REKLAMAA1 Pizzeria105 01.06.2022 - 31.07.2022
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    wydrukuj podstronę do DRUKUJ9 listopada 2021, 06:30 komentarzy 14

    (KW)

    Na Ursynowie powstaje nietypowa Żabka. W nowym punkcie zakupy zrobimy w rewolucyjny sposób. Wystarczy wejść, ściągnąć produkty z półki i… wyjść. Bez kasjera, bez kolejek, bez skanowania, a nawet bez portfela.

    Żappka Store – tak dokładnie nazywa się nowy punkt spod szyldu zielonego płaza. Powstaje on niedaleko skrzyżowania al. KEN z ul. Belgradzką. To dopiero drugi taki punkt w stolicy - pierwszy działa od niedawna na ul. Brackiej - i dopiero piąty w Polsce. Pozostałe powstały w Poznaniu (dwa) i w Krakowie.

    Nie będzie to kolejny, typowy sklepik osiedlowy z kasjerami i ciągnącymi się czesto kolejkami. W zasadzie... nikogo oprócz klientów w sklepie nie będzie. Jak to działa? Sklep będzie w całości punktem samoobsługowym, tzw. sklepem autonomicznym. Aby do niego wejść, potrzebna będzie aplikacja Żabki dostępna na smartfony. Po dodaniu do niej karty płatniczej wystarczy zeskanować wygenerowany w aplikacji kod QR, a drzwi do sklepu automatycznie się otworzą.

    Łatwo, szybko i przyjemnie?

    Po wejściu do sklepu wystarczy wybrać interesujące nas produkty i po prostu… wyjść. Nie ma potrzeby skanowania produktów w kasach samoobsługowych. Takich zresztą tam nie będzie. Jak w takim razie wygląda płatność? W całym sklepie zamontowany zostanie system kamer, które będą śledzić i rozpoznawać wybrane przez klientów produkty. Po wyjściu z podpiętej do aplikacji karty zostanie ściągnięta odpowiednia kwota.

    - Widziałem pierwszą Żappkę w Krakowie. Super, że będzie też na Ursynowie – mówi Piotrek, który nie może doczekać się otwarcia nowego sklepu.

    Zaletą samoobsługowej Żappki Store będzie czas jej otwarcia – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Klienci dostaną w niej mniej więcej to samo, co w tradycyjnych Żabkach. Ze względu na pandemię w sklepie będzie mogła przebywać tylko jedna osoba naraz. Jak zapewnia sieć handlowa, klienci nie muszą się również obawiać o bezpieczeństwo swoich danych. System odpowiadający za funkcjonowanie sklepu nie identyfikuje klientów. Nie zapamiętuje także obrazu.

    Zakupy w ten sposób mają być łatwe, szybkie, przyjemne i bezpieczne. Można się jedynie zastanawiać, co stanie się z kasjerami, gdy takich sklepów przybędzie. Bo taka wizja przyszłości nie pozostawia złudzeń, że z czasem w całości zostaną zastąpieni przez maszyny...

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 201

    • 69
      BARDZO PRZYDATNY
    • 57
      ZASKOCZONY
    • 19
      PRZYDATNY
    • 19
      OBOJĘTNY
    • 11
      NIEPRZYDATNY
    • 7
      WKURZONY
    • 19
      BRAK SŁÓW

    14Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).
    Uwaga! Komentarze ukazują się dopiero po moderacji przez redakcję.

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~Swietlana 14 7 miesięcy temuocena: 80% 

      Mam nadzieję że ochroniarz będzie kładł się Rejtanem przed wejściem. Musimy pilnować aby ci bez masek (mózgów) mieli zakaz wstępu bo zarażają. Ja właśnie jestem po trzeciej dawce szprycy i czekam z niecierpliwością na czwartą.

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Zazou 13 7 miesięcy temuocena: 12% 

      A ja jestem ciekawa co z paragonem?? Ja robiąc zakupy zawsze żądam paragonu. Który mi się należy zgodnie z prawem. A tu co?????? Po drugie czasami chcę zapytać o coś sprzedawcę - a tu nic. Lipa. No i gdzie złożyć reklamację jeżeli produkt będzie przeterminowany? Skoro nie ma paragonu i nie ma kasjera???

