REKLAMAA1-PRONUMERICA-01-09----30-09-2018
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    wydrukuj podstronę do DRUKUJ23 lutego 2018, 11:10 komentarzy 23

    (SK)

    REKLAMA

    Dziś wieczorem znika rondo przy Płaskowickiej i Pileckiego. Zwężona zostanie południowa jezdnia Płaskowickiej między Pileckiego i Stryjeńskich. Mieszkańcy będą mieli dalej do przystanków a kilka przejść dla pieszych zupełnie znika. Drugi etap zmian został odłożony na później, ze względu na bazarek.

    Jak już informowaliśmy, pierwszy etap zmian w organizacji ruchu dla kierowców i pieszych nastąpi dzisiaj o godz. 23:00. Najważniejsza zmiana - znika rondo przy Pileckiego i Płaskowickiej. Ruchem sterować będzie sygnalizacja świetlna. Drogowcy już od kilkunastu dni intensywnie pracują nad przebudową przyszłego skrzyżowania. Powstają nowe pasy do skrętów, nowe wysepki oraz tymczasowa ścieżka rowerowa po stronie straży pożarnej.

    Od dziś od ok. 23:00 wyłączona z ruchu zostanie południowa jezdnia pomiędzy ulicami Pileckiego i Stryjeńskich. Ruch w obydwu kierunkach będzie odbywał się jezdnią północną. Do dyspozycji kierowców pozostaną jednak tylko dwa pasy - po jednym w każdym kierunku. Jadący od strony al. KEN nie będą mogli skręcić w Pileckiego w stronę osiedla Kazury.

    Zlikwidowane zostają przystanki Pileckiego 02 i Stryjeńskich 02 zlokalizowane po południowej stronie ul. Płaskowickiej. W zamian zostaną uruchomione przystanki zastępcze przy ul. Dereniowej i przy ul. Pileckiego, bezpośrednio przed skrzyżowaniami z Płaskowickiej. Pierwszy - dla linii N34, drugi - dla linii 192, 503 i 504. Przystanek przy Płaskowickiej obok ronda Stryjeńskich, dla linii 195 i N34 w kierunku Pileckiego, zostaje przeniesiony ok. 60 metrów w stronę Pileckiego.

    Rondo na skrzyżowaniu z ulicami Dereniową i Stryjeńskich zostanie utrzymane, ale wyjazd ze Stryjeńskich tuż przed rondem w kierunku Dereniowej będzie utrudniony. Drogowcy pozostawią tylko jeden pas.

    Zmiany będą dotyczyły również pieszych. Całkowicie zamknięty będzie chodnik po południowej stronie ulicy. Znikają również przejścia dla pieszych na Płaskowickiej - na wysokości Hirszfelda czy przy straży pożarnej. Mieszkańcy osiedla Kazury już na to narzekają. Aby pójść do Biedronki przy Hirszfelda trzeba nadrobić kilkaset metrów.

    Kiedy kolejne zmiany?

    W ubiegłym tygodniu Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad oraz Astaldi zapowiadały, że między 23 a 26 lutego odcięte od ul. Płaskowickiej zostaną ul. Lanciego oraz Braci Wagów, a także wprowadzone zwężenia pasów ruchu w rejonie bazarku. Plany się jednak zmieniły - jak się dowiedzieliśmy - ze względu na bazarek, który wciąż nie opuścił terenu przy Braci Wagów. 

    Do momentu przeprowadzki bazarku nie należy się zatem spodziewać wprowadzenia drugiego etapu zmian, w tym również większych zmian w trasach autobusów. Jak nas zapewniono w Zarządzie Transportu Miejskiego informacje o planowanej reorganizacji pojawią się, gdy tylko wykonawca POW zdecyduje się wprowadzić drugi etap tymczasowej organizacji ruchu.

    Ze wstępnym schematem zmian w komunikacji miejskiej po odcięciu ul. Lanciego można się zapoznać w naszym osobnym artykule.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 109

    • 55
      BARDZO PRZYDATNY
    • 5
      ZASKOCZONY
    • 16
      PRZYDATNY
    • 3
      OBOJĘTNY
    • 2
      NIEPRZYDATNY
    • 16
      WKURZONY
    • 12
      BRAK SŁÓW

    23Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~Clavidis 23 6 miesięcy temuocena: 25% 

      Polska to pojebany kraj . Dzięki układom politycznym bazarek - śmietnik blokuje inwestycję POW . Koszt przestoju 85 000 dziennie .

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kurdybanek 22 6 miesięcy temuocena: 100% 

      Te zwężenia to katastrofa. Jutro będą zabójcze korki

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kibol 21 6 miesięcy temuocena: 41% 

      Precz z POW!

