Zamknij

Gigantyczny korek na Stryjeńskich. Budowa tunelu zamknęła ważny przejazd

10:51, 24.09.2018 Anna Łobocka Aktualizacja: 11:11, 24.09.2018
Skomentuj AŁ

To była droga przez mękę, kto dziś wyjechał z Kabat czy Natolina w stronę centrum o tej samej porze co zwykle, stał w bardzo długich korkach. Tak zapchanej ulicy Stryjeńskich nie było od dawna. Wszystko przez zamknięcie ulicy Braci Wagów w kierunku Płaskowickiej.

Połączenie ulic Braci Wagów i Płaskowickiej jest zamknięte od piątku i będzie nieprzejezdne przynajmniej przez rok z powodu budowy tunelu POW. Jak są konsekwencje? To można było zaobserwować dziś rano, w pierwszy roboczy dzień po zmianach.

Już po godzinie 8:00 samochody praktycznie stały na odcinku Stryjeńskich od Wąwozowej do ronda z Płaskowickiej, nie lepiej sytuacja wygladała na ul. Belgradzkiej, gdzie stał sznur aut.

Wielu kierowców, pomimo tablicy informującej o zamknięciu ul. Braci Wagów jechało na pamięć i dopiero po kilkuset metrach orientowało się, że droga jest zamknięta. Nie było innego wyjścia jak zawrócić. Powodowało to wielkie zamieszanie i nerwy kierowców, którzy ponownie musieli dostać się do Belgradzkiej.

- Nic nie wiedziałem, gdzie jest jakaś informacja, że droga jest ślepa? Nie chce mi się nawet gadać. Rozumiem, że budowa, ale mam spotkanie i już wiem, że się spóźnię. Policja powinna stać i kierować ruchem - irytował się pan Marcin.

Kierowcy, którzy zawracali z ul. Braci Wagów mieli trudności z wjechaniem na Begradzką, bo i na tej ulicy ciągnał się sznur samochodów już od alei KEN. Pomimo świateł pokonanie skrzyżowania Belgradzkiej ze Stryjeńskich też nie było łatwe. Samochody blokowały się, kierowcy trąbili i  często wymuszali pierwszeństwo. Wiele aut zawracało do równie zakorkowanej alei KEN  lub ulicy Rosoła. Część kierowców korzystała z przejazdu ul. Lanciego w kierunku Płaskowickiej. Żadna z tych opcji nie była dobra, wszędzie tworzyły się zatory. Sytuacja uspokoiła się dopiero po 9:00.

ZOBACZ CO DZIAŁO SIĘ DZIŚ RANO PRZY STRYJEŃSKICH:

(Anna Łobocka)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(96)

MarcinMarcin

23 0

Problem jest fatalna zmiana dot. oznakowania poziomego na ul.Stryjenskich w stronę ul.Belgradzkiej. Do tego weekendu były dwa pasy dla jadących prosto i wydzielony pas dla jadących prosto lub skrecajacych w prawo (efektywnie pas do skrętu w prawo). Teraz zrobiono zupełnie niepotrzebnie pas do skrętu w lewo. Przez to autobusy 179 i 504 stoją w korkach a wkurzeni ludzie stoją na przystanku. Dlaczego nikt o tym nie pomyślał? 11:19, 24.09.2018

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

KorbolKorbol

16 1

Malowanie jak i organizacja ruchu ostatnim czasem to na bank sprawka jakiś ułomków myślowych, chyba że czegoś nie wiemy. Takie malowanie sugeruje że przewidywany jest spory ruch do skrętu w lewo, co z kolei pozwala rozwinąć myśl, że może jednak będzie tu przebicie do Pileckiego?! 14:24, 24.09.2018


sąsiadsąsiad

19 2

Przebijamy! 14:45, 24.09.2018


green_is_badgreen_is_bad

4 11

Nie ma przedłuzenia w planie miejscowym (park wyzyny część A) wiec nie ma takiej mozliwości. 10:36, 25.09.2018


KenezzKenezz

12 3

Urząd miasta rok temu potwierdził, że przedłużenie jest w planach, więc jak najbardziej jest taka możliwość. 11:37, 25.09.2018


karolkarol

4 6

Ty chyba nie za bardzo orientujesz się jak to działa. W planach to możesz mieć urlop. W jakich planach? Podaj źródło. Jeśli urząd miasta potwierdził to podaj konkretną uchwale. Na stronie um są wszystkie w pdf. Jeśli nie ma w mpzp to jak możne być w planach? To by było bardzo ciekawe że urząd wydaje decyzje niezgodne z uchwalonym planem miejscowym. Wojewoda tylko czeka na takie perełki. 12:33, 25.09.2018


