Zamknij

Awantura z Boltem na Ursynowie. Kierowca zagroził pasażerowi pobiciem

07:41, 05.02.2020 Sławek Kińczyk Aktualizacja: 12:20, 05.02.2020
Skomentuj pixabay pixabay

To miał być szybki kurs z jednego punktu Ursynowa do drugiego. Podróż z kierowcą zamówionym przez popularną aplikację skończyła się awanturą. Prowadzący auto zwyzywał pasażera i zagroził, że go pobije.

W ostatnią niedzielę po 18:00 pan Jędrzej zamówił usługę przewozową jednej z popularniejszych w Warszawie platform - Bolt. Zaczęło się źle, bo od tego, że kierowca przyjechał pod zły adres - przy Grzegorzewskiej, czekał na klienta dwa bloki dalej. Gdy pasażerowi udało się znaleźć samochód i rozpocząć podróż na Krasonowolę, spotkała go kolejna niemiła niespodzianka. 

Kierowca chciał jechać okrężną drogą, zgodnie z wytycznymi nawigacji do ulicy Rosoła, a następnie w Płaskowickiej. Zasugerowałem, aby jechać do Cynamonowej, następnie w Cynamonową w lewo i w prawo w Płaskowickiej. Tak byłoby zdecydowanie szybciej

- opowiada nam pan Jędrzej.

Zgodnie ze zwyczajem to pasażer ma prawo wybrać sobie preferowaną trasę, a kierowca powinien się do niej dostosować. "Klient nasz Pan" - brzmi stare kupieckie powiedzenie, które powinni znać również kierowcy Bolta, nie zapominając kto płaci za kurs.

Tymczasem kierowca, najwyraźniej nie znający okolicy, uparcie jechał okrężną drogą. Zamiast pojechać prosto ul. Płaskowickiej, wprost do Puławskiej, na skrzyżowaniu skręcił w aleję KEN. Tego dla klienta było już za wiele. Gdy po raz kolejny zasugerował zmianę trasy, kierowca stał się agresywny.

Wdał się w niepotrzebną dyskusję na temat trasy i upierał się, aby jechać zgodnie z tym, co podpowiada nawigacja.

Wytłumaczyłem grzecznie, że znam okolicę i wiem, że prosto byłoby zdecydowanie szybciej, a technologia jest czasami zawodna i ewidentnie prowadzi nas okrężną trasą.

Kierowca dalej wdawał się w dyskusję, po czym atmosfera zrobiła się na tyle nieprzyjemna, że poprosiłem o jej zakończenie

- relacjonuje pasażer z Grzegorzewskiej.

"Zagroził, że mnie pobije"

Atmosfera w aucie wciąż była daleka od ideału. W pewnym momencie - jak relacjonuje ursynowianin - kierowca zaczął wyzywać go od najgorszych.

- Zwyzywał mnie i powiedział, że w najbliższym z możliwych miejsc wyrzuci mnie z pojazdu. Zagroził też, że mnie pobije. Poprosiłem o zatrzymanie się na przystanku na skrzyżowaniu al. KEN i Indiry Gandhi. Auto zatrzymało się, opuściłem pojazd, a kierowca wyszedł z pojazdu, ruszył za mną i mnie zaatakował! - mówi pan Jędrzej.

W geście samoobrony nasz czytelnik podniósł ręce do góry, tworząc gardę. Krewki kierowca wystraszył się i nie doszło do bijatyki. Ale... zaczął fotografować pasażera i twierdzić, że to pasażer go zaatakował. 

Sprawa skończyła się negatywną opinią dla kierowcy w aplikacji. Pasażer z Ursynowa do dziś nie może otrząsnąć się z tego, co go spotkało. Poprosił naszą redakcję o interwencję w firmie przewozowej.

- Ten człowiek nie powinien wykonywać pracy w tym charakterze. Takie zachowania są absolutnie niedopuszczalne! - komentuje pan Jędrzej.

Poprosiliśmy o komentarz biuro prasowe przewoźnika, firmy Bolt. Biuro podeszło do sprawy poważnie, weryfikując fakty. Potwierdzono, że doszło do scysji pomiędzy kierowcą a pasażerem. Przyznał się do tego sam kierowca.

Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Historia ocen kierowcy nie wskazuje na występowanie podobnych sytuacji w przeszłości, zostaną jednak wyciągnięte w stosunku do niego konsekwencje

- odpowiada na nasze pytania biuro prasowe Bolt.

Pasażer z Ursynowa - wg informacji firmy - otrzymał pełną refundację za pechowy kurs. Jednocześnie Bolt wyjaśnia, że aplikacja, wyznaczając trasę zamówionego przejazdu, używa nawigacji satelitarnej. Bezsprzecznym prawem pasażera jest jednak zmiana trasy przez kierowcę, na życzenie. 

Kierowca, który w niedzielę obsługiwał naszego czytelnika, nie miał więc prawa ignorować sugestii pasażera. Nie wspominając już o chamskim zachowaniu, do którego profesjonalista w czasie pracy nigdy nie powinien się posunąć.

(Sławek Kińczyk)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(78)

JacekJacek

5 25

Czy haloursynow nie ma już o czym pisać? Żenada z tym artykułem... 08:18, 05.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ArtiArti

25 2

A dlaczego ma nie pisać? To relacja mieszkańca Ursynowa, rzecz się działa na Ursynowie wiec jak najbardziej ok. 08:53, 05.02.2020


reo

PileckiPilecki

11 10

Z reguły najszybsza trasa nie jest wcale najkrótsza. W przypadku jazdy z okolic ulicy Rosoła na Krasnowolę, najszybciej jedzie się "na około", przez Pileckiego ze skrętem w Pulawską przy Poleczki. Bicia pasażerów nie popieram, ale kierowca zapewne faktycznie jechał najlepszą trasą. 08:43, 05.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Lukasz436Lukasz436

8 1

To prawda na Płaskowickiej można życie w korkach przemyśleć, nawet w Niedziele... 08:51, 05.02.2020


cyqanekcyqanek

11 16

W cytatach pasażera nigdzie nie zostało użyte słowo taskówka, za to redaktorzyna się rozpędziła.
Gratuluję haloursynów.pl rzetelnych redaktorów. 08:53, 05.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Krystian Balas Krystian Balas

17 20

Szanowny Panie redaktorze, bolt to nie taksówka . Z jakiego powodu przeznacza Pan fakty ? 09:05, 05.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BeataSzBeataSz

16 2

@Krystian - tak jak juz ktos powyzej napisal, wg definicji slownika to niestety tez taksowka i taksowkarz, czy tego chcemy czy nie. 11:44, 05.02.2020


antymonantymon

31 17

Widzę tu kipiących od złości licencjonowanych taksówkarzy. Niestety nie macie racji, zajrzyjcie do Słownika Języka Polskiego. Taksówkarz to nie tylko licencjonowany przewoźnik. Ta nazwa nie jest zarezerwowana czy opatentowana. Zresztą, Was już nie ma :: Te Bolty i Ubery Was wykończyły i to są taxi dla ludzi. 09:11, 05.02.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

szopszop

9 23

To że jesteś biedny nie oznacza że możesz sobie wybierać znaczenie słów. 09:57, 05.02.2020


PolakPolak

10 23

w uberze/bolcie nie ma ani taksometru ani taryfy ani taryfikatora ani taksowkarza tylko smierdzacy ukrainiec ktory spi w aucie razem z kolega ze zmiany z kupionym prawkiem nie znajacym slowa po polsku na wypozyczonym aucie od wyzyskiwaczy. 10:40, 05.02.2020


MikiMiki

13 15

Warszawska taksówka powinna mieć odpowiednie oznakowanie, a jej kierowca odpowiednie uprawnienia. Więc nie można mylić pojęć taxi a nielegalny przewóz. 10:59, 05.02.2020


Wojtek40Wojtek40

18 2

@Polak - a w licencjonowanej taksówce nie siedzi czasem mocno nikotynowy, lubiący zapalić kierowca - taksówkarz? Nie oceniaj wszystkich jedną miarą... 12:10, 05.02.2020


