Zamknij

Chcą wcisnąć 5 nowych bloków na Dereniowej. Mieszkańcy: Zieleń, a nie beton!

07:00, 21.05.2019 Sławek Kińczyk Aktualizacja: 17:18, 21.05.2019
Skomentuj SK SK

Spółdzielnia "Imielin" chce zagęścić zabudowę przy ul. Dereniowej. Po zachodniej stronie ulicy bloki mają stanąć w miejscu parkingów i ostatnich terenów zielonych. Sąsiedzi protestują. - Chcemy mieć czym oddychać, a nie wąchać beton - mówią przeciwnicy inwestycji i mobilizują się przed nadchodzącym walnym zgromadzeniem.

Dereniowa w ostatnich latach przeszła metamorfozę. Z ulicy bez pierzei przemienia się w miejską uliczkę pełną sklepów i usług. Tak wygląda dziś jej wschodnia strona, gdzie Spółdzielnia Mieszkaniowo-Budowlana "Imielin" na terenach użytkowanych wieczyście wybudowała kilka nowych, eleganckich apartamentowców. Los ostatnich reliktów PRL - blaszaków po Marc Polu oraz siedziby Domu Kultury "Imielin" - też jest już przesądzony. Spółdzielcy zgodzili się na zastąpienie ich nową zabudową na poprzednim walnym zgromadzeniu.

Jest jednak druga strona medalu tego inwestycyjnego boomu na Dereniowej. Zaprojektowana z rozmachem i dużymi przestrzeniami enklawa z wielkiej płyty została dogęszczona kosztem zieleni. Przybyło betonu, ubyło starych drzew dających cień i tlen. Tak było w przypadku bloku przy Dereniowej 10, który powstał w miejscu ogromnego naziemnego parkingu i ostatniego dużego skweru. Protesty sąsiadów z 30-letnich zasobów nic nie dały, zostali wyłączeni z prawa do wnoszenia uwag, urzędnicy miejscy wydali pozwolenie na budowę. Ten rejon Ursynowa nie ma planu miejscowego. O tym jak duży i wysoki blok może stanąć na wolnym terenie określają za każdym razem urzędnicy na wniosek zainteresowanego.

Spółdzielnia ma apetyt na więcej

We współpracy z tymi samymi architektami - z pracowni S.A.M.I. Architekci - powstały koncepcje na kolejne apartamentowce, tym razem po zachodniej stronie ul. Dereniowej. To tzw. Zadanie VIII - na skwerku w rejonie wieżowca przy Hirszfelda 10; Zadanie IX - przy rondzie Stryjeńskich/Płaskowickiej przed blokiem Dereniowa 1; Zadanie X - blok doczepiony do starego przy Hirszfelda 2 w miejscu obecnej "Biedronki" (na ten blok spółdzielnia ma prawomocną decyzję o warunkach zabudowy) oraz Zadanie IV - przed wieżowcami Hirszfelda 16 i 18.

- Jest ogromne zapotrzebowanie na nowe mieszkania - przekonuje Halina Kosicka, przewodnicząca Rady Nadzorczej SMB "Imielin". Potwierdza, że o nowe inwestycje dla swoich dzieci i wnuków dopytują członkowie spółdzielni. Nie bez znaczenia ma też być miejski sznyt, jaki zyskała Dereniowa. Mieszkanie tutaj ma swoją wartość - jest blisko stacji metra. To dlatego spółdzielnia chce stawiać nowe bloki.

PLANY INWESTYCYJNE SMB "IMIELIN" PRZY UL. DERENIOWEJ:

To co podoba się nowym mieszkańcom, spędza sen z powiek lokatorom peerelowskich wieżowców pod adresami przy ul. Hirszfelda. Zachodnia strona Dereniowej od lat 80. poza wyjątkami - np. budynkiem na rogu z Płaskowickiej - była nietknięta. Bloki są tam rozplanowane zgodnie z ideą projektantów Ursynowa, w sporej odległości od siebie i z dużą ilością zieleni. Są tu place zabaw i pawilony usługowe. Utraty tych walorów obawiają się mieszkańcy sprzeciwiający się inwestycyjnym zapędom swojej spółdzielni.

Najwięcej emocji wzbudzają plany likwidacji dwóch skwerów oraz sporych parkingów naziemnych pod oknami wieżowców.

- To skandal! Nikt z nami nie konsultował tych planów. Postawienie pod naszymi blokami kolejnego bloku to kompletna likwidacja drzew, a niewiele ich w okolicy zostało. My chcemy mieć wokół bloków zieleń, a nie beton - mówi mieszkaniec wieżowca przy Hirszfelda 16.

Setka starych drzew pod nóż...

Jak wyliczył radny Maciej Antosiuk z Projektu Ursynów, by ruszyć z inwestycjami trzeba będzie wyciąć blisko 100 dorodnych starych drzew. Ostać się mają tylko te rosnące bezpośrednio przy ulicy, będące we władaniu dzielnicy.

- Połowa zieleni w enklawie będzie wycięta, a biorąc pod uwagę smog i to, że może nie być filtrów w tunelu POW, będzie to miało dla nas dramatyczne skutki - mówią mieszkańcy. - Rozumiem że ktoś ma ochotę na tanie mieszkania, ale my chcemy mieć czym oddychać, a nie wąchać tylko beton! - dodają.

Tym bardziej, że spółdzielcy mają już złe doświadczenia z zielenią w innych nowych inwestycjach "Imielina". - Widzimy te nasadzenia zastępcze na Dereniowej 10 (po drugiej stronie ulicy - dop. redakcja). To są patyczki ozdobne, a nie drzewa. Okolica zamieniła się w jeden wielki beton ozdobiony doniczkami - pani Agnieszka z Hirszfelda 10.

...i chaos parkingowy

Jednak kwestią, która najbardziej rozpaliła emocje na Imielinie jest planowane zabudowanie dużych parkingów ciągnących się wzdłuż Dereniowej. To właśnie w ich miejscu mają stanąć nowe apartamenty z podziemnymi halami garażowymi.  Spółdzielnia zapowiada: - Miejsca postojowe i zieleń zostaną odtworzone, a miejsc postojowych będzie o ponad 60 więcej. Ale mieszkańcy w to nie wierzą.

