Zjazd na Puławską z S2 to nadal jeden wielki korek. Teoria Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, że po likwidacji zawrotki sytuacja po jakimś czasie ustabilizuje się, nie sprawdza się, mimo że kierowcy starają się omijać węzeł "Puławska" szerokim łukiem.
Zawrotka na węźle "Puławska" od grudnia do maja pozwalała kierowcom w wygodny sposób zjechać z trasy S2 w stronę centrum. 17 maja przejazd przez budowę obwodnicy został zamknięty, bo drogowcy ruszyli z łączeniem starej z nową częścią ekspresówki.
Odkąd zawrotka zniknęła, kierowcy muszą stać w kilometrowych korkach. Drogowcy utrzymali dotychczasowe ustawienia sygnalizacji na rondzie pod wiaduktami trasy S2. Przed zjazdem na rondo trasa zwęża się z pięciu do dwóch pasów, a na skręt w Puławską kierowcy mają zaledwie 15 sekund. Kierowcy mają tego dosyć i zaczęli szukać innych dróg.
- Korki są mega wielkie. Zaczęłam omijać ten zjazd i najczęściej jadę koło Galerii Mokotów przez ul. Marynarską lub ulicą Poleczki – mówi nam pani Adriana.
Przez stale zakorkowany zjazd i zapchaną ulicę Puławską przybyło aut jeżdżących po lokalnych drogach Zielonego Ursynowa. Problem polega na tym, że uliczki te nie są przystosowane do takiego ruchu. Tym bardziej nie są przygotowane na prędkości, z którymi poruszają się kierowcy omijający korek. To wszystko ma odzwierciedlenie w wypadkach, do których dochodzi ostatnio częściej.
- Zamiast pchać się do tej Puławskiej to jadą Baletową, dalej skręcają w ul. Jeziorki, a potem Kujawiaka. Niektórzy próbują nawet dojechać do Poleczki ulicą Poloneza – mówi nam mieszkaniec okolic ul. Baletowej.
Zdaniem kierowców wydłużenie czasu na skręt w Puławską może nie rozwiązałoby problemu, ale na pewno odrobinę by pomogło. Na razie zmian nie będzie. Na przeszkodzie stoi biurokracja.
- Na dziś nie przewidujemy wprowadzania zmian w programie sygnalizacji z uwagi na niezbędny czas, jaki jest potrzebny na dokonanie wszelkich niezbędnych formalności, tj. wykonanie nowego projektu, uzyskanie niezbędnych opinii, wdrożenie – stwierdza Małgorzata Tarnowska, rzeczniczka warszawskiego oddziału GDDKiA.
Jak dodaje, drogowcy ciągle "przyglądają się sytuacji i przeprowadzają niezbędne analizy". Dopiero po ich zakończeniu podjęta zostanie ostateczna decyzja w sprawie sygnalizacji.
Dick08:52, 02.06.2021
Po pierwsze primo zostań w domu. Po drugie primo wsiądź na rower. 08:52, 02.06.2021
Zniesmaczon08:55, 02.06.2021
Wilanów zakorkowany od otwarcia mostu... Niedługo będzie ciekawiej jak otworzą tunel. Ursynów "odetchnie" taaaaa 08:55, 02.06.2021
Boom08:58, 02.06.2021
To ja podpowiem: wykorzystać wszystkie pasy do skrętu w lewo na rondzie i wywalić czerwone światło na zjeździe z ronda, bo został stary cykl uwzględniający wjazd pojazdów na rondo z zawrotki.
