To już kolejny raz, kiedy Mercedes-Benz ma swoje miejsce w czołówce zestawienia Najlepszych Globalnych Marek. W najnowszej edycji tego rankingu producent niemieckiej marki uplasował się na ósmym miejscu.
Od 1999 roku, amerykańska firma doradcza Interbrand prowadzi badanie “Best Global Brands”. Wszyscy kandydaci oceniani byli według trzech, podstawowych kryteriów:
Wartość Mercedes-Benz wzrosła o 3% od poprzedniego badania. Jest on najcenniejszą marką luksusowych samochodów na świecie i jedyną taką w pierwszej dziesiątce.
„Cały zespół Mercedes-Benz jest dumny, że w tym roku znów znaleźliśmy się w pierwszej dziesiątce »Best Global Brands«. A do tego czwarty rok z rzędu obroniliśmy naszą pozycję najcenniejszej luksusowej marki motoryzacyjnej na świecie” – powiedziała Bettina Fetzer, wiceprezes Mercedes-Benz AG ds. marketingu. „Kluczem do naszego sukcesu jest konsekwentne skoncentrowanie naszej marki na potrzebach klientów. To dla nich kreujemy niezwykłe doświadczenia produktu i marki, wykorzystując przy tym szeroką gamę formatów, zarówno cyfrowych, jak i fizycznych”.
Mercedes-Benz to długoletnia tradycja i niesamowita siła innowacji. Marka ta ciągle się rozwija, aby móc zaoferować swoim klientom najlepsze, zrównoważone rozwiązania dla przyszłości mobilności. Wszystkie usługi i produkty Mercedesa to reprezentacja nie tylko długoletniego doświadczenia firmy czy fachowej wiedzy, ale także mocno zakotwiczone dążenie do nowoczesnego luksusu.
Nie od dziś wiadomo, że marki odnoszące sukcesy budują zaufanie wśród swoich klientów i potrafią zademonstrować nowe, jasne podejście z wewnątrz i zewnątrz. Mercedes-Benz rozwija się dzięki swoim jasno postawionym celom, do których konsekwentnie dąży, aby kierowcy mogli cieszyć się niezwykłym komfortem, bezpieczeństwem oraz mobilnością.
Jest to cel i hasło marki, które tłumacząc na język polski brzmi “Najpierw poruszyć świat”. Oznacza to dążenie do czegoś więcej niż do tego, co jest natychmiast osiągalne. Jest to ambicja w dążeniu do zrównoważonej mobilności, ekologicznej produkcji z neutralnej energii pod względem CO2 oraz długoterminowej współpracy rozwojowej w zakresie zautomatyzowanej jazdy z Daimler AG i BMW Group.
Marka przygotowuje się na to, aby wszędzie gdzie to możliwe, przejść na zasilanie w pełni elektryczne. “Najpierw poruszyć świat” to nie jedyny cel firmy, kolejne to “Lead in Electric” (“Przywództwo o napędzie elektrycznym”) oraz “Lead in Car Software” (“Przywództwo w samochodowym oprogramowaniu”). Sprawdź aktualne auta elektryczne w ofercie marki Mercedes:
Interesujesz się zakupem nowego modelu Mercedesa, a może jeszcze nie zostałeś przekonany do marki? Nie czekaj i odwiedź stronę Mercedes-Benz! Dzięki niej dowiesz się co nieco o wszystkich modelach aut, nowinek ze świata motoryzacji oraz poznasz aktualne promocje!
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz