REKLAMA
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY

    (AŁ)

    REKLAMA

    - Żeby było lepiej, czasami musi być trochę gorzej, ale żeby aż tak?! - kierowcy tracą nerwy próbując się rano wydostać z Ursynowa w stronę centrum. Budowa Południowej Obwodnicy Warszawy paraliżuje dzielnicę. Sprawdziliśmy dlaczego się tak dzieje i co na to władze dzielnicy? Czy da się coś zmienić, by ulżyć kierowcom?

    Nie minutę czy dwie, ale dużo więcej czasu trzeba poświęcić na dojazd do pracy. Sytuacja pogorszyła się od kiedy zamknięto połączenie ulic Braci Wagów i Płaskowickiej, która wielu służyła za skrót do Cynamonowej i dalej w kierunku centrum.

    - Można zwariować, kiedyś było wiadomo, że poniedziałki są trudniejsze, ale teraz dzień tygodnia nie ma znaczenia, oczywiście poza weekendami. Wyjeżdżam z Dembego i gdziekolwiek bym nie pojechał, będę stać w korku - mówi pan Zbigniew.

    Do wyboru są tylko trzy drogi - Rosoła, Stryjeńskich i aleja KEN. Co najgorsze - każda z nich zwężona w okolicy Płaskowickiej. Wielu kierowców, by choć trochę ominąć korek szuka skrótów, np. jadąc zamkniętą dla ruchu Nowoursynowską, czy skręcając w osiedlowe alejki przy Kazury.

    - Może prace powinny być prowadzone etapami, tak żeby to nie było tak uciążliwe dla kierowców - zastanawia się pan Adam.

    Projekt sprzed pięciu lat. Skonsultowany z władzami

    Za wszystkimi zmianami na ursynowskich ulicach stoi Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, która nadzoruje budowę POW i która 5 lat temu, nim jeszcze został wybrany wykonawca, opracowała projekt czasowej organizacji ruchu, skonsultowany zresztą z władzami Ursynowa.

    - Założenia do zmian w organizacji ruchu były już ustalone zanim wygraliśmy przetarg na prowadzenie prac, tym zajmowała się GDDKiA. Na tej bazie przygotowaliśmy zmiany, które zostały zaakceptowane i wprowadzamy je w życie - mówi Mateusz Witczyński, rzecznik Astaldi.

    W GDDKiA dowiadujemy się, że zmiany organizacji ruchu były omówione, m.in podczas konsultacji z ówczesnymi władzami dzielnicy. Obecny burmistrz Ursynowa ma do tych ustaleń wiele zastrzeżeń.

    - Skoro technicznie możliwe jest prowadzenie prac przy przejezdnych ulicach Pileckiego, Rosoła i alei KEN, to dlaczego zamknięta jest ulica Braci Wagów i szykowane zaknięcie ulicy Lanciego? Bo wówczas nikt tego nie dopilnował w rozmowach z GDDKiA. My teraz nie mamy możliwości zmian - mówi Robert Kempa.

    Zamknięcie ulic, dla wykonawcy jest łatwiejszym, szybszym, a co za tym idzie tańszym sposobem prowadzenia prac. Nie wymaga bowiem, jak m.in. w przypadku ulicy Pileckiego, budowania przekładki jezdni i przesuwania jej po wybudowanym stropie tunelu, tak by mogły nią jeździć samochody.

    Jest szansa na poprawę?

    Czy zatem, skoro decyzje zapadły kilka lat temu da się jednak zrobić coś, by w godzinach szczytu odkorkować Ursynów? Na pewno nie powstaną tzw. tymczasówki

     - My nie będziemy budować innych dróg poza POW -  mówi Małgorzata Tarnowska z GDDKiA. Wtóruje jej burmistrz Kempa. - Można zrobić tymczasową drogę, ale uzyskanie pozwoleń potrwałoby ze dwa lata. My nie mamy takich planów.

    Pozostaje tylko jeszcze sprawdzenie świateł. Ale i tu nie ma dla kierowców dobrych informacji. W Zarządzie Dróg Miejskich dowiadujemy się, że korki nie wynikają ze złego ustawienia sygnalizacji. - Na ulicy Rosoła, Stryjeńskich i w alei KEN jest już zielona fala - mówi rzecznik ZDM Karolina Gałecka.

    Najbliższa zmiana zapowiadana przez Astaldi to zamknięcie połączenia ulicy Lanciego z Płaskowickiej, wykonawca powiadomi o tym dwa tygodnie wcześniej. Zgodnie z planem budowa POW ma skończyć się za dwa lata. Z deklaracji zarządców dróg i władz dzielnicy wynika, że te dwa lata będą dla kierowców koszmarne.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 295

    • 37
      BARDZO PRZYDATNY
    • 6
      ZASKOCZONY
    • 22
      PRZYDATNY
    • 23
      OBOJĘTNY
    • 3
      NIEPRZYDATNY
    • 87
      WKURZONY
    • 117
      BRAK SŁÓW

    105Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~Natolińczyk 105 miesiąc temuocena: 100% 

      A czy ktoś sprawdził, o ile wzrósł ruch po oddaniu do użytku łącznicy Kabat i Powsina? To tu trzeba szukać przyczyny korków, bo większość kierowców z Konstancina i tego kierunku jedzie przez Ursynów.

