REKLAMAA1 Pizzeria105 01.06.2022 - 31.07.2022
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    wydrukuj podstronę do DRUKUJ21 stycznia 2021, 12:20 komentarzy 42
    Blaszak Tesco na Kabatach stoi od 1999 roku

    Blaszak Tesco na Kabatach stoi od 1999 roku (SK)

    Jest zgoda na rozbiórkę pawilonu Tesco na Kabatach. Deweloper Echo Investment dostał ją od miasta w grudniu. Kiedy ruszy wyburzanie blaszaka? Nie tak prędko.

    Istniejący na Kabatach od ponad 20 lat pawilon handlowy dożywa swoich dni. Wybudowany w 1999 roku dla sieci handlowej Hit, przejęty w 2002 roku przez Tesco, wkrótce ma zostać rozebrany. Nowy właściciel 4,5 hektarowej działki, położonej w atrakcyjnej części Ursynowa, planuje w ciągu kilku lat postawienie na niej kompleksu usługowo-mieszkaniowego.

    Deweloper Echo Investment we wrześniu ubiegłego roku przedstawił koncepcję lokalnego centrum z biurami, mieszkaniami, restauracjami i częścią handlowo-usługową. Po środku działki ma znaleźć się zielona skarpa, pod którą znajdą się knajpki i kawiarnie. Wyrastać z niej mają nieduże budynki o różnym przeznaczeniu. Wzdłuż Iwanowa-Szajnowicza powstać mają dwa długie, pięciopiętrowe bloki z 300 mieszkaniami. Od strony stacji metra architekci zaprojektowali plac Kabacki.

    Deweloper - znany z projektów rewitalizacji takich terenów jak Browary Warszawskie w stolicy czy zabudowań po fabryce Scheiblera w Łodzi (inwestycja o nazwie Fuzja) - już w październiku tego roku chciałby zacząć budowę mieszkań. 

    - Główną sprawą jest tu decyzja środowiskowa. Z naszych doświadczeń wynika, że jej uzyskanie trwa przynajmniej rok. Zakładamy, że dla części mieszkaniowej ta decyzja będzie szybciej. My jesteśmy gotowi do rozpoczęcia budowy w październiku 2021 roku, choć mamy świadomość, że start budowy zależy od wielu innych czynników, jak akceptacja naszego pomysłu, procedury administracyjne i planistyczne - mówił nam Marcin Materny, członek zarządu Echo Investment.

    Do realizacji jeszcze daleka droga

    Pierwsza z serii decyzji urzędników dotyczących kabackiej działki już jest. Spółka Projekt 12 należąca do Echo w październiku złożyła wniosek o zgodę na wyburzenie pawilonu Tesco, otrzymała ją w grudniu. Nie oznacza to jednak, że blaszak już za kilka miesięcy zniknie.

    - Rozbiórka pawilonu potrwa zaledwie kilka tygodni i planowana jest bezpośrednio przed rozpoczęciem realizacji naszego projektu - informuje Weronika Ukleja z Echo Investment.

    Pozwolenie na rozbiórkę budynku ważne jest trzy lata. W Warszawie, jeśli projekt nie budzi zastrzeżeń ekologów czy społeczności lokalnej, decyzję środowiskową deweloperzy uzyskają w rok. Później przyjdzie czas na projektowanie i uzyskanie pozwolenia na budowę. A więc przed pawilonem jeszcze co najmniej kilkanaście miesięcy dalszego funkcjonowania jako sklep. Nie wiadomo tylko jak długo pod szyldem Tesco, które wycofuje się z Polski.

    Tesco czy Netto?

    W ubiegłym roku sklepy sieci Tesco przejęła duńska sieć Netto. I to właśnie ona dysponuje w tej chwili największą powierzchnią handlową w kabackim blaszaku. Zmniejszyła hipermarket, zmieniła godziny otwarcia (sklep już nie jest całodobowy) i wkrótce przystąpi do rebrandingu czyli zmiany szyldu.

    Netto będzie też prowadziło swój sklep także w planowanym przez Echo kabackim kompleksie usługowo-mieszkaniowym. Wraz z nabyciem sieci Tesco kupiła ona prawo do pierwszeństwa na zorganizowanie przyszłego sklepu spożywczego na terenie inwestycji. Będzie to sklep znacznie mniejszy od hipermarketu i zlokalizowany zostanie pod ziemią, na poziomie stacji metra. 

