Zamknij

Stop betoniarni na Krasnowoli! Dzielnica wstrzymuje wydanie pozwolenia

13:16, 30.10.2017 Sławek Kińczyk Aktualizacja: 18:19, 31.10.2017
Skomentuj Kinga Sydrych-Stolarek Kinga Sydrych-Stolarek

Dzielnica wstrzymuje procedurę wydania pozwolenia na budowę betoniarni przy ul. Pląsy, przeciwko której protestują mieszkańcy Krasnowoli. W planie miejscowym znaleziono również błąd, który może pomóc w zablokowaniu kontrowersyjnej inwestycji. - Nie ma podstaw do wydania pozwolenia - twierdzi z-ca dyrektora miejskiej architektury.

Jak już informowaliśmy, betoniarnia ma stanąć na działce naprzeciwko bazy DHL. Od kilkunastu dni trwa przygotowywanie gruntu oraz przebudowa drogi dojazdowej, którą mają jeździć ciężarówki. Inwestycję szykuje firma Budokrusz S.A., która jest właścicielem działki przy Pląsy 131.

Przeciwko budowie protestują mieszkańcy m.in. osiedla "Willa Ursynów", które znajduje się zaledwie ok. 400 metrów od planowanej betoniarni.

- Na Krasnowoli nie mieszka się komfortowo, mamy samoloty, autostradę z dwóch stron oraz linię kolejową, na której po modernizacji pociągi są szybsze i głośniejsze. Lokalizacja betoniarni doda nam jeszcze zapylenie, ruch betoniarek na Krasnowolskiej oraz hałas w nocy. Betoniarnie w dużych miastach pracują przez 24 godziny - mówi Piotr Pęk.

Uchwalony w 2010 roku plan miejscowy dla tego terenu, przewiduje możliwość zlokalizowania przemysłu i usług, ale nieuciążliwego dla mieszkańców.

Tereny usług i produkcji U/P - należy przez to rozumieć tereny, gdzie prowadzona może być szeroko pojęta działalność wytwórcza i usługowa, która nie powoduje przekroczenia standardów jakości środowiska poza terenem własnym inwestycji, tj. zwiększenia hałasu, wibracji, pyłowego i gazowego zanieczyszczenia powietrza, zanieczyszczenia odpadami i zwiększonego oddziaływania komunikacji.

- czytamy w miejscowym planie zagospodarnowania przestrzennego dla Zachodniego Pasma Pyrskiego.

W 2015 roku Biuro Ochrony Środowiska w urzędzie miasta wydało decyzję środowiskową. Nakazało m.in. postawienie ekranów dźwiękochłonnych; zraszanie wodą placów, dróg dojazdowych i magazynu kruszyw; przykrywanie plandeką ciężarówek transportujących kruszywa a także zamontowanie filtrów pyłów na silosach betoniarni.

Tyle teorii. Mieszkańcy obawiają się, że w praktyce będzie inaczej. Pył osiadać może na samochodach i odkładać w płucach ludzi. Tak dzieje się na przykład na Odolanach, gdzie również działają betoniarnie. - Dobrze jest tylko po kontroli urzędników, a później znów firmy nie przestrzegają zaleceń - mówią mieszkańcy.

Dzielnica wstrzymuje się z decyzją

Budokrusz S.A. od sierpnia stara się o pozwolenie na budowę betoniarni. Jak się dowiedzieliśmy, urząd dzielnicy właśnie wstrzymał postępowanie.

- Z uwagi na pozyskane od mieszkańców oraz radnych dzielnicy Ursynów informacje wskazujące na możliwość rozpoczęcia robót budowlanych bez wymaganej prawem decyzji o pozwoleniu na budowę, Wydział Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Ursynów wystąpił do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego z wnioskiem o dokonanie kontroli tej nieruchomości i dokonanie niezbędnych ustaleń - mówi Jakub Fiałek z ursynowskiego ratusza.

