Zamknij

OPINIE: "Półprawdy Pana Pomianowskiego"

09:51, 03.09.2014 Redakcja haloursynow.pl Aktualizacja: 10:03, 03.09.2014
Skomentuj SK SK

W związku z opinią Pana Antoniego Pomianowskiego pt."OPINIE: Bazarek w ogniu propagandy", pragnę odnieść się do przedstawionych tam treści, ponieważ zawierają one szereg półprawd i nieścisłości.

Wypowiedzi tego typu prowadzą do upolityczniania sprawy - być może właśnie o to chodzi Panu Pomianowskiemu. Jest to o tyle zaskakujące, że przecież wydaje się, iż wszyscy mamy podobny pogląd i chcemy, by „Bazarek na Dołku” mógł nadal funkcjonować po wybudowaniu drogi S2 przez Ursynów w obecnej lokalizacji.

Przechodząc do rzeczy:

„Nasz Ursynów” nie prowadzi żadnej agitacji politycznej związanej z bazarkiem. Jako suwerenny podmiot, już od co najmniej 2013 r. prowadzimy formalne działania, których celem jest to, aby bazarek mógł dalej istnieć w dotychczasowej lokalizacji po wybudowaniu drogi S2 (m.in. stanowisko klubu, stanowisko rady, wnioski do planu zagospodarowania przestrzennego). Działania te zostały wymienione i szerzej opisane w załączniku
do niniejszego pisma.

W lipcu 2013 r. Rada Dzielnicy Ursynów otrzymała pismo od GDDKiA, z którego wynikało, że nie ma możliwości, aby bazarek mógł funkcjonować w obecnej lokalizacji po wybudowaniu drogi ekspresowej S2.

W związku z ww. odpowiedzią, jako „Nasz Ursynów”, stwierdziliśmy, że oprócz formalnych działań, niezbędne jest zaangażowanie mieszkańców, gdyż wydawało się, iż nie wyobrażają sobie oni, że po wybudowaniu drogi S2 bazarku bazarek nie powróci w obecną lokalizację. Okazało się, że  mieliśmy rację -  przekazaliśmy do GDDKiA i Prezydenta Warszawy około 3 000 podpisów mieszkańców ws. zachowania dotychczasowej lokalizacji bazarku po zakończeniu realizacji inwestycji budowy drogi S2.

Instytucja petycji została określona w samej Konstytucji Rzeczpospolitej Polskiej, a próba podważania zaangażowania mieszkańców oraz  - w tym wypadku - „Naszego Ursynowa” w akcję zbierania podpisów źle świadczy o autorze opinii. Trudno jest zaakceptować w szczególności stwierdzenie, że „kilka tysięcy podpisów mieszkańców Ursynowa trafiło do kosza”. W naszej opinii takie stwierdzenie to kompletny brak zrozumienia sprawy oraz wyraz braku szacunku dla osób podpisanych pod petycją. Osobom działającym publicznie takie sformułowania po prostu nie przystoją.

W odróżnieniu od Pana Pomianowskiego, nie reprezentujemy interesu żadnego prywatnego podmiotu, który czerpie zyski z zarządzania miejską nieruchomością. Zgodnie z naszym hasłem „NIC O NAS BEZ NAS” kierujemy się troską jedynie o interes mieszkańców Ursynowa, którzy składając podpisy pod petycją w klarowny sposób wypowiedzieli się, iż chcą, by bazarek mógł funkcjonować po wybudowaniu drogi S2 w dotychczasowej lokalizacji. Oczywiście bazarek musiałby nieco zmienić swoją formułę, tzn. musiałby komponować się w otoczenie - nie ma przyzwolenia wśród mieszkańców na „blaszane budy”.

Nie jest dla nas zrozumiałe, dlaczego ludzie, którzy podobno mają na względzie interes mieszkańców dzielnicy, tacy jak Pan Pomianowski, nie poparli naszej inicjatywy, a jedynie starają się ją deprecjonować. Jeżeli Pan Pomianowski podejmował swoje własne inicjatywy w tym zakresie, to bardzo się z tego cieszymy i jednocześnie ubolewamy, że nic praktycznie nie było o nich wiadomo. Dodatkowo, wspierając prywatny interes grupy osób, Pan Pomianowski przedkłada go ponad interes publiczny, tym samym prawdopodobnie zgadzając się na fatalną lokalizację dla bazarku przy ul. Polaka.

