REKLAMAA1-WIMAR-AUTO---10-06----10-09-2020
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY

    (SK)

    Pieniądze są, ale decyzji wciąż nie ma. Drogowcy kolejny już miesiąc zastanawiają się jak zabezpieczyć przejścia dla pieszych na ul. Roentgena przed piratami drogowymi. 

    O fatalnej sytuacji pieszych na ul. Roentgena zrobiło się głośno, kiedy w połowie października ubiegłego roku na zebrze przy Makolągwy kierowca peugeota potrącił 10-letniego chłopca wracającego ze szkoły. Pieszego przepuścił autobus nadjeżdżający prawym pasem, ale kierowca jadący lewym pasem nie zwolnił i doprowadził do wypadku. Dziecko trafiło do szpitala. Kilka dni później w innej części Warszawy, na ul. Sokratesa, zginął młody ojciec potrącony przez pędzące bmw. Wówczas prezydent Rafał Trzaskowski polecił urzędnikom miejskim przesunięcie pieniędzy w budżecie na poprawę bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

    Tak zaczyna się historia obietnic dotyczących ul. Roentgena, gdzie znajduje się pięć przejść bez świateł, a droga wręcz zachęca do przyspieszenia.

    Zaraz po wypadku dziesięciolatka drogowcy mówili, że jest szansa jedynie na zainstalowanie przy Makolągwy tzw. przejścia aktywnego, czyli światełek ostrzegających kierowców włączanych przez pieszego, bo nie ma pieniędzy na światła. Po wypadku na Sokratesa pieniądze już były i kolejne zapewnienie o postawieniu w 2020 świateł na Roentgena przy Makolągwy.

    Wciąż trwają konsultacje

    Czy tak się stanie wciąż jednak nie wiadomo, nie ma też pewności, jak zostanie rozwiązany problem z pozostałymi przejściami. Pierwsze decyzje miały zapaść 23 grudnia ubiegłego roku. Ale wciąż nie zapadły.

    Zarząd Dróg Miejskich zapewnia, że nie zapomniał o sprawie i rozmawia o niej z miejskim Biurem Polityki Mobilności i Transportu

    - Dostaliśmy w tym roku kolejne 20 milionów złotych na podniesienie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Żeby te pieniądze optymalnie wydać, potrzebne są konsultacje. Na Roentgena rozważmy różne warianty, ale jeszcze za wcześnie na konkrety - mówi Karolina Gałecka, rzecznik ZDM. 

    Burmistrz, który rozmawiał z drogowcami o zmianach na Roengena, twierdzi, że jest to najdłuższa na Ursynowie ulica dwupasmowa, na której wielu kierowców znacznie przekracza prędkość, a przejścia dla pieszych nie są w żaden sposób zabezpieczone.

    - Jestem za rozwiązaniem, polegającym na przewężeniu jezdni przy przejściu dla pieszych, do jednego pasa. Tylko takie fizyczne, infrastrukturalne ograniczenie dla kierowców podniesie bezpieczeństwo pieszych - przekonuje Robert Kempa. 

    Z przeprowadzonego w 2017 roku audytu bezpieczeństwa ruchu pieszych na Ursynowie wynika, że na Roentgena konieczne są sygnalizacje świetlne, a także przewężenia przy przystankach autobusowych. Eksperci z Gdańska ocenili wszystkie "wewnętrzne" przejścia na tej ulicy - przy Pustułeczki, Łukaszczyka i Makolągwy - jako "szczególnie niebezpieczne". Znalazły się one wśród 16 najbardziej niebezpiecznych zebr na Ursynowie.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 35

    • 7
      BARDZO PRZYDATNY
    • 0
      ZASKOCZONY
    • 0
      PRZYDATNY
    • 0
      OBOJĘTNY
    • 0
      NIEPRZYDATNY
    • 11
      WKURZONY
    • 17
      BRAK SŁÓW

    51Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~ursynik 51 5 miesięcy temuocena: 0% 

      tam jest niebezpiecznie bo bus zaslania a kiermani na jada ostra ponad 50 grubo

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rowerzysta 50 5 miesięcy temuocena: 61% 

