REKLAMAA1 AUCHAN 01.01.2021 - 30.06.2021
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY

    Redakcja Haloursynow.pl

    napisz maila ‹
    moje artykuły ‹

    (mat. prasowe)

    Pozycjonowanie stron to szereg czynności zmierzających do zwiększenia widoczności danej strony internetowej w wynikach wyszukiwarek, np. w Google. Efekt ten uzyskujemy poprzez poprawę pozycji tzw. słów kluczowych, które są po prostu ważnymi dla danego biznesu wyrażeniami, po których mogą nas szukać w internecie potencjalni klienci.

    Samo pozycjonowanie możemy podzielić zasadniczo na dwa główne elementy:

    Działania on-site to wszystkie działania w obrębie pozycjonowanej strony. Wymagane przeróbki techniczne, linkowanie wewnętrzne, architektura informacji, odpowiednio przygotowywane i pisane treści na stronie, nasycenie słowami kluczowymi, prędkość ładowania strony, mobilna wersja itd. Google zwraca uwagę na mnóstwo elementów a więc i my musimy, jeżeli chcemy oczywiście powalczyć o najlepsze pozycje w wynikach wyszukiwania.

    Działania off-site to niewątpliwie analiza konkurencji oraz pozyskiwanie odnośników z innych stron do naszej strony internetowej, którą chcemy pozycjonować. Odnośniki, inaczej zwane linkami, są takim sygnałem dla robotów wyszukiwarek mówiącym, że nasza strona może być wartościowa skoro inni do niej linkują (niejako ją polecają). Oczywiście algorytmy są bardzo zaawansowane i nie każdy link będzie odebrany w jakiś szczególny sposób i nie zawsze "dodanie linków" poprawi ranking naszej strony. Budowanie profilu linków to proces trudny i długotrwały a w wielu branżach również drogi.

    Pozycjonowanie możemy podzielić również na lokalne, np. pozycjonowanie stron Warszawa, na całą Polskę a nawet międzynarodowe. Możemy pozycjonować różne wersje językowe naszej strony i zdobywać widoczność oraz nowych klientów na całym świecie. Oczywiście w zależności od podejścia inne aspekty on-site i off-site będą dla nas kluczowe. SEO lokalne różni się drastycznie od międzynarodowego. Inaczej pozycjonuje się również małą stronę typu wizytówkę, rozbudowaną stronę usługową a jeszcze inaczej wielki sklep internetowy. W takim przypadku przed specjalistą stoją zupełnie inne wyzwania, jak na przykład crawl budget czy duplicate content i thin content.

    Jeżeli prowadzisz działania dla swojej strony samodzielnie to pamiętaj o tym, żeby przede wszystkim zadbać o unikalne i wartościowe treści nasycone słowami kluczowymi, które Cię pod kątem biznesowym interesują. Google (a to jedyna licząca się w Polsce wyszukiwarka internetowa) dzięki treściom rozumie o czym jest Twoja strona internetowa. Staraj się pisać pamiętając o użytkowniku ale również o robotach i algorytmach. A jeżeli bardziej interesuje Cię ten temat to zobacz video o tym co to jest pozycjonowanie stron?

    Artykuł załadowany: 0.2547 sekundy
    REKLAMAA2 DaGRASSO / KUCHARKI   14.02.2021 - 13.05.2021