REKLAMAA1 AUCHAN 01.01.2021 - 30.06.2021
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY

    Redakcja Haloursynow.pl

    napisz maila ‹
    moje artykuły ‹

    (mat. prasowe)

    Czyste i pachnące biuro jest wizerunkiem każdej firmy. Biorąc pod uwagę, że obowiązki służbowe wykonujemy rocznie przez średnio 2000 godzin, szczególna troska należy objąć środowisko, w którym pracujemy. Otoczenie powinno być przyjazne, wolne od zagrażających zdrowiu mikroorganizmów, kurzu, pleśni i grzybów. Dlatego tak ważne jest systematyczne codzienne sprzątanie.

    Ile kosztuje sprzątanie?

    W zależności od tego jak często usługa porządkowa będzie wykonywana oraz od ustalonego zakresu czynności. Firma sprzątająca doradzi jakie usługi byłoby najlepiej przeprowadzać na danej powierzchni i które trzeba bezwzględnie ująć w zakresie prac. Podpowie również na co zwrócić dodatkowo szczególną uwagę. Być może w biurze znajdują się kwiaty, mini siłownia dla pracowników, itd.. Dobór zakresu czynności oraz wybranie właściwej częstotliwości sprzątania są bardzo ważne już na etapie przedstawiania oferty klientowi. Zawsze warto poprosić firmę sprzątającą o przygotowanie kilku wariantów oferty do wyboru, wówczas starannie dobierzemy najlepszą opcję dla siebie. 

    Częstotliwość sprzątania biur

    Częstotliwość sprzątania każdy klient dopasowuje do swoich potrzeb, ale umówmy się, musi być zachowane jakieś minimum.

    W przypadku biur Cleaner ze swojego doświadczenia zaleca sprzątanie 5 razy w tygodniu w ostateczności - minimum 3 razy. 

    W przypadku wyboru usługi sprzątania 5 razy w tygodniu w biurze zawsze będzie panował porządek. Wykładzina dywanowa będzie odkurzana codziennie, Pani sprzątająca, będzie mogła na spokojnie umyć posadzki zmywalne, przetrzeć kurze z biurek pracowników, sprzętu biurowego, regałów. W łazienkach myje lustra, przetrze dozowniki do mydła, podajniki do ręczników i papieru toaletowego, przemyje zachlapaną glazurę, zdezynfekuje toalety i armaturę. Pracownicy codziennie będą mieli uzupełnione materiały higieniczne takie jak mydło, czy papier toaletowy. Kuchnia będzie posprzątana, ze zmywarki zostaną wyjęte naczynia a stoliki będą witały pracowników czystością, z lodówki zostaną usunięte przeterminowane produkty. Kosze na śmieci zostaną codziennie opróżnione. 

    Ważne! Strefy okołodotykowe: klamki, włączniki światła zostaną dezynfekowane codziennie po zakończonym dniu pracy.

    Praca 3 razy w tygodniu wymaga większej organizacji, ponieważ brud zdążył się już nagromadzić. Usługa będzie odbywała się podobnie jak w przypadku pięciodniowego dnia lecz w pierwszej kolejności trzeba będzie wybrać to, co najbardziej wymaga pielęgnacji i naszej uwagi, czy będzie to kuchnia, czy biuro, czy może łazienki.

    Prace uzupełniające 

    Warto pamiętać o pracach wspierających codzienne standardowe sprzątanie poprzez usługi dodatkowe, które wykonywane cyklicznie poprawią wizerunek firmy i wpłyną na lepsze samopoczucie pracowników za czym idą lepsze wyniki. Do usług dodatkowych możemy zaliczyć:

    Odkurzanie na wysokości

    Prace porządkowe najlepiej rozpocząć od samej góry. Odkurzenie wszystkich elementów na wysokości:

