REKLAMAA1-ORGANIC-MARKET-19-10-2018----18-01-2019
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY

    (MB)

    REKLAMA

    O tym jak ciężko się jeździ rano po Ursynowie wie każdy kierowca. Wystarczy spojrzeć na główne wylotówki w kierunku centrum. Ale nie lepiej jest też na osiedlowych uliczkach. Swoje piekło z tranzytem przeżywają nie tylko mieszkańcy Kazury. Rzeka aut wlała się też w ulice Zaruby i Dembego. Mieszkańcy proszą o pomoc, a my sprawdziliśmy czy ją otrzymają.

    Wszystko zaczęło się 5 listopada. We wtorek po długim weekendzie tysiące kierowców nie tylko z Kabat, ale z Wilanowa, Powsina, Konstancina i Piaseczna ruszyło do pracy. Większość utknęła w gigantycznym korku. Powód? Na około 5 tygodni została zamknięta wschodnia nitka Rosoła. Ulica jest drożna tylko w stronę lasu. Na odcinku Rosoła, od Wąwozowej do Jeżewskiego, obowiązuje objazd, dlatego już od Relaksowej do al. KEN samochody praktycznie stoją. Kierowcy szukają zatem alternatywnych dróg kosztem mieszkańców wąskich ulic Dembego i Zaruby.

    - Jak mam wyjechać z garażu? I tak jest od 7:00! - mówi nam pani Marta. - Dzisiaj wybieram metro, ale jutro już nie mogę... - tłumaczy.

    - Nie można wyjechać z garażu, ktoś trąbi, ktoś pokrzykuje, przecież to nie Marszałkowska tylko osiedlowa uliczka. Płacę podatki i oczekuję, że w takiej sytuacji odpowiednie urzędy zajmą się sprawą. Krew się burzy, jak o tym pomyślę. Biorą nas na przeczekanie - mówi naszej reporterce pani Dorota.

    Wówczas do rozmowy włącza się jeden z kierowców stojących w korku na Zaruby.

    - Ja też płacę podatki, może większe od pani. I też mam swoje prawa. Droga jest dla wszystkich, a nie prywatna, trzeba sobie domek zbudować pod lasem to będzie spokój - irytuje się starszy mężczyzna.

    Zmęczeni sytuacją mieszkańcy nie poprzestają tylko na narzekaniu. Chcą, aby ursynowski ratusz dostrzegł powagę sytuacji i pomyślał o jakimś rozwiązaniu.

    - Mam kilka pomysłów dla urzędników. Można wprowadzić czasową sygnalizację świetlną na tych ulicach, albo strefę "Tempo 30", jako ważne narzędzie poprawy bezpieczeństwa i jakości życia mieszkańców - proponuje pan Tomasz z Kabat.

    Zapytaliśmy w ursynowskim ratuszu, czy jakiekolwiek zmiany są realne. - Za około trzy tygodnie skończą się prace na Rosoła i problem zniknie. Niestety, zmiana organizacji ruchu trwa dużo dłużej. Wiem, że ta sytuacja jest bardzo uciążliwa dla mieszkańców, ale proszę jeszcze o trochę cierpliwości - mówi Kazimierz Bigoszewski z wydziału Infrastruktury.

    Wschodnia nitka Rosła ma być ponownie otwarta najpóźniej w połowie grudnia. Dużo zależy jednak od pogody. Jeśli w ciągu dnia będzie mroźno, to drogowcy będą musieli przełożyć asfaltowanie nowowybudowanej nitki Rosoła na wiosnę. 

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 160

    • 23
      BARDZO PRZYDATNY
    • 2
      ZASKOCZONY
    • 6
      PRZYDATNY
    • 16
      OBOJĘTNY
    • 10
      NIEPRZYDATNY
    • 36
      WKURZONY
    • 67
      BRAK SŁÓW

    69Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~Jan_Ludwik_Szosiak 69 13 dni temuocena: 100% 