Ludzie latają w kosmos, a tutaj GDDKiA przerasta organizacja ruchu. Dajcie to studentom do rozwiązania, skoro wy nie potraficie. 08:58, 02.06.2021
jako09:31, 02.06.2021
Ty Boom to się nic nie znasz. Rozwiązanie jest znacznie prostsze i to zdecydowanie w stylu gdaki. Skoro korek jest na pięciu pasach, to wystarczy jezdnię zwęzić do jednego pasa i tylko jeden pas będzie wówczas zakorkowany. Widzisz jakie to proste? Trochę słupków, a jaki efekt. Mam tylko nadzieję, że gdaka tego nie czyta... 09:31, 02.06.2021
Boom09:39, 02.06.2021
Jako, od razu przypomniał mi się skecz Z tyłu sklepu kabaretu Tey dotyczący kół traktora. Przestańmy szerzyć "defektyzm", tylko jeden pas jest zakorkowany :-) 09:39, 02.06.2021
jako10:04, 02.06.2021
Stare dobre czasy, dobry kabaret :-) 10:04, 02.06.2021
Areck15:02, 02.06.2021
A piesi przelecą górą... 15:02, 02.06.2021
Mam dość10:02, 02.06.2021
Drogowcy myślą ?! Burmistrz tradycyjnie bezradny nic nie może,nic nie widzi jak pojawia się kolejny problem ! tylko mieszkańcy Ursynowa muszą sobie radzić!!! 10:02, 02.06.2021
Boom10:19, 02.06.2021
Skończ trollu wypisywać swoje brednie. Dokładnie wiemy kto i za co jest odpowiedzialny. 10:19, 02.06.2021
Edyson10:05, 02.06.2021
nie ma co myśleć, trzeba kopać tunel w ciagu Puławskiej. Ilość aut skrecajacych w Puławską czy to na Warszawę czy Piaseczno nie spadnie. Tam sa biura , osiedla i powinien byc albo tunel albo ślimak na centrum. 10:05, 02.06.2021
Obserwator10:13, 02.06.2021
Tunel w ciągu Pulawskiej już jest, tyle że zasypany. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce np. Puławska zasypany tunel. 10:13, 02.06.2021
Boom10:32, 02.06.2021
Spadnie. Cześć to tranzyt, część skręci na S17, a część jedzie po prostu na Ursynów. 10:32, 02.06.2021
jako10:52, 02.06.2021
Tak, Edyson, teraz to z pewnością jest najlepszy moment, by rozkopać Puławską w celu zrobienia zjazdów do tunelu pod rondem. Z pewnością rozładuje to korki. Twoja logika wskazuje, że pracujesz w gdace, nie? I tak jak pisze Boom, liczba samochodów na tym skrzyżowaniu spadnie. Ursynów pojedzie na swój zjazd, a tranzyt pojedzie prosto. Co nie znaczy, że tunel pod rondem powinien się marnować po wsze czasy. 10:52, 02.06.2021
conti11:35, 02.06.2021
Po co tunel ???? W stronę Warszawy od ronda masz światła z Płaskowickiej za 300m a w strone Piaseczna za 400m - uruchomić tunel dla stojących samochodów ??? 11:35, 02.06.2021
Areck15:02, 02.06.2021
@Obserwator
Nie ma tam żadnego tunelu. Są ścianki szczelinowe i strop, nic więcej.
Daleka droga, dodatkowo nieekonomiczna, bo samochody staną 200 metrów dalej na kolejnych światłach. 15:02, 02.06.2021
Korbol10:35, 02.06.2021
Powszechnie wiadomo gdzie mieszka Kaczyński. Może warto by się zapoznać z miejscem zamieszkania odpowiedzialnych za ten kawałek naszego kraju. "- Na dziś nie przewidujemy wprowadzania zmian w programie sygnalizacji z uwagi na niezbędny czas jaki jest potrzebny, na dokonanie wszelkich niezbędnych formalności, tj. wykonanie nowego, uzyskanie niezbędnych opinii, wdrożenie – stwierdza Małgorzata Tarnowska" Taki dajmy na to człowiek od gadania, nic nie może a gada :-). 10:35, 02.06.2021
wojti10:37, 02.06.2021
korek jak korek ale przynajmniej ruskie tiry nie rozjeżdżają ursynowa więc sukces XD 10:37, 02.06.2021
wojti12:35, 02.06.2021