„Nasz Ursynów” jest przeciwny tymczasowemu ulokowaniu bazarku przy ul. Polaka, gdyż doprowadzi to do degradacji okolicy, zmniejszenia ilości miejsc parkingowych, oszpecenia okolicy reprezentacyjnej arterii Ursynowa, w końcu do pogorszenia się jakości życia dla mieszkańców i obniżenia cen mieszkań przy ul. Polaka. Dodatkowo (wg danych pochodzących z przeprowadzonej w przedmiotowej kwestii ankiety) około 97% mieszkańców z ul. Polaka 1, 3, 5 7, nie popiera tej lokalizacji. Deklarujemy, jako Nasz Ursynów, swoją pomoc w szukaniu innej dogodnej tymczasowej lokalizacji, o czym świadczy choćby fakt zwołania Komisji Architektury w tej sprawie w czerwcu 2014 r. oraz działania burmistrza (o tym poniżej).

Autor opinii opublikował absolutne nieprawdy, jakoby burmistrz dzielnicy nie interesował się sprawą i nie można było się z mim umówić. Mimo iż - zgodnie z kompetencjami - za znalezienie lokalizacji dla bazaru odpowiada Prezydent Warszawy, to burmistrz podejmował w tej kwestii działania. Spotkał się również z przedstawicielem kupców - drugi kwartał 2014 r. Burmistrz wskazał wtedy, jego zdaniem, dobrą lokalizację przy Straży Pożarnej. Faktycznie, jest to nieruchomość należąca do SGGW i na jej części zostanie zlokalizowana baza logistyczna pod realizację trasy S2, niemniej jednak z informacji pozyskanych od SGGW wynikało i wynika, iż bazar mógłby być tam tymczasowo umiejscowiony, na części działki. Oczywiste jest, że zachodzi potrzeba dialogu i być może „okrągłego stołu” w związku z determinacją kupców do zlokalizowania bazarku przy ul. Polaka. Słowa Pana Pomianowskiego „Trzeba stawiać na dialog. Niestety, najwyraźniej nie wszyscy potrafią” nie są zgodne ze stanem faktycznym i wynika z nich brak wiedzy w temacie, w którym wypowiada się Pan Pomianowski. Świadczy to prawdopodobnie o jego fałszywej trosce o los bazarku i być może o  braku kompetencji, gdyż wszystkie ww. informacje były przedstawione opinii publicznej.

Piotr Skubiszewski

Przewodniczący Klubu Radnych „Nasz Ursynów”

Poniżej znajduje się lista działań „Naszego Ursynowa” w sprawie ocalenia „Bazarku na Dołku” oraz znalezienia dla niego nowej, nie budzącej kontrowersji, lokalizacji.

  • wnioski do planu zagospodarowania przestrzennego obszaru po północnej stronie ulicy Filipiny Płaskowickiej (uchwała Komisji Architektury, Budownictwa, Strategii Rozwoju i Ekologii z dnia 19 lutego 2014 r.). Radni zawnioskowali o wprowadzenie zapisów umożliwiających funkcjonowanie bazarku po wybudowaniu drogi S2 POW na terenie dzielnicy Ursynów,
  • stanowisko klubu radnych „Nasz Ursynów” ws. drogi S2 POW, w którym wnioskowano o umożliwienie funkcjonowania bazarku po zakończeniu inwestycji,
  • stanowisko Rady Dzielnicy Ursynów z dnia 11 czerwca 2013 r. ws. w sprawie wniosków do Koncepcji Programowej dla drogi ekspresowej S2 - Południowej Obwodnicy Warszawy. Zawnioskowanie, aby koncepcja uwzględniała istnienie bazarku po wybudowaniu drogi (stanowisko rady dzielnicy zostało przygotowane na podstawie stanowiska klubu radnych Nasz Ursynów),
  • zwołanie Komisji Architektury, Budownictwa, Strategii Rozwoju i Ekologii ws. tymczasowej lokalizacji Bazarku „Na Dołku” (posiedzenie z udziałem mieszkańców odbyło się 25 czerwca 2014 r.),
  • uruchomienie petycji Ocalmy „Bazarek na Dołku”, zbieranie podpisów bezpośrednio oraz online (www.ocalmybazareknadolku.pl),
  • stworzenie strony na portalu społecznościowym www.facebook.com/ocalmybazareknadolku,
  • interpelacja ws. zamontowania stojaków na roweru przy bazarku,
  • liczne artykuły w prasie lokalnej,
  • przeprowadzenie ankiety wśród mieszkańców ul. Polaka (bloki 1, 3, 5, 7),
  • pismo do Prezydenta Warszawy z wnioskiem o odstąpienie od pomysłu ulokowania „Bazarku na Dołku” pomiędzy Al. KEN a ul. Polaka,
  • spotkania burmistrza dzielnicy Ursynów z przedstawicielami kupców.

