REKLAMAA1 KUCHAREK6  26.11.2022 - 25.02.2023
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY

    (SK)

    Kierowcy już nie zaparkują wzdłuż ul. Gandhi przy metrze Imielin, co robili od... 1983 roku. Drogowcy postawili tam znak zakazu zatrzymywania się. Powodem jest tunel POW. 

    - Parkowaliśmy tam od zawsze, od 1983 roku - mówi pan Paweł, mieszkaniec bloku przy ul. Hawajskiej.

    Razem z sąsiadami musiał pożegnać się z możliwością parkowania wzdłuż ul. Gandhi. Do tej pory kierowcy bez problemu zostawiali swoje samochody na nieużywanym prawym pasie drogi od al. KEN w stronę Dereniowej aż do Hawajskiej. Drogowcy ustawili tam znak zakazu zatrzymywania się. 

    Na początku kierowcy albo nie zauważyli, albo niezbyt przejęli się nowym znakiem. Mimo tego, że ten stał od kilku dni, wzdłuż Gandhi wciąż stało mnóstwo samochodów. Do czasu, aż ich właściciele nie zaczęli znajdywać za wycieraczkami "prezentów".

    - Wszyscy jak tam stali, dostali wezwanie od straży miejskiej - relacjonuje pan Paweł.

    Dziś parkują już tam tylko pojedynczy kierowcy, którzy być może wciąż nie są świadomi kary, jaka może ich za to spotkać. 

    "Jest tragedia"

    Znak sprawił, że przy ul. Gandhi ubyło mniej więcej 30 miejsc parkingowych. Tyle samochodów - zdaniem mieszkańców - mieściło się na pustym pasie. Poszkodowani są przede wszystkim mieszkańcy bloków przy ul. Hawajskiej, którym na osiedlu brakuje miejsc parkingowych. Część z nich zaczęła parkować nieco dalej, część na siłę próbuje parkować pod swoim blokiem.

    - Jest tragedia. Sąsiad ze swoimi dwoma samochodami przeniósł się na parking po urzędem dzielnicy. Często jednak widzę, jak wieczorami wjeżdżają na osiedle i parkują tam, gdzie już nie ma w ogóle miejsca - opowiada mieszkaniec.

    Ale bywa też niebezpiecznie. W ubiegłą środę kierowca jednego z aut nie zauważył zaparkowanego samochodu i uderzył w niego. Kierowcy tym bardziej powinni zacząć zauważać znak zakazu.

    Dlaczego po blisko 40 latach postanowiono postawić tam znak zakazu zatrzymywania się? Zmiana została wprowadzona przez miejskie Biuro Zarządzania Ruchem Drogowym. Urzędników do takiego ruchu zachęcał Zarząd Dróg Miejskich. A wszystko przez inwestycję, która przez ostatnie kilka lat utrudniała życie mieszkańcom Ursynowa.

    - Ulicą Gandhi prowadzony jest objazd na wypadek awarii w tunelu POW. W związku z tym musi mieć ona zapewnioną pełną przepustowość - tłumaczy Jakub Leduchowski ze stołecznego ratusza. 

    A co w zamian?

    Ulica Gandhi łączy się z węzłem Ursynów Zachód tuż przed tunelem POW. A przez ul. Rosoła z węzłem Ursynów Wschód. Gdyby doszło do zamknięcia tunelu, to obie te ulice zalałaby fala samochodów. Zastawiony prawy pas na Gandhi między al. KEN a Dereniową spowodowałby pozostawienie tylko jednego pasa do dyspozycji uciekających z trasy ekspresowej kierowców.

    - Rozumiem, że musieli wprowadzić zakaz. Ale niech w takim razie dadzą coś w zamian - mówi mieszkaniec pan Paweł, niezadowolony ze zmian.

    Proponuje, aby wybudować nowe miejsca w pasie zieleni wzdłuż ul. Gandhi i zapowiada, że będzie jeszcze walczył o parking dla siebie i sąsiadów.

    - Jeśli miasto samo nie chce, nie może, nie stać go, to powinno dogadać się z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad, aby ona wybudowała te miejsca. Na pewno będą o to występował - stwierdza pan Paweł.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 160

    • 52
      BARDZO PRZYDATNY
    • 7
      ZASKOCZONY
    • 15
      PRZYDATNY
    • 8
      OBOJĘTNY
    • 1
      NIEPRZYDATNY
    • 17
      WKURZONY
    • 60
      BRAK SŁÓW

    52Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).
    Uwaga! Komentarze ukazują się dopiero po moderacji przez redakcję.

