REKLAMAA1 Magical MONTESSORI  27-11 -  25-12-2020
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    wydrukuj podstronę do DRUKUJ11 sierpnia 2020, 07:34 komentarzy 18

    (Urząd Dzielnicy Ursynów)

    Tygodnie mijają, a poprawy nie ma. Zarejestrowanie samochodu to wciąż droga przez mękę. Trudności z dodzwonieniem się do urzędu i odległe terminy nadal irytują mieszkańców. To może jeszcze potrwać kilka miesięcy, aż rozładuje się zator spowodowany pandemią. W szybszym załatwianiu spraw ma pomóc dodatkowy urzędnik.

    Od czasu wybuchu pandemii zarejestrowanie samochodu to poważny problem. Przez pierwszych pięć tygodni, począwszy od 16 marca, stołeczny ratusz działał w trybie awaryjnym. Można było wówczas zarejestrować tylko fabrycznie nowe pojazdy, pozostali właściciele musieli czekać. 

    Od czerwca, kiedy rygor epidemiczny został poluzowany, rosła liczba obsługiwanych interesantów, ale zarejestrowanie samochodu w ursynowskich urzędzie nadal graniczyło z cudem. Tak jest do dziś.

    - Już piąty dzień wstaję o nieludzkich porach, aby zapisać się. Niestety nadal bezskutecznie, a możliwość wejścia do urzędu jest tylko po uprzedniej rezerwacji. Terminy nie są dostępne nawet na 30 dni do przodu! Wprawdzie rząd wydłużył termin do 180 dni na rejestrację pojazdu, ale jeśli tak dalej pójdzie, to i ten termin nie będzie wykonalny - martwi się pan Tomasz.

    Za rejestrację pojazdów odpowiada urząd miasta, który w dzielnicach ma swoich urzędników zatrudnionych w delegaturach Biura Administracji i Spraw Obywatelskich. Przed pojawieniem się koronawirusa, w ursynowskim ratuszu obsługiwali oni około 1500 osób miesięcznie.

    Po wprowadzeniu obostrzeń liczby te spadały: w marcu do tysiąca, a w kwietniu do trzystu osób. Dopiero w maju znów liczba obsłużonych wzrosła do ośmiuset. Teraz obsługiwanych jest tyle samo osób co w latach ubiegłych, ale zaległości nadal są duże. To ponad 2,5 tys. dodatkowych osób czekających obecnie na załatwienie swoich spraw.

    Miasto daje urzędnika 

    Dzielnica chciała, aby miasto wydłużyło czas pracy delegatury w dni powszechne do 18:00 oraz wprowadziło dodatkowe godziny w sobotę, ale na razie stanęło na przydzieleniu do obsługi ursynowian kolejnego urzędnika.

    - Ma on obsługiwać około 320 osób miesięcznie. Dzięki temu zator spowodowany pandemią powinien zostać zniwelowany do końca tego roku. Przypominam, że aby ubezpieczyć pojazd, nie trzeba go wcześniej zarejestrować, a od połowy marca w związku z ograniczeniem pracy urzędników miasto odstąpiło od karania za przekroczenie 30-dniowego terminu rejestracji pojazdu mówi burmistrz Robert Kempa.  

    Wielu osobom zależy jednak na jak najszybszej rejestracji samochodu. Z tego powodu na wagę złota są takie ogłoszenia, jak to, które zamieściła w internecie jedna z ursynowianek.

    Post grzecznościowy... siostra odda termin na 10.08 na godz. 10.00 (niestety nie może) - rejestracja pojazdów - Urząd Dzielnicy Ursynów.  Zapraszam może ktoś akurat skorzysta!

    - napisała pani Agnieszka.

    - Na razie nie ma jeszcze handlowania miejscami, ale jeśli sytuacja się nie poprawi, to kto wie... - komentują mieszkańcy.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 29

    • 3
      BARDZO PRZYDATNY
    • 2
      ZASKOCZONY
    • 0
      PRZYDATNY
    • 0
      OBOJĘTNY
    • 0
      NIEPRZYDATNY
    • 11
      WKURZONY
    • 13
      BRAK SŁÓW

    18Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~Właściciel 18 3 miesiące temuocena: 86% 

      Byłem rejestrować auto na Ursynowie, zapisać się prawie niestosowane, brak miejsc na miesiąc. Z tym, ze na klienta urząd rezerwuje 30 minut. Ja rejestrowałem nowe auto na czynności pani potrzebuje około 15 minut, reszta to czas na kawkę i pogaduchy, w czasie moje wizyty było 5 stanowisk z czego cztery bez klientów, Bp ci co byli zostali już obsłużeni a nowi jeszcze nie przyszli. Problememjest zła organizacja pracy w urzędzie, dlaczego tez nie promuje się rejestracji przez uPuap?