- Większość nowych miejsc wejdzie pod ziemię do płatnych garaży. O tym, jak wiele zmienia to w codziennym funkcjonowaniu mogą się przekonać mieszkańcy bloków przy Dereniowej 2, 2a, 2b, 2c - mówi radny Maciej Antosiuk zaangażowany w protest przeciwników dogęszczania enklawy.

Wg mieszkańców miejsca postojowe we wspomnianych blokach się nie sprzedały, spółdzielnia wciąż próbuje je zbyć, a lokatorzy upychają swoje auta pod starymi blokami. Efekt? Chaos parkingowy, dokonale znany z innych rejonów dzielnicy ubogich w publiczne parkingi.

- Te samochody wleją nam się do enklawy, karetka i straż pożarna już nie wjedzie. Przy Hirszfelda 16 mieliśmy już taką sytuację - opowiada pani Agnieszka.

W stosunku do spółdzielni padają też zarzuty o niewłaściwe zarządzanie nowymi inwestycjami. - Do dziś spółdzielnia nie może uporać się z licznymi usterkami w naszym nowym bloku. Może niech nie bierze się za nowe zadania? - mówi nam mieszkaniec Dereniowej 10, pragnący zachować anonimowość.

Na Imielinie nie brakuje też zwolenników rozpoczęcia nowych inwestycji. Doceniają to, co spółdzielnia pod zarządem prezesa Jarosława Zycha zrobiła po drugiej stronie ulicy. Powstały tam eleganckie apartamentowce, które stworzyły nową pierzeję ulicy. To zupełnie odmieniło tę część miasta.

- Pójdę głosować za nowymi blokami na Ursynowie. Wszystkie ostatnie inwestycje spowodowały, że te okropne, stare parkingi i zaniedbane tereny zostaly porządnie zagospodarowane. W efekcie mamy ładne bloki przy Dereniowej i Gandhi, piękne tereny zielone wokół tych bloków, parkingi podziemne dla mieszkańców nowych bloków i sąsiednich bloków, nowe parkingi naziemne, których jest niemało, nowe place zabaw, nowe i różnorodne sklepy, które znacznie poprawiły jakość zycia mieszkańców Imielina - komentuje pani Paulina.

Spółdzielnia: Decyzję podejmie Walne

O losach koncepcji na dogęszczenie osiedla "Hirszfelda" mają zdecydować sami spółdzielcy - w głosowaniu. Dlatego wśród zarówno zwolenników, jak i przeciwnkiów trwa mobilizacja. Na klatkach ludzie wieszają ogłoszenia, rozmawiają o inwestycji w mediach społecznościowych, skrzykują się na walne.

- Spółdzielnia wniosła punkt dotyczące ewentualnej realizacji inwestycji na prośbę ponad 600 członków - poinformował nas sekretariat SMB "Imielin". I zaznacza, że decyzja o przystąpieniu do nowych inwestycji zależy tylko od woli członków spółdzielni.

- Bez zgody Walnego Zgromadzenia nie zostały i nie zostaną podjęte żadne działania wyprzedzające typu: wnioski do urzędów, ogłoszenia przetargów itp. - uspokaja SMB "Imielin".

Ale mieszkańcy przypominają, że takie same zapowiedzi były w poprzednich latach, a już raz walne zgromadzenie sprzeciwiło się budowie "Zadania IV", czyli bloków przy wieżowcach na Hirszfelda 16 i 18. - Mimo, że się wypowiedzieliśmy, w najbliższy piątek mamy znów nad tym głosować, bo anonimowi członkowie zgłosili taki wniosek - mówi pani Agnieszka z Hirszfelda 10.

Walne zgromadzenie SMB "Imielin" odbędzie się w piątek, 24 maja o godz. 18:00 w hali UCSiR przy Dereniowej 48. Podjęcie decyzji w sprawie inwestycji w końcowej części obrad - w 10. i 11. punkcie trzynastopunktowego porządku.

[ZT]12316[/ZT]

(Sławek Kińczyk)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(83)

GoGo

15 2

Po 11 000 zl za metr? Poprosze trzy pd razu :) 08:17, 21.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

WarszawiakWarszawiak

25 59

Nie ma tego złego. Chcesz mieć parking? To go sobie kup. I tak już dostali dodatkowe darmowe miejsca parkingowe przy ulicy po jej zwężeniu. A samochodów jest na Ursynowie za dużo i mieszkańcy muszą się przesiąść do komunikacji miejskiej, która wszędzie dojeżdża i na rower, który wszędzie dojeżdża. Ograniczanie ruchu aut jest zgodne z zasadą zrównoważonego rozwoju, polityka miasta, tak się dzieje na całym cywilizowanym świecie. I skoro prośby nic nie dają, to trzeba ludzi do tego zmusić. Mi tam śmiać się chce jak mijam rowerem tych czerwonych ze złości spaślaków w swoich wychuchanych autkach, sterczących w korkach które sami tworzą, zawsze tylko jedna osoba w aucie. Trochę ruchu dobrze im zrobi. 08:21, 21.05.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

kurkawodnakurkawodna

65 12

A ty chcesz jeździć drogą rowerową w gumowych gaciach to sobie ja wybuduj. 08:47, 21.05.2019


Warszawiak Warszawiak

14 68

Płacę na nią podatki. Ale na razie miasto budowalo z nich tylko ulice i darmowe parkingi, zamiast ścieżek rowerowych. Na szczęście to się powoli zmienia, tak jak i mentalność ludzi. Samochody to mogą ewentualnie służyć do przemieszczania sie na długie dystanse, między miastami, choć i tu jest kolej, pekaesy. A do przemieszczania się w mieście musi byc tylko komunikacja miejska i rower, auto prywatne jest całkowicie zbędne. Dlatego 90% aut z miasta musi zniknąć, jak prośby nie skutkują, to siłą. Na przykład podatkiem od posiadania auta. W Singapurze koszt licencji na kilka lat, żeby móc jeździć autem jest wyższy od kosztu zakupu nowego samochodu. Tak trzeba zrobić w Warszawie, powinniśmy być pionierem takich rozwiązań w Europie. 09:02, 21.05.2019