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~niePISmienny 104 miesiąc temuocena: 50% 

      zrobienie przekładki Lanciego tak, aby dało się tamtędy przejechać, to ułamek procenta kosztów budowy i dla sprawnej ekipy 2 dni roboty... Trzeba tylko chcieć tego dopilnować! Ale władze dzielnicy od lat maja mieszkańców w 4 literach. Za zwężanie ulic pt "uspokojenie ruchu" powywieszałbym ich na suchych gałęziach!

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 2 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~A 103 miesiąc temuocena: 50% 

      Co to znaczy przekładki Lanciego

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 1 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Warszawa da się lubić 102 2 miesiące temuocena: 77% 

      Issa jestem stąd od zawsze tylko komentuje bo śmieszy mnie płacz kierowców jak stoją w korku nad linią metra.Ty jak rozumiem też warszawianka tylko wszędzie autem? Ja też warszawiak i wszędzie komunikacja i czasem autem.pozdrawiam.ps zdejmij te modne ciemne okularki.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 33 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Piotr P 101 2 miesiące temuocena: 81% 

      Co drugi księciunio lub księżniczka jedzie w korku z telefonem w dłoni ;) codziennie jadę kawałek autobusem ul. Kasprzaka od ronda Daszyńskiego w samochodach siedzi jedna osoba z telefonem w ręku, przerwa pomiędzy kolejnym pojazdem jest taka, że by zmieścił się jeden samochód średniej klasy, nie wspomnę o tym w jakim tempie ruszają takie orły a potem płacz bo korki, a do komunikacji się przesiadać i nie marudzić... No i odklejać się od smartfonow i innych czaso-zapychaczy a może będzie lepiej.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 34 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Fazi 100 2 miesiące temuocena: 66% 

      Płaczcie dalej zamiast korzystać z komunikacji miejskiej.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 51 26 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~rumcajs 99 2 miesiące temuocena: 43% 

      Odrob lekcje i spac.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 21 28 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~250 za 3mce 98 2 miesiące temuocena: 77% 

      Nie ma miękkiej gry- płacz i płac- ratę za auto.opony.paliwo opłaty za parkowanie w Warszawie za to można "wygodnie" pojechać sobie i tu i tu i tututu i tu.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 37 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~iissa 97 2 miesiące temuocena: 19% 

      ~250 za 3mce, ale, przepraszam ...to ty placisz za "auto.opony.paliwo opłaty za parkowanie w Warszawie", że tak placzesz? no, chyba właściciele samochodow wiec skad te krokodyle łzy??? wiesz...jakbyś ty, i twoi ziomale, wrócil do swojej wiochy to w Warszawie byłoby wystarczajaco miesjca, takze na ulicach, dla jej mieszkańcow. Wystarczy spojrzeć na Warszawę w jakiekolwiek święta.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 6 25 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ala 96 2 miesiące temuocena: 95% 

      @iissa Co Pani postuluje? Fort Warszawa? Wylewanie gorącej smoły na przyjezdnych, bez Warszawskiego rodowodu? To już było, a podobne eksperymenty są jedną z najczarniejszych kart historii.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 21 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Waldorf 95 2 miesiące temuocena: 54% 

      Szok! Wszyscy są zdziwieni, że budując tunel zamyka się ulice. Jak to możliwe? Zapewne najbardziej zdziwieni są ci, którzy zamieszkali tu w ciągu ostatnich 5 lat, bo "rodowici" mieszkańcy wiedzieli, że taka sytuacja nastanie. Nawet Ci, co budowali Ursynów-Natolin wiedzieli o A2 zostawiając ten szeroki pas. Trzeba zdać sobie sprawę z tego, że będzie jeszcze gorzej. Otwarcie połączenia Płaskowickiej-Branickiego skieruje na Ursynów falę frustratów z lemingowej dzielnicy. Rozjadą się w zatkaną już Rosoła do zatkanej Doliny lub na wprost wąską Płaskowickiej do zatkanej Al. KEN. A jak będzie alarm w tunelu, cały tranzyt pójdzie na górę Rosoła i Gandhi do nowego zjazdu. To dopiero będzie multikino :D

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 15 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Manolo 94 2 miesiące temuocena: 62% 

      Oczywiście, że zdziwieni, bo zazwyczaj tunel buduje się pod ziemią. Swoją drogą ciekawe czy w Świnoujściu też zbudują tunel metodą odkrywkową ;-).