***************

Niniejszy tekst jest prywatną opinią autora i nie musi odzwierciedlać opinii redakcji. Tytuł pochodzi od redakcji.

[ZT]2428[/ZT]

(Redakcja haloursynow.pl)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(69)

PomianowskiPomianowski

21 15

W telegraficznym skrócie:
1) Nieprawdą jest, że reprezentuję prywatny podmiot
2) Nieprawdą jest, że wspieram którąś z lokalizacji
3) Nieprawdą jest, że możliwe jest umiejscowienie bazarku na części działki SGGW, ponieważ ta część jest po prostu za mała
4) Dokładnie tak, burmistrz spotkał się w tej sprawie dopiero w II kwartale 2014 r., po kilku miesiącach próśb 10:49, 03.09.2014

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Agnieszka KultAgnieszka Kult

13 16

Pan Pomianowski ma chyba etat hejtera w portalu platformy obywatelskiej haloursynow.pl. Od rana do wieczora śledzi wpisy i wrzuca swoje abstrakcyjne komentarze. 12:03, 03.09.2014


olloollo

20 8

do Pani Agnieszki: Portal PO he he - przeciez tu ciagle Skubiszewski z Lenarczykiem zabieraja glos. To ukryta opcja NU! 13:53, 03.09.2014


Krzysztof BendkowskiKrzysztof Bendkowski

8 7

O to kolejna arcyciekawa teoria na temat NU. Panie Sławku czytał pan? :) Jest pan ukrytą opcją Naszego Ursynowa :D 21:31, 03.09.2014


reo

balialbalial

14 7

jak to nie jest polityczna akcja, to po grzyba łazicie po bazarku w koszulkach partyjnych? 10:51, 03.09.2014

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MamaMama

7 9

ha ha może dlatego że to nie Korea Płn? 14:07, 03.09.2014


Jarek_PłaskocińskiJarek_Płaskociński

6 7

@balial, bo jesteśmy STOWARZYSZENIEM nie partią. Do tego chcemy być łatwo rozpoznawalni dla mieszkańców, my się nie wstydzimy swoich działań. Dla tego dumnie nosimy barwy NU i nie chowamy ich pod marynarkami. 16:57, 03.09.2014


MamaMama

6 13

Dziękuję za konkretne informacje i działania. 10:55, 03.09.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec KabatMieszkaniec Kabat

17 9

Pan Skubiszewski chyba stosuje podwójne standardy - jak on robi akcję polityczną przed wyborami to dobrze, jak Pan Pomianowski to źle. Z tego co mi wiadomo, Burmistrz Guział spotkał się z kupcami dopiero gdy sprawa nabrała rozgłosu - w czerwcu. Panie Skubiszewski - czemu Nasz Ursynów zbierał podpisy pod petycją, którą skierował do GDDKiA, wiedząc jednocześnie, że to nie ta instytucja będzie decydować o przyszłości bazarku? Kibicuję uratowaniu Bazarku, ale lepiej żeby włożył Pan więcej energii w efektywne działanie na rzecz sprawy, a nie wylewanie osobistych frustracji na Pana Pomianowskiego, który tylko zabrał głos w dyskusji. 11:04, 03.09.2014

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

Piotr SkubiszewskiPiotr Skubiszewski

17 16

Trudno rozmawia się osobami, którzy nie czytają dokumentów:

1. Petycja była skierowana do GDDkIA i do Prezydenta Warszawy.

2. Nie jest przesądzone, kto będzie zarządzał obszarem nad tunelem.

3. Odpowiedź z GDDKiA na oficjalne stanowisko Rady:

http://www.skubiszewski.waw.pl/wp-content/uploads/2014/05/odpowiedz-gddkia.pdf

Nasze działania sa opisane w artykule. Nikt się frustruje. My nie krytykujemy kogoś, że za coś, że działa. Za to Pan Pomianowski stosuje półprawdy w przekazywaniu informacji, dlatego taki artykuł. Działajmy razem i mam nadzieje, że uda nam się się osiągnąć cel: po wybudowaniu S2 bazarek będzie funkcjonował w dotychczasowym miejscu, tymczasowo będzie zlokalizowany w dobrej lokalizacji - nie przy ul. Polaka!!! 14:38, 03.09.2014


GDZIEGDZIE

8 2

dobre "tymczasowo będzie zlokalizowany w dobrej lokalizacji - nie przy ul. Polaka!!! " CZYLI GDZIE ? 15:43, 03.09.2014