    • Elementy konstrukcyjne. Wiele obecnych biur ma nowoczesny loftowy styl, który wygląda pięknie ale jest niestety idealnym zbieraczem kurzu (odkurzamy)
    • Wiszące lampy (odkurzamy i przecieramy lekko wilgotną (nie mokrą) ściereczką)
    • Obudowy kamer, czujników dymu (odkurzamy i przecieramy wilgotna ściereczką)
    • Instalacji wentylacyjnej (kratki wentylacyjne)/ klimatyzacyjnej (odkurzamy i przecieramy wilgotna ściereczką)
    • Jednostek wewnętrznych klimatyzatorów (obudowa) (odkurzamy i przecieramy wilgotna ściereczką)

    Mycie okien

    Czyste okna są nieodzownym elementem każdego procesu sprzątania, ponieważ nawet jeśli w pomieszczeniu jest idealnie czysto, to brudne okna będą psuły cały efekt posprzątanego wnętrza.

    Szyby i ramy trzeba wstępnie przygotować do docelowego mycia: oczyścić futryn z farb, kropek, naklejek itp. Można w tym celu przetrzeć futrynę dobrze zmoczoną ściereczką w ciepłej wodzie, lub użyć spryskiwacza z rozpuszczonym detergentem. Z parapetu należy usunąć nieczystości , które pozostawiły  ptaki. Taki brud należy usuwać od razu, ponieważ ptasie odchody są silnie żrące i mogą pozostawić trwałe ślady i odbarwienia.

    Więcej na ten temat na naszym blogu.

    Umycie/odkurzenie żaluzji 

    Jest to element, którego możemy nie brać pod uwagę, ale nieodkurzone materiałowe rolety lub metalowe żaluzje, pozostawione bez pielęgnacji i opuszczone na czyste okno spowodują, że cały nagromadzony na nich kurz, przeniesie się na czyste szyby. Zatem efekt czystych okien nie będzie widoczny.

    Wypranie wykładziny

    Największe wyzwania związane z utrzymaniem czystości podłóg stwarzają podłogi pokryte wykładzinami dywanowymi. Wszyscy pracownicy wnoszą codziennie ogromne ilości zanieczyszczeń wchodząc do biura. Badania pokazały, że codziennie, każdy z nas ma od kilkunastu do kilkudziesięciu szans na przeniesienie zanieczyszczeń, błota, piachu poprzez maty wejściowe/ wycieraczki na wykładzinę. W wykładzie gromadzą się niebezpieczne roztocza, bakterie, resztki jedzenia.

    Bardzo zabrudzona wykładzinę czyścimy metodą ekstrakcji, szamponowania lub w przypadku podłóg technicznych metodą „suchej” piany. Jeśli wykładzina jest nowa wystarczy jej bonetowanie. Pranie wykładziny powinno zostać przeprowadzone 2 razy w roku.

    Więcej na ten temat na naszym blogu.

    Wypranie mebli tapicerowanych

    Wypranie krzeseł przy biurkach, sof, foteli, podmeetengów, będących w ciągłym użytkowaniu, przez rotujących pracowników, jest niezwykle ważne. Takie nieprane, zaniedbane meble tapicerowane mają w sobie milion zarazków, resztek jedzenia. Przy okazji prania, meble można również poddać dezynfekcji. Taką usługę zalecamy wykonywać 2 razy w roku.

    Ozonowanie biura

    Zapraszamy na naszą stronę, gdzie dokładnie przedstawione są zalety ozonowania biura.

    Firma Sprzątająca Cleaner dba o biura swoich klientów w całej Polsce, w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach, Poznaniu, Łodzi. Pielęgnacja biura to szeroki zakres prac do wykonania, aby było czysto, bezpiecznie i ładnie. Warto zadbać o czystość i bezpieczeństwo powierzając usługę porządkową ekspertowi w tej dziedzinie.

     

    Artykuł załadowany: 0.2919 sekundy
    REKLAMAA2 AUTO WIMAR 01.05.2021 - 31.07.2021