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~stratatata 52 miesiąc temuocena: 86% 

      małe wyjaśnienie, to nie był nieużywany pas tylko blokowany przez zaparkowane samochody. wielokrotnie kierowcy urządzali tam sobie wyścigi, aby wepchnąć się na lewy pas ponieważ prawy był zastawiony. Straż miejska niech sie bierze do roboty, do jak na razie nadal widać tam zaparkowane samochody.

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 19 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~nopi 51 miesiąc temuocena: 100% 

      Popieram! Jaki jest sens budowania pasa drogi służącego potem za parking dla mieszkańców? Organizacja parkingów, to już odrębna kwestia, ale jeśli budynki są spółdzielcze, to powinno to znaleźć się w gestii spółdzielni.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 7 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~mdo 50 miesiąc temuocena: 57% 

      Taka jest właśnie polityka władz Ursynowa i Warszawy wobec kierowców - czyli nas mieszkańców tego miasta. Jeśli od lat miejsca parkingowe w różny sposób się likwiduje, to efekt jest taki, że pozostałe są oblężone. Z jednej strony na Ursynów został wpuszczony ruch z okolicznych miejscowości, z drugiej uniemożliwia się parkowanie. Nie ma tu żadnego bilansu i jest to najlepsze świadectwo wrogiego nastawienia obecnych władz do prywatnego transportu. No ale w przyszłym roku może wybory samorządowe...

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 12 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kon 49 miesiąc temuocena: 46% 

      Placz wielkoplytowcow skner, co by chcieli cale zycie pod oknem stawac. To lubie ;-)

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~cik 48 miesiąc temuocena: 91% 

      Zrealizować do końca założenia projektowe parkingów na Ursynowie, to problemu nie będzie. Tam gdzie parkingi są w zagłębieniach miały być parkingi dwupoziomowe, które z braku kasy zostały odłożone do realizacji na przyszłość. Czyli mamy w tych lokalizacjach dwa razy mniej miejsc parkingowych niż projektanci Ursynowa zakładali.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 10 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~edukator 47 miesiąc temuocena: 67% 

      Dziecinko ! Jeszcze nie byłeś mieszkańcem Warszawy jak ci ludzie tu zamieszkali . I to było dla nich szczęście , że za własne pieniądze „dostali” przydział na mieszkanie. . Pozostałe budynki zostały wciśnięte na przestrzeń już zamieszkałą. Zastanów się , zanim coś napiszesz.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 2 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Max 46 miesiąc temuocena: 55% 

      Bardzo dobrze, bo jezdnia to nie parking! Tak samo trzeba odzyskać pozostałe ursynowskie ulice zamienione na parkingi!

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 30 25 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Royal blue 45 miesiąc temuocena: 58% 

      No tak, najpierw było, ze chodnik to nie parking, parkowac powinno sie na jezdni. To teraz już tekst, ze jezdnia tez nie parking. Buahahahaha. Wincyj tego lol contentu, wincyyyj, internet wytrzymie

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 21 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Max 44 miesiąc temuocena: 62% 

      Krawiec szyje ubrania, szewc naprawia buty, krowa daje mleko, samochody parkują na parkingach, po chodniku chodzą piesi, po jezdni jeżdżą samochody. Jeśli tego nie rozumiesz to wracaj na ojcowiznę i parkuj na gumnie.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 8 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pol 43 miesiąc temuocena: 77% 

      Skąd w co poniektórych ludziach tyle nienawiści??? Janusze wyzywają od Januszy, inni sączą jad,bo ktoś zaparkował wzdłuż ulicy ,na której i tak przez 40 lat nigdy nie było korków itd,itp. Kompleksiki. A putin się cieszy ,że Polak nienawidzi Polaka.

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 30 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • StasioJasio 42 miesiąc temuocena: 50% 

      bo przez 40 lat nikt nie planowal i nie postanowil ze bedzie alternatywa dla POW w przypadku problemu. Teraz to postanowiono wiec a) rozwiazano poprawiono skret w Rosoła, no i idac dalej bedac konsekwentnym na calej Ghandi nie bedzie mozna zajmowac pasa na parkowanie. w samym artykule postawa pana Pawla jest wkurzajaca i jemu podobnych ktorzy przyzwyczaili sie do darmowego parkingu i za nic maja znaki , i maja jeszcze czelnosc narzekac w artykule .

