Zamknij

Bazarek zamiast pętli. Tak się zmienią trasy autobusów!

08:10, 22.07.2017 Sławek Kińczyk Aktualizacja: 14:31, 24.07.2017
Skomentuj SK/ZTM SK/ZTM

Zniknie linia 195 a linie 136 i 503 będą miały nowe trasy. Pojawią się nowe przystanki w alei KEN. Takie będą konsekwencje zamiany pętli autobusowej przy Polaka na bazarek. 

Zarząd Transportu Miejskiego w odpowiedzi na nasze pytania przedstawił plan zmian w komunikacji miejskiej po zapowiedzianej likwidacji pętli Natolin Płn. Jej miejsce zajmie targowisko - konkurs na zagospodarowanie terenu w celach handlowych właśnie został ogłoszony. Skąd taka decyzja, skoro jeszcze rok temu informowano, że pętla jest konieczna?

- Otrzymujemy poprzez dzielnicę wiele sygnałów od mieszkańców, którzy oczekują utrzymania handlu na świeżym powietrzu w tej części dzielnicy - tłumaczy Igor Krajnow z Zarządu Transportu Miejskiego.

Listy do ZTM w tej sprawie wysyłali kupcy oraz burmistrz Ursynowa. Urząd dzielnicy załączył przekazane mu wcześniej przez kupców 5 tysięcy podpisów pod petycją o zachowanie bazarku.

- Mieszkańcy chcą robić zakupy na bazarku a spory polityczne ich nie obchodzą - tłumaczy burmistrz Robert Kempa.  - Zmiany w komunikacji nie będą znaczące, to i tak niewielkie utrudnienia w porównaniu do tych związanych z budową POW - dodaje.

Stowarzyszenie kupców miało opuścić teren przy Braci Wagów do 30 czerwca, ze względu na budowę POW. Nie zrobiło tego z braku miejsca do przenosin. Propozycję stworzenia miejsca handlowego przy Arenie Ursynów kupcy odrzucili jako nieatrakcyjną. Z kolei burmistrz odrzucił propozycję "Otwartego Ursynowa", by weekendowy bazarek utworzyć na parkingu za ratuszem.

- To droga pożarowa, a po drugie - miejsce koncertów, nie wspominając już o parkingu dla Urzędu Stanu Cywilnego. Nie ma możliwości połączenia tak różnych funkcji w tym tak niewielkim obszarowo miejscu - mówi Kempa.

Kwestia być albo nie być bazarku "Na Dołku" stała się sprawą polityczną. Miasto przestraszyło się konsekwencji likwidacji popularnego na Ursynowie targowiska, postanowiło więc oddać pętlę.

Co się zmieni w komunikacji na Natolinie?

Wszystko wskazuje więc na to, że od września, gdy zniknie pętla autobusowa przy Polaka, zmienią się także trasy autobusów. Jak informuje ZTM, z Ursynowa zniknie linia nr 195 - czyli jedno z połączeń z Mokotowem. Jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie, możliwe jest utworzenie dodatkowej linii tymczasowej obsługującej podobną relację - decyzje zapadną we wrześniu.

Linia 136 będzie zawracała krążąc po Natolinie. Stracą mieszkańcy okolic Cynamonowej, którą autobus będzie jeździć tylko w jednym kierunku. Autobus pojedzie aleją KEN - na wysokości bloków nr 55 i 57 powstanie nowy przystanek. Autobus będzie miał postój na nowej zatoczce na Płaskowickiej przed Lanciego.

TRASA LINII 136 - Obecnie i po zmianach:

Podobnie zmiany czekają linię 503. Autobus będzie jechał Dereniową tylko w jednym kierunku (kierunek: Konwiktorska). Wracać będzie aleją KEN - z dodatkowym przystankiem pomiędzy blokami 55 i 57. Postój autobusu - w dodatkowej zatoczce przy Płaskowickiej przy Freshmarkecie - dokładnie naprzeciwko ogrodzenia dzisiejszego bazarku.

- Po 3 latach przewidujemy powrót pętli - mówi Igor Krajnow z Zarządu Transportu Miejskiego.

"Każdy korzysta, oprócz mieszkańców"

Z decyzją o lokalizacji bazarku na Polaka nie mogą się pogodzić mieszkańcy pobliskich bloków, którzy protestują przeciwko przenosinom od momentu, gdy taki pomysł się pojawił. Piotr Skubiszewski z "Otwartego Ursynowa" twierdzi, że działania burmistrza Ursynowa oraz radnego Piotra Karczewskiego z PO - szefa bazarku to "kolesiostwo".

- W normalnych warunkach, nie podjęto by decyzji o likwidacji pętli, która jest przecież potrzebna. Piotr Karczewski reprezentuje w radzie Platformę Obywatelską, Robert Kempa także, Warszawą rządzi Platforma. To może prowadzić do powstania korzystnego dla Karczewskiego układu towarzyskiego i pomyślnych decyzji. Każdy na tym korzysta, oprócz mieszkańców - komentuje Skubiszewski.

- Nie ma mowy o żadnych „kolesiostwie”. Skubiszewski mówi chyba o tym, jak urząd dzielnicy funkcjonował w latach 2010-2014, gdy królował nepotyzm, niekompetencja i zatrudnianie kolegów a on był radnym rządzącego Naszego Ursynowa. Ja nie popełniam takich błędów - odpowiada burmistrz Robert Kempa.

[ZT]8716[/ZT]

(Sławek Kińczyk)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(91)

Robert K.Robert K.