Wieśniak redaktorWieśniak redaktor

13 26

Redaktor z dobrej wiochy musi być jak pomylił przewóz z taksówką. Doucz się i dopiero pisz artykuły 09:15, 05.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BeataSzBeataSz

18 4

Drogi Wiesniaku - w slowniki znaczen zajrzyj. Kazdy kto wiezie kogos za okreslona taryfe to taksowkarz (stad tez pewnie okreslnie taryfiarz). Pole wiec do popisu ma partia rzadzaca ktora ten problem moze prawnie rozwiazac - obiecywala przeciez dobra zmiane. Moze prezydent przed wyborami zagesci ruchy i zajmie sie sprawa? Przeciez to ma byc dobra zmiana. Na razie cos zmiana nie po mysli lucencjonowanych taksowkarzy 11:49, 05.02.2020


Maro789Maro789

12 14

A od kiedy nikt i Uber to taksowka 09:25, 05.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Michał1998Michał1998

5 1

Problem w tym, że UBER i BOLT nie wybierają najkrótszej trasy, żeby nabić rachunek. o ile w czarnej aplikacji da sie to zmienic poprzez dodawanie przystankow, to w zielonej pełna dowolność kierowcy. 09:56, 05.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prawdziwy Prawdziwy

13 20

Kto kto pisał ten artykuł nie ma pojęcia jak wyglada taksówka. Bolt czy inny uber to nie taxi tylko nielegalny przewoźnik. Od ludzi bez umiejętności nie wymagajcie dobrego zachowania i znajomosci miasta. Jaka cena taka usługa! 10:04, 05.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

to se nevrati pane Hto se nevrati pane H

21 6

Singapur, Tokio, Dubaj - autonomiczne taksówki. Wkrótce trafią i do nas, więc panowie kierowcy z "taxi" i z "nie taxi" będą mogli sobie wsiąść do takiego pojazdu i powspominać stare czasy, gdy kierowca był panem i władcą, a pasażer nikim. 10:06, 05.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MikiMiki

14 17

Proszę nie mylić korporacji Taxi z Boltem ponieważ jest to obelga dla prawdziwych taksówkarzy. Zarazem jest to nieprawdziwe stwierdzenie, że podróż odbywała się z taksówkarzem. Taxi awantura na Ursynowie. Kierowca zagroził pasażerowi pobiciem! Nagłówek też jest kłamliwy 10:06, 05.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Adam1Adam1

17 25

KIEROWCY BOLTA/UBERA to nie TAKSOWKARZE !!!! brak taksometru kasy dzialnosci gospodarczej, kupione prawko, falszywe konto, wypozyczone auto itp itd przestancie klamac jestem taksowkarzem i za kazdym razem gdy piszecie o boltach/uberach mowicie ze to taksowkarze.... !! 10:37, 05.02.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

BeataSzBeataSz

19 7

Adam1 - szanuje Cie i sie zgadzam. Choc z tym kupionym prawkiem to sie tak nie rozpedzaj raczej. Poki co bolt i uber sa legalne, w oczach klientow to taksowkarze. Naciskajcie wiec na ten wspanialy rzad PiS by to wszystko prawnie rozwiazal i zabronil dzialalnosci lub zrownal podatki i skladki. Powodzenia! 11:41, 05.02.2020


UberUber

9 4

Haha! Nie rozpuknij sie ze zlosci...
Jest okres przejściowy wyznaczony przez ustawodawcę. Za chwilę ci, którzy będą chcieli dalej jeździec, muszą zrobić uprawnienia i oznakować auta. I co? Beda także kierowcami taksówek, czy ci się to podoba czy nie. Więc nie bredż o kupionym prawku itp. Popatrz lepiej czy sam jestes taki święty. 16:45, 05.02.2020


WTWT

0 0

Okres przejściowy nie dotyczy kierowców. Radzę się doedukować tfUberku 02:50, 07.02.2020


Wojtek40Wojtek40

22 0

Rzadko jeżdżę taksówkami itp. Wiem, że licencjonowane TAXI ma prawo mieć koguta o takiej nazwie, ma odpowiednie oznaczenia itp. Zgadzam się, że konkurencja nie jest tu równa - taksówkarze płaca podatki i składki, firmy przewozowe nie. Jednak i licencjonowani taksówkarze mają też często swoje za uszami - nie jesteście znowu tacy niewinni i kryształowi. Oczywiście nie wszyscy! 11:26, 05.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

