Zamknij

Mieszkańcy rozliczą prezydenta Trzaskowskiego. W piątek spotkanie "oko w oko"

13:15, 25.02.2020 Anna Łobocka Aktualizacja: 13:22, 25.02.2020
Skomentuj AŁ

Rok i trzy miesiące po objęciu fotela prezydenta Warszawy Rafał Trzaskowski spotka się z mieszkańcami Ursynowa. Będzie okazja do bezpośredniej rozmowy i podzielenia się tym, co mieszkańców w mieście i dzielnicy denerwuje, cieszy oraz - oczywiście - do rozliczenia z obietnic wyborczych. 

Rafał Trzaskowski, mieszkaniec Kabat, podczas kampanii wyborczej w 2018 roku dużo czasu poświęcił na spotkania z mieszkańcami Ursynowa. Walcząc o głosy złożył wiele obietnic. Trzy najważniejsze z nich to: opieka pediatryczna w Szpitalu Południowym, 500 nowych miejsc w żłobkach i 600 w przedszkolach oraz setki nowych miejsc parkingowych.

Po kilkunastu miesiącach rządzenia stolicą prezydent Trzaskowski w cyklu „Spotkajmy się w Warszawie” ponownie porozmawia z mieszkańcami Ursynowa.

- Już w kampanii wyborczej mówiłem, że stolica powinna być zarządzana z poziomu dzielnicy, stąd ta akcja. Zaczęliśmy od Wawra po to, by być jak najbliżej mieszkańców, żeby porozmawiać z nimi o problemach, które ich nurtują - wyjaśnia Rafał Trzaskowski.

Prezydent stolicy zapewne będzie musiał zmierzyć się z trudnymi pytaniami dotyczącymi nie tylko tego, czego obiecał w kampanii wyborczej.

- Najwięcej pretensji mam do urzędników za ich opieszałość w sprawie wydawania zaświadczeń o przekształceniu użytkowania wieczystego. Chciałbym, żeby się prezydent z tego wytłumaczył - mówi nam pan Jacek z Imielina, który zamierza zapytać o to Rafała Trzaskowskiego.

Na spotkaniu z prezydentem będzie też burmistrz Ursynowa, który jak nam powiedział, spodziewa się rzeczowej rozmowy na temat funkcjonowania miasta, przede wszystkim w trzech ważnych sprawach.

- Jest to kwestia budowy Południowej Obwodnicy Warszawy i parku nad tunelem, druga dotyczy działań MPWiK w sprawie podłączenia do kanalizacji Zielonego Ursynowa. Trzecim tematem będzie zapewne kwestia opłat za śmieci - mówi Robert Kempa. 

Spotkanie i mobilne punkty informacyjne

Z prezydentem Rafałem Trzaskowskim będzie można porozmawiać w piątek, 28 lutego, od godz. 18:00 w hali sportowej ZOS „Hawajska”, przy ul. Dereniowej 48. Dla osób z niepełnosprawnością słuchową zarezerwowane zostaną specjalne miejsca, z dostępnością do tłumaczenia na język migowy, a także pętlą indukcyjną. Hala jest również przystosowana dla osób z niepełnosprawnością ruchową.

Warto pamiętać, że obok hali, w której zorganizowano spotkanie jest mało miejsc parkingowych. Można przyjechać komunikacją miejską. W pobliżu znajduje się stacja metra Imielin oraz przystanki autobusowe "Miklaszewskiego", gdzie zatrzymują się autobusy linii 136, 148, 179, 185, 192, 195, 503 i 504. 

Spotkania z prezydentem to nie wszystko. Miasto uruchomi też mobilne punkty informacyjne, w których urzędnicy wyjaśniać będą jak składać wnioski o finansowe wsparcie na wymianę starych pieców, kto może skorzystać z programu osłonowego w związku ze zmianą systemu opłat za śmieci, jak poprawnie segregować odpady.

