REKLAMAA1-FortSłużew-01-07----21-07-2019
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    wydrukuj podstronę do DRUKUJ19 kwietnia 2019, 16:15 komentarzy 25

    (SK)

    Miały potrwać dwa tygodnie, a potrwają... aż do lata! Przedłużają się prace nad budową wodociągu przy rondzie na Płaskowickiej i Stryjeńskich. Budowniczowie POW zabrali kierowcom jeden pas do skrętu w prawo. Po południu tworzą się korki.

    - Od lutego nie funkcjonuje wydzielony pas do skrętu w prawo z Płaskowickiej w Stryjeńskich, co znacznie zwiększyło korki, których - o dziwo - na Płaskowickiej raczej nie było. Aktualna organizacja ruchu miała trwać dwa tygodnie, a trwa już ponad dwa miesiące - skarżą się naszej redakcji ursynowscy kierowcy.

    Chodzi o zamieszanie na rondzie na skrzyżowaniu Płaskowickiej, Dereniowej i Stryjeńskich. 7 lutego wykonawca Południowej Obwodnicy Warszawy rozpoczął budowę wodociągu w tej okolicy. Drogowcy zaanektowali jedno z przejść dla pieszych oraz część pasów ruchu, m.in. jeden z kluczowych dla powracających na Ursynów mieszkańców Kabat pas do skrętu z Płaskowickiej w Stryjeńskich. Teraz można skręcić tylko z jednego, wspólnego pasa.

    - Tworzą się tu naprawdę duże korki. Prace miały już dawno zostać zakończone, a ich końca nie widać. Czasami coś robią, a czasami nic się nie dzieje - piszą do nas mieszkańcy.

    Rzecznik Astaldi Mateusz Witczyński przyznaje, że prace znacznie się opóźniły. Drogowcy napotkali na nieprzewidziane przeszkody, co wydłużyło terminy zakończenia prac. Początkowo Astaldi informowało, że zmieniona organizacja ruchu będzie obowiązywać tylko przez dwa tygodnie, a więc do 19 lutego. Mijają już dwa miesiące, a o końcu robót nie ma mowy.

    Jak zapowiada Witczyński w rozmowie z Haloursynow.pl, roboty potrwają aż do początku lata. Wykonawca POW nie chce bowiem wprowadzać dodatkowego zamieszania w postaci nowej, tymczasowej organizacji ruchu, która wkrótce zamieni rondo przy Płaskowickiej i Stryjeńskich w zwykłe skrzyżowanie. 

    Drogowcy przygotowują się do przełożenia ruchu na ul. Stryjeńskich na tzw. by-pass. Ulica przy skrzyżowaniu zostanie wygięta w łuk, tak, by na przejętej przez budowlańców dotychczasowej nitce drogi, mógł powstać kolejny fragment stropów tunelu trasy S-2. 

    Kiedy to nastąpi? Tego rzecznik Astaldi nie jest jeszcze w stanie sprecyzować, bo zależy to od postępów prac na innych odcinkach. Wstępnie ustalono, że rondo zniknie na początku lata. Astaldi obiecuje, że mieszkańcy zostaną o tym powiadomieni na dwa tygodnie przed datą wprowadzenia tych zmian.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 129

    • 11
      BARDZO PRZYDATNY
    • 15
      ZASKOCZONY
    • 3
      PRZYDATNY
    • 11
      OBOJĘTNY
    • 17
      NIEPRZYDATNY
    • 44
      WKURZONY
    • 28
      BRAK SŁÓW

    25Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~Warszawiak 25 2 miesiące temuocena: 34% 

      OBWODNICA MIASTA PRZEZ MIASTO . IDIOTYZM

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 20 38 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~POW 24 2 miesiące temuocena: 71% 

      OBWODNICA MIEJSKA. REWELACJA.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 37 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Korbol 23 2 miesiące temuocena: 38% 