UczciwytaryfiarzUczciwytaryfiarz

0 0

Dokładnie nie wszyscy. 22:18, 06.02.2020


Wojtek40Wojtek40

20 2

Aaaa i jeszcze jedno - czy się z tym zgadzamy czy nie ale Wg słownika PWN przytaczam definicję: TAKSÓWKA - samochód służący do przewożenia ludzi lub towarów za opłatą według ustalonej taryfy //// dodatkowo też słownik definiuje: TAKSÓWKARZ - kierowca TAKSÓWKI 11:32, 05.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MikiMiki

11 16

Właśnie sam pan sobie odpowiedział. Na terenie m. st. Warszawy taksówka ma mieć odpowiednie oznakowanie i kierowca odpowiednie uprawnienia a nielegalne przewozy tego nie mają. Patrz ustawa regulująca transport osobowy która weszła w życie 01.01.2020 szkoda tylko że prawo nie jest respektowane. 12:07, 05.02.2020


Redakcja nic nie warRedakcja nic nie war

7 19

Brak słów jak można mylić nielegalne przewozy z taxi, oszukujcie się dalej pracownicy wasi pewnie także nie rozruzniaja kaszanki od kawioru. Co to za różnica, przecież to podobne. Ale to nie to samo.... 11:53, 05.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaroJaro

8 15

Ten Pan jechał że złodziejem, a nie z taksówkarzem. Firma z której korzystał to firma poszukująca pasażerów. Ten Pan jest sam sobie winien jeżdżąc z oszustami. Drogi autorze profesjonalizmu w tego typu parafirmach proszę nie szukać, lepiej się douczyc. 11:55, 05.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

UberUber

11 10

A kogo nazywasz zlodziejem? Ktoś ci cos zabrał? Przeciez z wlasnej woli stoisz na postojach, wiec dlaczego narzekasz? Może sam się doucz. I zacznij jeździć na aplikacji i zarabiać, a nie mieć za zle, że nie dajesz rady, cierpie. 16:38, 05.02.2020


Wojtek40Wojtek40

18 2

Wszyscy legalni taksówkarze - wysilcie się i trochę pomyślcie, może przeczytajcie artykuł raz jeszcze: tak hejtujecie ten artykuł (oczywiście kryjąc się pod pseudonimami, nikt nie podpisze się jawnie - to typowe dla hejtowania w internecie i krycia się za ekranem) ale w sumie ten artykuł powinien być wam na rękę - pokazuje w złym świetle waszą nielegalną konkurencję, działa więc dobrze dla legalnych taksówkarzy. Powinniście takie sytuacje też nagłaśniać! Macie znajomych, fb - działajcie by pokazać jak zachowuje się kierowca konkurencji 12:05, 05.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Polska nie Ukraina Polska nie Ukraina

0 0

Napisał Wojtek a gdzie twoje jawne nazwisko? 22:17, 06.02.2020


taxi drivertaxi driver

24 4

Słowo taksówka pochodzi od wyazu TAKSA - czyli opłata za jakąś usługę w tym przypadku za przewóz osób , a więc to nie znaczekTAXI czyni z samochodu taksówkę ale to że pasażer płaci za przewóz z punkta A do punktu B 12:06, 05.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

taxipilottaxipilot

0 0

W takim razie metro, pociąg, statek, samolot, tramwaj i pks też są taks-ówkami. Gratulki, geniuszu! 11:27, 16.03.2020


JaJa

9 16

Hahahaha pan Jędrzej może nst razem wybierze legalne taxi 12:15, 05.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kabaty zieloneKabaty zielone

19 6

Zwykle korzystam z nie licencjonowanych przewozów. Zniechęcili mnie nieuprzejmi taksówkarze. Zdarzało się, że biorąc taxi na krótki kurs np. do metra słyszałem głupie gadki w rodzaju " To gyhy na Mlociny chyba".
Więc teeaz zamawiam i jeśli ktoś się zgłasza to wie skad, dokąd i za ile.
Polecam wszystkim ! 13:53, 05.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XxxXxx

