnicy z PO nawet nie marzą o tym, że w następnej kadencji w dalszym ciągu będą we władzach Ursynowa.
Mieli tyle czasu, aby znaleźć teren dla bazarku na okres budowy POW, ale niewiele zrobili, bo wszyscy są "lojalni" wobec swojego partyjnego kolegi Karczewskiego, prowadzącego na terenie dzielnicy swój prywatny biznes. Budowa POW będzie trwała kilka lat i w tym okresie będą tylko trzy połączenia drogowe pomiędzy północną i południową częścią Ursynowa, a mianowicie:
ul. Rosoła, al. KEN i ciąg ulic Dereniowa/Stryjeńskich. Na pewno będzie wielki ruch samochodowy na tych ulicach i korki w godzinach szczytu. Dlatego od ul. Płaskowickiej trzeba jak najdalej przenieść wszystkie parkingi, myjnie, wymiany opon i bazarek. Inaczej wszyscy kierowcy z Ursynowa będą przeklinać wszystkie osoby, które decydowały o tym, aby bazarek pozostał w tak newralgicznym punkcie dzielnicy. Na Pileckiego przy Gandhi jest miejsce! 09:18, 26.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec Os.Na SkMieszkaniec Os.Na Sk

27 7

Do Krzysiek . Nie jestem żadną panią Danutą jakby nią bym to bym napisał nik MIESZKANKA a nie MIESZKANIEC . Jestem mieszkańcem OSIEDLA NA SKRAJU na którym terenie znajduje się pętla autobusowa NATOLIN PÓŁNOCNY z której codziennie korzystam bo przesiadam się z linii 195 lub 503 a także czasami z 192 w linie 136 . W zdłuż ulicy Cynamonowej mieszkają ludzie starsi, niepełnosprawni , którzy chcą się dostać do przychodni na Romera , Na Uboczu dojechać do innych autobusów , po za tym linia 136 jest jedyną linią dzienną na ulicy Cynamonowej na odcinku Płaskowickiej-Gandhi. Dojście do nowej lokalizacji przystanków będzie dla osób starszych i niepełosprawnych będzie utrudnione , bo linia 503 będzie zatrzymywać się dopiero za skrzyżowaniem PŁASKOWICKIEJ/KEN , a linie 136,195 za skrzyżowaniem CYNAMONOWA /PŁASKOWICKIEJ i jedynym połączeniem na Płaskowickiej żeby przesiąść się do innego autobusu to będzie linia 195 kursująca co 30min. 10:04, 26.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrzekretPrzekret

38 11

Cieszę się, że mieszkańcy donieśli do prokuratury. To jest skandal, 12:43, 26.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IrenaIrena

35 10

Kempa i Karczewski powinni pojsc do więzienia. 12:44, 26.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AsiaAsia

33 12

Nie wierzę, że Platfroma Obywatelska jest aż tak beszczelna. Wstyd Panie Kempa. 12:49, 26.11.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

FanusiaFanusia

39 11

Burmistrz nie ma wstydu. On nawet nie wie co to za stworek 15:57, 26.11.2017


kocurkocur

40 11

Panie burmistrzu, może się pan pakować, tego kolesiostwa mieszkańcy panu nie wybaczą, a wybory niedługo. 12:51, 26.11.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZuzaZuza

29 6

Kocur, burmistrz nie interesuje się tym co mieszkańcy myślą. On jest strażników interesików partyjnych i deweloperskich. 17:05, 26.11.2017


GizmoGizmo

23 3

Dokładnie, a i tak po wyborach platforma przerzuci go niczym worek ziemniaków w inne miejsce, w którym będzie kontynuuował swoją misję ku chwale developerki i szemranym interesom. 12:15, 27.11.2017


KrzysiekKrzysiek

39 9

Uważam, żę takie działanie to niegospodarność. 13:00, 26.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AndrzejAndrzej