MarcinMarcin

22 6

"Mieszkańcy muszą". Nie ty będziesz decydował słoiku co mieszkańcy musza a czego nie muszą to raz. Dwa generalnie widze konkretny bół tyłu z powodu braku posiadania auta. No cóż. Wez sie do rzetelnej pracy to może w końcu na nie zarobisz. Po trzecie panie pedalarz...ja płace podatki na drogi i parkingi? Tak więc ryj w kubeł i pedałuj sobie dalej. Po czwarte. Tacy jak ty stanowią zagrożenie na każdej drodze bo przejawiasz typową "pedalarską" fantazje z gatunku "mam rower wolno mi wszystko". No więc nie. 14:32, 21.05.2019


LolikLolik

29 8

~Warszawiak : coś mam wrażenie że dzieci nie masz !!! Mimo że w Warszawie komunikacja jest bardzo dobra ...to przy dwójce dzieci auto jest niezbędne ...aby się wyrobić ze wszystkim . Mimo korków ...autem ogarniam dzieci i ich zajęcia przynajmniej dwa razy szybciej niż komunikacją ! 09:26, 21.05.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

polpol

14 33

Moja mama i mój tata nie mieli samochodu przez większość życia.
Mają za to dwójkę dzieci.
Jak byliśmy mali jakoś życie szło do przodu.
Szkoła,świetlica,treningi ,lekcje angielskiego.
I żyjemy!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Więc przestań biadolić,naucz się życia i przesiądź się w DOBRZE ROZWINIĘTĄ komunikację miejską 10:26, 21.05.2019


MarcinMarcin

12 7

pol ale z całym szacunkiem. To, że ciebie hodowali w furmance nikogo nie interesuje? To, że twoi rodzice nie mieli samochodu też nikogo nie interesuje? Co nas to obchodzi. Stać nas to mamy samochody i tak zamierzamy z nich korzystać wbrew wszelkiemu pindoleniu wszelkich spedalonych pedalarzy. Bo tym własnie jesteś. Sam jeżdze często rowerem ale to ilu debili na dwóch kółkach z pedałami istnieje i porusza sie po drogach to nawet kierowców tylu chyba nie ma z poziomem idiotyzmu małpy. Aha...gdzie w Warszawie masz DOBRZE ROZWINIETA (skoro tak to lubisz podkreślać) komunikację miesjską? Niepełne dwie linie metra i autobusy stojące w korkach to twoim zdaniem rozwinięta miejska komunikacja? Buahahahahahahaha. 14:46, 21.05.2019


BartolBartol

1 0

Świadome ograniczenie korzystania z samochodu jest miarą rozwoju cywilizacyjnego, a nie nędzy. Mam świadomość, że całkowita rezygnacja z niego często nie jest możliwa. Ale 2 samochody w rodzinie lub codzienne dojazdy to najczęściej jest po prostu wygodnictwo i egoizm. Do tych, co twierdzą: "stać mnie to będę jeździł samochodem" - jak Cię stać, to zapłać też za parking, będziesz miał bogaczu wygodniej. Wynajem miejsca parkingowego w porównaniu do codziennych kosztów choćby paliwa to tyle co nic.
21:08, 07.07.2019


SMBSMB

9 0

24 maja to piątek, nie czwartek. 09:36, 21.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mama

18 3

Horror parkingowy widzę. Kupiłam sobie miejsce w garażu, bo parkowanie pod blokiem po zlikwidowaniu parkingu na blok Gandhi 27 była koszmarem.
Budowa kolejnych bloków to nieporozumienie. Odległości między starymi blokami, a nowymi są minimalne (Wasz rysunek jest błędny - np. zad.IV likwiduje zielony skwerek i plac zabaw). Wjazdy do tych przyszłych parkingów podziemnych są w wąskich osiedlowych "uliczkach". Na dodatek spółdzielnia nie potrafi wprowadzić jakiejś innej formy dzierżawy/wynajmu tych miejsc podziemnych, a nie każdy może sobie pozwolić na zakup miejsca. Stoją puste. 10:07, 21.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnnaAnna

16 1

Oby do tego nie doszło. Miejski plan zagospodarowania, dla tego rejonu potrzebny natychmiast. Kto jest właścicielem, władającym gruntem? Może SMB "Imielin" uzyskała prawo wieczystego użytkowania, deklarując że tereny są niezbędne do obsługi istniejącego osiedla? A teraz okazuje się, że planują szeroko inwestować. 10:11, 21.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BartolBartol

0 0

Czy naprawdę zachodnia strona Dereniowej jest taka piękna? Te parkingi to jest jakiś relikt, aby je ucywilizować potrzeba by sporo pieniędzy. 21:02, 07.07.2019


PrezesPrezes

28 2

zgodnie z obowiązującym prawem nowe mieszkania nie będą już Spółdzielcze, tylko będzie to wyodrębniona własność, z których powstaną Wspólnoty mieszkaniowe. W ten sposób Zarządy Spółdzielni "pozbywają" się terenów wartych miliony, a Spółdzielcy nie dostają za to ani grosza. To jest zwykłe oszustwo i okradanie Spółdzielców 10:11, 21.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EllaElla

5 0

Nie tylko spółdzielców, alei tych co już mają własność wydzieloną w starych zasobach. 19:52, 21.05.2019


polpol

23 22

Politycy i urzędasy.
Bydlaki z dziedzicznym syfem zamiast mózgu.
Łapy precz od parkingów i zieleni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nazjeżdża się przyjezdnych,na garaż podziemny nie będzie ich stać,bo wzięli kawalerkę na raty na 30 lat i będą zajmować nasze miejsca.
Czy w tym kraju jest choć jeden NORMALNY polityk ,lub urzędas??????????? 10:21, 21.05.2019

Odpowiedzi:20
Odpowiedz

WarszawiakWarszawiak

16 32

Jakie nasze?? Chcesz miejsce parkingowe to je sobie kup, wtedy nikt ci nic nie będzie zajmował. A najlepiej sprzedaj auto, po co ci w mieście? Ja tam trzymam rower na balkonie i mam wywalone, beka z takich jak ty co się prują bo nie będziesz miał gdzie swojego smierdzacego rzęcha w tdi stawiać. 11:34, 21.05.2019


AnnaAnna

27 4

~Warszawiak weź troszkę wyluzuj. Pierwotni mieszkańcy ursynowskiej, wielkiej płyty najczęściej należą do grupy seniorów. Nie ma się co oszukiwać, że gotówka wypycha ich kieszenie. Jaki i pragnienie zaciągania kredytów, bądź przeprowadzki. To nie ten etap życia. Rozumiem, że masz na to wywalone, bo jesteś w grupie aktywnej zawodowo i kupiłeś "apartament z miejscem postojowym na parkingu podziemnym" w długim, potężnej wysokości kredycie. I teraz z perspektywy własnego zadka dzielisz się "mądrościami". 12:17, 21.05.2019