      Dziwne jest to, że od wielu lat wiedziano o pojawieniu się utrudnień ruchu po rozpoczęciu budowy na Płaskowickiej. Oczywistym rozwiązaniem byłoby połączenie Ursynowa z nowym Wilanowem poprzez Ciszewskiego - wtedy cały ruch z Konstancina (i osiedla Patio) oraz S2 omijałby wąskie gardła na Płaskowickiej. Dopiero po ukończeniu tunelu połączenie przez Kabaty obok połączenia przez Ciszewskiego miałoby cień sensu dla mieszkańców Wilanowa i Ursynowa. Jednak okazało się, że interesy mieszkańców i pracowników na trasie konstancińskiej znaczą więcej niż zdrowy rozsądek. A szczególnie wkurzające dla mieszkańców Kabat i Ursynowa są twierdzenia burmistrza z tego rejonu, że jest to połączenie z Wilanowem - przecież wystarczy spojrzeć na mapę, aby zdać sobie sprawę z oszukańczej propagandy. Tyle tylko, że ten ogólnomiejski brak pomyślunku zaowocował niezadowoleniem wszystkich.

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~zrtt 68 17 dni temuocena: 0% 

      Wystarczyło ruch na Rosoła puścić w drugą i było by po sprawie. Wyjazd na Korbońskiego byłby KEN-Wawozowa_Relaskowa. Mam wrażenie że obecne rozwiązanie było specjalnie tak przygotowane aby popiec mieszkańcom Kabat.

      Edytowany: 17 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~użytkownik 67 20 dni temuocena: 68% 

      A może cofnąć się wstecz i zobaczyć czemu ta przebudowa nie została zrobiona w wakacje jak ruch był znacznie mniejszy. Czemu Wojewoda mazowiecki zablokował te prace? Takiej głupoty nie zrozumiem.

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kabatka 66 20 dni temuocena: 69% 

      A może jeszcze bardziej cofnąć się wstecz i zobaczyć, dlaczego jakiś idiota wydał zgodę na budowanie autostrady dla mieszkańców podwarszawskich miejscowości przez osiedla na Kabatach. Nasze uliczki (Dembego chociażby, ale i te poprzeczne) są już w kiepskim stanie, bo nie do takiego ruchu były budowane. Przypomnę, że podczas poprzedniego zamknięcia Relaksowej, gdy korki stały na Dembego i Zaruby, a w dodatku jeździły tędy ciężarówy z piaskiem z budowy ulicy, mądrale-kłamczuchy z urzędu powiedziały, że Dembego będzie naprawiona. I co? Nic. Ulica nadal z dziurami takimi, że strach wjechać, bo nie wiadomo, czy się nie zapadnie jeszcze bardziej.

      Edytowany: 20 dni temu

      oceń komentarz 20 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kanty 65 19 dni temuocena: 56% 

      Kabatka ta droga służy także mieszkańcom Ursynowa ułatwia ominąć zakorkowany Ursynów przez budowę obwodnicy oraz głównie zakorkowaną Dolinę Służewiecką. Zatem nie wypowiadaj się za wszystkich bo wielu ursynowian właśnie dzięki tej drodze może w wygodny sposób dojechać do Wilanowa i dalej w stronę centrum omijając wielkie zatory w rejonie dolinki.

      Edytowany: 19 dni temu

      oceń komentarz 10 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~użytkownik 64 19 dni temuocena: 63% 

      To jak już tak mocno będziemy się cofać to zerknijmy jak wyglądały plany zagospodarowania terenu za nim wybudowały się Kabaty. Jestem rodowitym Warszawiakiem od pokoleń. Mieszkałem w samym sercu Warszawy przez wiele lat i cieszę się, że moje miasto się rozbudowuje. Teraz jako mieszkaniec Ursynowa nie mogę mieć pretensji do tego, że akurat pod moim oknem budują S2 – było to w planach zanim przeprowadziłem się na Ursynów (ponad 20 lat temu). Trzeba pogodzić się z tym, że będą powstawały nowe ulice i nie każdemu będzie się to podobało. Ograniczenie tego niestety nic dobrego nie da. Co dobrego daje nam zwężanie ulic z dwóch do jednego pasa?? Ograniczy to ruch ? Myślę, że zadziała to w inną stronę – będą większe korki, a jak samochody stoją w miejscu i co chwile ruszają to mamy więcej spalin. Musimy wprowadzając się do miasta zdawać sobie sprawę, że to nie domek na wsi z dużym ogrodem. Uważam, że ta droga niestety jest bardzo potrzebna. Wielu mieszkańców również z niej korzysta. Wiem, że

