Zamknij

OPINIE: Galeria Kabaty zgodna z prawem i oczekiwaniami klientów

11:36, 19.05.2014 Redakcja haloursynow.pl Aktualizacja: 19:54, 20.05.2014
Skomentuj Kabaty Investments Kabaty Investments

Publikujemy stanowisko inwestora Galerii Kabaty w sprawie zarzutów, jakie formułuje Stowarzyszenie Przyjazne Kabaty wobec Tesco. Tekst zamieszczamy w całości.

 

Przeciwnicy budowy Galerii Kabaty w miejscu obecnego Tesco KEN są wyjątkowo aktywnymi krytykami inwestora i jego planów, a ich kolejne wypowiedzi świadczą niestety o tym, że nie o porozumienie im chodzi. W nawale krytyki zorganizowanej przez Stowarzyszenie Przyjazne Kabaty i Ligę Walki z Hałasem postanowiliśmy zacząć się bronić i zadbać o potrzeby milczącej większości, dla której chcemy wybudować Galerię Kabaty.

Siadając do stołu rozmów z przeciwnikami inwestycji – głównie grupą osób zamieszkałych przy ul. Zaruby 9 – mieliśmy poczucie, że nawet mniejszość powinna być wysłuchana. Dziś nadal tak uważamy i właśnie dlatego włączamy się do medialnej dyskusji rozpoczętej przez przeciwników. Kreują oni makabryczny obraz galerii zasłaniającej słońce, zakłócającej sen, korkującej osiedlowe ulice, szpecącej otoczenie, zagrażającej zdrowiu i życiu mieszkańców dzielnicy. Cokolwiek przedstawimy, to jest złe. Wizualizacje wnętrz nowoczesnej i funkcjonalnej galerii nazywają kolorowymi obrazkami dla dzieci. Obliczenia dyplomowanych akustyków to dla nich pobożne życzenia. Kwestionują prawo inwestora do działania zgodnego z planem zagospodarowania przestrzennego i normami budowlanymi.   

Zapominają, że Tesco jest otwarte na dialog już od kilku lat. Wspólnie z mieszkańcami i władzami dzielnicy szukamy najbardziej optymalnego projektu. Tylko w ciągu ostatniego pół roku odbyło się Wysłuchanie Publiczne w Urzędzie Dzielnicy Ursynów, 4-krotnie spotkał się zespół roboczy, złożony z mieszkańców (znowu głównie Zaruby 9), władz dzielnicy i inwestora. Odbywały się też spotkania indywidualne.

W efekcie tych spotkań inwestycja została znacząco przeprojektowana:

  • większość dostaw została przeniesiona w podziemie;
  • dostawy, których nie udało się przenieść pod ziemię – choćby z uwagi na poziom cieków wodnych – zostały akustycznie wydzielone przez ogrodzenie i zadaszenie;
  • dostawy od strony ul. Wąwozowej będą tylko uzupełniać podstawową drogę przez parking podziemny na wypadek np. awarii windy;
  • zlikwidowano drogę dostaw od strony ul. Zaruby, pozostawiając jedynie przejazd techniczny na potrzeby pożarowe czy związane z odśnieżaniem obiektu;
  • wszystkie urządzenia wentylacyjno- klimatyzacyjne dobrano znacznie przewymiarowane, aby obniżyć prędkość powietrza, a co za tym idzie generowany przez nie szum;
  • ekranami wokół obiektu i attykami na brzegach dachu ograniczono wydostawanie się dźwięku poza jego obrys, a jeśli tylko będzie to możliwe technicznie i prawnie, to jesteśmy gotowi wprowadzać dalsze usprawnienia mimo, że zaprojektowany standard znacznie przewyższa obowiązujące normy;
  • dla poprawy bezpieczeństwa wjazdu powstał projekt ronda na wjeździe od strony ul. KEN;
  • w celu usprawnienia ruchu aut powstała koncepcja oddzielnych pasów zjazdowych z ul. Wąwozowej;
  • trwają konsultacje w sprawie budowy sygnalizacji świetlnej, „śpiących policjantów”, szlabanów wyjazdowych i innych.

Przeciwnicy publicznie nazywają to ukrywaniem się inwestora za „fasadą miernych i tanich rozwiązań architektonicznych”. Obawiam się, że nawet Michał Anioł i architekci katedry Notre-Dame nie obroniliby się przed taką krytyką.

