Zamknij

Dlaczego warto wysłać pracowników na szkolenie z języka angielskiego?

08:08, 07.12.2018 Redakcja Haloursynow.pl Aktualizacja: 13:05, 07.12.2018
Skomentuj mat. prasowe mat. prasowe

Niezależnie od tego, czym zajmuje się Twoja firma, jeśli planujecie rozwój, musicie posługiwać się językami obcymi. Może tak stanowczo postawiona teza wydaje się być nieco zbyt mocna, ale rzeczywistość w XXI wieku wygląda właśnie tak – podstawą rozwoju gospodarki jest komunikacja, i to komunikacja międzynarodowa.

Oczywiście, wspaniale jest mieć zespół pracowników, w którym znajdują się osoby porozumiewające się w różnych językach, jednak absolutną podstawą i najważniejszą umiejętnością jest znajomość języka angielskiego. A w szczególności, branżowego języka angielskiego, czyli tak przystosowanego do działalności Waszej firmy, aby mógł stać się praktycznym narzędziem pomagającym Wam w pracy i rozwoju biznesu.

Świetną możliwością jest organizacja kursów językowych dla firmy lub tylko dla działu, który tego potrzebuje. Wysyłając zespół swoich pracowników na szkolenie z języka angielskiego, będziesz mieć pewność, że zostaną rzetelnie przygotowani, poznają branżowe słownictwo, a ponad to, że ich umiejętności będą ujednolicone, co pozwoli Wam działać drużynowo. 

Dlaczego warto znać angielski?

Świat w XXI wieku określa się mianem globalnej wioski, przede wszystkim dlatego, że to, co kiedyś stanowiło duży problem – dalekosiężna komunikacja – teraz jest sprawą absolutnie podstawową i codzienną. Dziś właściwie każdy, kto posiada telefon lub komputer jest w stanie nawiązać kontakt z dowolnymi miejscami na całym ziemskim globie. Rewolucja komunikacyjna wpłynęła również na to, że ogólnoświatowy język biznesu musiał się ujednolicić. Jak powszechnie wiadomo, językiem, który gwarantuje możliwość porozumiewania się na całym świecie jest angielski. Znajomość tego języka jest dziś niezbędna do pracy w liczących się firmach, szczególnie, jeśli działają na szerszą niż lokalna skalę. 

Na szczęście dziś większość młodych ludzi dobrze sobie radzi z komunikacją po angielsku, ponieważ pamiętają jeszcze dużo z lekcji w szkole średniej czy na studiach. Jednak jako właściciel czy manager firmy dobrze wiesz, że stworzenie zespołu, w którym wszyscy pracownicy mają przygotowanie językowe na tym samym poziomie jest praktycznie niemożliwe. Każdy z nich ma inną historię i doświadczenie. Ponad to, to, czy Twoi pracownicy będą świetnie reprezentować firmę zależy jeszcze od jednej kwestii – znajomości branżowego języka angielskiego.

Poziomy języka angielskiego

Choć znajomość języka jest trudna do zmierzenia, lata rozwoju systemu edukacji pozwoliły na stworzenie ogólnoświatowej skali pomiaru znajomości języków. I tak najbardziej popularną skalą jest ta nazywana od angielskich skrótów - CEFR, lub CEF (Common European Framework of Reference for Languages.) Zakłada ona sześciostopniowy system nauki.

A1 to poziom najniższy, można powiedzieć – nauka od zera. Dalej następuje poziom A2,potem B1 i B2 – czyli poziomy średnio zaawansowane, aż do najwyższych poziomów, czyli C1 i C2, w którym C2 oznacza już w pełni zaawansowane posługiwanie się językiem obcym na poziomie osób natywnie w nim mówiących. 

Jeśli planujesz zorganizować szkolenie z języka angielskiego dla swojej firmy pamiętaj, by wybrać taką szkołę, która pozwoli indywidualnie dopasować drogę edukacji dla każdego uczestnika kursu. By zapewnić najlepsze efekty, każdy z pracowników powinien najpierw wypełnić sprawdzający test i rozpocząć naukę dokładnie od tego poziomu, na jakim się obecnie znajduje. 

Bardzo istotną kwestią jest również to, czy szkoła językowa, która ma przeprowadzić szkolenie z językowe w Twojej firmie, rozumie czym konkretnie się zajmujecie. Jakie macie cele i specyfikę pracy, plany rozwoju, a także z kim prowadzicie negocjacje. Każda branża posiada swoje własne "reguły gry". Planując szkolenie językowe w swojej firmie warto jest najpierw określić swoje cele, a potem szukać szkoły, która sprosta Waszym wymaganiom. 

Angielski dla firm z Warszawy

Stolica naszego kraju, jak wiadomo to miejsce w którym biznes i komunikacja międzynarodowa rozwija się najprężniej, toteż możesz przebierać spośród ofert profesjonalnych szkół językowych w Warszawie. Wybierając szkołę, która poprowadzi szkolenie z angielskiego, lub innego języka dla Twojej firmy, weź przede wszystkim pod uwagę to, czy dana szkoła posiada odpowiednie certyfikaty, czy stawia na indywidualne podejście do każdego klienta/ucznia, oraz czy w jej szeregach uczą profesjonalni nauczyciele i native speakerzy. 

Szkoła językowa British School szczyci się najwyższymi laurami w dziedzinie szkoleń językowych dla firm. Współpracuje z wieloma świetnie przygotowanymi nauczycielami, a co najważniejsze, w swojej metodzie nauczania języka angielskiego, szczególnie stawia na komunikatywność. Komunikatywność, czyli mówienie i pisanie w danym języku, swobodne posługiwanie się branżowym slangiem i umiejętnością praktycznego wykorzystania umiejętności. 

Już dziś zajrzyj na stronę bs-ict.pl i zafunduj swojej firmie profesjonalne szkolenie z języka angielskiego.

(REKLAMA)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(2)

MartynaMartyna

0 1

Tyle lat darmowej nauki w szkole, jezyk angielski itd. a teraz pracodawca ma placic za kurs dla nieuka? 12:49, 07.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZofiaZofia

1 0

Hej Marta, w szkole nie uczą angielskiego biznesowego. Przynajmniej ja takiego nie miałam. Angielski z liceum, czy ze studiów to same podstawy, a firmy międzynarodowe potrzebują pracowników, którzy swobodnie się wypowiadają po angielsku. 12:54, 07.12.2018


reo
0%