KenezzKenezz

2 1

To juz spytaj Pana mlodszego Lenarczyka, czemu straszy, że nie mpzp dla tego terenu. 12:51, 25.09.2018


reo

PiotrSPiotrS

11 3

Dzisiaj o 9:10 na Rosoła był korek od Belgradzkiej w kierunku centrum. Tam zazwyczaj nie ma korka nawet wcześniej (jak korkuje się, to dalej już za budową POW) - być może było to spowodowane zamknięciem Braci Wagów a być może budowa POW dołożył jeszcze coś ekstra przy Rosoła? Nie wiem, bo pojechałem stać na Lanciego ..... O 9 sytuacja więc wcale się jeszcze nie poprawiła ... 11:30, 24.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

kretkakretka

10 1

jak to nie ma korka na Rosoła? zapraszam o 7.30-8.20 , nie da się wyjechać z osiedla przy Mandarynki na Rosoła. I tak jest odkąd otwarto ul. Korbońskiego czyli od dobrych kilku miesięcy. 11:57, 24.09.2018


jotjotjotjotjotjot

5 1

Rano, przed 7 nie działały światła na skrzyżowaniu Nugat/Rosoła/Gandhi - może to również przyczyniło się do zatoru. 12:33, 24.09.2018


SzymonSzymon

18 1

Zacznijmy od tego, ze skrzyzowanie Belgradzkiej ze Stryjenskich to jakis bareizm. Tak jak Pan Marcin pisze - pas do skretu w lewo jest uzywany niesamowicie sporadycznie natomiast prawoskret w strone KENu bardzo czesto - rowniez przez autobusy. To jest totalny bezsens bo dzis rano 1 samochod jadacy prosto (a nie mogl jechac bo skrzyzowanie bylo zablokowane) tamowal ruch dla 3 samochodow i autobusu skrecajacych w prawo... Kolejna sprawa to zamkniecie takiej malej ulicy az na rok? Nie da sie jej przekopac (10m) w 2 miesiace i otworzyc znowu? 11:39, 24.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bartekzukbartekzuk

11 5

Trochę pomogłoby gdyby światła na skrzyżowaniu KEN z Płaskowickiej były nieco dłuższe dla samochodów jadących KEN-em. Ruch poprzeczny po Płaskowickiej nie jest taki duży... a światła dla jadących KENem sa naprawde krótkie. 12:25, 24.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

karolkarol

10 6

Dziś rano była parszywa pogoda. Zawsze jak jest pogorszenie pogody to korki murowane. Ot co. 12:36, 24.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Warchl. C.Warchl. C.

24 10

To było do przewidzenia.
Trzeba prowizorycznie ( na czas budowy tunelu) przebić przedłużenie Belgradzkiej do skrzyżowania z Płaskowickiej.
Inaczej nie da się rozprowadzić ruchu w godzinach szczytu (zobaczycie to dziś po południu) i cały Ursynów stanie w korkach. Przy okazji: podziękowania dla władz dzielnicy za otwarcie połączenia z Wilanowem akurat na czas tego armagedonu drogowego. Tak trzymać! 12:41, 24.09.2018

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

kazoorakazoora

17 21

Bzdura. Jeszcze bardziej zakorkowało by to dzielnicę. Trzeba ograniczyć ruch tranzytowy przez Ursynów. 13:07, 24.09.2018


2BORNOT2B2BORNOT2B

8 9

@kazoora

Twierdzisz, że inne dzielnice bardziej zasługują na tranzyt?
Ursynownanie mają nie mieć korków na ulicach, zaś np. Wilanów i Mokotów na nie zasługują? 14:26, 24.09.2018


mieszkaniec Kazurymieszkaniec Kazury

8 18

to może się przebiś przez twoje mieszkanie?????
Ręce precz od otulin Lasu Kabackiego- już wole przez rok postać w korakach 14:33, 24.09.2018


sąsiadsąsiad

27 7

Tak! Jestem za natychmiastowym przedłużeniem Belgradzkiej do Płaskowickiej. Skoro władza dla kilku deweloperów zbudowała ul. Rosnowskiego i wpuściła nam Wilanów, Powsin, Konstancin, Górę Kalwarię, Warkę itd. przed zbudowaniem tunelu autostrady to niech władza się teraz zrehabilituje dla 140 tys. mieszkańców Ursynowa! 14:42, 24.09.2018


JacekJacek

15 4

@mieszkaniec Kazury jakich otulin? Po 1 otulin już nie ma: POW, develo, stacja obsługi metra, develo, Tesco, develo. Jaka otulina?! Po 2gie przedłużenie Belgradzkiej jest daleko od lasu, sąsiadowałoby z osiedlami, czyli zabudową. 15:02, 24.09.2018