WarszawiakWarszawiak

10 31

Jak kogoś nie stać na parkowanie, to sprzedaje auto. Proste. Nie rozumie, dlaczego na tej samej ulicy ktoś ma płacić za parkowanie a inny dostaje je za darmo. Bo co? Bo on tu mieszka od lat? A co to za argument? To niech się cieszy, że przez tyle parkował za darmo. Bo sporo zaoszczedzil. Socjalizm się skończył 30 lat temu. Parking towarem a nie prawem. A seniorzy zresztą, to powinni mieć badania, czy w ogóle mogą jeszcze prowadzić. Ja się nie dzielę mądrościami, tylko domagam się uczciwego traktowania - a póki co to kierowcy są traktowani w tym kraju jak święte nietykalne krowy. Czas to zmienić. The revolution is coming. 13:06, 21.05.2019


AnnaAnna

14 0

~Warszawiak komunizm się skończył, pozostały smutne konsekwencje. W tym ból mieszkańców, których budynki powstały na "nowych", "prawidłowych" zasadach komercyjnych. Działeczka zagospodarowana w 100%, wszystko przemyślane i funkcjonalne. Parkingi podziemne, lokale użytkowe, góra mieszkania i wszystko się zgadza. Prawo do gruntu, mieszkania + indywidualnego miejsca postojowego. Kiedy budowano wielką płytę było inaczej. Rozumiem, że płacącym ciężkie, miesięczne raty, trudno się z tym pogodzić, ale historii nie zmienimy. 13:48, 21.05.2019


Warszawiak Warszawiak

5 24

Rozwiązanie Anna jest bardzo proste. Wystarczy sprzedać auto:)). Wiem, że przyspawanym do swoich blachosmrodów będzie na początku ciężko, bo przecież dla nich auto to jak kolejny członek rodziny, często najważniejszy.. Ale czas odciąć pępowinę:D i zacząć korzystać z tego co oferuje nam miasto, czyli komunikacji miejskiej lub rowerów. Niedawno prezydent Wrocławia stwierdził, że chce by jego miasto było najbardziej rowerowym miastem Europy. Czy to nie wstyd dla Warszawy??! To my powinniśmy o ten tytuł walczyć, podjąć rękawicę!
Polecam książkę " Jak rowery mogą uratować świat", tam jest wszystko wyjaśnione. Chodzi mi po głowie taka nadzieja, zeby gmina sprezentowała tę książkę każdemu mieszkańcowi Ursynowa. Ehhh, rozmarzyłem się. 14:21, 21.05.2019


AnnaAnna

12 1

~ Warszawiak z moich obserwacji wynika, że model komunikacyjny przeciętnego mieszkańca Warszawy nie jest 0-1. Czym innym jest posiadanie samochodu. A czym codzienne, regularne nadużywanie auta. Od kilku lat obserwuję lobby rowerowe i moim zdaniem najbardziej zaangażowani, najgłośniejsi aktywiści doprowadzili do eskalacji konfliktu, między wszystkimi uczestnikami ruchu. Lobby rowerowe zmobilizowało przyspawanych do kierownicy. A hasła w stylu "Sprzedaj auto, będzie ci lepiej." czy "Sprzedaj swojego rzęcha, skoro jesteś biedakiem i nie stać cię na lepszą furę." prowokują jedynie złość i obronę przez atak, w stosunku do nowych inwestycji rowerowych. Pozytywna, warszawska rewolucja rowerowa słabnie, a takie gadki umacniają jedynie blachosmrodziarzy w ich utrwalonych nawykach. Smutne... 14:58, 21.05.2019


MarcinMarcin

11 9

"Warszawiak" na swoją wieś wróć "walczyć". Mam samochód i tak zamierzam nim jezdzić, bo mnie na to stać. I tak do pracy, bo nie chce do niej jechac zgrzany, spocony i zmęzony tylko wypoczęty w samochodzie z klimką (np w lato). Co do "książek". Kiedy przesiadam sie na rower (a tak czasami lubię) to poleciłbym 90% rowerzystów książkę pod tytułem "Zasady ruchu drogowego :Poradnik dla początkujących". Dość by stwierdzić, że 90% nie odróżnia zielonego od czerwonego praktycznie na każdym przejściu dla pieszych jakie mijam po drodze. Czerwone światło? Gdzie tam dla takiego paniska na kolarce w kasku i gumowych gaciach to herezja. Walenie na skos przez ulicę? Jasne czemu by nie. A potem jest płacz, że was ludzie mają na was alergię. Szczerze mam ochotę takiego tłuka , który mi wjedzie na czerwonym rozprasować na chodniku i jeszcze wyjść i wytrzeć mu dzioba i słub z czerwonym światłem. I Policja racje przyzna mnie. I bardzo dobrze. Jak was paru zostanie pod krzyżykiem to wreszcie zmądrzejecie. 15:33, 21.05.2019


Warszawiak Warszawiak

8 13

Jasne Anna. Za wszystko winne lobby rowerowe:)))). To, że przez lata brak było inwestycji w infrastrukturę dla rowerów. To, że miasto zostało oddane autom i kierowcy są tak bezkarni, że parkują zajmując cały chodnik, a i każdy fragment zieleni jest zawalony autami i nikt nic z tym nie robił. To, że w mieście można bezkarnie pruć autkiem 100 km/h. A nie przyszło Ci do głowy, że lobby rowerowe powstało w odpowiedzi właśnie na ten syf na ulicach i brak ścieżek rowerowych? To, że przez dziesiątki lat to lobby samochodowe wszystko chciało zawłaszczyć, i miasto było podporządkowane autom, to jest ok? Teraz, jak rowerzyści chcą też w końcu mieć coś dla siebie, to nagle oni są winni? Weź mnie nie rozśmieszaj takimi wpisami. 15:36, 21.05.2019