14 18

Panie Jędrzeju. Kierowca może po prostu nie rozumiał co pan do niego mówi. Nie wspominając że nie zna kompletnie miasta po którym się porusza. Mamy XXIw. Dziś nie potrzeba znajomości miasta. Wystarczy nawigacja. Pan chyba nie dorósł do innowacji. Kierowca nie wiedział gdzie jedzie więc dlaczego wymagał pan znajomości ulic??? Nie potrafił się pan zachować denerwując i przeszkadzając kierowcy w wykonywaniu kursu. Narażając jego i innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo w postaci wypadku, które codziennie mają miejsce z innowacyjnymi kierowcami. Nie potrafi się pan zachować i dostosować do zwyczajów w przewozach. Proszę wypożyczyć sobie rower. Komunikacji nie proponuje bo z „biedotą” wstyd sie gnieść. NAJWAŻNIEJSZE ŻE TANIO BYŁO. Życze następnym razem bardziej hardego kierowcy ;-) 13:56, 05.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MateuszMateusz

16 9

Ale was boli na tych postojach :-) 15:54, 05.02.2020


Polska nie Ukraina Polska nie Ukraina

0 0

Bardziej boli głupota ludzka. Wystarczy kasę im dać i już by matkę Ukraińców sprzedali. 22:15, 06.02.2020


GandalfGandalf

17 19

mówi się "tanie mięso psy jedzą " , ludzie dzisiaj chcą kupić za pół ceny ale jakość mieć jak za całą cenę. Ciekawe czy takie "panisko" chciałby pracować za połowę pensji ? 14:56, 05.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

DanDan

10 20

Prawda,gołodupce chciały by się wozić jak paniska.Wiedział co zamawia i co teraz płacze. 15:46, 05.02.2020


MateuszMateusz

20 6

Nikt nie płacze. Równie dobrze mógł to zrobić taksiarz z licencją jakby się tez na pasażera „poddenerwował” 15:53, 05.02.2020


DanDan

8 22

Bardzo dobrze,,super!!! Jeszcze do Lasu Kabackiego powinien go wywieźć,przywiązać klienta do drzewa i wydupczyć hahaha.Złodziej że złodziejem się pokłócił ❌❌❌ 15:44, 05.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MateuszMateusz

20 5

Jestem za uczciwą konkurencją - to jasne! Rozumiem racje legalnych taksówkarzy, widzę plusy firm przewozowych. Ale zdumiewa mnie wielka aktywność taksówkarzy wśród komentujących :-) 15:51, 05.02.2020


Natolin——Natolin——

13 2

Pasażerowie głosują nogami i portfelem czyli często wygra niższa cena. Rząd jakiś czas temu chyba deklarował, że bardziej ureguluje rynek przewozu osób. To drodzy taksiarze, wymagajcie tego by dotrzymali słowa a nie tylko paśli się na posadkach w firemkach, sejmie i tym podobnych. Wszystko w rękach władzy! Ustawę mogą przecież nawet w nocy przegłosować :-) 16:47, 05.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Piotr ×Piotr ×

10 12

Powinni pozamykac tych nielegalnych z bolta i ubera jezdza nielegalnie wiec sa przestepcami a w panstwie prawa przestepcy powinni byc karani. 17:46, 05.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

UczciwytaryfiarzUczciwytaryfiarz

3 0

Ludzi nie obchodzi że to nielegalne ludzi nie obchodzi że mafię które wcześniej trzepaly taryfami teraz są partnerami ubera wynajmującym auta imigrantom ludzi nie obchodzi że to obcy kapitał ludzi nie obchodzi że sprowadza się do polski autokary niewolników... Ludzi nie obchodzi że Ukraińcy powodują zagrożenie na drodze a w razie wypadku umywaja rece Ważne że tanio... Ale ja mam to już w dupie i czekam aż resztę waszych zawodów zastąpią niewolnicy z UA 22:13, 06.02.2020


