Zamknij

Po 40 latach... koniec z parkowaniem wzdłuż Gandhi! Priorytetem objazd dla tunelu POW

06:33, 04.10.2022 Kamil Witek Aktualizacja: 14:12, 04.10.2022
Skomentuj SK SK

Kierowcy już nie zaparkują wzdłuż ul. Gandhi przy metrze Imielin, co robili od... 1983 roku. Drogowcy postawili tam znak zakazu zatrzymywania się. Powodem jest tunel POW. 

- Parkowaliśmy tam od zawsze, od 1983 roku - mówi pan Paweł, mieszkaniec bloku przy ul. Hawajskiej.

Razem z sąsiadami musiał pożegnać się z możliwością parkowania wzdłuż ul. Gandhi. Do tej pory kierowcy bez problemu zostawiali swoje samochody na nieużywanym prawym pasie drogi od al. KEN w stronę Dereniowej aż do Hawajskiej. Drogowcy ustawili tam znak zakazu zatrzymywania się. 

Na początku kierowcy albo nie zauważyli, albo niezbyt przejęli się nowym znakiem. Mimo tego, że ten stał od kilku dni, wzdłuż Gandhi wciąż stało mnóstwo samochodów. Do czasu, aż ich właściciele nie zaczęli znajdywać za wycieraczkami "prezentów".

- Wszyscy jak tam stali, dostali wezwanie od straży miejskiej - relacjonuje pan Paweł.

Dziś parkują już tam tylko pojedynczy kierowcy, którzy być może wciąż nie są świadomi kary, jaka może ich za to spotkać. 

"Jest tragedia"

Znak sprawił, że przy ul. Gandhi ubyło mniej więcej 30 miejsc parkingowych. Tyle samochodów - zdaniem mieszkańców - mieściło się na pustym pasie. Poszkodowani są przede wszystkim mieszkańcy bloków przy ul. Hawajskiej, którym na osiedlu brakuje miejsc parkingowych. Część z nich zaczęła parkować nieco dalej, część na siłę próbuje parkować pod swoim blokiem.

- Jest tragedia. Sąsiad ze swoimi dwoma samochodami przeniósł się na parking po urzędem dzielnicy. Często jednak widzę, jak wieczorami wjeżdżają na osiedle i parkują tam, gdzie już nie ma w ogóle miejsca - opowiada mieszkaniec.

Ale bywa też niebezpiecznie. W ubiegłą środę kierowca jednego z aut nie zauważył zaparkowanego samochodu i uderzył w niego. Kierowcy tym bardziej powinni zacząć zauważać znak zakazu.

Dlaczego po blisko 40 latach postanowiono postawić tam znak zakazu zatrzymywania się? Zmiana została wprowadzona przez miejskie Biuro Zarządzania Ruchem Drogowym. Urzędników do takiego ruchu zachęcał Zarząd Dróg Miejskich. A wszystko przez inwestycję, która przez ostatnie kilka lat utrudniała życie mieszkańcom Ursynowa.

- Ulicą Gandhi prowadzony jest objazd na wypadek awarii w tunelu POW. W związku z tym musi mieć ona zapewnioną pełną przepustowość - tłumaczy Jakub Leduchowski ze stołecznego ratusza. 

A co w zamian?

Ulica Gandhi łączy się z węzłem Ursynów Zachód tuż przed tunelem POW. A przez ul. Rosoła z węzłem Ursynów Wschód. Gdyby doszło do zamknięcia tunelu, to obie te ulice zalałaby fala samochodów. Zastawiony prawy pas na Gandhi między al. KEN a Dereniową spowodowałby pozostawienie tylko jednego pasa do dyspozycji uciekających z trasy ekspresowej kierowców.

- Rozumiem, że musieli wprowadzić zakaz. Ale niech w takim razie dadzą coś w zamian - mówi mieszkaniec pan Paweł, niezadowolony ze zmian.

Proponuje, aby wybudować nowe miejsca w pasie zieleni wzdłuż ul. Gandhi i zapowiada, że będzie jeszcze walczył o parking dla siebie i sąsiadów.

- Jeśli miasto samo nie chce, nie może, nie stać go, to powinno dogadać się z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad, aby ona wybudowała te miejsca. Na pewno będą o to występował - stwierdza pan Paweł.