Warszawiak Warszawiak

10 17

Łoo matko, Marcin. Debile są i wśród kierowców i wśród rowerzystów. Tak sumiennie liczysz rowerzystów, to może policzmy ile autek na Stryjeńskich jedzie przepisowe 50 km/h?
Kto stwarza większe zagrożenie dla życia i zdrowia innych? Rowerzysta czy kierowca na czerwonym? 15:43, 21.05.2019


MarcinMarcin

10 7

A ilu kierowców śmiga na czerwonym? Choćby dzisiaj. Tak jestem w pracy rowerem. Po drodze nie widziałem żadnego auta na żadnym mijanym skrzyżowaniu, które przejechałoby na czerwonym. A wiesz ilu baranów na rowerkach na czerwonym widziałem? Średnio 4 na skrzyżowanie. Jakies dalsze pytania odnosnie tego kto stwarza zagrożenie na drodze? Nie interesuje mnie czy masz samochód czy rowerek. CZERWONE światło oznacza, że stoisz i warujesz jak kundel przy nodze aż będzie zielone. A twoja żałosna próba obrony tego tematu i rozmycia go tylko świadczy o tym, że jesteś takim samym przypadkiem z gatunku "oj no sobie przejadę". 15:50, 21.05.2019


AnnaAnna

6 4

~Warszawiak czytanie na opak:) Sensem mojego komentarza było to co trafnie ujął Marcin:) Roszczeniowa i butna postawa czołowych aktywistów lobby rowerowego wywołała silną alergię pozostałych uczestników ruchu, czyli jednak zaryzykuję WIĘKSZOŚCI :) Zostaliście znielubieni przez kierowców, pieszych, a nawet przez seniorów. Gadki cytowane przeze mnie oraz inne naczelne slogany propagandowe, wywołują efekt przeciwny. Zamiast promować loverki i zachęcać do rezygnacji z auta, zbieracie gorzkie słowa od kierowców i pieszych:) 16:02, 21.05.2019


Warszawiak Warszawiak

6 9

A ja mam Anna zupełnie odwrotnie wrażenie. Coraz więcej ludzi ma dosyć życia pod dyktando kierowców prywatnych autek, i przekonuje się do poprawy jakości życia, środowiska, poprawy bezpieczeństwa itd. Stąd m.in zwężenia Dereniowej, Cynamonowej i przywrócenie tych okolic głównie pieszym. Wystarczy popytać mieszkańców, są zachwyceni zmianami. 16:15, 21.05.2019


Warszawiak Warszawiak

8 9

I mówi to osoba, która w każdym kolejnym wpisie próbuje przerzucać winę i brak stosowania się do przepisów, z kierowców na rowerzystów. Jeśli dzięki zwężeniom, przez Dereniowa będziesz Marcin grzecznie jechał swoim autkiem 20km/h i ustępował miejsca pieszym na przejściu, w tym dzieciom chodzącym tedy do szkół i przedszkoli i to Ci przeszkadza, to luz, chyba jakoś przeżyję to, że dla ciebie jestem czarną owcą:)). 16:35, 21.05.2019


MarcinMarcin

7 10

Kłania sie po raz kolejny brak znajomości zasad ruchu drogowego. W Warszawie mamy coś takiego jak światła więc nie "nie będe ustepował" bo nie mam do tego absolutnie żadnego powodu. Zielone/Czerwone. Obowiązuje to samochody, rowerzystów, pieszych. Nie interesuje mnie czy to dzieciak , pani z wózkiem , dorosły czy staruszka. Reguły ruchu drogowego obowiązują na drogach publicznych WSZYSTKICH. Najwyżej moge być uprzejmy i starsza panią przepuścić ale jak mi bachor wyskoczy pod maskę na czerwonym to zaliczy konkretną porcję zaczynająca się od 11 alfabetu a jak jeszcze będzie pyskować to moge poprawic kopem. Dostosuj się. Po to są zasady ruchu drogowego. Ja ich nie łamię i wymagam tego od innych. (a nie łamię bo na 15 lat prawka i posiadania auta nawet 1 punktu nigdy nie złapałem). I tyle w temacie. 16:48, 21.05.2019


MarcinMarcin

6 12

A ty mi tu notorycznie wyskakujesz próbując udowadniać? No własnie? Co właściwie chcesz mi udowodnić? Że nie mam prawa jezdzić samochodem , bo ty tak chcesz? Że mam obowiązek się przesiadać z auta na rower bo ty i twoje pedalarskie agresywne środowisko bezmózgów macie taki kaprys bo coś sobie promujecie? Jak będe chciał to bede jezdzić rowerem. Jak będe chciał to będe również jezdzić samochodem. Oba uważam, ża pożyteczne narzędzia. Generalnie skończ pajacować. Zajmij się sobą a nie wpieprzaniem się innym ludziom w życie i skończ żałosne dywagacje. Pogrążasz się "panie kolarz" z każdym kolejnym wpisem i wręcz przekonujesz mnie do użytkowania samochodu (jak i innych). Najpierw sam bądz czysty, żeby innym bród wypominać. Dobre hasło. Polecam wyryć je sobie w czerepie kolego. 16:55, 21.05.2019


AnnaAnna

6 1

~Warszawiak temat szeroki jak... Faktycznie kilka projektów rowerowych z BP nie zostało zrealizowanych, nie tylko na Ursynowie również w innych dzielnicach. Kierowcy buntują się przeciwko zwężaniu ulic w Warszawie. Widziałam petycje przeciwko zwężeniu Górczewskiej, Grójeckiej, zielonej Targowej. Tysiące podpisów! W ubiegłym roku władze Warszawy częściowo wycofały się z zamknięcia ruchu na Pradze. Informacja o pomyśle wprowadzenia udogodnień dla rowerzystów, nawet tak drobna jak kontraruch na 30m dojeździe do parkingu przy ursynowskim UD, wzbudza protesty samochodziarzy. Lobby prosamochodowe buntuje się przeciwko wyznaczaniu chodników, kosztem rezygnacji z miejsc parkingowych. To chyba nie są dobre prognostyki? A co do chodników odzyskiwanych dla pieszych... Często miejsce aut zajmują ogródki kawiarniane, a przejście dla pieszych to ponownie ledwo, lewo 1,5m. Cóż... Temat szeroki i pełen zasadzek... 16:55, 21.05.2019


rolorolo

3 3

~marcin, to że ciebie wytresowano do bezmyślnego warowania przy nodze swojego pana...to twoja sprawa...innych tego nie nauczysz bezmyślny tumanie. a teraz siad psie i morda w kubeł po smyczą zarwiesz i przestaniesz ujadać. 08:39, 22.05.2019


qwrqwr

1 1

~rolo A ty nie w szkole? Ojciec wróci to pasem zarobisz za wagarowanie! 12:53, 22.05.2019


