REKLAMAA1 DaGrasso 26.08.2022 - 25.11.2022
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY

    (KW)

    Jak bumerang wraca temat korków w Dolinie Służewieckiej. Po wytyczeniu buspasów na odcinku od Nowoursynowskiej do Sobieskiego kierowcy znów skarżą się na długie przejazdy ulicą. Drogowcy i miejscy przewoźnicy nie chcą jednak słyszeć o zmianach, np. o czasowym obowiązywaniu buspasów.

    Dolina Służewiecka przez lata była synonimem stania w korku. Wytchnienie przyniosło otwarcie tunelu POW. Ruch zmalał i jak nigdy wcześniej ulicą można było przejechać bez problemu. Kierowcy nie zdążyli się tym nacieszyć. Niecały miesiąc później na odcinku od Nowoursynowskiej do Sobieskiego pojawiły się buspasy. Od tamtego czasu minęły trzy miesiące i nadal mają uwagi co do pasów dla autobusów i innych uprzywilejowanych pojazdów.

    - Samochody stoją w korku, a tymczasem po buspasach z rzadka przemyka autobus lub taksówka - zauważa nasz czytelnik, kierowca z Ursynowa, który wczoraj przejeżdżał Doliną.

    fot. nadesłane

    Wielu kierowcom marzy się powrót do stanu sprzed buspasów. Od samego początku ich funkcjonowania uważali, że są bez sensu. Skoro ruch zmalał to i autobusy - jeżdżące tamtędy z niedużą częstotliwością - pokonują trasę szybciej. Jeśli buspasy muszą być, to niech działają na innych zasadach.

    - Teraz obowiązują 24 godziny na dobę. Może warto by było zastanowić się, czy nie ograniczyć ich obowiązywania do godzin szczytu? - zastanawia się nasz czytelnik.

    Drogowcy: żadnych zmian

    Pytany przez nas Zarząd Dróg Miejskich obstaje przy pozostawieniu buspasów w obecnej formie. Ograniczenie pasów tylko do godzin szczytu nie ma - zdaniem drogowców - sensu. Jeśli poza nimi nie ma korka, to dodatkowy pas nie jest kierowcom potrzebny.

    - Zaś w sytuacji, gdy korek jest także w innych godzinach, to po to jest buspas - ma zapewniać bezkorkowy przejazd pasażerom komunikacji miejskiej - stwierdza Jakub Dybalski, rzecznik drogowców.

    Liczba autobusów też nie ma znaczenia - żaden nie powinien stać w korku. Nie ma natomiast pewności, czy bez buspasów rzeczywiście ich nie będzie. Okienko między otwarciem tunelu a wyznaczeniem buspasów nie jest obiektywnym wyznacznikiem - był to okres świąteczny. Tak twierdzi ZDM.

    "Powinny być całodobowe"

    A co na propozycję kierowców Zarząd Transportu Miejskiego? Pomysł na czasowe ograniczenie ich funkcjonowania - chociaż gdzieniegdzie w Warszawie występuje - nie spodobał się miejskim przewoźnikom. 

    - Uważamy i od samego początku uważaliśmy, że buspasy w Dolinie powinny być całodobowe - podkreśla Tomasz Kunert, rzecznik ZTM.

    Mimo wszystko ostateczne zdanie w kwestii buspasów nie należy do ZDM i ZTM. Wprowadzaniem tego typu zmian na stołecznych drogach zajmuje się Biuro Zarządzania Ruchem Drogowym. Jednak po wypowiedziach drogowców i przewoźników - ZTM już zapowiedział, że nie będzie rekomendować żadnych zmian - trudno spodziewać się spełnienia żądań kierowców. Do buspasów będą musieli się przyzwyczaić.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 123

    • 18
      BARDZO PRZYDATNY
    • 2
      ZASKOCZONY
    • 3
      PRZYDATNY
    • 1
      OBOJĘTNY
    • 0
      NIEPRZYDATNY
    • 53
      WKURZONY
    • 46
      BRAK SŁÓW

    52Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).
    Uwaga! Komentarze ukazują się dopiero po moderacji przez redakcję.