(Kamil Witek)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(52)

Lukasz436Lukasz436

37 19

Nareszcie przystanek nie będzie zawalony autami. 06:46, 04.10.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Royal blueRoyal blue

15 20

Nigdy nie był 10:10, 04.10.2022


reo

StasioJasioStasioJasio

34 18

pan Pawel niech sie puknie w glowe, aby mogl zaparkowac swoje autko i inni podobni jemu chce pozbawic dzielnice kilkudziesieciu m2 zieleni ktorej i tak brakuje. Prosze poszukac miejsca parkingowego gdzies dalej od domku napewno pan znajdzie., 06:51, 04.10.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UrsunowianinUrsunowianin

17 0

przy metrze Imielin, a nie Natolin 07:33, 04.10.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LewusLewus

20 15

Jest parking pod domem "kultury". 07:52, 04.10.2022

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

StasioJasioStasioJasio

26 15

ale te dodatkowe 500 m do pokonoania jest juz za wiele dla pana Pawla, i co gorsza nie bedzie mogl dogladac autka z okna mieszkania . A parking na tylach urzedu jest calkiem duzy i sporo miejsc wolnych. 09:33, 04.10.2022


Royal blueRoyal blue

12 7

No ale juz przejscia dla pieszych trzeba robic co 50 metrow, bo to opresjonowanie pieszego, gdy przejscie jest za 100. Podobnie jak przedepty, gdy chodnikiem trzeba caly 1 m wiecej robic. No ale blachosmrodziarz niech zapieprza 500 metrow, kapitalista zafajdany i do gułagu z nim, yeeeaaah. 13:16, 04.10.2022


to szerszy problem.to szerszy problem.

8 2

Jest parking przy Multikinie . Jest parking podziemny ratusza Ursynów . A mieszkańcy sąsiadujący z ratuszem są zastawieni samochodami przyjezdnych do żłobka, do CDK Alternatywy, do restauracji na KEN , apteki, czy samochodów firm dostawczych i firm kurierskich. . Samochody nie mogą wydostać się bezpiecznie na KEN. Brak drogi ewakuacyjnej do bloków z ul. Wasilkowskiego. Zresztą na większej części Ursynowa , gdzie pobudowano nowe , tzw. Apartamentowce, na działkach zabranych spółdzielniom mieszkaniowym, są takie rozwiązania drogowe, że ludzie są pozbawieni bezpiecznej drogi dojścia do domu.
Niech fachowcy kompleksowo i profesjonalnie rozwiążą ten problem i przedstawią mieszkańcom projekt do dyskusji, a nie zrywami przy pomocy firmy krzak, realizują niewydarzone, wycinkowe pomysły.
14:43, 04.10.2022


stratatatastratatata

2 3

~Royal blue

Fakt , że z przejściami dla pieszych ktoś poszalał. w niektórych miejscach, dosłownie co parę metrów np na dereniowej. nie zmienia to faktu, że samochody parkowane na prawym pasie gandhi zwyczajnie przeszkadzały i sprawiały zagrożenie, nie bezpośrednie bo chodzi mi i debilnych kierowców, którzy wykonywali tam dość ciekawe manewry aby się wepchnąć na lewy pas,. najwyższa pora zrobić porządki. 40 lat temu było tu pewnie z 80% mniej samochodów i blokowany pas nie był odczuwalny, tak samo jak blokowane chodniki pod blokami. 17:28, 05.10.2022


KretkaKretka

15 3

Imielin, nie Natolin 07:53, 04.10.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FacepalmFacepalm

17 2

A czy SM zajmie sie w kocu ciągłym blokowaniem prawego pasa przez samochody dostawcze na skrzyżowaniu w drugą stronę przy Ghandi 21? Dodatkowo prawy pas w stronę dereniowej i ta całkowicie zablokuje ten "objazd" bo układ pasów (podobnie jak przy skrzyżowaniu z cynamonowa) jest nieefektywny i generuje niebezpieczne sytuacje. 08:31, 04.10.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MikiMiki

29 25

Brawo, czekałem na to od lat. 09:13, 04.10.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Royal blueRoyal blue

