REKLAMAA1-KUCHAREK6-(X2)--20-07----20-10-2019
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    wydrukuj podstronę do DRUKUJ20 czerwca 2019, 12:59 komentarzy 244

    Redakcja Haloursynow.pl

    napisz maila ‹
    moje artykuły ‹

    (SK)

    „Wolnoć Tomku w swoim domku…” – zdają się mówić palacze okupujący w sezonie letnim balkony. I o ile część z nich, pali bez uszczerbku dla osób postronnych, to bywają i tacy, którzy popiół strzepują na pranie sąsiada, a dymka wypuszczają wprost w okno jego sypialni.

    Słońce przygrzało, okna wyszorowane, balkony otwarte – idealne warunki do rozpoczęcia corocznej batalii o wolność. Jedni będą walczyli o prawo do powietrza wolnego od dymu, inni o prawo do użytkowania balkonu wedle własnego uznania.

    - Sezon na balkonie zacząłem od szorowania balustrady z popiołu, który przylatywał przez całą zimę od sąsiada. Z jakiej racji? – pyta pan Paweł. – Dlaczego mam mieć smród i syf? Ja nie zatruwam powietrza i nie smrodzę innym. Może trochę kultury w mieście...

    I w zasadzie tylko o kulturze i układach sąsiedzkich możemy tu mówić, bo prawo pozostaje raczej obojętne w tej kwestii, chyba, że statut spółdzielni lub wspólnoty stanowi inaczej.

    Punkt widzenia

    - Kiedyś oboje z mężem paliliśmy, często także na balkonie, palili też sąsiedzi, ale nie wszyscy, nikt nigdy się nie skarżył – opowiada Magda. – Teraz powiem szczerze, że raczej nie byłabym taka wyrozumiała dla palaczy, którzy np. dmuchaliby dymem to pokoju dziecięcego. Ten papierosowy smród, czuć dopiero, kiedy przestanie się palić – dodaje.

    Wśród palaczy są tacy, którzy beztrosko strząsają popiół za balustradę lub okno, a czasem i niedopałka wyrzucą przy okazji, ale są także tacy, którzy na każdego papierosa wychodzą przed blok, a zarówno popiół, jak i papierosa wyrzucają do śmietnika.

    - Lubię sobie zapalić latem na balkonie, ale mam tam zawsze popielniczkę  – mówi pani Ewa. - Przez dwadzieścia lat nikt z sąsiadów nie zgłaszał zastrzeżeń, że ktoś pali na balkonie, raczej o to, że ludzie wyrzucają śmieci do przyblokowych ogródków – dodaje.

    Pani Ewa mówi także, że „balkonowa nagonka” na palaczy to kolejny krok, do mówienia ludziom co mogą robić, a czego nie.

    - Nie można się dać zwariować, praktycznie nigdzie nie można już palić, więc nie przesadzajmy z tym, żeby nie można było zapalić papierosa na własnym balkonie – tłumaczy. - Jeśli czasem wychodzi jedna osoba, a nie cała impreza, to naprawdę nie przesadzajmy.

    Od strony prawnej

    Nie istnieje przepis, który zakazywałby wprost palenia papierosów na balkonie. Jedyne co może na drodze prawnej zrobić osoba, której wyjątkowo przeszkadza palenie sąsiada, to wystąpienie do sądu na podstawie art. 144 Kodeksu Cywilnego, który mówi, że:

    Właściciel nieruchomości powinien przy wykonywaniu swego prawa powstrzymywać się od działań, które by zakłócały korzystanie z nieruchomości sąsiednich ponad przeciętną miarę, wynikającą ze społeczno-gospodarczego przeznaczenia nieruchomości i stosunków miejscowych.

    Wspólnota lub spółdzielnia mieszkaniowa mogą uchwalić w swoim statucie zakaz palenia, obejmujący klatki schodowe, balkony, windy, a nawet okna. Wówczas, osoba łamiąca taki zakaz, może być ukarana np. przez straż miejską mandatem za zakłócanie porządku publicznego.

    Czasem jednak, wystarczy zwykła rozmowa, prośba lub zwrócenie uwagi, które mogą przynieść zaskakująco pozytywne i szybkie efekty. I tak można w sposób kulturalny pozbyć się „palącego” problemu, bez robienia dymu bez ognia.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 1671

    • 452
      BARDZO PRZYDATNY
    • 54
      ZASKOCZONY
    • 237
      PRZYDATNY
    • 203
      OBOJĘTNY
    • 153
      NIEPRZYDATNY
    • 242
      WKURZONY
    • 330
      BRAK SŁÓW

    244Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~Cyberpunk 1987 244 23 dni temuocena: 88% 

      Na rynku pracy jestem już dobre 14 lat. Odkąd pamiętam to zawsze spotykam się z palącymi współpracownikami/podwładnymi. Przez ten spory okres czasu dochodzę do jednego wniosku. Palacz powinien mieć obcinane co najmniej 20% swojego wynagrodzenia. Nie dość że palący summarum wykorzystują więcej czasu na przerwy (najczęściej nieświadomie). Często pracują z mniejszą wydajnością, kiedy myśli im błądzą do fajki, zamiast wykorzystać pełne skupienie na wykonywanej czynności. Sami na wzajem odciągają się od obowiązków. Negatywnie wpływają na osoby niepalące (swoim podejściem lub po prostu smrodem). Dlatego jeśli tylko mam możliwość weryfikacji to zawsze zatrudnię mniej wykfalifikowanego nie palacza aniżeli na odwrót.

      Edytowany: 23 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~QWER 243 24 dni temuocena: 83% 

      Dym z papierosów jest szkodliwy i śmierdzi!!! Palacze zrozumcie to, chcecie siebie truć to wasza sprawa, dajcie oddychać świeżym powietrzem innym.

      Edytowany: 24 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 5 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mibk 242 25 dni temuocena: 86% 

      Jest tu jeszcze jakiś palacz, który nie na argumentów i na sile chce udowodnić ze smrodzenie ludziom dymem z petów jest w porządku ?

      Edytowany: 25 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~grubcio 241 26 dni temuocena: 13% 

      A co zrobić z ze smrodem który ulatnia się od sąsiadów. Smród szczochów z niesprzątanej kuwety i fajek wódy takiego typowego meliniarstwa. To też powinno być karane, a nie ciągle czepianie się o popiół, o zwierzaki itp. Niech każdy zajmie się sobą i swoim domem dziećmi i życiem ....

      Edytowany: 26 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 1 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Fff 240 26 dni temuocena: 83% 

      A palacze nie się zajmą tym żeby nie utrudniali ludziom zycia

      Edytowany: 26 dni temu

      oceń komentarz 5 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kret 239 26 dni temuocena: 83% 

      Mieszkam w bloku i choruje na astmę 1 dymek sąsiada to dla mnie wdychanie papierosa sąsiada i zażywanie sterydów bo dymek zaciska moje oskrzela i nie mogę oddychać Cóż 21 wiek nie ma tu żadnego znaczenia a ja tak samo jak sąsiad zapłaciłam za swoje mieszkanie i chce w nim żyć a nie wegetowac

      Edytowany: 26 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~zatruwana 238 27 dni temuocena: 92% 

      Zazdroszczę tym, których sąsiedzi palą co godzinę od 7 do 24. Ja sąsiaduję z osobą niepełnosprawną, a więc nie pracującą, która w ciągu dnia pali co 5 minut, późnym wieczorem rzadziej, ale nieprzewidywalnie, tak że trzeba warować przy oknie i nasłuchiwać dźwięku zapalniczki, by w porę zamknąć okno. Jestem wykończona życiem w ciągłym zaduchu, bo nie da się wywietrzyć mieszkania, tym bardziej, że wszystkie okna są na jedną stronę i dym leci do wszystkich pomieszczeń. Gdzie moje prawo do czystego powietrza, do wolności (otwierania okien) we własnym mieszkaniu i do zdrowia? Dlaczego mam być palaczką we własnym mieszkaniu, z którym związałam się kredytem na 30 lat? Jestem tą sytuacją przybita, bo wydaje się, że to sytuacja bez wyjścia.

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Trek s 237 26 dni temuocena: 100% 

      Zgłoś na policję do sądu wszędzie. To ze jest niepełnosprawna nie ma znaczenia.

      Edytowany: 26 dni temu

      oceń komentarz 5 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kozak 236 27 dni temuocena: 39% 

      Ludzie przechodzą ze skrajności w skrajność. Parę lat temu kopcenie przy kazdym stoliku w pubie i nie przeszkadzalo, a teraz zobaczą jak raz w niedziele sąsiad wyjdzie na balkon i już do gazet. Oszaleli. Gadają o zatruwaniu po czym jadą do najblizszej żabki samochodem xD

      Edytowany: 23 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Poliki 235 27 dni temuocena: 83% 

      Jesteś głupi i jeszcze się tym chwalisz. W pubach tak przedtem jak i teraz siedzą tylko palący i studenci którym wszystko jedno. Dym z papierosów przeszkadzał i dlatego wprowadzono zakazy palenia, żeby także osoby niepalące mogły wyjść do restauracji czy pubu. Gdyby raz sąsiad dziennie wyszedł na balkon zapalić to można by przymknąć oko ale oni wychodzą co godzinę od 7 do 24:00.

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 10 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~yo 234 26 dni temuocena: 32% 

      Włochy, Grecja, NIemcy, Francja, Czechy tam sie pali papierosy i nikomu nie przeszkadza. W Polsce przeszkadza nawet zapach papierosa. Trzeba byc typowym przyjezdnym zeby tak sie zachowywać, tak samo moze przeszkadzac zapach pieluch czy oliwki dla dzieci, ktory wg mnie jest obrzydliwy i kojarzy sie z odchodami ludzkimi. Proponuje zakazać robienia poza toaletą.

      Edytowany: 26 dni temu

      oceń komentarz 6 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 233 25 dni temuocena: 86% 

      ~yo, całkowicie nie zrozumiałeś tematu. Tu nie chodzi o to, co sie komu podoba (lub nie) ale o to, co ma realny wpływ na nasze zdrowie. Słyszałeś o "biernym paleniu"? czy nie? to poczytaj.

      Edytowany: 25 dni temu

      oceń komentarz 6 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Niepalacy 232 27 dni temuocena: 86% 

      Część odpowiedzi udowadnia ze Polska schodzi na psy. Nikomu nie zycze złe ale jak komus zależy na chemioterapii niech to zrobi tak aby nie truć przy okazji innych. Jeśli ktoś nie rozumie ze szkodzi innym jest po prostu coraz bardziej typowym przedstawicielem zidiociałego społeczeństwa, skupionego na sobie. Jak wspomniałem wcześniej, życzę sobie aby wasz smrodliwy nałóg zabił tylko was... a nie osoby z waszego otoczenia, ki

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~bolo 231 27 dni temuocena: 36% 

      Mam nadzieję, że nie jeździsz samochodem? Jesteś przedstawicielem sztywnego młodego pokolenia gestapo skupionego na sobie. Kiedys bylo wiecej normalności.