Na Ursynowie punkty informacyjne będą dostępne:

  • w piątek i sobotę, 28-29 lutego w Dzielnicowym Ośrodku Kultury Ursynów przy ul. Kajakowej 12b w godz. 12:00-18:00.
  • w piątek, 28 lutego w hali ZOS „Hawajska” przy ul. Dereniowej 48 w godz. 17:00-21:00.
(Anna Łobocka)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(46)

Czosnek 0,20Czosnek 0,20

40 17

Jeśli chcemy go rozliczyć, to weźmy ze sobą taczkę. 14:41, 25.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

LemingradLemingrad

36 9

koniecznie tęczową 15:04, 25.02.2020


AZXAZX

5 3

@lemingrad - dodatkowo zbitą z palet. Może jeszcze jakieś na bankowym się ostały - toż to nowoczesny mebel:) 22:07, 26.02.2020


reo

zenonzenon

24 7

no jak za śmieci będzie winił PIS 14:55, 25.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PoderzliwyPoderzliwy

29 10

A Kitawa. gdzie będzie miała swój benefis? Czy czasem lemingi nie posłużą za żywe mięso w tle wybitnej polityczki? Niech się cała Polska dowie, ilu ma zwolenników. 15:24, 25.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WujTwójWujTwój

8 44

Trzymaj się Rafał. Zgrillują Cię ciamajdy, niedojdy. Przekrzyczą niemerytoryczne gamonie. Szkoda czasu na spotkania z plebsem 15:56, 25.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Czosnek 0,20Czosnek 0,20

7 0

A więc twoim zdaniem ten frędzel ma się spotykać tylko z czosnkową arystokracją? 16:21, 26.02.2020


xoxoxoxoxoxoxoxoxoxxoxoxoxoxoxoxoxoxox

22 13

Szambelanie, jaśnie panie co się z tobą franco stanie jak lud Warszawy przejrzy na oczy to nie pomorze nikt na ulicy bo ma cię dość lud stolicy.
Kraj cały zafajdałeś. Szambelanie Warszawski idź paszoł won z Bożej łaski! 16:36, 25.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kasia78kasia78

23 14

Szambelanie łaskawy wyp........ z Warszawy! 18:37, 25.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

alisterkabatalisterkabat

13 27

Podobno statystyka nie kłamie, więc na tej podstawie analizując te "spontaniczne" posty, proponuję oddać zarządzanie stolicą prawdziwym fachowcom z PIS, tam jest wiele talentów - np. Obatel Ryszard Czarnecki weźmie to w ciemno, skoro zna się na siatkówce to i miastem sobie poradzi... 18:47, 25.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AZXAZX

0 0

A kto tu mówi o pis? Czy uważasz że tylko po jest takie wspaniałe i potrafi rządzić miastem? Ja uważam że ci ludzie od kilku lat plują nam w twarz a patrząc na twoje wypowiedzi to co powie po to bierzesz w ciemno i czarne nazywasz białym. 12:11, 28.02.2020


AresAres

10 27

Co to zlot trolli ? Wypad stąd gamonie. 21:19, 25.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KąśtytucjaKąśtytucja

26 10

Ludzie mądrzeją lemingu 21:54, 25.02.2020


RekinRekin

17 3

Pan Rafał Trzaskowski -Prezydenta Warszawy- jest zapewne również troskliwy o zdrowie Warszawiaków. Wiec niech powie:
1. Kiedy i gdzie powstanie, na Ursynowie prawdziwa stacja pogotowia ratunkowego !
2. Ile pieniędzy ( set milionów złotych) miasto przeznaczy niezwłocznie na Centrum Onkologii (na Ursynowie) by ratować życie dzieci - będące skarbem norodu !
3. Czy dpopilnuje, by budowa POW posiadała filtry spalin na odcinku tunelu !
4. Co zrobi z ziemią "niczyją" na Ursynowie- na której stoją od dziesięcioleci budynki mieszkalne.
5. Czemu kretynski pomysł opłaty za śmieci oparto na mieszkaniu (lokalu) a nie na ilosci osób !
6. Kiedy zostaną wprowadzone opłaty za przejście przez jezdnię na zielonym świetle?
07:30, 26.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