19 14

Ludzie to jednak mają dziwne fiksacje, zeby tyle lat czekac 10:08, 04.10.2022


Royal blueRoyal blue

23 9

Skoro tak zdm zalezy na sprawnym objezdzie, to wezcie sie za poszerzenie Płaskowickiej. No chyba zgoda? 10:07, 04.10.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

StasioJasioStasioJasio

5 18

za pozno na takie propozycje - bylo je zglaszac ze 30 lat temu przed projektowaniem POW. 14:07, 04.10.2022


Royal blueRoyal blue

16 4

Pan chyba od niedawna na Ursynowie, co? 15:38, 04.10.2022


BerlinWawaBerlinWawa

34 30

W bogatszym i rozleglejszym Berlinie jest 300 samochodów na 1000 mieszkańców, w Warszawie 700 aut na 1000 ludzi. Nie mamy za mało miejsc do parkowania tylko za dużo samochodów. Jeśli chce się mieć gwarantowane miejsce, trzeba za nie zapłacić - nie ma konstytucyjnego prawa do miejsca parkingowego pod blokiem. Przyznaję, mam dwa auta, ale dlatego kupiłem mieszkanie z dwoma miejscami postojowymi. A tam, gdzie nie da się zaparkować, jeżdżę komunikacją zbiorową. 10:26, 04.10.2022

Odpowiedzi:10
Odpowiedz

ProsteProste

32 17

Zauważyłeś oczywiście, że w Berlinie jest tyle samo linii i stacji metra, co w Warszawie. Zauważyłeś również, ile jest w Belinie linii i przystanków tramwajowych oraz autobusowych. I jak jest to wszystko ze sobą skomunikowane. Prawda, pajacyku ? 12:27, 04.10.2022


Royal blueRoyal blue

27 21

Skoro jest 700 aut na tysiac, to wiekszosc ludzi chce miec i jezdzic autami. I niech sie mniejszosc łaskawie odpitoli od nas, od aut i od nas. W koncu demokracja chyba jest, czy dyktat kilku antysamochodowych oszołomów z zdm? 12:37, 04.10.2022


BerlinWawaBerlinWawa

14 25

@Proste - powtarzanie nieprawdy nie czyni jej prawdą, a obrażanie dyskutanta to metoda ludzi niemających racji. Warszawa ma dobrze oceniany przez tubylców i przyjezdnych system transportu zbiorowego. Linii być może jest mniej niż w Berlinie, ale Warszawa ma mniej ludności i jest mniejsze, więc sama liczba linii o niczym nie mówi. 13:28, 04.10.2022


BerlinWawaBerlinWawa

12 24

@Royal Blue - sondaże (np. dotyczące przebudowy al. Jerozolimskich) pokazują, że większość mieszkańców Warszawy życzy sobie ograniczenia obecności samochodów w mieście, a 700 aut na 1000 mieszkańców to statystyka dotycząca posiadania aut, a nie preferencji mieszkańców. Ja np. mam dwa samochody, bo chcę, a nie dlatego, że ich potrzebuję, i wcale nie twierdzę, że skoro je mam to miasto ma obowiązek ułatwić mi ich posiadanie. Są one moim problemem i tyle. Zaś jeśli ktoś jest oszołomem (cytuję przedmówcę) to ten, kto w dobie zmiany klimatu nie rozumie, że nie można sprzyjać wzrostowi komunikacji samochodowej. 13:33, 04.10.2022


StasioJasioStasioJasio

7 20

Royal blue: nie placz nie placz jak kiedys wejdzie zakaz wjazdu do Centrum miasta samochodami trupami z norma ponizej jakiejs to - Ty i tobie podobni szybko wroce na komunikacje miejska. Masz auto - to oczywistoscia jest ze powinienes zadbac o parking - o oplaty za auto , i inne powiazane rzeczy. Wiekszosc z naszych osiedli np W Warszawie jest budowana w latach od 60-90- Nie sa i nie beda przygotwane na posiadanie takiej liczby aut, a budowanie parkingow kosztem np resztek zieleni - nie tedy droga. 14:06, 04.10.2022


