REKLAMAA1-AUCHAN-01-07----31-12-2019
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    wydrukuj podstronę do DRUKUJ30 kwietnia 2019, 07:29 komentarzy 14
    Trwa budowa łuku przy Pileckiego

    Trwa budowa łuku przy Pileckiego (SK)

    10 maja budowniczy Południowej Obwodnicy Warszawy odcinają osiedlową część ul. Pileckiego. W zamian dadzą drogę tymczasową, wybudowaną na gotowym stropie tunelu. Podobny bypass pojawi się w drugiej połowie maja przy ul. Stryjeńskich.

    Budowa Południowej Obwodnicy Warszawy jest coraz bardziej zaawansowana. Postępy widać z dnia na dzień. Na coraz dłuższych odcinkach widać strop przyszłego tunelu. W połowie kwietnia rozpoczęło się wytyczanie tzw. bypassów, czyli łuków, dzięki którym kierowcy będą omijać kolejne tereny zajęte pod budowę trasy S-2.

    W maju drogowcy z Astaldi chcą zabrać dwie ulice, pod którymi będą budować następne odcinki stropu tunelu - osiedlową Pileckiego oraz fragment Stryjeńskich. Ta pierwsza zostanie zamknięta już 10 maja, ta druga - prawdopodobnie w drugiej połowie miesiąca. Zgodnie z obietnicami wykonawcy ruchu na obu arteriach nie zostanie wstrzymany. Prawie gotowa jest już ulica zastępcza dla ul. Pileckiego. Zlokalizowana jest ona na wybudowanym stropie POW kilkadziesiąt metrów za skrzyżowaniem w kierunku Puławskiej. Dziś drogowcy wylewali tam asfalt, a chodnik jest już gotowy.

    - Rano, 10 maja rozpocznie się wdrażanie nowej organizacji ruchu. Tymczasowa droga zostanie uruchomiona wieczorem - zapowiada rzecznik Astaldi Mateusz Witczyński.

    Skrzyżowanie Pileckiego z Płaskowickiej stanie się skrzyżowaniem asymetrycznym i może być skomplikowane dla kierowców. Dlatego, także na nowej jezdni, ruchem będzie sterować sygnalizacja świetlna. Wraz z nowymi zasadami ruchu, wróci możliwość skrętu w lewo z Płaskowickiej w Pileckiego (w drogę zastępczą). Tę relację drogowcy zabrali w lutym ubiegłego roku. Przesunięte w kierunku straży pożarnej będzie przejście dla pieszych dla mieszkańców osiedla przy Pileckiego. 

    Co z pozostałymi bypassami?

    Zgodnie z obietnicami sprzed rozpoczęcia budowy Południowej Obwodnicy Warszawy budowniczy utrzymają przejezdność aut na pozostałych trzech głównych ulicach wylotowych w kierunku południowym, czyli Rosoła, al. KEN i Stryjeńskich. 

    Podobnie jak na Pileckiego, także w tych miejscach powstaną bypassy. Od kilku dni taki łuk powstaje parędziesiąt metrów za rondem przy Stryjeńskich, co oznacza, że rondo zmieni się w asymetryczne skrzyżowanie od drugiej połowy maja.

    Na razie nie wiadomo kiedy drogowcy zajmą pod budowę tunelu fragment al. KEN na wysokości Płaskowickiej, po którym jeżdżą dziś samochody. Bypass powstaje po wschodniej stronie alei. Drogowcy zabrali tam kawałek trawnika i chodnika, by wytyczyć drogę zastępczą. Na pewno najpóźniej powstanie bypass wyginający ulicę Rosoła, ale tam prace nad nim jeszcze się nie rozpoczęły. O szczegółach Astaldi poinformuje na co najmniej dwa tygodnie przed ich wprowadzeniem.

    Wszystkie bypassy mają już funkcjonować praktycznie do końca budowy tunelu POW, czyli - wg planów - do sierpnia 2020 roku. Do tego czasu wykonawca ma odtworzyć stary przebieg ulic.