mqcmqc

4 3

zanim zadasz takie pytania to na spokojnie doczytaj jak podzielona jest obowiązkami władza, tj co leży w gestii władz centralnych, a co samorządowych i kto ma faktycznie pieniądze na ten cel. Miejska Opieka Zdrowotna? Dopilnowanie filtrów na drogach krajowych? To może stolica powinna jeszcze dofinansować obwodnicę Łomży i chociaż z jednego f35? Jeżeli takie jest oczekiwanie wyborców to najpierw należy wybrać takie środowiska polityczne na szczeblu centralnym które stosowne uprawnienia przekażą na dół (razem z dochodami, majątkiem itd) a potem będziemy ich rozliczać. 15:24, 26.02.2020


JaJa

0 0

A CO to instytucja miejska? Twój wpis tylko potwierdza, jak głupie jest polskie społeczeństwo. 15:35, 26.02.2020


 uwielbiam_gumowe_ga uwielbiam_gumowe_ga

17 6

Jeśli jesteśmy przy ursynowskich klimatach, to warto zapytać Bążura, czemu jego najlepsi kumple zawłaszczyli pałacyk w Natolinie. 09:24, 26.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AZXAZX

21 3

A co Wy ludzie chcecie się dowiedzieć? Trzaskowski robi grunt Kidawie - po to jest to spotkanie. Przez ponad rok nie miał czasu spotkać się na Ursynowie bo był zajęty noszeniem trumny adamowicza a potem spotkaniami na temat tragicznej śmierci kolegi z po. Pomiędzy powyższym miał czas na tramwaj różnorodności, palety na bankowym i podwyżkę opłat za śmieci. Opłaty za użytkowanie wieczyste/podatek od nieruchomości również zdążył wysłać ale informacji o przekształceniu już nie. Na wszelkie zarzuty odpowie że to wina pis. Po co tam iść? No chyba tylko żeby przepraszam za wyrażenie „dać mu w mordę”. Żadnej konstruktywnej dyskusji tam nie będzie! 11:41, 26.02.2020

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

 uwielbiam_gumowe_ga uwielbiam_gumowe_ga

15 1

A kozy Abdula?! A spotkania z "aktywistami" i nadzorowanie zwężania ulic?! Ten gość jest naprawdę zapracowany, a Ty z niego kpisz! 11:50, 26.02.2020


JaJa

3 6

A znasz jakąś gminę w Polsce, w której opłaty śmieciowe nie wzrosły? Bo rosną nawet tam, gdzie rządzi szeroko rozumiany PiS, np. w Chełmie. Ceny rosną, no rosną - jak mawia klasyk. 15:34, 26.02.2020


AZXAZX

7 2

@ja - a znasz innych włodarzy miast / gmin (nie liczę kolegów z partii) którzy w ramach pełnionych obowiązków prezydenta/burmistrza/wójta łazili z trumną a potem jeździli na spotkania o adamowiczu w godzinach swojej i pracy i za pieniądze podatników? Wymień choć jednego z innej partii i miasta/gminy. Poza tym miał czas na wydanie kasy na fanaberie garstki „aktywistów” ale czasu na użytkowanie wieczyste i rozliczenie śmieci już nie. I jeżeli twierdzisz że wszędzie wzrosły opłaty za śmieci to zadaj sobie pytanie na jakich zasadach i o ile procent. Drugie pytanie które sobie zadaj to czy powinieneś płacić więcej za śmieci które segregujesz a nie firma która jest za to odpowiedzialna? 20:10, 26.02.2020


JaJa

0 3

@AZX
Na pogrzeb nie może pojechać? I w jakim sensie nie ma czasu "na użytkowanie wieczyste"? Proces trwa, bo beneficjentów jest kilkaset tysięcy w całej Warszawie, a urzędników, którzy te wnioski obsługują, pewnie w porywach kilkudziesięciu (w dodatku prawdopodobnie nie jest to ich jedyny obowiązek). W urzędach w dużych miastach są braki kadrowe i trzeba się z tym pogodzić. Gdyby zresztą Trzaskowski zaczął zwiększać zatrudnienie, zaraz byłby krzyk, że rozbudowuje aparat władzy zamiast karmić głodne dzieci.