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 13 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~innie 93 2 miesiące temuocena: 80% 

      Kto pisał ten artykuł? Osoba z Warszawy? Nie mówi sie na Wawrze, a w Wawrze. Tak jak w Wilanowie, w Wesołej, w Rembertowie, w Ursusie, we Włochach, w Białołęce, w Aninie, w Radości. wśródmieściu. Ale na Bielanach, na Żoliborzu, na Targówku, na Pradze, na Woli, na Ochocie, na Mokotowie, na Ursynowie itd.

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wieszcz 92 2 miesiące temuocena: 25% 

      W Wilanowie to mieszkał król. Mówi się na Wilanowie.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 1 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kurnik 91 2 miesiące temuocena: 60% 

      Jak to jest że " ...ale uzyskanie pozwoleń potrwałoby ze dwa lata. My nie mamy takich planów. " ALE jest spec ustawa która raz-dwa pozwala wywłaszczyć właściciela z ziemi !!!

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~innie 90 2 miesiące temuocena: 58% 

      Nie należało budować wjazdu z Powsina na Kabaty (ul. Rosnowskiego), którym codziennie wlewaja się na Ursynów tysiace samochodów z Konstancina-Jeziorny, Góry Kalwarii, Kozienic, Garwolina, Piaseczna itd.) Wtedy korki byłyby mniejsze i zanieczyszczenie powietrza spalinami także. To skandal, że drogę tranzytową buduje się przez spokojne dotychczas osiedle mieszkaniowe waskim przesmykiem pomiędzy Lasem Kabackim a Parkiem Natolińskim, przez chroniona przyrodniczo skarpę. Jak już jest ul. Rosnowskiego, to powinna być otwarta tylko dla komunikacji publicznej. Wjazd z Wilanowa na Ursynów i tak będzie na wysokości POW.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 15 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~innie 89 2 miesiące temuocena: 86% 

      Gmina Konstancin-Jeziorna niech zbuduje parking P&R dla swoich mieszkanców (podatników) na swoim terenie.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 19 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~niePISmienny 88 2 miesiące temuocena: 87% 

      Jaka zielona fala na KEN????? Jeżdzę od lat, kilka razy dziennie i nie ma takiej prędkości, przy której działa zielona fala!!!! To obrzydliwe kłamstwo!

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 20 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~nie da się... 87 2 miesiące temuocena: 46% 

      Już widzę, jak przysypiający Trzaskalski tchnie żywota w miejskich urzędników od komunikacji, aby zaczęli realizować postulaty mieszkańców Ursynowa, którzy nie mogą wyjechać z własnej dzielnicy!

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 12 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ala 86 2 miesiące temuocena: 50% 

      A jakie niby są te postulaty?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 6 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~250 za 3 msc 85 2 miesiące temuocena: 81% 

      Mogą tylko muszą zejść dwa kroki w dół

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 17 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~BobaN 84 2 miesiące temuocena: 82% 

      Połączenie Belgradzkiej z Pileckiego, nawet tymczasowe, usprawni ruch w godzinach szczytu.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 36 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~nie da się... 83 2 miesiące temuocena: 76% 

      Mieszkańcy Kabat zdecydowanie popierają ten pomysł!

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 32 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pol 82 2 miesiące temuocena: 42% 

      ręce precz od przedpola Lasu Kabackiego i przyrody. Przesiądźcie sią w metro. Może jeszcze wyciąć pół lasu pod parkingi i ulice????????

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 30 41 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ER 81 2 miesiące temuocena: 86% 

      Zrobiono fajny skrót z Konstancina, Góry Kalwarii itd., przez Kabaty do Centrum czy na Mokotów to mamy zatory, no i jeszcze ta budowa.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 31 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Gun 80 2 miesiące temuocena: 63% 

      Mam nadzieję, że mieszkańcy podziękują burmistrzowi przy urnach za takie szkodliwe działania.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 12 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rowerzysta 79 2 miesiące temuocena: 33% 

      Rowerzyści powodują korki i budują POW ?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 26 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Obserwator 78 2 miesiące temuocena: 31% 

      Są drogi dla rowerów np. wzdłuż Al. KEN, wzdłuż Rosoła i innych ulic. Trwa budowa drogi rowerowej wzdłuż Pulawskiej. Moze powoli trzeba myśleć o nasladownictwie takich miast jak Kopenhaga czy Amsterdam.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 21 46 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wał Kuski 77 2 miesiące temuocena: 79% 

      Oczywiście! Już widzę te tłumy pedalarzy w styczniu, szparko podążających gęsiego jak w Pekinie :-)

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 48 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wałek Ruski 76 2 miesiące temuocena: 80% 