2BORNOT2B2BORNOT2B

15 4

@mieszkaniec Kazury Piszesz o tym lesie, po którym psy ursynowian ganiają sarny? 15:34, 24.09.2018


Warzywniak na roguWarzywniak na rogu

17 5

Władzuniu! Działasz jak sołtys małej wioseczki, którego interesuje tylko jedna uliczka pod jego płotem. Pora na całościowe rozwiązanie dla ruchu drogowego na 140-tysięcznym Ursynowie (liczba ludnosci plasuje go wsrod 10 najwiekszych miast Polski). Do tego te wesołe pomysły o rozbudowie Tesco do rozmiarów gigantycznego centrum handlowego... Gdzie Bareja naszych czasów? 12:46, 24.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EmAjSixEmAjSix

2 0

10-tym miastem jest Białystok z prawie 300 tyś. mieszkańców. Ursynów byłby pewnie dopiero na 20tej pozycji + (swoją drogą i tak niezły wynik). Natomiast całościowe rozwiązanie jest potrzebne, tylko:
a) całego ruchu, w tym transportu publicznego. Duża część mieszkańców ma metro co jest w tym kraju unikatowym luksusem
b) Ursynów to nie jest niezależny ekosystem oderwany od sąsiadów. I tak samo jak chętnie się jedzie przez Mokotów do centrum, tak niestety Ursynów również stanowi i będzie stanowić drogę tranzytową dla południowych miasteczek i wsi.
c) wiele kwestii jest już zmarnowanych i nie łatwo je będzie poprawić z racji na ograniczenia wynikające z gęstej zabudowy, która wszędzie wyskoczyła. Którędy np. miałby zostać pokierowany ruch na północ (w kierunku centrum?)
d) galeria handlowa dla wielu osób akurat będzie dobrym rozwiązaniem, zwłaszcza dla osób bez samochodu. 14:44, 25.09.2018


SCRSCR

23 9

Zapaść komunikacyjna Ursynowa będzie narastać - cały czas rośnie liczba mieszkańców i samochodów (rowerów też).
Dotychczas nikt się tym nie przejmował - to ogromne miasto rośnie na dziko, pod dyktando deweloperów.
Weźcie to pod uwagę przy głosowaniu. 12:49, 24.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tereferaterefera

10 3

tia...nowy reżim wygra o automagicznie znikną korki,pojawią się znikąd objazdy i nowe ulice....weź już nie agituj bo to żenujące 19:10, 24.09.2018


ElmoElmo

33 26

Teraz sobie wyobraźcie, jak wesoło by to wyglądało, gdyby zrealizowano ten wiekopomny pomysł o zwężeniu Stryjeńskich aby wyściubić miejsce na ścieżkę rowerową.
Ludzie, rozumuuuu!!! 12:51, 24.09.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

kazoorakazoora

28 32

Ruch byłby płynny bo nie było by zwężenia 2 pasy w 1, i tranzyt nie pchał by się na Stryjeńskich. 13:04, 24.09.2018


aBCaBC

4 14

Przecież i tak Stryjeńskich była zawężona do 1 pasa. 14:25, 24.09.2018


polpol

10 11

kazoora.........
Tak tak..........a świstak siedzi i zawija w te papierki.........
RUCHU NIE BYŁOBY W OGÓLE JUŻ OD BAZARKU NA KABATACH,A BELGRADZKA BYŁABY ZAKORKOWANA PO ROSOŁA 14:32, 24.09.2018


2BORNOT2B2BORNOT2B

9 18

@pol Lepszy płynny ruch jedym pasem niż szarpany dwoma (bo ktoś się wpycha, bo ktoś wpuszcza), które zwężają się do jednego. 15:32, 24.09.2018


KalafiorKalafior

8 7

Przy okazji Stryjeńskich, czy ktoś w urzędzie w końcu coś zrobi z oznakowaniem na skrzyżowaniu Stryjeńskich-Belgradzka, a w zasadzie z brakiem oznakowania bo nikomu się nie chce wziąć kilku typów z farbą by namaziali pasy? Jeżeli samochody ruszają na tym skrzyżowaniu prosto (nie skręcając w lewo w Belgradzką) to efekt jest taki: ci na lewym pasie, myślą że jadąc prosto znajdą się z automatu na prawym, a ci z prawego dostają zmyły wbijając rzekomo na prawoskręt koło przystanku. Byłem już kilka razy jak ci z prawego pasa wściekle walili klaksonami na tych z lewego. Kolizji jeszcze nie widziałem, ale jestem pewien że napewno już była. Zrobi to ktoś coś z tym czy nie??? 13:45, 24.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MarcinMarcin