Do kompromisu trzeba dwojga. Niestety protestujący rozczarowują. Stawiają kolejne wymagania inwestorowi, a sami nic nie wymagają od siebie. Notorycznie zarzucają nam brak odpowiedzialności społecznej. Tymczasem sami nie chcą widzieć, że oni też są odpowiedzialni za klientów przyszłej galerii na Kabatach, stworzone tam miejsca pracy i zapłacone podatki. Mniejsza galeria to mniej sklepów i restauracji. To mniejsze zakupy pod jednym dachem i mniejsza wygoda dla klientów. Miasto i jego infrastruktura powstały po to, żeby takie usługi integrować, oszczędzając czas i pieniądze jego mieszkańców. To naturalny trend, którego nie da się zablokować.

Tak zwana strona społeczna też ma swoje interesy. Na spotkania przychodzą różne osoby, które bez konieczności przedstawiania swoich kwalifikacji i uwiarygodnienia swoich kompetencji mogą zarzucać naszym ekspertom oszustwo i obłudę. Robią to ludzie, którzy nie realizowali podobnych inwestycji w przeszłości albo w ogóle nie widzieli naszych projektów. Są też tacy, których komercyjna działalność wskazuje na konflikt interesów bądź wprost współpracujący z naszą konkurencją. Dlatego stale szukamy odpowiedzi na pytanie, komu zależy na tym, żeby Galeria Kabaty nie powstała?

Nowa galeria ma być odpowiedzią na rosnące potrzeby handlowe i usługowe prawie 150 tys. mieszkańców dzielnicy, która jak dotąd takiego obiektu nie posiada, mimo że należy do najdynamiczniej rozwijających się dzielnic Warszawy. Ogromnym atutem Galerii Kabaty jest lokalizacja, która czyni ją łatwo dostępną nie tylko dla zmotoryzowanych, ale także dla pieszych mieszkańców Kabat, rowerzystów, pasażerów komunikacji miejskiej, a przede wszystkim metra. Dobrze wiemy, gdzie chcemy zrealizować swoje plany. Dlatego badamy opinie i wsłuchujemy się w głosy mieszkańców Kabat i Ursynowa. Nie bagatelizujemy wpływu funkcjonowania galerii na otoczenie i zgodności oferty galerii z potrzebami przyszłych klientów. Wierzymy, że pod tym względem stworzymy najlepszą galerię handlową w Warszawie.

Wojciech Polak

Kabaty Investments S.A.

***************

Niniejszy tekst jest prywatną opinią autora i nie musi odzwierciedlać opinii redakcji.

[ZT]1629[/ZT]

(Redakcja haloursynow.pl)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(39)

JanJan

18 25

BARDZO DOBRY ARTYKUŁ !!!
W końcu ktoś powiedział prawdę. 16:02, 19.05.2014

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

TomaszTomasz

8 0

Trzecią z prawd ks. Tischnera... 13:22, 21.05.2014


YetiYeti

3 1

Troll ? 11:02, 05.06.2014


OrtOrt

4 0

Trzech Apostołów się odezwało. JJJ. Czy wynajętym trollom na myśl przychodza tylko imiona zaczynajace sie na J ? Buhahahahaha 11:55, 27.06.2014


reo

JakubJakub

16 24

Bardzo trafny artykuł. 16:13, 19.05.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JacekJacek

16 23

Budować i się nie przejmować, bo zawsze znajdzie się grupa ludzi, która myśli tylko o sobie i ma coś przeciwko. Wszystkim się nie dogodzi. 17:13, 19.05.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mac Mac

24 13

Galeria ma byc pobudowana miedzy istniejącymi blokami, co oznacza, że cały ruch samochodów oraz ciężarówek dostawczych będzie się odbywał pod oknami mieszkańców , hałas od rana do 22 - siedem dni w tygodniu. Zakorkowana KEN, Wąwozowa oraz przejazd do Konstancina. Zanieczyszczenie powietrza, ciągły hałas, tłumy ludzi itp itd. Czy ceny naszych nieruchomości wzrosną czy spadną ?. Kabaty to chyba jedna z nielicznych dzielnic Warszawy gdzie można usiąść w kawiarni, spokojnie pojeździć na rowerze itd. Tesco chce zafundować nam holokaust.