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 4 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Tynk 230 27 dni temuocena: 88% 

      Czy to oznacza ze skoro samochody zatruwają nam powietrze to mamy jeszcze się zgadzać na zatruwanie dymem papierosowym.? Inna rzecz ze spalin w mieszkaniu nie czuć. Czuć je tylko stojąc przy jezdni.

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 7 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Marcin 229 26 dni temuocena: 100% 

      Tynk spalin w mieszkaniu nie czuć? To zależy kolego gdzie mieszkasz. Jeśli to miejsce o sporej otwartej przestrzeni to jeszcze wiatr to przewieje jako tako ale jeśli to np ścisłe centrum to sorry...wali na grubo i okna nie idzie otworzyć. Znajomi mieszkają przy placu Konstytucji i jak ich odwiedzam (mieszkam na Ursynowie) jest mega zauważalna różnica. Kolega napisał o samochodach , bo to jest tego typu głupi argument. "Wy mnie trujecie petami ale ja was samochodami"...no świetnie. A może tak trochę dojrzałości...z obu stron.

      Edytowany: 26 dni temu

      oceń komentarz 5 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 228 25 dni temu

      samochody mają zainstalowane katalizatory spalin. A przynajmniej powinny, moze Janusz nie instaluje? no, ale jak przechodzi badanie tech? z drugiej strony...moze inny Janusz podbija papier? Dwa, jest trend na samochody elektryczne lub hybrydy i sądzę, że w ciagu kilkudziesięciu lat całkowicie zastąpia silniki benzynowe - taka będzie potrzeba, po prostu

      Edytowany: 25 dni temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~sąsiad 227 27 dni temuocena: 25% 

      Ciekawe czy pan mówiący o zatruwaniu powietrza porusza się rowerem.

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 1 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Bebe 226 27 dni temuocena: 78% 

      Nie porusza się rowerem bo nie chce wdychać śmierdzących spalin. Argument z autami jest nie trafiony bo spaliny nie dostają się bezpośrednio do mieszkań.

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 7 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 225 25 dni temu

      ~sąsiad, samochody mają zainstalowane katalizatory spalin, obowiązkowo. W przeciwieństwie do balkonowych palaczy. U mnie w pracy stoją na korytarzach kabiny dla palaczy, jakieś tam z filtrami i wszystkim co trzeba. Nie śmierdzi. Może taki palacz sobie kupi i zainstaluje kabine? na balkonie czy w chałupie? Skoro ja muszę mkieć filtr w samochodzie to palacz powinien mieć "filtr" na balkonie, w świetle przepisów.

      Edytowany: 25 dni temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~emerjack43 224 27 dni temuocena: 38% 

      Przestań inteligencjo szpagatowa z tymi papierosami.Zobaczcie co się na świecie dzieje.

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Czarne płuco 223 27 dni temuocena: 75% 

      Idz sobie lepiej zapal na balkon, co cie interesuje co się na świecie dzieje skoro za chwile będziesz mial raka płuc.

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 6 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Franek 222 27 dni temuocena: 92% 

      Oczywiście palący na balkonie zamyka za sobą drzwi, żeby mu w mieszkaniu nie śmierdziało, ale że śmierdzi sąsiadowi to już ma to gdzieś. Palcie sobie ile chcecie ale u siebie w mieszkaniu.

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 12 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Syl 221 23 dni temuocena: 100% 

      Dokładnie, niech pali w mieszkaniu.

      Edytowany: 23 dni temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Gregty 220 27 dni temuocena: 29% 

      Pytanie do moderatora. Dlaczego komentarze niesprzyjające palącym są usuwane ???

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 2 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~tom 219 27 dni temuocena: 25% 

      Dymek z papierosa na balkonie przeszkadza, a jak sąsiad parkuje pod oknami i spaliny z jego samochodu wpadają ludziom do mieszkań to jest o.k. To co jest bardziej szkodliwe ?

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Tymek 218 27 dni temuocena: 78% 

      Stawiasz na rowni cogodzinne palenie petów od 7 do 24:00 i dym papierosowy lecący do mieszkań z Dwukrotnym uruchomieniem silnika? Sąsiad nie powinien parkować pod oknami tak samo jak palący nie powinni palić na balonikach. I pretensje możesz w tym wypadku mieć tylko gdy sam nie parkujesz w takich miejscach.

      Edytowany: 23 dni temu

      oceń komentarz 7 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Reksio 217 27 dni temuocena: 57% 

      Może jeszcze dopisz ze sąsiad smaży cebule i zamawia mac Donalda co godzinę i wszyscy musicie to wdychać.

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 4 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~manekin 216 27 dni temuocena: 86% 

      Sąsiadki dym papierosowy czułem w całym mieszkaniu,gdy ona paliła w ubikacji. Założyłem elektryczną wentylację,to kominiarz podczas kontroli orzekł,że to jest zabronione,gdyż może powstać...cofka. Na moją uwagę,że muszę wdychać jej smród papierosowy nie mógł znaleźć sensownej odpowiedzi.

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~manekin 215 27 dni temuocena: 86% 

      Sąsiadki dym papierosowy czułem w całym mieszkaniu,gdy ona paliła w ubikacji. Założyłem elektryczną wentylację,to kominiarz podczas kontroli orzekł,że to jest zabronione,gdyż może powstać...cofka. Na moją uwagę,że muszę wdychać jej smród papierosowy nie mógł znaleźć sensownej odpowiedzi.

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Bv 214 27 dni temuocena: 43% 

      Wspolnota moze wydawac zakazy co do miejsc wspolnych czyli klatki itp ale nie balkonu

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Hsshs 213 27 dni temuocena: 80% 

      Potrzebujesz do wszystkiego zakazu ? Sam nie wpadniesz na to ze możesz komuś utrudniać życie w obrzydliwy i świadomy sposób ?

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 8 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 212 25 dni temu

      może i wspólnota - tak. Ale sąd - nie. Nie masz racji, poczytaj o immisji. Wiesz...nikomu nie chce się latać po sądach i zawracać doopy...Ale jak ktoś by sie uparł to mozesz beknąć. W tym finansowo -więc się zastanów.... >>>Immisja – działanie właściciela nieruchomości na własnym gruncie, którego skutki odczuwalne są na gruncie sąsiedzkim. Wyróżnia się: immisję pośrednią (dźwięk, cień), materialną (zapach, dźwięk) i niematerialną (wpływają na odczucia sąsiada, np. gromadzenie materiałów wybuchowych)...

      Edytowany: 25 dni temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~xlow52@wp.pl 211 27 dni temuocena: 27% 

      Jeszcze nie tak dawno ci "niepalący" przesiadywali z dziećmi w lokalu, w którym można by zawiesić siekierę i było OK. Teraz wszystko wszystkim przeszkadza! Ludzie, co się z Wami dzieje??!!!

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pole 210 27 dni temuocena: 75% 

      Może w końcu ich myślenie ewoluowało? Teraz czas na ciebie

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 12 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~j23 209 27 dni temuocena: 35% 

      ja bym zakazał oddychać i po problemie miejcie troszeczkę dystansu względem siebie zaznaczam nie palę ale rozumiem tez palących

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Tomek 208 27 dni temuocena: 86% 

      Skoro mówisz ze rozumiesz palących to niczego nie rozumiesz. Jak bowiem można rozumieć kogoś kto świadomie emituje prosto w twarz smugę duszącego dymu, który wpada do mieszkań zatruwajac i stając się uciążliwym dla wszystkich domowników. I tak przez cały dzień i polowe nocy co godzinę. A wystarczyło by ze palacze palili tak żeby dym nie utrudniał życia innym. Dlatego ten artykuł został napisany i po to się tu w komentarzach produkujemy żeby ich uświadomić.

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 12 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~januz 207 27 dni temuocena: 67% 

      Tomek nikt juz nie pali w miejscach publicznych. Ludzie robią to kulturalnie. W domu albo na powietrzu/balkonie. Te teksty o tym jak sąsiad na 1 piętrz pali a ten na 8 ma zasmrodzone mieszkanie bo mu dym przez uchylone okno wlatuje to czepialstwo upierdliwych ludzi.

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 2 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mick jagger 206 27 dni temuocena: 33% 

      Januz, może żyjesz w świecie war crafta i tego nie widzisz ale w Warszawie pala wszędzie. Przed wejściami do budynków, w ogródkach restauracyjnych, na balkonach, na przystankach, wokół przystanków, na chodnikach, przed przejściem dla pieszych, w autach, w parkach. Jedyne miejsca w których nie pali się papierosów to budynki. Wszędzie unosi się smród spalonego peta. Palący oczywiście tego nie czuja. Palenie papierosow nie ma nic wspólnego z kultura. To oznaka zacofania, chamstwa i bezmyślności. „Relaks” niższych klas społecznych.

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 1 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 205 25 dni temu

      ~januz, no u mnie akurat kopcili sąsiedzi pietro niżej. Mieli 3 własnych dzieci i nie chcieli palic w mieszkniu, zeby im nie szkodzić (domniemywam). Dlatego wychodzili na balkon i tam kopcili. Dym wlatywał do sypialni moich dzieci, przeciwko szkodzeniu którym, sąsiedzi z dolu, nie mieli objekcji. Tak, że wiesz...bedę brutalna...wal się z taką argumentacją.

      Edytowany: 25 dni temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 204 25 dni temu

      ~issaa, oczywiście "obiekcji" - gwoli ścisłości

      Edytowany: 25 dni temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~rickh 203 27 dni temuocena: 93% 

      Dlaczego palacze nie palą sobie w mieszkaniach przy zamkniętych oknach ?

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mick 202 27 dni temuocena: 60% 

      Bo dym z papierosów jest duszący i uciążliwy. Nie chcą mieć zadymionego mieszkania.

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 6 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ciekawa123 201 27 dni temuocena: 57% 

      palacze pod balkonem to mało. najgorsze są osoby palące w ogródkach kawiarni. siadasz pijesz kawe a tu wiuuuu smród i dym. nie ma ucieczki.

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 4 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Eryk 200 27 dni temuocena: 50% 

      Papierosowy terror jest obecny już wszędzie. A dzięki papierosom elektrycznym pala już wszędzie nawet w pociągach i budynkach.

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 1 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Beza 199 27 dni temuocena: 24% 

      Ludzie są beznadziejni i wszystko im przeszkadza,ale nie widzą siebie i tego ze może komus wadzic ich samych zachowanie.Żyjemy w 21 wieku!

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 5 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Annna 198 27 dni temuocena: 78% 

      Beza - rozumiem ze palisz?

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 7 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Typu s 197 27 dni temuocena: 100% 

      Skąd ta pewność ze ich zachowanie komuś wadzi? Jeśli tak to napisz artykuł i postaramy się rozwiązać w komentarzach kolejny problem społeczny. Np hałasujący motocykliści

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Trek Cv 196 27 dni temuocena: 86% 

      Właśnie, żyjemy w 21 wieku a palacze zachowują się jakby żyli w wieku 11.

