REKLAMAA1 AUCHAN 01.07.2021 - 31.12.2021
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    wydrukuj podstronę do DRUKUJ23 sierpnia 2021, 10:38

    Redakcja Haloursynow.pl

    napisz maila ‹
    moje artykuły ‹

    (Pexels.com)

    Coraz więcej firm decyduje się na zatrudnienie konsultantów marketingowych, by skutecznie rozwijać swoją markę w sieci i poza nią, a także wpływać na jej pozytywny odbiór. Dzięki temu właściciele zarówno małych, jak i większych przedsiębiorstw, mogą powierzyć codzienne działania marketingowe osobie, która zna się na tym i jest w stanie przenieść firmę na wyższy poziom. Obecnie wielu specjalistów oferuje swoje usługi jako konsultant marketingowy. Jakie korzyści mogą przynieść konsultacje marketingowe i kiedy warto z nich skorzystać?

    Konsultacje marketingowe - kiedy warto z nich skorzystać?

    Konsultacje marketingowe sprawdzą się w przypadku każdej firmy, a zwłaszcza małej lub średniej, która chce pokonać konkurencję i zbudować silną pozycję w sieci i świecie offline'u. W takiej sytuacji warto zdać się na pomoc fachowca, który od lat doradza firmom w zakresie marketingu i pomaga zwiększyć widoczność marki oraz generować większą sprzedaż. Takimi osobami są np. certyfikowani trenerzy biznesu i eksperci do spraw marketingu, którzy swoje doświadczenie zawodowe zdobywali pracując z licznymi firmami, projektami e-commerce, czy startupami.

    Zawsze, kiedy nadrzędnym celem firmy jest budowanie kompleksowej strategii marketingowej lub tworzenie marki, warto zaprosić do współpracy profesjonalistę, jakim jest konsultant marketingowy. Przeanalizuje on obecną strategię marketingową w firmie, w tym również grupę docelową do której ma trafiać jej przekaz, oraz określi działania, które należy podjąć. Z kolei już po wdrożeniu nowej strategii marketingowej zmierzy jej wyniki, przedstawi je klientowi, oceni ich skuteczność i zaleci optymalizacje i aktualizacje. Można, więc wskazać, że jego rola polega na koordynowaniu całego procesu i zaczyna się od audytu, stworzenia koncepcji, a kończy na prezentacji wyników.

    Konsultacje marketingowe - w czym pomogą?

    Tak naprawdę zakres działań konsultanta marketingowego jest szeroki i składają się na niego takie kwestie jak:

    • Badanie rynku, konkurencji, analiza sytuacji w firmie, czy analiza modelu biznesowego,
    • Pomoc przy pozycjonowaniu stron, również w przypadku bardzo trudnych branż,
    • Audyt SEO, który ma znaczenie dla efektów pozycjonowania i dostosowania strony oraz jej odpowiedniej optymalizacji,
    • Kampanie reklamowe, przygotowane pod Google ADS, jako krótko- i długoterminowe działania i inwestycje w firmie,
    • Kampanie, które angażują wiele kanałów i generują większą sprzedaż,
    • Szkolenia dla zespołu pracowników z zakresu marketingu, w tym SEO/SEM, czy e-commerce,
    • Przygotowanie raportów dotyczących skuteczności prowadzonych działań,
    • Przygotowanie procedur kontrolnych i optymalizacyjnych.

    Wielu konsultantów marketingowych to osoby, które posiadają liczne umiejętności techniczne oraz mają zróżnicowane wykształcenie, np. z dziedziny marketingu, zarządzania, komunikacji biznesu lub pokrewnych branż. Dysponują własnym portfolio, które prezentuje doświadczenia, w tym udane projekty i stworzone strategie. Zatrudniając tego typu osoby właściciele firm mają pewność co do tego, że posiadają oni specjalistyczną wiedzę w określonej dziedzinie lub też niższy marketingowej. Często idzie to w parze również z doświadczeniem w zakresie copywritingu, storytellingu, komunikacji, brandingu, marketingu mediów społecznościowych, reklamy drukowanej i telewizyjnej, a także public relations.

    Chcesz poprawić swój wizerunek i zwiększyć sprzedaż? Skorzystaj z konsultacji i doradztwa marketingowego Warszawskiej Grupy Mediowej!

    Więcej: https://warszawskagm.pl/doradztwo/

    Artykuł załadowany: 0.3347 sekundy
    REKLAMAA2 YASUMI  01.10.2021 - 31.12.2021