PomianowskiPomianowski

14 5

Panie radny, pomimo osobistego ataku, półprawd (dot. spotkania z burmistrzem) i pełnych kłamstw (co do tego kogo reprezentuję) wciąż chętnie włączymy się w każdą sensowną inicjatywę mającą na celu dobro mieszkańców 16:01, 03.09.2014


Krzysztof BendkowskiKrzysztof Bendkowski

6 7

@Pomianowski Panie Antoni mam propozycję: naprawdę sensowną inicjatywą jest wykurzenie stąd PO. Co Pan na to? :) 22:18, 03.09.2014


PomianowskiPomianowski

6 1

@Krzysztof_Bendkowski uważam że lepiej skupiać się na działaniu dla mieszkańców a nie na "wykurzaniu" kogokolwiek. To wyborcy zadecydują. 14:08, 04.09.2014


jacek00jacek00

4 1

Krzysztof Bendkowki, przecież już na FB ludzi banujecie, i nie ważne skąd są. Ważne, że potrafią zadawać trudne pytania, na które np Piotr Skubiszewski nie miał cywilnej odwagi odpowiedzieć, za to skutecznie rzucał publicznie epitetami, po czym daje bany na prawo i lewo.

Jak z takim człowiekiem można prowadzić dialog i dyskusję jakąkolwiek? 12:54, 05.09.2014


PomianowskiPomianowski

24 19

PS. A swoją drogą doskonale dobrane hasło ("Nic o nas.."). Pokazuje dobitnie, że chodzi o "Was" - małą, zamkniętą grupę interesu - a nie o mieszkańców. Tak samo, jak w konstytucji z 1505 r. chodziło o wąską grupę szlachty, a król wciąż mógł arbitralnie decydować ws. chłopów, miast, górnictwa i lenn ;) 11:16, 03.09.2014

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MamaMama

11 13

To się robi żenujące, Panie Antoni co pan wypisuje 11:21, 03.09.2014


Magda MMagda M

14 14

Zgadzam się z @Mama,
Pana wypowiedzi i komentarze na haloursynow.pl dotyczące tej sprawy wyraźnie pokazują, że dobro mieszkańców ul. Polaka (do których należę) Pana nie interesuje.
Pan Skubiszewski działa, mieszkańcy Polaka widzą jego zaangażowanie i obecność. Pan tylko wypisuje pretensjonalne komentarze.
W sytuacji kryzysowej, na poziomie lokalnym, ewentualne sympatie partyjne zupełnie mnie obchodzą, a jedynie skuteczność. 14:35, 03.09.2014


wawawawa

19 9

długi tekst a problem nierozwiązany. Panie Skubiszewski zamiast pisać i komuś zarzucać kłamstwa weź się do roboty dla dobra mieszkańców np. posprzątaj bazarek po handlu bo syf i bałagan każdego dnia. 11:46, 03.09.2014

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

MamaMama

12 12

Następny wpis głos "na poziomie". A czy tym syfem i bałaganem nie powinien zająć się pan prezes "inwestorów" - Karczewski? Dlaczego jego tak nie atakujecie? 14:20, 03.09.2014


Krzysztof BendkowskiKrzysztof Bendkowski

11 7

Zaraz, zaraz. Przecież to prywatny teren. 14:49, 03.09.2014


Jarek_PłaskocińskiJarek_Płaskociński

6 6

~ wawa, rozumiem że za przykładem latasz już z workiem na śmieci i zbierasz za kupców ich śmieci :) Tak na poważnie - to praca akurat P. Karczewskiego.
Nie można mówić też że problem nie został rozwiązany, sukcesem tak długiej i rzetelnej akcji NU jest decyzja GDDKiA o przekazaniu terenu po budowie S2 władzom Miasta w zarząd. Teraz ratusz zadecyduje co dalej z tym terenem, a o to właśnie chodziło , bo będzie można wpisać ten teren w plany. Kwestia lokalizacji jest otwarta i dyskutowana, więc nie będzie decyzją szkodliwą. Moim zdaniem to zalety.
17:09, 03.09.2014


wawawawa

4 3

@bendkowski @plaskocinski nie zrozumieliście ironi chodziło o prace społeczne ogólnie zamiast pisania przez dwa dni listów 18:44, 03.09.2014


Krzysztof BendkowskiKrzysztof Bendkowski

24 17

Oczywiście, że wpiera pan podmiot prywatny. Jest pan już przecież identyfikowany w dzielnicy jako poplecznik działań pana Karczewskiego, więc jednoznacznie wskazuje to na wspieranie prywatnych interesów stowarzyszenia kupców.

