REKLAMAA1 TEFAL 18.03.2021 - 17.06.2021
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY

    (KW)

    Zaparkowanie "na raz" w alei KEN to nie lada wyczyn. A co dopiero wyjechanie z miejsca - skarżą się ursynowscy kierowcy. Wszystko przez prostopadłe do jezdni miejsca postojowe. W podobnej sytuacji są parkujący na ul. Herbsta.

    Aby zaparkować na miejscach pozłożonych wzdłuż alei Komisji Edukacji Narodowej, w pobliżu numerów 81 i 83 oraz po drugiej stronie ulicy, kierowcy muszą się nieźle nagimnastykować. Miejsca są tam wyznaczone prostopadle względem jezdni.

    - Aby wjechać na raz, trzeba wjechać na drugi pas, a wtedy można komuś zajechać drogę – mówi pani Agnieszka.

    Parkowanie to tylko pół biedy. O wiele gorzej jest z wyjeżdżaniem z tych miejsc. Kierowca ma ograniczoną widoczność i może nie zauważyć nadjeżdżających pojazdów. - Jak teraz będę wyjeżdżać, to pewnie poczekam, aż inne samochody staną na czerwonym. Kiedy jest zielone, muszę bardzo uważać – stwierdza pani Karolina.

    W alei Komisji Edukacji Narodowej na ratunek przybywa sygnalizacja świetlna. Na ul. Herbsta na wysokości budynku przy Dembowskiego 8 takich udogodnień nie ma, a sytuacja wygląda podobnie. Kierowcy najczęściej wyjeżdżają na jezdnię, aby cokolwiek widzieć. Grozi to stłuczką, jeśli okaże się, że coś jedzie.

    W przypadku miejsc przy Herbsta urząd dzielnicy nie planuje zmian. Zaznacza, że funkcjonują tak od lat i nikt uwag nie zgłaszał. Za to o zmiany w alei KEN walczy radna Karolina Mioduszewska z Koalicji Obywatelskiej.

    - Ten rejon jest ruchliwy, to bezpośrednie sąsiedztwo metra Stokłosy, przystanek autobusowy oraz parking P&R. Nietrudno w takim wypadku o kolizję pojazdów. Proszę o rozważenie zmiany sposobu parkowania samochodów w tym rejonie z prostopadłego na skośne – zwraca się radna do burmistrza Roberta Kempy, który pismo przekazał do zarządcy drogi czyli Zarządu Dróg Miejskich.

    Ukośne miejsca postojowe w alei KEN już są - kawałek dalej od P&R Stokłosy w stronę centrum. I dobrze się sprawdzają. Jak przekazuje Jakub Dybalski, rzecznik Zarządu Dróg Miejskich, zmiana za stacją metra jest możliwa. Dodaje jednak, że ze skośnym parkowaniem także są problemy.

    - Tak naprawdę duża różnica byłaby dopiero przy zamianie tych miejsc na równoległe – zauważa Dybalski.

    Rzecznik drogowców dodaje również, że ZDM na razie nie ma planów na zmianę organizacji tych miejsc

    Zmiana organizacji ruchu w rejonie bloków przy KEN 81 i 83 oznaczałaby ubytek kilku miejsc. Jak przekazuje rzecznik drogowców, być może przy większej przebudowie ulicy sposób parkowania zostanie zmieniony. Jednak na ten moment ZDM takich planów nie ma.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 35

    • 13
      BARDZO PRZYDATNY
    • 2
      ZASKOCZONY
    • 4
      PRZYDATNY
    • 3
      OBOJĘTNY
    • 3
      NIEPRZYDATNY
    • 3
      WKURZONY
    • 7
      BRAK SŁÓW

    23Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~AndrzejH 23 miesiąc temu

      Idiocie który to zaprojektował powinno się zabrać uprawnienia

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wykopek 22 miesiąc temuocena: 100% 

      Parkowanie skośne będzie idealne - najłatwiej i najszybciej. Można wjechać "na raz". Parkowanie równoległe wcale nie będzie lepsze, wręcz gorsze, bo trzeba parkować "na dwa razy" i zmniejszy się liczba miejsc. Najlepiej wymalować pasy skośne i tyle. Stracimy na tym tylko dwa miejsca postojowe, ale będzie bardzo wygodnie.

