REKLAMAA1-SŁUCHMED--20-01----19-02-2020
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    wydrukuj podstronę do DRUKUJ28 sierpnia 2019, 09:05 komentarzy 45

    (AŁ)

    Koniec prac drogowych na Kabatach nie zmniejszył korków na ul. Wąwozowej. Według kierowców przyczynia się do tego brak zielonej strzałki, umożliwiającej wjazd w Relaksową. Burmistrz tłumaczy, że dzięki temu mieszkańcy Kabat mają w tym miejscu zawrotkę. 

    Na początku sierpnia skończył się remont starej jezdni ul. Rosoła. Był to ostatni etap największej inwestycji drogowej ostatnich lat na Kabatach. Powstało pierwsze połączenie Ursynowa z Wilanowem, ulicami Rosnowskiego i Korbońskiego. Przebudowano ul. Relaksową oraz dołożono drugą nitkę ul. Rosoła.

    Po drodze było sporo problemów m.in. wojewoda wstrzymał prace ze względu na błędy proceduralne, były też protesty mieszkańców i gniazdo sójki w okresie ochronnym na jednym z drzew. W rezultacie budowa trwała ponad dwa lata i pochłonęła ok. 20 milionów złotych. Na początku sierpnia, kiedy wreszcie inwestycja została oddana do użytku, kierowcy nie kryli radości.

    - Nareszcie koniec! Może będzie łatwiej dojechać do domu i pracy, nawet po wakacjach, jak zacznie się duży ruch. Liczę na to - mówił nam wówczas pan Jarosław, mieszkaniec ul. Rosoła.

    Wkrótce okazało się, że nowa droga to nie wszystko. Ważne jest również ustawienie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu przy Rosoła. 

    - Dlaczego zniknęła zielona strzałka z Wąwozowej w prawo w Relaksową? Samochody skręcające w lewo z Relaksowej w Wąwozową maja zielone. Piesi przez Relaksową czerwone. Auta z Wąwozowej mogłyby skręcać bezkolizyjnie w prawo. Znowu od września się zakorkuje - obawia się pan Mirosław, inny mieszkaniec Kabat.

    "Tego chcieli mieszkańcy"

    Decyzja o zlikwidowaniu zielonej strzałki zapadła wiosną ubiegłego roku. Wraz z rozbudową Relaksowej, która z ulicy lokalnej zamieniła się główną, zniknęło aż siedem zjazdów z ulic poprzecznych. Dla mieszkańców Starych Kabat było to nie do przyjęcia, bo musieliby nadkładać sporo drogi by wyjechać lub wrócić do domu. 

    Pod naciskiem mieszkańców dzielnica przekonała stołeczne Biuro Polityki Mobilności i Transpotu do uruchomienia zjazd w prawo, zaraz za Wąwozową, mimo że przecina go ścieżka rowerowa.

    - Na tym skrzyżowaniu mieszkańcy Ursynowa postulowali o możliwość zawrotki, która ułatwia codzienne dojazdy. Nie ma możliwości uruchomienia zielonej strzałki, bo sygnalizacja jest tak ustawiona, żeby zapewnić bezpieczeństwo wszystkim użytkownikom, również pieszym i rowerzystom. Kierowcy, którzy przez naszą dzielnicę przejeżdżają tranzytem muszą liczyć się z tym, że będą musieli trochę dłużej postać - mówi burmistrz Robert Kempa. 

    Prawdziwym testem dla skrzyżowania ulic Rosoła - Relaksowa - Wąwozowa będzie koniec wakacji. 

    - Teraz to nie jest jeszcze wielki problem, ale jak wszyscy wrócą z urlopów, zacznie się szkoła i powróci normalny ruch, to z Wąwozowej trudno będzie skręcić w prawo. Niestety, ale kierowcy z Wilanowa, Powsina zakorkują nam Kabaty. Obym się mylił - mówi kierowca Rafał.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 78

    • 19
      BARDZO PRZYDATNY
    • 2
      ZASKOCZONY
    • 4
      PRZYDATNY
    • 5
      OBOJĘTNY
    • 0
      NIEPRZYDATNY
    • 24
      WKURZONY
    • 24
      BRAK SŁÓW

    45Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~szeroki 45 5 miesięcy temu

      Jechałem ostatnio około 8:00 rano, z Ursynowa, w kierunku Konstancina. Ruch na Rosnowskiego w obie strony był porównywalny. Jednak spora liczba kierowców z Ursynowa korzysta z tego przejazdu w kierunku Wilanowa, Konstancina, Góry Kalwarii. Może nie wszyscy Ursynowiacy pracują w centrum?