Kierowca w opluKierowca w oplu

14 10

Jestem kierowcą bolt/uber i moim zdaniem pasażer powinien rozmowę nagrać i jeżeli kierowca nie dostosował się do sugestii pasażera to powinien zostać zbanowany. Nawet permanentnie. Co do legalności. Moim zdaniem w kwietniu skończą sie antydepresanty w aptekach kiedy oznakowane, z licencją i kasą fiskalną auta ubera wjadą na bus pasy. Co do podatków. Poczytajcie ile korpo taxi zapłaciły w 2019r podatku a ile uber oraz niech korpo taxowkarze napiszą ile odliczają sobie kosztów. Pozdrawiam 17:54, 05.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

cierpcierp

8 2

Proszę napisz ile uber zapłacił podatku w Polsce z tytułu organizowania usługi przewozu pasażerów. Zgodnie z moją wiedzą, spółką której domeną jest organizowanie i ROZLICZANIE przejazdów jest niderlandzka spółka Rasier Operations B.V. To ta firma inkasuje 25% z KAŻDEGO przejazdu uberem, i to w Niderlandach korzysta z możliwości unikania opodatkowania. A w kwestii ile kosztów odliczają sobie korpo taksówkarze - cóż, to proste NIC, ZERO, NULL. Taksówkarze w znakomitej większości są "na karcie podatkowej" co uniemożliwia korzystanie jakichkolwiek odliczeń kosztów, rozliczeń ze współmałżonkiem, korzystaniem z ulg podatkowych. Co więcej NIE MOGĄ skorzystać z obniżenia ZUS-u tak hałaśliwie reklamowanego od dwóch lat przez żond. Pozdrawiam 21:59, 05.02.2020


KonrradKonrrad

5 2

To jak taksówkarze są na karcie podatkowej to już niech nie płaczą - podatek tam malutki. Poza tym jak jesteś na karcie podatkowej to nie możesz niczego odliczać - wiec sami dokonują tego wyboru wybierając wcześniej kartę :-) a przy okazji - serio „żond”? 09:33, 06.02.2020


IRLIRL

5 7

Kurcze, te nawigacje to z pupy pokazują czasem drogę... Niestety, raz się spóźniłem na samolot, bo kierowcy drogę na lotnisko z Ursynowa wyznaczył przez obwodnicę Warszawy... Ponadto jeszcze inne nieprzewidziane sytuacje na lotnisku i bye bye samolocie. Dodatkowy stres, dodatkowe koszty. 19:27, 05.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RadzioRadzio

12 16

Kierowca bolta czy ubera nie ma licencji taxi a wiec niezna topografi miasta i jedzie wedlug navigacji, bylem kierowca ubera i zdazalo mi sie jezdzic w 5 miastach w jeden dzień, i wieczne pretensje, ze trasa zadluga jechalem, albo nie trafilem pod samą klatke, ja powtarzam działałem na navi. Ludzie zamowcie sobie taxi, i wtedy wymagajcie a nie zamowi bolta za 7zl wsiadaja w trzech i wymagania zeby pod sama klatke. itd. Po miesiacu zrezygnowalem bo tym jezdzi biedota ktora przesiadla sie z autobusow, a teraz wielka szlachte zgrywa kursem ktory jest niewile drozszy od ceny biletu autobusowego. 19:31, 05.02.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

UuuuuuUuuuuu

9 7

Radzio, marna ta Twoja prowokacja. Podczas stania teraz na postoju przejrzyj sobie słownik ortograficzny i poczytaj o zasadach interpunkcji, bo to jeden z twoich słabych punktów jak widać. 19:38, 05.02.2020


Jarosław I.Jarosław I.