      TAK DLA PRZYPOMNIENIA cytat z WIKI "E30 – trasa europejska, wiodąca z irlandzkiego portu Cork do Omska w Rosji. Często uznawana jest za najważniejszy europejski szlak komunikacyjny na osi wschód-zachód." W Warszawie nazwana "S2"..........Nie zmieni tego faktu nawet sto minusików :-)

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 18 30 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~POW 22 2 miesiące temuocena: 67% 

      Polska nie jest krajem tranzytowym. Mamy 4% udział w tranzycie towarów zachód- wschód. 90% tirów wjeżdżających do Polski od granicy zachodniej nie przekracza Wisły. Od kiedy wiedziałeś ty i ten twój interlokutor, którędy będzie poprowadzona obwodnica i dlaczego jest taki szeroki pas ziemi przed kazury? Nie pasuje, to sorry batory. No to TAK DLA PRZYPOMNIENIA: Południowa Obwodnica Warszawy jest przede wszystkim trasą dla miasta. Jej podstawowym zadaniem jest obsługa ruchu związanego z Warszawą. Pozwalają na to liczne węzły z układem ulic miejskich. Analizy prognozowanych obciążeń wykazują, że ruch związany z Warszawą stanowi 80% całości ruchu na trasie, z czego 50-60% to ruch przyjazdowy i wyjazdowy z miasta, a 20-30% to ruch wewnątrz Warszawy. Pozostały to ruch związany z Województwem Mazowieckim (średnio 17%) i ruch dalekiego zasięgu, który stanowi tylko 3%.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 29 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Warszawiak 21 2 miesiące temuocena: 38% 

      Do POW . Jakiś czerwony , w latach słusznie minionych , narysował kreskę na mapie w miejscu gdzie były pola i łąki . Może wtedy miało to jakiś sens . Ale od tamtego czasu w tym rejonie mocno się zmieniło , czyżbyś tego nie zauważył ? Mówię tylko , że każdą decyzję można zmienić , zwłaszcza gdy jest niezbyt mądra . Wiem , że jest już za późno , NIESTETY .

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 17 28 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~POW 20 2 miesiące temuocena: 70% 

      A którędy niby mialaby biec obwodnica miejska, żeby objąć ruch między dzielnicami? Jako obwodnica miejska, lokalizacja jest dla mnie, mieszkańca Ursynowa idealna. Zamiast się pchać przez centrum, mogę miasto omijać obrzeżami. Gdyby obwodnica była na wysokości Piaseczna, to bym z niej nie korzystał, jadąc na północ Warszawy. Jak jadę na południe kraju, to też się nie muszę pchac ulicami miasta, żeby z niego wyjechać. To jest dwumilionowa stolica. Czego tu nie rozumieć. A drugi ring, dla tranzytu, pewnie, niech budują też jak najszybciej.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 28 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Warszawiak 19 2 miesiące temuocena: 38% 

      Do POW . Skoro nazywasz ten odcinek drogi "obwodnicą miejską" , to może na tej drodze powinien być zakazany tranzyt TIRów ?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 16 26 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~POW 18 2 miesiące temuocena: 76% 

      Docelowo, po wybudowaniu drugiego ringu tak, powinien być zakaz dla tirów. Dlatego im szybciej się za niego wezma, tym lepiej. Obwodnica miejska powinna służyć miastu.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 32 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Antypow 17 3 miesiące temuocena: 24% 

      Precz z POW!

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 60 185 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~POW 16 3 miesiące temuocena: 76% 

      TAK DLA POW.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 172 54 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pol 15 2 miesiące temuocena: 69% 

      Precz z antyPOWcami

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 33 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~A 14 2 miesiące temuocena: 69% 

      Co to znaczy precz z pow.? Czy masz na mysli precz z gigantycznym usprawnieniem ruchu?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 31 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~A 13 3 miesiące temuocena: 23% 

      Do metra ina rowery kierowcy - lato idzie

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 54 179 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~b 12 3 miesiące temuocena: 78% 

      którą linią metra na skrzyżowanie grójecka/dickensa?