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Marcjanin 44 5 miesięcy temuocena: 100% 

      Od powstania połączenia "tranzytowego" coraz trudniej wyjechać z osiedla. Nie lubię nadmiaru świateł ale śnię o światłach na skrzyżowaniu Mielczarskiego i Wąwozowej. Skręt w lewo w godzinach "tranzytu" wiąże się z długim oczekiwaniem i wyjazdem z piskiem opon by zmieścić się w wyczekaną szparę. Przy okazji sprawy nie ułatwiają (chyba co gorsza mieszkańcy) sygnalizujący migaczem skręt w prawo z Wąwozowej w ostatniej chwili albo wcale.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~emil 43 5 miesięcy temu

      Przebudowa Ulicy Rosoła to jedno wielkie oszustwo ze strony władz Ursynowa oraz W-wy. Wbrew gromkim zapowiedziom nie jest to zaledwie połączenie Ursynowa z Wilanowem, lecz trasa dla Warki z okolicami, dla gminy Góra Kalwaria, dla Konstancina-Jeziornej, a dopiero na końcu połączenie Wilanowa z Ursynowem. To tak jak by trasę ekspresową S2 traktować jako połączenie Warszawy lewobrzeżnej z prawobrzeżną. Można i tak. Pytanie: po co było to oszustwo, co się za nim kryje, komu potrzebna jest ta mistyfikacja? Czyżby jest to przygotowanie do wielkich inwestycji deweloperskich obok Lasu Kabackiego na wzór zabudowy wokół chronionego prawnie Jeziorka Czerniakowskiego? Inaczej nie potrafię wyjaśnić idei tego oszustwa.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rudy_z_Natolina 42 5 miesięcy temuocena: 100% 

      Ruch to tam się zrobi ale w drugą stronę (Wilanów, Konstancin) jak tam IKEA postawi nareszcie swój blaszak. Oj będzie się działo.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~saorise 41 5 miesięcy temuocena: 40% 

      Całkowitym absurdem jest rozwiązanie zastosowane na skrzyżowaniu Relaksowa/Rosnowskiego. Po co tam tyle świateł? Nie można po prostu zrobić łamanego pierwszeństwa? Ruch od strony lasu jest minimalny, a tak auta najpierw stoją na skrzyżowaniu z Wąwozową, potem Rosnowskiego, a czasem jeszcze na dole na Rosnowskiego, gdzie jakiś mądry inaczej wybudował przejście ze światłami z pola na pole. Odkąd nawalili tych świateł przejazd przez Ursynów wydłużył się o dobre 5 minut. Obserwowałam dziś po południu światła dla wjeżdżających z Wilanowa w Relaksową. Na jednym cyklu przejeżdża osiem samochodów (dwoma pasami) i to tylko dlatego, że jadą też na żółtym. Lewoskręt w stronę Wąwozowej został skrócony i teraz przejeżdża maksymalnie pięć samochodów, a jak trafi się jakaś zamota to trzy.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 2 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~emeryt 40 5 miesięcy temuocena: 86% 

      Natychmiast przywrócić zieloną strzałkę, bo samochody stojących na czerwonym świetle zatruwają spalinami tysiące ludzi, którzy mieszkają wokół tego skrzyżowania!

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Somsiad 39 5 miesięcy temuocena: 50% 

      Ten niby korek przed światłami to raptem OSIEM osób którym się nie chce ruszyć 4 liter do metra lub innego ZTM...Zero spiny.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kabatka 38 5 miesięcy temuocena: 100% 

      Z tym, że w tym samym korku stoją autobusy jadące w prawo (a czasem i w lewo). Czyli twój ZTM. A wiele z nich to przegubowce, więc korek robią jeszcze większy. Często nawet już z Wąwozowej od strony Tesco w Dembego skręcić się nie da bez stania, bo już tam jest korek.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Sąsiad 37 5 miesięcy temuocena: 53% 

      Dziunia w aucie spotkała się z dziunia na jowejku i ajwaj...

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kris 36 5 miesięcy temuocena: 77% 

      Fatalnie zaprojektowany układ komunikacyjny! Ogromna przestrzeń pełna asfaltu. Dwie szerokie ścieżki rowerowe i obok dwie jezdnie dla ruchu lokalnego. Zwykle żadnego roweru ani żadnego samochodu w ruchu lokalnym. Skręt z Rosnowskiego w Relaksową ze ściętym narożnikiem chodnika, aby mógł skręcać autobus a i tak nie mieści się on razem z równolegle skręcającym samochodem osobowym. Brak kolizji tylko dlatego, że kierowcy autobusów przepuszczają samochody osobowe! Przedziwny układ świateł sygnalizacyjnych z równie przedziwnym uzasadnieniem. Realizacja tego rozwiązania trwała wiele lat ...