Royal blueRoyal blue

19 4

A gdzie ty jasiu wyczytales, ze ja nie mam miejsca parkingowego? Czy ty swoje miejsce parkingowe wozisz ze soba? Wiem, ze sa pomysly zakazu wjazdu do centrum. Problem w tym, ze to z reguly pomysly przyjezdnych, bez rodzin i zobowiazan w miescie. Ja np mam w centrum 80 letnia matke, po dwoch udarach, ktora trzeba sie codziennie opiekowac, wozic po lekarzach a w weekend tez na Bródno. Ty jesli jestes z W-wy to sobie swoja mozesz wozic tramwajem, czy rowerem, zwisa mi to. W zamian prosze sie odfanzolic, czym ja wożę swoją. Bo to nie twoja sprawa. Mam nadzieje, ze wystarczająco zrozumiale? 15:23, 04.10.2022


Royal blueRoyal blue

18 3

To bardzo miłe, panie berlińczyk, ze pan jest tak zapatrzony na Berlin. Z pewnoscia wiec wie pan, ze udzial aut w ruchu ogołem w Berlinie i W-wie jest dokładnie taki sam i wynosi dokladnie 30%. Warszawa ma z kolei wiekszy od Berlina udzial komunikacji miejskiej a oni z kolei rowerzystów i pieszych. I to mimo faktu posiadania przez nich 10 linii metra. Z pewnoscia jako czlowiek niewątpliwie swiatowy wie Pan tez, ze w W-wie nie ma 700 aut na 1000, bo to sa dane z cepiku, gdzie sa dziesiatki tysiecy aut takich jak nysy, zuki, tarpany, syrenki, duze i małe fiaty, dawno juz zezłomowane. Sa tam tez dziesiatki tysiecy aut leasingowych, ktore Warszawe widzialy tylko przy okazji rejestracji. Pan to z pewnoscia wie, pytanie wiec czemu pan tymi danymi manipuluje? 15:33, 04.10.2022


obserwatorobserwator

18 1

W Zakopanem widziałem taksówkę na blachach z Warszawy. W Warszawie rejestrują auta firmy leasingowe. Ponadto masa aut w Cepiku to tzw. martwe dusze. Trabanty, Wartburgi, Fiaty 126p, Syrenki, Łady itd... . Także jakby dobrze policzył, to zapewne by wyszło tyle co w Berlinie, albo mniej. 17:36, 04.10.2022


stratatatastratatata

2 4

"Skoro jest 700 aut na tysiac, to wiekszosc ludzi chce miec i jezdzic autami. I niech sie mniejszosc łaskawie odpitoli od nas, od aut i od nas. W koncu demokracja chyba jest, czy dyktat kilku antysamochodowych oszołomów z zdm? "

chyba przegapiłeś mądralo, że parkowanie samochodów na pasie ruchu przeszkadzało innym , normalnie jeżdżącym kierowcom a nie ludziom nie posiadającym samochodów. 17:20, 05.10.2022


nopinopi

1 0

Stać Cię na samochód? Stać Cię na parking/garaż! Własny albo wynajęty, ale nie sponsorowany przez społeczność. 00:54, 09.10.2022


Spider-Man Spider-Man

45 26

Brawo. Wreszcie Janusze nie będą tam parkować.

Zdanie "Do tej pory kierowcy bez problemu zostawiali swoje samochody na nieużywanym prawym pasie drogi od al. KEN w stronę Dereniowej aż do Hawajskiej." jest absurdalne. Pomylenie kolejności zdarzeń przez redaktora. Pas był nieużywany do jazdy, bo był notorycznie zastawiony przez Januszy. A nie, że Janusze tam parkowały, bo pas był nieużywany.