I jeszcze jedno Tesco schodzi na przysłowiowe psy, coraz mniej produktów i marek, wystarczy porównać z E.Leclerc na Stokłosach.



18:05, 19.05.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SamSam

18 13

Byliście słabi, jesteście słabi, będziecie słabi. Na manipulujcie prawda. Gdzie sa Ci Wasi akustycy bo na spotkanie w gminie nie przyszli... Dalej mydlicie ludziom oczy a prawda jest taka ze zgody jak nie bylo tak nie ma. Po co kolejny raport srodowiskowy? Taka właśnie jest jakość Waszych propozycji. I nie tylko mieszkancy maja tego dosc ale rowniez i RDOŚ i BOŚ. Czuwaj. 18:07, 19.05.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EurydykaEurydyka

13 26

Polska to taki kraj że gdyby na poważnie brać opinię sąsiadów to nigdy nie powstałby tu ani jeden sklep. To specyficzna kategoria ludzi którym zawsze wszystko przeszkadza, a jak nie za bardzo wiedzą o co chodzi ale ich zapytać to na zapas i na wszelki wypadek na nic się nie zgadzają.
Jak słyszę że to zagęszczone betonowe blokowisko zwane Kabatami to "spokojna dzielnica gdzie można spokojnie pojeździć na rowerze i pochodzić po lesie" to padam na ziemię i ryję ze śmiechu pół godziny. Zdecydujcie się ludzie, wolicie zieleń czy beton. Bo jak zieleń to zmieńcie miejsce zamieszkania na Józefosław albo Powsin, a nie będziecie udawać że mieszkacie w ogrodzie więc Wam galeria przeszkadza. 21:26, 19.05.2014

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

zygzyg

4 9

...ryj dalej ... to Ci pozostalo 00:07, 20.05.2014


AnnaAnna

9 3

Wspaniała i odkrywcza rada. A gdzie wg Pani należałoby się wyprowadzić po tym, jak wybudowane zostaną Galeria Józefosław i Galeria Powsin? Przecież tam też można wybudować takie paskudztwa. 21:05, 20.05.2014


kabaciarzekabaciarze

9 1

Droga Eurydyko, słabo znasz kabaty... 15:28, 21.05.2014


euredykeuredyk

0 0

Euredyka ryje, bo tylko tyle potrafi :-) 18:19, 17.09.2014


iksiks

20 5

Proponuję jeszcze wyciąć Las Kabacki... Drzewa miejsce zajmują, a można by coś zarobić. 23:01, 19.05.2014

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JacekPJacekP

6 2

Pomału i do tego dojdzie. Hałas przepędzi wszelkie zwierzęta, tłumy zadepczą las oraz zasypią butelkami po napojach alkoholowych, spaliny samochodów zatrują środowisko. Las Kabacki sam zniknie.
A mieszkańcy będą się zastanawiali którędy dojechać do domu, bo wszystkie drogi będą zakorkowane przez nowych klientów, dojeżdżających nowo powstałymi drogami. A nowe drogi spowodują, że Ursynów stanie się dzielnicą przelotową z dojazdami z różnych kierunków. 23:25, 23.05.2014


MiejscowyMiejscowy

22 1

Ja jestem mieszkancem Wawozowej 8 i tez nie chcialbym miec widoku z okien na galerie handlową. Poza tym pracuje na Kabatach i obawiam sie o plajtę mojego pracodawcy gdy pojawi sie centrum handlowe tutaj. Strace prace tak jak i moi koledzy. Sieciówki, które tu wejdą mają swoich pracowników i nie zadbają o tych, którzy stracą pracę. Halas, bezsensowny moloch, zalamanie lokalnego rynku pracy, zmiana spokojnej dzielnicy na zasmrodzone centrum handlowe. Nie chce tego.... 17:39, 20.05.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PawełPaweł

17 4

Moje zdecydowana NIE dla rozbudowy paskudnego blaszaka. Powinno się go zburzyć i zrobić w tym miejscu park. Jestem architektem i wiem, jak się ludziom sprzedaje koncepcje pięknymi wizualizacjami. To obrazki dla naiwnych. 19:35, 20.05.2014