Budokrusz twierdzi, że nie łamie prawa. - W tej chwili nie budujemy węzła betoniarskiego, tylko drogi dojazdowe. Wyrównujemy też posesję. Zgłosiliśmy urzędowi te prace, zgodnie z prawem budowlanym - odpiera zarzuty Marek Lach, dyr. ds. inwestycji.

Dzielnica unika na razie odpowiedzi na pytanie czy lokalizacja betoniarni jest zgodna z planem miejscowym. Będzie to badane przez wydział architektury podczas rozpatrywania wniosku o pozwolenie na budowę.

A watpliwości są bardzo poważne. Radni podczas uchwalania planu w 2010 roku popełnili błąd. W tekście pomylono numerację szczegółowych opisów dla poszczególnych działek. I tak, działka Budokruszu na mapie opisana jest jako 3.2 a w opisach szczegółowych nie ma do niej żadnych odniesień. Prawdopodobnie warunki inwestycji dla tej działki opisane są w pkt. 3.3.  Niby drobna sprawa, ale dla organów administracyjnych ma ogromne konsekwencje prawne.

- Jeśli rzeczywiście dla terenu nie ma żadnych ustaleń, wówczas nie ma też podstaw do wydania pozwolenia na budowę - komentuje Marek Mikos, z-ca dyrektora Biura Architektury i Planowania Przestrzennego w Urzędzie m. st. Warszawy. I dodaje, że zbada sprawę.

Mikroplan dla Krasnowoli?

W niedzielę z mieszkańcami Krasnowoli spotkał się radny miejski z Ursynowa - Piotr Guział. Obiecał ludziom przypilnowanie sprawy planu i wskazał możliwe rozwiązania. Sugerował też zaskarżenie przez mieszkańców decyzji środowiskowej wydanej przez miasto. Niedługo sprawą ma zająć się Komisja Ładu Przestrzennego w Radzie Miasta, która może zawnioskować o ponowne uchwalenie planu, już z poprawkami.

Mamy nadzieję, że władze dzielnicy i miasta będą działać na korzyść mieszkańców, a nie prywatnej firmy. Wydanie pozwolenia na tak uciążliwy przemysł otworzy drogę kolejnym takim inwestycjom, a chcemy temu zapobiec właśnie przez zmianę planu. Betoniarnia to hałas, pył i setki ciężarówek po naszych wąskich uliczkach. Betoniarnia to wyrok dla mieszkańców i tej części dzielnicy.

- mówi Kinga Sydrych-Stolarek, liderka protestu, mieszkanka Krasnowoli.

Gdyby dzielnica uznała, że nie ma podstaw do wydania pozwolenia na budowę betoniarni, powołując się na błąd w planie miejscowym, z pewnością inwestor będzie się odwoływał od tej decyzji do wojewody. Przedłużająca się procedura da jednak nadzieję na wstrzymanie budowy oraz uchwalenie niezbędnych poprawek w planie. Zazwyczaj zajmuje to ok. 2 lat.

AKTUALIZACJA 31.10 - godz. 8:00:

Jest opinia Marka Mikosa - z-cy dyr. Biura Architektury i Planowania Przestrzennego. Jego zdaniem aktualnie obowiązujący plan miejscowy nie daje podstaw do wydania pozwolenia na budowę. 

- Błąd nastąpił w toku uchwalania planu przez radę miasta w rezultacie częściowego uwzględnienia wniesionej uwagi. W projekcie planu przedłożonym do uchwalenia teren 3.2 był terenem infrastruktury elektroenergetycznej. Rada Miasta zdecydowała o zmianie sposobu rozpatrzenia uwagi właścicieli i zlikwidowała teren oznaczony jako 3.2. (...) Warto jednak pamiętać, iż oprócz ustaleń szczegółowych są też i ogólne, a te nie pozwalają na generowanie zapylenia - napisał Marek Mikos na Twitterze, w odpowiedzi na pytanie radnego Piotra Guziała.

