
(SK)
Metro nie kursuje na Ursynowie. Z powodu awarii urządzeń sterowania ruchem kilka stacji zostało zamkniętych, a ruch pociągów ograniczony do pętli Metro Młociny - Metro Wilanowska - Metro Młociny.
Około godziny 10:00 na stacji metra Stokłosy doszło do awarii urządzeń sterowania ruchem.
- Obecnie technicy ustalają przyczyny. Nie wiadomo jak długo potrwają utrudnienia w ruchu - mówi Anna Bartoń, rzeczniczka Metra Warszawskiego.
Wszystkie stacje od Kabat po Metro Wilanowska zostały wyłączone z użytkowania. Pociągi kolejki podziemnej jeżdżą tylko w pętli na odcinku Metro Młociny - Metro Wilanowska - Metro Młociny.
Na pozostałej trasie linii M1 w obydwu kierunkach działa komunikacja zastępcza na trasie:
Os. Kabaty 06 - Al. Komisji Edukacji Narodowej - Al. Harcerzy Rzeczypospolitej - Rolna - Al. Wilanowska - Metro Wilanowska 14 (kraniec).
AKTUALIZACJA: O 11:00 wznowiono ruch pociągów na całej I linii metra.
10Komentarze
Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).
czy "kolejka" ma oznaczać metro????
Edytowany: 20 dni temu
Tak. Metro to według słownika PWN "podziemna kolej miejska". Pozdrawiam,
Edytowany: 20 dni temu
Dla mnie również określenie tak rozbudowanej sieci komunikacyjnej mianem "kolejki" brzmi niepoważnie.
Edytowany: 19 dni temu
"Ja stacji metra Stokłosy doszło do awarii urządzeń sterowania ruchem". Jak to?? Przecież od 12 do 15 sierpnia 2020 Metro prowadziło prace związane z unowocześnianiem systemu sterowania ruchem pociągów i kontroli dyspozytorskiej na odcinku pomiędzy stacjami Wilanowska - Kabaty. Więc jak to w końcu jest z tym system starowania ruchem? Działa czy nie działa? Został zmodernizowany w 2020 roku czy nie? Skąd ta awaria?
Edytowany: 20 dni temu
A co ma modernizacja do awarii? Nawet najnowsza rzecz (czy też zmodernizowana) może się niestety zepsuć.
Edytowany: 20 dni temu
do Logicznie: Modernizację prowadzi się właśnie po to, żeby ZAPOBIEC AWARIOM w przyszłości. Od modernizacji minęło raptem 5 miesięcy, a awaria znowu wystąpiła. Po to Metro wydało pieniądze (podatników i pasażerów), żeby takie sytuacje nie miały miejsca.
Edytowany: 20 dni temu
Modernizacja ma zmniejszyć szansę na awarię, ale do zera przecież nie zmniejszy. Ruch pociągów udało się przywrócić w godzinę, więc ewidentnie sprawa była drobna. Nie ma co załamywać rąk i tworzyć teorii spiskowych.
Edytowany: 20 dni temu
do PZ: a KTO załamuje ręce? I KTO tworzy teorie spiskowe? Napisałem, że "wydało pieniądze (podatników i pasażerów)". I to jest FAKT, a nie teoria spiskowa. Proszę UWAŻNIE CZYTAĆ.
Edytowany: 20 dni temu
do Logicznie: Mam nadzieję, że to żart. Modernizacja która kosztuje niemało ma zapobiegać awariom explicite. To, że wszystko może się popsuć nie jest żadnym wytłumaczeniem
Edytowany: 20 dni temu
A nie zdarzyło ci się, że kupiłeś nową rzecz i uległa ona awarii np. w kilku pierwszych tygodniach? Zawsze to się może zdarzyć. Kupując masz gwarancję i/lub rękojmię (dot. naprawy, wymiany itp) ale nigdy nie dostajesz "100% gwarancji, że się to urządzenie nie zepsuje". Tak trudno to zrozumieć? Idealna odpowiedź jest powyżej "Modernizacja ma zmniejszyć szansę na awarię" ja bym jeszcze dodał "i zwiększyć bezpieczeństwo"
Edytowany: 20 dni temu