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

lucylucy

0 0

Zdecydowanie niech powstanie piekny PARK 18:09, 17.09.2014


PomianowskiPomianowski

16 2

Pamiętajmy, że taka galeria wykończy małe sklepiki, których akurat na Kabatach jest sporo. Więc argument o miejscach pracy jest co najmniej ryzykowny... 23:21, 20.05.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

asia12asia12

16 6

komu potrzebna jest taka Galeria- zbiorowisko snobistycznych butików, miejsce schadzek małolatów ( może twórcy filmu Galerianki szukają nowego tła...). Spokojna dzielnica dostanie prezent spędzający tłumy ( wcale nie potencjalni klienci , tylko gapie) z całej linii metra. A potem to całe rozbuchane towarzystwo stratuje Las Kabacki oraz przyległe place zieleni. Koszmar. Taki prezent dla dzielnicy to gorzej jak mina. 07:48, 21.05.2014

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

kabaciarzekabaciarze

8 1

Zgadzam się. Już widać różnicę między kabatami sprzed paru lat a obecnie. Kiedyś połamany płotek tu się nie zdarzał, teraz staje się normą...:( 15:27, 21.05.2014


Kocham Kabaty i TescKocham Kabaty i Tesc

0 0

Asis dokladnie! Nie chcemy GALERII.A jaki syf bedzie w metrze.Nie chcemy tlumow i lansujacych sie snobow,tym bardziej galerianek :-) 18:07, 17.09.2014


LesnyDziadekLesnyDziadek

7 14

Z jednej strony rozumiem bol ludzi mieszkajacych pod samym tesco, a z drugiej strony tesco, czy raczej hit na kabatach powstal w 1999. Wiekszosc mieszkan na Zaruby zostala oddana w latach przyszlych, choc sa i takie z 1999. Dziwi mnie, ze wtedy jakos nikomu nie przeszkadzalo Tesco jak kupowali meiszkania OBOK NIEGO. A teraz nagle przeszkadza. Przykro mi, ale "glupi dwa razy traci". Ja mieszkam troche dalej i mam nadzieje, ze galeria z prawdziwego zdarzenia powstanie. Ja bym chcial. 08:24, 21.05.2014

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

kabaciarzekabaciarze

9 4

Nie takiej wielkości jakiej życzy sobie inwestor. Galeria z takim rozmachem nie jest obliczona na potrzeby dzielnicy, wbrew twierdzeniom inwestora, ale także innych części miasta i pobliskich miejscowości. To nie jest galeria o charakterze lokalnym. 15:26, 21.05.2014


steffisteffi

9 2

Lesny Dziadku jak juz cos piszesz to pisz madrze - mieszkania na Zaruby powstawaly rownolegle z Hitem ale z innej wielkosci obiektem - nie Galeria !!! Jesli tak trudno odniesc Ci sie do faktycznego problemu, brak Ci elementarnej znajomosci powodow protestow, najpierw zapraszam, poczytaj a potem krytykuj. 10:13, 24.05.2014


bartbart

0 0

"nie przeszkadzało Tesco jak kupowali mieszkania obok niego" i dalej nie przeszkadza durniu, ale obok przyszłej kilka razy większej galerii z zakorkowanymi ulicami i zafajdanym powietrzem już tak. 10:54, 03.02.2017


Anna z KabatAnna z Kabat

16 7

Przeciwnikami nie są tylko bezpośredni sąsiedzi planowanej galerii, bo wybudowanie tej pomyłki będzie miało wpływ na wszystkich mieszkańców. Od hałasu, przez korki i zanieczyszczenie włącznie.
Ursynów posiada kilka galerii:
Galerię Ursynów, KEN center, galerię przy E.Leclerc, galerie przy Realu.
Do Galerii Mokotów mamy kilkanaście minut jazdy samochodem. Nie potrzebujemy ich więcej.
Nie życzymy sobie zmiany naszego zielonego i kameralnego Ursynowa, który jest sypialnią Warszawy, na zakorkowana dzielnicę.
Proszę nie siać propagany i mydlić ludziom oczu.
Protestujący rozczarowują? Tym że nie zgadzamy się na takie rozwiązanie? Że nie chcemy hałasu, zanieczyszczeń i korków. Nic w tym dziwnego.
Rozczarowująca jest Państwa propagandowa postawa. 10:09, 21.05.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ania Ania

