REKLAMAA1-ENELMED---15-07----15-10-2020
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    wydrukuj podstronę do DRUKUJ28 lipca 2020, 09:12 komentarzy 50

    (facebook.com/bazareknadolku)

    Pomysł zmiany lokalizacji bazarku "Na Dołku" wywołał burzę. Propozycja radnego Otwartego Ursynowa, by przenieść go w okolice Natpollu jest ostro krytykowana przez opozycyjnych radnych z Projektu Ursynów.

    Plan zakładał, że po zakończeniu budowy tunelu Południowej Obwodnicy Warszawy bazarek "Na Dołku" wróci na stare miejsce, czyli skrzyżowanie al. KEN z ul. Braci Wagów. Piotr Skubiszewski, radny Otwartego Ursynowa, zaproponował ostatnio przeniesienie najpopularniejszego w dzielnicy targowiska w pobliże zbiegu ulic Rosoła i Płaskowickiej - obok Natpollu.

    Złamana obietnica?

    Pomysł rozgrzał ursynowskie fora internetowe do czerwoności. Ostro krytykują ją społecznicy związani z lokalnym stowarzyszeniem Projektem Ursynów, które nie wyobraża sobie bazarku w miejscu, gdzie planowano wrotkowisko i boisko w przyszłym Parku nad POW. Właśnie takich obiektów chcieli mieszkańcy podczas konsultacji społecznych dotyczących parku, przeprowadzonych w 2016 roku.

    - To jest łamanie ówczesnych ustaleń, dlatego ten pomysł jest ogromnym zaskoczeniem. Mieszkańcy już się wypowiedzieli i ustalona wówczas koncepcja powinna być wiążąca. Nie jest też prawdą, że bazarek obok Natpollu nie będzie uciążliwy. Mieszkańcy apartamentowca przy Lanciego są tym oburzeni. Kupowali mieszkania z myślą, że nie będą mieli pod oknami bazarku, a teraz chce im się go zbudować. Innym z kolei obiecano boisko i wrotkowisko - mówi Maciej Antosiuk z Projektu Ursynów.

    powyżej: zrzut z koncepcji Parku nad POW w okolicy Natpollu, K. Łowicka 2016, źródło: urząd dzielnicy. Naniesienia graficzne od redakcji

    Radnego wspierają w mediach społecznościowych mieszkańcy, którzy jak łatwo się domyślić nie wyobrażają sobie nowej lokalizacji bazarku. - Zaraz obok Natpollu jest budynek mieszkalny. Na pewno mieszkańcy byliby "wniebowzięci" mając pod domem coś takiego - napisał pan Igor.

    - Chamska zagrywka ignorująca konsultacje mieszkańców z 2016 r. W miejscu gdzie radny widzi teraz bazarek zaplanowane jest wrotkowisko i boiska. Nie zgadzam się by je pomijać - dodaje Hanna Wróbel.

    "Wyniki konsultacji to nie świętość"

    Projekt Ursynów przedstawił kontrpropozycję dla pomysłu Otwartego Ursynowa.

    - Ciekawym rozwiązaniem byłoby stworzenie tylko weekendowego targowiska na parkingu pod urzędem dzielnicy, gdzie jest mnóstwo miejsca, tuż obok znajduje się stacja metra, a w bezpośrednim sąsiedztwie nie ma bloków. Z pewnością bazarek pod oknami urzędników byłby najlepiej sprzątanym targowiskiem w Warszawie - mówi radny Antosiuk.

    Dla Piotra Skubiszewskiego to pomysł z wielu względów nie do przyjęcia, mimo że jego ugrupowanie proponowało ratuszowy parking na tymczasową lokalizację bazarku już w 2017 roku, a sprzeciwiało się bazarkowi na pętli autobusowej przy Benedykta Polaka, gdzie istnieje do dziś.

    - Od tamtego czasu wiele się zmieniło. Mamy teraz Ursynowskie Centrum Kultury oraz organizowane na parkingu cyklicznie Targi Zdrowej Żywności oraz Garażówki. Rozumiem, że jak ktoś z Lanciego dowiedział się o możliwości przesunięcia bazarku to pojawiły się emocje, ale można to wszystko dobrze zaprojektować. Poza tym wyniki konsultacji to nie świętość. Jak są racjonalne argumenty to należy je rozważyć - przekonuje Skubiszewski z Otwartego Ursynowa.

