REKLAMAA1-PizzaSANGIOVANNI-01-11----30-11-2019
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY

    (AŁ/Astaldi)

    Kolejne rondo na Ursynowie przechodzi do historii, przynajmniej na rok. Dziś po godz. 22:00 wykonawca Południowej Obwodnicy Warszawy wprowadza zmiany na skrzyżowaniu Płaskowickiej z Dereniową i Stryjeńskich. Znika wlot z ulicy Stryjeńskich, samochody pojadą bypassem. Pojawią się za to światła.

    Przygotowania do tej zmiany organizacji ruchu trwały od wielu miesięcy. Kierowcy jeszcze przed końcem ubiegłego roku mogli zauważyć, że drogowcy z Astaldi wylewają asfalt na środku ronda przy Stryjeńskich. Później budowlańcy stopniowo zajmowali kolejne pasy ruchu, by przebudowywać instalacje podziemne.

    Dziś wieczorem kolejny etap zmian - najważniejszy dla kierowców. Rondo na skrzyżowaniu ulic Płaskowieckiej, Stryjeńskich i Dereniowej zostanie ostatecznie zlikwidowane, a w jego miejsce wytyczone zostanie tradycyjne skrzyżowanie z sygnalizacją. Zamknięty dla ruchu zostanie wlot ul. Stryjeńskich – ruch będzie odbywał się tymczasową jezdnią, wybudowaną po zachodniej stronie dotychczasowego przebiegu ulicy. Na skrzyżowaniu z bypassem również stanęły światła, które będą sterowały ruchem.

    Bypass przebiega pod blokiem przy Kazury 10, czyli budynkiem położonym najbliżej budowy tunelu POW. Kierowcy wyjeżdżający ul. Stryjeńskich z Ursynowa w kierunku centrum obawiają się korków.

    - Korki będa po horyzont, jeszcze gorsze niż teraz. Rondo upłynniało jazdę, ze skrzyżowaniem i to takim podwójnym może być gorzej - mówi Hubert.

    - Muszą zbudować ten tunel, nie przelecim nad nim, więc niech budują jak najszybciej i zwijają manatki. Jakoś musimy to przetrwać - komentuje inny kierowca Jan.

    Jak będzie w rzeczywistości, o tym przekonamy się w poniedziałkowy poranek. Paradoksalnie, nowe skrzyżowanie Płaskowickiej ze Stryjeńskich wielu kierowcom może ułatwić poruszanie się autem, tym bardziej, że ma ono ograniczoną liczbę ramion, będą światła, a likwidowane rondo wielu jeżdżącym - co tu ukrywać - sprawiało problemy.

    W związku ze zmianą organizacji ruchu ZTM likwiduje przystanek Stryjeńskich 01, który pojawił się w rejonie Kazury wiele miesięcy temu. Okoliczni mieszkańcy zdążyli się już przyzwyczaić, że linie 192 i 504 zatrzymują się pod ich blokami. Od soboty będą tamtędy tylko przejeżdżać. Najbliższy przystanek dla tych linii to Stryjeńskich 53 - przy Dereniowej lub os. Wyżyny na wysokości Belgradzkiej.

    Kiedy kolejny bypass?

    Zgodnie z obietnicami sprzed rozpoczęcia budowy Południowej Obwodnicy Warszawy wykonawca utrzyma przejezdność aut na pozostałych głównych ulicach wylotowych w kierunku południowym, czyli Rosoła i al. KEN. Także w tych miejscach wkrótce powstaną bypassy. Od paru tygodni taki łuk powstaje po wschodniej stronie alei Komisji Edukacji Narodowej. Drogowcy zabrali tam kawałek trawnika i chodnika, by wytyczyć drogę zastępczą. Najpóźniej powstanie bypass wyginający ulicę Rosoła, ale tam prace nad nim jeszcze się nie rozpoczęły. O szczegółach Astaldi poinformuje na co najmniej dwa tygodnie przed ich wprowadzeniem.

    ZMIANY NA STRYJEŃSKICH - OD PIĄTKU, 17 MAJA:

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 103

    • 23
      BARDZO PRZYDATNY
    • 1
      ZASKOCZONY
    • 27
      PRZYDATNY
    • 3
      OBOJĘTNY
    • 1
      NIEPRZYDATNY
    • 19
      WKURZONY
    • 29
      BRAK SŁÓW

    30Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~9uyt 30 5 miesięcy temuocena: 60% 

      Ciekawe co za światły umysł wymyślił tak idiotyczne rozwiązanie. Korki po horyzont, w każdą stronę, moze za wyjątkiem KEN->Puławska po poludniu. Dereniowa korek się robił tuż za kościołem po południu, od stronych Auchan Pileckiego zapchana... I powiedzą "trzeba jakoś to przeżyć" - trzeba było pomyśleć i robić etapami. Na każdym odcinku rozbabrane...