I nie "ubyło"ok. 30 miejsc, tylko ok. 15-17 miejsc. Znaczna różnica. Parkować można po drugiej stronie ulicy na parkingu urzędu. A jak nie pasuje, to obok jest najlepiej skomunikowany komunikacją publiczną węzeł przesiadkowy na Ursynowie. 10:47, 04.10.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PiterPiter

19 17

Masz absolutną rację, na tym pasie stało co najwyżej 17 aut a nie "około 30" (zajęte było 90 metrów prawego pasa). Trzeba pamiętać, że po drugiej stronie skrzyżowania z KEN to Gandhi ma trzy pasy do jazdy na wprost a za skrzyżowaniem robił się z tego tylko jeden (jeden pas odpadał na przystanek a drugi na zaparkowane na nim samochody). Od lat zastanawiałem się kiedy ktoś w końcu zrobi porządek z tym parkowaniem na prawym pasie i nareszcie to się stało. 15:09, 04.10.2022


asteraster

35 23

no nareszcie, o wiele lepiej sie bedzie tamtędy jezdziło. 11:21, 04.10.2022

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Mag777Mag777

23 6

Nie bój, nie bój. Zrobi się zaraz buspasik, oczywiście czynny 24/7 i ruch się uspokoi. Czuwaj! 18:33, 04.10.2022


Royal blueRoyal blue

20 14

Jak ktos miał problem z jazdą na odcinku, gdzie na jednym z pasów parkują auta, to moze czas powtórzyc kursy i nowy egzamin na prawo jazdy? Z Dereniową i Cynamonową tez masz problem przez zaparkowane auta? 18:38, 04.10.2022


asteraster

12 3

Co to za porównanie do Cynamonowej i Dereniowej, obie są z jednym pasem ruchu i wyznaczonymi miejscami do parkowania i nie ma sytuacji ze mijasz skrzyżowanie i zaraz musisz uciekać na lewy pas bo na prawym są zaparkowane samochody. Może jak nie potrafisz odróżnić dwóch pasów ruchu od jednego to może czas odświeżyć uprawnienia? 22:20, 04.10.2022


7891278912

23 26

Przed ratuszem jest ogromny parking. No ale wtedy pan samochodziarz będzie musiał ruszyć cztery litery i przejść parę metrów. Postulat likwidacji pasa zieleni i zbudowanie tam kolejnego parkingu to bezczelność. 12:00, 04.10.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

stratatatastratatata

4 0

parking pod urzędem z założenia jest dla petentów a nie do parkowania na całe dnie i noce przez mieszkańców. 17:16, 05.10.2022


ProsteProste

33 32

Co w zamian? Nic w zamian! Wybraliście Trzaskowskiego, którego wizją i celem jest wsadzenie wszystkich do komunikacji zbiorowej, to teraz cierpieć ! 12:25, 04.10.2022

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

KronikKronik

12 21

Akurat tutaj to Trzaskowski nie ma nic do rzeczy. "Wykazał" się wiele razy, ale tym razem to konieczność. To nie jest już Ursynów jak sprzed 20 lat, kiedy można było tak parkować bez konsekwencji, zabierajac pas ruchu. Powstało wiele nowych bloków, przybyło ludzi i samochodów. Odpowiadając na Twoje pytanie, to w zamian SMB Imielin ma do wynajęcia miejsca parkingowe w bloku obok, ale tutaj już trzeba płacić a tego właściciele samochodów już nie chcą. 18:18, 04.10.2022


qwrqwr

5 6

Co ma Trzaskowski do tego, że podległa ministerstwu Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad zabiera ulicę i dostosowuję do swoich wymogów? 11:11, 05.10.2022


stratatatastratatata

6 5

kup lub wynajmij miejsce parkingowe / garażowe , których jest sporo na imielinie i nie jojcz. stać s=cie na samochód to powinno cię stać na opłacenie parkingu a nie blokowanie ulic czy chodników. 17:14, 05.10.2022


polpol

30 9

Skąd w co poniektórych ludziach tyle nienawiści???
Janusze wyzywają od Januszy, inni sączą jad,bo ktoś zaparkował wzdłuż ulicy ,na której i tak przez 40 lat nigdy nie było korków itd,itp.
Kompleksiki.
A putin się cieszy ,że Polak nienawidzi Polaka.
12:43, 04.10.2022

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

StasioJasioStasioJasio

20 20

bo przez 40 lat nikt nie planowal i nie postanowil ze bedzie alternatywa dla POW w przypadku problemu. Teraz to postanowiono wiec a) rozwiazano poprawiono skret w Rosoła, no i idac dalej bedac konsekwentnym na calej Ghandi nie bedzie mozna zajmowac pasa na parkowanie. w samym artykule postawa pana Pawla jest wkurzajaca i jemu podobnych ktorzy przyzwyczaili sie do darmowego parkingu i za nic maja znaki , i maja jeszcze czelnosc narzekac w artykule . 14:00, 04.10.2022