      Kopenhaga jest wielkości Ursynowa i Wilanowa razem wziętych. Jak ktoś będzie miał do pracy średnio 3 km a nie 15 km to być może wybrałby rower. Dlatego rower nigdy nie będzie pelnil u nas takiej roli jak tam, może być tylko uzupełnieniem, a nie substytutem. A Amsterdam, też zresztą o wiele mniejszy od Warszawy, ma tych linii bodajże 4, do tego tam zabudowa i sieć kanałów determinuje taki a nie inny układ drogowy.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 28 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wałek Ruski 75 2 miesiące temuocena: 79% 

      Wcielo mi zdanie, że Kopenhaga ma też 2 linie metra. Amsterdam 4.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 19 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~dla ciebie Pan Kuski 74 2 miesiące temuocena: 24% 

      Benzyna zdrożeje, wprowadza opłaty za wjaz to sam bedziesz jeździł jak w Sztokholmie.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 10 31 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wałek Ruski 73 2 miesiące temuocena: 83% 

      Sztokholm też jest mniejszy od Warszawy. Ma 3 linie metra, 110 km i 100 stacji

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 20 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wał Kuski 72 2 miesiące temuocena: 73% 

      Stać mnie, szprychowy golasie :-)

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 29 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jaro 71 2 miesiące temuocena: 65% 

      Jasne, że nasz system transportu publicznego ma niedomagania, a metro nie jest tak rozległe, by z każdego miejsca w promieniu 1 km była dostępna stacja... Tego szybko nie przeskoczymy. Poza tym usytuowanie stacji zachęca też "przyjezdnych", by wjeżdżali do miasta samochodami, a nie zostawiali je na obrzeżach. Jednak nie oszukujmy się, dużą rolę gra też wygoda wynikająca z jazdy samochodem. Tylko, że teraz jest ona raczej wątpliwa... No chyba, że ktoś uwielbia stanie w korku. Nie będę owijał w bawełnę i napiszę, że ja dojeżdżam do pracy rowerem. Lubię to i mam taką możliwość. Mam też świadomość, że nie każdy jest w stanie tak sobie zorganizować życie, ale też część osób z zasady odrzuca ten ŚRODEK TRANSPORTU. Jednak nie musimy się nawzajem zwalczać ani obrażać. "Pedalarze", "golasy"... Po co to? Uszanujmy się nawzajem. Korek nie jest spowodowany przez rowerzystów, za to każdy rowerzysta, to mniejszy korek :-) Pozdrawiam

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 22 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~dla ciebie Pan Kuski 70 2 miesiące temuocena: 22% 

      Sądząc na po skomleniu na kilku forach to chyba własnie nie stać. A mnie stać i to nie tylko na samochód ale i na garaż. Podejrzewam tez że rower tez mam droższy od twojego ropniaka od niemca.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 6 21 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wał Kuski 69 2 miesiące temuocena: 88% 

      Jak ty mnie teraz zaimponowałeś, Wąski......przepraszam, Kuski :-)

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 14 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pieszur 68 2 miesiące temuocena: 44% 

      O co tym marudom chodzi? Przecież na Ursynowie mają metro?!?! To dlaczego upierają się, aby samochodami jeździć do pracy?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 27 35 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wałek Ruski 67 2 miesiące temuocena: 72% 

      Jak pracowałem w centrum, to jeździłem metrem. Teraz pracuje dalej od metra, więc jeżdżę autem, bo tak jestem jakąś godzinę dziennie do przodu. W tak dużym mieście z jedną pełną linia metra wciskanie do niego ludzi jako panaceum na korki traktować można jedynie w kategoriach żartu.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 36 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~alisterkabat 66 2 miesiące temuocena: 78% 

      Zaryzykuję podpowiedź ;) Może pracują i mieszkają daleko od metra? Nie, to przecież w głowie się nie mieści...

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 29 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Gun 65 2 miesiące temuocena: 93% 

      Preferuję komunikację miejską ponad własny samochód ale moim zdaniem warto zauważyć, że na Kabatach brakuje P+R - szczególnie po otwarciu szkodliwego połączenia z Konstancinem.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 14 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ala 64 2 miesiące temuocena: 37% 

      Gdzie chcesz upchnąć P+R na Kabatach? Może jakaś fajoska miejscówka zamiast kawałka Lasu Kabackiego?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 7 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~spr 63 2 miesiące temuocena: 100% 

      Ala ... chcesz powiedzieć , że Ursynów zabudowano w pestkę"?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 2 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Gun 62 2 miesiące temuocena: 100% 

      @~Ala Czy gdziekolwiek napisałem, że chciałbym upychać P+R Kabaty? Po prostu wskazuję minus Twojego pomysłu jakim jest brak możliwości pomieszczenia ogromnej ilości pojazdów, które właściciele mieliby zostawiać na Kabatach w celu przesiadki w podziemną komunikację miejską.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ala 61 2 miesiące temuocena: 0% 