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 20 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Royal blue 41 miesiąc temuocena: 76% 

      A te głupie ludzia zamiast jechac gandhi, to walą i tak Płaskowickiej. Ponawiam propozycję, skoro zdm tak sie martwi o przepływ, to niech poszerzą Płaskowickiej od Stryjeńskich do Rosoła. Swoją drogą, jest progres, zdm wlasnie przyznał, ze dwupasmowa jezdnia jest bardziej płynna niż jedno. To już nie bedzie pitolenia, że zwężenia poprawiają płynność ruchu? I zatoki autobusowe jednak są potrzebne? O tempora, o mores. Lub tez cytując klasyków, o ku..a, co tam się dzieje?

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 22 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~obserwator 40 miesiąc temuocena: 90% 

      Jadą Plaskowickiej bo po co jechać naokoło.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 19 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Proste 39 miesiąc temuocena: 51% 

      Co w zamian? Nic w zamian! Wybraliście Trzaskowskiego, którego wizją i celem jest wsadzenie wszystkich do komunikacji zbiorowej, to teraz cierpieć !

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 33 32 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kronik 38 miesiąc temuocena: 36% 

      Akurat tutaj to Trzaskowski nie ma nic do rzeczy. "Wykazał" się wiele razy, ale tym razem to konieczność. To nie jest już Ursynów jak sprzed 20 lat, kiedy można było tak parkować bez konsekwencji, zabierajac pas ruchu. Powstało wiele nowych bloków, przybyło ludzi i samochodów. Odpowiadając na Twoje pytanie, to w zamian SMB Imielin ma do wynajęcia miejsca parkingowe w bloku obok, ale tutaj już trzeba płacić a tego właściciele samochodów już nie chcą.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 12 21 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~qwr 37 miesiąc temuocena: 45% 

      Co ma Trzaskowski do tego, że podległa ministerstwu Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad zabiera ulicę i dostosowuję do swoich wymogów?

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 5 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~stratatata 36 miesiąc temuocena: 55% 

      kup lub wynajmij miejsce parkingowe / garażowe , których jest sporo na imielinie i nie jojcz. stać s=cie na samochód to powinno cię stać na opłacenie parkingu a nie blokowanie ulic czy chodników.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 6 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~78912 35 miesiąc temuocena: 47% 

      Przed ratuszem jest ogromny parking. No ale wtedy pan samochodziarz będzie musiał ruszyć cztery litery i przejść parę metrów. Postulat likwidacji pasa zieleni i zbudowanie tam kolejnego parkingu to bezczelność.

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 23 26 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~stratatata 34 miesiąc temuocena: 100% 

      parking pod urzędem z założenia jest dla petentów a nie do parkowania na całe dnie i noce przez mieszkańców.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 4 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~aster 33 miesiąc temuocena: 60% 

      no nareszcie, o wiele lepiej sie bedzie tamtędy jezdziło.

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 35 23 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mag777 32 miesiąc temuocena: 79% 

      Nie bój, nie bój. Zrobi się zaraz buspasik, oczywiście czynny 24/7 i ruch się uspokoi. Czuwaj!

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 23 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Royal blue 31 miesiąc temuocena: 59% 

      Jak ktos miał problem z jazdą na odcinku, gdzie na jednym z pasów parkują auta, to moze czas powtórzyc kursy i nowy egzamin na prawo jazdy? Z Dereniową i Cynamonową tez masz problem przez zaparkowane auta?

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 20 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~aster 30 miesiąc temuocena: 80% 

      Co to za porównanie do Cynamonowej i Dereniowej, obie są z jednym pasem ruchu i wyznaczonymi miejscami do parkowania i nie ma sytuacji ze mijasz skrzyżowanie i zaraz musisz uciekać na lewy pas bo na prawym są zaparkowane samochody. Może jak nie potrafisz odróżnić dwóch pasów ruchu od jednego to może czas odświeżyć uprawnienia?

