REKLAMAA1 AUTOGT  16.12.2022 - 15.03.2023
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    wydrukuj podstronę do DRUKUJ15 października 2022, 11:17 komentarzy 49

    Redakcja Haloursynow.pl

    napisz maila ‹
    moje artykuły ‹

    (FB/Rafał Trzaskowski - polityk)

    - Rozważamy ograniczenie funkcjonowania buspasa na ulicy Puławskiej - powiedział prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski. Pod petycją ursynowskiej radnej w tej sprawie podpisało się już ponad 2 tysiące osób.

    Buspas na Puławskiej został wprowadzony ponad dwa tygodnie temu, miesiąc po otwarciu ursynowskiego odcinka trasy ekspresowej S7, która miała przejąć dużą część ruchu z ul. Puławskiej. 

    Funkcjonowanie ponad 10 kilometrowego buspasa krytycznie oceniają kierowcy z Piaseczna, Lesznowoli i Zielonego Ursynowa, którzy stoją w korkach. Narzekają też na sygnalizację świetlną, niedostosowaną do nowej sytuacji oraz na uciążliwy lewoskręt w ulicę Karczunkowską, którą można dojechać do trasy S7.

    W piątek głos w sprawie buspasa zabrał prezydent Rafał Trzaskowski. - Rozważamy ograniczenie funkcjonowania buspasa na ulicy Puławskiej - powiedział w rozmowie z PAP prezydent. Odniósł się do petycji mieszkańców, aby buspas obowiązywał tylko w dni powszednie oraz tylko w godzinach szczytu. Pod apelem w tej sprawie autorstwa ursynowskiej radnej Nowoczesnej Olgi Górnej podpisało już ponad 2 tys. osób.

    - Analizujemy propozycję mieszkańców. W związku z tym, że budowany jest tramwaj na Wilanów, sytuacja w Warszawie jest bardzo trudna. Zastanawiamy się, czy tymczasowo takiego rozwiązania nie wprowadzić - podkreślił prezydent Warszawy.

    Zapowiedział, że ostateczne decyzje w tej sprawie zapadną po dokładnym przeanalizowaniu całej sytuacji. 

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 128

    • 33
      BARDZO PRZYDATNY
    • 7
      ZASKOCZONY
    • 11
      PRZYDATNY
    • 3
      OBOJĘTNY
    • 1
      NIEPRZYDATNY
    • 26
      WKURZONY
    • 47
      BRAK SŁÓW

    49Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).
    Uwaga! Komentarze ukazują się dopiero po moderacji przez redakcję.

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~Porucznik Dan Taylor 49 3 miesiące temuocena: 67% 

      Po co pytać o zdanie i opinię Foresta Gumpa, przecież to nie kto inny, jak on sam jest inicjatorem zwężania wszystkich możliwych ulic. W tym samym czasie co zwęża ulice, "buduje" kolejne gigantyczne wieżowce, w których pracują tysiące ludzi. Dużo pożyteczniej i taniej byłoby zatrudnić szympansa-przynajmniej ma wyższe IQ.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 2 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Tagore 48 3 miesiące temuocena: 50% 

      Rola każdego menadżera jest ciężka, bo jest się zwierzchnikiem specjalistów, którzy się lepiej od ciebie znają na sprawie, a mimo to trzeba ich kontrolować i ich projekty weryfikować. Trzaskowski wydaje się przypadkiem, który temu nie potrafi sprostać, nie potrafi skontrolować, czy mu ZDM czasem nie wciska głupot. Boję się jednak, że sprawy mają się znacznie gorzej. Że ZDM okazuje się dla niego właśnie dobrym partnerem - do uprawiania populizmu. Za przygotowanie mapki ze strefami "tempo 30" dostał już pono jakąś nagrodę międzynarodową - że tak pięknie całościowo (a to znaczy, że i bez konsultacji z dzielnicami) potraktował problem.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 1 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Docent marcowy 47 3 miesiące temuocena: 67% 

