REKLAMAA1_AUCHAN-28-06---31-12-2018
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY

    (AŁ)

    REKLAMA

    - Żeby było lepiej, czasami musi być trochę gorzej, ale żeby aż tak?! - kierowcy tracą nerwy próbując się rano wydostać z Ursynowa w stronę centrum. Budowa Południowej Obwodnicy Warszawy paraliżuje dzielnicę. Sprawdziliśmy dlaczego się tak dzieje i co na to władze dzielnicy? Czy da się coś zmienić, by ulżyć kierowcom?

    Nie minutę czy dwie, ale dużo więcej czasu trzeba poświęcić na dojazd do pracy. Sytuacja pogorszyła się od kiedy zamknięto połączenie ulic Braci Wagów i Płaskowickiej, która wielu służyła za skrót do Cynamonowej i dalej w kierunku centrum.

    - Można zwariować, kiedyś było wiadomo, że poniedziałki są trudniejsze, ale teraz dzień tygodnia nie ma znaczenia, oczywiście poza weekendami. Wyjeżdżam z Dembego i gdziekolwiek bym nie pojechał, będę stać w korku - mówi pan Zbigniew.

    Do wyboru są tylko trzy drogi - Rosoła, Stryjeńskich i aleja KEN. Co najgorsze - każda z nich zwężona w okolicy Płaskowickiej. Wielu kierowców, by choć trochę ominąć korek szuka skrótów, np. jadąc zamkniętą dla ruchu Nowoursynowską, czy skręcając w osiedlowe alejki przy Kazury.

    - Może prace powinny być prowadzone etapami, tak żeby to nie było tak uciążliwe dla kierowców - zastanawia się pan Adam.

    Projekt sprzed pięciu lat. Skonsultowany z władzami

    Za wszystkimi zmianami na ursynowskich ulicach stoi Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, która nadzoruje budowę POW i która 5 lat temu, nim jeszcze został wybrany wykonawca, opracowała projekt czasowej organizacji ruchu, skonsultowany zresztą z władzami Ursynowa.

    - Założenia do zmian w organizacji ruchu były już ustalone zanim wygraliśmy przetarg na prowadzenie prac, tym zajmowała się GDDKiA. Na tej bazie przygotowaliśmy zmiany, które zostały zaakceptowane i wprowadzamy je w życie - mówi Mateusz Witczyński, rzecznik Astaldi.

    W GDDKiA dowiadujemy się, że zmiany organizacji ruchu były omówione, m.in podczas konsultacji z ówczesnymi władzami dzielnicy. Obecny burmistrz Ursynowa ma do tych ustaleń wiele zastrzeżeń.

    - Skoro technicznie możliwe jest prowadzenie prac przy przejezdnych ulicach Pileckiego, Rosoła i alei KEN, to dlaczego zamknięta jest ulica Braci Wagów i szykowane zaknięcie ulicy Lanciego? Bo wówczas nikt tego nie dopilnował w rozmowach z GDDKiA. My teraz nie mamy możliwości zmian - mówi Robert Kempa.

    Zamknięcie ulic, dla wykonawcy jest łatwiejszym, szybszym, a co za tym idzie tańszym sposobem prowadzenia prac. Nie wymaga bowiem, jak m.in. w przypadku ulicy Pileckiego, budowania przekładki jezdni i przesuwania jej po wybudowanym stropie tunelu, tak by mogły nią jeździć samochody.

    Jest szansa na poprawę?

    Czy zatem, skoro decyzje zapadły kilka lat temu da się jednak zrobić coś, by w godzinach szczytu odkorkować Ursynów? Na pewno nie powstaną tzw. tymczasówki

     - My nie będziemy budować innych dróg poza POW -  mówi Małgorzata Tarnowska z GDDKiA. Wtóruje jej burmistrz Kempa. - Można zrobić tymczasową drogę, ale uzyskanie pozwoleń potrwałoby ze dwa lata. My nie mamy takich planów.

    Pozostaje tylko jeszcze sprawdzenie świateł. Ale i tu nie ma dla kierowców dobrych informacji. W Zarządzie Dróg Miejskich dowiadujemy się, że korki nie wynikają ze złego ustawienia sygnalizacji. - Na ulicy Rosoła, Stryjeńskich i w alei KEN jest już zielona fala - mówi rzecznik ZDM Karolina Gałecka.

    Najbliższa zmiana zapowiadana przez Astaldi to zamknięcie połączenia ulicy Lanciego z Płaskowickiej, wykonawca powiadomi o tym dwa tygodnie wcześniej. Zgodnie z planem budowa POW ma skończyć się za dwa lata. Z deklaracji zarządców dróg i władz dzielnicy wynika, że te dwa lata będą dla kierowców koszmarne.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 282

    • 37
      BARDZO PRZYDATNY
    • 6
      ZASKOCZONY
    • 22
      PRZYDATNY
    • 21
      OBOJĘTNY
    • 3
      NIEPRZYDATNY
    • 80
      WKURZONY
    • 113
      BRAK SŁÓW

    104Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~niePISmienny 104 6 dni temuocena: 50% 

      zrobienie przekładki Lanciego tak, aby dało się tamtędy przejechać, to ułamek procenta kosztów budowy i dla sprawnej ekipy 2 dni roboty... Trzeba tylko chcieć tego dopilnować! Ale władze dzielnicy od lat maja mieszkańców w 4 literach. Za zwężanie ulic pt "uspokojenie ruchu" powywieszałbym ich na suchych gałęziach!