"Drugie pytanie które sobie zadaj to czy powinieneś płacić więcej za śmieci które segregujesz a nie firma która jest za to odpowiedzialna?"
Wszyscy będą płacić więcej. Firmy też - za własne odpady. Najlepiej byłoby, gdybyśmy mieli tylko dwa pojemniki: na segregowane i niesegregowane. Tyle że ustawa nie została przyjęta przez Trzaskowskiego, tylko obecny rząd. 13:22, 27.02.2020


AZXAZX

1 0

@ja - nie mam nic do tego jeżeli jeździł poza godz swojej pracy. Ale mam uwagi do tego że jeździł się lansować na spotkania o adamowiczu zamiast pracować w urzędzie. Też jeździsz w czasie pracy się lansować za pieniądze pracodawcy? Odnośnie przekształceń masz odpowiedź w poście powyżej. Co do braków kadrowych - poczytaj jak wzrosło zatrudnienie w Warszawie za obecnego i poprzedniej prezydent. I po co? Bo jest to armia zwolenników którzy na nich głosują byle tylko nikt niwy ich nie wyrzucił. Argument o brakach kadrowych jest nietrafiony bo często ludzie tam po prostu nic nie robią (nie wszyscy oczywiście). Śmieci - czytałeś ustawę że tak twierdzisz? Czy słuchasz tylko tego co mówi trzaskowski że to wina pis? Przestań bronić kogoś który mówi jedno a potem pluje ci w twarz mówiąc że to nie jego wina? Czajka to też pis? Ręce opadają. 08:35, 28.02.2020


AZXAZX

1 0

@ja - tu masz ustawę i odpowiedź kto naliczył nam stawki tak aby zedrzeć z nas kasę:
Art. 6j. 1. W przypadku nieruchomości, o której mowa w art. 6c ust. 1, opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi stanowi iloczyn:
1) liczby mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość, lub
2) ilości zużytej wody z danej nieruchomości, lub
3) powierzchni lokalu mieszkalnego
– oraz stawki opłaty ustalonej na podstawie art. 6k ust. 1.
2. W przypadku nieruchomości, o której mowa w art. 6c ust. 1, rada gminy może uchwalić jedną stawkę opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi od gospodarstwa domowego. 08:43, 28.02.2020


tosiatosia

0 0

Bardzo dobrze się składa, że spotkanie z prezydentem Trzaskowskim odbędzie się w obecności burmistrza Kempy w piątek, 28 lutego, od godz. 18:00 w hali sportowej ZOS „Hawajska”, przy ul. Dereniowej 48 Polecam . Można przyjechać komunikacją miejską. W pobliżu znajduje się stacja metra Imielin , wyjście w kierunku Płaskowickiej/ Wasilkowskiego.Pieszo prosto na Dereniową . Polecam wszystkim .Koniecznie !!! 12:08, 26.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AntośAntoś

4 0

Piesze dojście od metra Imielin do Dereniowej 48 polecam. Walory poznawcze tego uczęszczanego miejsca Ursynowa będą wartością dodaną . Po prawej Ratusz Ursynów, Centralny Dom kultury w budowie (od lat 4), nowo-rozbudowany parking wraz z placem manewrowym , piękny platan ledwo żywy , znający czasy gdy jeszcze ratusza nie było. Po lewej były żlobek , obecnie wielkogabarytowy obiekt w budowie . Po prawej dalej mini placyk zabaw dla maluchów prawi na ścieżce, dalej mini park 3 nowe ławeczki z tablicą informacyjną , jak z nich korzystać , otoczony płotem kościoła, zapleczem fast foodowego baru Kebabowego , ujęciem wody oligoceńskiej i parkingiem Dereniowej Biedronki. Ciemności panują tam od zawsze, więc momentami będzie to wycieczka ekstremalna, ale poznawcza. Poznamy troskę o poziom innowacyjnych inwestycyjnych wydatków dzielnicy Ursynów. 13:18, 26.02.2020


