REKLAMAA1_DobreSpanie_06-08----05-09-2018
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    wydrukuj podstronę do DRUKUJ8 sierpnia 2018, 15:52

    Redakcja Haloursynow.pl

    napisz maila ‹
    moje artykuły ‹

    (mat. prasowe)

    REKLAMA

    Chcesz jak najszybciej pozbyć się tłuszczu z problematycznych partii ciała, jednak nie wiesz jaka aktywność ci w tym najlepiej pomoże? Zebraliśmy więc informacje dotyczące spalania podczas biegania, jeżdżenia na rowerze czy pływania. Dzięki temu szybko będziesz mógł obliczyć ile mniej więcej czasu musisz wykonywać daną czynność, by spalić określoną liczbę kalorii. Spalanie jest podane dla jednej godziny wykonywanego ćwiczenia. A zatem zerknij na zestawienie, wybierz coś dla siebie i pędź na wrocławski fitness!

    Bieganie

    Mówi się, że bieganie to najtańszy sport - wystarczy zakupić odpowiednie buty i już możemy zacząć ćwiczyć. Nie da się określić ile ogólnie spalimy kalorii podczas biegania, jeżeli nie przyjmiemy orientacyjnych prędkości. Wiadomo, że truchtanie spali mniej niż szybszy bieg, jednak zależy to również od przebytego dystansu i uzyskiwanego pulsu. Zatem truchtanie, czyli poruszanie się z prędkością około sześciu kilometrów na godzinę, to około 450 spalonych przez godzinę kalorii, jednak już szybszy bieg z prędkością dwunastu kilometrów to około 900 kcal. Jeżeli chcemy podkręcić nasze spalanie, to zastosujemy naprzemiennie wolny i szybki bieg na zasadzie interwałów. Jednak samu często ciężko osiągnąć odpowiednie parametry, dlatego w tym wypadku dobrym sposobem jest regulacja prędkości biegu na bieżni w klubie fitness. Wrocław posiada wiele siłowni, wyposażonych w wysokiej jakości sprzęt biegowy – jedną z nich jest znana i lubiana sieć City Fit: http://cityfit.pl/.

    Jazda na rowerze

    Wiele osób twierdzi, że nie lubi biegać i woli pojeździć na rowerze - to także dobry wybór. Tu jednak zastanówmy się nad trasą - na płaskim podłożu spalimy mniej, niż jadąc pod górkę. Dlatego też w zależności od trasy i intensywności spalimy od 400 do nawet 900 kalorii na godzinę.

    Squash

    Równie dobrym pomysłem na zrzucenie kilogramów jest squash - nawet jeżeli robisz to rekreacyjnie. Jest to bardzo dynamiczna, wymagająco na przemian szybkich podbiegów i odbić piłki, przemieszanych z chwilami odpoczynku gra. Godzina squasha wymusi na tobie nie tylko ruch, ale i refleks i spostrzegawczość, a to będzie odpowiadało około 500 kaloriom mniej.

    Crossfit

    Ostatnio to bardzo modny sposób treningu i spędzania czasu na salach fitness. Wrocław, Kraków czy Warszawa mogą poszczycić się profesjonalnymi klubami, które oferują wyłącznie ten rodzaj sportu. Niektórzy twierdzą, że ten morderczy trening spala najwięcej kalorii. Spowodowane jest to tym, że angażuje wszystkie mięśnie. W pół godziny możesz spalić nawet 500 kalorii, w godzinę nawet ponad 1000 - tylko tą godzinę niesłychanie trudno jest wytrzymać…

    Pływanie

    Pływanie świetnie wpływa na całe ciało, pozwala rozluźnić się i szybko zgubić zbędne kilogramy. Ponadto nie obciąża zbytnio stawów, a w wodzie czujemy się bardziej lekko, co pozwala na zwiększenie wysiłku. Pływać mogą również osoby z starsze, z problemami zdrowotnymi i kobiety w ciąży. Zależnie od rodzaju wysiłku wodnego, podczas godziny spalimy nawet około 600 kalorii.

    A może… sprzątanie mieszkania

    Na sam koniec coś związanego z obowiązkami, do których każdy musiał przywyknąć. Godzina sprzątania mieszkania to całkiem niezły wysiłek – wie to zapewne każdy, kto oblał się potem podczas odkurzania i mycia podłóg. Czas jednak na konkrety – otóż godzina solidnego, nieprzerwanego sprzątania pozwoli nam spalić nawet 400 kalorii. Nieźle, biorąc pod uwagę, że są to czynności, które i tak musimy wykonać.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 9

    • 2
      BARDZO PRZYDATNY
    • 0
      ZASKOCZONY
    • 2
      PRZYDATNY
    • 2
      OBOJĘTNY
    • 1
      NIEPRZYDATNY
    • 0
      WKURZONY
    • 2
      BRAK SŁÓW
    Artykuł załadowany: 0.0882 sekundy
    REKLAMA