Zamknij

Biuro w dobrej lokalizacji – zalety biura, którego powinieneś szukać

12:07, 29.06.2020 Redakcja Haloursynow.pl Aktualizacja: 12:10, 29.06.2020
Skomentuj mat. prasowe mat. prasowe

Biuro w świetne lokalizacji to biuro przyjazne pracownikom i naszym klientom. Warto zatem decydować się na lokalizacje w okolicach dobrze skomunikowanych, z dostępem do przystanków komunikacji miejskiej. Przy wyborze biura trzeba jednak wziąć pod uwagę kilka innych, ważnych aspektów. Co jeszcze ma duże znaczenie w miejscu pracy?

Nowoczesna architektura

Siedziba naszej firmy to element jej wizerunku, o czym nie można zapomnieć. Dlatego, dużą popularnością cieszą się biurowce zaprojektowane w ciekawy sposób, z użyciem wysokiej jakości materiałów, biura które posiadają wszelkie technologiczne udogodnienia, ale nie zapominają o harmonii i silnym połączeniu ze światem zewnętrznym. Mowa tutaj o budynkach, które w swoim designie posiadają elementy odnoszące się do natury, zieleni, a nawet wody. To nie tylko silny trend w projektowaniu, ale także element, który wprowadza wiele spokoju i sprzyja tworzeniu dobrej atmosfery w miejscu pracy. Szukajmy biurowców, które posiadają tarasy dla pracowników czy wewnętrzny dziedziniec. Nigdzie nie spędza się przyjemniej przerwy, niż na słońcu.

Ciekawa okolica

Okolica naszego biurowca ma również duże znaczenie. Dużym atutem będzie bliskość sklepów czy centrum handlowego. Atrakcyjne lokalizacje to te, które znajdują się blisko komunikacji miejskiej, a także w pobliżu budynków kultury i kompleksów usługowych.

Źródło: Gdański Business Center w Warszawie

Coraz częściej sklepy i kawiarnie znajdziemy w samym biurowcu. Kolejną zaletą będzie obecność  restauracji, a nawet centrum fitnessu czy siłowni.

Przedszkole

Przedszkole w miejscu pracy jest także bardzo dużym udogodnieniem dla pracujących rodziców. Jeśli mamy do wyboru, warto zdecydować się na prowadzenie biura w takim właśnie miejscu, które taką możliwość oferuje.

Źródło: Gdański Business Center w Warszawie

Nowy rozkład biura

Oprócz biurek i krzeseł, w biurach ważna jest także obecność innych elementów, które usprawniają pracę i pobudzają do kreatywnego myślenia. Coraz częściej architekci podchodzą do tworzenia przestrzeni biurowych holistycznie, tworząc wnętrza pełne foteli, wygodnych wnęk czy pokojów wyciszających, które umożliwiają wymianę pomysłów z dala od szmerów biura. Pracownicy zwracają uwagę na takie udogodnienia, chętniej wybierając pracodawców, którzy są w stanie zapewnić im przyjazne warunki pracy. Duża część młodych pracowników ocenia atmosferę w pracy, jako bardzo ważną. Tego typu rozwiązania znacznie podnoszą naszą atrakcyjność na rynku pracy, co sprawia, że łatwiej będzie nam pozyskać wartościowych pracowników.

(REKLAMA)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%