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~kollo 52 4 miesiące temuocena: 67% 

      Nie każdy potrzebuje przejechać dwa, czy trzy przystanki, ja codziennie wyjeżdżam z Warszawy, więc co, mam parkować na Pradze i na Ursynów dojeżdżać autobusem?

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 2 1 wpisy tej osoby
    • ~janek 51 5 miesięcy temuocena: 38% 

      Tam jedzie sporo autobusów, więc buspas jest konieczny. Rozwalonemu w swoim autku kierowcy nic się nie stanie jak sobie postoi kilka minut. Natomiast upchniętym w zbiorkomie pasażerom będzie miło, jak szybko przejadą.

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 5 8 wpisy tej osoby
    • ~Warszawa 50 5 miesięcy temuocena: 63% 

      Popieram mimo że ostatnio jeżdżę autem

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 5 3 wpisy tej osoby
    • ~kollo 49 4 miesiące temuocena: 67% 

      Tylko, że w tych autobusach jest po kilku pasażerach.

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 2 1 wpisy tej osoby
    • ~asd 48 4 miesiące temuocena: 33% 

      Jak paru kierowców przesiądzie się do autobusu to będzie ich już kilkunastu. I oto chodzi by w tym kierunku właśnie iść.

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 1 2 wpisy tej osoby
    • ~Broda 47 5 miesięcy temuocena: 72% 

      Ten buspas to jeden z najgłupszych pomysłów. Postanowiono go stworzyć zaraz po otwarciu tunelu bez sprawdzenia jak wtedy będzie rozkładał ruch, a pasażerowie autobusów tkwią w błędnym mniemaniu, że podróżują szybciej wyłącznie dzięki niemu (w niewielkim stopniu), a nie dzięki tunelowi. Ze stada autobusów za Nowoursynowską większość skręca w Wilanowską, co przestało być takim problemem, kilka w Bonifacego ma czwarty pas, a Sikorskiego jedzie coś co 5-10 minut. Chyba jedyny pożytek to brak rozjeżdżania trawy w Dolince przy ustępowaniu miejsca karetkom, może wreszcie ktoś ją dosieje.

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 18 7 wpisy tej osoby
    • ~Krowa 46 5 miesięcy temuocena: 36% 

      Buspas zostawić, ale wykroić po dodatkowym pasie z szerokiej łączki rozdzielającej obydwie jezdnie.

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 4 7 wpisy tej osoby
    • ~Korbol 45 5 miesięcy temuocena: 63% 

      Wpisy o Dolince były celem przypomnienia. Patrząc na temat mam taki obraz."Z zeznań Timothy'ego McVeigha wynika, że wybuch w Oklahoma City miał być zemstą na rządzie i administracji USA za oblężenie w Waco w Teksasie" i dla odmiany "Theodore Kaczynski przez blisko dwie dekady wodził za nos federalne organy ścigania. Zabijał Amerykanów, pragnąc ich przekonać, że technologia jest zła i powinni wrócić na łono natury." Dwa przykłady ludzi których działa innych doprowadziły do realizacji własnej drogi. Pierwszy, to przykład zemsty na ratuszu za bus pas na dolince, drugi to przykład tych co zmuszają innych do poruszania się autobusem, "a jak nie będziecie to was pokarze" Sami sobie hodujemy takich ludzi i nie trzeba specjalnie szukać takich u nas w kraju. Przykład z Gdańska, a na naszym podwórku ktoś podpalał auta, to może i metro, ostatnio zatrzymali wagony na stacji i je pomazali. Czy tylko ja to widzę, czy może jeszcze się nie boję o tym pisać? Wiecie co pусский военный корабль, иди нахуй

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 5 3 wpisy tej osoby
    • ~Boom 44 5 miesięcy temuocena: 75% 

      To ekstemizm zielonych komunistów walczących z samochodami, ale zupełnie ignorujących taką zabójczą dla nas niską emisję.