      @spr @Gun fragment komentarza "moim zdaniem warto zauważyć, że na Kabatach brakuje P+R", rozumiem jako postulat wybudowania P+R na Kabatach. Nie widzę tu możliwości do popełnienia błędu w interpretacji. Jeśli takie postulaty się pojawiają, to warto chyba zadać sobie pytanie konkretnie GDZIE? Stacja metra Kabaty, ma konkretną lokalizację i konkretne zagospodarowanie terenu wokół. Wydaje mi się, że zmiana hasła "brakuje P+R Kabaty" na "wybudujmy P+R Kabaty tu..." Szybko zamrozi takie zapędy.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 0 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Tt7 60 2 miesiące temuocena: 55% 

      Bo we wiosce był Pekaes i każdy musiał auto

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 6 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jiro 59 2 miesiące temuocena: 94% 

      5 lat temu...! :-(Czy wtedy przewidziano otwarcie szerokiego wjazdu na Ursynów od strony Konstancina i obliczono jakie wygeneruje to natężenie ruchu?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 31 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~inwestor 58 2 miesiące temuocena: 78% 

      Jezeli astaldi sie zawinie, to ten burdel bedzie trwal dlugie lara. To z dzisiaj z dziennik.pl: Państwowy bank Pekao SA zablokował konto firmy Astaldi, na które Metro Warszawskie płaciło za roboty przy budowie drugiej linii.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 18 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Darczo 57 2 miesiące temuocena: 95% 

      Dokładnie. Módlcie się o Astaldi bo te utrudnienia i rozkopany Ursynów to nie będzie jeszcze 2 lata ale 4-5 lat...

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 19 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nessum Dormi 56 2 miesiące temuocena: 60% 

      Oto skutki wybierania w przetargu najtańszej oferty, tańszej od kosztorysu Zamawiającego. Teraz bankrut przestał płacić swoim podwykonawcom. Pamiętacie podobne skandale przy budowie autostrad na Euro 2012, albo wypędzenie Chińczyków z placu budowy? Powtórka z rozrywki...

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 3 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • StasioJasio 55 2 miesiące temuocena: 39% 

      Powinni zrobic to co juz jest zrobione lub powoli zaczyna byc wprowadzane w innych krajach: 1- stare graty bez wymaganych okreslonych norm spalin nie powinny byc wpuszczane do centrum miasta. 2. zakazac wjazdu do centrum miast jesli samochodem podrozuje jedna osoba . Ja wiem ze to nie popularne - ale w 99% samochodach podrozuje tylko kierowca . 3- wysokie oplaty za wjazd do centrum i scislego centrum (najlepiej aby trzebaby wykupic taka miesieczna winiete) Mamy roznego rodzaju PR -jesli za malo lepiej i latwiej dobudowac 1-2-3-4 kolejne niz stac dzien w dzien w korkach

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 27 42 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wał Kuski 54 2 miesiące temuocena: 67% 

      A teraz załóż przepocone kalesonki, i na łowełek

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 44 22 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wałek Ruski 53 2 miesiące temuocena: 79% 

      A w którym to kraju nie wolno wjeżdżać do centrum, jak jedzie jedna osoba? I skoro już tak bardzo chcemy to co niby ma być wprowadzane w innych krajach, to zwracam szanowaną uwagę, że tam najpierw zbudowano sieci metra i pełne obwodnice. Tymczasem w dwumilionowym mieście, a jeszcze z milion osob pewnie wjeżdża, na powierzchni 510 km2 mamy jedną linię metra z ogonkiem.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 27 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wał Kuski 52 2 miesiące temuocena: 83% 

      "A w którym to kraju nie wolno wjeżdżać do centrum, jak jedzie jedna osoba?" Przypuszczam, że w Korei Płn.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 25 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • volta2 51 2 miesiące temuocena: 50% 

      ja pamiętam spore zaskoczenie, gdy koleżanka z osaki powiedziała mi że nigdy nie jechała autem do tokio. bo ZA DROGA AUTOSTRADA a pociagów tanich to oni też nie mają przecież. (dla turystów są tańsze niż dla lokalsów!) to było takie naturalne że się wybiera pociąg, często z uwagi na cenę lokalny z 3 przesiadkami,nie żadny shinhansenn czy jak mu tam. nikt im nie mówi, że czegoś nie wolno - wszystko wolno, tylko zapłać.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 7 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jolka 50 2 miesiące temuocena: 93% 

      Ja przesiadłam się w METRO. Odkryłam po latach, że to szybciej i wygodniej. Może trochę żal bo auto służbowe, ale niech sobie postoi na Kabatach. PS. Czy ludzie z Konstancina nie mogą zostawiać aut i jechać do metra nowymi liniami autobusowymi?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 40 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Gun 49 2 miesiące temuocena: 83% 

      Popieram korzystanie z komunikacji miejskiej - brakuje jednak P+R z prawdziwego zdarzenia na "wlotówkach" do Warszawy z szybką komunikacją szynową/autobusową która byłaby w stanie przechwytywać bezpośrednio kierowców z takich parkingów.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 5 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Fazi 48 2 miesiące temuocena: 86% 

      Nie mogą, albowiem mają służbową benzynkę. Kiedy zapytałem parę osób dlaczego nie korzystają z komunikacji, gdzie za 250 zł/3 mce czyli małe pieniądze mogą kupić bilet i korzystać zarówno auta oraz z komunikacji kiedy jest potrzeba, stoją w korkach i w ich przypadku dłużej trwa podróż autem niż metrem odpowiedź była bo wygodniej no i wiesz za bilet musiałbym zapłacić z własnej kieszeni a benzynka jest firmowa. No comment....