zwykły obserwatorzwykły obserwator

13 2

Miejsc do parkowania brak, bo Burmistrz wraz z Ratuszem starają się jak mogą aby niszczyć komunikację Miasta. A na dywersyjnej robocie znają się, oj znają. Miasto zatkane całkowicie. Cóż neurobiałki wybrały, he, he. 13:41, 26.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZniesmakZniesmak

2 8

Brak miejsc parkingowych połączyć z tezą o niszczeniu zbiorkomu? Tylko imbecyl może tak sobie uroić. Trzaskowski nie ma pojęciu o komunikacji miejskiej tak samo jak większość pierdzistolków z ZTMu. 14:27, 26.02.2020


JaJa

2 5

1. POW to GDDKiA, a nie miasto.
2. Tekst rozbrajający: Najwięcej pretensji mam do urzędników za ich opieszałość (…). Problemem nie jest opieszałość, tylko braki kadrowe w urzędach w Warszawie w ogóle (także na przykład w sądach). Przecież do wydania jest na Ursynowie kilkadziesiąt tysięcy zaświadczeń, a zajmują się tym pewnie 2-3 osoby. Dziś powalił mnie też inny komentarz: ktoś narzeka na panią w czytelni w sądzie, która kasuje 20 zł zarówno za ksero 1 strony, jak i 15. Tyle że to nie widzimisię tej pani, tylko efekt nowego rozporządzenia Ziobry. 15:31, 26.02.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

AZXAZX

8 0

@ja - g... nie tylko gddkia. Dla ułatwienia - Puławska jest w zarządzie Zdm czyli miasto. Plaskowiska/stryjenskich/rosola tez wiec o jakiej gdace mówisz? Dodatkowo projekty organizacji ruchu opiniuje i finalnie zatwierdza miasto na ulicach miejskich. Więc o czym mowa? Więcej urzędników? Po co? Byłeś w UD Ursynow i widziałeś ile osób nad tym siedzi? Jak pójdziesz i policzysz a następnie podzielisz liczbę wniosków przez ilość urzędników to wyjdzie Ci 2 wnioski do zrobienia dziennie. Straszna praca. Ale w budżetówce czy się stoi czy się leży... aa bym zapomniał jak mi w urzędzie powiedzieli - mój blok w większości dostał zaświadczenia ale np. nie ja bo prezydent nakazał wydanie przynajmniej po 1 zaświadczeniu dla każdego bloku aby ludzie się nie wq...li. Nie wierzysz to go o to zapytaj. 20:51, 26.02.2020


JaJa

0 4

@AZX
Inwestorem POW jest GDDKiA.
O brakach kadrowych pisałem w kontekście wydawania zaświadczeń o przekształceniu własności gruntu. 13:25, 27.02.2020


AZXAZX

2 0

@ja - mylisz się. Zamawiającym jest gddkia - inwestorem jest skarb państwa. Nie zmienia to faktu że miasto ma w tym wszystkim swój udział i uzgadnia lub nie pewne rzeczy w zakresie swoich kompetencji. I jeżeli np. miasto nie zgłosiło uwag przed przetargiem na wykonawcę że chce powiedzmy park nad pow to wyceniono przywrócenie stanu poprzedniego. Jeżeli teraz wykonawca miałby zrobić park (nowa wycena prac) to dostałby zamówienie z wolnej ręki co jest niezgodne z prawem. Wychodzi więc że to miasto dało d... tak? Niestety tak. Co do samych wniosków to idź do urzędu i zobacz ile osób nad tym pracuje - pokoje są oznaczone odnośnie przekształceń i jest podana liczba osób w każdym. Jeśli podzielisz nawet cały Ursynów przez liczbę osób (ok. 150tys.) i ilość dni pracujących wyjdzie Ci i tak 3-4 wnioski dziennie. straszna ilość. Wiec kto znowu jest winny? Miasto. 08:11, 28.02.2020