      Edytowany: 19 dni temu

      oceń komentarz 12 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~użytkownik 63 19 dni temuocena: 62% 

      Wiem, że każda budowa niesie za sobą utrudnienia, ale jak nie będzie rozbudowy to wszystko stanie. Myślę, że w chwili wybudowania S2 ruch przez Ursynów pójdzie tunelem i na Kabatach będą pojawiały się głównie samochody, które za cel docelowy mają Ursynów, a muszą dojechać z Konstancina i Wilanowa. W tej chwili dochodzą samochody, które wędrują na S2 do Puławskiej. Co do naprawy ulicy nie nazywałbym zawczasu kłamczuchami urzędników (przynajmniej w tym temacie), ponieważ prace się nie skończyły a były zablokowane przez wojewodę. Ocenimy, jak zakończą inwestycję. Wtedy będzie właściwy czas na naprawę uszkodzeń, które powstały z powodu tej budowy. Robić remont przed zakończeniem inwestycji to tak samo mądre jak wymieniać rury tydzień po położonej nowej nawierzchni lub chodnika.

      Edytowany: 19 dni temu

      oceń komentarz 8 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 62 18 dni temuocena: 50% 

      ~użytkownik jeśli chodzi o dojazd do Puławskiej i S2 to korki zaczęły sie tam tuz po oddaniu S2,czyli ładnych parę lat temu więc nie jest prawdą, że zaczęły się z powodu "napływu" kierowców z Konstancina itp. "zaczęły się" i nie maja zamiaru skończyc a władze jak miały to w odwłoku, tak mają nadal i nic ich to nie obchodzi, że np. od dobrych kilku lat rondo przy Auchan stoi. i nie jest prawdą, że "20 lat temu..." Ja akurat też mieszkam tu od tego czasu i wtedy plany były inne. Np. miedzy metrem a osiedlem miała powstać szeroka ulica, której do dzis nie ma, za to rozpoczeto budowę bloku w tym miejscu więc już raczej ulicy nie będzie. Chyba, że przestawimy metro w miejsce "tego jeziorka" Juz nie wspomnę, że ostateczny przebieg obwodnicy do dzis nie jest ustalony, z powodu protestów więc to co było 20 lat temu to, jak u nas zwykle, da sie albo sie da, bedzie albo nie.

      Edytowany: 18 dni temu

      oceń komentarz 3 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~użytkownik 61 18 dni temuocena: 100% 

      ~issaa masz racje co do korków, że zaczęły się wcześniej, ale to nie zmienia mojej teorii. W momencie oddanie S2 samochody ruszyły przez Ursynów do tej trasy. Korki po prostu były w innym miejscu, bo mieliśmy tylko cienkie połączenie ulicą Gąsek i tam tworzyły się korki. Część osób szukała innej alternatywy, ponieważ korek zaczynał się już przy ulicy Przekornej, a to jest dość długi odcinek. Kabaty dodatkowo się korkują z powodu budowy tunelu S2. Zobaczmy ile ulic zostało zablokowanych przez tą budowę. No musimy jeszcze wziąć pod uwagę jeden czynnik. W okresie 20 lat ilość samochodów znacznie się zmieniła. Jak wprowadzałem się na Ursynów to na osiedlu mogłem stawiać tira, a w chwili obecnej w większości mieszkań pojawiły się po dwa a nawet trzy samochody i problem z zaparkowaniem motoru. Podsumowując nadal będę twierdził, że po wybudowaniu obwodnicy S2 z której akurat ja mogę średnio być zadowolony bo będzie przed moimi oknami (niby pod ziemią), a powoli pojawia mi się budowa komina o

      Edytowany: 18 dni temu

      oceń komentarz 4 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~użytkownik 60 18 dni temuocena: 100% 