      Edytowany: 6 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 1 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~A 103 5 dni temuocena: 100% 

      Co to znaczy przekładki Lanciego

      Edytowany: 5 dni temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Warszawa da się lubić 102 8 dni temuocena: 77% 

      Issa jestem stąd od zawsze tylko komentuje bo śmieszy mnie płacz kierowców jak stoją w korku nad linią metra.Ty jak rozumiem też warszawianka tylko wszędzie autem? Ja też warszawiak i wszędzie komunikacja i czasem autem.pozdrawiam.ps zdejmij te modne ciemne okularki.

      Edytowany: 7 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 30 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Piotr P 101 10 dni temuocena: 79% 

      Co drugi księciunio lub księżniczka jedzie w korku z telefonem w dłoni ;) codziennie jadę kawałek autobusem ul. Kasprzaka od ronda Daszyńskiego w samochodach siedzi jedna osoba z telefonem w ręku, przerwa pomiędzy kolejnym pojazdem jest taka, że by zmieścił się jeden samochód średniej klasy, nie wspomnę o tym w jakim tempie ruszają takie orły a potem płacz bo korki, a do komunikacji się przesiadać i nie marudzić... No i odklejać się od smartfonow i innych czaso-zapychaczy a może będzie lepiej.

      Edytowany: 10 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 30 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Fazi 100 11 dni temuocena: 64% 

      Płaczcie dalej zamiast korzystać z komunikacji miejskiej.

      Edytowany: 11 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 45 25 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~rumcajs 99 10 dni temuocena: 44% 

      Odrob lekcje i spac.

      Edytowany: 8 dni temu

      oceń komentarz 20 25 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~250 za 3mce 98 11 dni temuocena: 76% 

      Nie ma miękkiej gry- płacz i płac- ratę za auto.opony.paliwo opłaty za parkowanie w Warszawie za to można "wygodnie" pojechać sobie i tu i tu i tututu i tu.

      Edytowany: 11 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 34 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~iissa 97 9 dni temuocena: 19% 

      ~250 za 3mce, ale, przepraszam ...to ty placisz za "auto.opony.paliwo opłaty za parkowanie w Warszawie", że tak placzesz? no, chyba właściciele samochodow wiec skad te krokodyle łzy??? wiesz...jakbyś ty, i twoi ziomale, wrócil do swojej wiochy to w Warszawie byłoby wystarczajaco miesjca, takze na ulicach, dla jej mieszkańcow. Wystarczy spojrzeć na Warszawę w jakiekolwiek święta.

      Edytowany: 7 dni temu

      oceń komentarz 5 22 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ala 96 8 dni temuocena: 100% 

      @iissa Co Pani postuluje? Fort Warszawa? Wylewanie gorącej smoły na przyjezdnych, bez Warszawskiego rodowodu? To już było, a podobne eksperymenty są jedną z najczarniejszych kart historii.

      Edytowany: 8 dni temu

      oceń komentarz 19 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Waldorf 95 12 dni temuocena: 56% 

      Szok! Wszyscy są zdziwieni, że budując tunel zamyka się ulice. Jak to możliwe? Zapewne najbardziej zdziwieni są ci, którzy zamieszkali tu w ciągu ostatnich 5 lat, bo "rodowici" mieszkańcy wiedzieli, że taka sytuacja nastanie. Nawet Ci, co budowali Ursynów-Natolin wiedzieli o A2 zostawiając ten szeroki pas. Trzeba zdać sobie sprawę z tego, że będzie jeszcze gorzej. Otwarcie połączenia Płaskowickiej-Branickiego skieruje na Ursynów falę frustratów z lemingowej dzielnicy. Rozjadą się w zatkaną już Rosoła do zatkanej Doliny lub na wprost wąską Płaskowickiej do zatkanej Al. KEN. A jak będzie alarm w tunelu, cały tranzyt pójdzie na górę Rosoła i Gandhi do nowego zjazdu. To dopiero będzie multikino :D

      Edytowany: 11 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 15 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Manolo 94 11 dni temuocena: 60% 

      Oczywiście, że zdziwieni, bo zazwyczaj tunel buduje się pod ziemią. Swoją drogą ciekawe czy w Świnoujściu też zbudują tunel metodą odkrywkową ;-).

      Edytowany: 11 dni temu

      oceń komentarz 12 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~innie 93 12 dni temuocena: 78% 

      Kto pisał ten artykuł? Osoba z Warszawy? Nie mówi sie na Wawrze, a w Wawrze. Tak jak w Wilanowie, w Wesołej, w Rembertowie, w Ursusie, we Włochach, w Białołęce, w Aninie, w Radości. wśródmieściu. Ale na Bielanach, na Żoliborzu, na Targówku, na Pradze, na Woli, na Ochocie, na Mokotowie, na Ursynowie itd.