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 316

    • 75
      BARDZO PRZYDATNY
    • 39
      ZASKOCZONY
    • 44
      PRZYDATNY
    • 31
      OBOJĘTNY
    • 3
      NIEPRZYDATNY
    • 70
      WKURZONY
    • 54
      BRAK SŁÓW

    42Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).
    Uwaga! Komentarze ukazują się dopiero po moderacji przez redakcję.

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~NoKabat 42 4 miesiące temu

      Jak ja się ciesze, że już tam nie mieszkam. Ceny za mieszkania kosmiczne, latające od 10 lat samoloty nad głowami, a teraz ta zabudowa. A tak żeście wieśniaki walczyli o tę galeryjkę, to macie. Wieś nigdy z Was nie wyjdzie, nawet jak się przebierzecie w markowe ciuszki ze srajfonem w łapce.

      Edytowany: 4 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rakieta 41 ponad rok temuocena: 0% 

      Bardzo dobrze ale poco kolejny apartament lepiej by zrobili przeczkole albo inny budynek jak klub osiedlowy itp

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mateusz 40 ponad rok temuocena: 50% 

      Super, że powstanie nowa inwestycja, nie tylko bloki mieszkalne, ale i kino, sklepy + nowe nasadzenia. Na pewno lepsze to niż istniejący blaszak z betonowym parkingiem.

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~BETONOWY KLOC pod Lasem Kabackim - NIE! 39 ponad rok temuocena: 78% 

      Gmaszysko wysokości 40 m, na nasypie o wysokości 3 kondygnacji (podziemnych), z ponad 1 800 miejsc parkingowych - te dane podał sam deweloper w czasie konsultacji z mieszkańcami Ursynowa. Otóż na Kabatach nie ma miejsca na takiego MOLOCHA. Zbudujcie sobie TO COŚ pod Pałacem Kultury, bo pasuje owszem, ale do betonowej dżungli Śródmieścia.

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 14 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kama1 38 ponad rok temuocena: 0% 

      W nowych blokach będzie Biedronka więc po zakupy będzie blisko.

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Biedronki nie będzie 37 ponad rok temuocena: 92% 

      Jaka Biedronka? Przecież bloki wzdłuż działki TESCO będą stały na 6-metrowej wysokości filarach. Na poziomie parteru ma być zieleń, na poziomie -1 parkingi podziemne dla mieszkańców. Więc na żadne sklepy miejsca w nowych blokach po prostu nie ma.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 12 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nn 36 ponad rok temuocena: 50% 

      Głupia babo, jak bedzie biedronka w bloku to i będą dostawy. Dostawy realizuje się samochodami ciezarowymi ktore smrodzą i hałasują. Chcesz mieć babo cały czas hałas pod oknem?Wiesz ile biedronka generuje śmieci. Jestem kierowcą śmieciarki i jezdze po biedronkach. Sklep w bloku to szczury wielkosci kotów. Chcesz tego?? Pomyśl troche zanim coś napiszesz.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 6 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nn 35 ponad rok temuocena: 72% 

      Zaraz zaćkają cały ten plac jakimiś koszmarnymi bunkrami wymysłu naćpanego pseudo - archiekta. Ludziom mieszkającym za tesco zabiorą całe światło. Zagrodzą, nawalą betonu i weź sie głupi człowieku ciesz że bedziesz miał sklepik pod nosem. W d.. ie mam to wasze centrum handlowo usługowe!!!!

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 21 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Prawdziwy_patriota 34 ponad rok temuocena: 25% 

      Po pierwsze, nie zabiorą bo pas zieleni ma być nadal zachowany. Po drugie, w miejscu TESCO mają powstać dwie oddzielne inwestycje. Dwa budynki na Iwanowa-Szajnowicza to budynki typowo mieszkalne nie mające z centrum handlowym nic wspólnego.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 5 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~zwolennik 33 ponad rok temuocena: 27% 

      Akurat projekt jest wspaniały. Typowy wielofunkcyjny kompleks mieszkaniowo-usługowo-handlowy z dużą ilością zieleni i ciekawych miejsc. Zakładam, że będzie to nowe centrum Ursynowa. Konkurencją może być tylko planowane nowe centrum z Auchan.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 7 19 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nędza architektoniczna 32 ponad rok temuocena: 92% 

      do Zwolennika: Głównym budynkiem ma być BETONOWY KLOC - Biurowiec wysokości 40 m, na rogu KEN i Wąwozowej. Więc jaki to "kompleks mieszkalno-handlowo-usługowy"? Jaki to "wspaniały projekt"? I co 1.800 miejsc postojowych i nasilony ruch samochodów dostawczych? Co tu wspaniałego?