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 6 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Majkel 195 28 dni temuocena: 29% 

      Mój sąsiad piętro niżej pali na balkonie, średnio co jakąś godzinę, zależy jak wiatr zawieje mogę nie poczuć nic albo coś zaśmierdzi. Życie, dym przyleci i poleci. Drugi sąsiad z lewej strony gotuje na potęgę jakieś wynalazki. Wali pół dnia dzień w dzień. Starsza kobieta zza ściany z prawej strony od rana do wieczora msze i polityczne farmazony Radia Maryja. Oczywiście jest głucha więc na cały regulator. Co jest gorsze każdy ocenić może samemu. Dla topornych podpowiem że mały dymek to nic.

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 4 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nikis 194 27 dni temuocena: 100% 

      No i co w związku z tym ze tobie mały dymek nie przeszkadza ? Wszyscy maja mieć takie same odczucia jak ty? Gdyby masie ludzi dym papierosowy nie przeszkadzał to tego tematu i komentarzy by nie było. Co do pozostałych uciążliwości które wymieniłeś to faktycznie to tez spory problem który również trzeba wyeliminować.

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 4 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ZdzisławMaklakiewicz 193 28 dni temuocena: 20% 

      nie popadajmy w paranoję, niedługo już wszystko będzie nam przeszkadzać. Ale ... ja palę na balkonie natomiast mam do popiołu słoiczek z wodą i tam strzepuję popiół i wyrzucam pety. Proste

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 4 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ggop 192 28 dni temuocena: 65% 

      Jaki dumny ze pali i pety do słoiczka z woda wrzuca. A dym i tak dusi sąsiadów. A potem cały słoik petów stoi na balkonie i sąsiedzi zamiast mieć czysty widok to musza oglądać obrzydliwe pety w brudnej wodzie w brudnym słoiku.

      Edytowany: 26 dni temu

      oceń komentarz 11 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Annnna 191 27 dni temuocena: 57% 

      Zdzisław, to na koniec palenia ten wspaniały peto-wywar sobie wypij, smacznego :-)

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 8 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Sun Tzu 190 28 dni temuocena: 41% 

      A mi przeszkadza, że sąsiedzi pierdzą śmierdząco i głośno, i co robię z tego aferę ? Metan jest bardziej szkodliwy od dymu papierosowego a do tego niszczy powłokę ozonową ! Ludzie przestańcie robić z siebie agentów STASI ! Ten kraj to już padlina !

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ada28 189 27 dni temuocena: 69% 

      A nie przeszkadza ci ze utrudniasz życie innym przez szkodliwa emisje dymu z peta? Jesteś jednym z tych którzy tworzą taka padlinę. Normalni ludzie wola zostać w domu niż być w każdym miejscu terroryzowani przez chmastwo palace pety

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 11 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Luna 188 28 dni temuocena: 7% 

      Proszę o usunięcie aut stojących pod moim oknem. Jeżeli komuś przeszkadza dym papierosów to mnie bardziej przeszkadzają środy z samochodów. Tylko głupie u można mówić że papieros zrobi więcej szkody na organizm. Papieros to chwilowy okers smrodu.

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 1 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Yyy 187 28 dni temuocena: 67% 

      Twierdzisz ze ktoś uruchamia pod twoim oknem samochód co godzinę 12h na dobę? Tak czy inaczej samochody także powinny stać w takiej odległości od okien żeby nikomu nie szkodziły. Możesz mieć o to pretensje tylko wtedy gdy sam nie parkujesz auta pod oknami innych. Dotyczy to również chodników na mieście.

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 4 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~samoel 186 28 dni temuocena: 38% 

      bardzo proszę o wprowadzeniu całkowitego zakazu sprzedaży papierosów i całkowitego zakazu palenia!!!!!!!! przecież jak wyjdę z tym papierosem przed blok pod swój balkon, to i tak sąsiedzi mogą poczuć dym, tak jak ja czuję puszczane przez sąsiadów bąki!!!!!!!!!!

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Asia 185 28 dni temuocena: 63% 

      Pal w taki sposób żeby nie utrudniać życia innym. Jeśli nie potrafisz lub nie masz warunków do tego to zrezygnuj z palenia. Palenie papierosów nie jest obowiązkowe.

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 12 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ziutek 184 28 dni temuocena: 88% 

      Jeżeli ktoś pali papierosy,to niech pali tak,aby inni niepalący nie musieli palić i truć się razem z palaczem.Każdy normalny i kulturalny wie o tym i nie trzeba takiemu zwracać uwagi.Niestety są w naszym społeczeństwie osoby,co nikogo nie szanują i myślą,że im wszystko wolno.

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 15 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Zubek 183 28 dni temuocena: 32% 

      Problemy pierwszego świata! Wszystko nam już przeszkadza. Co za czasy. Sam paliłem 20 lat, od 5 nie palę ale do głowy by mi nie przyszło aby komuś zwrócić uwagę bo pali na swoim balkonie. Nie macie innych problemów?

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rytu 12 182 28 dni temuocena: 69% 

      A widzisz. Innym do głowy to przychodzi, wiec może przestań myśleć tylko o sobie bo nie żyjesz sam, tylko w społeczeństwie i twoim minimalnym obowiązkiem jako człowieka rozumnego jest chociażby refleksja nad tym problemem społecznym. Przeczytaj jeszcze ze 2razy artykuł bo widzę ze nic z niego nie zrozumiałeś. Poczytaj tez komentarze celem edukacji. Gdyby to był taki błahy problem to nikt by się nim nie zajmował.

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 11 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~DUOAF 181 28 dni temuocena: 63% 

      to jest okropne jak nni ludzie nie mysla o tym ze caly smrod dymu wchodzi do pokoju nie mozna oddychac .YC SUROWY ZAKAZ PALENIA NA BALKONIE:NIE MOZNA NA NOC N

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 5 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jatoja 180 27 dni temuocena: 29% 

      naprawdę ? a cały smród ze spalin parkujących, przejeżdżających w pobliżu aut, autobusów Ci nie wchodzi do pokoju ? proponuję zablokować parkingi i ulice . Ludzie... jacy śmieszni jesteście

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 2 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Bv 179 27 dni temuocena: 50% 

      Polecam prysznic, pozbedziesz sie smrodu

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 1 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Git 178 27 dni temu

      Jatoja, smrodu ze spalin samochodowych nie czuje ale dym papierosowy już tak.

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~riki 177 28 dni temuocena: 57% 

      Ja mam palaczy balkonowych na dole, z boku, na górze. Jak oni palić zaczynają to ja im puszczam z yutuba taką piosenkę " piosenka o palaczach " głośniej. Wrażenie piorunujące szczególnie wieczorem . Oczywiście do 22 spróbujcie działa. Gdy by nie robiło wrażenia na palaczach to proponuję zakup wytwornicy dymu, można z niej wytwozyć rózny dym ( nawet zapachowy )

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 4 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~marcowy zając 176 28 dni temuocena: 50% 

      Za okno wyrzuca się niedopałEK.

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 2 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~riki 175 28 dni temuocena: 50% 

      Ja mam palaczy balkonowych na dole, z boku, na górze. Jak oni palić zaczynają to ja im puszczam z yutuba taką piosenkę " piosenka o palaczach " głośniej. Wrażenie piorunujące szczególnie wieczorem . Oczywiście do 22 spróbujcie działa. Gdy by nie robiło wrażenia na palaczach to proponuję zakup wytwornicy dymu, można z niej wytwozyć rózny dym ( nawet zapachowy )

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 2 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~sss 174 26 dni temuocena: 100% 

      Riki ,a co z ludźmi , którzy nie palą i Ci nie przeszkadzają a muszą słuchać głośnej muzyki ,która dochodzi z Twojego mieszkania?

      Edytowany: 26 dni temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~człowiek 173 28 dni temuocena: 73% 

      ...bez przerwy szczekający pies i śmierdzące dymy tworzą psychologiczną atmosferę obozu...

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jolka 172 28 dni temuocena: 0% 

      U mnie kobieta pali w oknie i stracą popiół za okno na moim parapecie ciągle jest popiół zwracałem uwagę ze może wziąść popielniczka ale nic z tego a obok lokatorzy którzy wynajmują mieszkanie wieczorami siedzą pala i impregularnie robią szum i zakłócają ciszę nocna

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~bodek 171 28 dni temuocena: 78% 

      A ja kiedyś nacharchałem na wystającą z balkonu łapę z papierochem dwa piętra niżej. Słyszałem jak piłuje mordę rozwścieczony, ale cóż, przecież mam prawo robić na swoim balkonie co mi się podoba.

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 18 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~EwaW 170 28 dni temuocena: 83% 

      w punkt!

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 10 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Annaio 169 28 dni temuocena: 18% 

      Nie jesteś wcale lepszy od tego palacza. Bo gdybys jednak palił to tez robiłbym tak jak on i miałbyś wszystkich gdzieś.

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 2 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Viktor pol 168 28 dni temuocena: 13% 

      Jesteś prostakiem

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 1 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Sun Tzu 167 28 dni temuocena: 0% 

      powinien ci peta w ryło zaplute włożyć, i było by sprawiedliwie.

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 0 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nikt 166 28 dni temuocena: 89% 

      Wszystko rozumiem ale mieszkam na najwyższym piętrze i wieczorem w moim mieszkaniu zbiera się dym wszystkich papierosków wypalanych niżej smród nie do wytrzymania ponadto sąsiad z pod robi sobie grilla nie kłócę się bo to nic nie da po prostku planuję się stąd wynieść!! A wszystkich najmądrzejszych proszę o zastanowienie oni mogą palić bo to ich balkon a ja nie jestem u siebie że muszę wdychać smród albo dusić się przy zamkniętych oknach!!

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Viktor pol 165 28 dni temuocena: 10% 

      Dawniej karali nawet w autobusach i grillowali dosłownie wszędzie a teraz takie piz*y chodzą i narzekają na wszystko masakra

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 1 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jatoja 164 27 dni temuocena: 50% 

      OMG ... ze wszystkich papierosów smród się zbiera. Nie do wiary, jakieś cuda

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 1 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nikt 163 28 dni temuocena: 88% 

      Wszystko rozumiem ale mieszkam na najwyższym piętrze i wieczorem w moim mieszkaniu zbiera się dym wszystkich papierosków wypalanych niżej smród nie do wytrzymania ponadto sąsiad z pod robi sobie grilla nie kłócę się bo to nic nie da po prostku planuję się stąd wynieść!! A wszystkich najmądrzejszych proszę o zastanowienie oni mogą palić bo to ich balkon a ja nie jestem u siebie że muszę wdychać smród albo dusić się przy zamkniętych oknach!!