113 79

Totalne kolesiostwo Kempy, Karczewskiego i całej ursynowskiej kliki, która mieszkańców ma za nic! Przyczepki zajmujące miejsca parkingowe, burmistrz, który popiera rękami i nogami Karczewskiego, żeby tylko utrzymać koalicję i rewolucja komunikacyjna, bo Karczewski życzy sobie tylko tego miejsca na "tymczasową" lokalizację!!! SKANDAL! Informacje do ministerstwa sprawiedliwości już poszły - do innych mediów zaraz pójdą oficjalne pisma! 10:45, 22.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

nicknick

80 80

Wygrał zdrowy rozsądek, brawo! 10:46, 22.07.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

xavierxavier

79 71

Wygrała korupcja, politykierstwo i bantustan. 13:32, 22.07.2017


nicknick

60 54

a ty przegrałeś, bo jesteś największym przegranym tej dzielnicy 14:21, 22.07.2017


xavierxavier

4 16

Tak, jestem jednym z największych przegrywów bo mam to szczęście w nieszczęsciu, że mieszkam przy Polaka, nie mam w rodzinie żadnych peowców i właśnie tuż obok mojego bloku wyrośnie ten syf karczewskiego. 12:12, 25.07.2017


Marek SzkarłatMarek Szkarłat

78 71

Dlaczego linia 136 ma jeździć Cynamonową tylko w jedną stronę? Przecież to jest skandal, w ten sposób mieszkańcy całych wielkich osiedli położonych wzdłuż Cynamonowej (Grzegorzewskiej, Szolc-Rogozińskiego) stracą jakikolwiek dostęp autobusem do metra! Jazda 136 w drugą stronę - pomijając kwestię, że przystanki są w innych miejscach - będzie wiązała się z jazdą Płaskowickiej, postojem na pętli i dopiero dotarciem do metra Imielin. Proszę władze dzielnicy i redakcję HaloUrsynów o interwencję! 10:59, 22.07.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MisiaMisia

79 59

Dlaczego ulicami Cynamonową i Dereniową komunikacja ma być w jedną stronę? BILET w jedną stronę powinni dostać Kema i Karczewski bez powrotu do Ratusza. Oprócz bazaru który działa przez dwa dni trzeba pomyśleć o mieszkańcach którzy żyją siedem dni w tygodniu i muszą dojechać do pracy, lekarza, kościoła. 15:17, 22.07.2017


berry1983berry1983

47 32

I dlaczego Ursynów Północny zostaje skazany na jeżdżenie wyłącznie metrem?? 195 to jedyna linia którą można się stąd wydostać na Dolinkę Służewiecką. Żeby na drugim końcu Ursynowa zrobić bazarek, całe osiedle pozbawia się linii autobusowej!! Jasne, bo tak najłatwiej!!! 08:55, 24.07.2017


LolekLolek

83 74

No to mamy odpowiedź dlaczego PiS będzie w Polsce rządzić jeszcze przez wiele lat. PO niczego się nie nauczyła i dalej uprawia partyjniactwo i prywatę. A Kempa dokłada do tego swoją cegiełkę. 10:59, 22.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

adamadam

86 71

No to przy dość kolizyjnym skrzyżowaniu KEN i Polaka teraz w wypadkach zaczną brać także autobusy 503 i 136 11:07, 22.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hbkhbk

72 77

Panie Piotrze Skubiszewski, jeżeli już mówimy o kolesiostwie, to jest to kolesiostwo burmistrza z tysiącami osób, które robią zakupy na bazarku. I prawdę powiedziawszy, nie mam nic przeciwko takiemu kolesiostwu. 12:03, 22.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xavierxavier

30 29

Przestańcie się zasłaniać kupującymi na bazarze i wbijcie sobie do tych waszych małych skorumpowanych, postsowieckich głów że pan łże radny biznesmen karczewski nie ma monopolu na warzywa i owoce z bazaru i każdy może go zastąpić, oraz, że pan łze burmistrz jest ostatni rok na Ursynowie a potem leciii. Zważajcie na to chłopcy. 16:37, 24.07.2017


AnnaAnna

78 84

Dziękujemy za zachowanie bazarku wbrew tym wszystkim wypocinom pewnego lokalnego polityka! 13:20, 22.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NeoNeo

42 42

Anna i Janusz Nowakowski to ta sama osoba. Panie Karczewski niech Pan sobie daruje taką amatorkę. 22:54, 22.07.2017


HeraldHerald

76 82

Nareszcie ktoś pomyślał o mieszkańcach i starszych osobach. Przenosiny bazarku na ulicę Polaka to najlepsze możliwe rozwiązanie. 13:22, 22.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xavierxavier

5 17

Dokładnie, i właśnie z tego myślenia o starszych osobach kasujecie 195 które kursowało do szpitala. Bhawo Wy phacany. 12:30, 25.07.2017


petrol6petrol6

73 79

Pan Skubiszewski to myśli że wszystkie rozumy pozjadał, a tak naprawdę nie ma żadnego kontakty z mieszkańcami 13:26, 22.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xavierxavier

83 74

Nie lubie pisu, ale ziobro powinien was wszystkich wsadzić do prdla za to co robicie z tą dzielnicą. I tak do ciebie mówie Kempo i Karczewski. Nie ujdzie wam to na sucho. 13:35, 22.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarzenaMarzena

78 77

Ten Skubłaszewski to się chyba zapomniał i myśli, że może wypowiadać się za tysiące klientów bazarku, ktorzy chcą mieć go po prostu blisko 13:43, 22.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SejsonSejson