nie wiem za co te minusy, ten korek to wynik gierek politycznych między gdaka i miastem, choć wg mnie to miasto bardziej szkodzi mieszkańcom - nie wyraziło zgody na otwarcie łacznicy do ghandi, nie zmieniło organizacji świetlnej na puławskiej i przyczółkowej, nie wspominajac już o 130 metrach branickiego, poszerzeniu plaskowickiej do 2 pasów na całej długości oraz (nigdy nie powstanie) parku nad tunelem ekspresówki 12:35, 02.06.2021
Misiu10:53, 02.06.2021
Zarządzanie ruchem drogowym to jest prosta matematyka. Do tego trzeba mieć po prostu trochę kompetencji. Nie zdziwiłbym się gdyby decyzje podejmowali znajomi szefostwa GDDKiA a nie ludzie kompetentni. Nepotyzm i protekcja osobista zniszczą ten kraj. 10:53, 02.06.2021
bary111:23, 02.06.2021
Tylko po co są czerwone światła na zjeździe z ronda w lewo? 11:23, 02.06.2021
Areck14:59, 02.06.2021
Tam jest jeszcze przejście dla pieszych. 14:59, 02.06.2021
Co na to Burmistrz?11:24, 02.06.2021
Wszyscy mieszkańcy Ursynowa tracący w korku godziny (tygodniowo) na dojazd do swoich mieszkań bardzo "dziękują" Burmistrzowi za zablokowanie możliwości bezkolizyjnego zjazdu poprzez wiadukt na gotowe skrzyżowanie z Gandhi. Zawsze "ciepło" o nim myślę stojąc w tym korku. Wiem, wiem, obronił Ursynów przed potencjalnym zalewem samochodów jadących do Wilanowa. Bohater. 11:24, 02.06.2021
Spn12:36, 02.06.2021
Mieszkam przy Wąwozowej, ciężko się tam włączyć się do ruchu ze względu na znaczną ilość aut i korki. Ursynów już jest zakorkowany, blokada dodatkowych zjazdów jest dla mnie niezrozumiała i nielogiczna, przecież auta jadące w stronę Wilanowa i Konstancina już zalały Ursynów. 12:36, 02.06.2021
moja chata z kraja12:05, 02.06.2021
Czy ul. Nowoczesna nie korkuje się Trzaskalskiemu? A ul. Mandarynki nie korkuje się Kępie? 12:05, 02.06.2021
EXPERT MOTORYZACJI12:11, 02.06.2021
Korki są duze bo auta i OC są sa po prostu tanie.
Auto powinno kosztowac min 200tys zł a OC min 10tys rocznie.
Inaczej utoniemy w tym szrocie. 12:11, 02.06.2021
wojti12:25, 02.06.2021
mam auto i jeżdżę nim tylko w godzinach szczytu po to by postać w korku - bo mam taka ochotę! a ty idioto nie będziesz decydował za kogoś jakim środkiem komunikacji będzie się poruszał i na co ma swoje pięniadze wydawać 12:25, 02.06.2021
Xyz12:35, 02.06.2021
A kim ty dzbanie jestes, zeby komentowac ile auto powinno kosztowac? Mieszkanie w miescie dla takich wiesniakow powinno kosztowac min. 30 tys. zl za metr. Skonczy sie urzadzanie nam tu zycia przez jakichś przegrywów. 12:35, 02.06.2021
Yoda Mistrz kierowni12:15, 02.06.2021
30 milionow samochodow w Polsce juz jest
silny byc musisz
niech Moc będzie z tobą !
12:15, 02.06.2021
Aaa12:21, 02.06.2021
Dla przypomnienia - w planach była i jest możliwość wykonania "tunelu" czyli przejazdu dołem pod obwodnicą na ul. Puławskiej w kierunku do Piaseczna i do Warszawy. Ale z powodu czyjejś złej woli nie zrobiono tego przejazdu i w efekcie mamy kolizyjne skrzyżowanie... 12:21, 02.06.2021
Obserwator12:22, 02.06.2021
W sunie to wzdłuż Puławskiej po obu jej stronach powstały niedawno wygodne DDR. Wystarczy przesiąść się na rower i liczba samochodów na Puławskiej spadnie. Zresztą taki był chyba cel budowy tych DDR. 12:22, 02.06.2021
spn13:00, 02.06.2021
Coś słabo obserwujesz - rowerem trochę słabo zjeżdżać z S2 na DDR na Puławskiej ale obserwuj dalej :) 13:00, 02.06.2021
Adam6912:30, 02.06.2021
Artykuł zasypany tunel na Puławskiej.