Zdaniem Mikosa, rozwiązaniem sytuacji jest sporządzenie nowego planu miejscowego dla grupy terenów "z trójką z przodu".

[ZT]8956[/ZT]

[ZT]8837[/ZT]

[ZT]8622[/ZT]

[ZT]8514[/ZT]

[ZT]9117[/ZT]

(Sławek Kińczyk)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(45)

SydneySydney

16 8

Bravo. Choć do pełnego sukcesu droga jeszcze daleka. 15:51, 30.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

POPiSPOPiS

17 7

Brawo!!! Oby Zielony Ursynów pozostał nadal Zielony nie tylko z nazwy!!! 16:27, 30.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RAFALWOJTYRA8RAFALWOJTYRA8

19 24

Bardzo dobrze zaczniecie czytaćludzie MPZP . Ta firma kupiła tą działkę tak samo jak wy swoje pod inwestycje a nie po to aby stała. Wy znaliście przeznaczenie działki pod przemysł. To tak samo jakbyście kupili działkę i ktoś po 3 latach by wam powiedział a nie wybudujecie domu bo sąsiedzi nie chcą bo zasłoni im widok!
Ludzie blokujcie DHL gdzie jeździ setki ciągników starych a ta firma Budkokrusz to widzę że jeździ samymi nowymi ekologicznymi mercedesami i oni tam pewnie będą mieli 20-25 gruszek co to jest przy taborze DHL. I do tego to POLSKA FIRMA a nie zagraniczna z układem u HGW i spółki! Mieszkam 700m od i nie mam nic przeciwko. Tylko ci z willi od HGW robią zamieszanie bo dali za domy po 2-3 mil złotych, pewnie z VA.... . Popieram budowę zgodną z MPZP i życzę szczęścia firmie Budokrusz z tymi dziwnymi ludzmi. 17:31, 30.10.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Jan Bez ZiemiJan Bez Ziemi

15 6

Układ to chyba ma Budokrusz, bo działkę z dziwnie wadliwym planem kupił za bezcen. A teraz zamiata sprawę pod dywan, że betoniarnia nie jest uciążliwa. 20:24, 30.10.2017


Andrzej ZadurAndrzej Zadur

15 6

A wy w Budokruszu też jeździcie ekologicznymi samochodami, czy tylko betoniarki macie ekologiczne?
Ekologiczna betoniarka - hahaah. Aleś mnie pan rozbawił. 20:27, 30.10.2017


stokrotka z Krasnowostokrotka z Krasnowo

12 4

Ekologiczne betoniarki ,czy ty czytasz co piszesz?A firma DHL to firma kurierska i nie wozi ton betonu tylko paczki to spora róznica.Betoniarnia to pył i syf.Ciekawe co na to sąsiedztwo powie zarząd lotniska?Który już został powiadomiony o zagrożeniu. 22:18, 30.10.2017


MENNICANBPMENNICANBP

20 24

Bardzo dobrze niech ludzie zaczną myśleć a nie cwaniakować bo kupowali działki za 70% ceny właśnie dlatego że obok w planie jest przemysł i produkcja! A tak na prawdę to nie obok bo to ponad 500 m czyli pól kilometra. Ja kupiłem działkę 1500m dalej od tej strefy bo wiedziałem że coś tam powstanie. Ale ludzie to hipokryci bo tam hałas to robią ale samoloty 24h na dobę i baza DHL która jest większa 20 razy niż ta betniarnia która ma powstać. Na betoniarni będzie pewnie z 20-25 nowych gruszek bo firma dobra polska i widzę auta nowiutkie a na DHL stare ciągniki w setkach dziennie trują i hałasują i nikt nic nie mówi? LUDZIE TROCHĘ OGŁADY. Najbardziej to chyba się denerwują te szychy co kupiły domy po 400m2 po 2-3 mil zł z ekipy HGW. To dla tego taki powstał krzyk. Dobrze niech Polska firma się rozwija a nie HGW wpuszcza wszędzie fimy i developerów byle tylko nie Polskich bo oni lepiej .... . Jestem z Ursynowa i jestem ZA BETONIARNIĄ BUDOKRUSZ! a przeciwko układowi i kilku bananom z willi. 17:34, 30.10.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

