REKLAMAA1-DAGRASSO--14-08----13-11-2020
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    wydrukuj podstronę do DRUKUJ28 września 2020, 15:51 komentarzy 61

    (AŁ)

    Konflikt o bazarek “Na Dołku” wzniósł się na wyższy poziom. I to dosłownie. Mieszkańcy bloków przy ulicy Lanciego, gdzie mógłoby zostać przeniesione ursynowskie targowisko po zakończeniu budowy Południowej Obwodnicy Warszawy, wywiesili na swoich balkonach banery z hasłami protestacyjnymi.

    Gdy w lipcu radny Otwartego Ursynowa Piotr Skubiszewski rzucił pomysł umiejscowienia bazarku “Na Dołku” obok Natpollu, w okolice skrzyżowania ulic Rosoła i Płaskowickiej, nie przypuszczał jaką to wywoła burzę.

    Propozycja spotkała się z falą niezadowolenia okolicznych mieszkańców, o czym świadczyły setki krytycznych uwag na ursynowskich forach internetowych. Suchej nitki na pomyśle nie zostawili też opozycyjni radni z Projektu Ursynów.

    I choć za ideą przeniesienia bazarku nie poszły na razie żadne czyny, lokatorzy bloków przy Lanciego 14 i 16 na czterech balkonach zawiesili żółte banery, dobrze widoczne od strony ul. Płaskowickej z hasłami:

    • “Tu ma być park, a nie bazar!”,
    • “Bazarek na dołek!”,
    • “Tak dla parku” 
    • “Obiecaliście park!”.

    - Mieszkamy najbliżej, dlatego zaczęliśmy się bać. Nie pozwolimy sobie podrzucić tego kukułczego jaja. Ludzie są wściekli i nie dziwię się, że wieszają banery - opisuje nastroje mieszkańców pani Hanna z Lanciego 14. 

    To co najbardziej irytuje mieszkańców, to ignorowanie ustaleń konsultacji społecznych na temat budowy parku nad tunelem obwodnicy. We wrześniu 2016 roku wzięło w nich udział ponad 1300 osób. Ich wynikiem była koncepcja parku z obiektami sportowymi oraz nowoczesnym i schludnym bazarkiem w pierwotnej lokalizacji, czyli pomiędzy al. KEN a ul. Braci Wagów.

    - Wydawało się, że w lutym 2017 roku sprawa jest sfinalizowana. Zaczęła się budowa, której trudy łatwiej było znieść, wiedząc, że na końcu będzie park. A teraz pojawia się nowa koncepcja postawienia nam miasteczka namiotowego, które obserwujemy przy ul. Benedykta Polaka. I to nie tymczasowego, ale stałego. Do tego parking, śmieci i hałas. Na to nie ma naszej zgody, dlatego szykujemy w tej sprawie petycję do władz Warszawy - mówi Grzegorz Rybak, jeden z inicjatorów protestu.

    Protestujący z Lanciego dodają, że nie są przeciwnikami bazarku. Chcą jedynie, żeby został zrealizowany pomysł parku zgodny z wolą mieszkańców Ursynowa, wyrażoną w konsultacjach. Zarzucają jednocześnie radnemu Skubiszewskiemu, że ignoruje niewygodne dla siebie pytania dotyczące bazarku. Radny odpiera te zarzuty.

    - Nie jest prawdą, że unikam rozmowy. Wystosowałem w tej sprawie do mieszkańców list, podałem swój prywatny numer telefonu, adres email i wyraziłem chęć spotkania. Na około 400 listów otrzymałem jednego maila, autorzy protestu nie odpowiedzieli na propozycję spotkania proponowaną również w mediach społecznościowych - twierdzi Piotr Skubiszewski.

    Będzie spotkanie?