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Janusz 17 3 miesiące temuocena: 100% 

      Nie każdy ma nowy samochód, ja rejestruje zagranicę na firmę i tam się zawsze schodzi

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Koszałkikocopałkikiempy 16 3 miesiące temuocena: 69% 

      Ahhhhh ten kiempa... Tak się stara... i jak zwykle kupa mu z tego wychodzi. Proponuję do obsługi skierować profesjonalistów: bartosza i klaudiusza. Wtedy zaległości nadrobią w 3 dni te chłopacki

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jot 15 3 miesiące temuocena: 40% 

      Może sam się zatrudnij?

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 4 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Boom 14 3 miesiące temuocena: 50% 

      Jot, nie widzisz, że on ma już pracę? Trzeba po prostu ignorować.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 1 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Koszałkikocopałkikiempy 13 3 miesiące temuocena: 67% 

      Boom sugerujesz że ci dwaj nie nadają się do tego? No tak, z tego co widzę to tylko w lansie są w miarę aktywni, poza tym wyników brak...

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 4 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pasztet 12 3 miesiące temuocena: 73% 

      Skończyły się wybory, biurokracja, urząd wraca do normy zgodnej dla plebsu. Terminy + 1 miesiąc do przodu o ile w ogóle coś się załatwi :)

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~student dzienny 11 3 miesiące temuocena: 36% 

      Przyjdzie taki dzień w którym urzędnicy będą skakać z okien. Lud odetnie wam drogę ucieczki, rozwścieczeni mieszkańcy podłożą ogień pod budynkiem. Polecą w was kamienie, cegły i butelki z benzyną. Policja i wojsko staną po stronie społeczeństwa a wam tylko latarnie zostaną bo na drzewach Dominiaka tylko bombki mogą wisieć. Arogancja i buta kończą się tam gdzie zaczyna się gniew ludu.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 5 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~AbsolwentMgr 10 3 miesiące temuocena: 43% 

      Też uważam, że pisowcy będą wisieć. Na latarniach, na drzewach. Miejsc może zabraknąć...

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 6 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Marcin 9 3 miesiące temuocena: 100% 

      Miałem okazję popracować w urzędzie w Polsce czas jakiś. Wiesz co jest problemem? Nie sami ludzie. Problemem są idiotyczne zarządzenia i przepisy jakie się tworzy. Bo możesz na okienku posadzić mistrza klawiatury ale co z tego skoro ma on odgórnie narzucone ile jest "na klienta"? Nie neguje faktu, że owszem niektórzy urzędnicy się obijają ale nie każdy taki jest.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 4 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ja 8 3 miesiące temuocena: 100% 

      Pocieszcie się, że na Targówku jest jeszcze gorzej. Tam nawet zapisać się nie można, bo w systemie nie ma terminów na najbliższe miesiące. Ludzie przychodzą i stoją w kolejce godzinami bez pewności, że zostaną załatwieni.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 4 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~olo123 7 3 miesiące temuocena: 91% 

      W tym urzędzie jest potrzebna reorganizacja pracy a nie dodatkowy urzędnik co z tego że będzie dodatkowa osoba jak cała kolejka stoi przez opłaty skarbowe.. Urzędnik siedzi i czeka aż petent wróci z kwitkiem z kasy do której też jest kolejka a wystarczył by terminal płatniczy na stanowisku od rejestracji aut

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 32 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~rumcajs 6 3 miesiące temuocena: 100% 

      Zgadza soe. Ten urzad niby nowoczesny, ale dziala jak jakies archeo.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 15 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kurkawodna 5 3 miesiące temuocena: 100% 

      Jakie to proste, terminal do kart przy stanowisku.. Chyba nie sądzisz że ktoś na to wpadnie? :)

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 20 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Marcin 4 3 miesiące temuocena: 100% 

      @kurkawodna nasze urzędy i instytucje słyną przecież z "doskonałych" rozwiązań , które kompletnie się nie sprawdzają w trakcie zderzenia z rzeczywistością.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 8 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~mqc 3 3 miesiące temu

      jestem słoikiem z małej miejscowości z bardzo wschodniej Polski powiatowej i przyznam, że jak odkryłem, że Ursynów nie ma terminali przy okienkach do obsługi tylko trzeba biegać do kasy to byłem szczerze zaskoczony, że standard na wschodzie tutaj jeszcze nie trafił. Oby to zmienili

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~WN 2 3 miesiące temuocena: 20% 

      Urzędnik w tym czasie rejestruje samochód

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 1 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kurkawodna 1 3 miesiące temuocena: 60% 

      @WN: Co nie znaczy że nie można "piknąć" kartą opłaty w tym czasie, bez kolejki, na miejscu na stanowisku, bo "urzędnik pracuje" w tym czasie.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 3 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.3231 sekundy
    REKLAMAA2 SanGiovanni   01.11.2020 - 30.11.2020