6 7

Słusznie Radzio prawi. Jaka cena taka usługa.
A do Uuuuuu - to po czym poznałeś, ze ten wpis to prowokacja? Czyżby po tym, że wpis był po polsku, a takim uber-i-bolt kierowcy niewładają w 99% ?
19:52, 05.02.2020


UuuuuuUuuuuu

9 4

Jarosław - poczytaj sobie tego Radzia i znajdziesz odpowiedź: Radzio radzi TAXI bo jeździł jako kierowca w Uberze i biedny posługiwać się musiał „navi”. A fragment „a nie zamówi bolta za 7 zł wsiadają w trzech i wymagania żeby pod sama klatkę” to już typowy lament taryfiarza z postoju. Co do jego polskiego - można mieć duże zastrzeżenia - ortografia, interpunkcja, składnia - taki dramat nieco :-( 20:03, 05.02.2020


jotjot

6 1

Zdarzyło mi się kilka razy jechać normalnymi legalnymi taksówkami z korporacji (tylko takich używam), a kierowcy też nie znali trasy albo nie mieli bladego pojęcia, gdzie jest ta ulica, do której chcę dojechać. Więc znajomość albo nieznajomość miasta nie ma nic wspólnego z licencją. Już nie wspomnę o tym, że zdarzało mi się też zwracać uwagę takim kierowcom, bo w trakcie jazdy pisali smsy albo robili inne głupie rzeczy. 21:39, 05.02.2020


AdamLeAdamLe

13 9

Uber czy bolt ma chociaż sprawne samochody i bieżnik na oponach. Prawdziwi dumni licencjonowani taksówkarze turlają się rozpadającymi złomami. X lat prowadzę serwis samochodowy w Warszawie. Nje da się gorzej trafić niż na taksówkarza jako klienta . 20:30, 05.02.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

krasnalkrasnal

8 6

To dlaczego te sprawne samochody z bieżnikiem na oponach stoją porozbijane na co drugim skrzyżowaniu. 21:07, 05.02.2020


UuuuuUuuuu

6 6

AdamLe - wiadomo, taksiarze to złotówy! 21:35, 05.02.2020


XxxXxx

1 4

Nie masz bladego pojęcia, a się wypowiadasz. 23:05, 05.02.2020


00900090

13 4

Klient wybrał usługę tańsza, w której to usłudze kierowca bazuje jedynie na nawigacji. Nie rozumiem po co pasażer podpowiada jak jechać, podobno navi jest najlepsze, niezawodne - a jak widać kręci lepiej niż taksówkarz spod dworca. Bolcik nie ma licencji, także nie dotyczy go obowiązek wybrania najkrótszej trasy - reklamacje do bolcika trzeba skladac, poza tym cena jest znana z góry, wyliczana na pewno na podstawie wskazań map Google, które pana bolciarza prowadziły tak, a nie inaczej.
Klient zabawny, korzysta z lewusa i jeszcze płacze - idź pan kup wódkę na melinie, po tym jak utracisz wzrok popłacz się w gazetach, TV i na strajku kodu 22:27, 05.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jeździłem taxiJeździłem taxi

9 6

Prezes ubera nazywa kierowcow wyrobnikami i ma racje bo za takie stawki to tylko z za wschodniej granicy mogą jeździć. Uber itp. Psują rynek wszystkim, nawet sobie bo bycie taksowkarzem nie daje dużego zarobku a jeżdżenie jako uber to jest wogule po nizej minimum. Współczuję bo prezes zarabia a wyrobnicy tyrają 22:35, 05.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KaczkalewaczkaKaczkalewaczka

1 14

Kupę zrobisz a nie zmienisz rzeczywistości trollu mafijny. Tylko Uber. Opłaca się wszystkim. Taryfiarze to złodzieje, ex niechaj, ex psiarnia i ex mafia. Śmierdzące chamy w szrotach, w furach najarane. Normalni taxowkaze przeszli do ubera. Zostały tylko złodzieje i takie jak ty śmiecie. 09:48, 06.02.2020


Kim trzeba byc zeby Kim trzeba byc zeby

0 1

Kaczkalewatywa faktycznie wie co mowi- wodac ze sie zna i lubi ukrainska kielbase 16:13, 09.02.2020


KierowcaTiRKierowcaTiR

10 9

Takie są konsekwencje wpuszczenia na rynek przewozowy obcych korporacji i obcych kierowców bez żadnych badań psychologicznych oraz zwykłych lekarskich wymaganych od taksówkarzy. Lepiej taniej czy bezpieczniej ? Wybór dla klienta ; ) 00:59, 06.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Xiaomi Xiaomi