      Mogę się domyślać, dlaczego rozsądne samorządy budują buspasy. Komunikacja publiczna zawsze pozostanie komunistycznym molochem, zawsze będą, panie, trudności, brak kierowców, brak wozów, i, nawet pomimo wysokich cen biletów, będzie w większości dotowana przez samorząd. No to samorząd, żeby się ten zbiorkom nie rozsypał, podłącza mu kroplówkę zaczyna mu wspomagać wydajność, skracając czas przejazdów - poprzez budowanie buspasów. Jest to cyniczne działanie we własnym interesie - na koszt kierowców samochodów i koszt płuc mieszkańców, który wdychają więcej smrodów. Ponieważ jednak przy okazji łatwo napuścić ludzi na siebie, tj. pasażerów autobusów na kierowców aut, to jakoś się to trzyma. Ale myślę, że Warszawa t nie jest ten przypadek. Trzaskowski po prostu w ogóle nie kieruje się żadną racjonalnością - tylko ideologią.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 4 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Villa nuova 46 3 miesiące temuocena: 43% 

      Trzaskowski okazuje warszawiakom pogardę, robi, co chce, bo myśli, że urząd mu się należy, że zawsze może zaszantażować wyborców Jakim, czy Sasinem. Otóż grubo się myli. Warszawa bywała już rządzona przez różne opcje - przez Kaczora. z PiS-u (nie jest to niemożliwe, żeby PiS wygrał), przez Święcickiego od komunistów. I nie jest wykluczone, że pojawi się jakiś rozsądny, poważny kandydat nawet bez afiliacji politycznych, który obieca, że będzie organizował ruch w Warszawie z głową. Mój głos już właśnie traci, a w końcu na listach będzie jeszcze parę osób poza p. Trzaskowskim i Jakim.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Warszawa 45 3 miesiące temuocena: 43% 

      Ograniczamy buspas bo Ziomek z tarczyna nie dojedzie na czas swoją Skoda do klientów hehe

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 28 37 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Zuelony 44 3 miesiące temuocena: 54% 

      Ja mieszkam na Zielonym Ursynowie i mi też ten buspas przeszkadza. Żona jeździ autobusem, ale nie widzi różnicy. A do Tarczyna to się przeprowadź, będziesz tam pasował z kapuścianą głową.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 31 26 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~smetin 43 3 miesiące temuocena: 45% 

      Ja tez mieszkam na Zielonym Ursynowie i jezdze metrem., bo Natolin jest zielony i ma metro. Czemu przedmówca nie ma metra skoro mieszka, podobno, na Ursynowie? W Pyrach moze mieszka?

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 18 22 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Warszawa 42 3 miesiące temuocena: 54% 

      Psy szczekaja karawana jedzie dalej - mieszkam przy metrze nie jeżdżę do tarczyna

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 14 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~tnbm 41 3 miesiące temuocena: 74% 

      Z politycznego punktu widzenia ten buspas od początku nie miał żadnego sensu, no chyba że Trzaskowski chciał awansować na burmistrza Piaseczna.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 34 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Warszawa 40 3 miesiące temuocena: 33% 

      Dla Ciebie wybudujemy same lewe pasy ok?

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 15 30 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~12 39 3 miesiące temuocena: 40% 

      Rządzić za pomocą demagogii też trzeba umieć, p. Trzaskowski ma kłopoty nawet z tym.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 2 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Buha 38 3 miesiące temuocena: 79% 

      Czytacie to co ja? Dooparz będzie teraz rozważał... Buhahahaha

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 27 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Korbol 37 3 miesiące temuocena: 67% 

      Mam pytanie. Czy wysadzenie wiaduktu A2 nad Puławską doprowadzi do rozwiązania problemu ? Nikt nie przejedzie, więc korka nie będzie, bo nikt tu jechać nie będzie. Takie rozwiązanie to dwie pieczenie na jednym ogniu. Temat Autostrady rozwiązany i Puławska też ... Moskwa sprawnie wyhodowała sobie terrorystów i dziwią się tam, że im mosty wysadzają. Ciekawe czy został złapany podpalacz trasy "Ł" ? Taki pożar łatwo przecież wzniecić, może by był to pretekst do odkopania tej zasypanej niecki na Puławskiej. Ciekawi mnie za to, jak bardzo muszą się wkuźwiać ludzie na Puławskiej i czy to jeszcze daleko do rozwiązań typu "Ł" ? Dobrze że jestem daleko od tego syfu...