76 76

Nikt nie zwróci uwagi na prywatę Skubiszewskiego, który na pewno będzie kandydował do rady z obwodu na ulicy Polaka? Koleś buduje sobie negatywny elektorat i tyle. 13:48, 22.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nicki minajnicki minaj

77 68

Skubi sobie w kulki leci ze swoją polityczną zemstą za wygaszenie jego własnego mandatu. Można się tylko domyślac, jakie ciemne interesy za tym stały. Szkoda, że za cel obrał sobie radnego walczącego o jakość życia tysięcy mieszkańców. 13:51, 22.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Piotr SPiotr S

26 77

może i przegrałem bazarek ale wygram wybory 14:26, 22.07.2017

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

hanna z imielinahanna z imielina

45 34

nie wstyd panu? 19:47, 22.07.2017


qwertyqwerty

47 38

Skubiszewski draniu co przedkładasz swoj polityczny interes ponad zycie mieszkancow 19:49, 22.07.2017


Janusz NowakowskiJanusz Nowakowski

46 36

żenada lokalny politykierze 20:08, 22.07.2017


xavierxavier

14 30

Podszywanie się pod Pana Janusza Nowakowskiego, znanego społecznika i tępiciela ursynowskich patologii to szczyt głupoty panie Karczewski. Pan zrobił coś w ogóle w życiu - nie kłamiąc, nie oszukując czy nie podszywając się pod kogoś innego? 16:39, 24.07.2017


HossaHossa

49 66

To jest żenada. Kempa i PO śmieją się ludziom w twarz. Platforma jest gorsza niż PiS. 18:12, 22.07.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

StefekStefek

50 45

Skubiszewski śmiał się w twarz tysiącom klientów bazarku 19:44, 22.07.2017


xavierxavier

15 30

Ten hejt na Skubiszewskiego też jest strasznie prostacki, ale on jest chyba odporny na atak cebulowych klonów :D 16:40, 24.07.2017


SiumSium

71 56

Dzięki wszystkim, którzy przyczynili się do zachowania bazarku! Hańba i wstyd tym, którzy z bazarkiem walczyli! 19:18, 22.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Otvvarty UrsynówOtvvarty Ursynów

49 43

Odcinamy się całkowicie od bzdur wypisywanych bez pokrycia przez pana Skubiszewskiego. Bazark powinien zostać w obrębie skrzyżowania na ulicy Polaka. 19:37, 22.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Otwarty Ursynów Otwarty Ursynów

10 47

To nie jest wpis stowarzyszenia Otwarty Ursynów. Nie ładnie jest się podszywać pod kogoś.

Jako stowarzyszenie Otwarty Ursynów będziemy bacznie przyglądali się tej sprawie dalej będziemy wspierać mieszkańców ulicy Polaka i Kulczyńskiego (ale także innych, kiedy ich prawa będą naruszane przez władze samorządowe), gdyż uważamy, iż decyzje władz dzielnicy i miasta pogłębiają konflikt interesów i nie służą one, ani interesowi publicznemu, ani społecznemu. Zapowiadamy także, że będziemy monitorowali decyzje władz dzielnicy i miasta, czy są one podejmowane zgodnie z prawem.


Nasze stanowisko w tej sprawie znajduje się pod linkiem:
http://otwartyursynow.pl/oswiadczenie-ws-likwidacji-przez-ztm-petli-natolin-pln/

oraz:
http://otwartyursynow.pl/chcemy-konsultacji-spolecznych-petla-plaskowickiej/ 17:28, 23.07.2017


NUNU

56 44

Skubiszewski zapomniał, że Ursynów to inteligencka dzielnica, która tak łatwo zmanipulować się nie da. Bazarek jest potrzebny jak najbliżej, czyli na ulicy Polaka. 19:45, 22.07.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

NeoNeo

21 42

Stefek i NU to ta sama osoba. Sprawdź sobie IP durniu. 22:49, 22.07.2017


xavierxavier

1 17

Bazarowe trolle nie są zbyt bystre. 12:31, 25.07.2017


Janusz NowakowskiJanusz Nowakowski

52 44

Skubiszewski tylko kompromituje się kolejnymi wypowiedziami. Zupełnie tak jakby nie widział, że zdecydowana większość mieszkańców demokratycznie chce bazarku na Polaka. Czy to czas na obronę demokracji na Ursynowie? 20:08, 22.07.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Mieszkanka Polaka Mieszkanka Polaka

41 53

Myli się Pan. Pan Skubiszewski ma rację. Jesteśmy mu wdzięczni, że mimo tego hejtu wylewanego na niego, on się nie poddaje. n się kompromituje i podaje się Pan za inną osobę. 22:41, 22.07.2017


xavierxavier

4 31

Ale beka teraz wielki białoruski demokrata ze szczęką na bazarze chce bronić demokracji na Ursynowie???? XD Co za mózgi XD XD rotfl 16:43, 24.07.2017


Krysia Krysia

40 44

Korupcja. 21:10, 22.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Elżbieta z PolakaElżbieta z Polaka

44 47

Nie wierzę, w jakim żyję kraju. Przecież to w głowie się nie mieści, aby w polityce odchdziła taka praywata. Platforma Obywatelska to jednak dno. Robert Kempa ma gdzieś mieszkańców i od samego początku działał na rzecz interesu Karczewskiego. Przecież, gdyby nie głos Karczewskiego, to nie byłby burmistrzem. W pełni popieram działania Skubiszewskiego, Lenarczyka i Dominiaka. Oni mają w pełni rację. Przecież to co się dzieje to jest jakaś niezdrowa sytuacja. 21:17, 22.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marcin LisiewiczMarcin Lisiewicz