    I tak jak jego adwersarz może liczyć na wsparcie podobnie myślących ursynowian. - Bardzo instrumentalne powoływanie się na konsultacje społeczne. Wręcz użyję słowa "manipulacja". Rozpoczynając budowę tunelu obiecywano, że bazarek powróci w stare miejsce i będzie miał zbudowaną całą nową infrastrukturę, która podniesie jakość techniczną i estetyczną bazarku. Mówienie dziś o weekendowym bazarku przed ratuszem to zaprzeczenie ówczesnym obietnicom i - co gorsza - jest to pierwszy krok do likwidacji miejsca na bazar na Ursynowie - komentuje pan Mikołaj.

    Kupcy milczą

    Kupcy nie zabierają w tej dyskusji głosu, przyznając jednocześnie, że są gotowi na przenosiny, ponieważ obszar przy ul. Braci Wagów, jest mniejszy od oczekiwanego. To zaledwie jedna czwarta dawnej powierzchni. Przy ul. Rosoła liczą na wygospodarowanie większej przestrzeni do handlu i parkowania samochodów.

    Nie złożyli jednak w tej sprawie żadnego oficjalnego wniosku. Czekają na propozycje ratusza. Ten z kolei daje zielone światło do zmian, ale czeka na... propozycje kupców.

    Mieszkańcy będą mogli szerzej zabrać głos podczas kolejnych konsultacji społecznych, które mają się odbyć w przyszłym roku. Zorganizuje je Zarząd Zieleni m.st. Warszawy przed przygotowaniem ostatecznego projektu architektonicznego parku nad POW, którego częścią ma być bazarek.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 210

    • 64
      BARDZO PRZYDATNY
    • 35
      ZASKOCZONY
    • 47
      PRZYDATNY
    • 14
      OBOJĘTNY
    • 5
      NIEPRZYDATNY
    • 26
      WKURZONY
    • 19
      BRAK SŁÓW

    50Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~Mieszkaniec lokalny 50 5 dni temuocena: 100% 

      Lokalni rolnicy.? A skąd oni przyjechali skoro całe rolnictwo jakie znajdowało się od miasteczka wilanow po zawady i kepe okrzewska zostało sprzedane i w 3/4 za budowane pozostała część jest ukierunkowana jest na ziemniaki i kapustę opryski reszta tych warzyw pochodzi z bronisz jabłka z grojca a majty i spodnie z Chin co tu wspierać?

      Edytowany: 5 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~rumcajs 49 17 dni temuocena: 80% 

      Moze skorzystac z okazki i wreszcie wyrzucic ten syf z Ursynowa? Juz starczy tego brudu, smrodu i ogolnego syfu w centrum dzielnicy.

      Edytowany: 16 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 20 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mieszkańcy okolic Bazarku z długim stażem 48 17 dni temuocena: 32% 

      A my nie chcemy śmierdzącej autostrady z 6 pasami ruchu, 150- tysiącami pojazdów przejeżdżających w ciagu doby, spalin, drgań mechanicznych, ciągłych awarii i wypadków w tunelu i związanych z tym wielu problemów. Bazarek nam nie przeszkadza, kupujemy od wielu lat owoce i warzywa od lokalnych producentów żywności.

      Edytowany: 17 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 23 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kon 47 17 dni temuocena: 38% 

      Trzeba byli kupic mieszkanie gdzies indziej

      Edytowany: 17 dni temu

      oceń komentarz 8 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~CarCar 46 13 dni temuocena: 100% 

      Od lokalnych producentów kupujecie, ech naiwniacy. Autostrada, jak ją nazywacie, będzie 10 metrów pod ziemią. Proponuję tam również umieścić śmierdzący i pełen śmieci bazarek.

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 4 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Łotr23 45 17 dni temuocena: 42% 

      Takie osoby, jak Antosiuk (faszysta), Pomianowski (człowiek z teflonu) chcą zniszczyć bazarek, bo ważniejsze są dla nich polityczne gierki.