11:52, 03.09.2014

Odpowiedzi:19
Odpowiedz

PomianowskiPomianowski

21 21

To, że "jestem identyfikowany" przez działaczy Naszego Ursynowa w ten czy inny sposób niezbyt przesądza o czymkolwiek. A nienawiść do wszystkiego co 'prywatne' dobitnie potwierdza SLD-owski rodowód tej formacji. 12:18, 03.09.2014


sldursynówsldursynów

12 6

Panie Pomianowski proszę nas nie łączyć z Naszym Ursynowem, teraz im bliżej PiSu niż do nas 12:32, 03.09.2014


Krzysztof BendkowskiKrzysztof Bendkowski

12 18

@sldursynow Nam nie jest bliżej do nikogo, bo skupiamy ludzi o różnych poglądach. Jeśli chodzi wam o koalicję w radzie to chyba oczywiste jest, że taka koalicja musiała powstać, skoro PO nie chciało współpracować i działać ponad podziałami. Postarajcie się o dobry wynik w dzielnicy i zobaczymy wtedy, po której stronie staniecie. Tylko wątpię, czy akurat jesteście w stanie to zrobić, bo jakoś ludzie słabo na was głosują. Co robicie dla mieszkańców? Podpinacie się jak rzep pod akcję bazarku, a jakieś własne inicjatywy? Jakoś nic nie słychać.
14:55, 03.09.2014


mieszkaniecmieszkaniec

14 15

@Krzysztof Bendowski nabraliście tylko ludzi na etykietke "nasz ursynów" 4 lata stracone, z roku na rok inwestcyje coraz mniejsze, zero zdobytych funduszy unijnych, niedokończone bloki komunalne, ulice coraz bardziej niebezpieczne dzięki wam Ursynów z dzielnicy najbardziej rozwijaącej jest teraz gdzieś na poziomie Pułtuska to są fakty 15:37, 03.09.2014


pispis

12 5

Wy ponad podziałami? Hahaha Panie Krzysztofie jeszcze ktoś uwierzynu i wws ma wiekszosc czlonkow z pisu 15:42, 03.09.2014


Krzysztof BendkowskiKrzysztof Bendkowski

9 13

NU ma większość ludzi z PiSu? To ci dopiero niezła teoria. Poproszę o przykłady.

@mieszkaniec Podziękuj ukochanej pani prezydent za obcinanie budżetu. Skoro twierdzisz, że faktem jest , że dzielnica słabo się rozwija, to poprzyj to jakimś argumentem, a nie sypiesz ogólnikami. 16:12, 03.09.2014


mieszkaniecmieszkaniec

13 9

A prosze bardzo brak szpitala, brak domu kultury, korki na pileckiego, korki na plaskowickiej - brak dodatkowych pasów na tych ulicach, brak połączenia z Wilanowem, brak miejsc w żlobkach i przedszkolach, zatłoczone klasy w przedszkolach, utrata odszkodowania za arene ursynów, brak inwestycji w drogi, oblodzone chodniki w ze, stracone 3 mln w budżecie partycypacyjbym na inwestycje radnej naszego ursynowa ! Powtorze brak poprawy bezpieczeństwa na drogach i zero funduszy unijnych zamiast tego bajki bajki bajki. Przepraszam za błedy 16:31, 03.09.2014


INTENTINTENT

4 10

@mieszkaniec, czy my żyjemy w tej samej dzielnicy?? :) Odsyłam pana do pewnej infografiki a potem proszę pomyśleć o czym Pan pisze.... https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/10547672_704202496295575_1366197462334582163_n.jpg?oh=6ea4cf6d5f0991205436528b6f9d2d1a&oe=547FBA3A 16:36, 03.09.2014


Jarek_PłaskocińskiJarek_Płaskociński

9 5

Panie Antoni, niestety brak wiedzy i powtarzanie potocznych opinani nie jest dobrym elementem gry... SLD-owski rodowód w NU to może ma dosłownie kilka osób... Wiem że ciężko uwierzyć, by ludzie o przeróżnych poglądach politycznych mogli się dogadać, ale proszę wierzyć, nam się to udaje. Udaje się działać dla Ursynowa ponad podziałami, co nie znaczy że obywa się bez wewnętrznych sporów :) W NU zrzeszyło się kilkadziesiąt osób które w pierwszej kolejności chcą działać społecznie. Zapraszamy :) 16:53, 03.09.2014