    Radny dodaje, że nie zgłosił pomysłu stworzenia bazarku pod oknami Lanciego 14 i 16, lecz umiejscowienia go przy stacji benzynowej, około 100 metrów od bloków, oddzielonych od targowiska parkiem. Poza tym wskazuje, iż za realizację parku wraz z bazarkiem odpowiada Zarząd Zieleni m.st. Warszawy i to on powinien być adresatem pytań protestujących mieszkańców.

    - Pomimo tego, jeżeli ktoś jest zainteresowany rozmową ze mną, to będę czekał na mieszkańców w czwartek, 1 października, o godzinie 18:00 na skrzyżowaniu ul. Rosoła i Płaskowickiej na chodniku przed salonem samochodowym - mówi Skubiszewski.

    Ostateczna decyzja w sprawie lokalizacji bazarku “Na Dołku” zapadnie zapewne po kolejnych konsultacjach społecznych, które mają się odbyć w przyszłym roku. Zorganizuje je Zarząd Zieleni przed przygotowaniem finalnego projektu architektonicznego parku nad POW, którego częścią ma być bazarek.

    Niewykluczone, że wówczas uaktywnią się mieszkańcy al. KEN i Braci Wagów, którzy wcześniej niejednokrotnie narzekali na sąsiedztwo najbardziej popularnego na Ursynowie targowiska.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 107

    • 28
      BARDZO PRZYDATNY
    • 9
      ZASKOCZONY
    • 11
      PRZYDATNY
    • 14
      OBOJĘTNY
    • 8
      NIEPRZYDATNY
    • 20
      WKURZONY
    • 17
      BRAK SŁÓW

    61Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • S-Kate 61 23 dni temuocena: 60% 

      Po pierwsze: Trzeba działać bo już wczoraj na targu niektórzy kupcy zbierali podpisy pod listami poparcia dla lokalizacji przy Natpollu, także za chwilę okaże się że to oddolna inicjatywa kupców popierana przez mieszkańców!!! Po drugie: przecież nie przeszkadza nam targ tylko śmiecie nie sprzątnięte w tygodniu. Dlaczego straż miejska nie przyjeżdża w poniedziałek rano i nie sprząta tego bałaganu na koszt zarządcy Targowiska ? przecież do zaparkowanych źle samochodów potrafią przyjechać błyskawicznie! gdyby jeden raz zarekwirowali czyjeś namioty to już nigdy kupcy nie zostawiliby ich na tydzień na placu

      Edytowany: 23 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~WD 60 26 dni temuocena: 50% 

      główną wartością bazarku jest sobotnio niedzielny handel. Dlatego też zasadne jest rozważenie ulokowania "placu targowego" na zamykanej na sobotę i niedzielę jednej nitce KEN między ul. Płaskowickiej i Belgradzką. takie rozwiązania są stosowane w Europie.

      Edytowany: 26 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ursyn 1 59 26 dni temuocena: 63% 

      Najlepsza lokalizacja to nie wykorzystany parking przy ratuszu .I świetny dojazd metrem. Popieram ten pomysł

      Edytowany: 26 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 20 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rumburak 58 27 dni temuocena: 40% 

      Nie rozumiem entuzjazmu dla bazarku pod ratuszem. Po pierwsze, jeśli bazar zajmie parking, kupujący już nie zaparkują. Poza tym szpetmy bazar byłby de facto pod nowym Domem Kultury. Tu sprawa parkingu też jest problemem. Lepsze lokalizacie to zaplecze Megasamu, granica dzielnic pod POW lub właśnie okolice Natpolu.

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 16 24 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~bedrzich 57 27 dni temuocena: 70% 

      jest jeszcze parking podziemny przy ratuszu i ogromny kilkupiętrowy parking za multikinem. Więc z parkowaniem nie byłoby żadnego problemu. No i co równie ważne, cały ten bałagan musiałby zniknąć w niedzielę po południu.