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 35 5 miesięcy temuocena: 35% 

      akurat co do rowerów to ABSOLUTNIE nie zgodze sie. często widuje tam rowery, sama jeżdżę i zdarzyło mi się, że jakaś larwa blond, siedząca w głupofonie, niemal mnie rozjechała na zielonej strzałce, bo "jej sie należało". Jedyne, do czego miałabym zastrzeżenia to żeby ruch rowerowy całkowicie odseparować od samochodowego. Np przy skręcie z Rosola (od centrum) w Wawozową, przy jednoczesnym ruchu rowerów, jest to bardzo niebezpieczne bo kierowca musi krecic głowa wokolo, żeby zauważyć ew. rower. I nigdy nie zauważyłam, żeby jakis autobus mnie "przepuszczał' a zdarza mi sie korzystać z nowej drogi Ursynow-Wilanow) Jeżdże zarówno samochodem, jak i rowerem. Autobusem - nie.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 6 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~satko 34 5 miesięcy temuocena: 83% 

      Zaleją Kabaty auta z okolic, zaleją, bo to najlepszy dojazd do metra, parkingu przy Tesko i na osiedlach przy stacjach metra.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 15 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kabatka 33 5 miesięcy temuocena: 89% 

      'Kierowcy, którzy przez naszą dzielnicę przejeżdżają tranzytem muszą liczyć się z tym, że będą musieli trochę dłużej postać - mówi burmistrz Robert Kempa.' Problem w tym, że stoją w korkach do świateł nie tylko przejeżdżający tranzytem przez Kabaty, ale też mieszkańcy Kabat, m.in. z bloków przy Relaksowej. A zawrócić można niezależnie od zielonej strzałki.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 17 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~prawda 32 5 miesięcy temuocena: 75% 

      Kto w Urzędzie Ursynowa poniósł odpowiedzialność służbową za przekazanie Wojewodzie niezgodnej z wymogami prawa dokumentacji remontu ul. Rosoła?

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Daro 31 5 miesięcy temuocena: 57% 

      To może uda się zmienić sposoób funkcjonowania zielnej strzałki z Rosoła w Wąwozową, tak aby paliła się również wtedy, gdy pali sie zielone dla tych wyjeżdżających z Wąwozowej w lewo w kierunku centrum. Piesi, rowerzyści i tak mają czerwone na przejściu przez Wowązową. W tym czasie piesi mają zielone przez Rosołą, ale jest ich mało i nie ma ścieżki rowerowej. Przepuszczając pieszych jest ok 15-20 sekund na to by mogło zjechać bezkolizyjnie ze skrzyżowania 5-6 samochodów.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 4 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~niezadowolony mieszkaniec 30 5 miesięcy temuocena: 67% 

      prezydent z PO nie pozwoli skręcać w prawo

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 14 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nick 29 5 miesięcy temuocena: 100% 

      Szanuję za humor.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 4 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~zed 28 5 miesięcy temuocena: 67% 

      Jakby Polacy potrafili korzystać z zielonej strzałki to by była. A tak - wcale się nie dziwię, bo w aktualnej rzeczywistości zielona strzałka stanowi realne zagrożenie dla zdrowia i życia pieszych, którzy przechodzą na zielonym świetle za skrętem. Kierowcy nie zatrzymują się przed strzałką, a niejednokrotnie wjeżdżają na pamięć, bez zatrzymania, na czerwonym, zanim jeszcze ta strzałka się zapaliła. Efekt jest taki że pieszemu zapala się zielone światło, wchodzi na pasy a tu rozpędzony kierowca tnie z lewej strony. Co gorsza taki kierowca potrafi jeszcze wygrażać pieszym, którzy ośmielili się wejść na jezdnie na zielonym świetle. Kompletna degrengolada, brak wyobraźni, brak szacunku do przepisów, co gorsza - brak szacunku do zdrowia i życia innych ludzi. Ograniczenie umysłowe do kwadratu! Gdyby to ode mnie zależało to na każdym skrzyżowaniu ze strzałką byłaby kamera, a za każde takie wykroczenie adekwatny mandat z górnej granicy widełek. Za recydywę odbierałbym uprawnienia.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 18 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~UrsynowskiGad 27 5 miesięcy temuocena: 26% 

      Jakieś uprzedzenia do Polaków, dzielimy narodowości na lepsze i gorsze?

