Zamknij

Upominki okolicznościowe dla klientów

11:07, 16.09.2017 Redakcja haloursynow.pl Aktualizacja: 11:10, 16.09.2017
Skomentuj mat. promocyjne mat. promocyjne

Wręczanie prezentów to w biznesie idealny sposób na podtrzymanie pozytywnych stosunków z klientami, a także promowanie usług lub firmowych produktów. Wręczanie upominków stałym klientom jest jak najbardziej na miejscu, jednak należy pamiętać o kilku bardzo ważnych szczegółach. Najważniejszy jest odpowiedni dobór prezentu, ponieważ powinien on idealnie trafić w gusta obdarowywanej osoby. Drugą bardzo ważną kwestią jest okazja do wręczenia prezentu, czyli np. zbliżające się święta, czy też finalizacja bardzo ważnej umowy. Jakie jednak upominki okolicznościowe można podarować klientowi?

Wieczne pióro

Bardzo uniwersalnym upominkiem zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn jest markowe wieczne pióro, któe jest bardzo funkcjonalne i może posłużyć przez wiele długich lat. Taki podarunek zawsze się sprawdza, ponieważ niezależnie od branży, w jakiej działa dana osoba podpisywanie umów jest na porządku dziennym. Podczas zakupu takiego prezentu warto postawić na stonowane kolory, a najlepiej w tym przypadku sprawdzi się pióro w kolorze czarnym lyb srebrnym. Świetnym pomysłem może być również zakup zestawu składającego się z pióra oraz długopisu. Warto przy tym zadbać o to, aby były one ładnie zapakowanie, ponieważ świadczy to o osobie wręczającej upominek.

Firmowe gadżety

W przypadku większej liczby klientów oraz mniej oficjalnych uroczystości ciekawym pomysłem na upominki mogą być firmowe gadżety, na których znajduje się firmowe logo. Wielu osobom wydaje się, że takie prezenty są oklepane, jednak zawsze się przydają i prędzej czy później z pewnością zostaną wykorzystane. Co jednak można podarować? Najlepiej w tym przypadku sprawdzi się kalendarz (książkowy lub do zawieszenia), planner, notatniki, stylowy pendrive lub długopis. Ładnie opakowany zestaw takich firmowych gadżetów z pewnością podtrzyma pozytywne relacje z każdym klientem.

Elegancka skóra

Skóra zawsze jest w modzie, a bardzo ważnemu klientowi warto podarować coś wykonanego z tego przepięknego i stylowego materiału. Oczywiście taki upominek nie będzie należał do najtańszych, jednak z pewnością wzbudzi uznanie obdarowywanej osoby i pomoże utrzymać pozytywne relacje biznesowe. Co jednak można podarować? Najlepszą propozycją w tym przypadku będzie aktówka, etui na przybory piśmiennicze, torba na sprzęt elektroniczny lub wizytownik. Taki prezent jest ponadczasowy i bardzo elegancki, jednak warto dobrać go zgodnie z indywidualnymi upodobaniami. Na szczęście w sklepach z takimi produktami wybór jest bardzo szeroki, począwszy od różnych kolorów, a skończywszy na różnorodnych rozmiarach.

Kosze upominkowe

Kolejną ciekawą propozycją na prezent dla klienta są kosze upominkowe, które mogą być skomponowane w indywidualny sposób, jednak można również zdecydować się na gotowy zestaw. Co jednak powinno znaleźć się w takim koszu? Najlepiej wysokiej jakości produkty z najwyższej półki. Czekoladki, praliny, dobra kawa i herbata, a także elegancka butelka alkoholu powinny przypaść do gustu każdemu klientowi. W wielu przypadkach takie produkty sprowadzane są na szczególne zamówienie, dlatego też znalezienie ich w sklepie może być bardzo trudne. Z tego też względu taki kosz stanowi idealny upominek, który z pewnością wywoła uśmiech na twarzy każdej osoby. Kosze upominkowe można kupić np. na stronie nobilia.pl.

Bilet lub voucher

W ostatnim czasie bardzo popularne stały się vouchery na wizytę w gabinecie SPA, co powinno przypaść do gustu każdej kobiecie. Odrobina takiego relaksu z pewnością wpłynie pozytywnie nie tylko na samopoczucie i wygląd, ale również na stosunki pomiędzy partnerami biznesowymi. Innym bardzo sprawdzonym upominkiem będzie z pewnością bilet do kina, teatru lub opery, ponieważ po ciężkim dniu spędzonym w pracy odrobina sztuki pomoże, choć na chwilę zapomnieć o codziennej rzeczywistości. Kolejną bardzo ciekawą propozycją mogą być karnety na siłownię, basen lub klubu fitness, jednak warto wcześniej sprawdzić, czy taki prezent przypadnie klientowi do gustu.

(mat. promocyjny)

(REKLAMA)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%