      Edytowany: 23 dni temu

      oceń komentarz 26 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Zniesmak 56 27 dni temuocena: 80% 

      A to trzeba na bazar dupę przywieźć samochodem? Metro pod sam ratusz dociera

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 24 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ursynowianka 55 27 dni temuocena: 53% 

      Wszyscy tak krytykujemy ten bazarek, ale po ilości osób przychodzących robić tam zakupy to widocznie jest potrzebny. Każdy ma prawo wyboru sklep, galerie lub bazarek. My Polacy tacy jesteśmy zawsze nam coś nie pasuje. Niezależnie co znajduje się w pobliżu, kto mieszka za ścianą zawsze nam cos przeszkadza chyba, że czerpiemy z tego zyski. A więc trochę wyrozumiałości, żeby samorządowcy, mieszkańcy i kupcy niech znajdą lokalizację, która dla każdej grupy chociaż w jakimś procencie będzie zadowalająca.

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 26 23 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Bedrzich 54 27 dni temuocena: 59% 

      parking przy ratuszu w weekendy stoi pusty. nad czym się tu zastanawiać

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 22 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~salomon 53 28 dni temuocena: 68% 

      weekendowy bazarek pod ratuszem to jest świetny pomysł. duży pusty parking, blisko metra i prawie wszystkich linii autobusowych. Idealne miejsce. W ratuszu jest wiele osób, które chętnie zrobią coś dobrego, żeby i mieszkańcy i kupcy byli szczęśliwi.

      Edytowany: 25 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 32 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mieszkanka KEN 52 28 dni temuocena: 66% 

      Myślę, że kupcy bazarkiem na pętli udowodnili jak traktują mieszkańców Ursynowa- jak dojnych frajerów. Kasę od mieszkańców chętnie przytulą, a posprzątać po sobie, zwinąć budy, to już za duży wysiłek. Prawdziwi sprzedawcy własnych wyrobów mogą spokojnie dołączyć do targów zdrowej żywności pod Ratuszem (które mogłyby być co tydzień), a krzykaczom, pośrednikom, brudasom już podziękujmy.

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 31 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ken 51 28 dni temuocena: 58% 

      Wystarczy tam nie kupować i bazarek sam się zlikwiduje.

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~asd 50 28 dni temuocena: 78% 

      Problem jest z tym bazarkiem jak z większością rzeczy - chcemy żeby były, ale najlepiej jak najdalej od nas. Fajnie jest mieć blisko drogowy węzeł komunikacyjny, ale na tyle daleko żeby nie przeszkadzał. Fajnie jest mieć galerię handlową, ale nie po sąsiedzku bo ruch, hałas i w ogóle. Tak samo jest z bazarkiem. Każdy kto ma mieć ten twór pod oknem, będzie krzyczał i w ogóle mnie to nie dziwi. Kupcy ZAWSZE się znajdą - jak nie Ci z bezpośredniego sąsiedztwa, to Ci z dalszego.

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 14 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Hirek 49 28 dni temuocena: 53% 

      Zdecydowanie najlepsza propozycja. Popieram.

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Słów brak 48 28 dni temuocena: 52% 

      Niech park zrobią przy Metrze na Lanciego piękne stare drzewa uliczki ogarnąć, doświetlić blisko boisko do kosza . Na co wydawać kasę na nowy park i czekać 20 lat aż drzewa urosną. Bazarek powinien zostać przy Rosoła A mieszkańcy niech pilnują własnej działki i niech nie ograniczają innych

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~zwykły obserwator 47 29 dni temuocena: 50% 

      I tak krok po kroku bazarek zlikwiduje dzielnica, o co zabiega od lat, te blokady parkowania, nasyłanie straży, hi, hi. A neurobiałki będę szczęśliwe i bić brawo z tego powodu, choć zakupu sobie chwalą, hi, hi.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~abc123 46 29 dni temuocena: 42% 

      Obiecali mi bazarek i bazarek musi wrócic na swoje miejsce!!!!!