      Edytowany: 12 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wieszcz 92 8 dni temuocena: 50% 

      W Wilanowie to mieszkał król. Mówi się na Wilanowie.

      Edytowany: 8 dni temu

      oceń komentarz 1 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kurnik 91 12 dni temuocena: 60% 

      Jak to jest że " ...ale uzyskanie pozwoleń potrwałoby ze dwa lata. My nie mamy takich planów. " ALE jest spec ustawa która raz-dwa pozwala wywłaszczyć właściciela z ziemi !!!

      Edytowany: 12 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~innie 90 12 dni temuocena: 60% 

      Nie należało budować wjazdu z Powsina na Kabaty (ul. Rosnowskiego), którym codziennie wlewaja się na Ursynów tysiace samochodów z Konstancina-Jeziorny, Góry Kalwarii, Kozienic, Garwolina, Piaseczna itd.) Wtedy korki byłyby mniejsze i zanieczyszczenie powietrza spalinami także. To skandal, że drogę tranzytową buduje się przez spokojne dotychczas osiedle mieszkaniowe waskim przesmykiem pomiędzy Lasem Kabackim a Parkiem Natolińskim, przez chroniona przyrodniczo skarpę. Jak już jest ul. Rosnowskiego, to powinna być otwarta tylko dla komunikacji publicznej. Wjazd z Wilanowa na Ursynów i tak będzie na wysokości POW.

      Edytowany: 12 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 15 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~innie 89 12 dni temuocena: 90% 

      Gmina Konstancin-Jeziorna niech zbuduje parking P&R dla swoich mieszkanców (podatników) na swoim terenie.

      Edytowany: 12 dni temu

      oceń komentarz 19 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~niePISmienny 88 12 dni temuocena: 91% 

      Jaka zielona fala na KEN????? Jeżdzę od lat, kilka razy dziennie i nie ma takiej prędkości, przy której działa zielona fala!!!! To obrzydliwe kłamstwo!

      Edytowany: 12 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 20 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~nie da się... 87 13 dni temuocena: 46% 

      Już widzę, jak przysypiający Trzaskalski tchnie żywota w miejskich urzędników od komunikacji, aby zaczęli realizować postulaty mieszkańców Ursynowa, którzy nie mogą wyjechać z własnej dzielnicy!

      Edytowany: 7 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 12 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ala 86 12 dni temuocena: 50% 

      A jakie niby są te postulaty?

      Edytowany: 12 dni temu

      oceń komentarz 6 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~250 za 3 msc 85 11 dni temuocena: 80% 

      Mogą tylko muszą zejść dwa kroki w dół

      Edytowany: 11 dni temu

      oceń komentarz 16 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~BobaN 84 13 dni temuocena: 81% 

      Połączenie Belgradzkiej z Pileckiego, nawet tymczasowe, usprawni ruch w godzinach szczytu.

      Edytowany: 8 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 34 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~nie da się... 83 13 dni temuocena: 75% 

      Mieszkańcy Kabat zdecydowanie popierają ten pomysł!

      Edytowany: 12 dni temu

      oceń komentarz 30 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pol 82 13 dni temuocena: 41% 

      ręce precz od przedpola Lasu Kabackiego i przyrody. Przesiądźcie sią w metro. Może jeszcze wyciąć pół lasu pod parkingi i ulice????????

      Edytowany: 11 dni temu

      oceń komentarz 27 39 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ER 81 13 dni temuocena: 86% 

      Zrobiono fajny skrót z Konstancina, Góry Kalwarii itd., przez Kabaty do Centrum czy na Mokotów to mamy zatory, no i jeszcze ta budowa.

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 31 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Gun 80 13 dni temuocena: 63% 

      Mam nadzieję, że mieszkańcy podziękują burmistrzowi przy urnach za takie szkodliwe działania.

      Edytowany: 12 dni temu

      oceń komentarz 12 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rowerzysta 79 13 dni temuocena: 34% 

      Rowerzyści powodują korki i budują POW ?

      Edytowany: 7 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 25 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Obserwator 78 13 dni temuocena: 32% 

      Są drogi dla rowerów np. wzdłuż Al. KEN, wzdłuż Rosoła i innych ulic. Trwa budowa drogi rowerowej wzdłuż Pulawskiej. Moze powoli trzeba myśleć o nasladownictwie takich miast jak Kopenhaga czy Amsterdam.

      Edytowany: 12 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 21 45 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wał Kuski 77 13 dni temuocena: 78% 

      Oczywiście! Już widzę te tłumy pedalarzy w styczniu, szparko podążających gęsiego jak w Pekinie :-)

      Edytowany: 12 dni temu

      oceń komentarz 47 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wałek Ruski 76 13 dni temuocena: 80% 

      Kopenhaga jest wielkości Ursynowa i Wilanowa razem wziętych. Jak ktoś będzie miał do pracy średnio 3 km a nie 15 km to być może wybrałby rower. Dlatego rower nigdy nie będzie pelnil u nas takiej roli jak tam, może być tylko uzupełnieniem, a nie substytutem. A Amsterdam, też zresztą o wiele mniejszy od Warszawy, ma tych linii bodajże 4, do tego tam zabudowa i sieć kanałów determinuje taki a nie inny układ drogowy.