      którym było dość głośno i powstaje akurat na wprost mojego okna. Musimy w szybkim tempie poszerzać drogi, a nie zabierać z nich wcześniej wybudowanych pasów. Drogi dla rowerów na jezdniach moim zdaniem są nie trafionym pomysłem, biorąc pod uwagę naszą kulturę jazdy. Dlatego lepszym rozwiązaniem jest budowanie dróg dla rowerów wykorzystując szerokie chodniki. Nie dyskryminuje rowerzystów – sam jeżdżę również rowerem, ale nie korzystam z wytyczonych pasów na jezdniach, bo po prostu się boję. Wole jechać szerokim chodnikiem tak żeby pieszym nie przeszkadzać, a zaraz zminimalizować możliwość potrącenia przez samochód. Jeśli nie będziemy budować szerokich dróg i jak największej ilości połączeń między dzielnicami to i tak się zakorkujemy z powodu powiększającej się ilości samochodów i mieszkańców. Plany obwodnicy powstały w latach 70 i pod nią został pozostawiony nie zabudowany teren gdzie teraz powstaje. Oczywiście mieliśmy protesty i pomysły z różnym przebiegiem nawet poza Warszawą. Opró

      Edytowany: 18 dni temu

      oceń komentarz 3 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~użytkownik 59 18 dni temuocena: 63% 

      Oprócz powstałej ulicy łączącej Kabaty z Powsinem i obwodnicy powstaje jeszcze jedno połączenie, również przed moimi oknami – (Natolin - Wilanów). Mam na to narzekać, przecież jest to potrzebne. Musimy się przemęczyć i poczekać chwilkę na kolejne etapy prac. Trzeba być dobrej myśli i mieć nadzieje, że po zakończeniu zaczniemy żyć normalnie. Może fajnie by było jakby ktoś wrócił do pomysłu z przed lat o przedłużeniu linii metra do Piaseczna – nie trzeba kopać. Technologia pozwala wydrążyć tunel pod lasem, a zmniejszyłoby to ruch osób, które jadą z tamtej części, a celem pośrednim jest metro.

      Edytowany: 18 dni temu

      oceń komentarz 5 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Real 58 12 dni temu

      Jak się cofniesz wstecz to pojedziesz do przodu - uważaj;)

      Edytowany: 12 dni temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~BOIMSKI 57 20 dni temuocena: 58% 

      Nazywam się Boimski ziemia na Imielinie właśnie przy Dembego należała do lat 70 do mnie nawet mi komuchy nie zapłacii odszkodowania mój dziadek Jan Boimski zginął 2 sierpnia 1944 atakując wyścigi konne a teraz jakieś pajace ursynowskie kłamią że to ich ziemia SKANDAL

      Edytowany: 17 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~LUC 56 20 dni temuocena: 58% 

      Macie teraz super prezydenta w Ratuszu na którego głosowaliście to zgłoście mu problem. Zostaniecie olani w 100%....

      Edytowany: 19 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 15 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kontroler 55 20 dni temuocena: 77% 

      Leniom z Piaseczna i Konstancina komunikacją się nie chce jeździć! Wożą dupy luksusowymi wozami i pod same drzwi szkół chcą wjeżdżać!

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 34 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~abc 54 20 dni temuocena: 42% 

      Przyganiał kocioł garnkowi, a Ursynowscy lenie robią to samo krzycząc, że nawet z garażu podziemnego nie mogą wyjechać. Sam mieszkam na Ursynowie, ale nie wygaduję takich głupot...

      Edytowany: 20 dni temu

      oceń komentarz 14 19 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Poparcie 53 19 dni temuocena: 67% 

      Masz rację!

      Edytowany: 19 dni temu

      oceń komentarz 8 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Gerom 52 19 dni temuocena: 75% 

      Kontroler dobrze mówi.

      Edytowany: 19 dni temu

      oceń komentarz 9 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~wszechwiedzący 51 18 dni temuocena: 25% 

      abc lepiej prawi.

      Edytowany: 18 dni temu

      oceń komentarz 3 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Reak 50 12 dni temu

      Żeby Toto było jeszcze luxusowe

      Edytowany: 12 dni temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~drwal 49 20 dni temuocena: 43% 

      po policyjnym osiedlu można

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~scotch 3M 48 20 dni temuocena: 57% 

      a ja bym zaproponował TĘPO-10

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 4 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~RAF-au! 47 20 dni temuocena: 50% 

      sprywatyzować, albo zbudować kładkę rowerową

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 5 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~takzuk 46 20 dni temuocena: 38% 

      w uk normalne ze ludzie uliczkami cykaja amiast glownymi by nie stac w korkach, i po lewej prawej stronie auta i nikt problemu niema , glownie ronda zero swiatel, po prostu w pl zero kultury i ci wazni warszawiacy co jezedzic nie umieja plus sloiki i nieporozumienia

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Tępo 180 45 20 dni temuocena: 43% 

      Po co tam strefa "Tempo 30", skoro faktycznie jest tam tempo 1-2 km/h? A poza tym te marudzące przychlasty z Ursynowa mają metro, więc powinni z niego korzystać.