Na skrzyżowaniu południowej obwodnicy Warszawy z Puławską powstaje tunel, który ma ułatwić wyjazd do Piaseczna. Ale zostanie zasypany, bo miastu brakuje pieniędzy
Łącząca się z autostradą południowa obwodnica Warszawy przynajmniej przez kilka lat będzie urywać się przy Puławskiej. Kierowcy jeżdżący tą arterią widzą niedaleko hipermarketu Real i wiaduktu z torem technicznym do metra las słupów, na których oprą się wiadukty trasy ekspresowej. Od niedawna wzdłuż jezdni powstają betonowe ścianki. Wykonawca zaczyna tam właśnie budować tunel, w którym docelowo mają schować się jezdnie Puławskiej. Umożliwi to bezkolizyjny przejazd pod tym węzłem w drodze z centrum czy z Ursynowa w kierunku Piaseczna.
Jednak tunel długo może być nieukończony. - Teraz powstaną tylko jego 20-metrowe boczne ściany i strop, na którym oprą się środkowe filary - wyjaśnia Małgorzata Tarnowska, rzeczniczka mazowieckiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, któ 12:30, 02.06.2021
Adam6913:13, 02.06.2021
Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, który zleca budowę południowej obwodnicy. O tunel dla Puławskiej pod tym skrzyżowaniem kilka lat temu walczył ratusz - obawiano się, że dociągnięcie tu południowej obwodnicy sparaliżuje tę jedną z najbardziej zatłoczonych wylotówek. Stanęło na tym, że Generalna Dyrekcja Dróg na razie zbuduje tylko część tunelu, by później nie trzeba było rozkopywać skrzyżowania. - Chcieliśmy, żeby od razu GDDKiA zbudowała cały węzeł łącznie z tunelem, ale uznali, że nie mają tyle pieniędzy - mówi Mieczysław Reksnis, szef miejskiego biura drogownictwa i komunikacji.
Dokończeniem budowy ma zająć się miasto. Tzw. metodą podstropową trzeba będzie wybrać ziemię z wnętrza tunelu, potem na dnie wylać betonową płytę i zbudować dojazdy. Konieczna będzie też przebudowa fragmentu Puławskiej. Miasto na razie nie ma jednak pieniędzy. - Do tej inwestycji wrócimy w lepszych czasach. Kryzys ograniczył nasz budżet - mówi Bartosz Milarczyk, rzecznik ratusza. Może być więc 13:13, 02.06.2021
Adam6913:16, 02.06.2021
Może być więc tak, że betonowa konstrukcja będzie tkwić w ziemi przez wiele lat.
Według Roberta Chwiałkowskiego ze stowarzyszenie Siskom, które walczy o budowę dróg i rozwój komunikacji, od razu powinien być zbudowany cały węzeł łącznie z tunelem. - Miasto mówi, że nie ma pieniędzy, ale często wydaje je na inwestycje, które nie zawsze mają sens. Np. na kosztowny kilkupiętrowy parking "parkuj i jedź" na osiedlu Ursus-Niedźwiadek przy nieistniejącej stacji - przypomina.
Według projektanta u zbiegu południowej obwodnicy i Puławskiej miała stanąć sygnalizacja świetlna. Drogowcy pracują jednak nad innym wariantem - żeby nie trzeba było stać na światłach w tym miejscu, do skrętu z Puławskiej w ekspresówkę i na odwrót mają służyć wiadukty, które pierwotnie przewidziano tylko dla jadących obwodnicą na wprost. Będzie wąsko, ale za to bezkolizyjnie. Wielu kierowców i tak boi się jednak, że ruch z południowej obwodnicy zakorkuje Puławską. Ratusz znalazł na razie pieniądze jedynie na niewielkie 13:16, 02.06.2021
Adam6913:17, 02.06.2021
Ratusz znalazł na razie pieniądze jedynie na niewielkie poszerzenie wlotów na skrzyżowaniu z ul. Poleczki i Pileckiego.