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~mądra jola 36 3 miesiące temuocena: 86% 

      Co za bezmyślny prezydent, w dodatku pozbawiony wyobraźni ! Rafałku - wytęż w końcu umysł, wszak do czegoś on służy ! Pogoń bezmyślnych i durnych urzędasów z Twojego otoczenia, którzy pracują na Twoją zgubę. Wykonaj AUDYT nieudanych (chybionych) inwestycji, a prawda ujawni wałkoni i kretów ! Ręczę Ci, że oni tam są i ciężko pracują !

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 25 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ryży 35 3 miesiące temuocena: 76% 

      Rafal no miekka faja jestes, roztwaniasz wizerunek, robisz to ci krzykarze kaza, kto krzyczy glosniej to zrobisz, Ty masz jakas wlasna wizje miasta? po co Ci ten urzad kolego? jak jedyne co robisz to podkladanie sie grupom krzykaczy? zakoduj sobie ze normalnie ludzie nie krzycza i na urzad nie licza, ale jak bedziesz takie glupoty robil jak ten bus pas to w koncu ludzie cie pogodnia,

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 26 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kris 34 3 miesiące temuocena: 82% 

      Trzaskowski zrobi wszystko by w następnych wyborach wygrał pis...

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 27 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~smetin 33 3 miesiące temuocena: 86% 

      PiS w Warszawie nie wygra, nawet jesli PO wystawiłoby Dodę albo Kononowicza.. I to jest nasz problem. Nie chce wygranej PiSu, ale PO stalo sie całkowicie bezkarne i doskonale o tym wie, wiec np. za odbiór śmieci WCIĄŻ płacimy o jakieś 300 proc drozej niz Bruksela.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 12 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kry13 32 3 miesiące temuocena: 86% 

      To rozmyślania kosztem wyborców tego prezydenta żeby zadowolić niewyborcow(nie mieszkających w wawie). Jak się nie umie wytłumaczyć ważnych dla większości decyzji to nie można marzyć o wyższym stolku. Do zobaczenia przy wyborach.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 18 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Adam 1971 31 3 miesiące temuocena: 68% 

      Totalna głupotą jest zrobienie bus pasa w miejscu gdzie i tak są korki tak samo jak zwężenie jezdni o ścieżkę rowerową to samo zrobienie przejść nadziemnych w centrum co powoduje dodatkowe utrudnienia w ruchu. Zmarnowane pieniądze podatników czy ktoś odpowie za taką niegospodarność?

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 47 22 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Warszawa 30 3 miesiące temuocena: 29% 

      Używasz innego pasa niż lewy?

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 8 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Warszawa 29 3 miesiące temuocena: 39% 

      Ty mi ruch utrudniasz, dobrze że są przejścia naziemne bo nie muszę się po podziemiach błąkać.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 7 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jac. 28 3 miesiące temuocena: 29% 

      To nie są utrudnienia w ruchu, tylko ułatwienia w poruszaniu się.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 4 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Warszawa podziemna 27 3 miesiące temuocena: 86% 

      Przejścia naziemne są takie fajne, zwłaszcza jesienią i zimą, gdy pada deszcz, śnieg, gdy kierowca wpadnie w poślizg. Takie to fajne i praktyczne.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 12 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Misiek 26 3 miesiące temuocena: 48% 