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 28 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wałek Ruski 75 13 dni temuocena: 79% 

      Wcielo mi zdanie, że Kopenhaga ma też 2 linie metra. Amsterdam 4.

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 19 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~dla ciebie Pan Kuski 74 13 dni temuocena: 24% 

      Benzyna zdrożeje, wprowadza opłaty za wjaz to sam bedziesz jeździł jak w Sztokholmie.

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 10 31 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wałek Ruski 73 13 dni temuocena: 83% 

      Sztokholm też jest mniejszy od Warszawy. Ma 3 linie metra, 110 km i 100 stacji

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 20 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wał Kuski 72 13 dni temuocena: 74% 

      Stać mnie, szprychowy golasie :-)

      Edytowany: 11 dni temu

      oceń komentarz 28 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jaro 71 13 dni temuocena: 65% 

      Jasne, że nasz system transportu publicznego ma niedomagania, a metro nie jest tak rozległe, by z każdego miejsca w promieniu 1 km była dostępna stacja... Tego szybko nie przeskoczymy. Poza tym usytuowanie stacji zachęca też "przyjezdnych", by wjeżdżali do miasta samochodami, a nie zostawiali je na obrzeżach. Jednak nie oszukujmy się, dużą rolę gra też wygoda wynikająca z jazdy samochodem. Tylko, że teraz jest ona raczej wątpliwa... No chyba, że ktoś uwielbia stanie w korku. Nie będę owijał w bawełnę i napiszę, że ja dojeżdżam do pracy rowerem. Lubię to i mam taką możliwość. Mam też świadomość, że nie każdy jest w stanie tak sobie zorganizować życie, ale też część osób z zasady odrzuca ten ŚRODEK TRANSPORTU. Jednak nie musimy się nawzajem zwalczać ani obrażać. "Pedalarze", "golasy"... Po co to? Uszanujmy się nawzajem. Korek nie jest spowodowany przez rowerzystów, za to każdy rowerzysta, to mniejszy korek :-) Pozdrawiam

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 22 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~dla ciebie Pan Kuski 70 12 dni temuocena: 22% 

      Sądząc na po skomleniu na kilku forach to chyba własnie nie stać. A mnie stać i to nie tylko na samochód ale i na garaż. Podejrzewam tez że rower tez mam droższy od twojego ropniaka od niemca.

      Edytowany: 12 dni temu

      oceń komentarz 6 21 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wał Kuski 69 12 dni temuocena: 88% 

      Jak ty mnie teraz zaimponowałeś, Wąski......przepraszam, Kuski :-)

      Edytowany: 12 dni temu

      oceń komentarz 14 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pieszur 68 13 dni temuocena: 43% 

      O co tym marudom chodzi? Przecież na Ursynowie mają metro?!?! To dlaczego upierają się, aby samochodami jeździć do pracy?

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 26 35 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wałek Ruski 67 13 dni temuocena: 72% 

      Jak pracowałem w centrum, to jeździłem metrem. Teraz pracuje dalej od metra, więc jeżdżę autem, bo tak jestem jakąś godzinę dziennie do przodu. W tak dużym mieście z jedną pełną linia metra wciskanie do niego ludzi jako panaceum na korki traktować można jedynie w kategoriach żartu.

      Edytowany: 11 dni temu

      oceń komentarz 36 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~alisterkabat 66 13 dni temuocena: 78% 

      Zaryzykuję podpowiedź ;) Może pracują i mieszkają daleko od metra? Nie, to przecież w głowie się nie mieści...

      Edytowany: 11 dni temu

      oceń komentarz 29 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Gun 65 13 dni temuocena: 93% 

      Preferuję komunikację miejską ponad własny samochód ale moim zdaniem warto zauważyć, że na Kabatach brakuje P+R - szczególnie po otwarciu szkodliwego połączenia z Konstancinem.

      Edytowany: 12 dni temu

      oceń komentarz 14 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ala 64 12 dni temuocena: 37% 

      Gdzie chcesz upchnąć P+R na Kabatach? Może jakaś fajoska miejscówka zamiast kawałka Lasu Kabackiego?

      Edytowany: 12 dni temu

      oceń komentarz 7 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~spr 63 12 dni temuocena: 100% 

      Ala ... chcesz powiedzieć , że Ursynów zabudowano w pestkę"?

      Edytowany: 12 dni temu

      oceń komentarz 2 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Gun 62 12 dni temuocena: 100% 

      @~Ala Czy gdziekolwiek napisałem, że chciałbym upychać P+R Kabaty? Po prostu wskazuję minus Twojego pomysłu jakim jest brak możliwości pomieszczenia ogromnej ilości pojazdów, które właściciele mieliby zostawiać na Kabatach w celu przesiadki w podziemną komunikację miejską.