      Edytowany: 16 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Szarak 44 17 dni temuocena: 75% 

      Najlepsze miejsce na bazarek to parking pomiędzy urzędem dzielnicy a nowo powstałym domem kultury. 1. Łatwa dostępność dla seniorów autobusem i metrem. 2. Utwardzona nawierzchnia i oświetlenie terenu- tylko namioty przenieść 3. Wreszcie przyjazne sąsiedztwo - urząd dzielnicy lubi bazarek od lat. 4. Zamkniecie parkingu zmusi interesantów do korzystania z transportu publicznego o co władzom miasta chodzi. 5. Pracownicy DK i urzędu zyskają możliwość zakupu produktów najwyższej jakości po atrakcyjnych cenach. 6. Placowe mogło by zasilić kasę dzielnicy, a nie firmę prowadzącą bazarek (zakładam że fachowcy z działu nieruchomości urzędu spokojnie mogliby administrować tym placem mając go tuż pod nosem) Czy ktoś widzi jakieś minusy? Jest konieczne, aby bazarek choć przez rok działał w najbliższym otoczeniu urzędu dzielnicy. Tylko w ten sposób władze mogą zrozumieć czym jest bazarek i zacząć podejmować racjonalne decyzje odnośnie jego dalszej lokalizacji.

      Edytowany: 17 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 27 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Łotr23 43 17 dni temuocena: 67% 

      Ci którzy zgłosili ten pomysł kilka lat temu powiedzieli, że to niemożliwe. Robią sobie jaja z mieszkańców. Kilka lat temu, takie rozwiązanie proponował Skubi, Bartek i Lenar. Hipokryzja w wykonaniu faszysty Antosiuka.

      Edytowany: 17 dni temu

      oceń komentarz 8 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Gregory 42 17 dni temuocena: 64% 

      Wielu z nas lokalizacja tego tzw. bazarku nie odpowiada . Uprzejmie proszę tych, którzy go chcą o wskazanie miejsca zorganizowanie tego ,,szczęścia".

      Edytowany: 17 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 16 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Tadek 41 18 dni temuocena: 55% 

      A moze tak mala ankiete (nawet w haloursynow.pl), czy bazarek jest wogole potrzebny na Ursynowie? Moze ten na Kabatach (Wawozowa) wystarczy, jak sie tam posprzata i odpowiednio zagospodaruje? NIech sprzedajacy placa za dzierzawe i po sprawie. Ilosc kupujacych zaswiadczy, czy rzeczywiscie jest bazarek potrzebny (ani prosto z pola, ani niskie ceny)...

      Edytowany: 17 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 16 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Boom 40 18 dni temuocena: 37% 

      A tłumy klientów nie przekonują Cię?

      Edytowany: 17 dni temu

      oceń komentarz 18 31 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Koszałkikocopałkikiempy 39 17 dni temuocena: 69% 

      Boom... Jedz gów..o miliardy much nie mogą się mylić.

      Edytowany: 17 dni temu

      oceń komentarz 29 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Olszar 38 18 dni temuocena: 74% 

      Skubiszewski i te jego genialne pomysły . Co jeden to lepszy .Szkoda gadać. Mam pomysł . Pytanie gdzie mieszka ten Pan ?. To pod jego blokiem / domem/ segmentem proponuję zrobić bazarek. Kto jest za ?

      Edytowany: 17 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 40 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Władysław 37 18 dni temuocena: 66% 

      Ja już straciłem nadzieję w radnych i burmistrza Ursynowa. Popadłem w apatię. Jest mi już wszystko jedno. Napiszemy tu miliard słów, a i tak nikt na to nie zwróci żadnej uwagi. Zrobią z nami co będą chcieli.

      Edytowany: 18 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 19 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kon 36 17 dni temuocena: 44% 

      To sa komentarze pod artykulem a nie konsultacje spoleczne. Chcesz sie wypowiedziec to idz na jakies spotkanie gdzie bedzie o tym dyskusja.

      Edytowany: 17 dni temu

      oceń komentarz 4 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Skaj 35 18 dni temuocena: 56% 

      Czy bazar na Ursynowie jest konieczny? Skoro ma być powodem wiecznych przepychanek i pyskówek, chyba nie ! W dobrze skomunikowanym z Ursynowem Konstancinie jest duże targowisko i do tego wiele tańsze.

      Edytowany: 18 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 39 31 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~tosika 34 18 dni temuocena: 86% 

      Przenieść autostradę POW!

      Edytowany: 17 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 42 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~mela 33 18 dni temuocena: 62% 

      nie chcę żadnych śmierdzących bazarków w okolicy

      Edytowany: 17 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 29 18 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~aniaK 32 18 dni temuocena: 65% 

      Szambelan wam pomoże. Lider demokratycznej opozycji musi mieć na względzie głownie dobro społeczne, musi wspierać dialog, tolerancję i społeczną empatie także dla biednych który robią zakupy w takich miejscach.