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 6 2 wpisy tej osoby
    • ~Korbol 43 5 miesięcy temuocena: 92% 

      Jadę sobie Doliną Służewiecką i co widzę drzewa sadzą! Zacytuje info z 2005 roku"Urzędnicy zdecydowali: w Dolinie Służewieckiej, która w przyszłości stanie się ważnym fragmentem warszawskiej obwodnicy, prawdziwego tunelu nie będzie. Zamiast niego zostaną wybudowane wiadukty i niezadaszone zagłębienia w jezdni, którymi kierowcy bezkolizyjnie, bez konieczności zatrzymywania się na światłach, ominą często zakorkowane skrzyżowania Doliny z ulicami poprzecznymi - Idzikowskiego, Sobieskiego, Bonifacego, al. Wilanowską oraz Nowoursynowską i Rosoła. - Wiadukty i zagłębienia będą budowane na przemian - wyjaśnia Urszula Nelken, rzecznik prasowy Zarządu Dróg Miejskich. ZDM zdecydował, że w okolicach Idzikowskiego i Sobieskiego powstanie zagłębienie, przy Bonifacego i al. Wilanowskiej wiadukt, przy Nowoursynowskiej kolejny wykop, a przy Rosoła omijająca skrzyżowanie górą estakada.

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 1 wpisy tej osoby
    • ~Korbol 42 5 miesięcy temuocena: 91% 

      Na początku marca ZDM otworzy oferty w przetargu na projekt modernizacji Doliny, ale prace w tym roku nie ruszą. Ich koszt jest szacowany na 300 mln zł. Wstępny plan zakłada, że inwestycja ruszy w przyszłym roku, a zakończy się na przełomie 2008 i 2009 roku." Jak się domyślam korki tu mają być już zawsze.

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 10 1 wpisy tej osoby
    • ~Inżynier 41 5 miesięcy temuocena: 41% 

      Kierowca auta ma ten komfort że może wybrać inną trasę.Nie ma przymusu stania w korku.A jak ktoś wozi siebie to niech spojrzy w dowód ile miejsc ma pustych obok - za luksus się płaci.czy jadąc do restauracji też zajmujesz stolik 5 osobowy?

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 20 29 wpisy tej osoby
    • ~Boom 40 5 miesięcy temuocena: 66% 

      Dokładnie tak, więc autobusy nie powinny jechać z kilkoma pasażerami, bo to nie jest ekonomiczne i ekologiczne. Uważam, że co najmniej połowa miejsc powinna być zajęta. A jak nie, to autobus powinien stać i czekać na pasażerów. Wiele ile pali taki autobus? A często jeżdżą prawie puste. Pora skończyć z pustymi przebiegami, jak w PRLu.

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 27 14 wpisy tej osoby
    • ~DBC 39 5 miesięcy temuocena: 39% 

      Dokładnie! Każdy kierowca niech sobie odpowie na pytanie: czemu nie wybrał autobusu? W 90% przypadków odpowiedź brzmi: bo samochodem jest WYGODNIEJ. Tylko że do tej pory w Dolince mieli wygodniej kosztem pasażerów autobusów. Dzięki buspasowi wróciła równowaga.

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 16 25 wpisy tej osoby
    • ~ekko 38 4 miesiące temuocena: 50% 

      Stoi w korku 100 samochodów z 200 pasażerami a tu nagle przemyka autobus z 5 pasażerami, a nie lepiej by było gdyby te 100 samochodów przejechało?

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 1 1 wpisy tej osoby
    • ~asd 37 4 miesiące temuocena: 50% 

      Nie, bo lepiej żeby z tych 50 samochodów zrezygnować na rzecz przejazdu autobusem. Takie są na świecie tendencje by uprzywilejowywać transport zbiorowy. Kierowca stojąc często w korku może wpadnie na pomysł, że przynajmniej czasem może w sumie samochód zostawić na parkingu.