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ej 162 28 dni temuocena: 100% 

      Najgorszy jest smród brudnych ludzi w komunikacji miejskiej aż rwie na wymioty i to jest problem

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~EwaW 161 28 dni temuocena: 100% 

      A co powiesz na to, jak smród ten wymieszany jest jeszcze z petem? Albo jak ktoś tuż przed wejsciem do autobusu jeszcze się zaciągnie, rzuci peta na przystanku i wchodzi triumfalnie do środka autobusu czy tramwaju? :-)

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 3 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mijnick 160 28 dni temuocena: 88% 

      Dodałbym do tego jeszcze uciążliwa paplaninę bez składni. Męcząca gadanina plebejuszy w plebsowozie. Przede wszystkim przez telefon. Rynsztokowy język przepełniony wulgaryzmami oraz wyrażeniami potocznymi. Tematy rozmów na poziomie 4 klasy szkoły podstawowej.

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 7 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~chuck morris 159 28 dni temuocena: 12% 

      ja do wszystkich antynałogowców: uświadomcie sobie wszyscy,że to PALACZE i ALKOHOLICY utrzymują Budżet Państwa !!!!!!!!!!!!!, i powinniście im być wdzięczni, a nie na nich bluźnić !, nałogowcy powinni mieć przywileje wypływające z faktu że to oni tracą pieniądze na WASZE przywileje !!!!

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 2 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nikt 158 28 dni temuocena: 90% 

      I ponosimy koszty leczenia nałogowców !! Płacicie na utrzymanie chorych i to za mało!!

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 9 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Gggh 157 28 dni temuocena: 88% 

      Wpływy z akcyzy z papirochow i alkoholu stanowi jedynie 1/10 budżetu. Koszty leczenia waszych chorób o wiele więcej n

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 7 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~MAd 156 28 dni temuocena: 83% 

      Sąsiad - kawał h.., 4-5 razy próbowałem kulturalnie zwracać mu uwagę, że paląc zasmradza mi mieszkanie i za każdym razem odpowiadał, że jest u siebie, a u siebie może robić co mu się podoba i go h.. obchodzi. Więc niewiele się zastanawiając odwdzięczyłem się.. jestem DJem i uwielbiam grać godzinami i chociaż w domu zawsze starałem się być najzwyczajniej w porządku wobec innych i grałem zwykle cicho, to tym razem pożyczyłem od kolegi trochę mocniejszego sprzętu. Po 8 godzinach nieustającego łupania i brzęczących szyb, sąsiad zaczął się dobijać pięściami do moich drzwi.. otworzyłem, uśmiechnąłem się i ironicznie zapytałem czy coś się stało ...i bez czekania na odpowiedź zamknąłem drzwi. Pograłem jeszcze przez godzinę i widząc że sąsiad nerwowo wygląda przez balkon, wyszedłem na swój i przeciągając się, donośnym głosem wspomniałem sam do siebie "..jak dobrze że jestem u siebie i mogę robić co mi się podoba" .. od wtedy już ani razu nie poczułem dymu fajek w swoim domu :)

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kiko 155 28 dni temuocena: 50% 

      "h.j" pisze się przez "ch" - ch.j. Teraz, kiedy już załatwiłeś problem z sąsiadem masz więcej czasu żeby poćwiczyć ortografię.

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 2 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Gggh 154 28 dni temuocena: 0% 

      Po co bzdury wypisujesz ? I co sąsiad przestał palić w ogóle ? Bo nie wierze ze co godzinę wychodzić przed blok.

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 0 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~EwaW 153 28 dni temuocena: 100% 

      Super pomysł z tą muzyką. Można też włączyć głośno muzykę poważną i wyjśc na kilka godzin do lasu pooddychać świeżym powietrzem.

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 3 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~MAd 152 27 dni temuocena: 0% 

      ~kiko - a skąd ty człowieku wiesz, co ja chciałem napisać, skoro zwrot jest wykropkowany? ..a może chciałem napisać "hak", albo "hydrant"? Skoro jesteś taki mądraliński i tak świetnie znasz pisownię wszystkich słówek zaczynających się na "h" i na "ch", to powinieneś też wiedzieć, że obie formy pisowni są poprawne, z czego zaczynająca się od "ch" jest jedynie "zalecana" jako "naturalna" w pisowni. SKOPIOWANE ZE SŁOWNIKA: ch*j - poprawna pisownia, forma zalecana, wulgaryzm. h*j - poprawna pisownia, wulgaryzm. Więc może jednak ty poćwiczysz ortografię?

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 0 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~MAd 151 27 dni temu

      ~Gggh - zdziwił byś się, ile można człowiekowi uzmysłowić zachowując się wobec niego, tak jak on wobec innych! Nie, sąsiad nie przestał palić (chyba), pod klatką też go nie widuje z fajką, więc prawdopodobnie pali wewnątrz - w swoim mieszkaniu. Jedno jest pewne, przestał jarać na balkonie i w oknach - a właśnie taki był cel.

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Brt 150 28 dni temuocena: 83% 

      3 razy grzecznie prosiłem sąsiada z piętra niżej żeby nie palił pod moi oknem bo nie mam szansy wywietrzyć a później spać ( chciałbym móc to zrobić ok 23ciej). Nie skutkowały prośby. Dopiero jak posłałem mu parę ch.... to zrozumiał. A spotkany w windzie miał pretensje że forma nie taka. Mam wrażenie że jak się prosi to nie każdy rozumie, trzeba znać mowę chama bo inaczej są nieporozumienia ;)

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Naukakuka 149 28 dni temuocena: 100% 

      Tez zauważyłem ze dopiero „z mordą” można coś uzyskać. Humanitaryzm, perswazja, prośby to nie przynosi zamierzonego skutku. Ale widocznie tacy są ludzie w Polsce, ze trzeba ich najpierw potraktować „ostrzej”,żeby, i tak bezmyślnie, zaczęli się dostosowywać.

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 6 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~soj 148 28 dni temuocena: 88% 

      Swołocz papierosowa paląca na swoim balkonie zdaje się zapominać, że ten rakotwórczy syf leci do mieszkań sąsiadów. Pal w swoim mieszkaniu, śmierdzielu jeden z drugim!

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 15 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Gunk29 147 28 dni temuocena: 58% 

      A wtóruje temu przerośnięta gimbaza w wieku pomiędzy 23 a 35. Tudzież 40 letni hipsterzy.

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 7 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Człowiek 146 28 dni temuocena: 0% 

      Nie obrażaj ludzi od śmierdzieli nie powinieneś nawet się wypowiadać skoro nie potrafisz się zachować

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 0 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~..Irys.. 145 28 dni temuocena: 100% 

      130 komentarzy grubo....codzienne życie najbardziej komentowane...

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 2 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Anzelm Kaszanka 144 28 dni temuocena: 71% 

      A jak u mnie piętro niżej mieszkanie wynajmują ludzie ze wschodu (coś koło 7 osób) i co chwilę smażenina cebuli?? Praktycznie od rana (widać chodzą na 2 zmianę) do 23- 24.... Okna się nie da otworzyć, jak jeden (jedna) skończy drugi zaczyna... Koszmar...

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 5 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pliki/78 143 28 dni temuocena: 14% 

      To wtedy jak najbardziej masz prawo palić na balkonie. A jeśli nie palisz to zacznij.

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 1 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pozdrawiam 142 29 dni temuocena: 30% 

      Ja palę na balkonie i nie ma z tym problemu. Sąsiadka z góry urodziła dziecko. Przeszkadza jej dym . Palę przed blokiem - ale też i na balkonie. Dzwoni do mnie i mówi kiedy jej nie ma. Komunikacja. Jeszcze raz komunikacja.

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ty Ew 141 27 dni temuocena: 0% 

      Gratuluje poczucia humanitaryzmu. Kobieta urodziła dziecko a ty ich trujesz dymem z papierosów.

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 0 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~czyścioch 140 29 dni temuocena: 50% 

      Mnie przeszkadza smażenie schabowych na tłuszczu z frytkarni. Niech wprowadzą przepisy , ze nie wolno smażyć schabowych na tłuszczu z frytkarni. Przeszkadza mi wiele np. jak sąsiad w autobusie się nie myje od zeszłej wiosny. Nie można uregulować każdej sfery przepisami.

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Tyres 139 29 dni temuocena: 81% 

      A mnie przeszkadza jak ludzie twojego pokroju wypowiadają się a maja mozg ściśnięty jak ogórki w słoiku. Ktoś ci smaży pod nosem co godzinę schabowego od 7 do 24:00 ??? Gdyby ludzie rozumieli na czym polega życie w społeczeństwie i byli kulturalni to 70 % przepisów prawa można byłoby zlikwidować a zostały by tylko np przepisy prawa ruchu drogowego.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 13 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~argus 138 27 dni temuocena: 100% 

      A mnie przeszkadza jak sąsiedzi wystawiają buty i różne graty koło drzwi

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nick 137 27 dni temu

      Różnica polega na tym, że dym papierosowy szkodzi również palaczom biernym. Prosiłem i vłagałwm sąsiadów z lewej i prawej żeby nie palili i nic. Tak więc wystawiam na balkon śmiecie. Jak postoją na słoneczku 24h to już nikt na balkon nie wyjdzie.

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~antitobako 136 29 dni temuocena: 84% 

      Gonić, karać, niewyrózniać i na balkonach i na przystankach i na ulicach. Chcą smrodzić zamknąć w kapsule niech się duszą!

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 27 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Shsh 135 29 dni temuocena: 33% 

      Dokładnie kmiot i tyle. Ciekawe czy już słomę w butach wymienil :D

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 5 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ala 134 29 dni temuocena: 76% 

      Palenie to nałóg biedaków - należy im współczuć i pocieszyć się faktem, że za własne (również ostatnie) pieniądze kupią sobie śmierć w męczarniach, czego z serca życzą niepalący :-)

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 19 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Tabako 133 29 dni temuocena: 25% 

      ~Ala, a ty zadowolona jesteś, że udało Ci się dorobić kiepską treść do marnej myśli? :D Biedaku nie stać Cię nawet na taką przyjemność i szaleństwo. Myśl nadal tak, może Ci się trochę lepiej zrobi :)

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 5 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ddd 132 28 dni temuocena: 20% 

      Hahah, niepalący za to dożyją 90tki i będą umierać w męczarniach przez ostatnie 10 lat, palący krótko , małe masz pojęcie o życiu w późnej starości

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 1 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Zbawiciel 131 29 dni temuocena: 25% 

      Tym co mają problem z palacymi mi na balkonach jest super propozycja kupicie sobie prywatny dom to nie będziecie mieli czasu myśleć o pierdolach

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 30 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Hshshshs 130 29 dni temuocena: 100% 

      Kup sobie prywatny dom i tam sobie pal do woli.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 24 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ewelka 129 29 dni temuocena: 95% 

      Sąsiad nie wyjmuje papierosa z ust a u mnie dym straszliwy bo mam balkon tuż nad nim. On truje moje dzieci bo takie ma prawo. Co to za prawo? Administracja osiedla w imię prawa ma związane ręce. A sąsiad mówi że to jego balkon i może robić co chce.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 20 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~bobek 128 29 dni temuocena: 95% 

      pozwól dzieciakom grać w piłkę w domu, niech skaczą, a co są u Siebie.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 20 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~huba 127 29 dni temuocena: 88% 

      Umieść dużo kwietników na balkonie i intensywnie je nawadniaj, z czasem w jego mieszkaniu pojawi się wilgoć i grzyb.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 7 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~może idzie na noc do pracy ? 126 29 dni temuocena: 70% 

      A jak twoje dzieci się bawią to sąsiad jakoś znosi to tupanie i odbijanie piłki ?