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~krócej znaczy lepiej 29 5 miesięcy temuocena: 100% 

      Mieszkańcy Warszawy i okolic oraz tranzytowe TIR-y, czekają na zakończenie tej budowy. W systemie o którym piszesz trwałaby dużo, dużo dłużej. Skoro POW ma powstać, to zdecydowanie lepiej aby budowa trwała jak najkrócej.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 3 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Korbol 28 5 miesięcy temuocena: 100% 

      I teraz widać jak bardzo potrzebne jest połączenie Belgradzkiej z Pileckiego! Nawet po tymczasowych płytach betonowych

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 5 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kleofas 27 5 miesięcy temuocena: 80% 

      Dziś rano ...te światła zamiast ronda spowodowały wszędzie na dojazdach korki :-(

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~krócej znaczy lepiej 26 5 miesięcy temuocena: 50% 

      Ronda górą nad klasycznymi skrzyżowaniami z sygnalizacją?! :) Przecież "wszyscy" narzekają na ronda!

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 1 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~sad 25 5 miesięcy temuocena: 100% 

      @~TDI w niedziele spotkaliśmy na sacerze starsza panią, taka 80+ - porponuje jej zaproponowac hulajnoge elektryczną. A dla ciebie mam głowadzik...

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 4 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TDI 24 5 miesięcy temuocena: 50% 

      Chętnie skorzystam

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 1 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~hh 23 5 miesięcy temuocena: 69% 

      skutek taki że Stryjeńskich dziś stoi od Wąwozowej :(

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TDI 22 5 miesięcy temuocena: 50% 

      A metro jeździ bidulki

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 3 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~malgosia1973 21 5 miesięcy temuocena: 86% 

      Ja rozumiem, że wszyscy się jakoś w tych nowych warunkach musimy odnaleźć i dla każdej "frakcji" uczestników ruchu musi się znaleźć czas i miejsce, ale danie zielonego światła jednocześnie pieszym przekraczającym ul Płaskowickiej i samochodom skręcającym z bypasa w lewo, właśnie w ul. Płaskowickiej, to zaprawdę przedni pomysł. Przy ograniczonym ruchu weekendowym kierowcy nie dawali sobie z tym rady, a przepływ samochodów na jednej zmianie świateł był 4, ewentualnie 5. Dobrze, że jutro nie muszę sprawdzać, co tam się będzie działo rano ...

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~MX 20 5 miesięcy temuocena: 100% 

      A pieszym coraz dalej do domów po zlikwidowaniu przystanku Stryjeńskich01 i kolejne obejścia

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TDI 19 5 miesięcy temuocena: 36% 

      Hulajnoga elektryczna powinna pomóc.Otworzcie się Państwo na nowości:)

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 5 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~C 18 6 miesięcy temuocena: 6% 

      Nie będę jeździł metrem z motłochem, jeśli stać mnie na samochód.

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 4 58 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jaro 17 6 miesięcy temuocena: 98% 

      Wiesz, mógłbym napisać, że nie będę jak motłoch stał w korkach, które widzę idąc spokojnie do metra.... Ale nie napiszę, bo po co eskalować takie gównoburze ;-)

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 50 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~C 16 6 miesięcy temuocena: 56% 

      Nie będę jeździł autem jak jakiś debil 25 minut, skoro mogę zatłoczonym metrem, wystając na przystankach z dwiema przesiadkami tylko godzinę, żeby przejechać aż 10 km. W końcu nie mam żadnych obowiązków, mieszkam z żoną i dziećmi u mamusi, wszystko już mam pod nos podstawione jak wracam, jest gitesik, polecam.

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 34 27 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~C 15 6 miesięcy temuocena: 65% 

      Tylko mi nie mów Jaro, że się dałeś nabrać na ten jego trollowaty wpis, który ma niby nastawiać przeciw kierowcom. Jak ktoś może jeździć metrem to niech jeździ. Ja też jeździłem jak pracowałem w Centrum. Teraz pracuje na Okęciu, więc jak widzę te debilne wpisy o błogosławionym wpływie tej jednej linii metra z ogonkiem, do tego obrażające innych, to niestety, tylko typ jak o oderwany od codziennych realnych obowiązków może pisać takie bzdety.

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 32 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jaro 14 6 miesięcy temuocena: 91% 

      Zgodnie z zasadą: żyj i pozwól żyć... Jeden autem, drugi metrem, trzeci rowerem. A władze cisnąć na rozbudowę systemu transportu publicznego. No i w zasadzie na tym powinniśmy zakończyć, ale zawsze trafia się ktoś, kto musi na forum dawać upust własnym fobiom (jawnym i utajonym)... Ktoś wszędzie widzi wieśniaków (węszy swój swego?), inny za całe zło obwinia tych, co przez Ursynów tranzytem. Są też i tacy, wg których za całe zło świata odpowiadają rowerzyści... I gównoburza trwa. A może to tak celowo? Dziel i rządź. Metoda, jak na najwyższych szczeblach: skłócić ich nawzajem, niech mają używanie. Wtedy władza ma spokój... Ale co ja tam wiem...