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Matmel 21 miesiąc temuocena: 100% 

      Jasna sprawa. Argumenty poniżej, że kierowcy kulturalnie „wpuszczają” wyjeżdżających, lub „pseudokierowcy” powinni poszukać parkingu gdzie indziej, są tworzone przez kierowców z cechą „mnie nie dotyczy”! Ratusz twierdzi, że nikt nie zgłaszał problemu- a to trzeba zgłaszać, aby ratusz myślał?? Urbanista, który te miejsca stworzył, za karę powinien teraz tam stać i drygować ruchem! Albo tam parkować! Te parkingi to nieprzemyślane, pod względem organizacji ruchu, projekty, które być może ładnie komponowały się na kartach zagospodarowania przestrzennego, kiedy ursynowskich aut było o kilkanaście lub dziesiąt mniej! To jest paranoja! Aby było szybko i sprawnie potrzebne są tylko skośne miejsca parkingowe! Łatwo i szybko wjechać i wyjechać. Czytelnikom, argumentującym, że w ten sposób miejsc parkingowych będzie mniej, odsyłam do komentarza poniżej o pseudokierowcach ... niech poszuka sobie miejsca gdzie indziej!

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Korbol 20 miesiąc temuocena: 50% 

      Pierdzielenie kotka ... Zapierdzielam autem zabudowanym gdzie widzialność kończy się na bocznej szybie kierowcy. Jak to powiedział pewien ślepy "nie widzę problemu", serio macie z tym problem ? Ok w moim przypadku łatwo nie jest, ale jakoś nigdy nikt nawet mi klaksonu nie użył, gdy opuszczałem te miejsca parkingowe na KENie (tu wstawiam obrazek Travolty z płaszczem). Ale wszyscy wiemy o co chodzi ... Ma być miej miejsc do parkowania.

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 4 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Boom 19 miesiąc temuocena: 100% 

      Nie widziałem tam jeszcze żadnej stłuczki z tego powodu. Mało tego - kierowcy zatrzymują się by ułatwić wyjazd. Nie każdy kierowca ma takie umiejętności i predyspozycje by rzeczywiście prowadzić pojazdy mechaniczne, więc może niech poszuka łatwiejszego miejsca do zaparkowania, skoro go to przerasta? A przy obecnych nastrojach w mieście i promowaniu pedalarzy każda kombinacja przy parkingach skończy się jednym - dla poprawy bezpieczeństwa ruchu zdecydowano na likwidację miejsc parkingowych.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 6 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Hahahaha 18 miesiąc temuocena: 43% 

      Nauczcie się może jeździć drodzy pseudokierowcy, bo a to uskok przeszkadza, a to światła, a to inny pseudokierowca...

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Gdybalski 17 miesiąc temuocena: 91% 

      Biorac pod uwage, ze na KEN na DdR czółkami pukneli sie jadacy na wprost siebie rowerzysci, to najpierw z tymi mistrzami kolarstwa trzeba cos zrobić.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 10 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Lubię stać w korkach to mój fetysz 16 miesiąc temuocena: 100% 

      Ja jeżdżę metrem nie rowerem

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rere 15 miesiąc temuocena: 86% 

      Przy tak ruchliwych ulicach jak KEN nie powinno być parkowania bezpośrednio przy ulicy tylko wjazd na parking obok ulicy. Ponieważ sytuacja powyższa jest w większości miejsc nie do zrealizowania, pozostaje parkowanie skośne.

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 12 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~JPRDLE 14 miesiąc temuocena: 89% 

      Jak zwykle urzedasowe #niedasie ma się świetnie :/

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Daro 13 miesiąc temuocena: 100% 

      Parkowanie równoległe nie jest dobrym rozwiązaniem, bo wjeżdżając przodem potrzeba więcej miejsca niż na sam samochód. A przy tak dużym ruchu na KEN wjechanie tyłem jest niemożliwe. Najlepsze jest skośne.

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 20 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~zwykły obserwator 12 miesiąc temuocena: 59% 

      Prostopadłe parkowanie to stary pomysł ratusza by terroryzować ruch kołowy, nawet kostka wyznacza by trudniej zamalować było. Zmiana na skośne to banał. Ale nie po to kamanda zasłupkowała i zatrawnikowała i zabetonkowała spore części KEN by skośne zrobić. Coś drgnęło po wyborach w 2015 i stanęło. Koncept równoległego to skasowanie 2/3 miejsc i to kamanda zrobi, chyba, że uzna że neurobiałki wytresowane i można wprost kasować 90%.