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 7 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~seba 125 29 dni temuocena: 89% 

      Zawieś na balkonie kilka karmników dla ptaków. Ptaki to straszne flejtuchy przy jedzeniu, w kilka dni będzie miał uwalony balkon piórkami, resztkami pokarmu i odchodami. Powodzenia!

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 8 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Shhshss 124 29 dni temuocena: 90% 

      1. Absolutnie nie zachowywać się tak jak on i nie rewanżować mu się. Raz ze skoro nie rozumie na czym polega życie w społeczeństwie to może posunac się do jeszcze gorszych rzeczy np nasrac na wycieraczkę. 2. Zmienić administracje. 3. Ignorować delikwenta całkowicie. Żadnego dzień dobry. Traktuj go jak powietrze. Wszyscy którym utrudnia życie powinni go ignorować. 4. Nie można porównywać odbijania piłki przez dziecko raz dziennie do ciągłego palenia od 7:09 do 24:00 co godzinę

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 9 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~don 123 29 dni temuocena: 82% 

      Co tam na balkonie! U mnie w bloku w Wołominie jak się do sąsiada zjedzie towarzystwo z Pragi to na klatce schodowej jarają i jeszcze wielkie "o co kaman" robią jak się uwagę zwraca, od razu widać jaką kulturę się z domu wynosi.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~głodny 122 29 dni temuocena: 52% 

      ja nie gotuję, a sąsaidka non stop. jestem na diecie, a wciąż czuję zapach pieczonych żeberek, pomidorowej i schabowego. Nie wypierdziela jeść do restauracji :)

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Tyuioooo 121 29 dni temuocena: 88% 

      Sąsiadka powinna zainstalować filtr pochłaniający zapachy. Trzeba tez zauważyć ze zapach z potraw nie jest szkodliwy, jest znacznie mniej uciążliwy dla innych i na pewno nie popijawa się tez co godzinę jak dym od palaczy. Nie możemy sprowadzać waszystkiego do absurdu. Palenie a raczej gryzący dym jest problemem społecznym który należy jak najszybciej rozwiązać poprzez edukacje i wprowadzanie coraz surowszych przpeisow niestety ponieważ do starszych palaczy edukacja nie dociera.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 14 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~wujek dobra rada 120 29 dni temuocena: 80% 

      Moja rada: idź do sąsiadki po szklankę cukru, jutro pójdziesz po mąkę, pojutrze spytasz się o przepis na te pachnące żeberka... za tydzień sama będzie cię wołać na obiadki.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 4 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~GOŚCIU 119 29 dni temuocena: 33% 

      Tym co to śmierdzi, a chcą świeżym pooddychać . Jedni palą inni piją itd. każdemu można łatkę przypiąć. Ale sam w upale wsiada do bryki i ciach klime a co. Za nim ruszy trza się z chłodzić ,a ci za bryką niech wdychają . KALI UKRAŚĆ KROWĘ!!!!!!!!

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Hsshhshshs 118 29 dni temuocena: 92% 

      Temat dotyczy dymu papierosowego. Jednak zachowanie które opisujesz również powinno być piętnowane i wyeliminowane. Ale zapewniam cie ze występuje ono głównie u palaczy gdyż niepalący maja większa świadomość czystego powietrza.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 11 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~GOŚCIU 117 29 dni temuocena: 28% 

      Tym co to śmierdzi, a chcą świeżym pooddychać . Jedni palą inni piją itd. każdemu można łatkę przypiąć. Ale sam w upale wsiada do bryki i ciach klime a co. Za nim ruszy trza się z chłodzić ,a ci za bryką niech wdychają . KALI UKRAŚĆ KROWĘ!!!!!!!!

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 5 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~już 12 lat nie palę GNO JU 116 29 dni temuocena: 71% 

      Palacze to FRAJERZY który w upokarzający (bo śmierdzący) sposób dali się OPODATKOWAĆ (paczka syfu po 15 zł już?). Gardzę wami śmierdziele jaką pipą trzeba być żeby nie móc przestać wtykać w ryja śmieszną rurkę

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 30 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~nie lubie ignorantów 115 29 dni temuocena: 25% 

      sam jesteś FRAJER,

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 9 27 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Komando 114 28 dni temuocena: 86% 

      Dodatkowo jeszcze kaszlą przy strzale;)

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 6 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~puf puf 113 29 dni temuocena: 88% 

      Nie palę ale rozumiem, że ktoś pali na swoim balkonie. Zapach u mnie nie jest przyjemny i wolałabym żeby go nie było, co poradzić mieszkam w bloku. Ale uważam, że jeżeli kogoś stać na papierosy kilkanaście złotych za paczkę to chyba stać go na popielniczkę za parę złotych a długotrwałą. Sama wśród swojego prania czy w roślinach na balkonie notorycznie znajduję pety. To dopiero brak kultury i zagrożenie pożarowe

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 23 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Palacz 112 29 dni temuocena: 19% 

      Sąsiad to nie wachaj zamknij rudere i będziesz miał spokuj

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 25 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Agatea 111 29 dni temuocena: 85% 

      Palaczu, zamiast palić, złap w rękę słownik ortograficzny - lektura obowiązkowa :-)

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 17 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~tadzik 110 29 dni temuocena: 21% 

      do wszystkich wrogów palaczy,jak wam opentańce śmierdzi to sie zaopatrzcie w OP 1 i temat z głowy.Na moje szczeście mieszkam w własym domu w koło którego trzeba coś robić a nie leżeć na kanapie i wąchać czy sąsiad przypadkiem nie pali.Pozdrawiam wszystkich palaczy a niepalącym życzę żeby stracili węch bo niedługo zaczną narzekać że ptaki za głośno cwierkają

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 34 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Uehehehs 109 29 dni temuocena: 88% 

      Jeśli chcesz palaczu palić to rób to w swoim domu a dym kieruj do wanny i spłukuj woda tak żeby nikt inny tego smrodu nie wdychał. A jak wychodzisz do ludzi to zmieniaj ubranie na czyste żeby nikt nie czuł smrodu dymu papierosowego bo czasami to można zwymiotować jak się obok was niestety przechodzi.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 15 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~sąsiad 108 29 dni temuocena: 71% 

      Palacze jak chcą się truć to niech się trują we własnych 4 kątach i szanują innych a nie smrodzą na balkonach wszystkim dookoła.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 27 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ola 55 107 29 dni temuocena: 74% 

      Palę papierosy ale u siebie w mieszkaniu. I szlak mnie trafia jak moi sąsiedzi palą na balkonie.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 17 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~mimi 106 29 dni temuocena: 67% 

      Hej. Mam to samo. W dniu kiedy wyjadę na dwutygodniowy urlop rozważam zakup gnojowicy do podlewania roślin lub obornika, który użyźni moje zielone sadzonki na balkonie. Nie będę nawozu żałowała, aby miło się moim sąsiadom na balkonie odpoczywało. No ja też mogę, dbam o roślinki na swoim balkonie. O co chodzi ?

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 4 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jasiu Fasola 105 29 dni temuocena: 85% 

      Sąsiadka i syn pała , a wszystko to ciągnie mi do pokoju w którym wypoczywam i śpię , nic nie pomaga , a moja swoboda polega na szczelnym zamknięciu okien i tyle mam z lata , krew mnie zalewa to jak by nic piwiedziec :((((((

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 23 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kinga21 104 29 dni temuocena: 49% 

      Nie jestem paląca ale palacze na balkonach mi nie przeszkadzają. Mieszkanie w bloku zasadniczo rożni się od mieszkania we własnym odrębnym domu. Decydując się na mieszkanie w bloku każdy powinien zdawać sobie sprawę z jego uciążliwości .Każdy z sąsiadów ma wady i zalety, np jedni palą na balkonach, inni maja zwierzęta, ktoś gra na pianinie, ktoś robi generalny remont itd .Jeżeli komuś wszystko przeszkadza to powinien zastanowić się nad przeniesieniem do własnego domu. Trochę sąsiedzkiej wyrozumiałości .

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 18 19 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~nie lubie ignorantów 103 29 dni temuocena: 43% 

      Dokładnie tam zgadzam się całkowicie, to taka sama sytuacja jak czepianie się o to, że jest hałas po tym jak się wprowadziło do bloku blisko lotniska.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 10 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~As 102 29 dni temuocena: 64% 

      A gdzie kultura wieś niaczko???

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 9 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 101 29 dni temuocena: 95% 

      ~Kinga21, a mnie uczono, iż mieszkanie w bloku oznacza, że trzeba mieć na uwadze sąsiadów. I zachowywać sie tak, żeby tym sąsiadom nie przeszkadzać. Całe swoje życie spedziłam w blokowiskach ale takiego wdupiemania innych, jak dziś jest, nigdy nie było. Mieszkałam przez jakis czas na Bródnie, typowo robotniczej dzielnicy. I tam była większa kultura wśród roboli, niz dziś jest na nowym osiedlu ludzi wykształconych, zamożnych. Kiedyś wprowadziłam się do nowego bloku zakładowego, gdzie mieszkania dostawały głównie rodziny z dziećmi, i głównie małymi dziećmi. Cały 10-piętrowy blok małych dzieci! I ja tych dzieci nie słyszałam, nikt mi nie wrzeszczał za ścianą i nikt nie tupał nad głową. A dziś....nawet gadać mi sie nie chce. Na szczęście palacze się wyprowadzili ale syn nie raz narzekał, że mu wpada przez okno nocny dymek z dołu.. Nie jest przyjemnie, kiedy przed noca wywietrzy sie pokoj a potem dzieciak oddycha czyimiś petami.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 18 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Fffgf 100 29 dni temuocena: 89% 

      Może jednak ci którzy pala ,grają na pianinach i maja głośne zwierzęta powinni się przenieść do własnych domów stojących min 100 m od innych zabudowań ? Bo to oni utrudniają życie innym ? Skąd ta pokrętna logika żeby ludzie którzy nikomu nie szkodzą mieli się wyprowadzać ?

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 16 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ukrytyczłowiek 99 28 dni temu

      Myślę to samo, ale dym czasem mi przeszkadza.

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ataki 98 27 dni temuocena: 0% 

      Kinga zapewniam cie ze zminiesz zdanie za 10-15 lat jak już będziesz miała własne mieszkanie i dzieci. Wtedy dym papierosowy da wam się we znaki i sama będziesz walczyć o czyste powietrze.