antybetonantybeton

14 6

Panie Mennica, chyba będzie premiera w fimir za takie wpisy. Czyżby pan z tej firmy betoniarskiej? 20:22, 30.10.2017


stokrotka Z Krasnowostokrotka Z Krasnowo

13 4

Większość z nas mieszka na Krasnowoli od zawsze i nie prawdą jest że działki są tu tańsze bo okolica przemysłowa i uciążliwa.Wręcz przeciwnie ,wystarczy zobaczyć przetargi na stronie Gminy Ursynów ,ceny działek budowlanych od gminy sięgają miliona złotych.Mimo trasy ,lotniska.A betoniarni mówimy nie!!! Na Odolanach też miało być ekologicznie i czysto a jak jest wszyscy wiedzą..a czy truć nas będzie polska firma czy nie i tak będziemy przeciw, jakie znaczenie ma syf i kurz polski czy zagraniczny ,nie chcemy żadnego.Też mi argument wymyślili 22:26, 30.10.2017


Jarek Do BojuJarek Do Boju

13 3

Stop betoniarni, nie pozwolimy na nią!
Prawo i Sprawiedliwość zrobi z tym porządek! 20:25, 30.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do  RAFALWOJTYRA8 i do RAFALWOJTYRA8 i

20 15

Panowie zapomnieli, że w Internecie ne są anonimowi.
Oboje mieszkają bisko betoniarni i obojgu to nie przeszkadza. Na niedzielnym spotkniu mieszkancy z willi stanowili mały % wszystkich. I byli też sąsiedzi mieszkajacy własnie z Panów okolicy. Panów zabrakło.Dziwne prawda? Bo chyba Panowie to mieszkają tam tylko palcem na mapie.
Jest totalną bdurą to, że porownujecie betoniarnię do innych domów albo do dhl - ktory oczywiscie pyłu nie produkuje i nie jezdzi ulicami Krasnowoli. W Budokruszu ekologiczneMercedesy? Takie same jak na Odolanach? Wolne zarty! Kto ma w to uwierzyc? Ludzie nie są głupi, wiedzą jak wyglada betoniarka!
SKoro Panstwo mieszkaja na Krasnowoli to chyba zaponmnieli Panstwo o tym, ze ulice wytrzymują do 8 ton i nie są przystosowane do betoniarek! Zapmnieliście o planie, ktory mowi ze ma to byc nieuciążliwe?
Zapomnieli Panstwo również o halasie i pyle? Jeśli tak nie przeszkadza betoniarnia, to moze w niej zamieszkajcie. Wróć! Pewnie już tam pracujecie. Słaby ruch. 20:39, 30.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RadekRadek

14 3

Co innego działalność produkcyjna nieuciążliwa taka jaka już jest w bliskiej okolicy i z którą nikt nie ma problemu, np. Aquael, a co innego betoniarnia i codzienny hałas, pył, zniszczone drogi i wszystkie inne niedogodności, z którymi nikt nie chciałby na co dzień mieć do czynienia. 22:23, 30.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

speedospeedo

7 12

A pamiętacie, jak protestowaliście przeciwko torowi żużlowemu w tej okolicy? Ja mówiłem, że lepiej zgodzić się na inwestycję sportową, bo za chwilę powstanie cementownia. Ale oczywiście woleliście wtedy krzyczeć swoje... teraz będzie betoniarnia... 22:25, 30.10.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ArnieArnie