6 2

Pasy zostały wymalowane w weekend. Co najmniej jedna stłuczka była. 14:07, 24.09.2018


Mój nikMój nik

6 0

Pasy może i wymalowali, ale nie wiadomo który pas gdzie prowadzi, strzałek na jezdni brak, znaków pionowych również. Od strony Belgradzkiej też jakiś cyrk - znaki pionowe po staremu, że pas w lewo, pas w prawo, a na jezdni tymczasem trzy pasy, a autobusy ochoczo ze środkowego w lewo skręcają. Czad na maksa!! No ale może ktoś kiedyś zrobi tam porządek w oznakowaniu. Dziwię się, że jakiś kierownik podpisał się pod tak wykonaną robotą... 20:38, 24.09.2018


trltrl

23 6

Metro nie stało w korkach 13:56, 24.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AnaAna

2 4

ale zawsze może być pozostawiony pakunek w metrze ;) 00:09, 25.09.2018


UrsynowianinUrsynowianin

8 8

Rowerostrada zamiast drogi ! A w zimie tor saneczkowy 14:16, 24.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

al2al2

0 0

A co z łyżwami?Załatw też przydział mrozu,bo póki co to tylko rolki. 17:51, 24.09.2018


troltrol

7 4

A jutro to się jakieś auto popsuje na zwężeniu ... 14:31, 24.09.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

inny_trolinny_trol

7 3

To może się jakoś zgramy. Ja jutro blokuje KEN ? 14:37, 24.09.2018


wchodze_w_towchodze_w_to

5 2

Widze to :-)
Przy Rosoła mamy taki wrak, to go wypchniemy dzisiaj jeszcze, niech i on trochę utrudni tranzyt ... 14:44, 24.09.2018


loiuygfloiuygf

0 0

albo traktor w polu.......................no i co?????????????? 09:32, 25.09.2018


PileczaninPileczanin

10 23

Ludzie, którzy proponujecie przedłużenie Belgradzkiej do Płaskowickiej, proponuję abyście stuknęli się czymś mocno w głowę. Wyjeżdżaliście rano w okolicach 7 - 8 z osiedla przy Pileckiego na Płaskowicką? PEWNIE NIE. To Was radośnie poinformuję - tutaj też wszystko stoi o tych godzinach. 15:23, 24.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KazurzaninKazurzanin

5 2

Ja wyjeżdżam tamtędy codziennie właśnie w okolicach 8:00 i na przejazd Pileckiego na wprost czekam max. 5 minut. 19:10, 24.09.2018


polpol

2 2

święta racja 09:31, 25.09.2018


zabawna sytuacjazabawna sytuacja

25 11

Brawo prawdziwi Warszawiacy... kupili mieszkania po milion złotych przy metrze żeby stać w korkach w samochodach :))) dlatego się zawsze śmieję jak ktoś mówi że musi mieszkać przy metrze... a korzysta raz do roku :))))))))) 15:41, 24.09.2018

Odpowiedzi:15
Odpowiedz

qwrqwr

22 11

Też mnie to fascynuje, dlaczego ludzie, którzy kupują mieszkania przy linii metra, nie mogą rozstać się z samochodem i wszędzie nim jeżdżą, nawet kosztem stania w korkach. 15:56, 24.09.2018


volta2volta2

24 10

to ci odpowiem, bo ja kupiłam właśnie za milion i właśnie przy metrze. po to żeby mieć wybór. po to, żeby dzieci mogły samodzielnie, szybko, wygodnie i bezpiecznie korzystać ze zbiorkomu. jakoś w autobusach czy tramwajach wydaje mi się dojazd mniej komfortowy (częstotliwość podstawiania pociągu, brak korków)

mąż na co dzień dojeżdża metrem do roboty, jego auto służbowe(ale ma je od pół roku dopiero) stoi grzecznie na parkingu pracowym i jest wykorzystywane w ciągu dnia, a on korzysta dalej z metra. i śmieje się z artykułu powyżej.

korki - naprawdę, można wysiąść z samochodu i zrobić wjazd do metra, ale trzeba umieć się odspawać.