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 0 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jacek 97 29 dni temuocena: 50% 

      Palę ale samochodu nie mam. To dlaczego sąsiad niepalący,smrodzi mi co rano pod oknami piłując swojego grata. To jest ok?

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 12 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Usussuue 96 29 dni temuocena: 82% 

      Nie, absolutnie nie jest Ok. Nie łowieniem tego robić bo utrudnia ci życie. Ale Jest takim samym chamem jak ty. Może zauważył tez ze skoro jarasz pety i wdychasz smród z nich to smród ze szrotu samochodowego tez ci nie będzie przeszkadzał. Jest jeszcze inna opcja: może chce ci się zrewanżować?

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 9 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Yogi 95 29 dni temuocena: 39% 

      Się nie podoba to na wieś tylko tam też od gospodarza wali dajta se na luz

      Edytowany: 28 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 94 29 dni temuocena: 80% 

      właśnie chyba ci ze wsi, przyzwyczajeni do "walenia", nie rozumieją, że już nie pali sie na przyzbie bo balkon to coś innego

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 8 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Krystyna 93 29 dni temuocena: 62% 

      Jestem ofiarą palaczy z pateru (4osoby) +piętro( 3 osoby). Od świtu w weekend ktoś pali a dym unosi się do gory i wpada do pokoju. Zamykam okna i drzwi do mieszkania. Madakra

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 16 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Yogi 92 29 dni temuocena: 35% 

      Ofiara losu

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 9 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rys 91 29 dni temuocena: 29% 

      Niedlugo wlasny pies nie bedzie mogl zrobic kupala na ogrodzie bo sasiadowi smrodem zaleci.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 24 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Heca 90 29 dni temuocena: 88% 

      Jako właściciel psa powinieneś z nim pójść w miejsce gdzie nikt nie będzie oglądał jego wypróżniania się ani wąchał odchodów. Jeżeli nie ma w pobliżu takiego miejsca to nie powinieneś mieć psa. Nie ? To równie dobrze możesz sobie postawić muszle klozetowa na środku salonu.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 7 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~emerjack43 89 29 dni temuocena: 29% 

      Zaczyna się głupia nagonka na dymek.Tysiące lat dymek z papieroska nikomu nie przeszkadzał.Teraz narodziła się szlachta i niedługo pierdzenie będzie trucizną dla świata.Ludzie sami przeistaczają się w wilka,żeby tylko kogoś ugryżć.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 15 37 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Antypeciarz 88 29 dni temuocena: 87% 

      Odezwał się nałogowy palacz smierdziel. Jak wychodzisz ze swojej nory do ludzi to zmieniaj odzież na czysta bo śmierdzisz petami i może ktoś na ciebie zwymiotować. A jeśli nie wiesz jak się zachować to w ogóle nie wychodź z domu. Nie potrafisz tez nawet docenić tego ze wielu ludzi tutaj stara się ciebie edukować zebys zwyczajnie wiedział jak żyć w społeczeństwie. Oczywiście rodzice mogli cie tego nauczyć ale prawdopobnie nie wiedzieli. No bo niby skąd mieli wiedzieć. Wiec jak ktoś cie uczyć to wzrok w podłogę, słuchaj zapamiętuj zapisuj i się stosuj. Uświadom sobie w końcu ze są na świecie ludzie dużo mądrzejsi od ciebie a twoja jedynym celem w życiu powinna być nauka właśnie od nich i nie utrudnianie życia innym którzy rozwijają ten świat.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 13 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~wlasciciel Egona 87 29 dni temuocena: 32% 

      A ja mam gleboko w dudzie czy mojemu sasiadowi sie to podoba czy nie. Balkon to balkon. Jezeli on moze na balkonie grilowac swoje smierdzace potrawy to ja moge palic i wara komukolwiek ode mnie.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 12 25 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~nie lubie ignorantów 86 29 dni temuocena: 45% 

      Też tak sądzę, balkon to przestrzeń właściciela mieszkania i ma prawo robić ta co mu się podoba jeśli to nie zakłóca porządku publicznego. Palenie tym nie jest.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 9 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Udususus 85 29 dni temuocena: 92% 

      Zgadza się na własnym balkonie można robić co się chce. Dlatego jeśli na nim palisz to zadbaj o to żeby dym nie opuszczał twojego balkonu i nie wchodził w przestrzeń której właścicielem jest ktoś inny. I nie obchodzi mnie jak to załatwisz.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 11 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Dęte 7 84 27 dni temuocena: 100% 

      Grillowanie na balkonach jest już od dawna zakazane nie tylko ze względów zapachowych ale o pożarowych.

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Balrog 83 29 dni temuocena: 74% 

      A dlaczego nie mogą palić w domu? Niech im śmierdzi a nie mnie.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 23 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Sadysta 82 miesiąc temuocena: 67% 

      Jak narkomani nikotynowi zaczęli smrodzić na balkonach to zaczęłam hodować na balkonie kwiatki podlewając je gó... tak oto pozbyłem się z balkonów narkomanów nikotynowych.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 18 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~cocoblue 81 miesiąc temuocena: 66% 

      co tam dym z papierosa to jeszcze nie tragedia ale jak sąsiedzi oglądają telewizję trwam lub radio Maryja włączone jest radio na cały regulator to jest tragedia

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 19 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~zuzka 80 miesiąc temuocena: 71% 

      No to się temat rozwinął! Tyle komentarzy! Konflikty międzyludzkie , to temat dla departamentu INTRYG ! Tu oczekuję pomysłów , jak spowodować , żeby urzędnicy dzielnicy dbali o dobro mieszkańców . 1. Filtry w POW 2. park na powierzchni POW . 3. Wykorzystanie i zadbanie tego co jest , a nie wprowadzanie nowych złych rozwiązań, jak na Relaksowej. 4.Żeby światła na przejściach dla pieszych pozwalały przejść pieszym , 5. żeby wieczorem nie trzeba było po ciemku wracać do domu bo latarnie nie działają, chodniki połamane, idiotyczne wysepki na jezdniach , po co ustawione ? (Dereniowa) . 6. żeby mieszkańcy mieli dostęp do miejsc rekreacyjnych w odległości do 100 metrów , a nie kilku kilometrów. 7., 8., 9., 10 ======= > Brak zorganizowanych terenów zielonych, ławeczek a jeśli jest to skrawek i to zaniedbany.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Hshshs 79 29 dni temuocena: 67% 

      Jeżeli nie wyeliminujemy palaczy petów z miejsc publicznych to siedząc na ławeczkach czy stojąc przed przejściem dla pieszych będziesz wdychala papierosowy smród. I ma nic takie miejsca.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 2 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~GA 78 miesiąc temuocena: 78% 

      Pozdrawiam sąsiadke z niższego piętra która smarzy cebulkę o godzinie 23 a wcześniej polewa roiny na balkonie nawozem smierdzacym jak gowno

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 14 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~WojtekW 77 miesiąc temuocena: 88% 

      Naprawdę może to się wydawać palaczowi dziwne, ale mnie jako osobie niepalącej dym bardzo przeszkadza. Być może jestem wyczulony, ale naprawdę wyczuwam siedząc w pokoju u siebie jak przez okno obok dostaje się dym z papierosa palonego na sąsiednim balkonie. I nie wynika to z mojej złośliwości. Podobnie na imprezach plenerowych np. koncercie czy seansie filmowym lub Dniach Ursynowa - siedzący obok palacz potrafi skutecznie zepsuć całą przyjemność z imprezy - rozumiem nałóg, rozumiem by zapalić wtedy jednego papierosa (mówi się trudno), ale nie non stop kopcić jak jakiś parowóz, jak obok siedzą ludzie. To wg mnie brak kultury. Co powiedzieli by palacze, jak ja obok rozłożyłbym np. zużyte pieluchy dziecka - mnie ten zapach nie przeszkadza, bo dziecko jest moje, ale im? :-)

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 38 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Novak 76 28 dni temu

      Od 30lat pale papierosy i dym papierosowy mi rowniez przeszkadza i smierdziMoze sie to wydawac dziwne ale tak jest.W domu nie pale i nie pozwalamy palic nikomu gosciom rowniez.Mamy balkon ale jarac tam nie chodze ,zawsze znajde okazje aby pojsc zapalic na dwor a to spacer z psem albo ide wyrzucic smieci lub zapale po drodze do sklepu.Mam nizej sasiadow palacych reguralnie co godzine a na parterze sasiada co jara i jeszcze do tego kaszle jak skurwysyn.Wkurwia mnie ze dym mi leci do pokoju ale te 10 -15 minut wytrzymam ,zamkne okno albo wlacze wentylator

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~opamiętajcie się 75 miesiąc temuocena: 48% 

      Każdemu coś przeszkadza. Jednemu dym drugiemu auto sąsiada inny jest zły na psy ktoś inny na wyperfumowane osoby w windzie no i dzieci tupiące nad głową cały dzień. Słuchanie muzyki czy mszy przy otwartym oknie że nawet nie wspomnę o kłótniach i seksie sąsiadów w upalne dni i noce. I co ze wszystkim latać do sądu ?

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 14 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Sąsiad 74 miesiąc temuocena: 78% 

      Mój sąsiad z piętra niżej pali marychę a ja po części mam "jazdę" na krzywy ryj....

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 14 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Aha 73 miesiąc temuocena: 71% 

      NIC NIE USPRAWIEDLIWIA TRUCIA (PALENIE NA BALKONIE) INNYCH. Świadome szkodzenie zdrowiu innych powinno być karane. Najlepiej truciem.Żeby było sprawiedliwie .

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 29 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~trol 72 miesiąc temuocena: 24% 

      Widzę że jesteś bardzo aktywny/na w tym temacie. Poniżasz i walczysz z palaczami i rodowitymi Warszawiakami. Czy ktoś ci za to płaci że każdy wpis dodajesz pod innym Nickiem ? Czy to taka wrodzona zawziętość ?

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 7 22 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~WojtekW 71 miesiąc temuocena: 88% 

      trol - a co ma bycie rodowitym warszawiakiem do palenia??

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 22 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Uehehshs 70 29 dni temuocena: 100% 

      Trol, po prostu nie tracę czasu na wpisywanie nickow. To nie na żadnego znaczenia.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~stan 69 miesiąc temuocena: 33% 

      "PALACZ SĄSIADOWI DYMEM? - po jakiemu to pożal sie Boże redaktorze? Napewno nie po polsku!