43 45

Facet w koralikach na czele ursynowskiej Platformy Obywatelskiej. Niezłe. Czy Ci ludzie nie mają innych liderów? Co za krótka ławka. Żenada. Ta sprawa śmierdzi na odległość. 21:20, 22.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MiśkaMiśka

49 44

Pętla jest potrzebna. Budowa POW będzie dla ludzi uciążliwa i jeszcze likwidują pętlę. Przecież to jest nielogiczne. 21:23, 22.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dj Kox Dj Kox

41 46

Karczewski i Kempa tacy pewni. A co jeżeli ktoś inny wygra konkurs. Ale będą jaja. Nie wierzę w ten bazarek. Kempa i Karczewski to idioci. Na 100% coś schrzanią. Już tyle razy ten bazark miał być i wciąż go nie ma. 21:26, 22.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prawy RPPrawy RP

45 49

Może niedługo zobaczymy Kempę, Dyrektora ZTM i ZDM na dołku. Ale innym dołku. Niech tak Panowie dalej działają. 21:38, 22.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec KulczyńsMieszkaniec Kulczyńs

57 51

Jestem mieszkańcem ulicy Kulczyńskiego. Czuje się upokorzony, że ponad naszymi głowami, podejmowane są takie decyzje. Mieszkańcy Polaka i Kulczyńskiego mają uzasadnione, bardzo logiczne argumenty dlaczego miejsce przy Polaka jest złe. Przecież obok będzie budowana obwodnica (w zasadzie już jest) – to będzie miało negatywny wpływ dla nas mieszkańców. Gdy postawimy bazar, będzie jeszcze gorzej. Bazar pewnie oznacza, że cała zieleń wzdłuż al. Komisji Edukacji Narodowej zostanie zniszczona. Miejsc parkingowych u nas nie ma, to będzie masakra. Można było zrobić przecież ten bazar w innym miejscu, np. przy Arenie Ursynów. Mam nadzieje, że nasza okolica zapamięta jak nas potraktował burmistrz z Platformy Obywatelskiej. Dziękujemy Panu Skubiszewskiemu i Otwartemu Ursynowowi za zaangażowanie. Jedynie Państwo nas wspieracie. 21:54, 22.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZającZając

49 49

Bazarek na Polaka – poroniony pomysł. Obok budują obwodnicę, ludzie nie będą tam robili zakupów. Dojazd będzie makabryczny. Przecież jak nie będzie pętli, to będzie trudno dostać się w to miejsce. 21:59, 22.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LexLex

42 47

Kilka artykułów z Kodeksu Karnego można tu zastować: Np. 228 - Sprzedajność: Par. 3. Kto, w związku z pełnieniem funkcji publicznej, przyjmuje korzyść majątkową lub osobistą albo jej obietnicę za zachowanie stanowiące naruszenie przepisów prawa, podlega karze pozbawienia wolności do lat 10; par 4. Karze określonej w w par. 3 podlega także ten, kto w związku z pełnieniem funkcji publicznej, uzależnia wykonanie czynności służbowej od otrzymania korzyści majątkowej lub osobistej albo jej obietnicy lub takiej korzyści żąda. 22:22, 22.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LexLex

38 46

Kodeks Karny - CD. Płatna protekcja bierna. KK Par. 1. Kto, powołując się na wpływy w instytucji państwowej, samorządowej (...) podejmuje się pośrednictwa w załatwieniu sprawy w zamian za korzyść majątkową lub osobistą albo jej obietnicę, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8. 22:35, 22.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LexLex

45 46

Art. 231 Nadużycie uprawnień przez funkcjonariusza - też może pasować. Przecież w tej sytuacji, może dojść do przekroczenia uprawnień i działanie na szkodę interesu publicznego. Kim jestem? Jestem mieszkańcem Polaka i wspieram sąsiadów. Jeżeli stwierdzimy naruszenie tych i innych przepisów, to podejmiemy działania prawne. Nie tylko z prawa administracyjnego, ale z prawa karnego. Na ten moment wszystko układa się w całość. W zeszłym roku Zarząd Dzielnicy przegrał w SKO. 23:09, 22.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HmmHmm

55 55

Ciekawe kiedy Karczewski i Kempa pójdą siedzieć za przekręty. 01:06, 23.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Piotr SkubiszewskiPiotr Skubiszewski

70 93

Pozdrawiam hejterów. Fajnie jest pisać pod nickami i nie brać za to odpowiedzialności. Ale ad rem. Nie za bardzo rozumiem, czym sobie zasłużyłem na tą złość wylewaną w moim kierunku przez osoby związane z bazarkiem. Od 2013 r. podejmowałem liczne działania dla znalezienia dobrej, niebudzącej kontrowersji lokalizacji dla Bazarku na Dołku. Uważam, że bazarek powinien istnieć na Ursynowie. Niemniej jednak, uważam, że lokalizacja przy ul. Polaka jest złą lokalizacją i skandalem jest, że zarząd dzielnicy nie potrafił rozwiązać problemu. Pretensje, że ta sprawa jest tak rozgrzebana, możecie mieć Państwo właśnie do burmistrza Roberta Kempy i prezesa bazarku Piotra Karczewskiego, a nie do mnie. Ktoś Państwem manipuluje. 09:07, 23.07.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Mieszkańcy PolakaMieszkańcy Polaka

