REKLAMAA1 QCLINIQUE 22.11.2021 - 21.02.2022
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY

    (KW)

    Wilanów szybszy od GDDKiA? Budowa "130 metrów wstydu" na ul. Branickiego dobiega końca. Drogowcom została już tylko kosmetyka.

    To już pewne - kierowcy podróżujący ul. Płaskowickiej będą mieli czym zjechać z Ursynowa do Wilanowa. Zakład Remontów i Konserwacji Dróg kończy budowę brakującego kawałka ul. Branickiego pomiędzy POW a ul. Ledóchowskiej.

    - Kończy się układanie ostatniej warstwy asfaltu na nowym odcinku Branickiego. Termin udostępnienia drogi dla ruchu uzależniony będzie od otwarcia budowanego przez GDDKiA odcinka POW wraz z przedłużeniem ul. Branickiego do ul. Płaskowickiej - chwalił się niedawno w mediach społecznościowych burmistrz Wilanowa Ludwik Rakowski.

    W tym tygodniu drogowcy będą układać asfalt na ostatnim kawałku ścieżki rowerowej wzdłuż ulicy oraz malować oznakowanie poziome.

    - Zostaną jeszcze do zrobienia roboty zieleniarskie oraz branża sanitarna na ul. Ledóchowskiej na wysokości stacj benzynowej. Jednak cała infrastruktura będzie już gotowa - mówi Karina Stopa, rzeczniczka ZRiKD.

    Pojawiały się pogłoski, że wykonawca miał problem z podłączeniem oświetlenia drogi do sieci energetycznej. Jednak jak przekonuje rzeczniczka drogowców, nic o takich kłopotach nie słyszała. To wszystko oznacza, że saga pod tytułem "130 metrów wstydu" dobiega końca.

    Kłody pod nogi

    Budowa brakującego odcinka ul. Branickiego rozpoczęła się pod koniec czerwca po wielu perturbacjach. Najpierw miasto spierało się z dzielnicą, kto jest odpowiedzialny za budowę drogi - stąd też nazwa "130 metrów wstydu". Ostatecznie stanęło na Wilanowie, ale to był dopiero początek problemów.

    Okazało się, że do wybudowania brakującego odcinka potrzebna jest zgoda na odstępstwo od przepisów budowlanych. Taką zgodę wydaje Ministerstwo Infrastruktury, któremu załatwienie tej sprawy zajęło kilka miesięcy. W końcu się udało i prace ruszyły. W międzyczasie pojawiały się jeszcze problemy z opadami deszczu i inwestycja warta 7 mln złotych trochę się opóźniła. Wszystko chyli się jednak ku szczęśliwemu zakończeniu.

    Z zakończeniem swojej inwestycji ma natomiast problem Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad. Strażacy cały czas nie wydali pozytywnej opinii w sprawie tunelu POW. Dzisiaj ma zapaść kolejna decyzja w tej sprawie. I nawet jeśli strażacy odbiorą tunel, to to samo musi jeszcze zrobić Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego i wojewoda. Wychodzi więc na to, że miasto okazało się szybsze. I to mimo problemów na starcie.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 320

    • 111
      BARDZO PRZYDATNY
    • 22
      ZASKOCZONY
    • 64
      PRZYDATNY
    • 20
      OBOJĘTNY
    • 7
      NIEPRZYDATNY
    • 34
      WKURZONY
    • 62
      BRAK SŁÓW

    22Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).
    Uwaga! Komentarze ukazują się dopiero po moderacji przez redakcję.

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~Kujczak na ostjo 22 miesiąc temuocena: 40% 

      Czyli tranzyt plus mieszkancy Wilanowa i okolic beda juz calkiem walić przez środek Ursynowa? Faktycznie jest sie czym chwalić

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pol 21 miesiąc temuocena: 50% 

      Mam nadzieję nienawistniku ,że mieszkańcy np Śródmieścia będą cię tępić za tranzytowy przejazd przez ich dzielnicę np na Żoliborz. Myślenie nie boli. To jest nasze WSPÓLNE miasto. Wyprowadź się na wieś

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 6 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Tkaczuk 20 miesiąc temuocena: 54% 

      No to teraz już nie trzeba przebijać Ciszewskiego do Wilanowa. Hurra... No i Wzgórze Słoików się ucieszy...

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Dark 19 29 dni temuocena: 67% 

      Sójki już otwierają szampana. Pieski też (choć to rezerwat i pieskom wstęp wzbroniony).

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 2 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jarosław Zieleniecki 18 17 dni temu

      Takie ukraińskie nazwisko

      Edytowany: 16 dni temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Dark 17 miesiąc temuocena: 65% 

      Mam nadzieję, że nie będą się wygłupiać i czekać z otwarciem Branickiego na Gdakę i jej skopany tunel?