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~WojtekW 68 miesiąc temuocena: 100% 

      To może być taka aluzja do "człowiek człowiekowi wilkiem" co w przypadku palenia na balkonie... ma sens! :-)

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 15 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Waszawiak 67 miesiąc temuocena: 79% 

      W uchwale z 07.03.2008 w sprawie III CZP 10/08 (dotyczyła wprawdzie nie palenia a remontów balkonów) SN orzekł, że balkon posiadający wejście tylko od strony mieszkania służy do wyłącznego użytku właściciela lokalu i nie można go uznać za element nieruchomości wspólnej. Z drugiej strony, jako element zewnętrzny trwale związany z budynkiem na wpływ na wygląd więc za wygląd i remont odpowiada właściciel budynku (spółdzielnia, wspólnota). To jest podwójna kwalifikacja statusu prawnorzeczowego balkonu. Gdy spółdzielnia/wspólnota uchwali, że nie można palić na balkonie to można taki przepis zaskarżyć do sądu argumentując, że utrudnia się korzystanie z własności. To tak samo jakby uchwalili, że nie wolno palić w mieszkaniu ... A strzepywanie popiołu tudzież rzucanie petów z góry jest z kolei zaśmiecaniem innym ich własności lub ogólnie - zaśmiecanie wspólnej części. I za to można takiego palacza ścigać i karać.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 66 29 dni temuocena: 100% 

      balkon jest własnoscia uzytkownika tegoz ale już "powietrze" wokoł nie. Zapoznaj się z terminem immisja, jeśli już drążysz. "...Tak zwane prawo sąsiedzkie i wchodzące w jego skład ograniczenie dopuszczalności immisji z art. 144 k.c. należą do ograniczeń własności wynikających z przepisów prawa. Służą one zażegnywaniu sporów powstałych w wyniku wzajemnego oddziaływania na siebie nieruchomości wynikającego z ich wykorzystywania".

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 3 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kosiar 65 miesiąc temuocena: 20% 

      A jak będe pierdział na balkonie to co ? Do łazienki ? Jak mieszkam w bloku, jest wspólna wentylacja pionowa i bąk dojdzie do sąsiada też będzie problem ? To nawet POrządnie wysrać się nie będzie można, bo w kiblu też pale. Weżta sie walnijta w te durne łby ! Noramlne że się pali na balkonie. Ale jak sie pali szajsicho to śmierdzi jak szajsicho - dabać o zdrowie konsumenta - sugerować dobry tytoń a nie padake ! To nie będzie śmierdziłao ale pachniało. jakby jarali gandzie zapaszek byłby miły a nie można, można ?

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 28 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ten9 64 29 dni temuocena: 67% 

      Człowieku jeżeli tak cie można w ogóle nazwać. Ze swoimi rynsztokowymi pomysłami udaj się do rynsztoka. Normalne jest ze NIE utrudnia się życia innym w żaden sposób. A dym z papierosa jest właśnie uciążliwością. Masz tak mózg zalepiony idiotyzmami ze już naprawdę nie wiesz co normalne a co patologią. Dlaczego uważasz ze sranie na klatce czy wycieraczce jest niewłaściwe a uwalnianie dymu który dusi innych jest w porządku ?????

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 4 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~anonim 63 miesiąc temuocena: 86% 

      A co powiecie na trzaskanie drzwiami, bieganie piętro wyżej przez cały dzień z dzikim wrzaskiem milusińslich, odbijanie piłki komuś nad głową, czy to nie jest prostactwo rodziców tych dzieci, czy to jest w porządku? Zastanówcie się najlepiej każdy nad swoim postępowaniem. Zasady dotyczą wszystkich, rozumiecie?- wszystkich!

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 19 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Lokator 62 miesiąc temuocena: 100% 

      Sąsiadowi odbijającemu piłkę o ścianę bezpośrednio w twarz powiedziałam, że jeżeli jeszcze raz odbije piłeczkę to przy najbliższej okazji dostanę szału i wyrwę mu flaki......

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 10 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~AndrzejR 61 miesiąc temuocena: 26% 

      Ja zawsze palę na balkonie lubię denerwować sąsiadke z piętra wyżej :) Niech wdycha proca ;)

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 28 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ja 60 miesiąc temuocena: 61% 

      typowa postawa palacza , pali głównie nie dlatego ze musi (nałóg) ale zeby denerwować/TRUĆ sasiadów. Dlatego nie toleruję palaczy.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 20 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~WojtekW 59 miesiąc temuocena: 91% 

      AndrzejR - to fajny jesteś. Współczuję kompletnej pustki w mózgu - rozumiem, że dymek z papierosa ją wypełnia?

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 20 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Niepalącyodzawsze 58 miesiąc temuocena: 54% 

      Nam Polakom najlepiej wychodzi demonizowanie spraw mało istotnych. Dym z papierosa latem jest nie do zniesienia ... co innego smród z komina zimą ... ten nam nie przeszkadza, a i sankcje mało prawdopodobne. Taka tam polska normalność.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Grę go 57 27 dni temu

      Dymami z komina odpowiednie instytucje przy wsparciu władz samorządowych już się zajmują od kilku lat i niebawem problem zostanie rozwiązany. Polska normalność to niewiedza i brak taktu.

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Palacz 56 miesiąc temuocena: 46% 

      A spaliny wam nie szkodzą? A tak informacyjnie to balkon nie jest częścią wspólną

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Balkonowiec 55 miesiąc temuocena: 83% 

      niestety nie do końca jest to prawda - patrz ustawa o własności lokali i orzeczenia SN

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 10 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Usuwhshsjshsjsn 54 28 dni temuocena: 100% 

      Co to za różnica czy balkon jest częścią wspólna czy nie ? Żadna. Twój dym ma nie opuszczać twojego balkonu ! Czego tu nie rozumiesz ?

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 6 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Palacz 53 miesiąc temuocena: 43% 

      A spaliny wam nie szkodzą? A tak informacyjnie to balkon nie jest częścią wspólną

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jan 52 29 dni temuocena: 100% 

      Musisz mieć przepisy prawa żeby przestrzec być uciążliwym dla społeczeństwa ? Nie jesteś w stanie zachowywać się jak rozumny człowiek ? Jeżeli nie to ubezwlasnowolnij się.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 5 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~rickh 51 miesiąc temuocena: 65% 

      Jeżeli palaczowi wolno palić na balkonie , to czy mi będzie wolno używać na własnym balkonie odświeżacz aby zabić ten smród. I czy takim odświeżaczem może być gaz łzawiący który przedostanie się na balkon palacza ?

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 17 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~rickh 50 miesiąc temuocena: 52% 

      Idąc do knajpy, palacze sterczą przed lokalem, niech robią to samo w bloku.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~rickh 49 miesiąc temuocena: 57% 

      Idąc do knajpy, palacze sterczą przed lokalem, niech robią to samo w bloku.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~warszawski palacz 48 miesiąc temuocena: 48% 

      Tak mnie zdenerwowały komentarze prostackich wsioków, którzy kupując/wynajmując mieszkanie w bloku nie potrafią zrozumieć, że to nie to samo co ich dom na wsi, że aż muszę pójść zapalić NA BALKON.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 14 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~słoik 47 miesiąc temuocena: 52% 

      Właśnie wydałeś swiadectwo o warszawskiej patologii,która nie skorzystała z okazji ,żeby umieć i potrafić coś więcej oprócz palenia i frustrowania się wykształconymi słoikami. Miernota nad miernotami.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 12 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 46 29 dni temuocena: 50% 

      ~słoik, co sie tak denerwujesz? przecież on sobie jaja robi...Mozna tego nie rozumieć? czy trzeba być słoikiem, żeby nie rozumieć?

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 2 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~No niestety 45 miesiąc temuocena: 50% 

      Większość palaczy to jednak patologia. albo przynajmniej prostactwo i pustota. A formalne wykształcenie nie ma tu nic do rzeczy. Często palacy to tez pijacy i /lub ćpający, balujący, wydziergani, wytatuowani, skolczykowani w nosie, pępku itp,wytipsowani ,wymalowani itp. Pozbawieni rozsadku i szacunku dla innych.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 19 19 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~warszawski palacz 44 miesiąc temuocena: 50% 

      Ten wpis jest tak durny, że aż nie mogę uwierzyć, jakim zacofanym bufonem trzeba być, żeby coś takiego wysrać do internetu. Lecz się troglodyto.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 15 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~nie lubie ignorantów 43 29 dni temuocena: 10% 

      Przyznaj się nie skończyłeś szkoły, a w domu bił cię brat i gwałcił twój tata. Takie zdanie może wynikać tylko z gnębienia przez innych latami. Bo ciebie nikt nie lubi właśnie obraziłeś cała masę ludzi którzy mają np kolczyki, tatuaże...

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 1 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ursusa. 42 29 dni temuocena: 0% 

      Napisał „większość” i to się zgadza. Swoją droga cóż może mieć w głowie ktoś kto dba o „wizerunek” zewnętrzny ?

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 0 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~palacz z miasta 41 miesiąc temuocena: 29% 

      Nazjeżdża się wieśniaków do miasta i chcą mieć jak w swoich gospodarstwach rodzinnych, co najwyżej smród gnojówki z pola obok lub grill sąsiada. Otóż jeśli komuś przeszkadza, to co robi sąsiad na swoim balkonie, a jest to zgodne z prawem, to najlepiej wyprowadźcie się z powrotem na wieś, albo kupcie sobie dom w Warszawie i będziecie mieć spokój.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 40 29 dni temuocena: 100% 

      zmartwię cie - wieśniakom to nie przeszkadza. To raczej nie oni sa autorami pretensji

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 2 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~eda140 39 miesiąc temuocena: 66% 

      Palenie papierosów na balkonie?To może róbcie też inne rzeczy na balkonie, bo wam szkoda zasyfiać własnego mieszkania, niech będzie na pokaz !!! Najlepiej ustawcie sobie kibel na balkonie, bo po co zasmradzać łazienkę. A obok kibla ustawcie kuchenkę do gotowania, bo po co zasmradzać tłuszczem kuchnię pięknie wyposażoną - itd, itd. A mieszkania niech służą na pokaz, bo jak przyjdą znajomi, to niech im oko zbieleje jak u was pięknie - bo przecież na balkon ich nie wpuścicie, to nie dowiedzą się jakimi prostakami jesteście. Wstydźcie się i póki co zaniechajcie tego kopcenia na balkonach, klatkach schodowych, bo w życiu na prawdę trzeba mieć klasę... i niekoniecznie tylko podstawową.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 25 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Polak 38 miesiąc temuocena: 56% 

      Wykoncxyć palaczy Dlaczego prawo chroni zawsze przestępców oszustów i smrodzicieli trujących zdrowych ludzi???

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 20 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Andri 37 miesiąc temuocena: 47% 

      Proste, większe wpływy z akcyzy. Z niepalącego nie ma dochodu

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 7 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~warszawski palacz 36 miesiąc temuocena: 33% 

      Jak zdrowych, to na pewno nie ciebie. Chyba, że dodatkowy chromosom nie uważasz ze dysfunkcje zdrowotną.

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 4 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~nie lubie ignorantów 35 29 dni temuocena: 0% 

      a ciebie, wysłać do psychiatry

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 0 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~GOŚCIU NIEPALĄCY 34 miesiąc temuocena: 42% 

      Skoro dymek Wam szkodzi pozamykajcie okna. Proste!!! Jednemu dymek,drugiemu trzaskanie drzwiami innym jeszcze "Cuś" Gdzie my żyjemy? A tak w ogóle to oddychać można? Prześledżcie swoje postępowanie czy aby komuś nie "zawadzamy".