16 7

Ta wypowiedź jest bezczelna:
Tak zwana strona społeczna też ma swoje interesy. Na spotkania przychodzą różne osoby, które bez konieczności przedstawiania swoich kwalifikacji i uwiarygodnienia swoich kompetencji mogą zarzucać naszym ekspertom oszustwo i obłudę. Robią to ludzie, którzy nie realizowali podobnych inwestycji w przeszłości albo w ogóle nie widzieli naszych projektów. Są też tacy, których komercyjna działalność wskazuje na konflikt interesów bądź wprost współpracujący z naszą konkurencją. Dlatego stale szukamy odpowiedzi na pytanie, komu zależy na tym, żeby Galeria Kabaty nie powstała?"
Nie muszę mieć kompetencji inżyniera, architekta, czy akustyka, żeby wiedzieć czego sobie nie życzę na moim osiedlu. Nie pracuję w konkurencyjnej firmie i nigdy nie próbowałam realizować podobnej inwestycji.
I odpowiadam na Państwa pytanie, komu zależy żeby galeria nie powstała:
NAM - mieszkańcom Kabat i Ursynowa, którzy nie chcą hałasu, zanieczyszczeń i korków!
10:12, 21.05.2014

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zakochany Kabaciarzzakochany Kabaciarz

1 0

BRAVO Aniu, nie chcemy zadnej galerii,tlumow ludzi,dla ktorych jedyna rozrywka sa zakupy.Spacery,rowery,zielen-to kochamy-mieszkancy Kabat i Ursynowa 17:59, 17.09.2014


mieszkaniecmieszkaniec

17 5

W tym miejscu wcale nie musi być galerii, blaszak doskonale zaopatruje całe osiedle, dając zatrudnienie tysiącom osób w małych sklepikach. Tu się czuje osiedlowy klimat i pracy i mieszkania i wypoczynku, wystarczy zobaczyć co się dzieje każdego weekendu gdzie zjeżdżają się rodziny z całej Warszawy, by wspólnie wypocząć, pojeździć na rowerach, a nawet z innych dzielnic chodzą na nordic walking.
Mieszkańcy zacznijmy zgłaszać swoje propozycje, niech miasto zamieni się z galerią na działki a tu powstanie park lub mega dom kultury dla najmłodszych i seniorów. Miejsce, gdzie wszyscy zaczną się spotykać
10:16, 21.05.2014

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zakochany kabaciarzzakochany kabaciarz

0 0

Mieszkaniec, super pomysl, jestem za :-) Nie chcemy kolejnej galerii! 17:54, 17.09.2014


Marek358Marek358

18 4

Ten tekst pana Polaka to SZCZYTY DEMAGOGII. Nie mam żadnego powodu by popierać PRYWATNE INTERESY pana Polaka, które on próbuje fałszywie ubrać w charytatywną inwestycję dla dzielnicy realizowaną wyłącznie z altruistycznych pobudek. 22:05, 21.05.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JacekPJacekP

15 2

Ta inwestycja spowoduje, że cały Ursynów przestanie być spokojną częścią Warszawy. Nowe drogi dojazdowe (np. z kierunku Konstancina) spowodują, że Ursynów stanie się przelotowy. Już nie będzie wjazdów tylko od północy ale powstaną także inne.
A klientami nie będą już tylko osoby, które przyjeżdżają metrem. Do nowoczesnych galerii jedzie się przecież samochodem. I będziemy stali godzinami w korkach aby wyjechać lub dojechać do domu na Ursynowie.
A w okolicy galerii powstaną nowe 2- pasmowe drogi z wielkimi rondami i mieszkańcy Kabat będą mogli popatrzyć przez zamknięte okna na sznury samochodów. A jak w galerii latem włączą te zapowiadane sto kilkadziesiąt urządzeń klimatycznych to powstaną takie drgania, że będą drgały szyby. Hałas już teraz jest duży, wiec jaki będzie później? I już nie będą zajączki i bażanty wychodziły pod bloki. Przy takim ruchu i hałasie to nawet ptaki znikną z okolicy. A tłumy ludzi zadepczą i zaśmiecą las. I nie będzie już rezerwatu, pozostanie pobojowisko. 23:46, 23.05.2014