2 5

Mówisz o badaniach psychologicznych, o tej kartce, którą każdy debil wypełnia? Nawet Ukraińcy zdają te egzaminy bez znajomości języka. 13:11, 06.02.2020


FrankaFranka

3 8

Jaka płaca taka praca. Pretensje do trzaskowskiego ze dopuszcza lewe korporacje do swiadczenia uslug taxi.Niech klient nie płacze 09:20, 06.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

#PADisBAD#PADisBAD

4 2

Unikam bolta czy ubera chociaż nigdy nie miałem problemów. Natomiast powszechne jest kombinowanie kierowców czyli nie płacenie podatków, więc korzystam tylko z z takich firm jak FreeNow (dawne mytaxi). 10:23, 06.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ten co jest.Ten co jest.

3 0

We free now jezdza również kierowcy z bolta i ubera. Tak dla uświadomienie zagraniczny kapitał niszczy teraz kolejne resztki polskich mikrofirm... Brawo... Nie wierzycie to powiedzcie do kogo należy free nie bolt czy uber... Juz niedługo i wy będziecie wymienieni na hindusa czy Ukraińca. 22:02, 06.02.2020


Mirosław Mirosław

4 13

Taksówkarze jedzą w tanich barach mlecznych bo taniej a do restauracji nie pójdą bo za drogo. Ale pretensje do narodu, że klient wybierze tańszą taksówkę. Taka to mentalność złotówy.
Ja korzystam z Bolt i Uber żeby tylko unikać kontaktu z korporacyjnymi głupcami. 13:11, 06.02.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

genosgenos

12 0

Właściciele "tanich barów mlecznych" prowadzą legalna działalność gospodarczą. Taka mała uwaga... 15:11, 06.02.2020


KarjuKarju

0 9

~genos bolt też jest legalny doczytaj sobie że każdy kierowca rejestruje się teraz jako taksówkarz i tak jak wcześniej od każdego kursu jest odprowadzany podatek dochodowy oraz od wypłaty ZUS więc nie wygaduj głupot ;) 16:45, 06.02.2020


genosgenos

8 0

Karju! Kłamiesz świadomie albo nie wiesz o czym piszesz. Kierowcy Bolta od 01.01 mają obowiązek założyć własną działalność. Niestety tego nie czynią. A wiesz dlaczego? Bo szkoda wydać im kilka tysi na taksometr i kasę fiskalną oraz prawie 1,5 tysiąca na ZUS. Do tego dochodzi wzwyżka na OC. 17:19, 06.02.2020


jnekjnek

1 8

Cena jest ta sama niezależnie od trasy, a tacy klienci madrale - piloci co jecza ze teraz w lewo a aza 100 metrow w prawo sa strasznie wkurzający. Trzebabylo se wziac traficara albo panka i jechac po swojemu. 21:08, 06.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kim trzeba byc zeby Kim trzeba byc zeby

1 1

Hahaha jaki biedny pasazer noelegalnego przewoznika 16:11, 09.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Leję na te firmyLeję na te firmy

0 0

Boltem nie jeździłem nigdy, a przestałem jeździć Uberem odkąd za kierownicą samochodów z polską rejestracją zaczęły zasiadać banderowcy i inne pakistany. To, że jeżdżą wg nawigacji, bo nie są stąd, to jeszcze mały problem. Oni nawet mapy/nawigacji nie potrafią zrozumieć. Miałem podobną sytuacją jak w artykule (tzn. nie było awantury etc., ale d0pek w złym miejscu na mnie czekał, nie rozumiał wskazań mapy, krretyn jeden. Wolę już dać więcej taksówkarzowi z licencją, płacę więcej, on też kręci na mnie wałki, ale przynajmniej w razie problemów albo np. wypadku jestem jakoś chroniony prawnie. W przypadku tych dwóch firm - śmiech na sali. 00:38, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaś7D jaś7D

1 0

Walka z Uberem to walka z POSTĘPEM. Powodzenia. 07:27, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HmmHmm

0 0

Nie rozumiem po co pasażer kłócił sie o zmianę trasy skoro nie wpływa to na cenę
Obydwaj zachowali sie niewłaściwie 05:19, 21.08.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%