      Edytowany: 18 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Świetna_lokalizacja 31 18 dni temuocena: 56% 

      Rafik Trzaskowski kocha Bazarek na Dołku. Rozwodził się o nim na wiecach wyborczych, więc idealnym miejscem będzie Park Moczydełko, zwłaszcza, że po drugiej stronie Stryjeńskich jest drugi bazarek. Będzie duże Centrum Bazarowe.

      Edytowany: 18 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 20 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kurkawodna 30 18 dni temuocena: 57% 

      Chcecie śmierdzących bazarków to wracajcie do siebie na wiochę. Tutaj i tak nic nie kupicie od lokalnego rolnika tylko to samo co w marketach z bronisz.

      Edytowany: 18 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 31 23 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Bartłomiej 29 18 dni temuocena: 81% 

      No no.. na wsi to raczej nie śmierdzi. A że niektórzy próbują zaadoptować rozwiązania że widzi które tam są OK do miasta gdzie się nie sprawdzają to inny temat.

      Edytowany: 18 dni temu

      oceń komentarz 13 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ixyz 28 17 dni temuocena: 50% 

      kontra , jak czegoś nie wiesz to nie wypowiadaj sie ty @kurko wodna od siemiu bolesci

      Edytowany: 16 dni temu

      oceń komentarz 1 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Sąsiad Natpolu 27 18 dni temuocena: 62% 

      jak zwykle pada "wspaniały" pomysł" radnego Lenarczyka- szkoda, tylko, że ma pamięć krótką,( a może brak doinformowania), że mieszkańcy wokół Natpolu nie chcieli żadnego bazarku, a teraz wyskakuje jak Filip z konopii i na siłę chce nas uszczęśliwić.Szkoda, że to już nie jest tylko banał z gatunku śmieszne, to tragiczne, że ludzie tego pokroju w ilości kilku osób, mogą dosłownie zatruć swoimi pomysłami życie wielu setek rodzin

      Edytowany: 15 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 21 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~~gonzo 26 18 dni temuocena: 82% 

      Bazar TYLKO weekendowy np. do max. godziny 15!W tygodniu hula tam wiatr i nikt tam nie kupuje bo i nie ma kto sprzedawać.Straszą tam tylko puste obleśne namioty,skrzynki i wraki samochodów, a teren niepotrzebnie zmarnowany.Potrzebny jest park, tereny zielone, miejsce wypoczynku.Od lat Ursynów słynął z dużej ilości zieleni,parków,podwórek.Obecnie to"betonoza",zamknięte osiedla i brak rozwoju. Jest ogromna okazja aby zrobić na Ursynowie coś wspaniałego.Na całości pasa nad tunelem(od Puławskiej do skarpy)zrobić park,ścieżki rowerowe,alejki spacerowe,ławki,boiska,nasadzić dużo drzew.Zrobić miejsca do odpoczynku,spacerów,relaksu,zabawy.Zrobić tężnie,fontanny,place zabaw,miejsca na piknik.Na Ursynowie brak jest takich miejsc-poza bażantarnią,Kopą Cwila,fontanna,tężnia przy M.Stokłosy. Należało by zrobić dla Ursynowa coś wielkiego,na lata aby przywrócić symbol zieleni Ursynowa. Coś na wzór CentralParku w NY.Polecam zobaczyć park Bajka w Błoniu.Ursynów nie powinien zmarnować takiej szansy.

      Edytowany: 16 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 58 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Boom 25 18 dni temuocena: 38% 

      Jasne, biedny ten Ursynów, żadnej zieleni, żadnych drzew i ten idiotyczny Las Kabacki wszystko zasłania. No i człowiek ciągle się potyka o te targowiska. Za dużo ich jest. wszystko zaorać i posiać trawę. Proponuję zacząć od ścieżek rowerowych, bo i tak są używane tylko kilka miesięcy w roku.

      Edytowany: 17 dni temu

      oceń komentarz 28 46 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~fro 24 18 dni temuocena: 61% 

      POPIERAM!

      Edytowany: 18 dni temu

      oceń komentarz 17 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mr no 23 18 dni temuocena: 48% 

      do boom: chciałeś napisać " bo są mniej używane kilka misięcy w roku "

      Edytowany: 18 dni temu

      oceń komentarz 11 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~abc123 22 18 dni temuocena: 57% 

      Gonzo sam podałes idealne rozwiązanie wekendowy bazarek w parku, BRAWO!!!!!!!!!!!!!!