      Edytowany: 12 dni temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ala 61 12 dni temuocena: 0% 

      @spr @Gun fragment komentarza "moim zdaniem warto zauważyć, że na Kabatach brakuje P+R", rozumiem jako postulat wybudowania P+R na Kabatach. Nie widzę tu możliwości do popełnienia błędu w interpretacji. Jeśli takie postulaty się pojawiają, to warto chyba zadać sobie pytanie konkretnie GDZIE? Stacja metra Kabaty, ma konkretną lokalizację i konkretne zagospodarowanie terenu wokół. Wydaje mi się, że zmiana hasła "brakuje P+R Kabaty" na "wybudujmy P+R Kabaty tu..." Szybko zamrozi takie zapędy.

      Edytowany: 12 dni temu

      oceń komentarz 0 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Tt7 60 11 dni temuocena: 55% 

      Bo we wiosce był Pekaes i każdy musiał auto

      Edytowany: 11 dni temu

      oceń komentarz 6 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jiro 59 13 dni temuocena: 94% 

      5 lat temu...! :-(Czy wtedy przewidziano otwarcie szerokiego wjazdu na Ursynów od strony Konstancina i obliczono jakie wygeneruje to natężenie ruchu?

      Edytowany: 12 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 31 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~inwestor 58 13 dni temuocena: 78% 

      Jezeli astaldi sie zawinie, to ten burdel bedzie trwal dlugie lara. To z dzisiaj z dziennik.pl: Państwowy bank Pekao SA zablokował konto firmy Astaldi, na które Metro Warszawskie płaciło za roboty przy budowie drugiej linii.

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 18 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Darczo 57 13 dni temuocena: 95% 

      Dokładnie. Módlcie się o Astaldi bo te utrudnienia i rozkopany Ursynów to nie będzie jeszcze 2 lata ale 4-5 lat...

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 19 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nessum Dormi 56 12 dni temuocena: 60% 

      Oto skutki wybierania w przetargu najtańszej oferty, tańszej od kosztorysu Zamawiającego. Teraz bankrut przestał płacić swoim podwykonawcom. Pamiętacie podobne skandale przy budowie autostrad na Euro 2012, albo wypędzenie Chińczyków z placu budowy? Powtórka z rozrywki...

      Edytowany: 12 dni temu

      oceń komentarz 3 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • StasioJasio 55 13 dni temuocena: 39% 

      Powinni zrobic to co juz jest zrobione lub powoli zaczyna byc wprowadzane w innych krajach: 1- stare graty bez wymaganych okreslonych norm spalin nie powinny byc wpuszczane do centrum miasta. 2. zakazac wjazdu do centrum miast jesli samochodem podrozuje jedna osoba . Ja wiem ze to nie popularne - ale w 99% samochodach podrozuje tylko kierowca . 3- wysokie oplaty za wjazd do centrum i scislego centrum (najlepiej aby trzebaby wykupic taka miesieczna winiete) Mamy roznego rodzaju PR -jesli za malo lepiej i latwiej dobudowac 1-2-3-4 kolejne niz stac dzien w dzien w korkach

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 27 42 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wał Kuski 54 13 dni temuocena: 67% 

      A teraz załóż przepocone kalesonki, i na łowełek

      Edytowany: 10 dni temu

      oceń komentarz 44 22 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wałek Ruski 53 13 dni temuocena: 79% 

      A w którym to kraju nie wolno wjeżdżać do centrum, jak jedzie jedna osoba? I skoro już tak bardzo chcemy to co niby ma być wprowadzane w innych krajach, to zwracam szanowaną uwagę, że tam najpierw zbudowano sieci metra i pełne obwodnice. Tymczasem w dwumilionowym mieście, a jeszcze z milion osob pewnie wjeżdża, na powierzchni 510 km2 mamy jedną linię metra z ogonkiem.

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 27 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wał Kuski 52 13 dni temuocena: 83% 

      "A w którym to kraju nie wolno wjeżdżać do centrum, jak jedzie jedna osoba?" Przypuszczam, że w Korei Płn.

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 25 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • volta2 51 13 dni temuocena: 50% 

      ja pamiętam spore zaskoczenie, gdy koleżanka z osaki powiedziała mi że nigdy nie jechała autem do tokio. bo ZA DROGA AUTOSTRADA a pociagów tanich to oni też nie mają przecież. (dla turystów są tańsze niż dla lokalsów!) to było takie naturalne że się wybiera pociąg, często z uwagi na cenę lokalny z 3 przesiadkami,nie żadny shinhansenn czy jak mu tam. nikt im nie mówi, że czegoś nie wolno - wszystko wolno, tylko zapłać.

      Edytowany: 7 dni temu

      oceń komentarz 7 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jolka 50 13 dni temuocena: 93% 

      Ja przesiadłam się w METRO. Odkryłam po latach, że to szybciej i wygodniej. Może trochę żal bo auto służbowe, ale niech sobie postoi na Kabatach. PS. Czy ludzie z Konstancina nie mogą zostawiać aut i jechać do metra nowymi liniami autobusowymi?

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 40 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Gun 49 13 dni temuocena: 83% 

      Popieram korzystanie z komunikacji miejskiej - brakuje jednak P+R z prawdziwego zdarzenia na "wlotówkach" do Warszawy z szybką komunikacją szynową/autobusową która byłaby w stanie przechwytywać bezpośrednio kierowców z takich parkingów.