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 44 18 dni temuocena: 75% 

      ~Tępo 180, mają metro, nie mają, nie lubie jak ktos mnie obraża.... mam samochod i mam prawo nim jeździć, tak samo jak ty. A nie że będę jeździła metrem, żeby jakis przychlast z Konstancina woził doope samochodem. Jasne? I jednak bądź uprzejma/y nie obrażać innych.

      Edytowany: 18 dni temu

      oceń komentarz 3 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jan.ga 43 20 dni temuocena: 65% 

      Takie sprawy kieruj do swojego prezydenta Warszawy , przecież na niego głosowałeś, oddaj samochód biednemu a sam zacznij jeżdzić skuterem lub hulajnogą. A swoją drogą po co przyjechałeś do miasta, na wsi mogłeś biegać na bosaka przez pola i lasy. Wracaj na wieś.

      Edytowany: 18 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 22 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pat 42 13 dni temuocena: 100% 

      Po co te wycieczki z Prezydentem ? A Twój kandydat by sprawę załatwił ? To pochwal się, który to ten cudotwórca ?

      Edytowany: 13 dni temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nasso 41 20 dni temuocena: 73% 

      "Student nie świnia, wszystko zje" - takie powiedzenie ze studenckich stołówek, a tu: "Ludzie wytrzymają, przecież to nie na zawsze". Zero szacunku dla potrzeb mieszkańców.

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~sąsiad 40 20 dni temuocena: 72% 

      A czy Szanowna Redakcja - zamiast zakłócać błogi spokój urzędnikowi niskiego szczebla - może zażądać od nowego prezydenta stolicy natychmiastowego rozwiązania problemu korków na Zaruby/Dembego? Na Ursynowie otrzymał prawie 70% głosów, więc ma okazję się odwdzięczyć.

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 28 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~alisterkabat 39 19 dni temuocena: 75% 

      Przy okazji warto pamiętać, że żadne z ugrupowań lokalnych, które ten problem powinny dostrzegać już od wiosny, nie wpisało go do swoich programów wyborczych. A burmistrz - zgodnie z tradycją tego urzędu na Ursynowie - chciałby, ale nie może...

      Edytowany: 19 dni temu

      oceń komentarz 3 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~myslacy273**4# 38 20 dni temuocena: 74% 

      W każdym NORMALNYM Kraju, taki remont trwałby tydzień dwa......NA TRZY ZMIANY!!! Każdy z tych co teraz narzekają na wyjazd z ul. Zaruby, Dębego i każdej innej by mnie poparli!! A jak się robi 8:00 - 15:00(bo korki będą od 16:00!!)to tak jest. 5 tygodni..........zdurnieli!! ;( ;(

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 20 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~qwr 37 20 dni temuocena: 62% 

      Gdyby remont prowadzono na trzy zmiany, natychmiast byłyby krzyki że spać w nocy nie dają. Z drugiej strony jak asfaltowano skrzyżowanie Belgradzkiej i Stryjeńskich wiosną, to prace trwały całą noc z piątku na sobotę, byle tylko zdążyć przed niedzielą, bo w sąsiednim kościele w niedzielę była 1. komunia.

      Edytowany: 20 dni temu

      oceń komentarz 13 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~akl 36 20 dni temuocena: 78% 

      Pewnie i u nas się da na 3 zmiany, ale wtedy cena nie może być głównym kryterium wyboru wykonawcy robót, tylko czas. Po prostu trzeba odpowiednio zapłacić za przyspieszenie prac.