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 1 1 wpisy tej osoby
    • ~s 36 4 miesiące temuocena: 50% 

      asd i inni - na świecie miasta są bardziej skondensowane, wszystko jest bliżej i nogi lub rower wystarczą, a my mamy obsrany krajobraz i długie dojazdy, a opór zagęszczania zabudowy jest taki, ze nowe domy budowane sa w Tarchominie czy gdzieś tam w polu, ale jak wprowadzą kartki na paliwo to może pojawią się i ekologiczne furmanki (w Warszawie przed wojną było 10.000 koni)

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 1 1 wpisy tej osoby
    • ~altkin 35 5 miesięcy temuocena: 64% 

      "Ograniczenie pasów tylko do godzin szczytu nie ma - zdaniem drogowców - sensu. Jeśli poza nimi nie ma korka, to dodatkowy pas nie jest kierowcom potrzebny. - Zaś w sytuacji, gdy korek jest także w innych godzinach, to po to jest buspas - ma zapewniać bezkorkowy przejazd pasażerom komunikacji miejskiej - stwierdza Jakub Dybalski, rzecznik drogowców." To odwróćmy pytanie: to w takim razie czemu na innych buspasach są ograniczenia godzinowe, skoro to bez sensu?

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 16 9 wpisy tej osoby
    • ~urs 34 5 miesięcy temuocena: 46% 

      może żeby kierowcy sie nad sobą mniej użalali

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 6 7 wpisy tej osoby
    • ~albert 33 5 miesięcy temuocena: 35% 

      Jeżeli buspas ma ograniczone godziny to wielu kierowcow nie zwraca uwagi na te godziny i o każdej godzinie jeździ buspaem. Takie godziny powinny byc zlikwidowane, poza szczytem nie ma korkow i dodatkowy pas (zamiast buspasu) jest niepotrzebny.

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 7 13 wpisy tej osoby
    • ~Anonimowy obserwator 32 5 miesięcy temuocena: 69% 

      Korzystam często z 317 w kierunku Wilanowa. Dzięki buspasowi mogę zdążyć z pracy do drugiej pracy dodatkowej. Jest to dla mnie wielkie ułatwienie życia.

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 20 9 wpisy tej osoby
    • ~KorkoCCionk 31 5 miesięcy temuocena: 50% 

      Korki są, bo ludzie wożą bąbelki do szkół, przedszkoli i na zajęcia pozalekcyjne. Ja od 2 klasy podstawówki jeździłem sam. Aha, no i pieska na spacer trzeba zawieźć, najlepiej jak najdalej od domu, bo przecież nie będzie robił na nasz kochany niestrzyżony trawniczek pod blokiem. Telepraca, zakupy przez internet, to takie proste.

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 21 21 wpisy tej osoby
    • ~s. 30 5 miesięcy temuocena: 60% 

      Nie no racja, nie warto wychodzić z domu, nawet na krok. To przecież niebezpieczne, niezdrowe, a co gorsza nieekologiczne! A transport indywidualny to samo zło! Bo przecież człowiek może nim jechać gdzie chce, i to jeszcze sam! Towarzysz Mencwel tak mówił na ostatnim wiecu, nie kłamię!

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 15 10 wpisy tej osoby
    • ~xxx 29 5 miesięcy temuocena: 58% 

      Można ewentualnie puścić buspasami samochody z min 3 osobami na pokładzie. Tak jak się to robi na świecie. Z tym, że wymagałoby to pewnej dyscypliny...

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 14 10 wpisy tej osoby
    • ~DBC 28 5 miesięcy temuocena: 44% 

      Jest bardzo proste rozwiązanie tego problemu. Przesiąść się w autobus.

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 22 28 wpisy tej osoby
    • ~Ja Ty 27 5 miesięcy temuocena: 61% 

      Teraz autobusy w dolince nie przekraczają 30km/h bo potem stoją na przystankach i tyle to jest zysku z utrudniania ludziom życia. Drogowcy wpierw powinni ukończyć odpowiednie szkoły nabyć praktyki pod specjalistami a nie kursy po zawodówce i przystępować do szkodzenia mieszkańcom!!!. Cholerni nieudacznicy.

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 27 17 wpisy tej osoby
    • ~DBC 26 5 miesięcy temuocena: 52% 

      Ale co ty bredzisz? Większość mieszkańców - tych zapełniających autobusy - skorzystała na zmianach. Mniejszość stojąca w korkach - w większości przypadków 1 osoba na auto - ma gorzej, fakt. Ale mogą przecież wsiąść w autobus.