      Edytowany: 12 dni temu

      oceń komentarz 5 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Fazi 48 11 dni temuocena: 83% 

      Nie mogą, albowiem mają służbową benzynkę. Kiedy zapytałem parę osób dlaczego nie korzystają z komunikacji, gdzie za 250 zł/3 mce czyli małe pieniądze mogą kupić bilet i korzystać zarówno auta oraz z komunikacji kiedy jest potrzeba, stoją w korkach i w ich przypadku dłużej trwa podróż autem niż metrem odpowiedź była bo wygodniej no i wiesz za bilet musiałbym zapłacić z własnej kieszeni a benzynka jest firmowa. No comment....

      Edytowany: 11 dni temu

      oceń komentarz 5 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Konrad 47 13 dni temuocena: 47% 

      a czy to tylko wina władz?Czy kierowcy ,nie mogą zrezygnować z wygodnictwa ,z jeżdżenia samochodem, na rzecz jeżdżenia komunikacją?

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 25 28 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Uon 46 12 dni temuocena: 44% 

      Właśnie wygodniej jest komunikacja ale tłumiki tego nie są w stanie pojąć.

      Edytowany: 12 dni temu

      oceń komentarz 7 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Arnuch 45 11 dni temuocena: 50% 

      Ja póki co jeżdżę do pracy autobusem, ale coraz częściej myślę o przesiadce do samochodu. Autobus i samochód tak samo stoją w korku, ale w samochodzie jest wygodnie. W autobusie zaś: ścisk, duszno i jak wsiądzie menel (a często się to przytrafia) to co tu ukrywać śmierdzi.

      Edytowany: 11 dni temu

      oceń komentarz 2 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jacek wola 44 13 dni temuocena: 41% 

      A może do metrem się poruszać jechać do centrum samochodem. fakt na istagram można fotkę wrzucam ze samochodem po stolicy śmigam

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 18 26 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jedzie pociąg z daleka 43 13 dni temuocena: 51% 

      Tłumiki nue zrozumieją że mogą płacić 250 złotych za trzy miesiące jazdy komunikacją tylko każdy wsiądzie do samochodu i kozaczy

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 20 19 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wał Kuski 42 13 dni temuocena: 87% 

      Myślę, że Radek coś wymyśli :-) A jak nie da rady, to Nawrocki mu pomoże.

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 26 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~marco 41 13 dni temuocena: 79% 

      a może by tak zamknąć wjazd na Ursynów z Wilanowa i Konstancina - korki znikną... Mam świadomość że będzie awantura, ale mieszkam na Ursynowie i zależy mi na "wygodzie" ursynowian. Codziennie przejeżdżam ul. Rosoła i widać jakie tablice rejestracyjne mają samochody.

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 42 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pol 40 13 dni temuocena: 64% 

      Mieszkam na Ursynowie (przeprowadziłem się z centrum 20 lat temu) i zależy mi ,żeby wygodnie dojechać do Konstancina

      Edytowany: 12 dni temu

      oceń komentarz 9 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Zły porucznik 39 13 dni temuocena: 71% 

      A chciałbym tylko tu jeszcze dodać, że ostatnio pojawiła się wypowiedzieć Kempy, w której padły słowa o tymczasowym zamknięciu Rosola dla ruchu - bo budowa autostrady z Powsina tego ponoć wymaga. Tego faceta to powinno się na pręgierz zaciągnąć. Razem z Guziałem. Cymbały zgotowały ludziom koszmarne lata.

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 15 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jol-ka 38 13 dni temuocena: 74% 

      Nie trzeba było robić dojazdu na Kabaty z Konstancina przed POW!

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 29 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Bolek 37 13 dni temuocena: 68% 

      "Na ulicy Rosoła, Stryjeńskich i w alei KEN jest już zielona fala" - taaak???? nie zauważyłem... Codziennie jeżdżę... A jak "ktoś" 5 lat temu "zaplanował" przejście dwupasmowych wylotówek z Ursynowa przez POW (świetny pomysł i rewelacyjna lokalizacja "obwodnicy" Warszawy) w jednopasmowe rondka z przejściami dla pieszych jeszcze i liczył że nie będzie gigantycznych korków, to nie pytam nawet czy miał jakiekolwiek wykształcenie poparte IQ wyższym od szympansa - nie miał... Może by tak go przedstawić z nazwiska??? bo może kandyduje akurat gdzieś na Ursynowie do samorządu??? A do fanów metra - super rozwiązanie, tylko metro nie wszędzie dojeżdża, ludzie mają różnie zorganizowane życie i nie wszyscy mają 10 minut "z buta" do stacji...

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 21 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wawa 36 13 dni temuocena: 52% 

      To stój w korku ps 10 minut do stacji z buta to dużo.

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 13 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ziutek z zadupia 35 13 dni temuocena: 83% 

      Więcej wpuszczajcie zamiejscowych typu WPI to będą mniejsze korki... Zobaczcie rano ile ich wjeżdża przełączką.