      Edytowany: 20 dni temu

      oceń komentarz 7 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~tom 35 18 dni temuocena: 100% 

      Myslacy ma calkowita racje: remonty glownych arteri przeprowadza sie na dwie lub trzy zmiany, rzucajac na front robot maksymalna ilosc robotnikow. Realnie taki remont kosztuje dokladnie tyle samo ile praca 10 robotnikow rozciagnieta na dwa lata. Najlepsza ilustracja warszawskiego nieudacznictwa jest remont Marynarskiej. Tam czesto pracuje np. 5 osob, a rocznie MILIONY stoja w korkach, czyli: smrodza, produkuja smog, placa za paliwo i traca czas, ktory w Warszawie ma wysoka wartosc, w wypadku wielu osob jest to 100 zl dziennie stracone w korkach (i jest to koszt ponoszony przez cala spolecznosc miasta, bo ci ludzie majac te godzine albo by zarobili pieniadze albo je wydalià.

      Edytowany: 18 dni temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~eldorado 34 20 dni temuocena: 61% 

      Lubelaki na Madagaskar.....

      Edytowany: 18 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 14 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~loku 33 20 dni temuocena: 53% 

      jeszcze sobie fosę zbudujcie wokoło waszych osiedli, i druty kolczaste, to wam się przepustowość poprawi

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 17 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Czaskoski 0,20 32 20 dni temuocena: 63% 

      Wydaję polecenie: zakleić korek taśmą klejącą.

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 19 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~taki tam 31 20 dni temuocena: 67% 

      A AUTOBUSEM CZY METREM JAK SIĘ PRZEJADĄ TO KORONA Z GŁOWY NIE SPADNIE.

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 20 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Aaa 30 20 dni temuocena: 92% 

      Ludziska tu nie chodzi o drogi tylko o zabudowę. Bloki okno w okno ,to jest główną przyczyną .Developerzy górą,zabudowują każdy kawałek .Pozwolenia będą nawet na 4 m między oknami a kpa z 1 szego czerwca 2017 daje wojewodzie i developerce nowe ścieżki legalizacji pozwoleń.

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 23 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~empe88 29 20 dni temuocena: 38% 

      HGW przez 8 lat rządzenia oddała 1 most . Wybraliśmy Trepkowskiego co będzie ścieżki rowerowe budował więc raczej lepiej nie będzie. Oczywiście kontrkandydat niekoniecznie byłby lepszy biorąc pod uwagę dokonania Guziała.. Gdyby nie Guział i idiotyczne blokowanie południowej obwodnicy to ta budowa byłaby już skończona . Zarządał Tunelu i wywalenia extra 2 mld złotych zamiast zgodzić się na rozwiązanie które jest na S8 i w zamian wziąć 500 mln na rozwój dzielnicy ..Negocjator pożal się Boże . Pozostaje podnieść opłaty za parkowanie w Centrum 1 godz 20 złotych .

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 18 30 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~tolek 28 20 dni temuocena: 74% 

      Ile ludzi w rodzinie, tyle aut :-). Jeszcze więcej kupujta :-) A komunikacją miejską nie łaska ?

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 29 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~... 27 20 dni temuocena: 68% 

      A nie łaska jeździć komunikacją miejską ?? A nie zapomniałem szlachta nie jeździ MZK. Dziwne że jeszcze muszą pracować....

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 26 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Soplica 26 20 dni temuocena: 48% 

      No niestety nie łaska :-( Z Woli (z roboty) do szkoły na Kabaty a potem na trening do Piaseczna z młodym ... i mam na to 1.5h . Wybacz ...ale komunikacją jest to awykonalne ...a i autem ledwo na styk.

      Edytowany: 20 dni temu

      oceń komentarz 15 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~AAA 25 20 dni temuocena: 33% 

      To że ciebie nie stać na auto, nie znaczy, że możesz innym zabraniać nim jeździć.

      Edytowany: 20 dni temu

      oceń komentarz 12 24 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Marek 24 20 dni temuocena: 62% 

      @Soplica A ten Twój młody to sam nie może pojechać komunikacją miejską. Robicie ze swoich dzieci niepełnosprawnych inaczej, jakbyście mogli to wjechalibyście autem do szkoły i na salę gimnastyczną.

      Edytowany: 20 dni temu

      oceń komentarz 21 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~blantomat 23 20 dni temuocena: 37% 

      Pilnujcie siebie gamonie. Wsiadaj na rower jeden z drugim i nie patrzcie kto czym jeździ. Zmiany to się zaczyna od siebie. Ja nie jeżdżę do pracy, bo pracuję z domu... to też mam cisnąć po wszystkich co jeżdżą do pracy? Ogarnijcie się. Stolica niby, a drogi takie, że wstyd w niektórych miejscach. BYŁO SIĘ NIE BUDOWAĆ W TAKICH MORDORACH, a nie teraz jęczycie.