Budowa południowej obwodnicy, jak pisaliśmy kilkukrotnie, ma ogromne opóźnienie. Trasa miała być przejezdna przed Euro 2012, ale nie ma na to szans. W optymistycznym wariancie prace skończą się na przełomie lat 2012 i 2013. 13:17, 02.06.2021
Adam6913:22, 02.06.2021
Przypomnijmy, że w latach 2010-2014 burmistrzem byl Piotr Guział, o pogladaxh pisowskich który chciał odwołać prezydent Warszawy Hannę Gronkiewicz-Waltz. I to jemu można podziekować za obecne korki 13:22, 02.06.2021
wojti14:09, 02.06.2021
urzędników powinno rozliczać się z dokonanych działań niezależnie do partii, no ale w tym kraju to nie do pomyślenia 14:09, 02.06.2021
Boom17:27, 02.06.2021
To Guział siedzi w GDDKiA? Naprawdę? I specjalnie sabotuje prace przy światłach? 17:27, 02.06.2021
Adam6914:10, 02.06.2021
WYKONAWCA SISKOM
Uważamy, że budowa i zasypanie tunelu drogowego w ciągu ulicy Puławskiej jest działaniem pozbawionym sensu ekonomicznego. Wydane zostaną publiczne pieniądze na konstrukcję, która nie będzie mogła być wykorzystana przez społeczeństwo. Dotychczasowe przypadki pozostawiania konstrukcji w stanie surowym do realizacji w późniejszym etapie, np. parkingu podziemnego w rejonie Placu Wilsona wskazują, że do takich inwestycji się nie wraca. Absurdalna będzie również ponowna przebudowa nowego węzła drogowego, który zgodnie ze sztuką powinien służyć co najmniej dekadę nie wymagając jakichkolwiek inwestycji. 14:10, 02.06.2021
Adam6914:12, 02.06.2021
WYKONAWCA SISKOM
W związku z powyższym Stowarzyszenie wnioskuje o podjęcie przez właściwe urzędy następujących działań:
1. Poinformowania opinii publicznej nt. rzeczywistego stanu zaawansowania budowy drogi ekspresowej S2 i S79 na odcinku Marynarska – Lotnisko – Puławska.
2. Przeprowadzenia bezstronnej analizy ekonomicznej, która wykaże, czy koszty związane z działaniem niefunkcjonalnego węzła są wyższe niż budowa od razu całego tunelu[1].
Podkreślamy, że podstawową motywacją tego pisma nie jest pożądane skądinąd udrożnienie ulicy Puławskiej. Jest to obecnie niemożliwe ze względu na błędną politykę przestrzenną samorządów graniczących z Warszawą od południa, zezwalających na niekontrolowaną zabudowę mieszkaniową.
Brak tunelu w ciągu ulicy Puławskiej oznacza, że węzeł Puławska, na którym przez co najmniej dekadę będzie się kończyć Południowa Obwodnica Warszawy, nie umożliwi sprawnego wjazdu na obwodnicę. Tym samym bardzo kosztowna inwestycja publiczna będzie przykł. źle wydan. pieniędzy 14:12, 02.06.2021
Instytut Szoguna14:16, 02.06.2021
Korki mają to do siebie , że samochody się zbierają i nie mogą jechać , a potem rozjeżdżają się do domów i korki znikają. 14:16, 02.06.2021
Mamy XXI w14:20, 02.06.2021
Nie zniescie jajka, trzy autobusy by przejechały na jak musisz wozić puste miejsca to sobie stój 14:20, 02.06.2021
issaa21:40, 02.06.2021
nic mnie bardziej nie smieszy niz jełop, który porusza sie po Warszawie (przekatna 100 km) na piechotę, "uwentualnie" na rowerku, świątek piatek, zima czy lato, słońce czy deszcz, dzień czy środek nocy. A jak mu ktos zachoruje w rodzinie to przerzuca go przez rame (rowerka) i jedzie z nim do najblizego SORu, z radosnym spiewem na ustach oczywiscie.
Bachorki swoje też pakuje na rowerek, ewentualnie każde wpycha do metra, i rozwozi po przedszkolach, szkolach, potem żone i siebie do roboty.
Cud panie ekologiczny...normalnie CUD!
