Zamknij

Istotne wyposażenie biura

09:43, 31.07.2019 Redakcja Haloursynow.pl Aktualizacja: 16:29, 31.07.2019
Skomentuj mat. prasowe mat. prasowe

Urządzając biuro warto pamiętać nie tylko o dużym sprzęcie i meblach. Równie ważne okazują się małe akcesoria.

Tempo pracy w biurach jest coraz większe. Rosnąca liczba zadań, przed którymi każdego dnia stają pracownicy sprawia, że szczególnie ważne staje się funkcjonalne i wygodne wyposażenie biura. O ile z konieczności zakupu mebli dostosowanych do potrzeb pracowników oraz niezawodnego sprzęty biurowego większość z nas doskonale zdaje sobie sprawę, to często zapominamy o drobiazgach. Tymczasem to właśnie od nich nierzadko zależy wygoda i szybkość pracy. Oto lista trzech akcesoriów, które na pewno okażą się bardzo pomocne w każdym biurze.

Podpórki pod plecy

Praca w biurze to w blisko 80 procentach siedzenie przed ekranem komputera. Jak nietrudno się domyślić, ma to katastrofalny wpływ na zdrowie pracowników. By zminimalizować negatywne skutki spędzania dużej ilości czasu w pozycji siedzącej, warto zapewnić pracownikom sprzęt poprawiający ergonomię mebli biurowych. Jednym z takich rozwiązań są podpórki pod plecy, które zmniejszają napięcie mięśni oraz chronią kręgosłup przed przeciążeniami. Koszt zakupu najprostszych modeli zaczyna się już od niespełna 100 złotych.

Tablice magnetyczne

Pracownicy biurowi tworzą spor ilości notatek. Problem jednak w tym, że te robione na luźnych karteczkach często odklejają się od biurka czy monitora i zwyczajnie się gubią. Rodzi to sporo problemów, kiedy zawarte w nich dane okazują się pilnie potrzebne. Rozwiązaniem takich problemów okażą się tablice i ramki magnetyczne. Silne magnesy neodymowe do minimum ograniczają ryzyko odpadnięcia notatek, a ponadto gwarantują ich dobrą widoczność.

Przyborniki na biurko

Długopisy, ołówki, spinacze, klipsy, pieczątki i inne drobiazgi często się gubią i mogą być przyczyną sporego chaosu na biurku. Ten z kolei przyczynia się do spadku wydajności pracowników i pogorszenia ich samopoczucia. Dlatego warto zadbać o to, by na każdym stole znalazł się przybornik, który pozwoli uporządkować niezbędne w pracy artykuły piśmiennicze i uniknąć problemów ze znalezieniem tych, które w danej chwili są przydatne.

(REKLAMA)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%