93 66

Wprowadza Pan swoimi komentarzami ludzi w błąd. Manipuluje Pan faktami, nie znając się na prawie. ZTM może wynająć teren i trwały zarząd nie ma tu nic do rzeczy. Od początku Pan upolitycznił sprawę bazarku, ignorując tych, którzy są za targowiskiem. Zaszkodził Pan sprawie. Gdyby mieszkańcy Polaka działali samodzielnie, tego bazaru na Polaka by nie było. Zbyt dużo jadu, fałszywych oskarżeń, bełkotu na Facebooku dały efekt. Wszyscy już rzygają Pana propagandą. To Pan jest winny tej niefortunnej lokalizacji. Zapamiętamy to przy urnie wyborczej. Mieszkańcy Polaka. 11:30, 23.07.2017


Piotr SkubiszewskiPiotr Skubiszewski

66 93

Do Mieszkańcy Polaka - każdy może sobie tak napisać, że jest mieszkańcem Polaka. Sztuka polega na pisaniu pod swoim nazwiskiem. Nie wprowadzam ludzi w błąd. ZTM otrzymał działkę w 2016 r. na cele publiczne i jedynie na cele statutowe, po preferencyjnych stawkach. Proszę wczytać się w decyzję. Gdyby nie wsparcie polityczne, to pętla nie zostałaby zlikwidowana, bo jest ona potrzebna. Likwidacja pętli oznacza gorszą obsługę komunikacyjna dla mieszkańców. Szkoda, że Pan/Pani o tym nie pisze. Co do wymiotów - myślę, że raczej odrazę budzi propaganda w Gazecie Punkt, pisanie tam nieprawdy, pixelowanie twarzy radnych, kolportowanie jej w budynku urzędu dzielnicy. Sprawa została upolityczniona przez PO, a nie nikogo innego. Przypominam - 2014 r. radni sprzeciwili się bazarkowi przy ulicy Polaka. To stanowisko rady obowiązuje do dziś. Mieszkańcy Polaka działają samodzielnie, a do nas zwrócili się o pomoc. 11:58, 23.07.2017


xavierxavier

14 43

@Mieszkańcy Polaka jak nie jesteście ściemionym trollem pana Karczewskiego to ja poproszę o konkrety: 1. w którym miejscu SKubłaszewski manipuluje? 2. Ilu mieszkańców Polaka jest za bazarem pod oknami? Jeden, dwóch? 3. Jakiś dowód, że mieszkańcy nie działają samodzielnie? 4. W jaki sposób niby Skubłaszewski jest winny? *Nie odpowiesz na te pytania tępy kapiszonie bo to jest stek farmazonów, korupcyjny duet Karczewski&Kempa odpowiada za to co się odprdl w naszej dzielnicy. A od Skubłaszewskiego wara trolle przebrzydłe, skąd Was ten Karczewski rekrutuje z Rosji? Czy podkupił Was od pis-u? 16:49, 24.07.2017


Piotr SkubiszewskiPiotr Skubiszewski

68 93

Niedopuszczalne jest, aby władze dzielnicy, władze Warszawy sprzyjały, tak jak jest to robione na Ursynowie, radnemu, jego działalności gospodarczej (osobistej lub wspólnej). Należy pamiętać, że radnego i generalnie funkcjonariuszy publicznych, wiążą reguły, prawo. Mam wrażenie, że w tym wypadku to prawo jest naginane, a być może nawet naruszane. Na pewno działania naruszają dobre praktyki i normy społeczne i są to działania wymierzone w interes publiczny. Byłem radnym 12 lat i takiej patologii, jaka jest teraz za burmistrza Roberta Kempy nigdy nie byłem świadkiem. 09:11, 23.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Piotr SkubiszewskiPiotr Skubiszewski

76 93

Mieszkańcy ulicy Polaka, ale także okolicy, są zbulwersowani postawą władz dzielnicy i Warszawy. Ci mieszkańcy od lat próbowali nawiązać dialog, ale zostali zignorowani. W 2015 r. kupcy stchórzyli i nie przyszli na spotkanie organizowane w ratuszu, a w 2016 r. chcieli zorganizować spotkanie z burmistrzem – do tej pory Pan Burmistrz nie zorganizował tego spotkania, mimo iż jest zobowiązany do spotkania się z mieszkańcami, choćby przepisami KPA. Ale to, że się z nimi nie spotkał, to problem burmistrza. Pokazuje po prostu jak jest stronniczy w tej sprawie.
09:13, 23.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Piotr SkubiszewskiPiotr Skubiszewski

69 100

Od tamtego czasu proponowaliśmy wiele alternatywnych rozwiązań dla bazarku, m.in.:
• stworzenie miejskiego targowiska w modelu partnerstwa prywatno-publicznego we współpracy ze środowiskiem kupców i stworzenie kilku weekendowych mini-bazarków, bliżej mieszkańców;
• przeniesienie bazarku za Megasam, na działki przy ulicy Rolnej naprzeciw jednostki Straży Pożarnej,
• a ostatnio przeniesienie bazarku na teren pomiędzy Areną Ursynów a ulicą Gandhi i Pileckiego oraz
• stworzenie weekendowego targu owocowo-warzywnego na parkingu za Urzędem Dzielnicy Ursynów.
Niestety wszystkie te propozycje zostały zignorowane przez Zarząd Dzielnicy Ursynów i prezesa kupców.
09:15, 23.07.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