(moja teoria jest taka, że kto warszawiak to od zawsze korzystał z komunikacji, jako dziecko też, bo kto za komuny auto miał, i dziś się nie boi, natomiast napływowi, przyzwyczajeni do wożenia się po swoich miejscowościach, bo brak ztm, w warszawie nie potrafią sie w zbiorkomie odnaleźć, mam przykład z rodziny, od 10 lat mieszkają w wawie i nie jechali 16:21, 24.09.2018


ussaussa

9 6

no...zastanów się, dlaczego...?
Naprawdę jestes tak pozbawiona/y wyobraźni, czy tak durna/y?
Ja tez ci odpowiem.
Dla uczących sie dzieci.
Dla znajomych bez samochodu i wtedy, kiedy sama planuje popijawę u znajomych. Jeżdżę też do śródmieścia bo tam nie ma gdzie zaparkować i nie chce mi sie jeździc godzine po miescie z tego powodu.
natomiast do pracy jeżdżę samochodem. Mąż też.
A to dlatego, ze mamy takie prace, które zazynaja sie/kończą w środku nocy. mam nocnymi jeździć?
Czy mam napisac na szybie UWAGA! PRACUJE TAKŻE W NOCY! I MUSZE JAKOS WRÓCIC DO DOMU!
bo inaczej jestem napadana" ze woze dupsko samochodem, i to w dodatku "pustym". 01:18, 25.09.2018


issaissa

6 14

volta2 - no dosyc łatwo wydajesz opinię. tak, ja też jako dziecko i mlodzież, dojeżdżałam do szkół komunikacją. A potem do pracy, zanim miałam samochod. 1,5 godz. w jedną stronę (z oczekiwaniem na przystankach). I juz sie nastałam w upale, deszczu, mrozie, potem jadąc w ścisku i smrodzie komunikacją. teraz lubie posadzić tyłek w samochodzie.
Dodam tylko, że ja doplacam do twojej komunikacji, ty do mojego samochodu - nie.
Cytuję;
"Wpływy ze sprzedaży biletów..pokryją ok. 32% kosztów funkcjonowania komunikacji miejskiej. Oznacza to, że do każdego 20-minutowego biletu kosztującego 3,40 zł, miasto dopłaca 10,60 zł."
Miasto czyli nasze podatki.
Juz nie wspomne o opłatach z paliwa (60% ceny), które pokrywają budowe dróg i kolei (też!) czy walke ze smogiem (pochodzącym głównie z pieców i przemysłu a nie z samochodów) oraz inne widzimisię państwa. 01:42, 25.09.2018


JacekJacek

5 4

@issa Czyli co nowy, rewolucyjny pomysł? Zlikwidujmy zbiorkom, bo paniusia dopłaca? Każdy ma się poruszać za własne i we własnym zakresie? + Szanowni Państwo jeździjcie więcej indywidualnym transportem! Kupujcie więcej paliwa! Państwo będzie miało więcej pieniążków na drogi! Najlepiej diesel-ami albo złomo-autkami, bo wtedy będzie potrzeba więcej kaski na walkę ze smogiem! Rewolucja! 08:45, 25.09.2018


LargoLargo

10 2

Misiu.....ja jestem Warszawiakiem z dziada pradziada.
Wyprowadziłem się z centrum 20 lat temu i mieszkam przy metrze.....i korzystam z niego.
Uśmiechnij się 09:30, 25.09.2018


MarcinekMarcinek

15 3

Też jestem Warszawiakiem od wielu pokoleń (jeszcze tacy są...) i również kupiłem mieszkanie na Kabatach przy metrze. Dojazd do pracy zajmuje mi dokładnie 35 minut. Dziś akurat czyszczą garaż w bloku... wyciągnąłem więc auto, by praktycznie od razu stanąć w korku na Rosoła. Wybierając dojazd samochodem spóźniłem się do pracy! Wybór jest dla mnie tylko jeden - tylko komunikacja miejska! 10:10, 25.09.2018


volta2volta2

7 4

do issy
chcesz powiedzieć że ty dopłacasz do zbiorkomu a ulice sobie budujesz sama, sama je sprzątasz i sama wdychasz wyprodukowane przez siebie spaliny? sama sobie sypiesz sól na drogi zimą i odśnieżasz, a w centrum i pod domem masz wykupione prywatne miejsca parkingowe, do których absolutnie nikt nie dopłaca?