      Edytowany: 18 dni temu

      oceń komentarz 12 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Boom 21 18 dni temuocena: 26% 

      "Coś na wzór CentralParku w NY." Tak, zróbmy to na miejscu Lasu Kabackiego. Chyba nie znasz historii powstania Central Parku.

      Edytowany: 17 dni temu

      oceń komentarz 8 23 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Natolin44 20 17 dni temuocena: 33% 

      Ścieżki rowerowe? Boom - oderwij swój tyłek od samochodowego siedzenia - też byś trochę pojeździł na rowerze :-)

      Edytowany: 17 dni temu

      oceń komentarz 2 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Curveroc 19 18 dni temuocena: 66% 

      Ogrodnik Skubiszewski znowu szaleje! Człowieku, uszanuj głos mieszkańców wyrażony przed kilkoma laty w trakcie konsultacji społecznych i przestań siać ferment!!

      Edytowany: 18 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 19 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Koszałkikocopałkikiempy 18 18 dni temuocena: 79% 

      Zdewastowane jezdnie, bo autobusy mają na nich krańce bo bazar Kempa klepnął na pętli. Zdewastowane trawniki, chodniki bo bazar. Podrzucane śmieci do okolicznych śmietników z bazar itd, itp. Wiecie dlaczego Kempa nie zgadza się na weekendowy bazar na ratuszowym parkingu?. Bo ten syn będzie miał pod oknami. A tak to w dudzie ma, że inni mają. Partyjniany interes postawił ponad dobrem mieszkańców. Ktoś, kto powinien dbać o dzielnicę sam, swoimi decyzjami znacząco przyłożył się do jej zdewastowania.

      Edytowany: 18 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 56 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~sklepowa 17 18 dni temuocena: 64% 

      Czas zlikwidować to dziadostwo

      Edytowany: 18 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 49 28 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Boom 16 18 dni temuocena: 57% 

      Oczywiście. I zastąpić wieloletnią zabudowę tymczasową nowoczesnymi rozwiązaniami. Takie targowiska są na całym świecie dla lokalnych producentów.

      Edytowany: 18 dni temu

      oceń komentarz 27 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Bartłomiej 15 18 dni temuocena: 92% 

      @Boom to niech handlarze kupią lub wydzierżawią teren, poniosą koszty uzbrojenia terenu, budowy hali, ochrony, sanitariatów itp. Chętnych nie będzie. Tak jak na bazarku na Kabatach gdzie szkoda im kilkuset złotych na odświeżenie. Nikt im nie broni otworzyć też sklepów.

      Edytowany: 18 dni temu

      oceń komentarz 24 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Boom 14 18 dni temuocena: 48% 

      Nikt nie może kupić terenu nad tunelem. A po drugie to zdaje się, że płacili za dzierżawę terenu na starym miejscu. I nie widzę sensu budowy hali, a jedynie stałych elementów bazaru jak utwardzenie terenu, zadaszenie, sanitariaty, ogrodzenie, śmietniki, etc. Takie były plany na stałą lokalizację bazarku po zakończeniu budowy POW. Coś na wzór targowiska projektowanego w Falenicy.

      Edytowany: 18 dni temu

      oceń komentarz 11 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~bartłomiej 13 18 dni temuocena: 67% 

      @ Boom napisałem przecież "lub wydzierżawią"! Tylko nie jakieś śmieszne pieniądze. Mogą nawet dostać zniżkę ale od ceny rynkowej, która za wynajęcie tak dużego terenu i w takim miejscu będzie olbrzymia. A oni nie będą nawet chcieli pokryć kosztów uzbrojenia terenu i tych o których napisałeś.

      Edytowany: 18 dni temu

      oceń komentarz 10 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Boom 12 18 dni temuocena: 40% 

      Bartłomiej, czy Ty jesteś przedstawicielem właściciela gruntu, czyli Skarbu Państwa, czy przedstawicielem handlowców z bazarku? Bo wypowiadasz się tak kategorycznie jakbyś reprezentował wszystkie strony, łącznie z mieszkańcami.

      Edytowany: 18 dni temu

      oceń komentarz 6 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Bartłomiej 11 18 dni temuocena: 60% 

      @Boom oczywiście nie jestem niczyim reprezentantem. Mam swoje zdanie i je wyrażam. Podobnie jak Ty. Nie ma zresztą kogoś takiego jak reprezentant mieszkańców, bo wśród nich jest wiele sprzecznych spojrzeń. Natomiast każdy z nas powinien czuć się trochę reprezentantem Skarbu Państwa, miasta czy gminy. W końcu to nasz wspólny majątek. I nasz obywatelski obowiązek. I powinno nam zależeć, by nie dotować z niego nie potrzebujących tego grup społecznych. Pozdrawiam!

