Zamknij

Potrącenie na pasach przy Roentgena. 91-latka nie żyje FOTO

14:45, 14.06.2018 Sławek Kińczyk Aktualizacja: 19:49, 14.06.2018
Skomentuj SK SK

Po 13:00 na przejściu dla pieszych przy przystanku autobusowym na Roentgena kierowca skody potrącił 91-letnią kobietę. Mimo reanimacji zmarła na miejscu.

Do wypadku doszło na pasach przy przystanku autobusowym "Łukaszczyka" na ul. Roentgena. Kierowca skody nie zdążył wyhamować i potrącił 91-letnią kobietę.

- Mimo reanimacji, nie udało się uratować kobiety. Zmarła na miejscu - informuje Magdalena Bieniak z Komendy Stołecznej Policji.

Na miejscu trwały czynności policyjne z udziałem prokuratora. Samochód ma rozbitą szybę przednią, po wypadku znajdował się około 30 metrów za przejściem dla pieszych. Ciało kobiety leżało parę metrów przed autem. Wg policji 23-letni sprawca wypadku był trzeźwy. Jak przekonywali policjantów jego współpasażerowie, kobieta o kulach miała przechodzić nie przez pasy, ale obok nich.

Policja zablokowała przejazd w kierunku ul. Ciszewskiego. Przez nieco ponad dwie godziny ruch w tym miejscu był niemożliwy.

[ZT]14063[/ZT]

[ZT]13441[/ZT]

[ZT]13294[/ZT]

[ZT]15037[/ZT]

(Sławek Kińczyk)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(41)

KarosławJaczyńskiKarosławJaczyński

10 8

Szybko ale bezpiecznie! Dlaczego w tym kraju tak wielu nie używa głowy kierując samochodem... 16:36, 14.06.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

AlicjaAlicja

14 10

Obserwuje często, że starsze osoby "przebiegają" często na czerwonym świetle bo tak im się śpieszy. Albo przechodzą poza pasami bo jest szybciej. Wątpię, żeby to była wina kierowcy. Po prostu starsze osoby nie myślą co robią. 17:11, 14.06.2018


debenekdebenek

18 10

Alicja co ty coś ćpiesz czy z projektu ursynów jestes? Jak prawie 100 letnia babina o kulach miała przebiec na czerownym jak tam nawet nie ma przejścia z sygnalizacją? 17:21, 14.06.2018


Parówa55Parówa55

17 14

Robię po Warszawie dziennie ponad 400 kilometrów i uwierz na wideorejestratorze mam nagranych dużo dziadków i babci, które dosłownie przelatują przez przejścia a ich wiek oscyluje mocno powyżej 70 18:30, 14.06.2018


OlpranOlpran

5 7

~Parówa nick adekwatny do osobowości... 09:41, 15.06.2018


reo

mabenemabene

13 12

Na jakim znowu przejściu, przejeżdżałam tamtędy zaraz po wypadku ( masakryczny korek w obie strony) kobieta leżała spory kawał za przejściem w stronę Pileckiego, a samochód stał też spory kawał za przejściem. Aby ją tak przerzucić z domniemanego przejścia przy Łukaszczyka musiałby grzać conajmniej ze 150 km/h a nigdy nie uwierzę, że ta stara skodzina by tyle wyciągnęła. Na bank babcia wyskoczyła mu poza przejściem, staruszki tak mają niestety. 16:54, 14.06.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Nie zgodzę się Nie zgodzę się

15 7

Radzę sprawdzać to co się publikuje...z profesjonalnych policyjnych danych wynika że droga hamowania 30 m charakterystyczna jest przy jeździe z prędkością w granicy 70-90 km/h i nie oszukujac się właśnie takie prędkości bardzo często rozwijają kierowcy na tej drodze...plus utrudniona widoczność pieszych bedacych na "wysepce"...nie wiem kto zawinił, ale skladnie winy na ponad 90 letnia kabiete mimo iż się wypadku nie widziało jest co najmniej niestosowne... 17:38, 14.06.2018


rickiricki

15 13

Nawet jak było na przejściu dla pieszych to babcia nie upewniła się czy kierowca zwalnia i czy ma zamiar ją przepuścić- tylko wlazła prosto pod koła. To co ten bidny kierowca miał zrobić?
Stare baby łażą jak chcą taka prawda, mnie ostatnio na Rosoła ( czy tam Anody) wyskoczyła ( dosłownie Wyskoczyła) znienacka w niedozwolonym miejscu babina o kuli. Gdy dałem po hamulcach i zacząłem trąbić babsko zatrzymało się na środku i zaczęło wygrażać kulą i walić się czoło. Niech one same się walna, albo zaczną chodzić z opiekunami. 17:58, 14.06.2018