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Boom 11 miesiąc temuocena: 33% 

      Coś słabi ci kierowcy skoro parkowanie ich przerasta. Wystarczy się rozglądać i poczekać chwilę na pustą drogę, a nie wyjeżdżać na pałę. A takie skargi to woda na młyn dzielnicy i rowerowych działaczy, bo je po prostu zlikwidują.

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pol 10 miesiąc temuocena: 94% 

      Nie przerasta,tylko przy tak dużym ruchu organizacja miejsc postojowych jest fatalna i zwiększa ryzyko kolizji.To nie komuna. Miejsca postojowe sa dla kierowców ,a nie kierowcy dla nich.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 16 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ale jaja Ale jaja 9 miesiąc temuocena: 89% 

      jak jeździsz rowerem to nie wiesz jak to jest zaparkować prawie pięciometrowym samochodem w miejsce między dwoma samochodami pod kątem prostym z ulicy , a o skręcie z sąsiedniego pasa możesz zapomnieć w normalnych godzinach , albo poczekać na 1 w nocy.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 8 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Boom 8 miesiąc temuocena: 50% 

      Jajeczny, skąd przekonanie, że jeżdżę rowerem? Mam prawo jazdy od wielu lat, mam szeroki samochód i nie płaczę że nie mogę zaparkować. Tak samo nie płaczę, że na skrzyżowaniu nie potrafię skręcić w lewo bez osobnego sygnalizatora.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 5 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~mqc 7 miesiąc temuocena: 100% 

      wjazd a wyjazd to jednak co innego. O ile to pierwsze zależy przede wszystkim od Twoich umiejętności (lub ich braku) to wyjazd może być utrudniony choćby przez auto zaparkowane obok - wyższe, przyciemniane etc. Parkowanie skośne przynajmniej częściowo rozwiązałoby ten problem. Zwłaszcza, że na ruchliwej ulicy raczej nie zaparkujesz tyłem co mogłoby chociaż trochę ułatwić późniejszy wyjazd

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 6 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Hahahaha 6 miesiąc temuocena: 29% 

      Ten duży ruch sami tworzycie

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 2 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ale jaja Ale jaja 5 miesiąc temuocena: 100% 

      czasem tam parkuję i jeżeli są zaparkowane dwa normalne samochody , a kierowcy nie wjechali na pół maski na chodnik - czyli tył ich samochodów dochodzi do jezdni to nie ma szans na"złamanie się" z prawego pasa i wjechanie pomiędzy nich, chyba że wjedziesz wózkiem widłowym z tylną osią skrętną , a sztuczki typu skręt z sąsiedniego pasa czy wjazd tyłem, gdy jest korek albo duży ruch nie zadziałają. Więc nie ma co kozaczyć bo praw fizyki i geometrii nie zmienisz , a takie parkowanie jest dobre na osiedlowych uliczkach albo pod sklepem.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 4 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Gdybalski 4 miesiąc temuocena: 87% 

      Pani Karolino, dzieki wielkie za inicjatywe. Natomiast urzad dzielnicy ordynarnie łze, ze nikt problemów nie zgłaszał, bo dyskusje o tym tocza sie od lat.

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jagodaa 3 miesiąc temuocena: 100% 

      Z tego co pamiętam parkowanie skośne przy al.KEN zostało zmienione kilka lat temu przy al.KEN 97, al.KEN 99 , al.KEN 88 ,al.KEN 90 po interpelacji jakiegoś radnego, tylko nie pamietam dokladnie kogo ale chyba to było IMU-u. Wtedy ZDM mogło a teraz że niby nie? dziwne

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Gdybalski 2 miesiąc temuocena: 88% 

      Oho, Dybalski juz kombinuje. Nie szanowny panie, parkowanie skosne jest jak najbardziej ok., i na pewno lepsze od równoległego - tylko zeby to umiec ocenic przydaloby sie jezdzic samochodem, a z poziomu siodełka ma pan problemy nie tylko z tym. Ale z drugiej strony jak ukosne parkowanie to dla pana problem, to faktycznie moze juz trzymaj sie pan tego roweru i jak najdalej od kierownicy.

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 14 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mieszkaniec88 1 miesiąc temuocena: 87% 

      W budżecie obywatelskim na 2021 w jednym projekcie jest uwzględnione poprawienie parkowanie ,żeby było skośne parkowanie ,, Remont chodnika wzdluz ulicy AL.KEN z nowym pasem zieleni ". - numer projektu 382, to jeden z tych parkingów na zdjęciu po stronie sklepu Aldi.

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.3963 sekundy
    REKLAMAA2 AUTO WIMAR 01.04.2021 - 30.04.2021