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 18 26 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Warszawiak 20 7 miesięcy temuocena: 41% 

      Piszę to jeszcze raz . TA DROGA NIGDY NIE POWINNA BYĆ ZBUDOWANA W TYM MIEJSCU . Spójrzcie na plan miasta w tym miejscu , wokół tej drogi mieszkają dziesiątki tysięcy ludzi. W bezpośredniej bliskości dwa potężne szpitale i miejsca publiczej używalności . I nie piszcie o parku nad POW , bo kto o zdrowych zmysłach usiądzie na ławce w bezpośredniej bliskości wyrzutni spalin ( bez filtrów ) . TA INWESTYCJA TO JEDEN WIELKI SKANDAL .

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 26 38 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Maciek 19 7 miesięcy temuocena: 35% 

      Jak tylko słyszę kolejny raz słowa Bazarek na Dołku, to już mi się rzygać chce. Niech już rozwalą to dziadostwo jak najszybciej!

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 23 43 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~zpolaka 18 7 miesięcy temuocena: 28% 

      DZIADOSTWO, NAMIOTY INDIAŃSKIE I KUPA APACZY.DROŻYZNA I ZNÓW KUPA OSZUSTÓW.

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      oceń komentarz 12 31 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Olimpia 17 7 miesięcy temuocena: 75% 

      Jako mieszkaniec osiedla Olimpia zlokalizowanego naprzeciwko centrum onkologii względem ul. Pileckiego chciałbym wiedzieć w jaki sposób mam samochodem dojechać do swojego osiedla jadąc od ul. Puławskiej? Do tej pory jedyna legalna nawrotką było likwidowane właśnie rondo. Może jakieś wskazówki?

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 15 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Facepalm 16 7 miesięcy temuocena: 100% 

      Albo od Pileckiego, albo od Polskie drogi z Płaskowickiej.

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      oceń komentarz 4 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~adamzursynowa 15 6 miesięcy temuocena: 83% 

      zapieprzaj piechotą

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 10 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kocur 14 7 miesięcy temuocena: 49% 

      Kolejne opóźnienie przez ten bazarek. Czy ci kupcy nie rozumieją, że każdy dzień opóźnienia w budowie POW spowoduje przedłużenie utrudnień dla mieszkańców?

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 44 46 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • Anna Szcześniak 13 7 miesięcy temuocena: 59% 

      Przenosiny/eksmisja bazaru, to jedno. Czytam w art. że: "... GDDKiA oraz Astaldi zapowiadały, że między 23 a 26 lutego odcięte od ul. Płaskowickiej zostaną ul. Lanciego oraz Braci Wagów, a także wprowadzone zwężenia pasów ruchu w rejonie bazarku. Plany się jednak zmieniły - jak się dowiedzieliśmy - ze względu na bazarek, który wciąż nie opuścił terenu przy Braci Wagów." Także wg mnie "dzięki bazarowi" mieszkańcy okolic Braci Wagów oraz Lanciego, chwilowo zyskują kolejne dni bez pogorszenia sytuacji komunikacyjnej.

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      oceń komentarz 45 31 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kocur 12 7 miesięcy temuocena: 46% 

      Pani Anno, to co pani pisze to jest myślenie krótkowzroczne. Sytuacja komunikacyjna już jest pogorszona, utrudnienia takie jak brak lewoskrętów na skrzyżowaniu Al. KEN i ul. Płaskowickiej także są uciążliwe, a trwają od marca zeszłego roku, dziś wieczorem nastąpi zwężenie części ulicy Płaskowickiej. "Dzięki bazarkowi", (jak pani pisze) problemy z przejęciem terenu pod budowę mają szansę przedłużyć budowę POW o dodatkowe miesiące, a wówczas te utrudnienia też będą trwały dłużej.

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      oceń komentarz 30 35 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • Anna Szcześniak 11 7 miesięcy temuocena: 67% 

      Po zamknięciu Braci Wagów oraz Lanciego będzie dużo gorzej, niż jest obecnie. GDDKiA wielokrotnie wspominała o możliwości "siłowego" przejęcia terenu bazaru. Moim zdaniem skoro tego nie czynią, tzn że termin zakończenia prac nie jest zagrożony. Firma Astaldi ma ogromne doświadczenie, w tego typu inwestycjach, jeśli nie sięgają po rozwiązania "ostateczne," to może nie ma co nakręcać czarnych scenariuszy.