LioLio

12 2

Na przejściach na Makolągwy oraz łukaszczyka powinno coś się zrobić aby zwiększyć bezpieczeństwo pieszych . Codziennie muszę tam przejść na drugą stronę z 5 letnim synem i to jest koszmar . Gdy samochody nas wydzą zazwyczaj dodają gazu . Trzeba bardzo długo czekać aż będzie luka nic nie będzie jechać. Gdy już się zatrzym samochód na prawym pasie to ten na lewym dodaje gazu żeby zdążyć przed nami albo daje ostro po hamulcach gdy zajaży że ten na prawym się zatrzymał by przepuścić pieszych, a najlepsi są ci którzy jadą za samochodem na prawym pasie , gdy on się zatrzymuje oni gaz i zmieniają pas nalewy żeby przed nami zdążyć. Zawsze uczę syna ze mamy czekać aż oba się zatrzymają . Te przejścia to koszmar. 17:39, 14.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bobbob

12 2

Policja mogłaby co jakiś czas czas ustawić się tam z radarem. To by się niektórzy zdziwili... 17:42, 14.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

yo-ssarianyo-ssarian

15 3

91-letnia staruszka o kulach błyskawicznie wtargnęła na jezdnię. Jak widać, dla niektórych komentujących wszystko jest jasne. 17:53, 14.06.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

rickiricki

12 11

A dlaczego nie? Mnie tak wyskoczyła zupełnie poza pasami babcia z kulą na Rosoła. Jechałem wolno to zacząłem trąbić i hamować. Co zrobiła babcia- stanęła i zaczęla wygrazać kulą i pukać się w czoło. 18:19, 14.06.2018


Parówa55Parówa55

11 10

Tą samą babcie i ja spotkałem, wyszła dość sprawnie na jezdnię 50 metrów od przejścia na dereniowej między szkołą a przystankiem i jak dałem po klaksonie to kulą mi chciała przywalić w auto 18:27, 14.06.2018


mikomiko

10 1

Ślady hamowania miały kilkadziesiąt metrów. 18:10, 14.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PalpalPalpal

17 1

Jaka jest prędkość w terenie zabudowanym ?
Jaka była prędkość z jaką poruszał się samochód przy takiej drodze hamowania ?
Jaka była widoczność w ten słoneczny bezdeszczowy dzień ?
Co byłoby gdyby młody kierowca jechał przepisowo 50km/h ?
Przed pasami noga z gazu!
Dlaczego w Polsce notorycznie przekracza się prędkość a w innych krajach: Niemcy , Anglia nagle Polak jedzie z przepisową prędkością , przepuszcza na pasach .itp.
Dodatkowo na Roentgena notorycznie kierowcy jeżdżą pow. 80km/h.

18:19, 14.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LioLio

11 2

To dobry pomysł patrol z radarem na w okolicy Makolągwy . 18:21, 14.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

green_is_badgreen_is_bad

1 9

Załóż sobie radar i majtki na głowe 09:51, 15.06.2018


Parówa55Parówa55

18 1

Zawsze w okolicy pasów dla pieszych oczy dookoła głowy zawsze! czy czerwone czy zielone! noga z gazu! Straszna tragedia dla rodziny kobietki i młodego kiero skody ;/ 18:24, 14.06.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

sławomir m.sławomir m.

13 12

Dokładnie. Bo łażą jak chcą, a szczególnie stare babcie. A już nie daj Boże jak taka zobaczy autobus czy tramwaj, leci jak głupia i nie patrzy na nic. 20:01, 14.06.2018


green_is_badgreen_is_bad

4 7

Dokładnie pieszaki oczy dookoła głowy i czekać aż nic nie jedzie współczucia dla kierowcy ale nie jest winny 09:50, 15.06.2018


AWAW

7 2

Babcia, staruszka, kobiecina to były pracownik instytutu onkologii z tytułem profesorskim?
W samochodzie było 2 młodych ludzi w wieku ok. 30. Droga hamowania była po uderzenie, a nie wcześniej, czyli wcześniej nikt kobiety nie zauważył? 19:22, 14.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ewkakewkak

