REKLAMAA1-DAGRASSO----13-05----13-08-2020
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    wydrukuj podstronę do DRUKUJ6 lutego 2020, 07:42 komentarzy 17

    Redakcja Haloursynow.pl

    napisz maila ‹
    moje artykuły ‹

    (MSO)

    W komunikacji miejskiej szykują się zmiany w kursowaniu niektórych ursynowskich linii. Od najbliższej soboty trzy linie przyspieszone będą zatrzymywały się dodatkowo „na żądanie” na przystanku Nowoursynowska, a 195 pojedzie zmienioną trasą.

    Początek miesiąca przyniesie zmiany w kursowaniu niektórych linii autobusowych na Ursynowie. Od 8 lutego na przystanku "Nowoursynowska" – w obydwu kierunkach – tymczasowo zatrzymywać się będą "na żądanie" autobusy przyspieszonych linii 503, 401 oraz 402.

    Przystanek na prośbę

    O takie rozwiązanie - na prośbę mieszkańców - zabiegali radni stowarzyszenia Otwarty Ursynów. Konieczność uwzględnienia w rozkładach dodatkowego przystanku argumentowali oddaniem 500 mieszkań w pobliskiej inwestycji Fort Służew.

    Nie wszystkim jednak ten pomysł przypadł do gustu. Część mieszkańców Ursynowa uważa, że teraz linia 503 już tylko z nazwy jest przyspieszona, a także, że będzie dublowała trasę 185. Nie brakuje też krytycznych głosów mówiących o tym, że nowi mieszkańcy mogą się przesiąść lub przejść jeden przystanek, a nie zatrzymywać cały autobus.

    Radny Paweł Lenarczyk z Otwartego Ursynowa, odpowiada, że Dolina Służewiecka praktycznie cała stoi w tym miejscu, a w latach 90. linia 503 miała już tam swój przystanek.

    - Ponadto mówimy o jeszcze dwóch aspektach. Po pierwsze jest to przystanek „na żądanie”, po drugie - na czas testowy. ZTM przychylił się do naszej prośby, warto teraz sprawdzić, który z autobusów będzie się zapełniał. A nowi mieszkańcy też chcą mieć dobre możliwości komunikacji – tłumaczy radny Lenarczyk.

    195 wraca na starą trasę

    Także planowany od soboty powrót kultowej linii 195 na starą trasę (będzie omijała ul. św. Bonifacego, a zatrzyma się na przystanku "Sikorskiego") raczej przypomniał o niedoskonałościch linii niż ucieszył mieszkańców. A ta najstarsza, czynna ursynowska linia przeszła już wiele...

    Kiedy po latach walki udało się ją przywrócić na trasę łączącą Ursynów z Placem Trzech Krzyży, okazało się, że będzie jeździła tylko dwa razy na godzinę, a wieczorami i w święta w ogóle. Obecna zmiana trasy jednych cieszy – bo będą szybciej u celu - innych martwi z powodu braku wygodnego połączenia z Sadybą.

    A jak trafnie puentuje dziennikarz Maciej Mazur na swoim blogu ursynow.org.pl - 195 po wprowadzonych zmianach, ma już nawet szanse w wyścigu z 503, po tym, jak temu ostatniemu przybywa przystanek na żądanie przy "Nowoursynowskiej".

    Która linia wygra ten „wyścig”? Pokażą czas i testy, a my wrócimy na pewno do temu na łamach Haloursynow.pl

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 97

    • 32
      BARDZO PRZYDATNY
    • 11
      ZASKOCZONY
    • 23
      PRZYDATNY
    • 8
      OBOJĘTNY
    • 4
      NIEPRZYDATNY
    • 16
      WKURZONY
    • 3
      BRAK SŁÓW

    17Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~niezadowolony 17 3 miesiące temuocena: 100% 

      Likwidacja autobusu 195 ze Stegien i Sadyby na rzecz puszczenia kolejnego autobusu po Sikorskiego to nieporozumienie jakieś.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Anik 16 3 miesiące temuocena: 100% 

      Super by było, gdyby 195 kursowało częściej niż raz na ruski rok.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Lukasz436 15 3 miesiące temuocena: 100% 

      Zapytałem ZTM ile osób wnioskowało o przystanek Nowoursynowska. Jak się okazuje wnioskowali Lenarczykowie... A że ZTM boi się wszystkiego to przystanki dodał. Mało tego przystanek jest tak kiepsko wykorzystywany że pojawiały się pomysły żeby zrobić jako NŻ dla linii zwykłych. A oni teraz dowalają linie czerwone. Teraz będzie tak--> autobus jedzie załadowany i dla pojedynczych pasażerów będzie się tam zatrzymywał. Niestety zmiana jest bardzo zła. Ale jest duża szansa że długo nie przetrwa.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 23 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Korbol 14 3 miesiące temuocena: 61% 

      Myślałem że to działacze z Kazury znowu coś wymyślili - przystanek w niby parku przy błotnej drodze ...