AZXAZX

2 0

@ja - co więcej WZÓR (!) wniosku miasto opracowało pod koniec marca czy kwietnia z tego co pamietam. Powiedz mi co w takim razie oni robili przez 3/4 miesiące? Bronisz człowieka który pluje nam codziennie w twarz i nic sobie z tego nie robi. 08:13, 28.02.2020


pa-papa-pa

1 0

Trzeba go zapytać dlaczego mamy płacić za śmieci od mieszkania, a nie od ludzi. 17:06, 27.02.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

alisterkabatalisterkabat

1 4

Najpierw zapytaj lobby śmieciowe w tzw. parlamencie. I to może być niespodzianka. 18:23, 27.02.2020


AZXAZX

4 2

@alisterkabat - o czym Ty mówisz?
Ustawa jest skutkiem dyrektyw europejskich. Cytując ustawę:
Art. 6j. 1. W przypadku nieruchomości, o której mowa w art. 6c ust. 1, opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi stanowi iloczyn:
1) liczby mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość, lub
2) ilości zużytej wody z danej nieruchomości, lub
3) powierzchni lokalu mieszkalnego
– oraz stawki opłaty ustalonej na podstawie art. 6k ust. 1.
2. W przypadku nieruchomości, o której mowa w art. 6c ust. 1, rada gminy może uchwalić jedną stawkę opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi od gospodarstwa domowego.

Kto więc zapewnił nam takie opłaty? 08:42, 28.02.2020


AZXAZX

1 1

@papa - bo czosnkowi kończy się kasa tramwaje i palety 08:44, 28.02.2020


alisterkabatalisterkabat

2 3

do AZX - Ale ustawy za nas nie pisali. A ponieważ najwidoczniej znasz się na temacie od strony formalnej, to zainteresuj się - jako ekspert - jego nieformalną stroną, tzn. lobbingiem na różnych poziomach, wpływami kilku firm "śmieciowych" rządzących rynkiem warszawskim , to pomoże. 09:00, 28.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AZXAZX

3 0

@alisterkabat - ale kto jest winny monopolu na rynku warszawskim? rząd? To że wysypiska dziwnie płoną to wcale nie musisz mnie uświadamiać. Nie twierdź jednak że ustawa przewiduje tylko naliczanie opłat tak jak przyjęła to warszawa z trzaskowskim na czele bo to jest cały problem. Dlaczego jeżeli miasto chce ci dowalić podatków to znajdzie na to sposób i wykopie cię spod ziemi aby to zrobić ale jak wprowadzić np opłatę śmieciową od ilości mieszkańców to już nagle nie potrafią? Zanim wiec zaczniesz zwalać na innych powiedz co zrobił w tej sprawie urzędujący prezydent lub rada miasta? Policzyli tak aby ściągnąć jak najwiecej kasy. 12:07, 28.02.2020


alisterkabatalisterkabat

1 4

do AZX - "Zgodnie z rządowymi przepisami jedna śmieciarka może odebrać tylko jeden rodzaj frakcji, np. wyłącznie papier. W związku z tym wzrosła ponad dwukrotnie liczba kursów, jakie muszą wykonać operatorzy wybrani w przetargu – to w prosty sposób przekłada się na koszty paliwa i pracy operatora, które są pokrywane z miejskiego budżetu". Dodatkowo Ministerstwo tzw. Środowiska praktycznie nie podniosło stawek za wywóz śmieci jednostkom gospodarczym i firmom, np. galeriom handlowym i hipermarketom - czemu? Sytuacja w Warszawie jest konsekwencją kilku czynników, a nie tylko "decyzji Trzaskowskiego". I tyle w temacie.
13:31, 28.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AZXAZX