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 6 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Konrad 47 2 miesiące temuocena: 47% 

      a czy to tylko wina władz?Czy kierowcy ,nie mogą zrezygnować z wygodnictwa ,z jeżdżenia samochodem, na rzecz jeżdżenia komunikacją?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 25 28 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Uon 46 2 miesiące temuocena: 44% 

      Właśnie wygodniej jest komunikacja ale tłumiki tego nie są w stanie pojąć.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 7 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Arnuch 45 2 miesiące temuocena: 50% 

      Ja póki co jeżdżę do pracy autobusem, ale coraz częściej myślę o przesiadce do samochodu. Autobus i samochód tak samo stoją w korku, ale w samochodzie jest wygodnie. W autobusie zaś: ścisk, duszno i jak wsiądzie menel (a często się to przytrafia) to co tu ukrywać śmierdzi.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 2 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jacek wola 44 2 miesiące temuocena: 41% 

      A może do metrem się poruszać jechać do centrum samochodem. fakt na istagram można fotkę wrzucam ze samochodem po stolicy śmigam

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 18 26 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jedzie pociąg z daleka 43 2 miesiące temuocena: 51% 

      Tłumiki nue zrozumieją że mogą płacić 250 złotych za trzy miesiące jazdy komunikacją tylko każdy wsiądzie do samochodu i kozaczy

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 20 19 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wał Kuski 42 2 miesiące temuocena: 87% 

      Myślę, że Radek coś wymyśli :-) A jak nie da rady, to Nawrocki mu pomoże.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 26 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~marco 41 2 miesiące temuocena: 79% 

      a może by tak zamknąć wjazd na Ursynów z Wilanowa i Konstancina - korki znikną... Mam świadomość że będzie awantura, ale mieszkam na Ursynowie i zależy mi na "wygodzie" ursynowian. Codziennie przejeżdżam ul. Rosoła i widać jakie tablice rejestracyjne mają samochody.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 42 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pol 40 2 miesiące temuocena: 64% 

      Mieszkam na Ursynowie (przeprowadziłem się z centrum 20 lat temu) i zależy mi ,żeby wygodnie dojechać do Konstancina

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 9 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Zły porucznik 39 2 miesiące temuocena: 71% 

      A chciałbym tylko tu jeszcze dodać, że ostatnio pojawiła się wypowiedzieć Kempy, w której padły słowa o tymczasowym zamknięciu Rosola dla ruchu - bo budowa autostrady z Powsina tego ponoć wymaga. Tego faceta to powinno się na pręgierz zaciągnąć. Razem z Guziałem. Cymbały zgotowały ludziom koszmarne lata.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 15 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jol-ka 38 2 miesiące temuocena: 74% 

      Nie trzeba było robić dojazdu na Kabaty z Konstancina przed POW!

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 29 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Bolek 37 2 miesiące temuocena: 68% 

      "Na ulicy Rosoła, Stryjeńskich i w alei KEN jest już zielona fala" - taaak???? nie zauważyłem... Codziennie jeżdżę... A jak "ktoś" 5 lat temu "zaplanował" przejście dwupasmowych wylotówek z Ursynowa przez POW (świetny pomysł i rewelacyjna lokalizacja "obwodnicy" Warszawy) w jednopasmowe rondka z przejściami dla pieszych jeszcze i liczył że nie będzie gigantycznych korków, to nie pytam nawet czy miał jakiekolwiek wykształcenie poparte IQ wyższym od szympansa - nie miał... Może by tak go przedstawić z nazwiska??? bo może kandyduje akurat gdzieś na Ursynowie do samorządu??? A do fanów metra - super rozwiązanie, tylko metro nie wszędzie dojeżdża, ludzie mają różnie zorganizowane życie i nie wszyscy mają 10 minut "z buta" do stacji...