11 3

Jeśli powstanie betoniarnia, to chyba nie byłoby problemu zrobić taki tor wokół betoniarni. Wszyscy byliby szczęśliwi, betoniarzom nie byłoby nudno kręcić w kółko ten beton, a żużlowcy mieliby zagwarantowaną wierna publikę. Może nawet sponsorowli by wasz klubik bo sport to zdrowie, a zdrowie jak wszyscy wiemy jest najważniejsze :) 09:16, 31.10.2017


ZielonaZielona

8 4

trzeba najpierw sprawdzic, zanim się napisze....
Tor i betoniarnia to nie ta sama lokalizacja... 09:47, 31.10.2017


olaola

14 3

Na autobus droga nieprzystosowana a na betoniarki już nie. Ech logika pieniądza... 22:25, 30.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZielonaZielona

14 1

no widać jak tu mieszka... nawet nie wie, że samoloty nie są 24 h. Ale pewnie tak samo wie jak i o tych ekologicznych gruszkach.... Same bzdury. Zresztą Ci rzekomi patriotyczni mieszkańcy Zielonego Ursynowa zawsze mogą, jak każdy obywatel napisać swoją petycję do Urzędu - za betoniarnią - tylko nie wiem czy kasy starczy na zbieranie podpisów.... 22:27, 30.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OctaviaOctavia

15 8

RAFALWOJTYRA8 proponuje abys to ty przeczytal MPZP sprobuj ze zrozumieniem. 3.2 U/P ..... moze byc prowadzona szeroko pojęta działalność wytwòrcza i usługowa, ktòra nie powoduje przekroczenia standardòw jakości środowiska poza terenem własnym inwestycji, tj. zwiększenia hałasu, wibracji, pyłowego i gazowego zanieczyszczenia powietrza .....
Mamy naterenie wiele zakładòw produkcyjno-usługowych i nikt przeciwko nim nie protestuje.
Na betoniarnie nie ma i nie będzie zgody. Raport srodowiskowy za, ktòry zapłacił inwestor oczywiscie wykazuje źe inwestycja będzie neutralna ( a co ma niby wykazac jak inwestor płaci ? ) ale wystarczy przejechac się na odolany (byłam-widziałam) i zobaczyc jak tony pyłu unoszą się w powietrze!
Urzędnik nie ma wyjścia i musi wydać opinię na podstwie raportu inwestora ( takie chore prawo mamy) ale my nie musimy wierzyć w te obiecanki !
Niech lepiej inwestor rozwarzy inną lokalizację na inwestycje ! Najlepiej przy swoim domu lub w Twoim ogródku !!! 00:19, 31.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

16 4

MENNICNBP takich bzdur jak żyję nie czytałam !
Jak chcesz się wypowiedzieć to merytorycznie proszę, a nie jakieś farmazony o układach! Układ to trzeba mieć żeby niezgodnie z MPZP budować. Ostatnio oglądałem załadunek kruszywa przy Zatorzu ! Siwo od pyłu na pół kilometra! Hałas jak holera! O ekologicznych 25 tonowych wywrotkach pisać już nie będę.
A może nam powiesz jak bezpyłowo zrzuca się kruszywo z takiej ciężarówki mądralo ?!? 00:31, 31.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MENNICANBPMENNICANBP

18 22

PO PIERWSZE:
Jestem po prostu obiektywny a nie kieruje się emocjami.
PO DRUGIE:
Ile osób pikietowało przeciwko tej betoniarni 26-29 osób, jakby nie znajomy redaktor po pewnie nawet tego artykułu by nie było.
PO TRZECIE:
Jak kupowałem działkę to byłem na tyle kumaty aby zerknąć na MPZP a Pan chyba nie ?
PO CZWARTE:
Jaki pył jaki hałas ? Był Pan kiedyś na Odolanach ? Na Odolanach betoniarnie różne są od 15 lat a Developerzy i ludzie tam są od 7 lat. Więc kto był gdzie pierwszy i kto komu utrudnia życie? Jak ludzie kupujecie działki i mieszkania taniej to trzeba się z tym liczyć że na około was są fabryki i zakłady! A teraz wielki krzyk bo TIR-y jeżdzą, widziały gały co brały
PO PIĄTE:
Kolego jak kupowałeś działkę i zaoszczędziłeś 30-35% to teraz masz.
PO SZÓSTE:
Decyzja środowiskowa już dawno jest i jest w niej zapisane wszystko i nie ma mowy o pyle i dodatkowym hałasie bo u nas hałasu już więcej nie może być niż daje nam pas startowy 24h na dobę.