Oczywiscie jełop prawa jazdy nie ma i nigdy mieć nie bedzie bo jest za głupi, zeby je zdać (wiec jakos musi odreagować na madrzejszych, którzy egzamin zdali). 21:40, 02.06.2021
Mamy XXI w00:47, 03.06.2021
Issa jak tam Twoje dwa samochody których nie masz gdzie parkować? Coś ci na dekiel pustaku (stary) padło, Warszawa nie ma 100km po przekątnej lub 50 km w jedną stronę, h c wv'd. 00:47, 03.06.2021
Xyz17:46, 03.06.2021
Dokladnie. Mamy XXI wiek a nie XIX. Co ile minut te autobusy jezdza? Bo wg twojego pitolenia jeden podjezdza za drugim, ze sie wszyscy zmieszczą. No i co ma jazda s2 do autobusu? Ale tak to sie konczy, jak sie swoje fobie na punkcie samochodów leczy na forach - a wystarczy jak skonsultujesz sie z lekarzem lub farmaceutą. 17:46, 03.06.2021
Mamy XXI w08:42, 04.06.2021
Stójcie sobie w tych korkach tłumoki, skoro komunikacja zbiorowa nie pasuje to stójcie do oporu, ja mam 12 minut metrem do centrum, a jak przyjeżdżacie z zadupi to Wasz wybór i problem. 08:42, 04.06.2021
spn12:09, 09.06.2021
inaczej będziesz śpiewał jak ci metro zamkną przez wypadek co zdarza się dość często. Z twoich 12 min zrobi się godzina. Poza tym gdybyś był choć trochę pojętny i umiał czytać ze zrozumieniem to mowa jest o S2 a tam nie jeżdżą autobusy i metro więc daruj sobie swoje głupie wypociny bo pracodawca zauważy, że korzystasz z komputera do spraw prywatnych i zabierze owocowe czwartki. 12:09, 09.06.2021
Mamy XXI wiek21:24, 11.06.2021
Naprawdę nie ma obowiązku pchać się do Warsiawy, a owocowe czwartki doceniam 21:24, 11.06.2021
Robert K15:17, 02.06.2021
Standard, polscy drogowcy i ich bezmyslnosc, jak to zwykle w tym kraju bywa albo partacze albo pociotki bez wiedzy..
Kazdy kierowca lepiej by to rozegegral po przejechaniu kilka razy tego fragmentu, nawet moja stara doskonale wie co mozna zrobic zeby udroznic ruch w tym miejscu ale nie nasy Drogowcy to medrcy na skale swiatowa, tegie glowy bez mozgow.. 15:17, 02.06.2021
hińczyk16:10, 02.06.2021
NIC z nimi, czyli "no i ch**" z nimi ! 16:10, 02.06.2021
jerzy kibic16:21, 02.06.2021
Nie rozdzierajcie szat, Armagedon to nas czeka po otwarciu tunelu - a szczególnie, jak wydarzy się karambol, a nawet malutki taki karambolik, w tunelu pozbawionym zasięgu łączności ! Podróżujących Tunelem radzę zaopatrzyć się w pampersy ! 16:21, 02.06.2021
jako17:38, 02.06.2021
No dobra, a teraz tak na serio do wszystkich piszących poniżej. Przestańcie krytykować gdakę! Poważnie. Ostatnio jak gdaka była krytykowana, to się obraziła i zamknęła zawrotkę. Jak dalej będziecie ją tak krytykować, to znowu się obrazi i całkowicie zamknie zjazd z obwodnicy z Puławską, pod byle pozorem, w obie strony, a TVP przez tydzień będzie trąbiło w dzienniku o sukcesie polegającym na zlikwidowaniu korków. A suweren to łykający będzie przeszczęśliwy. Kolejny sukces. 17:38, 02.06.2021
hahaha17:45, 02.06.2021
Jezu, co nowy dzień to kolejny artykuł o kolejnej porażce GDDKiA.. za co ci ludzie biorą pieniądze??? 17:45, 02.06.2021
issaa21:32, 02.06.2021
jak to za co biora pieniadze....za łupienie kierowców za przekroczenie predkosci o 10 km na bezkolizyjnej np. eksprsówce =zarabiaja na pensje swoje, swoich prezesów oraz na budowe dróg. 21:32, 02.06.2021
