REKLAMAA1 SanGiovanni 01.10.2021 - 31.10.2021
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    wydrukuj podstronę do DRUKUJ23 września 2021, 11:30

    Redakcja Haloursynow.pl

    napisz maila ‹
    moje artykuły ‹

    (mat. prasowe)

    Lisiomania powoli ogarnia Warszawę. Ultraszybki dowóz zakupów, niskie ceny i szeroki asortyment, to mocne strony Liska, które wyróżniają go na tle konkurencji. Poniższy Q&A pozwoli lepiej poznać i zrozumieć prosty oraz niezawodny mechanizm działania najszybszych zakupów w mieście - Lisek.App.

    Co to jest Lisek? Lisek?

    Lisek to sklep z szybką dostawą w 10 minut. W liskowej mobilnej aplikacji, znajdziesz szeroki asortyment: artykuły spożywcze, kosmetyczne, chemiczne, dla dzieci i zwierząt. Zupełnie jak w tradycyjnym sklepie.

    Czy Lisek rozwozi na terenie całego Ursynowa?

    Tak! Lisek już od paru miesięcy prężnie działa na terenie Ursynowa, ale nie tylko. Można go również zawołać na Żoliborzu, Bemowie, Bielanach, Woli, Gocławiu, Ursusie, Mokotowie, Wilanowie, Śródmieściu Południowym i Ochocie. Dokładny obszar działania Liska znajduje się w aplikacji, po kliknięciu w adres na samej górze ekranu startowego, a także na stronie www.lisek.app.

    I naprawdę dowozi w 10 minut na Ursynowie?

    Tak! I ani sekundy dłużej! ;)

    Skąd ściągnę aplikację Liska?

    Ten nowy gatunek sklepu można bezpłatnie pobrać na telefon z App Store lub Google Play. Nie możesz znaleźć apki? Wejdź na stronę www.lisek.app, na której znajdują się bezpośrednie linki do pobrania aplikacji.

    W jakich godzinach zawołam Liska?

    Lisek to pracowity zawodnik ;) Działa codziennie od 8:00 do 23:00. Co ważne, rozwozi zamówienia w każdą niedzielę, bez wyjątku.

    Jak zapłacę w Lisku?

    Kartą, BLIKiem i przelewem - za pośrednictwem PayU.

    Jaka jest minimalna wartość zamówienia?

    Tylko 1 zł!

    Ściągnąłem aplikację, ale mam problemy techniczne - co teraz?

    Liskowy Team jest zawsze gotowy do pomocy. Jeżeli masz jakiś problem z aplikacją, płatnością bądź zamówieniem - możesz zadzwonić na Lisiofon (22 627 93 67), napisać na kontakt@lisek.app lub wysłać wiadomość prywatną na profilu Liska na Facebooku lub Instagramie. Odpowiedź dostaniesz od razu!

    Korzystanie z Lisek.App jest łatwe i przyjemne! A w razie jakichkolwiek pytań czy problemów zawsze można liczyć na niezastąpiony Liskowy Zespół, który służy pomocą codziennie od rana do wieczora. Wypróbuj już teraz najszybsze zakupy w mieście! Masz więcej pytań, które nie pojawiły się w naszym Q&A? Napisz do nas! Więcej informacji na www.lisek.app.

    Artykuł załadowany: 0.3224 sekundy
    REKLAMAA2 DaGRASSO 25.08.2021 - 24.11.2021