      Rower to można sobie przypiąć na stacji w Aninie i jeździć nim na trasie stacja PKP zakład pracy.Nie spocisz sie poczytasz e-books w pociągu niech sobie inni stoją w korku.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 19 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rowerzysta 49 5 miesięcy temuocena: 26% 

      Ale o szóstej nie ma korków mówimy tu o VIPach którzy muszą na 9 a dostać się do biura w centrum.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Really 48 5 miesięcy temuocena: 100% 

      Nie ma korków ale nie ma też komunikacji. Co do VIPów to wpisy dotyczą nie ich a ogółu. Gdybym był VIPem i jeździł na 9 do biurowca w centrum to bym jeździł metrem. Ale tylko uprzywilejowani tak mają.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 19 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rowerzysta 47 5 miesięcy temuocena: 27% 

      I właśnie tacy najgłośniej krzyczą że korki,że burmistrz , że pedalarz w gaciachitd.A szary człowiek musi jakoś dojechać

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 4 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~really 46 5 miesięcy temuocena: 89% 

      A niedługo prawdziwe VIPy będa zasuwać do pracy lub co bardziej prawdopodobne na pogaduchy z koleżankami po buspasach. I nie będą stały w korkach. Przykorkują tylko autobusy. I będą się śmiać, że cała reszta sfinansowała im w dużej części samochód, który nadaje się tylko do lansu po mieście. A zapłacą za niego zwykli ludzie - i ci z autobusów i ci z samochodów. W dodatku w naszych warunkach, przy energii produkowanej z węgla to elektryki bardziej zanieczyszczą środowisko niż silniki benzynowe.. I takie będą skutki eko-terroryzmu.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 16 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rowerzysta 45 5 miesięcy temuocena: 46% 

      Kabaty - Anin 53 minuty wg jakdojade.Potem można rowerem.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 16 19 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Really 44 5 miesięcy temuocena: 64% 

      I rower pod pachą w metrze i autobusie? A gdyby tylko co 10ty metrowicz jechał z rowerem to linia by się zatkała. Nie mówiąc o autobusach. Poza tym metro rusza o 5.00. I na 6 nie dojedziesz. Chyba że wyruszysz nocnym ok. 3.30 Spróbuj!!! Zobaczysz jakie będziesz miał miłe wrażenia po kilku dniach takiej jazdy. A niektórzy tak jeżdżą latami.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 21 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rowerzysta 43 5 miesięcy temuocena: 33% 

      Niestety nie sięgam - widzisz jaki okropny jesteś?

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 3 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~UrsynowskiGad 42 5 miesięcy temuocena: 54% 

      Wielbiciel warszawskiego metra, o tempie rozwoju jedna linia na pokolenie, znowu zdominował dyskusję :)

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 20 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rety 41 5 miesięcy temuocena: 33% 

      Staram się promować ZTM z troską o wspólne bezpieczeństwo- kierowcy mają doświadczenie, badania,znają Warszawę i mają buspasy- aha metro+ przesiadka i jesteś wszędzie w 45 minut no chyba że musisz jechać na nockę do Ożarowa:)

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 17 34 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~UrsynowskiGad 40 5 miesięcy temuocena: 35% 

      A na tych twoich nockach w Ożarowie to jest chociaż jedna dziewczyna? :))

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 9 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rowerzysta 39 5 miesięcy temuocena: 44% 

      Teraz już są tarcze kiedyś była odkrywka, zresztą w Londynie już od stu lat jest metro.Jestesmy sto lat za londyńczykami a auto którego nie ma już gdzie zaparkować jest dla paru osób wyznacznikiem luksusu i z perspektywy zakorkowanej trasy negatywnie patrzy się na osoby które jads np metrem czy korzystają z roweru

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 14 18 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~reall 38 5 miesięcy temuocena: 70% 

      ~~ Rety co ty wypisujesz za nieprawdy? Gdzie dojedziesz "wszędzie" przez 45 minut. Tyle mniej więcej jedzie metro od stacji początkowej do końcowej. I bez kpin w stosunku do tych co jeżdzą na nockę. Bo dzięki nim ten kraj funkcjonuje. A teraz powiedz mi ile czasu zajmie ci dojazd do Anina (kilka km w linii prostej). albo na Targówek czy Białołękę? Na Bemowo? I to w godzinach gdy cała komunikacja funkcjonuje. I dolicz jeszcze z 10-15 minut piechotą od przystanku. Inna rzecz, że samochodem do niektórych miejsc nie jest szybciej. ale do niektórych jest. Najlepiej to siedzieć w domu i okazyjnie przejechać się metrem. Tylko pozazdrościć.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 26 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~really 37 5 miesięcy temuocena: 93% 