4 0

@alisterkabat - Gdzie to misiu wyczytałeś? W koszernej czy rafał tak twierdzi? Widać nie segregujesz śmieci ponieważ od dawna po każdą frakcje przyjeżdża inny pojazd. Pociesze cię jednak - wszystko i tak trafia w jedno i to samo miejsce i na ten sam stos. Ale powiem ci więcej suez na moim skrzyżowaniu kończy jeden obszar i do mnie przyjeżdża już inny pojazd. Szkoda tylko że poprzedni wg ekipy która nim jedzie w połowie nawet nie jest pełny. Masz chłopie jeden problem - wszędzie widzisz winę pisu a niestety to nie jest tak do końca jak mówi rafał i jego świta. Plują ci w twarz i mówisz że pada deszcz. Brawo! 17:40, 28.02.2020


alisterkabatalisterkabat

0 1

do AZX - Misia PIS-ia to sobie na makatce poszukaj, to po pierwsze. Po drugie - przytoczone dane są dostępne w necie i na papierze. Wysil się, poszukaj. Ale szkoda czasu, bo zafiksowałeś się na Trzaskowskim i nawijasz na okrągło to samo. Szkoda czasu na rozmowę. 22:22, 28.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AZXAZX

1 1

@alisterkabat - Nie umiesz odpisać poniżej tylko nowy komentarz? Nie napisałeś nic co wniosłoby do dyskusji coś merytorycznego. Ustawę śmieciową przytoczyłem. Co zrobiłeś? Wkleiłeś koszerną i dywagacje jakiegoś dyletanta. Fakty poproszę. Wyślij się - otwórz przepisy / ustawę - wtedy dyskusja ma sens. Nie mówię że popierasz pis czy po - mówię otwórz oczy bo przepraszam ale takiej miernoty Warszawa za prezydenta jeszcze nie widziała. Albo dasz konkrety albo jak napisałeś dyskusja nie ma sensu bo dla ciebie rafalek to bóstwo i co powie to święte. Jeżeli jest inaczej to konkrety poproszę. A może to ty rafałku i dyskusja cię przerasta? 22:38, 28.02.2020


alisterkabatalisterkabat

0 0

do AZX - Piszę jak chcę. Przytoczone zapisy wskazujące na współodpowiedzialność rządu i ministerstwa są dostępne w internecie- nie pochodzą z Gazety Wyborczej, którą raczysz nazywać "koszerną", co wprost świadczy o Tobie. Nie mam nic wspólnego z Rafałem Trzaskowskim (nie jest moim idolem) poza sympatią do jego ojca - wybitnego muzyka jazzowego. Żałosny jesteś i podejrzewam, że inni to widzą. 23:02, 28.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AZXAZX

0 0

@alisterkabat - prawda widzę boli. Nic nie piszesz o odpowiedzialności miasta co jasno wskazuje ze to wg. Ciebie wina pis. Otóż nie - miasto ma swój udział w całej hucpie która ma miejsce w Polsce. Podaj choć jeden przykład ustawy / rozporządzenia które mówi o tym co przytaczasz - zwrócę honor i powiem że masz rację. Niestety internet jedno a ustawy drugie. Przemyśl to wszystko. Z całą sympatią do mieszkańca naszej Dzielnicy uważam (moja subiektywna ocena) że jest to najgorszy prezydent miasta jakiego mieliśmy. Niezależnie od partii jaką reprezentuje. Co do jego rodziny - uważam że nikt nie ma moralnego prawa oceniać członków rodziny na podstawie jego działań. 23:12, 28.02.2020


UrsynowianinUrsynowianin

0 0

Jezdzi po kraju a ja sie pytam za czyje pieniądze.>???? skoro nie można prowadzić kampanii wyborczej..???..za kase Warszawiaków..??/ to w takim razie niech ustapi z prezydenta warszawy i jezdzi jako członek PO ... Nie zgadzam sie z tym..!!! 14:08, 02.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%