    NOWA ORGANIZACJA RUCHU NA SKRZYŻOWANIU PILECKIEGO I PŁASKOWICKIEJ - OD 10 MAJA:

    GALERIA ZDJĘĆ: Tak drogowcy wytyczają bypassy przy POW

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 424

    • 45
      BARDZO PRZYDATNY
    • 51
      ZASKOCZONY
    • 24
      PRZYDATNY
    • 38
      OBOJĘTNY
    • 49
      NIEPRZYDATNY
    • 130
      WKURZONY
    • 87
      BRAK SŁÓW

    14Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~I❤️ZDM 14 6 miesięcy temuocena: 100% 

      Powodzenia przy skręcie z Pileckiego w lewo w Stryjeńskich

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~I❤️ZDM 13 6 miesięcy temuocena: 100% 

      już się boję

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~magdaX 12 6 miesięcy temu

      idealna lokalizacja

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~asfaltowy 11 6 miesięcy temuocena: 56% 

      kładzie się masę asfaltową a nie wylewa, wylewać to można wodę z miski, widzę, że piszecie tak specjalnie żeby wpisać ten komentarz

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 5 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Bond 10 6 miesięcy temuocena: 96% 

      Budowa obwodnicy miasta na jego obrzeżach to idealna lokalizacja.

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 77 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~James 9 6 miesięcy temuocena: 30% 

      Budowa POW środkiem osiedla to totalna głupota!

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 42 98 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~I 8 6 miesięcy temuocena: 77% 

      Sam zes gupi

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 95 29 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 7 6 miesięcy temuocena: 88% 

      znaczy, ze co? jednak będzie jakiś skrót do Pileckiego, od strony Kabat? Mała ta mapka, obejmuje tylko samo skrzyzowanie, nie bardzo mozna sie zorientować, jak dojechać do Pileckiego od strony południowej. Tak trudno było umieścic na niej ulice sąsiadujace? Jak wiadomo na dziś, ul. Pileckiego, od strony poludniowej, kończy sie na osiedlowym parkingu...I o ten skrót, od kilku miesięcy, trwa awantura, więc jak to ma być teraz? I moim zdaniem, to nie jest skrzyzowanie asymetryczne tylko dwa oddzielne skrzyzowania. Nie ma w kd czegoś takiego, jak skrzyzowanie asymetryczne. Nad czym tu się zastanawiać? szczególnie, ze strzałki prowadzą jednoznacznie....

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 35 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ pedalarz 6 6 miesięcy temuocena: 75% 

      Czy mógłby wypowiedzieć się uznany ekspert HU Kris Nawrocki? Bo nie wiem co myśleć.....

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 98 32 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Miszcze nastawnika jazdy 5 6 miesięcy temuocena: 83% 

      Miszczuf kerownicy którzy nie poradzą sobie na tym skrzyżowaniu prosimy o korzystanie z metra.

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 35 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Stryjeński 4 6 miesięcy temuocena: 75% 

      Jeśli ta prowizorka ma potrwać do sierpnia 2020 roku, to będzie armagedon. Mam nadzieję, że wcześniej odtworzą przejezdność Braci Wagów i Lanciego...

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 43 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~A 3 6 miesięcy temuocena: 70% 

      Fajnie to wyglada

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 97 42 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~qwr 2 6 miesięcy temuocena: 56% 

      Wygląda fajnie, ale znając możliwości i fantazję warszawskich "miszczuf" kierownicy, będzie sporo kolizji, a i korki będą większe.

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 14 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~A 1 6 miesięcy temuocena: 95% 

      Tak. Spryt tych kierowcow jest straszny. Zamiast ulatwiac to utrudniaja sobie a przede wszystkim innym.

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 36 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.3036 sekundy
    REKLAMAA2-AUCHAN----DODATKOWO