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 5 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Daro 26 5 miesięcy temuocena: 60% 

      Owszem, są kierowcy zachowujący się tak jak to opisano, ale nie jest to standard. Kilka zachowań nieadekwatnych do przepisów nie upoważnia do traktowania tak wszyskich. Na tej zasadzie nie da się regulować przepisów i zasad, że nic nie wolno. Najłatwiej zakazać wszystkiego. To by prowadziło do całkowitego ubezwłasnowolnienia w wielu dziedzinach życia. Nic nie zastąpi zdrowego rozsądku i "prawidłowej pracy szarych komórek". Z tego nie zwalnia nas żaden przepis. Doprowadzamy do sytuacji, w której zamiast nauki i kształcenia wychowujemy butnych i pewnych siebie ludzi, za nic mających wspólnotę, tolerancję i życie w odpowiedzialności za drugą osobę. JA, JA , JA a potem wszystko i wszyscy w d...

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 6 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jac. 25 5 miesięcy temuocena: 60% 

      @Daro Generalnie zgodziłbym się z Pańskim wywodem. Ale w tym konkretnym przypadku (mieszkam bardzo blisko tej 'strzałki') to nie jest mały % tylko 'na oko' 1/3 kierowców. Niestety wygląda na to, że uczestnicy ruchu transferowego w nosie mają bezpieczeństwo 'lokalesów'. A konsekwencje błędów związanych z tym, że ktoś nie uważał w tym przypadku mogą być opłakane. Szczególnie, że samochody potrafią zanim dojadą do przejścia za strzałką przekroczyć dopuszczalną w mieście prędkość (sic!)

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 3 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nick 24 5 miesięcy temuocena: 100% 

      Rozumiem że na wypowiadanie się w imieniu całego narodu ma Pan jakieś udokumentowane statystyki i zezwolenia. No chyba że jest Pan tylko polskojęzyczny.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 3 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 23 5 miesięcy temuocena: 33% 

      ~Daro, akurat nawet jeden pieszy, ścięty przez jednego durnego kierowcę, upoważnia do usuniecia strzałki, która NIE MUSI być obligatoryjna. Sama na tym przejściu, zostałam niemal rozjechana przez blond dziunie "korzystajacą" z zielonej strzałki. Pomysl, że taką pieszą mogłaby być twoja żona. No dobra...twoje dziecko.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 3 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kabatka 22 5 miesięcy temu

      Ale kiedy bez tej strzałki jest jeszcze gorzej. Zielone dla samochodów skręcających z Wąwozowej w Relaksową zapala się w tym samym momencie co dla pieszych i rowerzystów na Relaksowej. Kierowca rusza i nadziewa się na szalonego rowerzystę - fakt, musi uważać, ale tak samo musi uważać na zielonej strzałce. Gdy była zielona strzałka, samochody skręcały wtedy, gdy samochody od strony Powsina skręcały z Relaksowej w Wąwozowej. Piesi wtedy i tak stali na każdym kierunku.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~POKOt 21 5 miesięcy temuocena: 64% 

      wilanów a gdzie to?

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Logika 20 5 miesięcy temuocena: 67% 

      A co ze skretem z Relaskowej w Wawozową od strony centrum? Dlaczego tam nie ma zielonej strzałki? Jest zielone dla skrętu w lewo z Wąwozowej w Relaskową, na przejściach czerwone, to dlaczego auta stoją? Jak zapala się zielone dla skrecajacych w prawo to automatycznie zielone jest na przejściu. Chyba bezpieczniej jest skręcić na strzalce jak piesi i rowerzyści maja czerwone??

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 19 5 miesięcy temu

      ~Logika, od strony Centrum NIE MA Relaksowej. Umówmy sie, że tam są 3 ulice - Rosoła (od strony Centrum), Relaksowa (od strony Powsina) i Wąwozowa, prostopadła do powyższych. I zaraz wszystko robi sie prostsze...i logiczne

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Manolo 18 5 miesięcy temuocena: 100% 

      W lipcu przez kilka dni nie działała sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu Rosoła, Relaksowa, Wąwozowa. To było tuż przed rozpoczęciem przebudowy Rosoła. I był to jedyny moment w ostatnim czasie, kiedy nie tworzyły się tam żadne korki. Ani rano, ani wieczorem.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 14 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~s 17 5 miesięcy temuocena: 85% 

      poczekajmy na 2 września może wtedy ruch się zmniejszy bo tak obiecał BURMISZCZ

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kurkawodna 16 5 miesięcy temuocena: 50% 

      Dobrze że ul. Kazury zamyka spółdzielnia, nie będą w końcu jeździć pod samymi oknami od rana, trąbić i przeklinać.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~prawda 15 5 miesięcy temuocena: 82% 