      Powinny być zrobione badania różnych konfiguracji. I będzie wiadomo o ile w której szybciej jadą autobusy a wolniej samochody. Dodać zanieczyszczenie powietrza/spaliny i będzie wiadomo jaka opcja się bardziej opłaca. Moim zdaniem buspas jest potrzebny - ale ja wiele lat dojeżdżałem autobusem a nie tak jak wielu komentujących co nigdy z komunikacji publicznej nie korzystali.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 29 32 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Dr Buspas 25 3 miesiące temuocena: 79% 

      Powinny być badania, ale przed operacją.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 23 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Lewmenc 24 3 miesiące temuocena: 74% 

      Badania juz zrobiono. Przed buspasami nie było korków na Puławskiej ani w Dolinie Służewieckiej (po otwarciu tunelu). Nie ma za co.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 34 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Misiek 23 3 miesiące temuocena: 20% 

      To chyba w innej Warszawie mieszkamy. Przed COVID zarówno Puławska jak i Dolinka regularnie stały. Jeśli buspas wydłuży korek o 10 minut ale skróci czas przejazdu autobusów o 20 minut to per saldo może się opłacać. Zazwyczaj uruchamia się buspass a potem, jeśli jest pusty to wpuszcza się kolejne grupy samochodów: np. osobówki z 3 osobami i więcej

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 5 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Patysiek 22 3 miesiące temuocena: 86% 

      Na Puławskiej zrobiono lewoskręty (dobry pomysł), zieloną falę, drogi rowerowe (dobry pomysł), podniesiono prędkość do 60 km/h i to się wszystko sprawdziło. Zmiany szły w dobrą stronę. Rowery zniknęły z drogi, samochody i autobusy pojechały szybciej. Uruchomiono S7, kolejne kilka procent samochodów zjechało z Puławskiej i było jeszcze szybciej i płynniej i dla autobusów i samochodów. Dodano buspas i wszystkie poprzednie zmiany jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki przestały się liczyć.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 30 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pasażer 21 3 miesiące temuocena: 40% 

      Przypominamy, że wyborcami Prezydenta są warszawiacy nie mieszkańcy bieda-szeregowców łanowych z Lesznowoli i innej Koziej Wólki. Nie dość, że trują nas zimą spalaniem byle czego bo ich nie stać na gaz, czy prąd, to jeszcze chcą truć warszawiaków spalinami. Trzeba przedłużać buspas, i tylko dodawać autobusów i pociągów.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 35 52 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Lewmenc 20 3 miesiące temuocena: 66% 

      Przypominamy, ze ekipa z zdm i sympatycy, to desant z pułtuska, hajnówki, bialegostoku, szczecina. Warszawiaków tu nie ma, a i Trzaskowski jak startował w Krakowie to coś tam bąkał na ławeczce w Krakowie o trzech krakowskich pokoleniach. Z jednym zgoda, niech sie odpindolą od nas, od Warszawy i od nas.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 44 23 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Obywatel 19 3 miesiące temuocena: 7% 

      Trolu włącz myślenie a potem komentuj

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 2 26 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~buspas baza 18 3 miesiące temuocena: 33% 

      Trochę trudno atakować zwolenników buspasa z pozycji że to nie warszawiacy i stać w jednym szeregu z np. panem wojewoda który tak bardzo jest warszawiakiem że aż uznał że chce się z niej wyprowadzić i jest tamże przewodniczącym stowarzyszenia właścicieli domów. Gdyby nawet było jak pan twierdzi że autobusami jeżdżą tylko przyjezdni, co oczywiście jest bzdura. To ciekawa teza byłoby twierdzić że warszawiakami są bardziej ci co wybieraj wyjechanie z Warszawy niż życie w niej. Interesy dojeżdżających autami z tych gmin podmiejskich to interesy ludzi którzy wybrali świadomie wyprowadzkę. Mieli do tego prawo. Ale dlaczego mają teraz domagać się urządzania pod ich chęć dojazdu autem miasta które opuścili?