      Edytowany: 20 dni temu

      oceń komentarz 7 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~BO 22 20 dni temuocena: 76% 

      A metrem to nie łaska?

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 26 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rudy_z_Natolina 21 20 dni temuocena: 37% 

      Dla mnie ta cała Konstancińska/PIaseczyńska/Józefosławka hołota powinna płacić za wjazd na Ursynów. Powinny być generowane w ratuszu naklejki a la Viniety i czytniki na drogach wjazdowych na ursynów. Nie Masz naklejki - mandat - proste i jakie opłacalne. Na wstępie możemy się ograniczyć do samych rejestracji. Wszystko co ma WN/WE zostaje. Hołota z WPI i inne takie płaci. Chcą tanio mieszkać poza Warszawą to niech płacą za dojazd.

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 37 62 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~abc 20 20 dni temuocena: 68% 

      Zgodnie z tą logiką Ursynowska hołota powinna płacić za przejazd przez Mokotów, a Mokotowsko-Ursynowska razem powinna płacić na wjeździe do centrum.

      Edytowany: 20 dni temu

      oceń komentarz 17 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kabatka 19 20 dni temuocena: 56% 

      do abc: To nie do końca jest dobra logika. Mieszkańcy Ursynowa mają takie same prawa w W-wie, jak mieszkańcy Mokotowa. Natomiast to, co toczy się Rosnowskiego, Wąwozową i zapycha okoliczne parkingi i uliczki, to nie jest z W-wy, tylko spod niej. Więc chyba trochę chybione to porównanie. Pomyśl nad tym jeszcze, bo coś ci nie wyszło...

      Edytowany: 20 dni temu

      oceń komentarz 9 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~złośliwiec 18 19 dni temuocena: 50% 

      skąd ta niechęć do mieszkańców innych osiedli niż ursynów? Trzeba było wziąć kredyt, zmienić pracę, uczyć się - wtedy stać by Cię było na dom w Kostancinie :-) Hołota - sprawdź co to oznacza bo wygląda, że się zaliczasz.

      Edytowany: 19 dni temu

      oceń komentarz 5 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~abc 17 19 dni temuocena: 58% 

      @kabatka: a to spod Warszawy to jakiś gorszy sort człowieka przyjeżdża? Z innymi prawami? Demokrację przecież mamy - wszyscy są równi i tak samo mogą jechać do Warszawy z Konstancina, jak z Kozienic, Skarżyska i Sandomierza, a jak się komu chce to i Buska-Zdroju. Uliczki i parkingi identycznie zapychają samochody ursynowskie jak i każde inne.

      Edytowany: 19 dni temu

      oceń komentarz 7 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 16 18 dni temuocena: 100% 

      doprawdy, ja nie rozumiem takiej logiki. Znaczy, że jak ktos kradnie to winne są sklepy? bo jakby sklepow nie było to i złodziei by nie było? I znane, że gwałtom winne sa krótkie spódniczki u kobiet a nie bydlak, który rozporka nie potrafi trzymac zamkniętego... Zastanow sie troche człowieku. sama stoję w korkach ale nie odważyłabym sie na twoj sposob rozumowania. to ci, ktorzy zbudowali obwodnicę z Konstancina winni byli ZASTANOWIC SIĘ, jakie skutki to pociagnie (a nie było to specjalnie trudne...). Moze kolejnosc budów była niodpowiednia? moze najpierw trzeba było zrobić remont Rosoła a dopiero oddać obwodnice dla Konstancina? moze najpierw trzeba było udroznic choc jeszcze jeden wyjazd z Ursynowa i dopiero wpuszczac tam ruch z Konstancina? I w końcu, wybudować parking PR, żeby parking tesco nie był zapchany. A u nas wszystko stoi na głowie a potem "żryjta sie ludziska' miedzy sobą. my, Ursynowianie TEŻ podróżujemy w inne rejony miasta i kraju. też maja nas wyrzucać/

      Edytowany: 18 dni temu

      oceń komentarz 2 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Warszawiak 15 20 dni temuocena: 67% 

      Jedyne rozwiązanie to wprowadzenie opłaty za wjazd na obszar Warszawy samochódów zarejestrowanych poza Warszawą. Dalej nie da sie tak żyć.