Więc myś
00:53, 31.10.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Mieszkaniec Mieszkaniec

17 5

Działkę kupiłem 20 lat temu a wtedy ani planów ani żadnego syfu tu nie było. Kupiłem nie dlatego że tanio tylko dlatego że po pierwsze jestem z tąd, a po drugie było tu pięknie i cicho ( bo tak kiedyś tu było) Przy lotnisku mieszkam od urodzenia i informuje Cię ze hałas lotniska ( szczególnie od strony lądowań) a hałas pracującej betoniarni to dwie różne rzeczy. Raport środowiskowy jest równie obiektywny co i Ty. Inwestor za niego płaci, a Ciebie chyba tez ma na liście płac. I nie mów ze jesteś z tąd bo takie betony tu nie mieszkają. 08:13, 31.10.2017


MarceliMarceli

4 10

Ta 20 lat temu to były tereny Skarbu Państwa więc chłopie daruj sobie te kłamstwa :-). Jak ci płaci HGW za takie wpisy to chociaż zobacz historie tych działek. Jesteś żenujący. 12:44, 31.10.2017


kasiakasia

17 4

Jestem mieszkanką Krasnowoli od 18 lat. Nie kupiłam działki za 70% ceny ani 400metrowego domu za 2-3 miliony. Nie jestem też z ekipy HGW! Protestuję przeciwko budowie betoniarni głownie ze względu na zapylenie, bo wpłynie na zdrowie każdego mieszkańca naszej dzielnicy! Hałasu też mamy tu całkiem dużo!
08:14, 31.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

16 6

MENNICANBP plan zacytowała Oktawia i to ty go przeczytaj. Betoniarnia nie jest produkcją której oddziaływanie WYKRACZA poza granice dxiałki !!! Co by firma, ktora wzięła za to kasę nie pisała. I masz racje trzeba szanować Tych co byli pierwsi na Krasnowoli to akurat mieszkańcy którzy mieszkają tu od wielu lat !!!! 08:19, 31.10.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MieszekMieszek

4 10

Mówisz o tych którzy mieszkają w tamtych okolicach od 4-5 lat :-) wiedzieli co kupowali już od 2010 roku jak był MPZP . Chcieli oszczędzić to mają to co chcieli. A 25-30 osób nie może blokować inwestycji bo źle świadomie i źle podjeli decyzje oszczędzając na cenie działki. 12:43, 31.10.2017


WarterWarter

1 7

NO O TYM TO DECYDUJE DECYZJA ŚRODKOWISKOWA A NIE TAKI SZARAK JAK TY BO MU SIĘ TAK WYDAJE. WIĘC NIE MASZ RACJI I GŁUPOTY GADASZ. MAJĄ PRAWO TO BUDUJĄ TAK JAK TY I JA. 20:36, 01.11.2017


larklark

14 5

Widzę, że Budokrusz nie próżnuje i zmotywowała [pracowników do wpisów pod każdym doniesieniem o betoniarni. Z całym szacunkiem ale retoryka jest mało wyszukana. Nikt nie kupił tu działki za bezcen tylko za ciężko zarobione pieniądze najczęściej wspomagane 30-letnim kredytem. Betoniarnia nie należy do "mało uciążliwej działalności produkcyjnej" więc takie argumenty jak poniżej są niepoważne a już śmieszne jest pisanie o jakimś układzie finansowym. 08:36, 31.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TubylecTubylec