Royal blueRoyal blue

22 7

A te głupie ludzia zamiast jechac gandhi, to walą i tak Płaskowickiej. Ponawiam propozycję, skoro zdm tak sie martwi o przepływ, to niech poszerzą Płaskowickiej od Stryjeńskich do Rosoła. Swoją drogą, jest progres, zdm wlasnie przyznał, ze dwupasmowa jezdnia jest bardziej płynna niż jedno. To już nie bedzie pitolenia, że zwężenia poprawiają płynność ruchu? I zatoki autobusowe jednak są potrzebne? O tempora, o mores. Lub tez cytując klasyków, o ku..a, co tam się dzieje? 15:43, 04.10.2022


obserwator obserwator

19 2

Jadą Plaskowickiej bo po co jechać naokoło. 18:43, 04.10.2022


MaxMax

30 25

Bardzo dobrze, bo jezdnia to nie parking! Tak samo trzeba odzyskać pozostałe ursynowskie ulice zamienione na parkingi! 16:37, 04.10.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Royal blueRoyal blue

21 15

No tak, najpierw było, ze chodnik to nie parking, parkowac powinno sie na jezdni. To teraz już tekst, ze jezdnia tez nie parking. Buahahahaha. Wincyj tego lol contentu, wincyyyj, internet wytrzymie 18:32, 04.10.2022


MaxMax

8 5

Krawiec szyje ubrania, szewc naprawia buty, krowa daje mleko, samochody parkują na parkingach, po chodniku chodzą piesi, po jezdni jeżdżą samochody. Jeśli tego nie rozumiesz to wracaj na ojcowiznę i parkuj na gumnie. 13:55, 05.10.2022


KonKon

11 13

Placz wielkoplytowcow skner, co by chcieli cale zycie pod oknem stawac. To lubie ;-) 00:47, 05.10.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

cikcik

10 1

Zrealizować do końca założenia projektowe parkingów na Ursynowie, to problemu nie będzie. Tam gdzie parkingi są w zagłębieniach miały być parkingi dwupoziomowe, które z braku kasy zostały odłożone do realizacji na przyszłość. Czyli mamy w tych lokalizacjach dwa razy mniej miejsc parkingowych niż projektanci Ursynowa zakładali. 09:55, 05.10.2022


edukatoredukator

2 1

Dziecinko ! Jeszcze nie byłeś mieszkańcem Warszawy jak ci ludzie tu zamieszkali . I to było dla nich szczęście , że za własne pieniądze „dostali” przydział na mieszkanie. .
Pozostałe budynki zostały wciśnięte na przestrzeń już zamieszkałą. Zastanów się , zanim coś napiszesz.

12:52, 06.10.2022


mdomdo

12 9

Taka jest właśnie polityka władz Ursynowa i Warszawy wobec kierowców - czyli nas mieszkańców tego miasta. Jeśli od lat miejsca parkingowe w różny sposób się likwiduje, to efekt jest taki, że pozostałe są oblężone. Z jednej strony na Ursynów został wpuszczony ruch z okolicznych miejscowości, z drugiej uniemożliwia się parkowanie. Nie ma tu żadnego bilansu i jest to najlepsze świadectwo wrogiego nastawienia obecnych władz do prywatnego transportu. No ale w przyszłym roku może wybory samorządowe... 10:17, 05.10.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stratatatastratatata

19 3

małe wyjaśnienie, to nie był nieużywany pas tylko blokowany przez zaparkowane samochody. wielokrotnie kierowcy urządzali tam sobie wyścigi, aby wepchnąć się na lewy pas ponieważ prawy był zastawiony. Straż miejska niech sie bierze do roboty, do jak na razie nadal widać tam zaparkowane samochody. 17:09, 05.10.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

nopinopi

7 0

Popieram! Jaki jest sens budowania pasa drogi służącego potem za parking dla mieszkańców? Organizacja parkingów, to już odrębna kwestia, ale jeśli budynki są spółdzielcze, to powinno to znaleźć się w gestii spółdzielni. 00:48, 09.10.2022


0%