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 12 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Spider-Man 29 miesiąc temuocena: 63% 

      Brawo. Wreszcie Janusze nie będą tam parkować. Zdanie "Do tej pory kierowcy bez problemu zostawiali swoje samochody na nieużywanym prawym pasie drogi od al. KEN w stronę Dereniowej aż do Hawajskiej." jest absurdalne. Pomylenie kolejności zdarzeń przez redaktora. Pas był nieużywany do jazdy, bo był notorycznie zastawiony przez Januszy. A nie, że Janusze tam parkowały, bo pas był nieużywany. I nie "ubyło"ok. 30 miejsc, tylko ok. 15-17 miejsc. Znaczna różnica. Parkować można po drugiej stronie ulicy na parkingu urzędu. A jak nie pasuje, to obok jest najlepiej skomunikowany komunikacją publiczną węzeł przesiadkowy na Ursynowie.

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 45 26 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Piter 28 miesiąc temuocena: 53% 

      Masz absolutną rację, na tym pasie stało co najwyżej 17 aut a nie "około 30" (zajęte było 90 metrów prawego pasa). Trzeba pamiętać, że po drugiej stronie skrzyżowania z KEN to Gandhi ma trzy pasy do jazdy na wprost a za skrzyżowaniem robił się z tego tylko jeden (jeden pas odpadał na przystanek a drugi na zaparkowane na nim samochody). Od lat zastanawiałem się kiedy ktoś w końcu zrobi porządek z tym parkowaniem na prawym pasie i nareszcie to się stało.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 19 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~BerlinWawa 27 miesiąc temuocena: 53% 

      W bogatszym i rozleglejszym Berlinie jest 300 samochodów na 1000 mieszkańców, w Warszawie 700 aut na 1000 ludzi. Nie mamy za mało miejsc do parkowania tylko za dużo samochodów. Jeśli chce się mieć gwarantowane miejsce, trzeba za nie zapłacić - nie ma konstytucyjnego prawa do miejsca parkingowego pod blokiem. Przyznaję, mam dwa auta, ale dlatego kupiłem mieszkanie z dwoma miejscami postojowymi. A tam, gdzie nie da się zaparkować, jeżdżę komunikacją zbiorową.

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 34 30 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Proste 26 miesiąc temuocena: 65% 

      Zauważyłeś oczywiście, że w Berlinie jest tyle samo linii i stacji metra, co w Warszawie. Zauważyłeś również, ile jest w Belinie linii i przystanków tramwajowych oraz autobusowych. I jak jest to wszystko ze sobą skomunikowane. Prawda, pajacyku ?

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 32 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Royal blue 25 miesiąc temuocena: 56% 

      Skoro jest 700 aut na tysiac, to wiekszosc ludzi chce miec i jezdzic autami. I niech sie mniejszosc łaskawie odpitoli od nas, od aut i od nas. W koncu demokracja chyba jest, czy dyktat kilku antysamochodowych oszołomów z zdm?

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 27 21 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~BerlinWawa 24 miesiąc temuocena: 36% 

      @Proste - powtarzanie nieprawdy nie czyni jej prawdą, a obrażanie dyskutanta to metoda ludzi niemających racji. Warszawa ma dobrze oceniany przez tubylców i przyjezdnych system transportu zbiorowego. Linii być może jest mniej niż w Berlinie, ale Warszawa ma mniej ludności i jest mniejsze, więc sama liczba linii o niczym nie mówi.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 14 25 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~BerlinWawa 23 miesiąc temuocena: 33% 

      @Royal Blue - sondaże (np. dotyczące przebudowy al. Jerozolimskich) pokazują, że większość mieszkańców Warszawy życzy sobie ograniczenia obecności samochodów w mieście, a 700 aut na 1000 mieszkańców to statystyka dotycząca posiadania aut, a nie preferencji mieszkańców. Ja np. mam dwa samochody, bo chcę, a nie dlatego, że ich potrzebuję, i wcale nie twierdzę, że skoro je mam to miasto ma obowiązek ułatwić mi ich posiadanie. Są one moim problemem i tyle. Zaś jeśli ktoś jest oszołomem (cytuję przedmówcę) to ten, kto w dobie zmiany klimatu nie rozumie, że nie można sprzyjać wzrostowi komunikacji samochodowej.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 12 24 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • StasioJasio 22 miesiąc temuocena: 26% 