Jarek_PłaskocińskiJarek_Płaskociński

10 10

@mieszkaniec, ale bajdy piszesz. Żenada....... Ty w ogóle mieszkasz na Ursynowie? To za tej kadencji powstały najnowocześniejsze place zabaw, skatepark, zostały wyremontowane boiska szkolne, z rewitalizowany Zielony Ursynów itd, itd..... 17:04, 03.09.2014


mieszkaniecmieszkaniec

11 5

Płaskociński , nastepny z NU, mieszkam a Ty mieszkasz ? takie inwestycje to byle wioska podwarszawska zrobiła " rewitalizowany Zielony Ursynów " że niby co ? mieszkańcy na spotkaniu na Zielonym Ursynowie podsumowli Guziała , że się tylko jakął. 17:51, 03.09.2014


mieszkaniecmieszkaniec

13 3

@Jarek_Płaskociński przypomne Twoje obietnice wyborcze w 201 . Jakie działania zamierza Pani/ Pan podjąć na rzecz mieszkańców dzielnicy?
W naszej dzielnicy jest wiele do zrobienia, budowa Szpitala Południowego, Komendy Policji, rozbudowa dróg wylotowych, budowa mieszkań komunalnych, żłobków, przedszkoli to tylko niektóre kwestie, skutecznie omijane przez obecne władze dzielnicy. Więcej na stronie www
http://mamprawowiedziec.pl/strona/polityk/40209/poglady

Co z tych rzeczy zrobiłeś człowieku 17:59, 03.09.2014


PomianowskiPomianowski

8 6

@Jarek_Płaskociński ma Pan rację, nie chodziło o generalizację. Miałem raczej na myśli rodowód autora powyższego tekstu ;) 18:18, 03.09.2014


brumbrum

12 4

~mieszkaniec
Nie pisz ze 4 lata stracone. Kto słyszał 4 lata temu o Guziale? Przez ten czas wydająć miliony na promocję udało mu sie super wypromować siebie. Czyli cel osiagnięty.
Zwróćcie np. uwagę na jakikolwiek plakat promujący jakąkolwiek imprezę - zawzse jest "Burmistrz Guział zaprasza". Przedtem tak nie było. Zapraszał Urząd Dzielnicy lub ew. Zarzą. A teraz? Tylko Guział.
Poczytajcie ursynowski budżet. Inne Dzielnice np. na kulturę mają kwoty poniżej 0,5 mln rocznie. Ursynów - kilkudziesieciokrotnie(!) więcej.
A mało razy przezd rozpoczęciem imprezy Guział wyskaiwał z mikrofonem żeby powciskać swój kit???
Dla nas, ursynowian, to są 4 stracone lata, ale dla jednej osoby (Guział) to są bardzo dobre lata... 20:28, 03.09.2014


brumbrum

10 3

jeszcze raz @ mieszkaniec - piszesz że brak inwestycji unijnych. Warto tu dodać że w urzędzie jest komórka ds. funduszy europejskich. Składa się bodajże z 5 osób. I ostatnio komórka ta została właczona w skład... wydziału kadr...
Ciekawe jakie kompetencje w zarządzaniu funduszami unijnymi ma p. naczelnik kadr. Z tego co słyszałem to nie bardzo ma nawet do zarządzania kadrami... 20:34, 03.09.2014


Krzysztof BendkowskiKrzysztof Bendkowski

8 10

@mieszkaniec Brak szpitala to wina NU? A kto już trzeci raz obiecuje budowę szpitala południowego? Może Guział? Kto spartolił sprawę odszkodowania za Arenę? Może Guział? Kto nie chce wpisać połączenia z Wilanowem do WPF? Może Guział? Weź się człowieku nie ośmieszaj i skończ tę nierzetelną demagogię. Zagłosuj sobie w wyborach na PO. Przecież oni są tacy aktywni w dzielnicy. Tyyyyle zrobili w czasie tej kadencji, że ... no właśnie. Co oni w ogóle zrobili? 21:20, 03.09.2014


mieszkaniecmieszkaniec

6 4

@Bendkowski a Ty co obiecałeś/obiecasz wyborcom? oczywiście wszyscy wam kłody rzucają pod nogi jak małe dzieci i sam się nie ośmieszaj człowieku na etacie u Guziała. 22:04, 03.09.2014


Krzysztof BendkowskiKrzysztof Bendkowski

5 6

@mieszkaniec Nerwy ci puszczają, czy jak? :) 22:28, 03.09.2014


brumbrum

5 1

@mieszkaniec nie przejmuj się tak. Ich nie przegadasz. NU zostało zdominowane przez Guziała, teraz Guział to Guział a NU to dodatek do Guziała. I ci z NU wiedzą że sie nie liczą wiec muszą głośno szczekać żeby sobie nawzajem udowadniać że nie jest to prawda bo w głębi duszy im wstyd że tak się dali wyrolować. 22:52, 04.09.2014


zygmuntzygmunt

22 18

Pan Pomianowski sie kompromituje. W koncu mu ktos wygarnal jego lans. Glos na IMU to glos stracony. 12:06, 03.09.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŁawrynowiczŁawrynowicz

20 18

Antek robi dym w sprawie bazarku, bo nie ma się do czego doczepić a kampania już trwa widać :)

Moim zdaniem, jest to niewyobrażalny fail, krytykowanie radnych za to, że pracują. Zupełnie mnie nie dziwi, ze radni Naszego Ursynowa zabiegają o przyszłość bazarku. Dziwiłbym się i hejtował ich, gdyby nie robili zupełnie nic w tej sprawie.
15:05, 03.09.2014

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

PomianowskiPomianowski

19 17

Janek, widzę że warunkiem działania w NU było dołączenie do hejterskiej grupy natarcia internetowego? Szkoda, z Tobą liczyłem mimo wszystko na współpracę. 15:50, 03.09.2014


Maciej AntosiukMaciej Antosiuk

10 9

Janku, szkoda że doczepiłeś się do Naszego Ursynowa w ostatniej chwili, podczas gdy akcja już trwa od jakiegoś czasu. Szkoda, bo pamiętam jak jeszcze na początku sierpnia planowałeś wyjść z własną inicjatywą na Ursynowie. Jak dla mnie to jast fail... 22:43, 03.09.2014


KibicKibic

7 13

Pan Pomianowski i Antosiuk, Panów wpisy są żałosne. Działacie jak kanalie. Siedzicie w necie i robicie każdemu czarny PR. Może ten człowiek zobaczył, że z Wami nic nie zrobi, że wszystko krytykujecie, że niby inicjatywa lokalna, a w rzeczywistości ukryta prawica! 23:11, 03.09.2014


Maciej AntosiukMaciej Antosiuk

9 5

@Kibic chyba się nie znamy ;) Przez grzeczność nie skomentuję. Życzę Panu miłego dnia! 10:56, 04.09.2014


ŁawrynowiczŁawrynowicz

3 8

Maciej i Antek, no bez jaj jaki hejt? Mówię, że czepiacie się na siłę tematu. To wygląda jakby nic innego nie było do roboty na ursynowie :D


13:05, 04.09.2014


xyzxyz

17 13

Twierdzi pan - "Nasz Ursynów” nie prowadzi żadnej agitacji politycznej związanej z bazarkiem" - Podczas gdy to Nasz Ursynów upolitycznił sprawę bazarku reklamując swoją partię się w czasie zbierania podpisów. 15:47, 03.09.2014

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

Krzysztof BendkowskiKrzysztof Bendkowski

17 13

Nasz Ursynów jest stowarzyszeniem, nie partią. Można sprawdzić w KRS 16:21, 03.09.2014


INTENTINTENT

14 13

TAK, od 2013 roku Nasz Ursynów myślał o kampanii.... Proszę Cię... To raczej Pan Pomianowski ożywił się przed kampanią, bo w 2013 roku to nikt o tym Panu jeszcze nie słyszał...... Stefan 16:24, 03.09.2014


PomianowskiPomianowski

21 10

~INTENT referndum w 2013r. sfinansowane przez "Nasz Ursynów" (zgodnie ze słowami burmistrza) to nie kampania wyborcza? 16:30, 03.09.2014


MamaMama

16 10

śmieszne te wpisy, cel atakować radnych, którzy faktycznie coś robią, nie odnosić się do sedna sprawy, faktów. Psujecie portal, który mógłby być sympatyczny i popularny, eh młodzi dziwni 16:31, 03.09.2014


polaka 1polaka 1

11 8

Nie zmienia to faktu ze robicie akcje zeby dopchac sie korytka. Mieszkancy dadza sobie rade bez waszej pomocy bo tylko szkodzicie im. Macie konflikt z hgw i wrabiacie mieszkancow w wasze rozgrywki 16:37, 03.09.2014


xyzxyz

14 5

"Nasz Ursynów jest stowarzyszeniem, nie partią." Jaja pan sobie robisz? Stowarzyszenie, które złożone jest z lokalnych polityków JEST PARTIĄ. Nie ma znaczenia jak to się oficjalnie nazywa. 17:54, 03.09.2014


Krzysztof BendkowskiKrzysztof Bendkowski

11 7

A ilu to tych lokalnych polityków jest w NU? To może w takim razie IMU też jest partią skoro pan Antoni tak ostro ostatnio lokalnie politykuje? :)
19:01, 03.09.2014