hbkhbk

74 37

Panie Piotrze, chyba jednak dobrze, że nie został Pan burmistrzem. Wymienione wyżej przez Pana alternatywne lokalizacje dla bazarku maja zbyt wiele wad: kłopoty z dotarciem, problemy własnościowe, zbyt mała powierzchnia. Dlatego twierdzę, że jest Pan hipokrytą, który pod pozorem ratowania bazarku faktycznie dąży do jego likwidacji, a prywatne zacietrzewienie opisuje Pan jako walkę dla dobra mieszkańców. Szkoda, bo był Pan naprawdę bardzo dobrym radnym. 22:18, 23.07.2017


xavierxavier

15 43

Chyba jednak nie dobrze. Gdyby został prawdopodobnie: nie było by takiej chamskiej korupcji, projekty do budżetu partycypacyjnego byłyby realizowane, nie kasowano by drzew i zieleni pod budowę nowych bloków i ślepych ulic, i tak dalej i tak dalej, ale mogę się zgodzić z ostatnim akapitem - Skubiszewski byl dobrym radnym, w odróżnieniu od Karczewskiego, który powinien siedzieć w kiczmanie, a nie się uwłaszczać na państwowym. Eloszka 16:52, 24.07.2017


Piotr SkubiszewskiPiotr Skubiszewski

73 96

Według mojej wiedzy, w aktualnym stanie prawnym wątpliwe jest wydzierżawienie pętli na bazarek, ponieważ ZTM dysponuje pętlą na zasadzie tzw. trwałego zarządu jednie na cele statutowe (w szczególności publiczne), co oznacza że nie może go wydzierżawić na cele inne niż związane z komunikacją, w szczególności wyłączone jest dzierżawienie pętli na cele handlowe. Jeśli ZTM wydzierżawi pętle pod bazarek, to z dużym prawdopodobieństwem zrobi to naruszając warunki decyzji o trwałym zarządzie. Jeśli miasto nie wyciągnie wtedy konsekwencji wobec ZTM, to będzie to co najmniej podejrzane. Ale w tej sprawie jest wiele podejrzeń. 09:21, 23.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Piotr SkubiszewskiPiotr Skubiszewski

81 100

Aby bazarek mógł zostać zrobiony zgodnie z zasadami – najpierw powinny być wydane prawomocne warunki zabudowy, powinno być pozwolenie na budowę. Każdy inny sposób będzie próbą obejścia przepisów, a to zawsze ma swoje konsekwencje. Zatem nawet, jeśli kupcy będą chcieli zbudować nowy tymczasowy bazarek na tzw. zgłoszenie robót budowlanych, to po pierwsze od tego urząd powinien wnieść sprzeciw, a po drugie na tzw. zgłoszenie robót budowlanych można wznieść tylko tymczasowe obiekty budowlane i to na maksymalny okres do 180 dni – po tym czasie trzeba je obowiązkowo rozebrać. Może kupcom nikt nie mówi, że rozwiązania na zgłoszenie to partyzantka i brak stabilności. Nie tak powinien być robiony – podobno nowoczesny bazar. Wstyd mi jest za to, że Burmistrz Robert Kempa pozwala na taką amatorkę i nie zapewnił kupcom stabilności. Przecież dzisiejszy bazarek nawet nie posiada odpowiednich zgód dla obecnej lokalizacji. 09:29, 23.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

czujesz oddech?czujesz oddech?

51 33

i co skubi, nie nadazasz klikac? 13:50, 24.07.2017


Kazimierz JaworskiKazimierz Jaworski

49 23

Kierowcy muszą mieć na końcu tak długiej trasy mozliwośc skorzystania z toalety. Dlatego pomysł na postój na Płaskowickiej jest bez sensu.
Właściwym miejscem jest przystanek na KEN naprzeciw Multikina.
W budynku obok, pod zegarem, w pokoju 237 jest toaleta. Trzeba im ją udostepnić. 20:18, 23.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KasiaKasia

2 23

Ja pracuję w szkolnej świetlicy i nie mam możliwości skorzystania z WC po 5-6 godzin dziennie. To i oni wytrzymają. 09:52, 25.07.2017


Janusz NowakowskiJanusz Nowakowski

49 31

Pan Skubiszewski kompromituje się każda kolejną wypowiedzią. Wstyd, że ktoś taki wypowiada się za mieszkańców Ursynowa. Ręka rękę myje, ciekawe kto nim steruje? Pewnie wojewoda z PiS, który poluje na radnych z PO zamiast myśleć o ludności Warszawy. 15:41, 24.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XavierXavier

25 48

Pytanie czy jest jakaś granica, której Piotr Karczewski nie przekroczy? Jak na razie mamy na koncie tego pana: korumpowanie urzędników państwowych, nie liczenie się z mieszkańcami przenosząc im syf pod okna, podszywanie się pod innych ludzi (patrz niżej - "Janusz Nowakowski), hejtowanie w sieci i szczucie na ludzi za pomocą trolli z wynajętej agencji pr, hejtowanie za pomocą papierowego szmatławca, kłamliwą propagandową kampanię przyczepkową i tak dalej. Pytam się Panie Karczewski do czego jest pan zdolny się posunąć w imię swojego biznesu? Co będzie dalej? Wynajmnie pan zbirów, żeby zastraszyli mieszkańców Polaka? A może wzorcem Jolanty Brzeskiej pozbędziecie się Skubłaszewskiego i upozorujecie jego samobójstwo? DO CZEGO JESZCZE DOPROWADZI TO PANA ZACIETRZEWIENIE PANIE KARCZEWSKI???? 17:17, 24.07.2017