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 22 31 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~rumcajs 45 29 dni temuocena: 55% 

      E nie, wezcie sobie ten bazarek z calym jego smrodem, brudem i syfem. Przeciez to taka piekna inicjatywa, jakze potrzebna mieszkancom. Smietnik pod oknami to piekna instalacja artystyczna.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 30 25 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Robson 44 29 dni temuocena: 59% 

      Popieram i proponuję do kempy na Mandarynki najlepiej... Na parkingi pod blokami.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 23 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Korbol 43 29 dni temuocena: 73% 

      Skatepark pod wiaduktem POW? "Teraz Wilanów i Ursynów to jak dwie galaktyki" a może TU ?! Zamiast picia, sexu i narkotyków - bazar pod wiaduktem. Z oferty pod namiotami korzystać by mogły dwie galaktyki :-)

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 29 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Precz z bazarem 42 29 dni temuocena: 74% 

      Wszyscy kochający bazar nie chcą go u siebie pod blokiem. Taki polski paradoks najlepiej wyprowadzić psa i niech nawali kupę pod klatką lub blokiem sooomsiada byle dalej ode mnie!

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 39 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Robson 41 29 dni temuocena: 50% 

      Lala, Mimi, Felek... Jedwn troll popierający Skubiszewskiego, a może on sam... Żenada.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 17 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Hihi 40 29 dni temuocena: 90% 

      A kto to Skubiszewki?

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 9 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~MartaZ 39 29 dni temuocena: 51% 

      Jestem z Lanciego. Nie życzę sobie, aby w mojej sprawie wypowiadał się jakiś Rybak. Widzę, jak ten człowiek zachowuje się na naszej wewnętrznej osiedlowej grupie. Mam wrażenie, że jest to niezrównoważona osoba.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 23 22 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wegetarianin 38 29 dni temuocena: 54% 

      On się wypowiada pewnie nie w TWOJEJ sprawie a w SWOJEJ sprawie, bo pewnie i jego to dotyczy. Żyjemy w wolnym kraju, każdy ma prawo wypowiedzieć się na dany temat, oczywiście nie obrażając, w sposób kulturalny. To tak jakby tobie ktoś powiedział, byś się nie wypowiadała, bo się nie znasz czy gadasz od rzeczy a tak ogóle to jesteś niezrównoważona - jakbyś to przyjęła? hmmmmm?

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 21 18 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Grzegorz36 37 29 dni temuocena: 76% 

      Rozumiem, że ktoś nie chce pod oknem, ale przecież to nie jest pod oknami. O co chodzi?

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 32 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wegetarianin 36 29 dni temuocena: 65% 

      I mieszkańcy mają rację. Tak samo przeciwnicy z Polaka. Wg mnie bazarek weekendowy powinien być na placu przy Urzędzie Dzielnicy. Targi Niedzielne (oczywiście, że są na mniejszą skalę) pokazują, że to trafne miejsce. Parking w weekend nie jest używany, blisko metra itp. Poza tym serio współczuję tym, którzy myślą, że kupują na bazarku eko warzywa, owoce z ogródka i super jajeczka itp. - nie mówię, że wszyscy kupcy tacy są, ale część wykorzystuje naiwność i większe pieniądze mieszkańców Ursynowa. Stempelki z jaj naprawdę łatwo się usuwa :-)

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 34 18 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Skaj 35 29 dni temuocena: 56% 

      Niektórzy Ursynowianie wolą skorzystać z metra i dojechać do stacji Wawrzyszew a tam we wtorki i piątki bazarek na Wolumenie.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 20 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Lala 34 29 dni temuocena: 71% 

      Ja mieszkam na LANCIEGO 16 i dla mnie lokalizacja bazarkub przy moim bloku jest super bo będę mieć bliżej. Niepotrzebnie jest siana panika bo bazarek ma nie być przy samym bloku tylko bliżej stacji benzynowej...

      Edytowany: 25 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 41 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Elo20 33 29 dni temuocena: 75% 

      Supernacki pomysł. Świetne miejsce. Obok jest przecież stacja benzynowa. Moim zdaniem ten bazarek to mógłby być od Rosoła do końca natpoll. I tak nie byłby pod oknami. Z tego co widziałem na fejsie, to ten przy Braci ma być centralnie pod oknami ludzi!