45 25

Przekręt, nie liczą się z ludźmi. Normalnie nie wierzę, że takie organizacje jak IMU i PU to firmują. Panie Pomianowski za możliwość dorwania do koryta Pan na to pozwala. Ludzie Panu tego nie zapomną. Krytykował Pan Guziała, a teraz widać, że nie ma Pan zasad. Orzeł kolejny pajac. 14:54, 26.11.2017

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

PomianowskiPomianowski

27 61

Od początku wraz z IMU walczę o to, aby zmiany na tej pętli nie utrudniły komunikacji mieszkańcom. Udało nam się już wywalczyć zachowanie linii 195, teraz walczymy dalej o 136. Przypominam: to autobusy służą mieszkańcom, nie pętle. Pozdrawiam. 00:35, 27.11.2017


Anna SzcześniakAnna Szcześniak

32 14

@Pomianowski Czyli, pętle autobusowe to fanaberia, kaprys ZTM-u? 08:35, 27.11.2017


RadekRadek

36 20

Panie Burmistrzu - nie umie Pan zajmować konkretnych stanowisk. Akceptuje Pan ten przekręt. Przykro patrzeć, że Pan, który krytykował tak Guziała, udaje że wszystko jest ok. Pan i Kempa jesteście sto razy gorsi od Guziała. Guział nie likwidował pętli dla swojego partyjnego kumpla. 09:02, 27.11.2017


GizmoGizmo

34 15

Pomianowski się całkiem pogrążył tym wsparciem dla Karczewskiego. Szkoda, że lokalni działacze tak szybko wpadają w tryby tych korupcyjnych układów, ale czego się nie robi dla stołka i dobrej pensji. 12:16, 27.11.2017


DzikusDzikus

17 13

Odpowiedź p. Pomianowskiego jest żenująca. 21:27, 27.11.2017


LangLang

20 14

@ Pomianowski Niech Pan lepiej powalczy o to, żeby nie likwidowano pętli, zamiast wciskać ludziom, że broni Pan tras autobusów. NIE CHCEMY tego bazaru w miejscu pętli.
22:28, 27.11.2017


ArturArtur

21 14

Czy Pan nie rozumie, że gdyby nie likwidacja pętli to nie trzeba by było, aż tak radykalnie zmieniać tras autobusów. Niech się Pan nie ośmiesza tymi swoimi tekścikami. Udaje Pan takie niewiniątko. Jak zapukają Panu z CBA do drzwi gabinetu, to wtedy zacznie Pan się martwić. Niech Pan już sobie kupi pieluchę. 22:51, 27.11.2017


ZuzaZuza

37 11

Karczewski jest pożytecznym idiotą, który jest instrumentem do wprowadzenia deweloperki pod Polaka. Chcą zabudować okolice zielonego pasa i pętle. Pewnie dostanie za to jakąś łapówę. Boi jaki jest powód jego walki? Tu nie może chodzić tylko o bazarek. 17:04, 26.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Maciek PorębskiMaciek Porębski

48 10

W tej sprawie to na bank jest korupcja, przekroczenie uprawień przez urzędnika. Pamiętacie jak Robert Kempa wysłał pismo do prezydenta Warszawy w tej sprawie, gdzie prosił o likwidację pętli? Idiota. 17:39, 26.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jamjam

20 5

TAK dla sob-niedz. targowiska pod chmurką, NIE dla bud na stałe. W miejscu pętli. A podobno ma być odwrotnie : budy na stałe, a m-ca na stragany weekendowe - już nie ma. 09:37, 27.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MałgorzataMałgorzata

33 9

Ciekawe, co mieszkańcy, nie tylko Polaka, ale i budynków Ronsona i Pod Brzozami na taki piękny widok za oknem- zaplecze bazarku. "Przypomnijmy, bazarek stara się również o wynajęcie pasa drogowego wzdłuż alei KEN - na zaplecze przyszłego targowiska. Procedura uzyskiwania zgody od Zarządu Dróg Miejskich jeszcze trwa."
Pan Burmistrz zapewnia swojskie, siermiężne klimaty w Sercu Ursynowa. "Cudownie" 11:40, 27.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GizmoGizmo

41 7

Trzymajmy kciuki, żeby prokuratura stanęła na wysokości zadania i przecięła tę chorą sytuację. 12:18, 27.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MańkaMańka

21 2

Panie Pomianowski, a kiedy będzie Pan walczył o 503? 19:01, 27.11.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PomianowskiPomianowski

27 52

A czy ma Pani jakieś sugestie co do trasy? W przypadku 503 ewentualne zmiany są mniej bolesne niż przy 136, ponieważ Dereniową jeżdżą także inne linie. Jednak chętnie przyjmiemy propozycje: zapraszam na www.imu.waw.pl/autobusy 22:03, 27.11.2017


ArturArtur

26 20

Wstyd nam za Pana Pomianowskiego. 22:49, 27.11.2017


GizmoGizmo

15 14

Imielin też wstydzi się za Pomianowskiego. 16:25, 28.11.2017


ZbyszekZbyszek

19 0

Tak sobie zajrzałem do Ustawy o samorządzie gminnym:

Art. 29a. 1. Objęcie obowiązków przez wójta następuje z chwilą złożenia wobec
rady gminy ślubowania o następującej treści:
„Obejmując urząd wójta (burmistrza, prezydenta) gminy (miasta),
uroczyście ślubuję, że dochowam wierności prawu, a powierzony mi urząd
sprawować będę tylko dla dobra publicznego i pomyślności mieszkańców
gminy (miasta).” Ślubowanie może być złożone z dodaniem zdania: „Tak
mi dopomóż Bóg.” 21:36, 27.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MańkaMańka

22 6

Panie Pomianowski, ból jest bólem, czy tak, czy siak jest przykry. Po co nam ten ból - przedłużyć trasę 503 do pętli przy TESCO i wtedy będzie to linia dwukierunkowa. Usatysfakcjonowani będą nie tylko mieszkańcy Dereniowej, ale Natolina i Kabat. Za takie lekarstwo dostanie Pan punkty. 23:25, 27.11.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

hbkhbk

11 5

Pomysł niegłupi, ale (!) pętla na Kabatach będzie zapchana autobusami z Konstancina. Rodzi się też pytanie którędy puścić 503 do Kabat - Stryjeńskich, KEN-em czy Rosoła. 18:05, 28.11.2017


TadeuszTadeusz

4 0

Pomianowski heheheheheheh - tyle mam do powiedzenia. Do usunięcia od zaraz!!!!!!!! W przyszłym roku wybory. ZASTANÓWCIE SIĘ LUDZIE. BO OBECNYCH TRZEBA WYMIENIĆ. 13:48, 04.12.2017


kocurkocur

14 2

Pętla ma być zamknięta od najbliższej soboty, ale ZTM wciąż milczy, brak jakichkolwiek oficjalnych informacji czy komunikatów o zmianach tras autobusów. Znowu będzie tak jak z 504 - pasażerowie dowiedzą się o zmianach dopiero rano na przystanku. 13:14, 28.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WiesławWiesław

9 3

Trzeba się pozbyć polityków z samorządu. Przez nich zajmujemy się polityką przez nich kreowaną. Wśród nas sąsiadów jest tylu dużo lepszych kandydatów na radnych niż ci z partyjnego nadania. Ja w przyszłych wyborach nie będę napewno głosować na partię. Sąsiad z sąsiadem zawsze się dogada nie to co te klany partyjne. 16:00, 29.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zsabazsaba

7 1

choroba na kasę silniejsza od dobra mieszkańców. zamknięcie pętli 2.12. 2017 a budowa bazarku od połowy stycznia 2018 ...jak dobrze pójdzie. zazwyczaj wychodzi źle...czapka na..... gore. 12:56, 30.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%