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • Jaro 16 miesiąc temuocena: 75% 

      Nie mają wyjścia. Bez "skopanego odcinka Gdaki", ten kawałek Branickiego kończy się jeszcze przed skarpą...

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 6 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Dick 15 miesiąc temuocena: 42% 

      Mam nadzieję, że to jest oddzielne zadanie i zostanie oddane na długo przed "tunelę".

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 5 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~miś 14 miesiąc temuocena: 67% 

      Jaki termin otwarcia?

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 4 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~as132 13 miesiąc temuocena: 83% 

      Prawie gotowe czyli nie gotowe.

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 5 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Postęp prac ;) 12 miesiąc temuocena: 90% 

      Jest już działające oswietlenie Płaskowickiej/Rosoła przy zamkniętym odcinku. Brawo

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Korbol 11 miesiąc temuocena: 27% 

      Zastanawia mnie ile osób zapłaci zdrowiem, za to powyginane w chińskie piętnaście coś, co jest wjazdem ze wschodu na Ursynów. Ci co zostaną zaskoczeni takim zjazdem, wypadną na pierwszym łuku w prawo i będą lądować z telemarkiem, na lokalnej drodze do Wilanowa. Jeśli jakimś cudem się wybronią, to zakręt w lewo dokończy temat. Tu za barierką będą tylko piesi i rowerzyści. Obrazki ze znanego serwisu słabo to pokazują, ale nie widzę tu pochylenia w zakrętach - siła odśrodkowa zrobi swoje. To co tu przygotowano na kierowców, budzi moje obawy. Swoją drogą mam proste pytanie, czy śmierć poruszy jakiegoś projektanta? Czy może jakiś prokurator zada pytanie, czemu to tak zrobiono? Ostatnie pytanie. Czy jeśli zginą tu na zjeździe z A2, piesi, rowerzyści lub kierowcy, to czy aby na pewno będzie to wina kierowcy? TAK WIEM winien jechać 30 km/h

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 22 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~DBC 10 miesiąc temuocena: 63% 

      Jeśli ktoś jedzie niezgodnie z przepisami, to przepraszam, ale czyja to wina, jeśli spotka go wypadek?

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 15 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Arn 9 miesiąc temuocena: 62% 

      @DBC i tak i nie. Gdyby było jak mówisz, to cała szkoła projektowania bezpiecznych dróg okazałaby się bezsensowna, bo przecież można znaków nastawiać. Przenosząc na inną płaszczyznę. Jak kobieta została zgwałcona w lesie, to też jej wina, bo postąpiła nierozsądnie idąc do lasu?

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 8 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Boom 8 miesiąc temuocena: 82% 

      Arn, dokładnie tak powiedział Guział po gwałcie w Lesie Kabackim.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 9 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Zwolnij lewy pas 7 miesiąc temuocena: 80% 

      Korbol, nie każdy jest takim słabym kierowcą jak ty-poradza sobie.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 4 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • Jaro 6 miesiąc temuocena: 58% 

      Coś z tym projektowaniem jest na rzeczy... W weekend kolejny amator szybkiej jazdy przetestował twardość barier energochłonnych na podjeździe Korbońskiego, na tych esach floresach profilowanych wbrew logice... Obie poduszki wystrzeliły, więc to nie była stłuczka. Ilość śladów na tych barierach świadczy o tym, że to miejsce ma jakąś wadę projektową. Albo zjazd w S2 na S8 na węźle Konotopa, który na łuku ma profilowanie odwrotne do "normalnego"... To celowe? nie sądzę...

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 7 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Boom 5 miesiąc temuocena: 82% 

      Jaro, jak nie było ofiar to była to zwykła stłuczka. A jak ktoś nie wierzy w ograniczenia prędkości to kończy na barierach. Zwykła selekcja naturalna.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 9 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Boom 4 miesiąc temuocena: 88% 

      A my na Ursynowie dalej musimy jeździć naokoło z powodu zamkniętego odcinka Płaskowickiej i omijać zjazd z S2 na Puławską.

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 23 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~meme 3 miesiąc temuocena: 71% 

      Zabrakło najważniejszej informacji - jaka data otwarcia ?! Bo jak na razie nadal jest to droga wstydu panie Rakowski.

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 12 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Marek 2 miesiąc temuocena: 41% 

      Ale przecież on nie ma takiej wiedzy, bo to Morawicki decyduje kiedy zrobić szopkę z kropieniem tunelu. :)

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 7 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • Jaro 1 miesiąc temuocena: 73% 

      Wielka szkoda, że Astaldi ponad rok się już opóźnia ze swoją robotą... Lada chwila i byłby solidny skrót... Swoją drogą ciekawe, ile lat potrwa jeszcze saga z przedłużeniem Ciszewskiego...

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 19 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.5324 sekundy
    REKLAMAA2 YASUMI  01.10.2021 - 31.12.2021