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 30 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kaśka29 32 29 dni temuocena: 68% 

      Jestem z Lanciego 14. Nigdy nie popierałam działań grupy osób, które przedstawiają się jako nasi reprezentanci. Ich zachowanie od dawna mnie niepokoi.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 34 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mimi 31 29 dni temuocena: 61% 

      Dokładnie!

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 25 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pescatore 30 29 dni temuocena: 69% 

      Ooo. Spotkanie jest planowane przy salonie Mazdy! To Pan Rybak powinien przyjść, w końcu jest podobno z branży samochodowej.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Zygmunt61 29 29 dni temuocena: 64% 

      Dlaczego bazarek ma być na Braci Wagów? Kto dał na to zgodę ? Miał być przecież park.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 21 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ela50 28 29 dni temuocena: 69% 

      Świetna propozycja. Jestem z KEN 49 i sprzeciwiam się bazarkowi w starej lokalizacji. Dlaczego ma być tam, skoro można zrobić dalej od bloków. Popieram bazarek przy Natpollu.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 24 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Stan99 27 25 dni temuocena: 100% 

      Ja też!

      Edytowany: 25 dni temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mieszkańcy KEN, Lanciego, Polaka i Braci Wagow 26 29 dni temuocena: 63% 

      Jedyną rozsądną opcją jest bazar pod Ratuszem. Tam nikt nie będzie miał go pod oknami. A kupcy na tydzień roboczy będą musieli po sobie sprzątać te zafoliowane pasiaki. Nie przerzucajmy się wstrętnym i brudnym bazarem pod oknami mieszkańców. Juz zostaliśmy oszukani wizją estetycznego bazaru na pętli. Niech Burmistrz nie zasłania się okazjonlnym wykorzystaniem parkingu. Czas żeby przełknął tą żabę sam. Nie chcemy bazaru pod oknami!

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 31 18 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Robson 25 29 dni temuocena: 75% 

      Ale jak zwykle kiempa twierdzi że #niedasie karceskiemu też to niezbyt by pasowało, bo sprzątać by trzeba było.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 21 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pl 24 29 dni temuocena: 59% 

      My to proszę pana mieszkamy na osiedlu ogodzonym , strzeżonym z fontannami i kwietnikami i do naszego otoczenia taki bazarek nie pasuje . Lepiej go wpakować tam gdzie stoją wieżowce z czasów Edwarda a można będzie wtedy śmiecić , hałasować ,parkować gdziekolwiek choćby na trawniku . Ale u nas to nie

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 16 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~camino 23 29 dni temuocena: 50% 

      Jak tak dajej pojdzie, Ursynow bedzie jezdzic po swieze warzywa na Mokotow albo inna Prage. Kto jest przyczyna takiej sytuacji?

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 17 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~PrawdziwyProducent 22 29 dni temuocena: 83% 

      Raczej na Bronisze i Okęcie pojadą. Tak jak teraz 99% handlarzy z bazaru zajmującego pętlę autobusową i okolice. A naiwni nadal będą bajać o producentach i przepłacać za towar z giełdy warzywnej.

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 35 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kkon 21 29 dni temuocena: 75% 

      Przez nowy most do Falenicy, nowa przeprawa zblizy nas do Wawra

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 3 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~OK 20 29 dni temuocena: 65% 

      Bazarek był ponad 30 lat przy ulicy Braci Wagów przez następne 30 lat będzie przy Lanciego , doskonała lokalizacja.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 24 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~rumcajs 19 29 dni temuocena: 40% 

      Doskonala, bo ten syf jest daleko ode mnie.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 4 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ha ha 18 miesiąc temuocena: 81% 

      Będzie park warzywno - owocowy , a w nim las namiotów

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 25 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~zz 17 miesiąc temuocena: 86% 

      każdy chciałby kupować , ale nikt nie chce bazarku przed swoim oknem w takim razie zlikwidować a po warzywa i owoce do Konstancina

