Zamknij

Skuteczna reklama zewnętrzna - outdoor w Warszawie

12:48, 13.06.2017 Redakcja haloursynow.pl Aktualizacja: 18:40, 13.06.2017
Skomentuj mat. promocyjne mat. promocyjne

Reklama zewnętrzna na stałe wpisała się w krajobraz miast i miasteczek. I chociaż jest najstarszą formą promocji, wciąż przynosi efekty – sprawia, że konsumenci zwracają uwagę na markę lub produkt, i zwiększa sprzedaż. Może przybierać różnorakie formy: plakatów i afiszów na słupach ogłoszeniowych czy w autobusach, podświetlanych tablic na przystankach albo tablic umieszczanych na przyczepach samochodów, elektronicznych ekranów czy wielkoformatowych konstrukcji montowanych na elewacjach. W Warszawie najskuteczniejsze okazuje się plakatowanie.

Odbiorca masowy

Mieszkańcy Warszawy codziennie mijają setki plakatów i afiszów. Widzą je, omiatając wzrokiem słupy ogłoszeniowe i tablice reklamowe, jadąc tramwajem, czekając na przystanku, pijąc kawę w ogródku ulubionej kawiarni. A ponieważ każdego dnia przemierzają tę samą trasę, czasem i kilkukrotnie, zamieszczony na reklamach przekaz utrwala się w ich świadomości. Outdoor dociera więc do masowego odbiorcy i szerokiego grona potencjalnych klientów, zwiększając rozpoznawalność marki.

Odpowiednia forma

Aby rozklejanie plakatów przyniosło oczekiwanie efekty, reklama powinna przybrać odpowiednią formę. Liczy się przede wszystkim jasny przekaz: prosty język, czytelny font, atrakcyjna, ale nie krzykliwa strona wizualna. Idealnie byłoby, gdyby outdoor przyciągał uwagę już po pierwszym rzucie oka. Ponieważ jednak jesteśmy bombardowani zewsząd setkami komunikatów marketingowych, reklama powinna utrwalać się w podświadomości chwytliwym hasłem. 

Dobrze dobrane miejsce ekspozycji

Nawet najlepsza forma wizualna nie przyniesie efektu, jeśli plakat będzie rozklejony w niewłaściwych miejscach. Planowanie reklamowania zewnętrznego należy rozpocząć od ustalenia grupy docelowej, do jakiej skierowany zostaje komunikat. Ważne jest również dopasowanie miejsca ekspozycji i terminu plakatowania do codziennych nawyków i preferencji potencjalnych klientów. Aby ta forma promocji stała się skuteczna, warto skorzystać z usług firm zajmujących się rozklejaniem plakatów – plakatowaniepolska.pl Warszawa. 

Pomaga ona w wyborze odpowiedniej lokalizacji na terenie Warszawy i gmin ościennych. Zapewnia też konsultacje ze specjalistami zajmującymi się marketingiem zewnętrznym, którzy dobierają właściwe nośniki i doradzają w zakresie udoskonalenia przekazu reklamowego. 

Popularnością cieszy się zwłaszcza plakatowanie na słupach ogłoszeniowych i tablicach reklamowych. Rozmieszczane są w centralnych miejscach Warszawy, mijanych codziennie przez tysiące osób, albo w pobliżu przystanków czy placów, gdzie mieszkańcy na moment się zatrzymują, czekając na autobus lub umówione spotkanie. Warszawa dysponuje przede wszystkim słupami monitorowanymi, co zapewnia ciągłość ekspozycji (plakaty nie zostaną zerwane). Wynajem słupów reklamowych nie jest drogą inwestycją, promocję można rozszerzyć więc na większe obszary miasta, zwiększając jej skuteczność.

(Redakcja haloursynow.pl)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%