      ~~ Rowerzysta nie spotkałem jeszcze nikogo kto "negatywnie" patrzy na podróżujących metrem. Zgadzam się, że niektórym samochód może niepotrzebny, ale mają prawo go mieć. I nie mów, że zawsze jest jakimś wyznacznikiem.Bo rzęchy ludzie kupują dlatego, że są im niezbędne, żeby np. dojechać do pracy, gdzie komunikacją nie dojadą. Ale tego nie rozumiesz. I dojedź sobie rowerkiem do wspomnianego Ożarowa. Albo chociaż do Rembertowa czy na Bemowo.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 25 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rowerzysta 36 5 miesięcy temuocena: 53% 

      Macie złe dane- metro od początku do końca 30-35 minut- do Anina z przesiadka może godzinka ale chodzi o to że nie wszyscy muszą az tak daleko jeździć j absolutnie nie śmieje się z ludzi pracujących na nockę- tym też potrzebny samochód - śmieje się inny uczestnik dyskusji mówiąc coś o dziewczynie.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 17 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rety 35 5 miesięcy temuocena: 33% 

      Drodzy fani motoryzacji korek to jest w winie a to co wy widzicie na Ursynowie to natłok ludzi jadących w tym samym kierunku urządzeniem sprzed stu lat mogącym przewieźć więcej niż jedną osobę w tym samym kierunku co inni.ale wy chyba lubicie gapić się w bagażnik innego auta z przodu.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 17 35 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~qerw 34 5 miesięcy temuocena: 80% 

      Po pierwsze, czy muszą być pasy co 10 metrów? Po drugie, czy piesi muszą wchodzić wprost pod nadjeżdżające samochody? Jeszcze nigdy tam nie czekałem na przejście dłużej jak 30 sekund! Po trzecie wyły tam wtopione w jezdnię światła ostrzegające kierowców o pasach po zmroku, szkoda że zrobiono to na 2 tygodnie przed zmianą nawierzchni! Kto to zaplanował? Po czwarte, ulice trzeba poszerzać a nie zwalniać jak pół gminy Piaseczno objeżdża tamtędy korek na Puławskiej.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 32 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Lewostronny 33 5 miesięcy temuocena: 31% 

      To nie piesi ci wchodzą tyłko ty nic nie widzisz poza tym jak Piaseczno chce jeździć do pracy w Warszawie to niech sobie zrobią carpooling lub kupia bilet na pociąg do Warszawy-jest stacja PKP PIASECZNO.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 15 33 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ChwdK 32 5 miesięcy temuocena: 75% 

      Wczoraj dwoch pieszych zginelo, bo wlezli pod kola tramwaju, a trzeci pociągu. Wmawiajcie wiecej pieszym, ze nie musza sie rozgladac i mają bezwzględne piereszeństwo.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 30 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~sad 31 5 miesięcy temuocena: 56% 

      ~~ Lewostronny. A co mają zrobić ci co jeżdżą do Piaseczna z Wawy? Wiesz, że ze stacji kolejowej do wielu zakładów można iść nawet pół godziny piechotą. Co prawda od kilku lat dojeżdża tam komunikacja miejska, ale dalej do wielu miejsc nie mozna dojechać. A do wielu podobnych stacji żadna komunikacja nie dojeżdża. To tak samo jakbyś np. z metra Ursynów miał dotrzeć piechotą na Kabaty czy do Dąbrówki.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 15 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rowerzysta 30 5 miesięcy temuocena: 50% 

      Można przypiąć stary rower na stacji PKP Piaseczno i jeździć- stavjsy PKP zakład pracy

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 10 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~wek 29 5 miesięcy temuocena: 89% 