      Royal blue: nie placz nie placz jak kiedys wejdzie zakaz wjazdu do Centrum miasta samochodami trupami z norma ponizej jakiejs to - Ty i tobie podobni szybko wroce na komunikacje miejska. Masz auto - to oczywistoscia jest ze powinienes zadbac o parking - o oplaty za auto , i inne powiazane rzeczy. Wiekszosc z naszych osiedli np W Warszawie jest budowana w latach od 60-90- Nie sa i nie beda przygotwane na posiadanie takiej liczby aut, a budowanie parkingow kosztem np resztek zieleni - nie tedy droga.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 7 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Royal blue 21 miesiąc temuocena: 83% 

      A gdzie ty jasiu wyczytales, ze ja nie mam miejsca parkingowego? Czy ty swoje miejsce parkingowe wozisz ze soba? Wiem, ze sa pomysly zakazu wjazdu do centrum. Problem w tym, ze to z reguly pomysly przyjezdnych, bez rodzin i zobowiazan w miescie. Ja np mam w centrum 80 letnia matke, po dwoch udarach, ktora trzeba sie codziennie opiekowac, wozic po lekarzach a w weekend tez na Bródno. Ty jesli jestes z W-wy to sobie swoja mozesz wozic tramwajem, czy rowerem, zwisa mi to. W zamian prosze sie odfanzolic, czym ja wożę swoją. Bo to nie twoja sprawa. Mam nadzieje, ze wystarczająco zrozumiale?

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 19 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Royal blue 20 miesiąc temuocena: 86% 

      To bardzo miłe, panie berlińczyk, ze pan jest tak zapatrzony na Berlin. Z pewnoscia wiec wie pan, ze udzial aut w ruchu ogołem w Berlinie i W-wie jest dokładnie taki sam i wynosi dokladnie 30%. Warszawa ma z kolei wiekszy od Berlina udzial komunikacji miejskiej a oni z kolei rowerzystów i pieszych. I to mimo faktu posiadania przez nich 10 linii metra. Z pewnoscia jako czlowiek niewątpliwie swiatowy wie Pan tez, ze w W-wie nie ma 700 aut na 1000, bo to sa dane z cepiku, gdzie sa dziesiatki tysiecy aut takich jak nysy, zuki, tarpany, syrenki, duze i małe fiaty, dawno juz zezłomowane. Sa tam tez dziesiatki tysiecy aut leasingowych, ktore Warszawe widzialy tylko przy okazji rejestracji. Pan to z pewnoscia wie, pytanie wiec czemu pan tymi danymi manipuluje?

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 18 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~obserwator 19 miesiąc temuocena: 95% 

      W Zakopanem widziałem taksówkę na blachach z Warszawy. W Warszawie rejestrują auta firmy leasingowe. Ponadto masa aut w Cepiku to tzw. martwe dusze. Trabanty, Wartburgi, Fiaty 126p, Syrenki, Łady itd... . Także jakby dobrze policzył, to zapewne by wyszło tyle co w Berlinie, albo mniej.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 18 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~stratatata 18 miesiąc temuocena: 33% 

      "Skoro jest 700 aut na tysiac, to wiekszosc ludzi chce miec i jezdzic autami. I niech sie mniejszosc łaskawie odpitoli od nas, od aut i od nas. W koncu demokracja chyba jest, czy dyktat kilku antysamochodowych oszołomów z zdm? " chyba przegapiłeś mądralo, że parkowanie samochodów na pasie ruchu przeszkadzało innym , normalnie jeżdżącym kierowcom a nie ludziom nie posiadającym samochodów.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 2 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~nopi 17 miesiąc temuocena: 100% 

      Stać Cię na samochód? Stać Cię na parking/garaż! Własny albo wynajęty, ale nie sponsorowany przez społeczność.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Royal blue 16 miesiąc temuocena: 72% 

      Skoro tak zdm zalezy na sprawnym objezdzie, to wezcie sie za poszerzenie Płaskowickiej. No chyba zgoda?

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 23 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • StasioJasio 15 miesiąc temuocena: 22% 

      za pozno na takie propozycje - bylo je zglaszac ze 30 lat temu przed projektowaniem POW.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 5 18 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Royal blue 14 miesiąc temuocena: 80% 

      Pan chyba od niedawna na Ursynowie, co?

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 16 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Miki 13 miesiąc temuocena: 54% 

      Brawo, czekałem na to od lat.