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kabaciarzekabaciarze

11 2

Dokładnie. I zniknie jedyne chyba spokojne a jednocześnie cywilizowane miejsce w Warszawie. Ta galeria to zagłada Kabat. 11:11, 26.05.2014


LLLL

9 1

Przetrzymajcie ich jeszcze trochę: na miejscu reala przy puławskiej powstaje wielka buda zwana galerią. W Wilanowie to samo. Za jakiś czas Tesco samo zredukuje plany bo im po prostu nie bedzie sie opłacać budować cos takiego. Tesco kabaty jest najgorsze chyba ze wszystkich ich sklepów. Czynne 24 godziny na dobę wyglada jak skład albo jakiś "dyskont" z lat 90.w przejściach pudła i syf. Kiedyś jeszcze uzupełniali półki w nocy, teraz robią to na okrągło slalomem pomiędzy klientami. Ograniczony wybór , liche marki i towary- podczas gdy jest to jedna z bogatszych części Warszawy wszystko to sprawia ze ludzie mają dosyć robienia tam zakupów. Chyba ze robią to celowo- żeby wszyscy zgodzili sie na rozbudowę. Wystraczyloby żeby poprawili blaszak, wprowadzili większy wybór produktów i próbowali jakoś zintegrować sie z dzielnicą. Ale nie, lepiej przy rezerwacie wyp...dolic wielką budę i pod pretekstem obrony interesów konsumentów kosić kasę. 23:34, 27.05.2014

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zakochany Kabaciarzzakochany Kabaciarz

1 0

LL, BRAVO!!! Całkowicie Cie popieram, zrobic remont Tesco,zeby wygladalo lepiej,pozbyc sie menelstwa i that's all. Nie potrzebny jest kolejny moloch z cenami z kosmosu.Tesco 24 jest potrzebne,a galerii jest na peczki.Jak komus sie nie podobaja Kabaty,to niech tu nie przyjezdza.Cisza,spokoj,zielen to jest piekno moich Kabat,dlatego tu mieszkam :-) 17:50, 17.09.2014


YetiYeti

6 0

W nazwisku ma Polak a gada jak rosyjska propaganda na temat Ukrainy 10:58, 05.06.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkanka bloku przmieszkanka bloku prz

4 0

Budowa kolejnej galerii jest niepotrzebne a nawet niewskazane w okolicy mamy ich bardzo duzo na natolinie galeria Ursynow, na imielinie KEN center, kolejne na stoklosach tak kino tez mamy na imielinie jest to 5min metrem . Artykul jest calkowicie przeklamany, ukazuje mieszkancow bloku przy ulicy Zaruby 9 jako wariatow, ktorzy niewiadomo skad wymylili sobie "makabryczne" skutki budowy kilkukondygnacyjnej galerii. Oni najlepiej wiedza jak uciazliwa jest praca caladobego Tesco ktore zajmuje 1/5 terenu ktory w calosci ma byc zabudowany przez budynek jakze wspanialej galerii kabaty. Bardzo wspolczuje osobom mieszkajacym w najblizszym otoczeniu tesco bo po wybudowaniu galerii jedyne co beda widziec przez okna to beda gigantyczne ogloszenia o przecenach oraz oferty zachecajace gimbusow do spedzania calego swojego czasu w mcdonaldzie oraz innych bardzo hipsterskich restauracyjkach. Kabaty byly najbezpieczniejszym miejscem w calej warszawie ale po wybudowie caly plebs sie zjedzie 17:10, 27.06.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JOJO

1 0

Za gazetą Wyborczą: (Po raz kolejny) budząca ogromne kontrowersje wśród mieszkańców Kabat galeria handlowa, która ma powstać na miejscu sklepu Tesco, nie dostała kluczowych uzgodnień od urzędników Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska. "Informacje zawarte w raporcie wpływu na środowisko są niewystarczające do miarodajnej weryfikacji dokumentu" - napisali urzędnicy RDOŚ. Bez ich pozytywnej opinii galeria nie może dostać pozwolenia na budowę. Scan mmm.rdos.gov.pl/doc/waw/post2014/4242.222.2014.pdf 13:11, 12.09.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%