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 22 31 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Igor 33 miesiąc temuocena: 67% 

      No właśnie taki poziom prezentują palacze. Są upały chciałbym mieć otwarty balkon ale nie mogę bo niepracujący palacz pali na balkonie szczególnie wtedy gdy zobaczy ze otworzyłem balkon. Palacz ogranicza moje prawo do oddychania świeżym powietrzem i skazuje na bierne palenie czyli truje mnie.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 22 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~rickh 32 miesiąc temuocena: 72% 

      W upalny dzień fajnie wieczorek zasnąć przy otwartym oknie. Niestety smród tytoniu powoduje że to niemożliwe.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 21 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Gini 31 28 dni temuocena: 100% 

      Mógłbym zamykać okna ( w obecnej sytuacji to jedyne rozwiązanie ) ale problem jest tez w tym ze dowiaduje się ze sąsiad pali, gdy mam już dym w mieszkaniu!

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~dfg456 30 miesiąc temuocena: 52% 

      NIE NIE NIE NIE NIE !!!! Nie wiem jakbyś się czuł kiedy byś przestał palić a taki jak ty nieudacznik kopcił by ci z sąsiedniego balkonu. Ja nie palę już 20 lat ale jak mi smrodzi taki jak ty nieudacznik to go likwiduję i po problemie debilu!!!!!!!!!!!

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 17 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~dfg456 29 miesiąc temuocena: 45% 

      Przepraszam za mój poprzedni wpis. Nie wziąłem leków, które zalecił mi psychiatra.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 5 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~nie lubie ignorantów 28 29 dni temuocena: 33% 

      widać, że leków brak

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 1 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~NIE NIE NIE NIE NIE !!!! 27 miesiąc temuocena: 67% 

      1. "nie przesadzajmy z tym, żeby nie można było zapalić papierosa na własnym balkonie" --- ano nie można, paniusiu, bo twoja wolność kończy się przed moim nosem!! Co z tego, że balkon jest twój, skoro smród papierocha jest nie twój, tylko mój i kolejnych sąsiadów!! Chcesz smrodzić, zamknij się we własnej łazience i ognia. 2. "czasem wychodzi jedna osoba, a nie cała impreza, to naprawdę nie przesadzajmy" --- zupełnie nie przesadzamy, jeśli co 10 minut wychodzi jedna osoba na 5 minut smrodzenia. Za kolejne 5 minut kolejna osoba. Słowem, smród jest non stop przez 5 minut, co 5 minut.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 33 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Voidel1 26 miesiąc temuocena: 37% 

      co za idiotyczny artykul w Czechach ,Holandi , Belgi ,Hiszpania ,Szwajcaria ,Włochy i czesciowo w Niemczech morzna palic na balkonie i w dodatku uprawiac marihuane wiec przestancie tak pieprzyc bo robicie z siebie jeszcze wiekszych niewolnikow durne polaczki a po za tym to szkodza mi spaliny samochodowe i aby temu zapobiec paliwo powinno byc po 10 zl!!!

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 21 36 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Tyu 25 29 dni temuocena: 75% 

      To jedz sobie palić do Czech Holandii Włoch i Szwajcarii.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 3 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 24 29 dni temuocena: 75% 

      ~Voidel1, zdziwiłbys się, kocmołuchu.... Z osiedla mojego brata, obywatela NL, wyeksmitowaneo takiego goscia, jak ty, który w odwłoku miał sąsiadów. I to była krótka pilka, kilka skarg i do widzenia sie z panem. Nie to co w zaściankowej PL, gdzie latami trzeba walczyc o swoje prawa. Że przypomne tylko pewna nauczycielke, ze Zdżar, która już 6 lat, walczy, bezskutecznie, z sasiadami utrudniającymi jej normalne funkcjonowanie, a nawet zagrażajac jej zdrowiu i życiu. W NL nie do pomyslenia!

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 3 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nyku 23 28 dni temuocena: 100% 

      W Szwajcarii podobnie. 3 tys zł kary za palenie na balkonie. Czegokolwiek.

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 4 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Krzysiek 22 miesiąc temuocena: 83% 

      U mojej koleżanki zapaliła się firanka od peta z wyższego piętra

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 19 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~OBIEKT.III 21 miesiąc temuocena: 74% 

      Jeżeli jest art 144 KC w sprawie utrudniania korzystania osobom trzcim to znaczy, że jest takie prawo a nie j.w w artykule że nie ma prawa. To jedno a po drugie ja nie dość , że jestm trudty przez nałoga to jeszcze muszę fundowac takiemu leczenie np. POCHP bo leki na 100% JAK BY MIAŁ TAKI NAŁÓG KUPOWAĆ TO ZRUJNOWAŁBY RODZINĘ.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 17 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Marek 20 miesiąc temuocena: 70% 

      Nie toleruję palaczy ponieważ są szkodnikami. Zatruwają życie innym i często robią to złośliwie paląc na balkonach. Ponadto wszyscy płacimy za leczenie chorób odtytoniowych a powinni płacić palacze. ....Agrument o akcyzie to żaden argument bo leczenie wielokrotnie ją przewyższa.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 37 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kiku 19 miesiąc temuocena: 68% 

      W punkt!

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 15 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jojo 18 miesiąc temuocena: 100% 

      100/100 amen

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 6 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Marcin 17 29 dni temuocena: 29% 

      Cudownie stary w mysl tej logiki zabraniam ci jezdzic samochodem ,bo również jesteś smrodzicielem i zatruwasz moje życie. I co najlepsze mowi ci to osoba niepaląca ale żyjąca wiele lat z osobą palącą. I wiesz co? Zrobiłem sobie badania na płuco i mam takie jakbym w życiu na oczy papierosa nie widział więc żałosne pierniczenie o tym jak to ci wszystko szkodzi schowaj między bajki.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 2 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Anni 16 29 dni temuocena: 100% 

      Marcin. Stan sobie na krawężniku i pal do woli. Samochód mi nie wjeżdża na balkon.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 2 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Iza 15 miesiąc temuocena: 71% 

      "wolnoć tomku w swoim domku"?. Blok a zwłaszcza balkony, klatki schodowe itp nie są swoim domkiem ale wspólnym. 2. Tam gdzie zaczyna się prawo palacza do palenia na balkonie kończy się moje prawo do oddychania powietrzem wolnym od trującego papierosowego syfu.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 30 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Tom 14 miesiąc temuocena: 32% 

      Nie prawda

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 7 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Marcin 13 29 dni temuocena: 20% 

      Iza balkon stanowi integralną cześc mieszkania za która płacisz w ramach czynszu ergo nie jest "dobrem wspólnym" a twoim jako właściciela.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 1 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~oportunista 12 miesiąc temuocena: 46% 

      wam się w dupach już poprzewracało jeszcze trochę a pierdnąć nie będzie można bo też śmierdzi

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 24 28 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kiki 11 miesiąc temuocena: 54% 

      Cebulaku nie warto ci nic tłumaczyć bo jesteś ograniczonym stworzeniem. Nara

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 19 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Tysięczny 10 29 dni temuocena: 100% 

      Gazy z odbytu tez powinny mieć miejsce tylko w odosobnieniu. Tak żeby nikt nie widział nie słyszał i nie czuł. Jeżeli tego nie rozumiesz to może powinieneś żyć wśród bydła i zamieszkać w stajni ??? Dlaczego uważasz ze sranie na klatce czy wycieraczkę jest niewłaściwe i niekulturalne a pierdzenie w towarzystwie jest w porządku ?

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 4 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mario 9 miesiąc temuocena: 52% 

      Ciekawe kiedy bedzie totalny zakaz picia alkocholu bo tego smrodu nie da sie zniesc wole papierosy

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kiku 8 miesiąc temuocena: 58% 

      Każdy kto pali papierosy sprawiając że inni muszą to znosić, odpowiadam-Cebulaki wstrętne, palcie zamknięci w swoich kiblach. Brak kultury poraża!

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 21 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jot 7 miesiąc temuocena: 75% 

      do Kiku Nie wiem, czy akurat palenie w kiblu w bloku to najlepszy pomysł. Często system wentylacyjny jest prowadzony w tym samym pionie przez wszystkie piętra i taki kiblowy palacz dostarcza smrodu sąsiadom bezpośrednio do mieszkania. Niech sobie pali u siebie w sypialni albo w salonie.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 9 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~III 66 6 28 dni temuocena: 100% 

      Zgadza się. Powinien być zakaz picia piwa w miejscach publicznych bo smród tego napoju jest nie do wytrzymania. Picie piwa tylko w knajpach typowo piwnych a nie wszędzie.

      Edytowany: 28 dni temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~palenie to idiotyzm 5 miesiąc temuocena: 66% 

      Nie może być tak że człowiek nie może otworzyć okna bo jakiś palacz smrodzi piętro niżej. Czas najwyższy zerwać z ohydnym nałogiem (są odpowiednie preparaty) i przestać zatruwać innym powietrze.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 29 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ja 4 miesiąc temuocena: 69% 

      Prawo powinno być po stronie ofiary -zatruwanego a nie po stronie sprawcy-trującego. To takie proste. Ale wśród prawników /ustawodawców jest więkoszośc palaczy wiec prawo jest po stronie katów.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 29 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Marek 3 miesiąc temuocena: 68% 

      Droga Ewo, a zapal sobie we własnej łazience, tak dla odmiany. Skoro lubisz smak-syf peta to bedzie ci jak w raju. Sąsiadom niekoniecznie pasuje smród peta niesiony wiatrem. A to że od 20 lat nikt nie zwrócił ci uwagi na twoje prostackie zachowanie, znaczy tylko tyle że masz kulturalnych sąsiadów, nie że nikomu to nie przeszkadza. Balkon jest na zewnątrz mieszkania, więc nie tak do końca tylko twój.

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 32 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Palacz 2 miesiąc temuocena: 77% 

      Jak sobie ktoś zapali w kiblu to taki prostej konstrukcji cwaniaczek jak ty zaraz dostanie szału ze mu śmierdzi w jego kiblu bo dym sto razy bardziej rozprzestrzenia za pomocą wentylacji niż na balkonie.

      Edytowany: 29 dni temu

      oceń komentarz 17 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Robert z lodzi 1 miesiąc temuocena: 79% 

      Ostatnio jakiś cybuchowy nałogowy palacz rzucił peta bez wyobraźni bo wiatr zawiał i pet wpadł do mojego mieszkania a konkretnie zajadał mi firankę ,dobrze że akurat byłem w domu i uratowałem sytuację i obyło się bez groźnego pożaru no ale firanka do wyrzucenia 300zl koszt winnego brak bo nikt się nie przyznał mogłem jedynie zrobić z pęta dna i z powództwa cywilnego zaskarżyć bezmyślnego palacza ????brak mi słów

      Edytowany: 29 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 26 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.2085 sekundy
    REKLAMAA2-AUCHAN----DODATKOWO