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 32 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pol 13 6 miesięcy temuocena: 26% 

      Buraczyno. To ty jesteś motłochem. Ułomny mały człowieczku. Jesteś zerem . Ułomny umysłowo. Kolegów to ty pewnie nie masz.

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 6 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~m jak metro - podpowiem 12 6 miesięcy temuocena: 79% 

      Z motłochem? A dlaczegóż to? Przeciez metro to kręgoslup komunikacyjny stolicy. Ale jak czujesz sie lepszy siedzac w korku w jakimś kompakciku 1,6 to spoko - tylko nie blokuj lewego pasa i sygnalizuj zawczasu manewry.

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 11 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~miko 11 6 miesięcy temuocena: 58% 

      bypass? A ni buspas?

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 19 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~PaniOdPolaka 10 6 miesięcy temuocena: 43% 

      nie, ignorancie

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 16 21 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~slakuc 9 6 miesięcy temuocena: 62% 

      Duża część kierowców to mieszkańcy Powsina, Konstancina, etc. Owszem, lepiej gdyby zostawiali samochody (a z tych miejscowości autobusem do metra nie dojedziesz) i wsiadali do metra. Tylko, że na Kabatach nie ma park&ride. Więc kierowcy jadą dalej bo najbliższe są już za płaskowickiej. Jak, więc mają nie stać w korku jak idioci?

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 29 18 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Anatol 8 6 miesięcy temuocena: 48% 

      Jak to nie dojedziesz? Nie kursują aby jakieś linie z konstancina do m kabaty?

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 27 29 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jot 7 6 miesięcy temuocena: 58% 

      Na Kabatach cały parking Tesco jest zastawiony od rana do późnego popołudnia samochodami przyjezdnych do metra. To samo z okolicznymi uliczkami osiedlowymi. Parking P&R na Stokłosach jest zazwyczaj prawie pusty, wolne miejsca są też na P&R Ursynów, a zastawione są parkingi pod blokami, bo przecież trzeba zaparkować 3 m od wejścia do metra, a od P&R jest pewnie z 50 m dalej i taki hrabia z WGR czy WPI już tyłka nie może ruszyć. A komunikację (autobusy) z metrem to chyba Wilanów, Powsin i Konstancin ma teraz lepszą niż niektórzy mieszkańcy Ursynowa.

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 18 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jaro 6 6 miesięcy temuocena: 92% 

      Żeby P&R miał sens, nie może być w środku osiedla. Ludzie sami pokazują, gdzie powinny być zlokalizowane tego rodzaju inwestycje. Kabaty to jedna z takich lokalizacji - obrzeże miasta, początek linii metra. Ale Kabaty są zabudowane i się jeszcze dogęszczają, dlatego tam nie powstanie P&R. Powstaje za to np. przy Dworcu Południowym i w mojej ocenie nie ma to sensu. Rano największy korek jest na Puławskiej i jeśli ktoś już dojechał autem tą Puławską do Dworca, to dalej też pojedzie śmiało. Jak by na wysokości Lasu Kabackiego zobaczył korek po horyzont i obok zapraszał go parking i linia metra/kolejka, to by się przynajmniej zastanowił... Zobaczcie sobie parking przy PKP Piaseczno - to jest przykład dobrej lokalizacji dla P&R.

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 23 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Korbol 5 6 miesięcy temuocena: 65% 

      Ludzie chcą połączenia Belgradzkiej z Pileckiego, ale chuk to władzę obchodzi, niech stoją i przepalają paliwo, mamy z tego akcyzę!

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 64 34 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jaro 4 6 miesięcy temuocena: 38% 

      Ale są też ludzie, którzy nie chcą połączenia Belgradzkiej z Pileckiego. I rolą władzy jest ważyć interesy/wolę obu grup. I władza to robi. I póki co górę widać bierze głos przeciwników połączenia. I władza się nie kryła z tym, że bliższe jest jej nie robienie łącznika. Zatem, czy to oznacza, że władzy coś nie obchodzi, czy też, że władza zajęła stanowisko?

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 33 54 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~B 3 6 miesięcy temuocena: 43% 

      Metrem trzeba jeździć, a nie stać w korku jak idiota

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 37 49 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~I 2 6 miesięcy temuocena: 41% 

      Metro + tramwaje + autobusy.

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 16 23 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Warszawiak 1 6 miesięcy temuocena: 32% 

      Mów za siebie , a nie za ludzi . Ja nie chcę tego połączenia , bo jeszcze więcej samochodów będzie jeździć przez Ursynów tranzytem .

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 7 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.293 sekundy
    REKLAMAA2-AUCHAN----DODATKOWO