Zamknij

Donos mile widziany.... infolinia do skarg na ZTM

08:53, 15.02.2014 Edyta Piotrowska
Skomentuj EP EP

Można było narzekać, donosić, żalić się i domagać zmian. PiS uruchomiło specjalną infolinię do skarg na komunikacje miejską. Telefony rozdzwoniły się także na Ursynowie. Powodów do narzekań było sporo...

Zmiany tras autobusów, metro - na to najczęściej narzekali mieszkańcy dzielnicy: - Młodzi ludzie proponowali żeby metro jeździło dłużej, starsi aby kursowało częściej. Pojawił się także temat autobusu 195. Mieszkańcy chcieli przywrócić starą trasę. Były też prośby o ustawienie wiat przystankowych przy ulicy Ciszewskiego – wylicza radny Wojciech Zabłocki, który także odbierał telefony.


Wśród zgłoszeń pojawiła się także propozycja, żeby metro jeździło całą dobę. Teraz wszystkie donosy zostaną spisane i skargi trafią tam gdzie powinny: - Dojdzie to drogą interpelacji do burmistrza i prezydent miasta – dodaje Wojciech Zabłocki.

To była już kolejna taka akcja samorządowców. Telefony ze skargami odbierali przez dwa tygodnie. Niektórzy jak mówią odbierali ich po 50 telefonów dziennie.

Haloursynow.pl czeka na Wasze komentarze. Co chcielibyście zmienić w komunikacji miejskiej?

(Edyta Piotrowska)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(1)

Kasia,,,Kasia,,,

0 0

już z tym metrem to trochę przesada. W godzinach szczytu jezdzi co 2-3 min.to za rzadko ???:))) a wieczorami co 7 minut....Kiedyś jezdził autobus raz na godzinę i nikt nie narzekał ... 14:26, 15.02.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo
0%