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 8 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~buspas baza 17 3 miesiące temuocena: 30% 

      Zasadniczo uznawanie kogoś za niemajacego prawa do głosu bo mieszka w za biednym domku czy za biednej miejscowości jest niedopuszczalne. To wręcz symetryczne odbicie argumentów że "biedaków w autobusach nie należy słuchać". To samo tyczy się argumentów o przyjezdnych. Zresztą nie sądzę nawet że wyprowadzka do Piaseczna kompletnie pozbawia kogoś prawa do głosu w sprawach Warszawy kiedy są sprawa aglomeracji szczególnie jeśli ta osoba nadal tu pracuje. Nie może być jednak tak, że ludzie wyprowadzający się z miasta bo uznają życie w Warszawie za trudne czy niekomfortowe dokładają się potem do tego dyskomfortu autami. Cyniczne jest to szczególnie wtedy kiedy protesty mieszkańców bardziej centralnych dzielnic przeciwko zalewom aut z przedmieść zbywane są "takie jest miasto" i "jak się komuś nie podoba to może się przenieść na wieś" przez ludzi które czynią miasto nieznośnym właśnie dlatego że wyprowadzili się na wieś. Mamy prawo domagać się lepszej organizacji transportu - tj. buspasow.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 8 19 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~5tyh 16 3 miesiące temuocena: 60% 

      @buspas baza - a czy miasto zaproponowało coś kierowcom z okolic Piaseczna w zamian za zabranie pasa pod buspas? Czy sądzisz , że tylko z Piaseczna i okolic na linii Puławskiej ludzie pracują w Warszawie? Nie ma żadnej alternatywy dla tych ludzi w postaci park and ride - zamiast tego blokuje się pasy aby wymusić korzystanie z komunikacji miejskiej. A gdzie Ci ludzie mają zaparkować? Zaraz podniesie się larum jak w okolicach Tesco na Kabatach gdzie ludzie parkują samochody na okolicznych uliczkach i przesiadają się do metra. Nikt nie twierdzi , że buspas jest niepotrzebny, ale całodobowy to lekka przesada. Na ul. Modlińskiej (wlotowa do Warszawy) buspas jest w godzinach 6-10

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 3 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~sf 15 3 miesiące temuocena: 89% 

      @buspas baza - a ja jako mieszkaniec Warszawy mam prawo korzystać z takiego transportu jaki mi odpowiada - nie powinienem być zmuszany do przesiadki do transportu miejskiego jeżeli mi to nie odpowiada. Nie wszędzie da się dojechać komunikacją miejską, że już nie wspomnę o marnowaniu czasu na przesiadki i czekanie na przystanku. Droga, która mam do pokonania samochodem w 25 minut wymaga ode mnie np. 40-45 minut komunikacja miejską z 2 przesiadkami i dodatkowym spacerem.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 8 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kg 14 3 miesiące temuocena: 18% 

      sf - jeśli wiec przez buspas zamiast 25 minut pojedziesz 30 minut to chyba korona ci z głowy nie spadnie? I tak jesteś do przodu wg zarysowanego przez ciebie scenariusza. Nikt nie zmusza, masz wybór. Może ci co jadą autobusem, pojadą kilka minut krócej niż zwykle.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 2 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~sf 13 3 miesiące temuocena: 86% 

      @kg - chyba nie czytasz ze zrozumieniem - nie pisałem nic o buspasie . Chodzi mi o krucjaty miejskich aktywistów , którzy nienawidza samochodów i jak tylko moga chcą utrudnić kierowcom życie. Nie widzę problemu w istnieniu buspasa pod wrunkiem, że jest aktywnie wykorzystywany i działa np. w godzinach szczytu a nie cała dobę. Popatrz sobie np. na Sikorskiego - tam gdzie nie ma buspasa nie ma korków i ruch odbywa sie płynnie, jak tylko pojawia się buspas ruch zamiera, a autobusów jak na lekarstwo na tym pasie. Żeby nie było pamiętam Puławską jak ostatnie światła były przy Wilanowskiej , a samochód jadący tą ulica to było coś ;)

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 6 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Otello 12 3 miesiące temu