11 4

Ja kupiłem swoją nieruchomość prawie 20 lat temu, o przygotowaniu MPZP nawet się nie mówiło. Zapłaciłem niemało. Jak był przygotowywany MPZP sprawdziłem co za przemysł jest na tych terenach dopuszczony. W planie jak wół było napisane, że tylko nieuciążliwy. OK, dlaczego nie, mamy tu firmy, DHL, Aquael i kilka warsztatów, które nie są w żadnym stopniu uciążliwe. Jestem przeciwny powstaniu betoniarni. I ciekaw jestem co ci "mądrzy " panowie od czytania MPZP mają mi do powiedzenia? To inwestor powinien czytać MPZP! I dwa razy się zastanowić czy kupować działkę z takimi zapismi MPZP. 09:11, 31.10.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KacperKacper

8 6

No nie mało bo 90 zł z m2 bo ja po tyle kupowałem 9 lat temu :-)
Ale u mnie działka stoi po tym jak DHL się pobudował bo okolica jest kiepska - przemysłowa i biurowa typowo. A jak Pan kupił 20 lat temu to na pewno uczestniczył pan w tworzeniu MPZP więc do siebie mieć pretensje trzeba. 12:40, 31.10.2017


ZbyszekZbyszek

13 4

Czy ktoś uwierzy w raport środowiskowy i jego obiektywizm patrząc na inne tego typu obiekty. Jaki tam jest hałas, zapylenie i natężenie ruchu ciężarówek.
Zgadzam się z Olą; przez lata walczyliśmy o autobus i argument był zawsze jeden- zbyt mała przepustowość drogi. Czy betoniarka jest mniejsza i lżejsza od chociażby od małego autobusu? 11:33, 31.10.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MariolaMariola

1 9

BETONIARNIA MA SWOJE DROGI DOJAZDU KTÓRE BUDUJE INWESTOR W TYM PRZYPATKU BUDOKRUSZ WIĘC NASZE MAŁE ULICZKI NIE BĘDĄ MIAŁY TEGO RUCHU . TAK OBIEKTYWNIE PATRZĄC. 20:39, 01.11.2017


TubylecTubylec

7 1

Znowu ktoś brednie pisze - tym razem Mariola. Kierowca wiezie beton tą droga, którą szybciej dojedzie do celu. Na wiele budów w W-wie gruszka ma dojechać na ścisle określony czas. Jeśli będa korki na Poleczki (a sa regularnie) to pojadą Krasnowolską. Cwiczyliśmy to już przy budowie S2. Pamiętacie wyrywanie znaków po nocach i bezsilność policji. Będzie to samo. 09:25, 02.11.2017


MarcelMarcel

0 0

To w co mamy wierzyć w Pana Zbyszka :-) 23:44, 30.11.2017


KądziołeczkaKądziołeczka

10 6

MENNICANBP zgodnie z tym co piszesz to granice Warszawy powinny zatrzymać się na murach obronnych starego miasta :-)
Ciekawi mnie natomiast dlaczego Mennica buduje na Annopolu ? Tanio ziemie kupiliście ?
Odstąpcie kawałek ziemi na Żeraniu ( taniej) BUDOKRUSZOWI.
To Wasz dostawca więc będzie miał blisko. A że to inwestycja nieuciążliwa to pewnie na sprzedaż mieszkań Wam to sąsiedztwo nie wpłynie.
Budokrusz - po co walczyć z nami. Mennica Was powita z otwartymi ramionami na Annopolu :-)

12:25, 31.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KądziołeczkaKądziołeczka

4 4

żeby nie być gołosłownym
https://www.mennica.com.pl/uslugi/nieruchomosci
12:27, 31.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnnaAnna

