REKLAMAA1-DAGRASSO----13-05----13-08-2020
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    wydrukuj podstronę do DRUKUJ4 czerwca 2020, 13:39

    Redakcja Haloursynow.pl

    napisz maila ‹
    moje artykuły ‹

    (mat. prasowe)

    Tworzenie stron internetowych w dzisiejszych czasach jest banalnie proste. Wystarczy skorzystać z jednego z CMS-ów, aby zbudować stronę bez znajomości HTML ani bez wiedzy w zakresu programowania. Zdarza się jednak, że samodzielnie stworzone strony internetowe warszawa nie są wystarcza jace pod kątem technicznym dla naszych przedsięwzięć i potrzebna jest agencja interaktywna, która postawi nam stronę lub sklep (np. w Prestashop) i która w dodatku pomoże nam sprawić, aby strona była widoczna w sieci. 

    Tutaj jednak powstaje problem: jak ocenić, czy agencja, z którą rozmawiamy, jest dobra? Jak zamawiać usługi, ile powinny kosztować, jak nie przepłacić i jak ocenić jakość wykonania strony lub sklepu, którą zamówiliśmy? 

    Aby kupować mądrze, trzeba mieć rozeznanie na rynku oraz znać produkt lub usługę. W przypadku usług, jakimi jest tworzenie stron internetowych, pozycjonowanie i ogólnie pojęta reklama w sieci, rzecz nie jest taka prosta. 

    Aby ocenić umiejętności specjalistów, którzy będą zajmowali się naszą stroną należy poprosić ich o pokazanie nam ich portfolio. Widząc dotychczasowe dokonania przekonamy się, jakiego poziomu pracy można się spodziewać. Oceniając portfolio należy jednak kierować się nie tylko kwestiami wizualnymi, ale też technicznymi. Niekiedy bardzo ładne grafiki na stronie lub w sklepie internetowym mogą sprawić, że wydaje się ona nam profesjonalna. W rzeczywistości bardziej liczy się to, jak działa sklep internetowy. Należy sprawdzić jak nawiguje się serwis, jaka jest prędkość jego działania, jak wygląda panel administrowania stroną, a także jaki jest zakres prac, ktorych możemy później sami dokonać chcąc zmienić coś na stronie.

    Zdarza się, że specjaliści oddają nam stronę lub sklep z takim systemem obsługi treści, który jest nieczytelny, mało poręczny i który powoduje występowanie błędów. Dlatego warto stawiać na sprawdzone CMS-sy, takie jak Magento lub PrestaShop, polecane przez wielu właścicieli sklepów internetowych. Sklepy PrestaShop są intuicyjnie obsługiwane, z panelem poradzi sobie każda osoba - nawet taka, która w dotychczasowym życiu prawie nie miała styczności z komputerem. 

    Ile kosztuje założenie strony internetowej?

    Kolejną istotną kwestią, która nurtuje osoby przymierzające się do założenia własnej strony lub sklepu internetowego jest to, ile kosztują strony internetowe w Warszawie oraz ile trzeba wydawać pieniędzy miesięcznie na pozycjonowanie? Tutaj niestety nie ma żadnej konkretnej odpowiedzi. Najtańsza strona wizytówka może kosztować już 500 zł. Nie należy się jednak spodziewać, że taka strona będzie zaawansowana lub że bieda znajdowały się na niej ciekawe wtyczki. Strona ze sliderami, z możliwością dodawania komentarzy przez użytkowników oraz taka, która będzie współpracowała z mediami społecznościowymi będzie kosztowała już kilkaset złotych więcej. Kolejne kilkaset złotych zapłacimy za zoptymalizowane strony pod kątem wyszukiwarki Google, co pomoże jej się naturalnie lepiej pozycjonować wstępnie bez dodawania linków z zewnątrz.

    Założenie sklepu internetowego natomiast to koszt rozpoczynający się od poziomu 2 tys. złotych netto. Pozycjonowanie strony lub sklepu to koszt, który trzeba ponosić każdego miesiąca: od 300 zł w przypadku łatwych haseł i niskiej konkurencyjności, do dobrych 5 tys. dla początkującego sklepu na miesiąc. 

    Najlepszym źródłem informacji będzie samodzielne rozeznanie się w ofertach i negocjowanie z twórcami stron internetowych. Przykładowe oferty dla tworzenia stron internetowych oraz sklepów razem z cennikiem znajdziecie tutaj: https://coolbrand.pl/.

    Artykuł załadowany: 0.3289 sekundy
    REKLAMAA2-SanGiovanni--01-07----31-07-2020