      Zwężenia są bez sensu. W przyszłości może brakować dodatkowego pasa. Na głupotę pieszych i kierowców nie ma rady. Ale może ustawić radary, monitoring itp? I karać!!! Choć niestety tylko kierowców, bo piesi nie mają numerów rejestracyjnych. Myślę, że takie działania zlikwidowałyby problem a dodatkowo nie niosły problemów związanych z innymi postulowanymi działaniami. A swoją drogą to widać jak na dłoni układy i układziki - HU widzi problem na wybranych przejściach czy skrzyżowaniach, które są często stosunkowo najbezpieczniejsze. Ktoś lobbuje.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 33 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~zwykły obserwator 28 5 miesięcy temuocena: 33% 

      Nie dajmy się zwariować. Sabotażysta Burmistrz już widzi kolejne zwężanie, kolejną ulicę chce zlikwidować, fizyczna likwidacja ulic to 100% skuteczność uniknięcia wypadków. Wzrost wypadkowości właśnie sukces kamandy sabotażystów Burmistrza. Absurdalne, złośliwe utrudnienia przy POW, czerwone fale, załupkowanie parkingów, krawężniki - pułapki, skasowali zatoczki, zwężenia wielu ulic - to prowadzi do nerwowości, ludzie nie mogą wydostać się do pracy, dojechać do szkoły, przychodni, usług itp. I to jest przyczyna wypadków i to też jest cel Burmistrza - utrudniać życie neurobiałkom na wszelkie sposoby. I za to go kochają, he, he.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 26 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Lewostronny 27 5 miesięcy temuocena: 51% 

      Metro działa w czym masz problem?

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 21 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ja 26 5 miesięcy temuocena: 62% 

      Ty (zwykły obserwator) to jakąś obsesję masz chyba. Może to się jeszcze da wyleczyć? Za każdym razem taki sam wpis, niezależnie od tematu. Co ci ten burmistrz zrobił? Jakaś osobista nienawiść?

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 18 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ruszajcie z posad bryłę świata 25 5 miesięcy temuocena: 48% 

      PRZEJŚCIE PODZIEMNE będzie 100% bezpieczne dla pieszych, a samochody nie będą musiały stać w korku tylko dlatego, że przechodzi dwie osoby. A teraz do dzieła lewaki, hejtować mnie bez zastanowienia, wy przecież jesteście jedynie ideowcami (tu: zlikwidować indywidualny ruch samochodowy i wpakować wszystkich do zbiorkomu).

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 24 26 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~hohoho 24 5 miesięcy temuocena: 91% 

      To tylko "lewaki" chcą zwężeń, progów, zbiorkomu itp. A wiodace dwie partie to nie?

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 21 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ruszajcie z posad bryłę świata 23 5 miesięcy temu

      @hohoho - a wiodace dwie partie to bynajmniej nie lewactwo? Od kiedy to PiS jest partią prawicową. Nie mówiąc o MAFII PO.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~qwr 22 5 miesięcy temuocena: 75% 

      W pierwszej kolejności należy wysyłać tam policję z radarem, wtedy pieniądze na światła szybko się zbiorą.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 27 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pieszy 21 5 miesięcy temuocena: 32% 

      Co tu konsultować? Dla pieszych najlepsze byłoby zwężenie do jednego pasa i trzeba to jak najszybciej wykonać. A potem proponuję zająć się przejściami przez Rosoła (skrzyżowania z Ghandi i Ciszewskiego). Tam mimo świateł trudno przejść bezpiecznie. No i powinno się zdążyć przejść na jednej zmianie. Dlaczego pieszy ma czekać w chmurze spalin dwa razy?

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 20 42 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~furiat za kierownica 20 5 miesięcy temuocena: 75% 

      a czego ci więcej człowieku potrzeba na Rosoła oprócz świateł?