14 6

Brawo Piotr Guział! Wielkie podziekowania dla radnego za tak szybką i skuteczną pomoc :) 13:28, 31.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

novelistnovelist

5 13

Z tego co pamiętam na działce obok miał być tor żużlowy i reprezentanci naszego osiedla zakrzyczeli ten pomysł, obawiając się hałasu. Coś przeczuwałem, że będziemy żałować tej decyzji, bo na sąsiednich działkach może być prowadzona działalnosć produkcyjna. Trzeba było wtedy siedzieć cicho, a teraz będzie faktyczny problem... 16:22, 31.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

3 6

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=300141710487210&id=201589477009101#!/miastojestnasze/photos/a.201612000340182.1073741828.201589477009101/300141217153926/?type=3&source=57&refid=52&__tn__=EH-R
17:20, 31.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WarszawiakWarszawiak

5 14

To może uda się jeszcze zastopować budowę POW , tak aby nie wytruć Ursynowa ! 12:35, 01.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrzyrodnikPrzyrodnik

11 5

Na tego typu budowy powinny być specjalnie wydzielone strefy przemysłowe z daleka od budynków mieszkalnych, kto w ogóle to wymyślił? Sam Budokrusz powinien się zastanowić czy lokalizować się w miejscu gdzie uliczki są porozwalane, ciasne a korki na Puławskiej nie ułatwią im życia. 16:53, 01.11.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MarcelMarcel

0 0

No i jest strefa tam gdzie budują :-) hahaha . 23:42, 30.11.2017


MaRtAMaRtA

3 15

LUDZIE O CZYM WY PISZECIE? CO 30 OSÓB Z DZIEĆMI PROTESTUJE I KTOŚ MA LEGALNĄ I ZGODĄ Z PRAWEM INWESTYCJE ZA PARE MILINÓW WSTRZYMAĆ? BYŁO TAK PROTESOWAĆ JAK DHL SIĘ WPORWADZAŁ BO TO ONI TRUJĄ CAŁĄ WARSZAWĘ TYMI GRATAMI! JESTEM ZA BETONIARNIĄ ZAWSZE DOBRE KILKADZIESIĄT NOWYCH MIESC PRACY I NIE DLA ZAGRANICZNEGO KONCERNU KTÓRY ZYSKI POZA POLSKE TRANSFERUJE! 20:34, 01.11.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

TubylecTubylec

10 1

Co za brednie!!! Inwestor nie dostał jeszcze pozwolenia na budowe!!!! I to jest właśnie właściwy czas na protesty.
DHL-u proszę się nie czepiać - przez blisko 20 lat nie było żadnych skarg na nich. Nie potrzeba tu nowych miejsc pracy! W Warszwie jest niedobór rąk do pracy. Dla kilku przyjezdnych lub Ukraińców można zorganizować prace na obrzeżach miasta. Ten wpis przekazuję do radcy prawnego DHL, oskarżenie o transfer zysków klasyfikuje się jako oczernianie. 08:31, 02.11.2017


do Marty z Budodo Marty z Budo

8 1

Co to ma wspólnego z betoniarnią, która pyli i generuje mnóstwo samochodów ciężarowych? Człowieku, jesteś z tej firmy od betoniarni, czy co? Opamiętaj się. 10:20, 02.11.2017


MargoMargo

5 1

Jakim cudem coś takiego jak betoniarnia może być budowane przy osiedlach mieszkaniowych!!! Przecież my tu mieszkamy także z małymi dziećmi!!! Wiadomo jak jest z filtrami i sprawdzaniem takich miejsc po rozpoczęciu działalności. Chyba jednak lepiej zapobiegać niż leczyć, czyli nie stawiać betoniarni w tym miejscu, żeby zaraz potem szukać środków zaradczych. Opinia środowiskowa??? Na zlecenie i za pieniądze inwestora, więc jaka ma być??? Może jednak ktoś pójdzie po rozum do głowy i nie zafunduje nam pylicy 08:45, 06.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%