Zamknij

Fulfilment obsługi sklepów internetowych – dlaczego się opłaca?

16:36, 03.03.2022 Redakcja Haloursynow.pl Aktualizacja: 16:38, 03.03.2022
Skomentuj mat. prasowe mat. prasowe

Zastanawiasz się nad tym, czy założyć działalność w branży e-commerce i wiesz, że przydałoby Ci się wsparcie na początek? A może prowadzisz już sprzedaż online, ale potrzebujesz dodatkowej pomocy? Decydując się na outsourcing, w obu przypadkach możesz osiągnąć wiele wymiernych korzyści. Wyjaśniamy, na czym polega fulfilment obsługi sklepów internetowych oraz dlaczego warto się na niego zdecydować!

Fulfilment obsługi sklepów internetowych – na czym polega?

Fulfilment to outsourcing części zadań związanych z prowadzeniem działalności e-commerce. Obsługa sklepów internetowych profesjonalnie realizowana przez zewnętrzną firmę jest znacznym odciążeniem. W ramach takiej współpracy można przechowywać towary w odpowiednio przystosowanych przestrzeniach magazynowych, doglądanych przez wykwalifikowanych pracowników. Do tego powierza się specjalistom wszystkie działania logistyczne związane z realizowaniem zamówień – ich kompletowaniem, pakowaniem oraz wysyłaniem do klientów.

Dodatkowo fulfilment pozwala zyskać kompleksową pomoc w innych ważnych kwestiach, związanych z np. księgowaniem płatności, dbaniem o UX (np. brandowaniem paczek, insertingiem) czy nawet Obsługą Klienta (zwrotami, wymianami, reklamacjami itp.). W ten sposób w praktyce przekazuje się wszystkie zlecenia zewnętrznym podmiotom, które są już od razu idealnie zorganizowane i przystosowane do szybkiej pracy.

Dlaczego warto zdecydować się na outsourcing obsługi sklepu internetowego?

Outsourcing obsługi sklepu internetowego to niezwykle wygodne, bezpieczne i opłacalne rozwiązanie. Dzięki niemu można zaoszczędzić sporo czasu oraz pieniędzy, które normalnie trzeba by przeznaczyć m.in. na wynajem/zakup oraz wyposażenie i obsługę magazynu. Przy okazji minimalizuje się ryzyko błędów, które często popełnia się przy zakładaniu nowej działalności. Współcześnie klienci kupujący on-line mają wysokie wymagania nie tylko co do czasu realizacji zamówienia, ale też m.in. poziomu Obsługi Klienta czy nawet wyglądu przesyłek. Jeśli chce się rozwijać swój sklep i sprawnie zdobyć rozpoznawalność oraz przychylność klientów, warto skorzystać z doświadczenia specjalistów.

Kiedy magazynowaniem i logistyką zajmuje się zewnętrzna firma, można skupić się na innych ważnych sprawach, np. tworzeniu strategii marketingowej. W ten sposób zyskuje się też dodatkowe środki, ponieważ przy fulfilmencie płaci się jedynie za faktycznie wykorzystywane miejsce w magazynie oraz zrealizowane zamówienia. W ogólnym rozrachunku usługa ta jest tańsza, a do tego minimalizuje ryzyko strat związanych z ewentualnymi niedociągnięciami czy potknięciami.

Masz dylemat, czy powinieneś założyć sklep internetowy i zastanawiasz się, jak możesz zyskać niezbędną pomoc na start? Wiele cennych informacji znajdziesz w tym artykule: https://packfully.pl/czy-warto-otworzyc-sklep-internetowy-w-2022-roku/.

Komu zlecić fulfilment?

Fulfilment obsługi sklepu internetowego powinno się zlecić firmie z wieloletnim doświadczeniem, która zapewnia kompleksowe wsparcie. Taka usługa może być ogromnym ułatwieniem oraz często przyczynia się do dynamicznego rozwoju działalności, ale wiąże się z dużą dozą zaufania. Z tego względu najlepiej wybrać sprawdzone, polskie przedsiębiorstwo, specjalizujące się w outsourcingu usług związanych z branżą e-commerce.

Jedną z najlepszych firm na rynku jest PackFully. Nie tylko profesjonalnie wykonuje wszystkie powierzone zadania, ale też proponuje wiele usprawnień i ulepszeń, zgodnych z aktualnymi trendami na rynku oraz oczekiwaniami klientów. Pełną ofertę można sprawdzić na: https://packfully.pl/.

(REKLAMA)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%