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 29 25 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Royal blue 12 miesiąc temuocena: 58% 

      Ludzie to jednak mają dziwne fiksacje, zeby tyle lat czekac

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 19 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Facepalm 11 miesiąc temuocena: 89% 

      A czy SM zajmie sie w kocu ciągłym blokowaniem prawego pasa przez samochody dostawcze na skrzyżowaniu w drugą stronę przy Ghandi 21? Dodatkowo prawy pas w stronę dereniowej i ta całkowicie zablokuje ten "objazd" bo układ pasów (podobnie jak przy skrzyżowaniu z cynamonowa) jest nieefektywny i generuje niebezpieczne sytuacje.

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 17 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kretka 10 miesiąc temuocena: 83% 

      Imielin, nie Natolin

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 15 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Lewus 9 miesiąc temuocena: 57% 

      Jest parking pod domem "kultury".

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 20 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • StasioJasio 8 miesiąc temuocena: 63% 

      ale te dodatkowe 500 m do pokonoania jest juz za wiele dla pana Pawla, i co gorsza nie bedzie mogl dogladac autka z okna mieszkania . A parking na tylach urzedu jest calkiem duzy i sporo miejsc wolnych.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 26 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Royal blue 7 miesiąc temuocena: 63% 

      No ale juz przejscia dla pieszych trzeba robic co 50 metrow, bo to opresjonowanie pieszego, gdy przejscie jest za 100. Podobnie jak przedepty, gdy chodnikiem trzeba caly 1 m wiecej robic. No ale blachosmrodziarz niech zapieprza 500 metrow, kapitalista zafajdany i do gułagu z nim, yeeeaaah.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 12 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~to szerszy problem. 6 miesiąc temuocena: 80% 

      Jest parking przy Multikinie . Jest parking podziemny ratusza Ursynów . A mieszkańcy sąsiadujący z ratuszem są zastawieni samochodami przyjezdnych do żłobka, do CDK Alternatywy, do restauracji na KEN , apteki, czy samochodów firm dostawczych i firm kurierskich. . Samochody nie mogą wydostać się bezpiecznie na KEN. Brak drogi ewakuacyjnej do bloków z ul. Wasilkowskiego. Zresztą na większej części Ursynowa , gdzie pobudowano nowe , tzw. Apartamentowce, na działkach zabranych spółdzielniom mieszkaniowym, są takie rozwiązania drogowe, że ludzie są pozbawieni bezpiecznej drogi dojścia do domu. Niech fachowcy kompleksowo i profesjonalnie rozwiążą ten problem i przedstawią mieszkańcom projekt do dyskusji, a nie zrywami przy pomocy firmy krzak, realizują niewydarzone, wycinkowe pomysły.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 8 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~stratatata 5 miesiąc temuocena: 40% 

      ~Royal blue Fakt , że z przejściami dla pieszych ktoś poszalał. w niektórych miejscach, dosłownie co parę metrów np na dereniowej. nie zmienia to faktu, że samochody parkowane na prawym pasie gandhi zwyczajnie przeszkadzały i sprawiały zagrożenie, nie bezpośrednie bo chodzi mi i debilnych kierowców, którzy wykonywali tam dość ciekawe manewry aby się wepchnąć na lewy pas,. najwyższa pora zrobić porządki. 40 lat temu było tu pewnie z 80% mniej samochodów i blokowany pas nie był odczuwalny, tak samo jak blokowane chodniki pod blokami.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 2 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ursunowianin 4 miesiąc temuocena: 100% 

      przy metrze Imielin, a nie Natolin

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 17 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • StasioJasio 3 miesiąc temuocena: 65% 

      pan Pawel niech sie puknie w glowe, aby mogl zaparkowac swoje autko i inni podobni jemu chce pozbawic dzielnice kilkudziesieciu m2 zieleni ktorej i tak brakuje. Prosze poszukac miejsca parkingowego gdzies dalej od domku napewno pan znajdzie.,

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 34 18 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Lukasz436 2 miesiąc temuocena: 66% 

      Nareszcie przystanek nie będzie zawalony autami.

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 37 19 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Royal blue 1 miesiąc temuocena: 43% 

      Nigdy nie był

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 15 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.4461 sekundy
    REKLAMAA2 KUCHAREK6  26.11.2022 - 25.02.2023