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 35 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~lothar 34 13 dni temuocena: 90% 

      na granicy miasta na Ursynowie planowane sa ogromne osiedla np. przy puławskiej .podono działki za obi i kerfurem przy puławskiej maja byc zabudowane te przy lesie. mam nadzieje że skończą robic te drogi zaczymm ci wybudują osiedla bo i puławska będzie stała

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 19 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~AD 33 13 dni temuocena: 49% 

      Szaleństwo! Jest metro, można jechać rowerem lub autobusem, a barany parły się na te samochody! Zmieńcie mentalność!

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 38 39 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Hmm 32 11 dni temuocena: 60% 

      To powiedz mi pszczółko jak mam dostac się do roboty z Kabat na Wawer? Wyimaginowaną linią metra tam dojezdzajaca, czy autobusami stojącymi w tych samych korkach+ smrod niemyjacych sie ludzi z komunikacji zbiorowej?

      Edytowany: 11 dni temu

      oceń komentarz 6 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Fazi 31 11 dni temuocena: 50% 

      @hmm: metrem, a później autobus 402, też dojeżdżam tam do pracy i jakoś można.

      Edytowany: 11 dni temu

      oceń komentarz 4 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ehh 30 10 dni temuocena: 40% 

      Fazi misiaczku, niestety do miejsca gdzie ja pracuję można najszybciej komunikacją dojechać w około 1h 20 minut, 504, M1, tramwaj 25 i potem autobus 146. Kilka razy próbowałem, jednak wolę przejechać w 35-40 minut samochodem i spędzić więcej czasu z rodziną w ciągu dnia :) Komunikacja jest w tym mieście niewydolna, dopóki nie zbudują faktycznej sieci metra nie ma sensu z tego zapchanego dziadostwa korzystać- chyba, że wszystkie aktywności życiowe mamy na linii metra...

      Edytowany: 10 dni temu

      oceń komentarz 2 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kilovolt 29 8 dni temuocena: 100% 

      Jeżeli więc mimo tych korków dojeżdża się do pracy szybciej niż komunikacją znaczy że nie jest tak źle i taki ktoś nie powinien narzekać. A jak ktoś narzeka na korki to powinien przesiąść się do metra, wówczas szybko te korki ominie.

      Edytowany: 8 dni temu

      oceń komentarz 3 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Narpan 28 13 dni temuocena: 44% 

      Ksiądz jeden z drugim słojem w metro a nie dupę 20 letnim paskiem na blachach LHR wozisz WARSZAWA dla warszawiaków

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 20 25 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jot 27 13 dni temuocena: 65% 

      Ale że co? Możesz po polsku?

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 15 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kabaciak 26 13 dni temuocena: 95% 

      Ale mamy za to lacznik z Powsina i Konstancina, wiec w korku nam razniej z przybyszami spod Warszawy. Bez nich byloby nam smutno tak po prostu jechac bez wydluzonych postojow.

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 42 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pawełłłł 25 13 dni temuocena: 31% 

      Ech nawet się nie wypowiem to co się dzieje rano to szaleństwo, szczerze współczuję wszystkim którzy muszę wyjechać prawie 2 godziny wcześniej żeby zdążyć do pracy po to żeby przejechać te 10km.

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 18 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~AD 24 13 dni temuocena: 39% 

      Rowerem te 10 kilometrów przejedziesz w 40 minut!

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 21 33 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pol 23 13 dni temuocena: 27% 

      niech się przesiądą na komunikację miejską

      Edytowany: 12 dni temu

      oceń komentarz 4 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ursyn 12345 22 14 dni temuocena: 33% 

      kiedy Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, mafia odpowie za swój balagan. Nie za PO rzadow na Ursynowie bo to jedna klika.

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Zet 21 14 dni temuocena: 90% 

      Łgarstwa. Nie ma żadnej zielonej fali. Co więcej po wprowadzeniu wielofazowych świateł na KEN i Pileckiego korki są większe. Do tego piesi muszą po 2 minuty czekać na czerwonym świetle. Być pracownikiem ZDM to wstyd, bo świadczy o niskim poziomie profesjonalizmu.

      Edytowany: 14 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 27 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nie sloik 20 14 dni temuocena: 64% 

      Booooze korek a pod spodem metro jeździ.ojoj jak mi was szkoda biedni kierowcy...

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 36 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~iissa 19 9 dni temuocena: 0% 

      broni ci ktos korzystania z metra? wypowiadasz sie nie na temat, w szkole zarobilbys pałę. czyli,jeśli ktos jedzie samochodem to zapewne ma jakis powod, wszystko jedno jaki, chocby ten, ze lubi.

      Edytowany: 9 dni temu

      oceń komentarz 0 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kilovolt 18 8 dni temuocena: 100% 

      No właśnie jak ktoś wybiera samochód bo lubi stać w korku to nie powinien narzekać. A jak narzeka może bez problemu wsiąść w metro i przestać narzekać.

      Edytowany: 8 dni temu

      oceń komentarz 3 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Daria 17 14 dni temuocena: 62% 

      Czy metro stoi w korkach? Zamiast stać w korku na Rosoła może jednak metro???? E tam. Lepiej narzekać, że są korki i jaśnie państwo nie może sprawnie jechać!!!!