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 21 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wawa 36 2 miesiące temuocena: 52% 

      To stój w korku ps 10 minut do stacji z buta to dużo.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 13 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ziutek z zadupia 35 2 miesiące temuocena: 83% 

      Więcej wpuszczajcie zamiejscowych typu WPI to będą mniejsze korki... Zobaczcie rano ile ich wjeżdża przełączką.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 35 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~lothar 34 2 miesiące temuocena: 90% 

      na granicy miasta na Ursynowie planowane sa ogromne osiedla np. przy puławskiej .podono działki za obi i kerfurem przy puławskiej maja byc zabudowane te przy lesie. mam nadzieje że skończą robic te drogi zaczymm ci wybudują osiedla bo i puławska będzie stała

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 19 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~AD 33 2 miesiące temuocena: 49% 

      Szaleństwo! Jest metro, można jechać rowerem lub autobusem, a barany parły się na te samochody! Zmieńcie mentalność!

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 38 39 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Hmm 32 2 miesiące temuocena: 64% 

      To powiedz mi pszczółko jak mam dostac się do roboty z Kabat na Wawer? Wyimaginowaną linią metra tam dojezdzajaca, czy autobusami stojącymi w tych samych korkach+ smrod niemyjacych sie ludzi z komunikacji zbiorowej?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 7 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Fazi 31 2 miesiące temuocena: 50% 

      @hmm: metrem, a później autobus 402, też dojeżdżam tam do pracy i jakoś można.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 4 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ehh 30 2 miesiące temuocena: 40% 

      Fazi misiaczku, niestety do miejsca gdzie ja pracuję można najszybciej komunikacją dojechać w około 1h 20 minut, 504, M1, tramwaj 25 i potem autobus 146. Kilka razy próbowałem, jednak wolę przejechać w 35-40 minut samochodem i spędzić więcej czasu z rodziną w ciągu dnia :) Komunikacja jest w tym mieście niewydolna, dopóki nie zbudują faktycznej sieci metra nie ma sensu z tego zapchanego dziadostwa korzystać- chyba, że wszystkie aktywności życiowe mamy na linii metra...

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 2 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kilovolt 29 2 miesiące temuocena: 100% 

      Jeżeli więc mimo tych korków dojeżdża się do pracy szybciej niż komunikacją znaczy że nie jest tak źle i taki ktoś nie powinien narzekać. A jak ktoś narzeka na korki to powinien przesiąść się do metra, wówczas szybko te korki ominie.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 3 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Narpan 28 2 miesiące temuocena: 44% 

      Ksiądz jeden z drugim słojem w metro a nie dupę 20 letnim paskiem na blachach LHR wozisz WARSZAWA dla warszawiaków

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 20 25 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jot 27 2 miesiące temuocena: 65% 

      Ale że co? Możesz po polsku?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 15 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kabaciak 26 2 miesiące temuocena: 95% 

      Ale mamy za to lacznik z Powsina i Konstancina, wiec w korku nam razniej z przybyszami spod Warszawy. Bez nich byloby nam smutno tak po prostu jechac bez wydluzonych postojow.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 42 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pawełłłł 25 2 miesiące temuocena: 31% 

      Ech nawet się nie wypowiem to co się dzieje rano to szaleństwo, szczerze współczuję wszystkim którzy muszę wyjechać prawie 2 godziny wcześniej żeby zdążyć do pracy po to żeby przejechać te 10km.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 18 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~AD 24 2 miesiące temuocena: 39% 

      Rowerem te 10 kilometrów przejedziesz w 40 minut!

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 21 33 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pol 23 2 miesiące temuocena: 27% 

      niech się przesiądą na komunikację miejską

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 4 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ursyn 12345 22 2 miesiące temuocena: 33% 

      kiedy Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, mafia odpowie za swój balagan. Nie za PO rzadow na Ursynowie bo to jedna klika.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Zet 21 2 miesiące temuocena: 90% 

      Łgarstwa. Nie ma żadnej zielonej fali. Co więcej po wprowadzeniu wielofazowych świateł na KEN i Pileckiego korki są większe. Do tego piesi muszą po 2 minuty czekać na czerwonym świetle. Być pracownikiem ZDM to wstyd, bo świadczy o niskim poziomie profesjonalizmu.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 27 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nie sloik 20 2 miesiące temuocena: 64% 

      Booooze korek a pod spodem metro jeździ.ojoj jak mi was szkoda biedni kierowcy...

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 36 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~iissa 19 2 miesiące temuocena: 0% 

      broni ci ktos korzystania z metra? wypowiadasz sie nie na temat, w szkole zarobilbys pałę. czyli,jeśli ktos jedzie samochodem to zapewne ma jakis powod, wszystko jedno jaki, chocby ten, ze lubi.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 0 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kilovolt 18 2 miesiące temuocena: 100% 

      No właśnie jak ktoś wybiera samochód bo lubi stać w korku to nie powinien narzekać. A jak narzeka może bez problemu wsiąść w metro i przestać narzekać.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 3 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Daria 17 2 miesiące temuocena: 62% 

      Czy metro stoi w korkach? Zamiast stać w korku na Rosoła może jednak metro???? E tam. Lepiej narzekać, że są korki i jaśnie państwo nie może sprawnie jechać!!!!