      @buspas baza - sam widzisz, że jak się wpadnie na pomysł podzielenia ludzi na lepszych i gorszych - tzn. uprzywilejować tych, co jeżdżą autobusem, to potem nie ma końca tego typu podziałom i bzdurnym rozważaniom. To się zaczynamy zastanawiać, czy jak ktoś pracuje w Warszawie a mieszka w Lesznowoli jest lepszy od tego, co mieszka na Ursynowie, a jeździ samochodem. Po prostu trzeba wszystkich traktować równo - droga dla wszystkich - samochodów osobowych, autobusów i ciężarówek.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~obserwator 11 3 miesiące temuocena: 76% 

      Jak będzie obowiązywał np. od 7.00 do 10.00 i powiedzmy od 15.00 do 20.00 to niewiele to zmieni w szczycie komunikacyjnym.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 32 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~PIS-PO samo zło 10 3 miesiące temuocena: 67% 

      To nic nie zmieni, ale Radna z PO zrobiła niby petycję, a prezydent z PO ogłosi, że słucha ludzi i wprowadzą pseudo zmiany, które niczego nie poprawią, a poprą to wynikami skrzynki że slupu na al. KEN - Gandhi al. KEN - Herbsta - Jastrzębowskiego.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 34 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Lewmenc 9 3 miesiące temuocena: 70% 

      Oczywiscie, ze tak. Dlatego te buspasy trzeba w ogóle zlikwidowac

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 23 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Sławek 8 3 miesiące temuocena: 0% 

      Powolutku się wszystko ustabilizuje. Przestanie się opłacać jeździć samochodem, skoro autobusy będą szybsze i natężenie ruchu wróci do stanu poprzedniego. Poczekajmy, nie bądźmy w gorącej wodzie kompani.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 0 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Docent marcowy 7 3 miesiące temu

      ~Sławek - nic się nie ustabilizuje. Porzuć swoją rozpaczliwą nadzieję. To, że w teoryjkach działaczy, którzy się na niczym nie znają, się stabilizuje, nie znaczy, że tak się dzieje w rzeczywistości.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pyton 6 3 miesiące temuocena: 43% 

      A jednak idioci wyciągnęli wnioski ✌️. Promyk nadziei na normalność w stolicy nie zgasł, jak widać.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 31 41 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~unra 5 3 miesiące temuocena: 63% 

      Za wcześnie bym się nie cieszyła, tu cytat "Zastanawiamy się, czy tymczasowo takiego rozwiązania nie wprowadzić"

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 25 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Lewmenc 4 3 miesiące temuocena: 53% 

      Eee tam, wybory ida. Za uja mu nie ufam. Ale skoro woli głosy 1,5% popierających mencwela, to jego brocha. Moze jak wywali dybalskiego, pieńkosia, puchalskiego i zacznie słuchać głosu warszawiaków, ale om tego nie zrobi.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 23 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Misiek 3 3 miesiące temuocena: 37% 

      Normalność oznacza testy różnych konfiguracji i sprawdzenie która ma największą przepustowość przy minializacji spalin. Ja mieszkam w Warszawie i mam samochód i jestem za: * buspasem * opłatą za wjazd do Warszawy * płatnymi parkingami na całym terenie miasta

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 13 22 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Lewcnem 2 3 miesiące temuocena: 62% 

      A ja nie mam samochodu, a jestem przeciw buspasom dla piaseczna, opłatom wjazdowym i sppn (poza centrum). I co teraz?

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 16 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~werf 1 3 miesiące temuocena: 78% 

      Nie wyciągnęli żadnych wniosków, dwa zawiadomienia do prokuratury + wniosek o kontrolę NIK w BZRD. Tu ich zabolało. Za niedługo będzie druk sejmowy zmiany do PoRD zakazujący w ogóle wyznaczania takich pasów 24h. Tak się durnie z BZRD doigrały....

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 21 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.5622 sekundy
    REKLAMAA2 KUCHAREK6  26.11.2022 - 25.02.2023