      Edytowany: 14 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 31 19 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Myśl 16 14 dni temuocena: 64% 

      Tumany a nie państwo

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 18 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ursynowianin 15 14 dni temuocena: 38% 

      Nie załatwiliście sobie u krula Ewropy lepszej komunikacji . HGW wam załatwi tak jak do tej pory i jej przyboczny .

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 21 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Dziwny 12 14 14 dni temuocena: 59% 

      Jest metro czego chcesz więcej?

      Edytowany: 14 dni temu

      oceń komentarz 24 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kasiaa 13 14 dni temuocena: 77% 

      Brawo Guziały i Skubiszewskie. Zamiast szopki z referendum należało pilnować interesów mieszkańców!!!

      Edytowany: 14 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 23 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~wrrr 12 14 dni temuocena: 77% 

      Tak to jest jak buduje się (niby) obwodnicę przez środek dzielnicy mieszkaniowej! I jeszcze odwraca się uwagę od sprawy braku filtrów spalin!

      Edytowany: 14 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 20 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~miko 11 14 dni temuocena: 59% 

      Astaldi za chwilę upadnie i budowa stanie.

      Edytowany: 14 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 16 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mieszkaniec2008 10 14 dni temuocena: 77% 

      A Guzial nie napisał jeszcze, że za jego czasów (czyli minionych) nigdy nie było ani połowy korka na Ursynowie? A teraz jakby był, to wybudowałby bezkolizyjne estakady we wszystkich kierunkach, które np. znikałyby, gdyby nie były potrzebne?

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 23 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ala 9 14 dni temuocena: 85% 

      Drodzy kierowcy, miejscowi, zamiejscowi na czas budowy POW zrezygnujcie z -pracy, -auta, -przejeżdżania przez Ursynów Wysoki Południowy. Sytuacja będzie taka, a nie inna. Od waszego zmysłu przetrwania i adaptacji do trudnych warunków zależy czas wyjazdu/przejazdu, w tej części dzielnicy.

      Edytowany: 14 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 17 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • bartekzuk 8 14 dni temuocena: 86% 

      Jaka zielona fala??? Na KEN gdzie na przewężeniu zielone świeci się tak krótko że tworzą się korki i tyle z zielonej fali........... może jednak Paniwe z ZDM ruszyli by w teren obejrzec jak to na żywo wygląda... postaliby z godzinkę na jednym i drugim skrzyżowaniu to może by do nich coś dotarło.... bo zza biurka to naprawde mało widać i zawsze "nie da się"...

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 24 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~P 7 14 dni temuocena: 58% 

      Trzeba jeszcze sciezek rowerowych na KEN i Rosola, wtedy to dopiero bedzie cyrk, to wszystko potwierdza teze ze polscy urzednicy niezaleznie od szczebla to jakies cwierc mozgi

      Edytowany: 14 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 18 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~rafonix 6 14 dni temuocena: 58% 

      Kempa jak zawsze co złego to nie ja, ja mam rączki związane :D

      Edytowany: 14 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~drajwer 5 14 dni temuocena: 92% 

      Na Rosoła jest... czerwona fala. Daj się raz złapać na czerwone, to później odstoisz na każdych światłach. Sprawdzone empirycznie, wielokrotnie, z różną prędkoscią poruszania się autem.

      Edytowany: 14 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 33 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • volta2 4 13 dni temuocena: 90% 

      to prawda, raz złapane czerwone przy jeżewskiego i na czerwonym do dolinki się jedzie za to ken - poza godzinami szczytu rewelacja- przy 50-60 km super się jedzie, pod warunkiem że ten za wami nie dostaje gorączki i nie postanowi stówką przycisnąć, wyprzedzić i stanąć przed tobą gdy właśnie dojeżdżasz a zmienia się na zielone. no ale rozgorączkowany dojechał, stanął i czeka na to zielone wymuszając i moje zatrzymanie.

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 9 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • StasioJasio 3 13 dni temuocena: 89% 

      zielona fale na KEN czy Rosola mozna spotkac jak sie jedzie chyba z 80km na h i to albo w poznych godzinach lub bardzo wczesnie rannych - inaczej nie ma szans -

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 16 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wałek Ruski 2 13 dni temuocena: 80% 

      Kilka razy w środku nocy celowo wracałem KEN i zielona fala nie działa, prędkość przepisowa. Jedyne miejsce gdzie zauważyłem, że ona działa, ale w nocy, to Poleczki jak jadę z lotniska, przy prędkości przepisowej.

      Edytowany: 12 dni temu

      oceń komentarz 8 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~iissa 1 9 dni temuocena: 0% 

      volta2, tiaaa...".jedzie się"...pod warunkiem, że się nie stoi, w korku. Gdzieś ty, kobito, i o której godzinie, widziała tę zielona fale na KEN? to juz zdecydowanie wolę Rosola bo tam nie trzeba (na razie) stać, na wyskosci byłego ronda KEN/Plaskowickiej, w gigantycznym korku. Wolniej ale się jedzie a nie stoi.

      Edytowany: 9 dni temu

      oceń komentarz 0 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.1792 sekundy
    REKLAMA