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 38 19 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Monk 14 20 dni temuocena: 88% 

      Co tam opłaty, wizy wprowadzić! ;P

      Edytowany: 20 dni temu

      oceń komentarz 36 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Warszawiak 13 20 dni temuocena: 56% 

      Jedyne rozwiązanie to wprowadzenie opłaty za wjazd na obszar Warszawy samochódów zarejestrowanych poza Warszawą. Dalej nie da sie tak żyć.

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 29 23 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~on 12 20 dni temuocena: 45% 

      eee pseudo warszawiak! to zróbmy tak!będziesz płacić podatek od wyjazdu ze swego miasta, od głupoty która masz w glowie, żeby innych ludzi niezarazić.

      Edytowany: 20 dni temu

      oceń komentarz 18 22 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pruszkowiak 11 20 dni temuocena: 59% 

      To może otaczające miasta wprowadzą opłatę za wjazd. Wtedy rdzenni Warszawiacy jadący w każdy piątek z niewiadomych przyczyn do Końskich, Tarczyna, Olsztyna i Białegostoku pięknie wszysto zwrócą...

      Edytowany: 20 dni temu

      oceń komentarz 24 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~mądrzejszy 10 20 dni temuocena: 69% 

      Fantastyczna strategia "przeczekajmy"! Takie wręcz filozoficzne podejście... Pism, wniosków nie trzeba produkować... Urzędnik się nie zmęczy, nadwyręży, może wypalenie zawodowe go ominie...

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Monk 9 20 dni temuocena: 73% 

      ... a problem rozwiążą sobie sami (może i pięściami). Syndrom gotowania żaby...

      Edytowany: 20 dni temu

      oceń komentarz 11 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~mądry 8 20 dni temuocena: 38% 

      Warszawa inwestuje gigantyczne pieniądze w scieżki rowerowe a ci muszą wszędzie samochodami jeździć . Trzaskowski ma racje w tym punkcie aby ograniczyć ruch samochodowy w Wawie . 10 letnie graty powinny mieć całkowity zakaz wjazdu do Wawy i problem z korkami się rozwiąże.

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 17 28 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~mądrzejszy 7 20 dni temuocena: 68% 

      Super, hiper nowoczesne auta EURO3+ hybrydy zasilane energią z węgla(!) korków nie generują?!

      Edytowany: 20 dni temu

      oceń komentarz 17 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~bardzo mądry 6 20 dni temuocena: 58% 

      Ciekawe ,czy na roweże dowiozą cię do szpitala,albo przywiozą świeży chleb do twojego sklepu

      Edytowany: 20 dni temu

      oceń komentarz 15 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~GP 5 20 dni temuocena: 68% 

      Ojej, to 80% autobusów ZTM musiałoby dostać zakaz :(

      Edytowany: 20 dni temu

      oceń komentarz 13 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~_Stefan 4 20 dni temuocena: 73% 

      Szkoda prądu na dyskusje z pedalarzem. Ciekawe czy będzie takim kozakiem w styczniu :-)

      Edytowany: 20 dni temu

      oceń komentarz 24 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Monk 3 20 dni temuocena: 53% 

      Styczeń? Styczeń to był w 79... no jeszcze w 87... Teraz styczeń - też mi coś.

      Edytowany: 20 dni temu

      oceń komentarz 8 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~qwr 2 20 dni temuocena: 64% 

      ~bardzo mądry Na "roweże" na pewno nie. Wracaj do gimnazjum uczyć się ortografii.

      Edytowany: 20 dni temu

      oceń komentarz 9 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 1 18 dni temuocena: 40% 

      >>Warszawa inwestuje gigantyczne pieniądze w scieżki rowerowe>>> też zastanawiam się po co, skoro niemal wszystkie rowerowe tłuki jeżdżą jezdniami... Nawet na tę zakorkowana Wawozową wpiep.rza się taki jeden z drugim laycraczek, z małym móżdżkiem pod kaskiem. A zwróć takiemu uwagę to jeszcze będzie sie stawiał, albo i miesem obrzuci.

      Edytowany: 12 dni temu

      oceń komentarz 4 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.1594 sekundy
    REKLAMA