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

StefekStefek

30 16

widać że porażki bardzo cię bolą skubi :) na szczęście ty jesteś jedną wielką porażką, więc nie ma czym się przejmować 19:54, 24.07.2017


BeaBea

9 25

Akurat Xavier zadaje bardzo zasadne pytania, bo Karczewski chyba przed niczym się nie cofnie żeby tylko osiągnąć swój cel :( 09:31, 25.07.2017


BeaBea

10 25

Akurat Xavier zadaje bardzo zasadne pytania, bo Karczewski chyba przed niczym się nie cofnie żeby tylko osiągnąć swój cel :( 09:31, 25.07.2017


xavierxavier

10 23

@Bea Też mi się wydaje, że to są zasadne pytania, bo ten człowiek jest niebezpieczny i chyba zrobi wszystko by po trupach do celu. Śmieszy mnie to, że ten żałosny biznesmen myśli, że ja jestem Skubiszewskim i mi pisze, "że przegrałem", ale jak widać właśnie tak do tego karczewski podchodzi - jako do biznesowej rozgrywki, którą musi wygrać. bo co tam mieszkańcy, co tam korzystający z autobusów, przecież to ciemna masa, a pan radny musi kosić hajs i tylko to jest ważne. 12:34, 25.07.2017


PomianowskiPomianowski

14 44

Mamy inne propozycje zmian tras, które są znacznie bardziej przyjazne dla mieszkańców. Zachęcamy do zapoznania się z nimi pod adresem www.imu.waw.pl/autobusy 19:58, 24.07.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MisiaMisia

40 18

Panie Pomianowski chyba się Pan urwał z choinki. Pan też pilnuje stołeczna w Ratuszu i czeka kto się z niego podniesie,albo z niego spadnie a Pan to miejsce zajmie. Bazar to niech Pan sobie zabierze pod swoje okna.
Sprzyja Pan Karczewskiemu od samego początku. Tak jak lisek po cichutko. 21:15, 24.07.2017


BeaBea

19 8

Panie Pomianowski, proszę Pana niech Pan oszczędzi wstydu sobie i nam mieszkańcom, bo jest Pan kompletnie niewiarygodny, a próbowanie ugrać coś politycznie dla siebie przy okazji tego tematu jest żenujące. Mieszkańcy liczą, że ich Pan wesprze w rozwiązaniu prawdziwego problemu, którego skutkiem m.in. jest zmiana rozkładu tras autobusów. 09:36, 25.07.2017


xavierxavier

24 15

Podzielam zdanie przedmówców. Za dużo polityków i tak miesza w sprawie pana politykiera Pomianowskiego tym bardziej nam nie trzeba, zwłaszcza jak nie masz pan jaj postawić się Karczewskiemu tylko przyzwalasz na ten cały syf. Odejdź chłopcze. 12:35, 25.07.2017


j23j23

22 24

195 jest bardzo potrzebne. Zamiast likwidować należy zwiększyć częstotliwość kursowania! 20:51, 24.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XavierXavier

29 21

Skiblaszewski też nic niewarty półinteligent spod Wielunia. Marny niedoszły polityk z kompleksem niższości kierujący się plugawą zemstą za swoje życiowe porażki. Człowiek zawistny i mały, z problemami psychicznymi, który wszędzie dopatruje się działań przeciw sobie. Takie mam zdanie, od kiedy obserwuje jak próbuje zniszczyć bazarek. 22:22, 24.07.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

xavierxavier

12 26

Rozumiem, że to jakieś hobby pana Karczewskiego? Podszywać się pod nicki czy tożsamości innych osób i hejtowanie swoich wrogów? Czy redakcja mogła by pokasować wszystkie hejty jakie się tu przewijają? Z góry dziękuję. 12:37, 25.07.2017


OlafOlaf

10 25

Widocznie Karczewskiemu brakuje już nicków do hejterki. Panie Karczewski i Panie Kempo, żadnego bazarku nie będzie. Robią Pana w balona, tylko po to aby był Pan radnym, aby Pan utrzymał ten syfiasty, korupcyjny układ na Ursynowie. 23:35, 25.07.2017


JaworJawor

13 27

Panie Karczewski, jak patrzę na Skubiszewskiego, słucham jego wypowiedzi, czy też patrzę na jego działalność, to gościu wygląda na poważną osobę i wiele zrobił dobrego dla dzielnicy. Jak patrzę na Pana w tych koralikach, to nie znam Pana dokonań, wypowiada się Pan jak ten półinteligent i nie budzi Pan żadnego zaufania. Totalna poracha. 23:42, 25.07.2017


teoteo

19 26

Nie rozumiem, dlaczego wciąż są manewry przy linii 195!? To na prawdę potrzebna trasa! Tym bardziej, że dowoziła ludzi do Szpitala Onkologicznego! To nie tylko pacjenci, ale też często starsi, odwiedzajacy bliskich, przyjeżdżający na konsultacje, zajęcia itp. Zaś w drugą stronę - dawała szansę dojazdu do Cmentarza na Służewie, Szpitala na Stępińskiej itd.! O nieodżałowanym połączeniu Ursynowa z Nowym Światem, Krakowskim Przedmieściem i Starówką - nie wspomnę. Jak ograniczać liczbe samochodów w mieście, tnąc tego typu połączenia komunikacyjne!? Jestem przeciwko likwidacji linii 195!!! 22:44, 24.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MańkaMańka