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 13 12 wpisy tej osoby
    • ~meme 25 5 miesięcy temuocena: 67% 

      A kiedy Ciszewskiego-bis ? Cisza coś jak makiem zasiał...

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 18 9 wpisy tej osoby
    • ~ornitolok 24 5 miesięcy temuocena: 86% 

      Tylko kwilenie sójki słychać.

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 6 1 wpisy tej osoby
    • ~albert 23 5 miesięcy temuocena: 88% 

      Protestują skutecznie ci z nowego bloku Wzgórze Słowików, oddanego kilka lat temu

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 7 1 wpisy tej osoby
    • ~spizi 22 5 miesięcy temuocena: 49% 

      kierowcy samoluby do autobusów..Pasażerowie busów zadowoleni.

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 24 25 wpisy tej osoby
    • ~urs 21 5 miesięcy temuocena: 53% 

      Transport publiczny to przyszłość poruszania się w mieście, gdzie nie ma miejsca na auto dla każdego mieszkańca. Tak dla buspasów!

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 31 28 wpisy tej osoby
    • ~Dikl 20 5 miesięcy temuocena: 42% 

      Tylko najpierw trzeba wybudować P+R przy każdej pętli WTP. Tak jest w cywilizowanych krajach, od tego się zaczyna, a nie od d/strony.

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 11 15 wpisy tej osoby
    • ~Monalisa 19 5 miesięcy temuocena: 71% 

      Niech haloursynow napisze artykul o tym ile mandatów wystawiono na Dolince Służewieckiej od czasu zamontowania buspasów (wystarczy wniosek do policji o info publiczną), bo często widzę samochody, które jadą sobie buspasem jak gdyby nigdy nic, więc zastanawiam się czy nikt tego nie egzekwuje (i czy sama się nie przejechać hehe)

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 22 9 wpisy tej osoby
    • ~Tak dla buspasów 18 5 miesięcy temuocena: 44% 

      Bardzo dobrze, tak trzymać. Gdyby korków nie było, bus pasy byłyby niepotrzebne. Dość dyktatury samochodziarzy.

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 38 49 wpisy tej osoby
    • ~kollo 17 4 miesiące temuocena: 50% 

      Powiedział ... , który nie jest w stanie zrobić Prawa Jazdy.

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 1 1 wpisy tej osoby
    • ~asd 16 4 miesiące temuocena: 50% 

      kollo vel ekko - a skąd wiesz? Dla ciebie rozumiem prawo jazdy jest takim życiowym sukcesem, że aż dużych liter używasz?

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 1 1 wpisy tej osoby
    • ~Boom 15 5 miesięcy temuocena: 55% 

      Buspas na al. Sikorskiego to totalny bezsens, bo na tym odcinku nie było korków. A teraz została wymuszona zmiana pasów przed skrzyżowaniem z Sobieskiego. Buspas na odcinku Doliny Slużewieckiej od biedy mógłby zostać, ale też nie całodobowo, bo to jest bez sensu. Jakoś na Sobieskiego nie jest całodobowy.

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 34 28 wpisy tej osoby
    • ~Obserwator 14 5 miesięcy temuocena: 51% 

      Warszawa stawia na ekologię i równoważenie mobilności. Jest nawet w ZDM Wydział Zrównoważonej Mobilności. Nie tylko samochodem można się przemieszczać po Warszawie.

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 31 30 wpisy tej osoby
    • ~Boom 13 5 miesięcy temuocena: 53% 

      Jakby stawiała na ekologię to by walczyła z niską emisją. I już ponad 60% podróżujących korzysta z transportu miejskiego. Socjalistom pewnie marzy się 100%.

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 18 16 wpisy tej osoby
    • ~DrCat 12 5 miesięcy temuocena: 64% 

      Można np. balonem, ale w sumie po co w ogóle się przemieszczać, skoro można telepracować, a zakupy robić w sieci? No chyba, że na spacer z psem (najlepiej do rezerwatu).