ZniesmakZniesmak

1 1

Anno pierniczysz. Wyjedź za granicę popatrz jak ludzie żyją... 21:12, 23.05.2019


AnnaAnna

0 0

~Zniesmak Akurat jeżdżę i widzę i...? Gdzie dokładnie dostrzegasz pierniczenie? 21:55, 23.05.2019


AndejAndej

21 1

Na walnym przegłosujcie, że dzielicie się na kilka wspólnot, wywalcie prezesa i zarząd i powołajcie swoich, będziecie mieli tak jak chcecie i sprawniej - polecam. 10:49, 21.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TEZ Z IMIELINATEZ Z IMIELINA

0 0

Będziecie mieli SWOICH
Już oni was urządza po swojemu. Niech tylko dores się do korytaPreien pan już przebiera nogami 09:44, 26.05.2019


MamiszonMamiszon

20 1

Zostawcie trochę zieleni. Ursynów słynie z tego, że jest zieloną dzielnicą. Małe bloki, duże molochy - nie. Popatrzcie jak wygląda sprawa "Zakątku Cybisa" - dramat szeroko rozumiany. Jak myślicie jak się czują ludzie mieszkający na Sosnowskiego 1 ? Rzućcie okiem na mapy, popatrzcie na lokalizacją i ustawienie bloków. Czy naprawdę oto chodzi ? Miasto musi się rozwijać, ale z głową, a nie wyłącznie z myślą o kasie. 11:11, 21.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rolorolo

5 1

a kogo to obchodzi...ludzie i tak będą tam mieszkać, płakać i płacić....a platforma sprowadzi jeszcze więcej tubylców i będziemy ocierać się o terrorystów na każdym kroku 07:46, 22.05.2019


polakospolakos

29 1

władze zapewniają że miejsc parkingowych będzie 60 więcej niż teraz, ale nowych mieszkań powstanie tam co najmniej 250 ;;)))) , rozbrajająca logika. 11:14, 21.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dewelopedewelope

9 1

hahahahha a kto sie bedzie pytał mieszkańców, mruknęła Halinka. 11:25, 21.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kiedys na Hirszfeldakiedys na Hirszfelda

7 0

A czy Halinka K. nadal mieszka na Hirszfelda? 30 lat temu, gdy ówczesne "kierownictwo" spółdzielni chciało nadbudować dodatkowe piętra to wtedy razem z innymi sąsiadami była w czołówce tych co odwołali zarząd. Ale punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. 11:36, 22.05.2019


BB

4 19

Ale mam z Wasz wszystkich śmiechu. Dzięki. 90% społeczeństwa to gamonie na których zarabiamy My, świadomi. My wiemy, że akurat w takich przypadkach zwykły człowieczek może nic. I używamy sobie Was jako swoistego kabaretu.
Idzcie się nagrzewać na zebraniach. Zbudują was i tab bloki nos w nos i nic a nic nie będziecie mogli zrobić. Zajmijcie się więc ŻYCIEM. Czytajcie, szanujcie i żyjcie. Gamonie. Już mam nawet dość zarabiania na was kasy 11:47, 21.05.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

EllaElla

0 0

Człowieku! Czy jesteś człowiekiem? 19:45, 21.05.2019


Pan KarolPan Karol

2 0

Słaby prowokator - nie krmic go komentarzami :) 07:52, 22.05.2019


izaiza

22 0

zmieńce prezesa spółdzielni i po kłopocie 11:55, 21.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KKKK

1 0

Przecież to mieszkańcy chcą mieszkań nie prezes
A już na miejsce prezesa czeka miejski AP 09:42, 26.05.2019


MaxMax

30 1

To skandal. Ursynów miał być pełną zieleni dzielnicą a władze wciąż zagęszczają budynki i wycinają zieleń. Mają gdzieś degradacje przyrody, ochronę zwierząt i zanieczyszczenie powietrza. Dopiero co zezwolili na zagładę perły przyrodniczej wraz z chronionymi zwierzętami przy Puławskiej róg Baletowej gdzie Centertel wywali wielkie biurowce. I nikt za to nie ponosi odpowiedzialności. 12:01, 21.05.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MarcinMarcin

8 0

Ale potem pajac na zgromadzeniu powie ci, że jak chcesz przekopać metr zasyfionego trawnika to jest "pozbawianie ludzi dostępu do terenów zielonych" (autentyk w ramach dyskusji o otworzeniu wyjazdu z osiedla na ulicy Koncertowej przy czym zaraz za ulicą mamy cały teren zielony Dolinki Służewieckiej) bo one musza miec 30% terenu zagospodarowania i basta. Oczywiście dalsza dyskusją facet udowdnił mi, że plan zagospodarowania układał tylko w swoim umyśle i na kartce i przenigdy nie był na miejscu o którym tak dumnie się wypowiada. Witamy w świecie durnych urzędasów. 15:01, 21.05.2019


rolorolo

11 3

podziękuj platformie - co wybraliście to macie...ja mam nadzieję się wyprowadzić po 40 latach spędzonych na ursynowie...teraz to już jedynie namiastka zielonej i spokojnej dzielnicy...do warszawy tylko śmieci wyrzucać będę jeździł albo psa wyprowadzić żeby się wysrał na chodnik u przed spółdzielnią "imielin" 07:41, 22.05.2019


MarekMarek

18 3

Ha ha! Zabudują parking na którym darmowo parkowali właściciele apartamentów z Dereniowej 2. Polityka prezesów ZERO PARKINGÓW niech sobie łby urywają, do oczu skaczą, walczą o miejsca w gettcie parkingowym. Tych ze starych bloków, najlepiej gdzieś za Grójec, albo wcale w kosmos wysłać. 12:25, 21.05.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

JaroJaro

19 11

Nie, broń Boże! Ci ze starych bloków płacą czynsze i dlatego muszą zostać, tylko niech się nie udzielają. Pazerność zawsze idzie w parze z brakiem zasad... 12:57, 21.05.2019