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 12 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Llqool 31 ponad rok temuocena: 25% 

      A dlaczego likwiduja pętle autobusowa, gdzie teraz beda parkowaly autobusy ?

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 2 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Prawdziwy_patriota 30 ponad rok temuocena: 80% 

      Odpowiadając na Pana pytanie, nie likwidują. Zajezdnia jest nadal widoczna na wszystkich powyższych konceptach.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 4 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ats 29 ponad rok temuocena: 56% 

      mmmm kolejna blokoza z żabką i "hipe- ekskluziw" knajpami, które świecą pustkami, jak reszta KENu. Do tego skasowanie parkingu, co może pójść nie tak. Ale ursynów jest stracony - pedalarze i piesi najchętniej zamieniliby KEN i Rosoła w deptaki, 15km/h a potem się dziwili, że "olaboga nikt tu nie chce mieszkać, bo nie możesz nawet pod dom podjechać"...

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Zbudujcie to w Śródmieściu! 28 ponad rok temuocena: 79% 

      Gmaszysko wysokości 40 m, na nasypie o wysokości 3 kondygnacji (podziemnych), z ponad 1 800 miejsc parkingowych - te dane podał sam deweloper w czasie konsultacji z mieszkańcami Ursynowa. Otóż na Kabatach nie ma miejsca na takiego MOLOCHA. Zbudujcie sobie TO COŚ pod Pałacem Kultury, bo pasuje owszem, ale do betonowej dżungli Śródmieścia.

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 31 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~zwolennik 27 ponad rok temuocena: 25% 

      A właśnie super, że budują to na Ursynowie! Mieszkamy w mieście, cieszmy się że tak dopracowane projekty będą wreszcie realizowane. Czas też na zmiany w okolicach ursynowskiego Fortepianu.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 5 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kronik 26 ponad rok temu

      Zamiast "Fortepianu" i Multikina niedługo staną 4 bloki mieszkalne, zgodnie z zapisami MPZP.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rumburak 25 ponad rok temuocena: 82% 

      Kupowałem miejszkanie ze względu na dobrą komunikację i bliskość Tesco , mamiony planami przekształcenia go w Centrum handlowe, którego Ursynów jako jedyna dzielnica w Warszawie nie posiada. W wyniku kilkuletniej działalności burmistrza ze Środy i grupy kabackich aktywistów, którzy sprowadzili suę tu w ostatnich kilkunastu latach mamy korki wzdłuż całej dzielnicy a na zakupy trzeba jeździć do Warszawy. Na miejscu Tesco powstaną zz to kolejne biura i mieszkania i przybędą tysiące samochodów bez miejsca w garażu bo tak taniej.

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 42 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Będą WIĘKSZE KORKI 24 ponad rok temuocena: 88% 

      Kolejne tysiące samochodów zapchają Kabaty, bo zamiast 600 miejsc parkingowych pod Tesco, developer planuje zbudować ponad 1 800 miejsc w biurowcu plus kilkaset kolejnych dla mieszkańców planowanego bloku mieszkalnego wzdłuż obecnego płotu Tesco (ul. Sępa-Sarzyńskiego). Czyli zamiast 600 miejsc postojowych developer zamierza zbudować ok. 2 200! Więc nie ma wątpliwości, co stanie się z natężeniem ruchu samochodowego w tej i tak już zakorkowanej okolicy!

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 35 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 23 ponad rok temuocena: 16% 

      ~Będą WIĘKSZE KORKI - z tą "zakorkowana dzielnica" to bym nie przesadzała. Zakorkowana jest wylacznie przez remonty. Wcześniej i, mam nadzieje, później, jeździ sie przyzwoicie. A parkingi maja być podziemne (i niekoniecznie zajete w całości) wiec jakos niespecjalnie widze zagrozenie. Nawet przeciwnie, raczej mniejsze niz w przypadku dotychczasowego zapchanego parkingu Tesco, naziemnego. I "nie bój bidy", te parkingi "w biurowcu" na pewno nie będa za darmola wiec raczej nie widzę zbytniej popularnosci. Tak że...jesli chcesz "oponowac" to na pewno nie z powodu parkingu akurat. Co do reszty to sie nie wypowiadam bo ja mieszkam po przeciwnej stronie KEN i "kolos" niespecjalnie będzie mi przeszkadzał. Sadzę, że tobie też nie ale cóz...Polak juz taki jest, ze zanim sie zgodzi i stwierdzi, że jest ok, to najpierw musi (bo sie udusi) święcie sie burzyc i oponować. Dla zasady