odważniacha z ciebie. dalej już nie dyskutuję. 11:57, 25.09.2018


volta2volta2

6 4

do ussy
ale chyba nikt ci nie zarzuca że nocą jeździsz do pracy, tworzysz korki i produkujesz spaliny? chyba jeszcze nie dogoniliśmy moskwy i nocami przejazd jest udrożniony? 12:01, 25.09.2018


mieszkanka Natolina mieszkanka Natolina

9 5

No tak, bo wsiadasz w metro i za 5 minut już na Ochocie jesteś prawda? Tyle linii mamy, że wszędzie można dojechać.. Chyba jednak lepiej samochodem bez pięciu przesiadek 13:11, 25.09.2018


aaaaaaaa

7 7

Też ci odpowiem. Dla komfortu. Wolę nawet stać chwilę dłużej w korku w swoim samochodzie, niż stać w głośnym, zatłoczonym, dusznym (niezależnie od pory roku) metrze, słyszeć trajkotanie przez telefony, koncerty drących się dzieciaków, dusić się przez wątpliwej czystości pasażerów lub bezdomnych. 15:23, 25.09.2018


issaissa

3 7

volta2, no tak, tak, volta, to jest cytat ze strony urzedu miasta a przecież miasto zyje takze z moich podatkow. I z podatkow wszystkich warszawiakow, takze tych wożących tyłki samochodami.
Czyli my, warszawscy kierowcy, też robimy zrzute na zbiorkom, z którego nie korzystamy (lub rzadko). tak, to 60% z ceny paliwa (za które placa kierowcy, bo kto?) idzie na inwestycje, o ktorych wspomniałam.
I durnowate twoje uwagi tego nie zmienia bo takie sa fakty.
I odpowiem za "ussę" bo to była moja literówka.
tak, wracam w nocy - "tam" jadę w dzień. Stad moje pytanie - czy mam napisac "kajanie sie" na szybie samochodu? że będe wracała po północy? 01:03, 26.09.2018


issaissa

4 9

~Jacek - chłopczyku, ja sie nie wcinam do "twojego" zbiorkomu, ty sie nie wcinaj do mojego samochodu, ok?
Odpowiadam tylko na zarzuty, ze "śmiem poruszac sie samochodem". Skoro robi mi sie z tego zarzut, to przedstawiam fakty - jakie są. A fakty sa takie, że wszyscy warszawiacy, w tym kierowcy, doplacają do biletów i, jak widać, duzo. Życzyłabym więc sobie, żeby pasażerowie, do podrózy których doplacam, nie wsadzali mnie na siłe do metra czy na rower, ale pozwolili mi na swobodne dysponowanie swoim życiem i czasem. Gdyby stanie w korkach było naduciążliwe to zapewniam, że nie jeździłabym samochodem. Widocznie nie jest. Szczególnie, że zwykle poruszam sie w godzinach bezkorkowych.
01:16, 26.09.2018


JacekJacek

2 2

@issa Szanowna Pani, czytam wątek rozpoczęty przez @zabawna sytuacja i nie widzę ataku na Panią, ani jakiejś szczególnej nagonki, która prowokowałaby konieczność "odpierania zarzutów." Wręcz przeciwnie. Odnoszę wrażenie, że widzi Pani, rzeczy których nie ma. Może z przemęczenia, a może to początek poważniejszej choroby? 08:31, 26.09.2018


MarcinekMarcinek

12 2

Gdy czytam o tych pięciu przesiadkach na Ochotę, albo o dusznym metrze, trajkotaniu przez telefony, koncertach drących się dzieciaków czy wątpliwej czystości pasażerów lub bezdomnych to śmiech mnie ogarnia...
- otóż na Ochotę da się dojechać z jedną, szybką przesiadką: metrem do centrum, a potem jednym z wielu tramwajów,
- metro jest zwłaszcza latem miejscem, gdzie jest najchłodniej, wręcz przyjemnie schodzi się na stację, uciekając od upału,
- na trajkotanie przez telefony natrafisz wszędzie, podobnie na drące się dzieci (akurat w metrze ich najmniej), czy nie myjących się ludzi - w pracy, sklepie, kinie, kościele itd. ... czy to oznacza że nie pracujesz, nie robisz zakupów, nie chodzisz do kina... generalnie mocno naciągana ta argumentacja. 10:55, 26.09.2018


Antek_2Antek_2

14 12

To Projekt Ursynów jest winny. To oni podemują działania, aby Ursynów stał w korkach. 16:07, 24.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AnaAna

3 9

Projekt Ursynów razem z PO i Burmistrzem Kempą z PO - PU i PO trzymają się razem. 00:05, 25.09.2018


polpol

3 3

zmień leki 09:28, 25.09.2018


PitagorasPitagoras

14 16

Czego się dziwicie? Ursynowem rządzi Kempa z PO. Nieudacznik. 16:08, 24.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

polpol

4 4

taki sam ,jak nieudacznicy z sekty smoleńskiej 09:28, 25.09.2018


monkey99monkey99

13 4

Jakieś objazdy, zmiany organizacji ruchu i takie tam pierdoły. Czyżby znów ktoś w ZDM dał .... ciała? To samo było jak zamykano Górczewską na Woli. Bajzel i przeróbki już po zamknięciu ulicy. 16:26, 24.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

al2al2

18 15

ZDM jest wspaniałym przykładem sposobu zarządzania Warszawą przez ekipę PO i Gronkiewicz-Waltz. Sprawnie i z myślą o mieszkańcach oni mogą co najwyżej postawić ze 100 słupków likwidujących miejsca parkingowe.Organizacja ruchu? Człowieku , obudż się! Oni Cię mają głęboko w d...pie.Za miesiąc wybory,możesz im podziękować. 17:48, 24.09.2018


