Zamknij

Naucz się obsługiwać klienta w Warszawie

10:41, 28.03.2018 Redakcja Haloursynow.pl Aktualizacja: 10:45, 28.03.2018
Skomentuj mat. prasowe mat. prasowe

Drugie miejsce, tuż po pracy handlowca, na liście najczęściej poszukiwanych pracowników znajduje się właśnie obsługa klienta. Każda szanująca się w branży marka posiada dzisiaj określone wymogi i standardy sprzedaży czy obsługi, które osoba zatrudniona musi znać oraz musi przestrzegać. Szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi klienta znajomicie nadają się dla osób początkujących oraz tych, którym brak świeżego podejścia do zagadnienia pracy z klientem.

Maciołek&Wspólnicy – Warszawa

Ofert szkoleń tak szeroko prosperującej firmy nie mogło zabraknąć również w Warszawie. Profesjonalna obsługa klienta podnosi jednocześnie efektywność działań handlowca. Na to zaś składa się przede wszystkim odpowiednio prowadzona rozmowa, podczas której można wiele informacji uzyskać, można również klientowi uświadomić jego tajone potrzeby. W ofercie firmy można znaleźć radę na oba zagadnienia i wybrać szkolenia z zakresu podnoszenia efektywności pracy czy z prowadzenia rozmowy handlowej tak, aby dawała jak najlepsze rezultaty. Wartym uwagi jest również szkolenie z zakresu odpowiedniej i skutecznej prezentacji handlowej. Zobacz pełną listę szkoleń firmy Maciołek&Wspólnicy.

W stronę rozwoju

Ciekawą propozycją w Warszawie są szkolenia prowadzone przez wstronerozwoju.com. Tutejsze szkolenia są skoncentrowane dosłownie na obsłudze klienta, a więc na absolutnych podstawach, przeznaczonych głównie dla świeżo zatrudnionych pracowników lub nie posiadających zbyt dużego doświadczenia. Szkolenia odbywają się w Warszawie z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, audytu obsługi klienta, czyli radzenia sobie ze standardami obsługi wyznaczonymi przez firmy, tworzeniem Standarów, podnoszeniem jakości obsługi, a także szereg podobnych szkoleń. Wśród nich jest choćby profesjonalna obsługa trudnego klienta, trudnego klienta bankowego, pasażera, telefoniczna oraz reklamacji, jakie zgłasza.

4grow

W Warszawie szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta prowadzi również firma 4grow. Wychodzą naprzeciw pracodawcom chcącym nawet w zwykłych miejscach posiadać nadzwyczajnych pracowników, doskonale zorientowanych i nakierowanych na potrzeby klientów. Na szkoleniu poruszane są zagadnienia od najbardziej podstawowych, czyli tego, czego oczekuje klient oraz od podejmowania pierwszego kontaktu, który jest w relacjach z klientami najważniejszy. Omawiana jest również rozmowa i sposoby jej prowadzenia, aby uzyskać swoje założenia, a także sytuacje, w których pojawia się tak zwany trudny klient oraz jak sobie w takich przypadkach radzić, nie tracąc jednocześnie zimnej krwi.

KM Studio

Ostatnią propozycją jest szkolenie obejmujące standardy obsługi klienta, radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych, a także ćwiczenie umiejętności opanowywania własnego gniewu czy innych negatywnych emocji podczas trudnych i nerwowych sytuacji. Podczas szkolenia omawiane są również metody podtrzymywania dobrych relacji z klientem, a także sposoby radzenia sobie czy mówienia „nie” w przypadku zbyt natarczywych klientów roszczeniowych, a także obsługa bezpośrednia czy pośrednia za pomocą choćby telefonu.

(REKLAMA)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(1)

PolPol

0 0

A ja jednak stwierdze ze to pracownicy magazynowi sa najbardziej poszukiwani poniewaz to dzieki nim jest towar w sklepach itp, ale niestety nasi pracodawcy dalej w tej branzy nie daja ludzia podwyzek ani nie szanuja tej pracy a praca jest ciezka bardzo, wola zatrudnic obcokrajowcow poprzez agencje roznego rodzaju, po co placic godnie za ciezka prace jak mozna w ten sposob, niestety nikt sie nie interesuje tym 02:37, 30.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo
0%