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 24 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Marcin 16 miesiąc temuocena: 50% 

      Nie uwierzysz, ale jest pewnie zdecydowanie więcej osób, które kupować na bazarku nie chcą i tym bardziej nie chcą go mieć pod swoimi oknami. Ba, biorać pod uwagę liczebność mieszkańców Ursynowa to stawiam dolary przeciw orzechom, że użytkownicy bazarku stanowią tutaj zdecydowaną (choć jak widać bardzo wokalną) mniejszość.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 21 21 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Legionista 15 29 dni temuocena: 50% 

      Marcin: Nie uwierzysz, ale nie masz racji. Najlepsza lokalizacja to tam gdzie była przed budową POW, w cywilizowanej scenerii, ale nasza nowoczesna, postępowa (nie ciemnogród, jak reszta) władza Wawy nic z tym do tej pory nie zrobiła!

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 14 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~maryjan 14 29 dni temuocena: 55% 

      Ja nie mam nic przeciwko likwidacji bazaru. Oczywiście nikt tu nie udowodni, kto jest w większości.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 21 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~EWAM 13 miesiąc temuocena: 90% 

      Po raz kolejny piszecie o lokalizacji bazarku na skrzyżowaniu ul. Braci Wagów i KEN. Takiego skrzyżowania nie ma - to są ulice równoległe.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 19 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Dość hipokryzji 12 miesiąc temuocena: 62% 

      Mieszkamy przy Lanciego i chcemy bazarku. Od lat kupujemy warzywa i owoce od lokalnych producentów , właścicieli gospodarstw.. Przeszkadza nam autostrada i zanieczyszczone powietrze!

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 36 22 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Felek 11 29 dni temuocena: 68% 

      Bardzo dobry wpis. Też tak uważam!

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 19 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Puławianin 10 miesiąc temuocena: 47% 

      Skubiszewski weź się w końcu do pracy, zamiast siać ferment!

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 14 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wcale nie zaskoczony 9 29 dni temuocena: 48% 

      Puławianin ma absolutną rację- ja bym jeszcze dodał gdzie p.lenarczyk- samozwańczy "najlepszy radny" ? przecież obydwoje pragną bazarku w okolicy Lanciego. Tak to już jest - punkt widzenia zależy od punktu"siedzenia". Kiedyś pseudo opozycja a teraz pełną gębą klakierzy wtórujący PO- ależ mamy szmatki wirujące na wietrze...

      Edytowany: 26 dni temu

      oceń komentarz 11 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ursynowianin 8 29 dni temuocena: 55% 

      P. Skubiszewski już nie powinien zabierać głosu w sprawach mieszkańców, bo za dużo napsuł.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 6 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Olsza 7 miesiąc temuocena: 51% 

      Kto tam by się liczył że zdaniem ludzi!!! Po co te konsultacje były ????. Każdy już dość ma tej budowy . To teraz jeszcze bazarek . Gratuluję pomysłu . Temu Panu już dziękujemy . I polecam pamiętać o nim przy kolejnych wyborach

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 21 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~MrFrosty 6 miesiąc temuocena: 51% 

      proponuje bitwe na gołe klaty pomiędzy mieszkańcami okolic nowej lokalizacji a starej.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 21 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mojnick 5 29 dni temuocena: 29% 

      Między „kupcami” a mieszkańcami.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 6 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ursynowianin 4 miesiąc temuocena: 47% 

      POW już powstaje, bazarek może tak, a może nie a zamiast parków powstały wasze bloki.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 18 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ekolog 3 miesiąc temuocena: 67% 

      Tak dla bazarku i Tak dla parku. Nie dla POW!

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 49 24 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mojnick 2 29 dni temuocena: 57% 

      Nie dla bazarku, nie dla POW, TAK dla parku.

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 26 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.349 sekundy
    REKLAMAA2-BONAVERBA--01-09----30-11-2020