10 3

A co to ma za znaczenie czy babcia miała tytuł profesorski czy byla sprzątaczką? I skąd wiesz, że kierowca zaczął hamować po uderzeniu? 20:00, 14.06.2018


JanekJanek

14 2

Wyrazy współczucia dla rodziny. A w komentarzach wybiło straszne szambo. Polskie piekiełko. 20:37, 14.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

makmak

4 12

to jest autostrada, jak pędza i wcale nie chcą stawać, po prostu jest ogień, no fakt stara kobieta trochę mniej żal ale jednak to było do przewidzenia że do tego dojdzie na tej arterii chwilowo bo brak pow gandhi i jest dojazd do autobahny 20:41, 14.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

green_is_badgreen_is_bad

5 4

Jak dla ciebie każda normalna ulica to autostrada to idź sie zaszyj gdzieś w lesie i nie zaglądaj do miasta hehehe! 09:49, 15.06.2018


AnonimkaAnonimka

11 8

Jeszcze parę lat temu na kursach nauki jazdy w dobrych szkołach uczono, że osoby o kulach i na wózkach inwalidzkich mają prawo przechodzić poza miejscami wyznaczonymi do tego celu, o ile nie stwarzają zagrożenia w ruchu drogowym. Starsza pani miała prawo przechodzić w dowolnym miejscu ulicy, jeśli upewniła się uprzednio, że może. 20:54, 14.06.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

issaissa

6 13

a upewnila się? no widać nie za bardzo!
ja całkiem niedawno, przepuszczalam przez jezdnie pana (zreszta znanego mi z widzenia) poruszjacego sie przy pomocy balkonika! który tę ruchliwa jezdnie pokonywał poza pasami a pasy były jakies 30- 50 m z jednej i drugiej strony pana.
Tylko dlatego, ze pana znam z widzenia i wiedziałam JAK sie porusza (nieporadnie) i widziałam, że "leci' na skuśkę, przyhamowałam, zatrzymujac przy okazji inne samochody (za mną).
No przepraszam, nawet poza pasami nikt nie moze wejsc pod kola samochodu tylko dlatego, ze ma 90 lat więc "mu sie nalezy" przechodzenie jak chce.
Poza pasami kierowca ma prawo nie spodziewac się pieszych, pieszy zawsze przechodzi na własna odpowiedzialnosc. 21:16, 14.06.2018


kubuśkubuś

10 8

Że co??? To zdecydowanie nie były dobre szkoły, skoro takich banialuk uczono, nie mających się nijak do przepisów ruchu drogowego. 21:45, 14.06.2018


mikomiko

13 2

DZIAŁ II Ruch drogowy, Rozdział 3 Ruch pojazdów, Art. 26, pkt. 7

W razie przechodzenia przez jezdnię osoby niepełnosprawnej, używającej specjalnego znaku, lub osoby o widocznej ograniczonej sprawności ruchowej, kierujący jest obowiązany zatrzymać pojazd w celu umożliwienia jej przejścia.

Dlatego trzeba jeździć 50km/h
23:04, 14.06.2018


green_is_badgreen_is_bad

4 11

@Anonimkadebilka BZDURY!!! Pieszak musi iść do przejścia i tyle a zresztą piszesz o niestworzeniu zagrożenia a włażenie pod koła to co niby jest?!
Wbijcie sobie w te zakute łby że pieszak jest zawsze winny i jeśli wpadł pod koła to znaczy że przechodził jak coś jechało. Wbijcie sobie do głów i zacznijcie uważać! 09:48, 15.06.2018


czarna masaczarna masa

13 6

nie przez pasy ale obok nich-czyli 50cm czy pół kilometra?---no nie dajmy się ogłupić-młodzieniec nie zachował się jak należy i zabił kobietę, która wojnę przetrwała 21:04, 14.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

hehehehe

11 19

No i co że przetrwała wojnę? Moja babcia też przetrwała wojnę i umarła. 21:47, 14.06.2018


MgMg

9 1

Nie wymyślajcie scenariuszów wypadku.
Policja ma nagranie z monitiringu i jest bezpośredni świadek wypadku który reanimował poszkodowaną.
Wszystko będzie dokładnie wiadomo i kara będzie odpowiednia. 23:47, 14.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

green_is_badgreen_is_bad

6 16

No to dla lewaków ekoszołomów i innych hipsterków co to prawa nie znają krótkie przypomnienie przepisów.
Pieszak musi przed przejściem sie rozejrzeć i sprawdzić czy nic nie jedzie. Ma zakaz wchodzenia przed jadący samochód. Jeśli coś go potrąciło to znaczy że sie nie rozejrzał nie sprawdził i wtargnoł pod samochód. Praktycznie każde potrącenie to wina pieszaka bo jedynym wyjątkiem jest gdy samochód ma czerwone ale to sie rzadko zdarza.
A poza tym pieszaki mają zakaz przechodzenia przez ulice dwujezdniowe poza przejściami i zakaz przechodzenia przez jakąkolwiek ulice 100 metrów od przejść. Powinni grzecznie iść do przejścia i tam czekać aż nic nie jedzie wtedy będą bezpieczni i oszczędzą problemów kierowcom. Proste nie wiem jak głupim trzeba być by dać sie zabić 09:46, 15.06.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

bulbabulba

4 4

osoba z widoczna niepelnosprawnoscia (kule, wozek inwalidzki) moze przechodzic w nieoznaczonych miejscach przez ulice - W MIARE ROZSADKU!!! - i tez nie moze wymuszac hamowania samochodu, nie moze wtargnac na jedznie!!!! 11:01, 15.06.2018


JaroJaro

7 1

Kolego "green_is_bad", przeanalizuj sobie następujący przypadek: auto na prawym pasie przepuszcza pieszego, który zostaje "zmieciony" przez pędzącego lewym pasem smrodziaka. Kilka takich wypadków miało miejsce na Ursynowie. Jak to pasuje do Twojej teorii, że winny pieszy? Ale wiem, że sobie to jakoś poukładasz... Z Twoich licznych wypowiedzi pod tym wątkiem jasno wynika, że wiesz lepiej, rację masz zawsze, a smrodziaki to jedyne okazy mogące poruszać się w przestrzeni miasta. Arogancja, zero empatii. Daruj sobie takie nieprzemyślane wywody i czasem popatrz na świat oczami drugiego człowieka.
Pozdrawiam. 16:30, 15.06.2018


pppppp

6 2

Jaro, szkoda czasu na przemawianie temu "green_is.." do rozumu, bo po prostu go tam nie ma. Nabierze jak wejdzie na przejście i zostanie przejechany przez jakiegoś gościa z Sochaczewa który się zachwycił szerokimi arteriami. Zresztą pod tym nickiem wypisuje swoje bzdury na różnych portalach. 17:49, 15.06.2018


KonradKonrad

0 0

ogólnie masz rację.AAAle ta babina ,raczej nie wtargnęła gwałtownie na jezdnię! 23:29, 02.07.2019


ArnieArnie

8 0

Ile samochodów policji stale kontroluje prędkość na ulicach Ursynowa? Zero!
Dopóki się nie pojawią i ludzie nie zaczną jeździć z dopuszczalnymi prędkościami to będą ginąć ludzie. Rozwiązanie alternatywne to progi zwalniające co 100 m na wszystkich ulicach a zwłaszcza przed przejściami dla pieszych. 14:24, 17.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdaAda

3 0

A niech ktoś sprawdzi ilu pracowników Centrum Onkologii zostało potrąconych na najbliższym skrzyżowaniu na zielonych światłach dla pieszych. Ja przechodziłam tamtędy wiele lat i nie byłam pewna czy dojdę do pracy lub wrócę cała do domu. Nie daj Boże jak się przechodziło w pojedynkę. Kilka razy mało brakowało, a byłabym potrącona, brakowało kilku centymetrów. Pamiętam np. przypadek naszego lekarza, który rano idąc do pracy pomagał na przejściu starszej Pani. Efekt był taki, że ona uszła z życiem, doktor obie nogi połamane. Też na zielonym. Także częste zderzenia samochodów...
16:38, 28.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pacjentka Centrum Onpacjentka Centrum On

3 1

Jako pacjentka Centrum Onkologii co jakiś czas przybywam do stolicy, do tego nieszczęsnego miejsca. Nowotworom jakoś uszłam, ale nie mam nigdy pewności, gdy przekraczam to skrzyżowanie, czy na pewno ujdę z życiem. Zbyt duży stres dla ludzi, którzy idą po diagnozę lub którzy już wracają z wyrokiem na siebie lub najbliższych. Proszę, by ktoś, kto jest władny postawić kres złym praktykom kierowców, zechciał wziąć pod uwagę szczególny charakter tego miejsca, by chronić ludzi i tak już ciężko doświadczonych przez los. 21:32, 28.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%