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 17 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~max 13 3 miesiące temuocena: 44% 

      A ja myślałem ze to działacze z Kabat znowu coś wymyślili... Ale nie sorry, przecież komunikacja miejska nie dla nich, bo oni z uporem autem przez parki pomykają...

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 12 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jako 12 3 miesiące temuocena: 68% 

      @max odczep się od Kabat pisowski chłopcze, jeśli masz zbyt mały móżdżek by odróżnić Kabaty od Moczydła, Konstancina i okolicznych wsi.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 17 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~tako 11 3 miesiące temuocena: 100% 

      ~jako tak ku pamięci to dwadzieścia parę lat temu w miejscu Kabat rozciągały się sady i pola uprawne...

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 7 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ha,ha,ha 10 3 miesiące temuocena: 30% 

      Oszczędności, oszczędności, oszczędności. Rafcio rządzi. Lemingi szczęśliwe.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 21 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kąśtytucja 9 3 miesiące temuocena: 29% 

      PO co im autobusy jak mają w Berlinie , no może tramwaj różnorodności albo strefa relaksu z palet za jedyne milion zł.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 8 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~zwykły obserwator 8 3 miesiące temuocena: 13% 

      Trzeba przyznać, że trasy i lokalizacja przystanków w wielu przypadkach są "idiotycznie" zorganizowane. np. utrudniające przesiadki. To szeroki temat także związany z kamandą dywersantów Burmistrza i szerzej Ratusza. To element niszczenia tkanki komunikacyjnej Miasta, po zasłupkowaniu, załańcuchowaniu, zatrawnikowaniu parkowania, zwężaniu, wyostrzaniu zakrętów, kasowaniu ulic, skrzyżowań, zatoczek itp.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 4 27 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Aga3 7 3 miesiące temuocena: 78% 

      W Dolinie Służewieckiej powinien być bus pas. Problemem nie jest dodatkowy przystanek 503, tylko fakt, że autobusy są tam blokowane przez prywatne samochody.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 25 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Zniesmak 6 3 miesiące temuocena: 86% 

      ...ale buspas nie jest taki medialnie nośny dla wnioskodawców... Poza tym zrazili by do siebie kierowców. A panowie lubią się ogrzać przy bzdurnych pomysłach którym przyklaskuje kempa. Ciekawe czemu nie wystąpili o przywrócenie pętli autobusowej na Natolinie???

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 12 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kurkawodna 5 3 miesiące temuocena: 7% 

      Tylko plebs jeździ komunikacją miejską.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 42 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jako 4 3 miesiące temuocena: 96% 

      Ale Ty jesteś totalny burak i obrażasz innych. Komunikacją miejską jeżdżą ludzie, którzy rozsądnie gospodarują czasem i pieniędzmi. A do tego doceniają wartości ekologiczne. Komunikacją miejską jeździ więc ELITA i w pełni popieram komunikację miejską. Tym bardziej, że im więcej osób przesiądzie się do komunikacji miejskiej... tym łatwiej będzie mi jeździć samochodem. Rozwijać komunikację miejską i uświadamiać ludzi!!!

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 22 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Zniesmak 3 3 miesiące temuocena: 97% 

      Z Nowoursynowską to głupota totalna. Tam będzie zatrzymywało się DZIEWIĘĆ autobusów. Kretynizm.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 28 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Magda3 2 3 miesiące temuocena: 67% 

      Ciekawe, czy Maciej Mazur jeździ autobusem, czy samochodem?

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 4 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • StasioJasio 1 3 miesiące temuocena: 89% 

      tak jak zapewne Pan Lenarczyk i inni w glowach ktorych rodza sie chore pomysly - poruszaja sie po miescie rowerem badz chodzi piechota :) (sarkazm ). przeciez to chodzi o zdobycie kolejnych glosow potencjalnych wyborcow i o nic wiecej. ( Ja proponuje aby do osiedla fort sluzew) zrobic odnoge metra - w koncu teraz mieszka okolo 500 osob ale moze mieszkac wiecej:)

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 17 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.3306 sekundy
    REKLAMAA2-DAGRASSO----13-05----13-06-2020