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 7 4 wpisy tej osoby
    • ~Kry 11 5 miesięcy temuocena: 49% 

      Popieram te buspasy i sadze ze powinny byc az do biurowego serca kraju w mordorze. Nie licze na zrozumienie ludzi ktorzy woleli metry mieszkania kosztem odleglosci od pracy i szkoly dzieci. Placcie za swoje decyzje.

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 42 43 wpisy tej osoby
    • StasioJasio 10 5 miesięcy temuocena: 62% 

      biorac nawet zalozenie ze w autobusie bedzie 20 osob - to jest to w dalszym ciagu 20 x wiecej niz najczesciej w samochodzie - Transport zbiorowy to jest podstawa i przyszlosc. a do narzekajacych kierowcow - moze pora odnowic flote samochodowa i przejsc na samochod elektryczny? - wtedy buspasikiem bedzie mozna bezkarnie pomykac:)

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 32 20 wpisy tej osoby
    • ~ats 9 5 miesięcy temuocena: 56% 

      I tym autobusem to sobie dojedziesz... Do przystanku gdzieśtam, potem kolejne minuty spędzone na sterczeniu w oczekiwaniu aż drugi przyjedzie, albo metro, żeby móc się przesiąść w jeszcze inny numerek. Normalnie "ja to proszę pana mam bardzo dobre połączenie" z "Co mi zrobisz jak mnie złapiesz"...

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 19 15 wpisy tej osoby
    • ~Obserwator 8 5 miesięcy temuocena: 46% 

      Zamiast sterczec można tez podejść pieszo, albo skorzystać z roweru miejskiego. Tak, na tym polega system przesiadkowy, aby mieć dobre połączenie.

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 18 21 wpisy tej osoby
    • ~17 7 5 miesięcy temuocena: 41% 

      W Warszawie komunikacja jest na takim wysokim poziomie że nie pamiętam kiedy sterczałem na przystanku...

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 7 10 wpisy tej osoby
    • ~Terr 6 5 miesięcy temuocena: 60% 

      Podobnie jak wielu kierowców nie mógłem się doczekać.otwarcie tunelu a wizja dolinki bez korków osladzala długie,stracone minuty spędzone w kilometrowym ogonie nawet w weekendy.Tunel otwarty i jest jak było czyli fatalnie. To jest dyletanctwo i debilzm drogowców.

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 49 32 wpisy tej osoby
    • ~Inaczej rzecz ujmując ... 5 5 miesięcy temuocena: 57% 

      ... bez miliardowych wydatków na tunel było by to samo ale znacznie taniej?

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 13 10 wpisy tej osoby
    • ~Daro 4 5 miesięcy temuocena: 79% 

      Od momentu uruchomienia tunelu miasto przystąpiło do remontu Trasy Łazienkowskiej. Stąd ponownie dużo większy ruch na Dolince. Po remoncie Trasy ponownie część kierowców przeniesie się na Trasę Łazienkowską. Ulice to układ naczyń połączonych. Jak gdzieś jest zwężenie to korkuje się po sąsiedzku.

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 19 5 wpisy tej osoby
    • ~MrFrosty 3 5 miesięcy temuocena: 50% 

      skąd dokąd jeździsz?

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 2 2 wpisy tej osoby
    • ~Fazi 2 5 miesięcy temuocena: 63% 

      Jest jeszcze gorzej niż przed otwarciem tunelu, bo urzędach zrobiły badania w pierwszym tyg. Stycznia kiedy dużo ludzi wyjechało z miasta. Poza tym autobusy w dolince mają problem z wyjazdem z Nowoursynowskiej czy Wałbrzyskiej w dolinkę. A obowiązywanie buspasów w nocy to już chyba na złość robią.

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 17 10 wpisy tej osoby
    • ~Obserwator 1 5 miesięcy temuocena: 48% 

      Słuszna uwaga. Bus pas na Nowoursynowskiej ulatwilby jazdę autobusów skrecajacych w Dolinę

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 11 12 wpisy tej osoby
    Artykuł załadowany: 0.4573 sekundy
    REKLAMAA2 DaGrasso 26.08.2022 - 25.11.2022