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 4 21 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~2 200 miejsc parkingowych zamiast 600! 22 ponad rok temuocena: 95% 

      do Issaa: obecnie pod Tesco moze zaparkować maximum 600 samochodów. Developer planuje zbudować 1 825 podziemnych miejsc parkingowych (pod centrum handlowym i biurowcem) plus ok. 400 miejsc podziemnych pod blokiem mieszkalnym. Razem ma powstać ok. 2 200 miejsc parkingowych zamiast 600 obecnie. Uważasz, że taka zmiana SPOWODUJE SPADEK RUCHU SAMOCHODOWEGO I ZMNIEJSZENIE KORKÓW?????

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 20 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 21 ponad rok temuocena: 5% 

      ~2 200 miejsc parkingowych zamiast 600! - Nie czytasz na co odpowiadasz? PODZIEMNYCH! a to znaczy, że nie beda "smrodzić, halasować i przeszkadzać" tak jak obecne 600 naziemnych, gdzie parkuja kierowcy z Wilanowa (w lockdownie moze mniej) oraz wszyscy okoliczni mieszkancy. Po drugie WYRAŹNIE piszę, że te miejsca z pewnoscia nie beda dostepne za darmo, z opcją parkowania przez całą dobę. Jesli juz to jak w kazdej galerii, 2-3 godz za darmo, reszta platna. A to oznacza, że nie bedzie tu najazdu parkujacych (np. z Wilanowa)...Zas pod blokiem mieszkalnym z całą pewnoscia bedą parkować tylko mieszkańcy. No naprawdę....bo juz ręce opadajo...Czy pod jakąkolwiek galerią w Warszawie (z podobna organizacja miejsc parkingowych) jest zwiększony ruch samochodowy??? I nie, nie napisałam że spowoduje "zmniejszenie ruchu" a tylko że nie spowoduje jego zwiekszenia. No...to jednak jest róznica. Tak, nie uważam, że ruch bedzie wiekszy, nie ma żadnych przesłanek, moim zdaniem.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 1 19 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nie ma nic darmo 20 ponad rok temuocena: 43% 

      Jak to „developer dostal dzialke 4,5 hektara”?! To wartosc co najmniej 50mln! Ja tez chce dzialke przy metrze od miasta. Moze byc 10 razymniejsza, ja nue jestem zachlanny

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kronik 19 ponad rok temuocena: 93% 

      Gdzie w artykule jest zapis, że dostał działkę. Dostał zgodę na rozbiórkę blaszaka.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 13 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Betonowy kloc pod Lasem KAbackim 18 ponad rok temuocena: 75% 

      Otóż ten projekt BUDZI ZASTRZEŻENIA EKOLOGÓW i SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ. Mieszkańcy Ursynowa w trakcie konsultacji społecznych, w obecności Pana Burmistrza, wyraźnie sprzeciwili się przedstawionej koncepcji architektonicznej. Nie chcemy tu BETONOWEGO KLOCA o WYSOKOŚCI 40 m, w dodatku postawionego na sztucznym nasypie, w którym ukryto 3 podziemne kondygnacje. Ten MOLOCH nie jest potrzebny w pobliżu Lasu Kabackiego.

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 52 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~zwolennik 17 ponad rok temuocena: 15% 

      Zapomniałeś zmienić IP albo też cierpisz na rozdwojenie jaźni lub lubisz się powtarzać. Słabe to strasznie!

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 7 39 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Prawdziwy_patriota 16 ponad rok temuocena: 29% 

      Budzi zastrzeżenia garstki frustratów co to kochają ustawiać każdemu życie. Te miejsce jest potrzebne w tym miejscu i w takiej formie. Nikt nie mówi o tworzeniu kolejnej Galerii Mokotów, to jest projekt podobny zakresem do Elektrowni Powiśle. Wygląda bardzo atrakcyjnie i zielono, lokalizacja genialna. Mieszkam tu od czasów gdy powstał HIT i zawsze był problem z tym blaszakiem. Wiosną nie dało się przejść bramą boczną bo tak śmierdziało. Coroczne festyny i cyrki, które od rana do wieczora katowały okolicznych mieszkańców muzyką i hałasem. Świry co to muszą sobie bączki pokręcić na parkingu w środku nocy. Bezdomni nagabujący o pieniądze/piwko/fajka. Tego bronicie?! Czego wy się spodziewacie, że tu nagle park powstanie? Miasto ma odkupić tą działkę bo znajdzie się garstka malkontentów? Odstawcie leki na Alzheimera! Ludzie chcą restauracji, które będą czynne co najmniej do północy! To że Kabaty są sypialnią to nie znaczy, że muszą być umieralnią dla starych ludzi! Kabaty to nadal miasto!