27 34

Dla ZTM najważniejszy jest pasażer!!! Bazarek można przenieść w inne miejsce albo go zlikwidować. Z komunikacji miejskiej korzystamy codziennie, z bazarku przeważnie w soboty i niedziele. Bez bazarku można się obejść. Kupcy niech nie grymaszą, miejsce przy Arenie Ursynów jest ok. Teren przy ul. Polaka jest przystosowany jako pętla autobusowa i niech tak zostanie! My pasażerowie żądamy zachowania status quo, jeśli chodzi o linie 136, 195 i 503.Ręce precz od pętli przy ul. Polaka 00:14, 25.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BeaBea

26 35

Ręce opadają w jak chorym i skorumpowanym mieście mieszkamy :( Dużo siły i odporności psychicznej Panie Piotrze Skubiszewski życzę w związku z tą kampanią nienawiści skierowaną w Pana osobę. Szkoda, że w naszej dzielnicy nie ma więcej takich osób jak Pan. Nie możemy się poddawać, musimy walczyć o swoje bo prawda i dobro koniec końców musi zwyciężyć! 09:41, 25.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaworJawor

16 28

Niech się Pan trzyma. Propaganda Karczewskiego nie działa. Ludzie widzą teraz ten przekręt. Nie zdziwię się jak Pan Karczewski i Pan Kempa poniosą odpowiedzialność karną za to co robią. Platforma Obywatelska straciła wiarygodność. Kempa, Karczewski, Jurczyńska - bardzo szkodą tęj partii. Oj bardzo. 23:44, 25.07.2017


-Romuald Stokłosy-Romuald Stokłosy

26 37

To jest jawna korupcja! nie ma żadnej procedury pozwalającej partii wpływać na niezależne jednostki miejskie, jaką jest ZTM. O sądy ludzie walczycie a tu taki wał pod oknem? Czy CBA nie ogląda kuriera warszawskiego? ktoś za to powinien siedzieć, jeżeli to się wydarzy. Niewiarygodny skandal! 13:12, 25.07.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

OlafOlaf

18 35

Mam podobne zdanie. To jest korupcja. Dziwne, że ZTM wszedł w tę grę. ZTM najwięcej ryzykuje w tej sprawie. Żygać się chce, jak się patrzy, w jakim kraju żyjemy. PO wali w tv w PiS, a robią wałki, taki jak ten. Czy w końcu PiS zrobi z nimi porządek? 23:38, 25.07.2017


xavierxavier

16 28

*Rzygać ;P ale podejrzewam, że nie tylko Tobie Olaf się zbiera na takie odruchy przyglądając się tej sprawie. Szef ZTM też widocznie z klucza partyjnego ma fuchę, skoro idzie na takie układy... 00:10, 26.07.2017


Romuald StokłosyRomuald Stokłosy

6 21

To jest niewiarygodne. KArczewski radny PO, burmistrz KEMPA z PO, Kaznowska z PO (zastępca Prezydenta nadzorująca ZTM). To jest mafijny układ dbający o prywatny biznes! No w biały dzień! 14:27, 27.07.2017


xavierxavier

13 27

Panie Robercie KEMPO, w kontekście ostatniego akapitu Pan powinien zmienić imię na "BŁĄD" ew. "PORAŻKA" bo takiego kolesiostwa, nepotyzmu, niekompetencji, zaturdniania kolegów co ledwo maturę zrobili. zakłamania i pogardy dla mieszkańców to NIGDY WCZEŚNIEJ NA URSYNOWIE NIE BYŁO. NIGDY. 12:44, 27.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

b0bb0b

15 24

Karczewski, Kempa i Jurczyńska-Owczarek to taka dobra zmiana na miarę możliwości Ursynowa. Nachapią się, dzielnicę zepsują i tylko mieszkańcom życie utrudnią. Szkoda, że nasza chciwie panująca prezydent miasta nie chce jakoś zauważyć tego nepotyzmu i korupcji. Ale co się dziwić, wszyscy warci siebie.

10:18, 28.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xavierxavier

8 22

Skoro pani prezydent nie chciała zauważyć wielomilionowych wałków reprywatyzacyjnych to raczej nie zainteresuje się takim małym lokalnym przewałem... 17:36, 28.07.2017


aaaaaaaa

14 13

Powiem tak, w Warszawie jest takie kolesiostwo ze zygac mi sie chce jak to czytam, gosc z ZTMu mowi ze likwiduje petle bo BAZAREK !!!! - gosc ktory odpowiada za to zeby ludzie mieli wygodniej/szybciej/lepiej (kazdy z nas za to placi kupujac bilet miesieczny) usuwa petle BO BAZAREK

I jeszcze te 5 tysiecy podpisow !!! OLABOGA TAKA ILOSC - MASA PRZEMOWILA DOKONAJMY POTRZEBNYCH MODYFIKACJI, Tusk co prawda w sprawie 6 latkow idacych do szkoly banke podpisow schowal do piwnicy, ale tu Pan z ZTMu, obronca ucisnionych wydaje werdykt, aby zbylo sie lepiej, a na pewno bedzie zylo sie lepiej bo PO tylko dazy do tego zeby bylo lepiej, czy dla dokonujacych zmian czy dla ludzi z tych zmian korzystajacych - tego jeszcze nie ustalono

Zbiore 6 tys podpisow i wysle w sprawie likwidacji metra na Kabatach, rządam aby byl tam teraz małpi gaj - myslicie ze przejdzie ? 18:49, 31.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%