      Zamiast co miesiąc płacić za konserwację wielu szlabanów lepiej jak najszybciej połączyć ul. Belgradzką z ul. Pileckiego wokół Kazurki.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 28 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jaro 14 5 miesięcy temuocena: 41% 

      Połączenie Belgradzkiej i Pileckiego - inwestycja przyjazna Kabatom, żeby szybciej do Puławskiej dojechać. Korek ze Stryjeńskich i Belgradzkiej przenosząca w okolice straży pożarnej. Dla mieszkańców enklawy to Wy jesteście przyjezdni. U siebie ruch - źle. Ruch w innych rejonach - dobrze. Mentalność Kalego. A prawda jest taka, że zawsze dla kogoś jesteśmy przyjezdni/przejezdni... Zobaczymy, co zmieni POW w kwestii ruchu przez inne ulice Dzielnicy.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 7 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kazury 13 5 miesięcy temuocena: 23% 

      Do Prawda......... Ręce precz od przedpola Lasu Kabackiego i terenów zielonych. Przesiądź się w dobrze rozwiniętą komunikację miejską albo stój w korkach.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 7 23 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~prawda 12 5 miesięcy temuocena: 100% 

      Skoro to przedpole Lasu Kabackiego i teren zielony to wynoś się z Kazury i nie zapomnij zburzyć swojego bloku!

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 10 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~YzuzaK 11 5 miesięcy temuocena: 100% 

      Dokładnie. Jakoś istniejący odcinek Pileckiego, od Kazury do Płaskowickiej mu nie przeszkadza. A to też przedpola.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 10 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kabaciak 10 5 miesięcy temuocena: 79% 

      Ten burmistrz ustanawia kolejne rekordy nekania mieszkancow wlasnej dzielnicy. Oczywiscie, ze lepiej bedzie, gdy mieszkancy Powsina, Konstancina itp. beda sobie wesolo stali w korku blokujac codziennie Kabaty juz od Stryjenskich... To taki prezent dla Ursynowian. Dziekujemy.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 26 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~helo 9 5 miesięcy temuocena: 18% 

      Te, a przeczytał chociaż cały artykuł, czy może tylko ujadać potrafisz (jak zwykle zresztą)? Taki stan rzeczy jest na wniosek ludzi tam mieszkających, więc to nie widzi-mi-się burmistrza tylko decyzja mieszkańców. Po drugie znaczna większość ruchu przeniesie się teraz na Rosoła, Wąwozowa to nie jedyna droga aby się dostać do Rosowskiego BTW: nareszcie bez korków na Rosoła przy Jeżewskiego i można spokojnie do domu dojechać. Dziękujemy!

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 4 18 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • volta2 8 5 miesięcy temuocena: 100% 

      I nic mu nie można zrobić, szczególnie na kabatach, 90% poparcia w cuglach wygrywa jego partia która go nominuje . do gościa wielkich zarzutów nie mam, ale za zakorkownie kabat i ukłony w formie rzeki asfaltu dla konstancina - poparcie nie powinno chyba przekraczać 20%. z obecnym poparciem - nie dziwię się, że robi jak robi.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 3 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 7 5 miesięcy temu

      >>I nic mu nie można zrobić, szczególnie na kabatach, 90% poparcia w cuglach wygrywa jego partia która go nominuje

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~alisterkabat 6 5 miesięcy temuocena: 78% 

      "Powstało pierwsze połączenie Ursynowa z Wilanowem, ulicami Rosnowskiego i Korbońskiego." Dlaczego Redakcja powiela propagandowe uzasadnienie tej inwestycji, nie wiecie gdzie leży Wilanów?

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 18 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~sdsdss 5 5 miesięcy temuocena: 27% 

      A Powsin to nie część Wilanowa?

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 6 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kabatka 4 5 miesięcy temuocena: 88% 

      do sdsdss A Konstancin, Góra Kalwaria, Piaseczno itp. to też pewnie część Wilanowa? Bo samochody stamtąd właśnie najczęściej używają tej drogi.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 14 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~zły porucznik 3 5 miesięcy temuocena: 97% 

      Brawo szanowny panie burmiszczu, genialne posunięcie z tym tranzytem. Oczywiście nikt nie mógł zaplanować lepszych rozwiązań, przewidzieć konsekwencji itp. NIEDASIE. A w ogóle, to przecież ruch miał w ogóle nie wzrosnąć, Kabaty miały być przejezdne, korków miał być brak - no same łaski miała nam ta słoikostrada przynieść.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 28 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.2878 sekundy
    REKLAMAA2-SMB-Ursynów--31-01----29-02-2020