GrandGrand

7 7

"mam spotkanie i już wiem, że się spóźnię" ahahahahahaha śmierć frajerom! 17:18, 24.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TM66TM66

19 0

Oprócz zamknięcia Braci Wagów zmieniono organizację ruchu na skrzyżowaniu Stryjeńskich z Belgradzką. Zrobiono dodatkowy pas do skrętu w lewo ze Stryjeńskich - do tego słynnego ośrodka pomocy. Nieczynnego, w dodatku, do końca roku. Kosztem pasa do skrętu w prawo w Belgradzką, gdzie skręca tysiące aut i autobusów. To głownie spowodowało korek. Kompletny bezsens. 19:14, 24.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ja pier... niczeja pier... nicze

10 2

No ale jakos to moze uzasadnia zagarniecie calosci srodkow z I edycji BP na budowe tego osrodka i rozwalenie idei BP na Ursynowie. Napisz do radnej cyganakiej, moze cos wie na ten temat. 21:23, 24.09.2018


Wał KuskiWał Kuski

33 6

Nalezy natychmiast zwezic Stryjenskich na calej dlugosci, a przy okazji takze KEN (KEN profilaktycznie do 0 pasow). W sposob oczywisty rozladuje to korki. Do tego wymalowac na tych dwoch ulicach pasy rowerowe, tak chetnie uzytkowane przez rowerzystow (co widac na Dereniowej) - w szczegolnosci w zimie. 21:33, 24.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

green_is_badgreen_is_bad

10 21

100% racji. Za dużo samochodów w tym mieście. Trzeba by to jakoś ograniczyć systemowo. 10:26, 25.09.2018


KenezzKenezz

16 4

Jasne. A w wydziale komunikacji do rejestracji auta wymagane będzie przedłużenie zatwierdzonego przez Karola, Kazoora i Green is bad, podania uzasadniającego potrzebę posiadania auta. Systemowe rozwiązania to se możesz w swoim kiblu przebierańcu wprowadzać. 13:13, 25.09.2018


BrymbrymBrymbrym

14 21

"Policja powinna stać i kierować ruchem" - Nie, to nie tak. Policja powinna stać i kierować wszystkich do metra. Po to je wybudowano, by nie było zatorów samochodowych. 21:46, 24.09.2018

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

issaissa

20 12

tiaaa...a najlepiej wzystkich obowiązkowo na rower!
A ~Brymbarana na ramę. Obowiązkowo.
Pominawszy wszystko inne to jeśli wszyscy przesiedliby sie do metra to ty, ~Brymbaranie, musiałbys przepuscic kilka pociagów, zanim dopchałbys sie do wagonu.
Chyba, ze tradycyjnie, jak sie nie ma w głowie to ma sie w mięśniach i ~Brymbaran skorzystałby ze swoich łokci...
s. jak ci się samochody nie podobaja to wróć na swoja wieś, tam nie ma korków. Nie ma niczego. 01:09, 25.09.2018


JacekJacek

7 13

@issa Pani to chyba dawno na wsi nie była? Watro się wybrać na wyprawę edukacyjną. Choćby żeby zobaczyć ile tam samochodów i to jakie! 08:51, 25.09.2018


karolkarol

13 14

Ta baba nigdzie nie była. Ciągle tylko w korku stoi. 10:23, 25.09.2018


issaissa

4 8

panie ~Jacek - to była figura retoryczna (patrz słownik).


panie ~karol - spadaj na rower dziadu
00:52, 26.09.2018


JacekJacek

3 2

@issa Droga Pani, obrażanie mieszkańców wsi jest mało eleganckie. Szczególnie, że najwyraźniej jak napisał Karol "Ta baba nigdzie nie była. Ciągle tylko w korku stoi." Kultury kupić się nie da. Mój komentarz proszę potraktować jako "figurę retoryczną" :-) 08:20, 26.09.2018


AnalitykAnalityk

5 13

Moim zdarniem odpowiedzialny za to jest Łukasz Ciołko! Z tylnego stołka steruję wątpliwymi etycznie działanimi Roberta Kempy. 10:15, 25.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Swinski R.Swinski R.