Abc18:23, 02.06.2021
Niestety węzeł Puławska jest źle zaprojektowany na panujące tam natężenie ruchu. Powinno być więcej relacji bezkolizyjnych. Może kiedyś ktoś to przebuduje. 18:23, 02.06.2021
jako18:33, 02.06.2021
Węzeł Puławska jest wystarczająco zaprojektowany, bo jest to skrzyżowanie z miejska ulicą. Jednak z uwagi na nieukończone okoliczne inwestycje mamy armagedon. Poprawi się po: otwarciu tunelu i bezpośredniego zjazdu na Ursynów. Poprawi się po otwarciu S7 co najmniej do Piaseczna. Jeśli jeszcze odkopią tunel pod rondem będzie luksus. Najważniejsze są tunel
POW i S7 do Piaseczna. 18:33, 02.06.2021
Borsuk3919:14, 02.06.2021
Wszyscy narzekają na korki.Korki biorą się z tego, że aut jest za dużo i wszyscy o tym wiedzą.Otwarcie tunelu nic nie da .Jestem kierowcą karetki i zwracam uwagę na jedną ważną rzecz a mianowicie że ludzie nie korzystają z komunikacji miejskiej bo to szlachta i woli wozić puste miejsca w samochodzie stać w korkach i narzekać że benzyna za droga.Pizdrawiam moich rodaków idiotów i narzekaczy. 19:14, 02.06.2021
Xyz17:35, 03.06.2021
Tak, tak. Trzech zaborcow. Niemcy, Żydzi i kierowcy. W takich pajacach jak ty najbardziej bawi, ze takie zakompleksione dzieci świniopasów mają się za intelektualną elitę. Idioty to se pryszczaty ryju szukaj w lustrze. 17:35, 03.06.2021
Zet19:47, 02.06.2021
"Drogowcy myślą" to oksymoron 19:47, 02.06.2021
Przedstawiciel handl19:58, 02.06.2021
Ty z karetki uważaj na dzieci na pasach kretynie .Samochody są nie napchane ludźmi,bo masa aut to służbowe i ludzie pracuje,u nas nie ma Szelków. 19:58, 02.06.2021
zwykły obserwator21:51, 02.06.2021
Rynny pod skrzyżowaniem zakopane, wyjazd Kamandir blokuje, "odbudowa" skrzyżowania/ronda rok i końca nie widać, w tym czasie zasadzili 100 tys słupków, zlikwidował tysiące miejsc parkingowych, czerwona wszechfala zapalona i "drogowcy" myślą, hi, hi. Neurobiałki dziwują się jakie to patałachy i dyletanci. A to wytrawni dywersanci kołujący tych bez ilorazu lekko, tanio i z wdziękiem. 21:51, 02.06.2021
nick_znik09:09, 04.06.2021
Pisz proszę po polsku. Poproś jakiegoś Polaka albo Polkę, żeby sprawdziła pisownię przed publikacją. 09:09, 04.06.2021
Kierowca06:41, 03.06.2021
Drogowcy niech włączą myślenie ale nie którym sprawia to ból tumany i tyle inżyniery tylko kasę biorą za projekty nic nie warte żenada.
Za takie rozwiązania do pierdla powinni trafiać... 06:41, 03.06.2021
WBJS12:33, 03.06.2021
No i widzicie , same problemy z POW . A mówiłem i " przeszczegałem " , ale nikt mnie nie słuchał !
12:33, 03.06.2021
Xyz17:37, 03.06.2021
Łyknij se dziadek geriavit i idź naspacer, zamiast wylewać swoje żale przed komputerem, bo ci cukier skoczy i tez bedziesz kierowców obwiniac. Nikt cie nie zmusza do zycia w miejscu gdzie od 40 lat wiadomo, ze miala byc obwodnica 17:37, 03.06.2021
W(BJS)22:02, 03.06.2021
Wolę wylewać żale , niż pisać głupoty . Ty widzę dalej czterdzieści lat w tyle . Komuna kazała wybudować w tym miejscu , to tak ma być . Dla mnie to żaden
argument , towarzyszu .