GrażynaGrażyna

10 14

Właściciele apartamentów Z Dereniowej 2 -2c mają własne miejsca parkingowe w garażach podziemnych 14:40, 21.05.2019


MarekMarek

11 1

Pani Grażynko, zanim pojawili się właściciele apartamentów z Dereniowej 2 parking Dereniowej 1 nie był nabity po sufit jak dziś. Nawet ciężarówką szło tam zaparkować, zatem skąd dziś wzięło się tam tyle samochodów? Wszędzie gdzie wcisną plomby jest tak samo, zawsze miejsc parkingowych brakuje, jest kilka przyczyn, główne to złe prawo i kalkulacja dewelopera (jeśli już sprzeda, to nich się zabijają, awanturują o parking). Czy aby na pewno wszyscy właściciele apartamentów kupowali drogie miejsca pod blokiem, skoro u sąsiadów na przeciwko mają darmowe? 10:13, 22.05.2019


JaroJaro

21 15

Poczytajcie to, co jest poniżej. To kwintesencja polskiej "debaty publicznej". Pigułka. Ludzie zaczynają dyskutować o dość istotnej sprawie: jakości życia. Nagle, nie wiadomo skąd, trafia się dwóch, którzy sprowadzają dyskusję do rynsztoka. Zaczyna się typowa jatka, emocje, gównoburza, podczas której ludzie już zapominają, o co chodziło na początku. A tym, którzy podejmują decyzje, tylko w to graj. Niech się kłócą, niech sobie skaczą do gardeł. Nie kupujmy tego. Pożytecznych dla Wielkich Tego Świata trolli zostawić ich własnemu losowi. A zająć się sednem. Tu: co jest ważniejsze, komfort życia (większości), czy kasa (dla kogo?)..... Pomyślcie... 13:32, 21.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnnaAnna

30 0

Członkowie SMB "Imienin" weźcie udział w piątkowym Walnym! Nieobecni nie mają głosu, a sytuacja jest raczej poważna. 13:56, 21.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LinLin

14 7

Już od kilku lat są takie próby i w końcu zbudują tam bloki bo Ursynów jak na miejską dzielnicę jest zbyt przestrzenny...Niestety ale teraz jest ciasna zabudowa, co widać przy powstających nowych osiedlach :( 14:31, 21.05.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MarcinMarcin

13 3

Wcale nie. Wrocław aspiruje do nowoczesnego miasta Europejskiego i nowe osiedla wcale nie wyglądaja jak betonowa dżungla. I nie ma żadnej dyskusji o sztucznym zagęszczaniu. To jest tylko i wyłącznie sprawa jednej prozaicznej rzeczy. Kasa misiu kasa. 15:04, 21.05.2019


BB

4 1

Wrocław.... ehhh 15:53, 21.05.2019


italianoitaliano

37 0

Spółdzielnia , to w zasadzie ludzie , którzy tam mieszkają. Zastanawiam się jaki interes mają mieszkańcy w tym , żeby pomiędzy swoimi blokami wybudować nowe .Gorzej z dostępem do szkół , przedszkoli , parkingów. Plusów w zasadzie żadnych . A wybudowane mieszkania i tak mają ceny rynkowe. 15:10, 21.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wielbiciel Dereniowewielbiciel Dereniowe

17 28

Obecnie okolice ul. Dereniowej są nadmiernie zagęszczone. Brak zieleni, nie ma czym oddychać. Duszą się zwłaszcza mieszkańcy domów z wielkiej płyty. Mam propozycję: wyburzyć połowę tych bloków, wyeksmitować mieszkańców do okolicznych wsi pod Górą Kalwarią, a tu obsiać wszystko trawą, obsadzić drzewami, a będzie inne życie - wszystko się przetka. Po co komu nowe domy? 15:27, 21.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Martin 40Martin 40

9 24

To sprawa spółdzielni. Niech walne zagłosuje. Jednak warto zauważyć, że spółdzielnia Imielin buduje ładne bloki, są usługi, poprawia się estetyka. 18:08, 21.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EllaElla

14 5

Warszawiak. Ja kupiłam to miejsce przechodząc na hipotekę. I mnie chcą okraść. Opamiętaj się człowiwku zanim napiszesz takie bzdury. 19:48, 21.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pan KarolPan Karol

14 5

Szanowni Państwo, nie dajcie się prowokować przez trolli, którzy celowo chcą zepchnac utrudnić dyskusje na ten ekstremalnie istotny temat dotyczący jakości naszego życia na dziesiątki kolejnych lat! To sprawdzona metoda szefostwo spółdzielni - zapraszają na zebranie krzykacza, który rozwala dyskusje, a potem w sprawozdaniu piszą, że nie było pytan/dyskusji/głosów krytyki - widziałem to wiele razy! Dlatego w piątek tępcie takich szkodników, wywalajcie z sali bo inaczej nic nie załatwicie!
A co do miejsc parkingowych to niech deweloper zrobi w cenie osiedli car-sharing dedykowany dla członków spółdzielni - powiedzmy 200 samochodow, z których wszyscy będą mogli korzystać. Dewelopera to nie zubozy, a i samochody będą u miejsca parkingowe dla nich 07:49, 22.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PeterPeterPeterPeter

11 3

Rzeczpospolita Developerska...... 16:26, 22.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec  z okoliMieszkaniec z okoli

14 22

To brednie że chodzi o ratowanie zieleni, mieszkańcom chodzi tylko o te naziemne parkingi, boją się że będą musieli kupić miejsca w podziemnych garażach. Każdy widzi jak Dereniowa zyskała na nowych blokach, tereny przy Warchałowskiego też zostały z rewitalizację, jest zadbana zieleń i ładne chodniki. Może bloki naprzeciwko apteki to przesada ale koło Płaskowickiej w miejscu Biedronki czemu nie? 20:06, 22.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AKAK

0 2

Przecież to chodziło o przejęcie władzy w spółdzielni
Już AP się szykował na prezesa a tu bęc. Nie wyszło 09:40, 26.05.2019