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 31 19 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Myśl 16 2 miesiące temuocena: 64% 

      Tumany a nie państwo

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 18 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ursynowianin 15 2 miesiące temuocena: 38% 

      Nie załatwiliście sobie u krula Ewropy lepszej komunikacji . HGW wam załatwi tak jak do tej pory i jej przyboczny .

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 21 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Dziwny 12 14 2 miesiące temuocena: 59% 

      Jest metro czego chcesz więcej?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 24 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kasiaa 13 2 miesiące temuocena: 77% 

      Brawo Guziały i Skubiszewskie. Zamiast szopki z referendum należało pilnować interesów mieszkańców!!!

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 23 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~wrrr 12 2 miesiące temuocena: 77% 

      Tak to jest jak buduje się (niby) obwodnicę przez środek dzielnicy mieszkaniowej! I jeszcze odwraca się uwagę od sprawy braku filtrów spalin!

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 20 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~miko 11 2 miesiące temuocena: 59% 

      Astaldi za chwilę upadnie i budowa stanie.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 16 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mieszkaniec2008 10 2 miesiące temuocena: 77% 

      A Guzial nie napisał jeszcze, że za jego czasów (czyli minionych) nigdy nie było ani połowy korka na Ursynowie? A teraz jakby był, to wybudowałby bezkolizyjne estakady we wszystkich kierunkach, które np. znikałyby, gdyby nie były potrzebne?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 23 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ala 9 2 miesiące temuocena: 85% 

      Drodzy kierowcy, miejscowi, zamiejscowi na czas budowy POW zrezygnujcie z -pracy, -auta, -przejeżdżania przez Ursynów Wysoki Południowy. Sytuacja będzie taka, a nie inna. Od waszego zmysłu przetrwania i adaptacji do trudnych warunków zależy czas wyjazdu/przejazdu, w tej części dzielnicy.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 17 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • bartekzuk 8 2 miesiące temuocena: 86% 

      Jaka zielona fala??? Na KEN gdzie na przewężeniu zielone świeci się tak krótko że tworzą się korki i tyle z zielonej fali........... może jednak Paniwe z ZDM ruszyli by w teren obejrzec jak to na żywo wygląda... postaliby z godzinkę na jednym i drugim skrzyżowaniu to może by do nich coś dotarło.... bo zza biurka to naprawde mało widać i zawsze "nie da się"...

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 24 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~P 7 2 miesiące temuocena: 58% 

      Trzeba jeszcze sciezek rowerowych na KEN i Rosola, wtedy to dopiero bedzie cyrk, to wszystko potwierdza teze ze polscy urzednicy niezaleznie od szczebla to jakies cwierc mozgi

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 18 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~rafonix 6 2 miesiące temuocena: 58% 

      Kempa jak zawsze co złego to nie ja, ja mam rączki związane :D

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~drajwer 5 2 miesiące temuocena: 92% 

      Na Rosoła jest... czerwona fala. Daj się raz złapać na czerwone, to później odstoisz na każdych światłach. Sprawdzone empirycznie, wielokrotnie, z różną prędkoscią poruszania się autem.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 33 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • volta2 4 2 miesiące temuocena: 90% 

      to prawda, raz złapane czerwone przy jeżewskiego i na czerwonym do dolinki się jedzie za to ken - poza godzinami szczytu rewelacja- przy 50-60 km super się jedzie, pod warunkiem że ten za wami nie dostaje gorączki i nie postanowi stówką przycisnąć, wyprzedzić i stanąć przed tobą gdy właśnie dojeżdżasz a zmienia się na zielone. no ale rozgorączkowany dojechał, stanął i czeka na to zielone wymuszając i moje zatrzymanie.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 9 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • StasioJasio 3 2 miesiące temuocena: 89% 

      zielona fale na KEN czy Rosola mozna spotkac jak sie jedzie chyba z 80km na h i to albo w poznych godzinach lub bardzo wczesnie rannych - inaczej nie ma szans -

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 16 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wałek Ruski 2 2 miesiące temuocena: 80% 

      Kilka razy w środku nocy celowo wracałem KEN i zielona fala nie działa, prędkość przepisowa. Jedyne miejsce gdzie zauważyłem, że ona działa, ale w nocy, to Poleczki jak jadę z lotniska, przy prędkości przepisowej.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 8 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~iissa 1 2 miesiące temuocena: 0% 

      volta2, tiaaa...".jedzie się"...pod warunkiem, że się nie stoi, w korku. Gdzieś ty, kobito, i o której godzinie, widziała tę zielona fale na KEN? to juz zdecydowanie wolę Rosola bo tam nie trzeba (na razie) stać, na wyskosci byłego ronda KEN/Plaskowickiej, w gigantycznym korku. Wolniej ale się jedzie a nie stoi.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 0 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.1666 sekundy
    REKLAMA