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 176 50 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Arnuch 11 3 miesiące temuocena: 77% 

      Nudzisz....

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 170 50 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~A 10 3 miesiące temuocena: 23% 

      Sami nudzicie. Od lat uzywam komunikacji i wszedzie zawsze dojezdzalem.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 51 172 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~b 9 3 miesiące temuocena: 78% 

      Swiat się nie kręci wokół tego jak ty zyjesz i gdzie sobie dojeżdżasz

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 171 48 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pol 8 2 miesiące temuocena: 79% 

      Święta racja

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 11 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~qwr 7 2 miesiące temuocena: 9% 

      ~b M1 i potem tramwaj 9.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 1 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~B. 6 2 miesiące temuocena: 100% 

      Czyli juz nie tylko metrem. Czyli wracając mam jechać 10 przystanków tramwajem na północ, żeby dojechać do centrum, skąd dojadę na południe miasta. Nie, dzięki.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 9 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 5 3 miesiące temuocena: 77% 

      a potem zdziwienie (świete oburzenie!), że kierowcy szukają alternatywnych dróg... Moze jednak wlodarze poważnie wzieliby sie za stworzenie objazdów (na czas budowy), typu Belgradzka-Pileckiego? albowiem Natolin/Kabaty to także wasi potencjalni wyborcy! jeśli poza tym (faktem) macie ich w odwłoku.... W polskiej rzeczywistosci normą jest, że żaden zaplanowany remont, budowa, nie kończy sie w terminie. "Niedogodnośc" to moze trwać tygodnie, miesiac, a nie latami!

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 168 51 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Light 4 3 miesiące temuocena: 44% 

      Lobby deweloperów zabudowy gruntów pod Lasem Kabackim i Kazurki każdy temat zamieni na odezwy budowy drogi Belgradzka-Pileckiego przez Park Cichociemnych :)

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 16 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pol 3 2 miesiące temuocena: 48% 

      Ręce precz od przyrody i przedpola Lasu Kabackiego. Może jeszcze las przerobić na parkingi? Jeździj dobrze rozwiniętą komunikacją muejską albo stój w korkach. Pod moim domem na Kazury od strony górki nie będziesz jeździć. Zresztą gdzie by to nie było. Nie tylko na Kazury

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 15 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 2 2 miesiące temuocena: 30% 

      ~Pol, gdzie masz las kabacki a gdzie Pileckiego! ciagle to samo powtarzasz a jakos chałupy budowane tuz pod lasem, kabackim jak najbardziej, nie przeszkadzają ci? i to właśnie od strony Kazury, powinieneś je widzieć doskonale, jesli bywasz w lesie ha ha...rowerkiem....hłe hłe.... A Pileckiegio i Kazury kilometr dalej "brońmy do krwi ostatniej"! cóz za obłuda.... Stękasz tak dla samego stękania? czy jakiegoś innego "stękania"?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 3 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 1 2 miesiące temuocena: 63% 

      ~Light, nie chodzi o zabudowę gruntów a o zrobienie objazdu na czas budowy POW. To proste jak drut! Jaki "przez park cichociemnych"? masz na mysli ten kawałek ziemi, leżacej odłogiem, na której s..ra twój burek? Akurat tak nie-szcześliwie się sklada, że doskonale znam tamte tereny, przemieszczam się po nich także rowerem. Ale chcę swobodnie przejechać TAKŻE samochodem. Albowiem tygodnieowe zakupy nie mieszczą mi sie w rowerowym koszyku.... Poza tym rowerem wolałabym pojechac do lasu a nie wdychać spaliny i miejskie odory. A primo poza tym to w zimie mi tyłek marznie na siodełku. Zastanow się, co piszesz, poza tym. Więcej rozumu, mniej emocji.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 5 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.3298 sekundy
    REKLAMAA2-AUCHAN----DODATKOWO