67896789

16 2

Mieszkam od 40 lat w bloku przed którym chcą wybudować nowy blok, gdzie jest taka odległość , że sąsiad sąsiadowi będzie zaglądał do łóżka. Wszystkie drzewa ( teraz wielkie i odgradzające od zanieczyszczeń ulic) przed blokiem sami sadziliśmy i za własne pieniądze. O każdą inwestycje w bloku musieliśmy za spółdzielnią walczyć. Przez te dziesiąt lat miejsca parkingowe nie były remontowane, a teraz zarzucają że bloki z PRL i zabudowa wokół też z PRLu , a co do tej pory robili,żeby cokolwiek zmienić. Olśniło ich ,że trzeba zabudować i zrobić slamsy. Nie ma gdzie wyjść na spacer. Na innych osiedlach są parki, tereny dla dzieci, a u nas blokowiska i obok będą wyziewy spalin z budowanej trasy. Ciekawa jestem za ile tym 600 osobom co chcą tej inwestycji sprzedadzą te mieszkania , poprzednie podobno wybrańcy kupili za 4000 zł za metr. Tylko jak zwykły członek chciał kupić to już wszystko było wykupione -cuda. Mieszkaniec bloku z PRL 13:16, 23.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SMSM

0 0

Na innych terenach są parki ale nie spółdzielcze tylko miejskie albo gminne 09:21, 26.05.2019


PiterPiter

10 12

Nowe budynki są potrzebne wśród starych ponieważ ożywiają okolicę, przecież to jasne. Spółdzielnia coś proponuje, to trzeba się nad tych po prostu zastanowić i wybrać mniejsze zło. Dla sąsiadów planowanych inwestycji jest to lepsze niż gdyby miał budować deweloper w max. zabudowie i wysokości. Oczywiście że za miejsce w garażu trzeba zapłacić, ale jaki później jest komfort parkowania... ja np. nie wyobrażam sobie parkowania pod chmurką, o szukaniu miejsca nie wspominając... 13:59, 23.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aniołekaniołek

11 1

Bardzo bym chciała zobaczyć dowód pseudo warszawiaka z wpisem odnośnie miejsca urodzenia, bo czytając jego wpisy to odnoszę wrażenie że z niego warszawiak jak z koziej d...... trąba. A na Ursynowie co drugi samochód warszawiaku jest z wiochy. Zauważyłbyś to gdybyś nie opuszczał miasta w dni wolne. Wtedy to pozostają prawdziwi warszawiacy a nie hołota i dzicz co od poniedziałku do piątku po 10 w kawaler e koczuje,albo za pole tatula kawalerke sobie nabyło. Ogarnij się i zmień miejsce pobytu. 14:36, 23.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MańkaMańka

13 2

Warszawiak, czy Ty naprawdę jesteś Warszawiakiem? Wstyd mi za Ciebie.
Stara Warszawianka od pokoleń. 15:06, 23.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SaRaSaRa

3 15

Zobaczcie, jak ładnie wygląda SMB Służew nad Dolinką. Nowe bloki i parkingi wkomponowane w stare budynki i piękna zieleń. 01:32, 24.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kurkawodnakurkawodna

10 0

Gdzie te nowe parkingi? wszędzie słupki postawione w okolicy bied-ronki, wieczorem kompletnie nie ma gdzie postawić samochodu. Zieleń jeszcze ładna nad "smródą", ale już nie raz deweloperka zacierała swoje chciwe łapska na całą dolinkę służewiecką. Jak do tej pory, udało im się zlikwidować stary klubik dolinka i postawić kilka bloków. Kto wie co będzie dalej jak posypią kasą. 20:30, 24.05.2019


Aga 1986Aga 1986

11 1

Tragedia. Na Walne Zebranie przybyło więcej osób niż sala może pomieścić. Bardzo chamskie odzywki z strony pracowników spółdzielni.
20:15, 24.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarekMarek

9 1

Skończyło się manipulowanie "ciemnym ludem" . Spółdzielcy jednak nie potrzebują żadnych nowych bloków "apartamentów" przed swoimi oknami "PRLowskimich bloków", a prezes ledwo stołek zachował. BRAWO!!! Skończyło się dziadostwo i wywłaszczanie, niech sobie te bloki na polach za Piasecznem budują. 09:19, 25.05.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AnnaAnna

2 0

Super! 09:50, 25.05.2019


Spółdzielca HawajskaSpółdzielca Hawajska

0 0

Dzień dobry,
Czyli konkretnie co zostało ustalone w sprawie punktów (10 i 11) dotyczących inwestycji?
1. Co z realizacją zadania VI?
2. Co z pozostałymi?
11:54, 25.05.2019


SMSM

4 4

Ciekawe
Żrecie się o parkingi zieleń i place zabaw a tymczasem pan AP chce przejąć władzę w spółdzielni.
Najpierw przychodził z kolegą na WZ jako gość. Podjudzal ludzi przeciwko Zarządowi.
Później przez drugiego kolegę kupił mieszkanie na Dereniowej w nowym bloku chociaż też był przeciwko budowie razem z panią, która prowadziła razem z nim Walne.
Na walne był już częściowo przygotowany , bo miał nawet informacje jak odwołać prezesów.
Nie przewidział jednak , że durni ludzie najpierw zaakceptują sprawozdanie z pracy spółdzielni i sprawozdanie finansowe no nie na się do czego doczepić a później zgodnie z instrukcją pana AP nie dadzą absolutorium.
I jak się na jedno do drugiego?
Nie zdążył pan poinformować jak głosować chociaż prawie wszystko wcześniej było wydrukowane i rozdawane przed WZ
Nie przewidział pan również że prezesa trzeba odwołać 2/3 głosów
A już pan widział siebie na fotelu prezesa wybranego przez WZ
Tylko jeszcze przepisy trzeba znać
09:38, 26.05.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JanJan

0 2

Jeśli jest jak Pan pisze, to zachowanie typowego Kalego z domieszką polskiego "cfaniaka". 14:24, 28.05.2019


xdxd

4 0

SM a skąd takie informacje, że AP chciał przejąć władzę w spółdzielni :D AP został zaangażowany przez mieszkańców SMB Imielin i przewodniczył WZ na ich prośbę, więc proszę nie snuć teorii spiskowych i wprowadzać ludzi w błąd. 08:55, 05.06.2019


RobRob

0 0

Ursynów został w 1971 roku zaprojektowany przez bardzo młodych ludzi, którzy mieli wizję. Wyszło idealnie, bloki, dużo zielenie. pisoskie bydło zniszczyło Ursynów, każdy skrawek zieleni zostaje zabudowany. piski i jego sługusy zniszczyły i niszczą Ursynów. 17:33, 17.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%