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 2 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~koLega 12 7 miesięcy temuocena: 83% 

      Halo, tu XXI wiek! Paragon dostaniesz w aplikacji. Trochę Ci współczuję podejścia antytechnologicznego ale dzięki Tobie będzie o jedną osobę mniej w kolejce ;D

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      oceń komentarz 5 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Tomzet 11 7 miesięcy temuocena: 88% 

      24h/7 ? Śmieszne. W Krakowie wiele razy próbowałem w godzinach nocnych zrobić w takiej żabce zakupy i zawsze jest przerwa techniczna. Nie ważne czy to 3 w nocy czy 5...

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~byni 10 7 miesięcy temuocena: 100% 

      Ciekawe ilu złodziei się zdziwi, że musi zapłacić za "ukradziony" towar, tak jak miało to miejsce podczas zamieszek i grabieży w USA

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 4 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Polskie bociany jedzą żabki 9 7 miesięcy temuocena: 63% 

      Lepiej zastanówcie się do kogo idą zyski tej sieci i czy warto wobec tego robić tam zakupy.

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Boom 8 7 miesięcy temuocena: 33% 

      A gdzie idą twoje zyski? Na co i gdzie wydajesz swoje pieniądze?

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      oceń komentarz 4 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kronik 7 7 miesięcy temuocena: 75% 

      Lepiej zastanów się, ile zostało na Ursynowie innych sklepów niż Żabka i Biedronka. Można powiedzieć, że ten duet właściwie pozamiatał :-)

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      oceń komentarz 6 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Boom 6 7 miesięcy temuocena: 67% 

      Kronik, jest wiele innych sklepów niż Żabka czy Biedronka, bo oferują nieco inny asortyment. Ja w Żabce kupuję niewiele produktów.

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      oceń komentarz 4 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kronik 5 7 miesięcy temuocena: 75% 

      Ja w Żabce już wcale nie kupuję bo domyślam się do kogo idą zyski z tej sieci :-)

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      oceń komentarz 3 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ropuch 4 8 miesięcy temuocena: 83% 

      Bardzo dobrze, im więcej, tym lepiej - wreszcie nie trzeba będzie znosić humorków sprzedawców tej sieci. Np. na Kabatach są może dwie Żabki, w których obsługa jest profesjonalna i uprzejma. W pozostałych obsługa najchętniej paliłaby papieroski i gapiła się w telefon lub prowadziła między sobą prywatne pogaduszki na niewybredne tematy.

      Edytowany: 8 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ciekawe 3 8 miesięcy temuocena: 91% 

      A co się dzieje jeżeli wszechwidząca kamera źle zidentyfikuje produkt lub jego ilość? Jak skontrolować czy ściągnięta przez aplikację kwota zgadza się z faktycznymi zakupami, skoro nie ma paragonu? Jak składać reklamacje, skoro klient nie jest rozpoznany, a z artykułu wynika że aplikacja jest potrzebna tylko do otwarcia drzwi?

      Edytowany: 8 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Aaa 2 8 miesięcy temuocena: 67% 

      Na pewno będzie w aplikacji rozbite z czego się bierze ta kwota, takie systemy są już w USA od kilku dobrych lat a na Tajwanie w niektórych firmach masz to na jeszcze wyższym poziomie i działa to jeszcze dłużej niż Amazon store w usa. Przestrzeń roku w specyfikacji hardware serwerów oraz możliwości AI to duży krok

      Edytowany: 8 miesięcy temu

      oceń komentarz 2 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Dark 1 8 miesięcy temuocena: 17% 

      Kasjerzy będą pisać książki o życiu albo dziergać pluszaki i sprzedawać przez fejsa.

      Edytowany: 8 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 2 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.4454 sekundy
    REKLAMAA2 DaGRASSO 26.05.2022 - 25.08.2022