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 18 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pol 19 5 miesięcy temuocena: 81% 

      ech......to zwężenie spowoduje korki i jeszcze większe chmury spalin pod oknami ludzi mieszkających przy tym przejściu. Myślenie nie boli.Chyba,że o własnej d....e. Poza tym jeżdżę tędy często i te przejścia jak na Ursynów nie są zbyt często uczęszczane przez pieszych.Wystarczą PORZĄDNE progi zwalniające,oraz myślenie pieszych i nie włażenie bez spojrzenia prosto pod nadjeżdżający samochód. Te chmury spalin często powodują też samochody dostawcze dowożące pieczywo do twojego sklepu hipokryto.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 25 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~też pieszy 18 5 miesięcy temuocena: 88% 

      Dla niektórych to najlepiej byłoby zero pasów. Tylko kto ci chlebuś dowiezie? Nie mówię już o czymś więcej.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 30 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ChwdK 17 5 miesięcy temuocena: 76% 

      G...o prawda, przed przewezeniem bedzie sciganie, zeby sie wcisnac. Poza tym przyklad Stryjenskich nic tego plastusia nie nauczyl, ze jedyne co to daje, to korek po horyzont.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 35 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jac. 16 5 miesięcy temuocena: 29% 

      Sugeruje Pan, że zwężenie do jednego pasa będzie jednak lepsze? Zgadzam się - w godzinach zwiększonego ruchu i tak się wszystko koniec końców korkuje na rondzie pod Auchan, więc jeden pas nic w przepustowości nie zmieni.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 12 29 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ChwdK 15 5 miesięcy temuocena: 71% 

      W ktorym miejscu Pan wyczytal, ze sugeruje zwezenie? Poza tym skoro korkuje sie na jezdniach zwezonych przy auchan, a na Roentgena nie, to Pan sobie sam odpowie. Tam zreszta bedzie centrum handlowe, a ulice poszerzone.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 24 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jac. 14 5 miesięcy temuocena: 41% 

      Sugeruje Pan, że będzie szaleństwo aby zdążyć przed przewężeniem. Więc proponuję rozwiązanie eliminujące ten problem. A co korka przy Auchan, to rondo o dużym ruchu z każdej strony powoduje korki, a nie zwężenie.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 11 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ChwdK 13 5 miesięcy temuocena: 66% 

      Czyli jednak Pan proponuje, a nie ja. To jedno juz sobie wyjaśniliśmy. Co do przewezenia. Korek na Stryjenskich jest tylko w kierunku polnocnym, natomiast w strone kabat gdzie sa dwa pasy juz korka nie ma. A i piesi jakos bezpieczni. Ciekawe, nie? To wzorcowy przyklad, do czego prowadzą debilne przewężenia. Wystarczy wiec takich eksperymentow, bo korki powstana rowniez na ulicy Roentgena.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 19 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Lewostronny 12 5 miesięcy temuocena: 45% 

      Ten twój korek po horyzont to pół wagonu metra człowieku w nosie mam twój blachosmrod

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 13 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ChwdK 11 5 miesięcy temuocena: 43% 

      W nosie mam Pana jedną linię metra człowieku.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 10 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rety 10 5 miesięcy temuocena: 52% 

      Chcecie wygody? Metro be? No to sobie postoicie

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 13 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ChwdK 9 5 miesięcy temuocena: 44% 

      Autobusy tez postoja. Pan chyba od niedawna w Warszawie, prosze zapoznac sie z siecia linii metra. I przestac zmieniac nicki, bo nie wiem z kim rozmawiam.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 11 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ChwdK 8 5 miesięcy temuocena: 43% 

      To gratuluje, ze panskie zycie wystarcza do przemieszczania sie komunikacja. Prosze jednak przyjac do wiadomosci, ze nie jest ono benchmarkiem dla wszystkich 2 mln mieszkancow Warszawy.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 10 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rety 7 5 miesięcy temuocena: 54% 

      Nie jeżdżę w godzinach szczytu samochodem bo nie musze jeżdżę kiedy nie ma korków lub w weekendy kiedy Warszawiacy siedzą w domach 100-200km od Warszawy..A pedalarzowi po raz enty sugeruje - automat:,)

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 13 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rety 6 5 miesięcy temuocena: 50% 

      Pedalarzu- musisz sam sobie odpowiedzieć na to pytanie - ja Ci nie doradze.Tylko pamiętaj- AUTOMAT - jeden pedał do obsługi mniej- idealny sprzęt dla fanów stania w korku na Rosoła:) aha skrót przez parking na Ken to też jest mistrzostwo

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 11 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rety 5 5 miesięcy temuocena: 48% 

      Psy szczekaja korek na Ken/Rosoła stoi dalej:)

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 11 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.3201 sekundy
    REKLAMAA2-SanGiovanni--01-07----31-07-2020