6 2

Rozwiązanie problemu jest oczywiste - trzeba poprowadzić przedłużenie ul. Belgradzkiej serpentyną po Górce Kazurskiej. Krętość tej trasy w naturalny sposób spowolni ruch, do tego kierowcy będą mogli podziwiać panoramę Kabat.
Na szczycie - w wieży z kości słoniowej - gabinet burmistrza, żeby miał oko na wszystko.
Dlaczego nikt dotąd na to nie wpadł? 09:35, 26.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RudzielczyniRudzielczyni

4 1

Naiwni! Nic nie dzieje się przypadkiem.
Ta zapaść drogowa to owoc knowań byłego premiera i przywódcy sąsiedniego kraju.
To oni manipulowali pod płaszczykiem i sączyli jad!
Manipulatorom i paralizatorom przejazdów mówimy nasze stanowcze NIE!
Będziemy jeździć dalej, choćby najwolniej w kraju! 09:40, 26.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WidzkaWidzka

7 1

Artyści!
Nie stójcie bezczynnie!
Na naszych oczach realizuje się w prawdziwym życiu najśmieszniejszy scenariusz wydarzeń.
Nie musicie nic wymyślać - materiał na serial komediowy można żywcem brać z rzeczywistości.
"Alternatywy 4" to przy tym smutne nudziarstwo.
Niech żyje chaos na Ursynowie! 09:46, 26.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KorbolKorbol

1 2

Środa 26.09.18 Jak dzisiaj sytuacja, coś się poprawiło, czy nadal korki?
Pytam bo nie jechałem, a jak będzie trzeba to nie chciałbym być niemiło zaskoczony. Ps. a jak malowanie coś poprawili? 10:05, 26.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KleofasKleofas

3 3

Dziś też korek .... próbowałem się dla odmiany Rosoła przebijać do Dolinki ... też utknąłem chyba jeszcze bardziej :-/ 14:26, 26.09.2018


mimimimi

6 4

Dzisiaj rano przejazd z Kabat na początek Ursynowa zajął prawie godzine! Wszystko stało... 14:12, 26.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MarcinekMarcinek

9 8

No popatrz, a mi przejazd z Kabat na początek Ursynowa zajął 10 minut... A stali, dopiero ci, którzy dosiadali się na kolejnych stacjach. 15:11, 26.09.2018


basiabasia

7 2

Dzisiaj rano przez korek czekałam na przystanku Wyżyny na jakikolwiek autobus w stronę metra prawie 30 minut. A autobusy jadące na Kabaty nie mogły skręcić z Belgradzkiej w Stryjeńskich, bo państwo kierowcy blokowali całe skrzyżowanie. 13:59, 27.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Wałek RuskiWałek Ruski

10 1

Podziękuj ZDM za wprowadzenie organizacji ruchu z wydzielonym lewoskrętem w stronę ośrodka dla niepełnosprawnych. Przez to auta stoją teraz na prawym pasie i go blokują, 10:31, 01.10.2018


janekjanek

14 5

wystarczy przedłużyć Belgradzką w stronę Pileckiego i po kłopocie ;> 10:10, 29.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

betobeto

5 14

Kłopot się tylko rozleje ludziom pod oknami. 10:19, 29.09.2018


Ma#567Ma#567

3 12

Zapraszmy do korzystania z metra:) 21:49, 29.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

co za debilco za debil

9 1

Aha, musialem rano podjechac do Tarczyna. W sam raz metrem... 14:21, 01.10.2018


qwrqwr

0 1

Tak, jasne, wszyscy gdzieś "muszą". 17:28, 08.10.2018


tumanytumany

2 1

brawo kempa i projekt ursynów. 12:11, 01.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

skierkaskierka

3 1

Jak najszybciej przedłużyć Belgradzką do Pileckiego, DOŚĆ zamykania i zwężania kolejnych ulic, Już jedziemy z Natolina do centrum dwa razy dłużej niż przed budową POW. Jakbyście drodzy drogowcy nie zwęzili KEN i Stryjeńskich pewnie dałoby się wytrzymać, a tak jest apogeum cierpliwości. Czas na żądanie połączenia Belgradzkiej z Pileckiego. Na marginesie [do mieszkańców Kazury] każda ulica biegnie pod czyimś oknem :) 15:36, 08.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Klaudiusz Klaudiusz

1 0

Gratuluję planistom. Dobrego samopoczucia. Jaka różnica omijać i "mostkować" tunel pod jednopasmowa, czy dwupasmowa drogą? Kiedy urzędasy zaczną szanować mieszkańców i myśleć i ich dobru, a nie wykonawcy? 09:13, 11.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%