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 19 46 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pol 15 ponad rok temuocena: 53% 

      święta racja

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 8 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Prawdziwy patrioto - do szkoly!! 14 ponad rok temuocena: 85% 

      "TE miejsce jest potrzebne" - Prawdziwy patrioto naucz się poprawnej polszczyzny! Nie wypada, żeby "Prawdziwy patriota" mówił po polsku z takimi błędami.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 34 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Głęboka myśl 13 ponad rok temuocena: 97% 

      Prawdziwy patriota ma rację: "Te miejsce jest potrzebne w tym miejscu". A inne miejsce jest potrzebne w innym miejscu. Święta racja, trudno się nie zgodzić z TAKĄ GŁĘBOKĄ MYŚLĄ.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 33 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Boom 12 ponad rok temuocena: 19% 

      Zaczyna się festiwal żądań. Zwykłe hieny. Tesco też przeszkadza, bo nocne dostawy, bo wyścigi wózków widłowych. Nie wasza działka, nie wasz interes.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 7 30 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kronik 11 ponad rok temuocena: 89% 

      Na te wszystkie protesty jest już dawno za późno. Podobne zagęszczenie zabudowy czeka w przeciągu kilku najbliższych lat również Imielin. Deweloper planuje zastąpienie budynku Multikina i parkingu obok dwoma pokaźnymi blokami a na skrzyżowaniu Cynamonowej z Gandhi ma wyrosnąć "wieża mieszkalna" a niedaleko jeszcze planowany jest blok na terenie dawnej zajezdni. To już będzie po prostu inna dzielnica.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 8 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ats 10 ponad rok temuocena: 14% 

      "LOKALNA SPOŁECZNOŚĆ" to by każdą ulicę zasypała progami zwalniającymi, pozwężała wszystko do jednego pasa i skasowała każdy wolny plac, na którym stoją auta...

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 2 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Prawdziwy_patriota 9 ponad rok temuocena: 0% 

      @Troll Dziękuję bardzo za poprawienie mnie. Uprzejmie proszę by pisał Pan z jednego konta o jednym nicku, spamowanie haloursynów z komputera i komórki jest co najmniej żenujące. Istnieje funkcja "wpisy tej osoby"... To widać jak ktoś wchodzi co kilkanaście minut by dać sobie +.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 0 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~alisterkabat 8 ponad rok temuocena: 96% 

      do Warszawiaka ; Właśnie na tej podstawie wysokość zabudowy od strony Wąwozowej została zakwestionowana. I o ile wiem, inwestor nadal "zabiega o akceptację"...

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 25 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Plezi 7 ponad rok temuocena: 22% 

      A gdzie pętla dla zbiorkomu ? zaraz oszołomy z Miasto jest nasze dostaną apopleksji

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 4 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~alisterkabat 6 ponad rok temuocena: 75% 

      Niech budują, ale najpierw niech "przytną" planowane gmaszysko wzdłuż Wąwozowej...

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 33 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Warszawiak82 5 ponad rok temuocena: 27% 

      Ale dlaczego mają "przycinać"? Dla tego obszaru jest obowiązujący plan zagospodarowania przestrzennego. Mają wykonać projekt zgodnie z ustaleniami planu, a nie czyimiś widzimisiami.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 12 32 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Zbudujcie to w Śródmieściu! 4 ponad rok temuocena: 78% 

      Gmaszysko wysokości 40m, na nasypie o wysokości 3 kondygnacji (podziemnych). Nie w tym miejscu. Budujcie sobie TO COŚ pod Pałacem Kultury - bo tam pasuje.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 36 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~zwolennik 3 ponad rok temuocena: 26% 

      A ja jestem za! Powstanie w miejsce blaszaka ciekawy architektonicznie, wielofunkcyjny kompleks. Nareszcie, bo dziś blaszak Tesco i okolica to wstyd.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 13 37 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kronik 2 ponad rok temuocena: 75% 

      Deweloper raczej osiągnie co będzie chciał (tak to już w Warszawie bywa). Z drugiej strony niesamowite, że Kabaty staną się właściwie nowym centrum całej Dzielnicy.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 6 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~karl 1 ponad rok temuocena: 33% 

      kiedey koniec sklepu

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.3119 sekundy
    REKLAMAA2 Pizzeria105 01.06.2022 - 31.07.2022