      Edytowany: 18 dni temu

      oceń komentarz 6 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Boom 10 18 dni temuocena: 62% 

      Hmm, to ciekawe, szczególnie patrząc przez pryzmat tych licznych dzikich stoisk z warzywami i owocami prowadzonymi przez obcokrajowców, głównie przy wyjściu z metra. Widać, że to ci akurat nie przeszkadza, ale szansa na zrobienie miejsca handlu z prawdziwego zdarzenia już tak. A jeszcze dziwniejsze jest to, że wiesz jaki powinien być czynsz i że handlowcy nie chcą za nic zapłacić. Skąd to wiesz? Jak to możliwe, że w Wawrze może być nowoczesny bazarek, a na Ursynowie nie?

      Edytowany: 17 dni temu

      oceń komentarz 8 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Bartłomiej 9 18 dni temuocena: 62% 

      @Boom a na jakiej podstawie wnioskujesz, że nie przeszkadzają mi dzikie stoiska? Swoją drogą to wolę je niż bazar. Oczywiście nie powinny to być dzikie miejsca, powinni pozostawić po sobie porządek i płacić podatki. Że tzw. kupcy nie chcą płacić to oczywiste. Poczytaj artykuły na HU o bazarku na Kabatach.

      Edytowany: 18 dni temu

      oceń komentarz 8 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Stefna 8 18 dni temuocena: 81% 

      Śmietnisko i brud w samym centrum Ursynowa. Latające papiery, koszmarne namioty, porozjeżdżane trawniki, autobusy parkujące na ulicy, ceny i jakość jak w markecie, warunki sanitarne żadne. Jeżeli jest potrzeba i są zainteresowani OK niech będzie weekendowe targowanie. Posprzątane po sobie po zakończonym handlu. Jeżeli muszą, chcą handlować kupić plac wybudować halę i sprzedawać. Pozbawmy naszą dzielnicę boisk, parku i zróbmy bazar z latającymi papierami bo tak chcą kupcy.

      Edytowany: 18 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 50 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~abc123 7 18 dni temuocena: 43% 

      Tutaj nie ma nad czym debatować, skoro raz się powiedziało że wracamy na stare miejsce to wracamy!!!! Obiecane to było Obywatelom więc słowa trzeba dotrzymać. Nawet dzieci w przedszkolu o tym wiedzą że nie rzuca się słów na wiatr.

      Edytowany: 18 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 29 38 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Bartłomiej 6 18 dni temuocena: 61% 

      Problem bazarku od lat nie schodzi z wokandy. A po on komu? Niech panowie handlarze kupią lub wynajmą sobie lokale i handlują. A nie roszczenia wobec miasta by umożliwili im biznes. Mi bazarek całkowicie niepotrzebny.

      Edytowany: 18 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 46 30 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mr no 5 18 dni temuocena: 50% 

      Na szczęście nie jesteś najważniejszy, takie bazarki są na całym świecie, nie w takich metropoliach jak szare blokowisko Ursynow

      Edytowany: 18 dni temu

      oceń komentarz 18 18 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 4 4 dni temu

      ~Bartłomiej, po pierwsze" panowie handlarze" wynajmują lokale, płaca (placili) dzierżawy. Ja osobiscie lubie ogórki kiszone od znajomego ROLNIKA na tym bazarku. A po drugie- MNIE "bazarek całkowicie niepotrzebny", niedouczony tłuku (chłopie małorolny...co budy nie chcieli dać na "bazarku"? czy słoiki sie potłukły więc zostałeś w Warszawie? niestety...

      Edytowany: 4 dni temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Karolu 3 18 dni temuocena: 59% 

      Antosiuk to ten od rasistowskich treści? A on nie zrezygnował z bycia radnym? Wstydu nie ma jak Guzial

      Edytowany: 17 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 17 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Otraw 2 18 dni temuocena: 47% 

      Jakich rasistowskich tresci?

      Edytowany: 18 dni temu

      oceń komentarz 7 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ursynowianin 1 18 dni temuocena: 50% 

      @ co to za idiotyczne oskarżenia ?

      Edytowany: 18 dni temu

      oceń komentarz 5 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.2338 sekundy
    REKLAMAA2-SanGiovanni—01-08—-31-08-2020