PS. Kierowców nie winię , bo korki to nie ich wina . 22:02, 03.06.2021
kabaciara16:02, 04.06.2021
"drogowcy ciągle "przyglądają się sytuacji i przeprowadzają niezbędne analizy"" ... brawo drogowcy. Na obserwację to chyba mieliście dużo czasu i łatwo było spostrzec, że jak zamkniecie jazdę na wprost z S2 w stronę tunelu, to światła po skręcie w lewo w Puławską, nie będą do niczego potrzebne... no chyba, że z tunelu ma wylecieć na skręcających mucha robacznica i spowodować katastrofę... 16:02, 04.06.2021
Mamy XXI w19:42, 04.06.2021
Dla 40 - 50 osób które chwilę muszą sobie postać bo jada wożąc puste miejsca wokół siebie i gapiąc się w smartfona przegapiąjc zielone nikt nie będzie rozdzierał szat.. jest XXI wiek, praca zdalna, nie trzeba tylko do Warsiawy jeździć... 19:42, 04.06.2021
3+9=1218:00, 07.06.2021
Świat nie kończy się na twojej bezwartosciowej gownopracy korposzczurze. 18:00, 07.06.2021
Mamy XXI wiek00:05, 09.06.2021
Ooo wrócił z weekendu, słoiki pełne? To masz co jeść i stać w korku na obwodnicy, a ja powtarzam 12 minut do centrum, nie brzydzę się innymi w metrze:) Aha zmień oponki chyba że masz całoroczne bo taniej:) 00:05, 09.06.2021
spn12:01, 09.06.2021
~Mamy XXI wiek masz się czym chwalić: głupotą i zacietrzewieniem. Całe życie na tyłku siedzisz i nie ruszasz się ze swojej norki korposzczurku? To pewnie nie zauważyłeś, że w Warszawie, twoim wielkim i nowoczesnym mieście z XXI w. są dwie, powtarzam dwie linie metra i to w kształcie krzyża. Pozostałe obszary Warszawy pewnie nie zostały przez ciebie jeszcze odkryte. Wyobraź sobie, że w niektóre miejsca trzeba dojechać autem, bo komunikacja tam nie kursuje. Proponuję wyjść czasem ze swojej norki by zobaczyć jak wygląda prawdziwy świat. 12:01, 09.06.2021
Mamy XXI wiek16:15, 09.06.2021
Dziękuję za dobre rady, poruszam się komunikacja miejska jako rodowity Warszawiak, nie muszę dojeżdżać, wyjeżdżać, nie przeszkadzają mi inni ludzie w komunikacji miejskiej, bo to nie tylko metro:) Jak musisz jechać sam autem to są inni chętni i stąd są Warszawa nie jest z gumy nie wszyscy autem przejadą bez korków. 16:15, 09.06.2021
Ursynow8010:25, 05.06.2021
S8 na wysokości Benowa i Bielan stoi zawsze. Politycy nic sobie z tego nie robią od początku oddania S8. Jadąc od puławskiej w stronę Konotopa i skręcając tam w prawo na Ożarów czy Bemowo, jest źle wyprofilowany skręt, łuk w prawo !!! Śmiali się już z tego miejsca dziennikarze z innych krajów. Polska ! 10:25, 05.06.2021
Darmowy trening23:07, 06.06.2021
Nie pękaj m Janusze i tak zajmuja tam lewy pas a ja prawym ich mijam 23:07, 06.06.2021
Jojne 14:00, 07.06.2021
w korku raźniej :) 14:00, 07.06.2021
gddkia13:40, 08.06.2021
Przeciez to proste. Wystarczy zwezic POW do jednego pasa, korki utworza sie odpowiednio wczesniej, a na skrzyzowaniu z Pulawska ruch stanie sie plynny. 13:40, 08.06.2021
O rety07:58, 10.06.2021
Przesiądź się do pociągu:) 07:58, 10.06.2021
Mamy XXI wiek09:58, 12.06.2021
Sobota, nadal korek czy wszyscy pojechali 'do siebie" i spokój? 09:58, 12.06.2021
Nice11:55, 13.06.2021
Halo czekam na komentarze, wracajcie, dowiecie się czemu są korki w Warszawie:) Bagażniki pełne? 11:55, 13.06.2021
Drogowa08:21, 14.06.2021
Pomijacie zasadniczy powód tych trudności: ciągle rosnące opóźnienie w oddaniu reszty POW do eksploatacji. Wygląda to tak, jakby GDAKA zawierała kontrakty z wykonawcami bez kar umownych za opóźnienia, na skutek czego wszystkie prace ślimaczą się bez końca, chociaż od paru lat nie ma u nas prawdziwych zim i można budować przez 12 miesiecy w roku. Wykonawca rządzi! 08:21, 14.06.2021
fiona16:15, 02.06.2021
3 1
Spalinami... 16:15, 02.06.2021