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      oceń komentarz 32 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Adamo 10 7 miesięcy temuocena: 42% 

      Niestety Anno, mylisz się, termin prac jest zagrożony, tylko nikt tego głośno jeszcze nie może mówić. Gdyby nie fakt, że chodzi o bazark kolegi burmistrza Ursynowa i prezydent Warszawy już dawno by ich eksmitowali.

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      oceń komentarz 25 34 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • Anna Szcześniak 9 7 miesięcy temuocena: 60% 

      @Adamo Głośno się nie mówi, ale Pan wie, tak? I wie Pan z całą pewnością, tak? Zaś uprzejmości i dobre stosunki, pomiędzy władzami Ursynowa czy Warszawy a Wojewodą Mazowieckim oraz Ministrem Adamczykiem są powszechnie znane. Także zapewne "dzięki politycznemu układowi ponad podziałami i wyłącznie dla dobra radnego Karczewskiego" bazarek może nadal spokojnie funkcjonować! Naprawdę, proszę o więcej rozwagi w rozpowszechnianiu tego typu odkrywczych i stanowczych wizji.

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 29 19 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Adamo 8 7 miesięcy temuocena: 37% 

      Anno to nie jest wiedza tajemna, pogadaj z urzędnikami, pogadaj z budowlańcami, z gdaką wszyscy wiedzą, że będą opóźnienia, ale nikt oficjalnie jeszcze tego głośno nie powie. Drugiej części Twojej wypowiedzi nie rozumiem, więc nie będę się do niej odnosił, ale powtórze - w mojej prywatnej ocenie, gdyby chodziło o jakikolwiek bazar nie połączony z politykami to już dawno by tam wjechał egzekutor, komornik, buldożer czy co tam chcesz. Skoro nic takiego się nie dzieje, a z drugiej strony Astaldi twierdzi, że to jest absolutnie kluczowy teren dla ich prac, to jak to wyjaśnisz?

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      oceń komentarz 13 22 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • Anna Szcześniak 7 7 miesięcy temuocena: 86% 

      @Adamo Plotki, insynuacje przy tego typu inwestycji są krzywdzące. Liczą się dokumenty. Może Redakcja HU przedstawi w kolejnym art. rzetelną wiedzę na temat prawdziwego stanu rzeczy w tej sprawie. Jeśli zaś chodzi o urzędników, to jakich konkretnie urzędników masz na myśli?

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      oceń komentarz 24 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Obserwator 6 7 miesięcy temuocena: 33% 

      Od 1 marca wracają rowery Veturillo. Jadac rowerem będzie można ominąć zwezona Plaskowickiej pasami rowerowymi na Dereniowej.

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 27 56 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Roman 5 7 miesięcy temuocena: 91% 

      Może wreszcie jacyś ekoterrorysci pojawią się na tych ścieżkach. Bo dotychczas tak jak na Cynamonowej, pusto. Tylko wiatr hula. Rozumiem, że rowerem Dereniową do Ciszewskiego i tam już można spokojnie wsiąść w samochód. Ciekawe czy jest tyle miejsc parkingowych.

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      oceń komentarz 29 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Obserwator 4 7 miesięcy temuocena: 26% 

      Od Ciszewskiego DDR do Al. KEN i dalej metrem. Można też potem Anody, Dolina Sluzewiecka, Sobieskiego, Belwederska do Centrum. Zresztą jest już przygotowywana Warszawska Polityka Mobilności która jak mozna przeczytac na stronie UM zakłada zmianę świadomości społeczeństwa, prowadząca do zmiany sposobu odbywania podróży po mieście.

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      oceń komentarz 8 23 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pan Stanisław spod areny 3 7 miesięcy temuocena: 83% 

      Jak już będzie zatwierdzona, a nie przygotowywana to wtedy wróć. A póki co nikt mi nie będzie mowil, czym mam sie poruszać po mieście z jedną linia metra i kawałkiem na 510 km2 powierzchni.

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 15 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Obserwator 2 7 miesięcy temuocena: 18% 

      Konsultacje społeczne Warszawskiej Polityki Mobilności były w roku 2016. Teraz czeka już tylko na zatwierdzenie przez Rade Warszawy.

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      oceń komentarz 2 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pan Stanisław spod areny 1 7 miesięcy temuocena: 100% 

      Czyli nie jest przygotowywana, tylko już od 2016 roku gotowa. Teraz jeszcze napisz, dlaczego Rada Warszawy nie zatwierdziła tej Polityki. Bo czeka na zatwierdzenie wystarczająco długo.

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      oceń komentarz 9 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.1468 sekundy
    REKLAMAA2-SAKOWICZ-REHAB-10-09----30-09-2018