StokrotkaStokrotka

21 20

Nie wiem o co chodzi ale to Nasz Ursynów pierwszy poprosił mnie o podpis za bazarkiem i tylko oni coś działają, a nie takie wojenki ugrupowania, które nie wiem skąd się wzięło. Panie Skubiszewski niech Pan nie działa dalej, ma Pan moje poparcie, tylko niech ten bazarek powróci na swoje miejsce po wybudowaniu tunelu. 16:26, 03.09.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pigwapigwa

17 21

Pisać nie pisać czy warto dodawać komentarze i dokumentować w ten sposób ilość wejść na portal. Nie tylko w tej sprawie ocena działań NU jest przez HU zwykle krytykowana z pomocą Pana Pomianowskiego. Za recenzje poczynań NU i jego radnych dziękujemy czas na ich ocenę przyjdzie 16.11 br. Przed wyborami każda aktywność będzie odbierana politycznie. Brawo Panie Skubiszewski. 16:34, 03.09.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kredenskredens

20 12

Sam bylem na spotkaniu, gdzie czlowiek od bazarku publicznie wstal i powiedzial ze chce sie spotkac z burmistrzem, bo ten mu nie odpisuje. Czy ktos jeszcze da sie nabrac na bujdy "Naszego Ursynowa"? Oby nie, bo znowu bedziemy mieli tego pajaca za burmistrza. 18:23, 03.09.2014

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Iza B.Iza B.

4 10

Dziwne, bo ja ile razy pisałam do burmistrza to jakoś mi odpisywał,... 10:14, 04.09.2014


mwyszynski@radny.um.[email protected].

13 16

Potwierdzam, wszystkie działania Naszego Ursynowa dotyczące bazarku są związane z kampanią wyborczą. Po pierwsze, gdyby chcieli coś konkretnego zrobić, działaliby w porozumieniu z kupcami. Po drugie wszystkie propozycje guziała i NU są nierealne, ponieważ dzisiaj są atrakcyjne, ale podczas budowy będą niedostępne. Przecież okolice terenu proponowanego przy Płaskowickiej będą rozkopane, będą terenem budowy, dojazd do bazarku będzie niemożliwy i tak jest z wszystkimi propozycjami NU i guziała - są to propozycje pod publikę i wybory NIE DO ZAAKCEPTOWANIA PRZEZ KLIENTÓW CZYLI MIESZKAŃCÓW URSYNOWA. 18:48, 03.09.2014

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Krzysztof BendkowskiKrzysztof Bendkowski

18 7

Odezwał się ursynowski szkodnik. 21:09, 03.09.2014


Iza B.Iza B.

3 2

Szanowny Panie, a jakie Pan proponuje rozwiązanie? Zrobił Pan coś w tym kierunku? Działą Pan? Czy tylko kłapie Pan dziobem??? 10:13, 04.09.2014


brumbrum

21 16

Panie Skubiszewski. Pan żeś przeczytał coś napisał?? Czy żeś Pan to tak poważnie na poważnie napisał?
interpelacja ws. zamontowania stojaków na roweru przy bazarku, to ma być działanie w sprawie ocalenia bazarku???
Zaraz Pan w tych działaniach uwzględnisz telefon do żony bo jej sie skarżyłes że bazarek chcą przenieść.
NU - sami się pogrążacie (nie żebym miał coś przeciwko temu) 20:40, 03.09.2014

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Po prostu jaPo prostu ja

4 4

A Pan żeś to skąd żeś Pan przybył? 10:11, 04.09.2014


KibicKibic

23 19

Nasz Ursynów jako jedyna opcja w dzielnicy, która od dawna walczy o sprawę bazarku. Chwała im za to. Słowa Pana Wyszyńskiego, którego uważam, za osobę, która nie powinna być radnym, nic nie są warte. Panom z Platformy dziękujemy. Pakujcie manatki i jedźcie z Tuskiem do Brukseli. Poprosimy o 23 mln zł. Co do POmianowskiego. Facet chce zwyczajnie zaistnieć, nic więcej. Dlatego pisze pseudo artykuły. Podoba mi się to co napisał Skubiszewski o konstytucji. Pomianowski powinien przeprosić za te słowa - podpisy można wyrzucić do kosza!!! To jest skandal!! 23:04, 03.09.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

balianbalian

3 3

Skubiszewski i Guział - jeszcze niedawno w SLD - teraz zgrywają bezpartyjnych cwaniaków. Ciemny lud to kupi? 11:44, 13.09.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%