REKLAMAA1 DaGRASSO / KUCHARKI   14.11.2020 - 13.02.2021
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    wydrukuj podstronę do DRUKUJ29 listopada 2020, 20:47

    Redakcja Haloursynow.pl

    napisz maila ‹
    moje artykuły ‹

    (mat. prasowe)

    W dzisiejszych czasach prowadzenie firmy, szczególnie w dużym mieście, to prawdziwe wyzwanie. Konkurencja jest bardzo duża, a klienci mogą dowolnie wybierać spośród wielu ofert przedsiębiorstw świadczących podobne usługi. Jak sprawić, aby nasza firma wyróżniała się spośród innych? Przede wszystkim powinna być ona dobrze widoczna w internecie. 

    Bądź dobrze widoczny

    W dzisiejszych czasach prowadzenie firmy, szczególnie w dużym mieście, to prawdziwe wyzwanie. Konkurencja jest bardzo duża, a klienci mogą dowolnie wybierać spośród wielu ofert przedsiębiorstw świadczących podobne usługi. Jak sprawić, aby nasza firma wyróżniała się spośród innych? Przede wszystkim powinna być ona dobrze widoczna w internecie. 

    Warto zaznaczyć, że w erze cyfryzacji, kiedy spora część naszego życia przeniosła się do sieci to właśnie internet jest najważniejszym i najbardziej decydującym kanałem komunikacji z klientami. Właśnie dlatego nie tylko właściciele sklepów internetowych, ale także niemal wszyscy przedsiębiorcy oferujący różnorodne usługi nie mogą funkcjonować sprawnie bez dobrej witryny internetowej oraz aktywnej obecności w social mediach. By było to możliwe strony muszą pojawiać się wysoko w wynikach wyszukiwania. Aby było to możliwe, potrzebna jest optymalizacja strony pod kątem SEO. 

    W ten sposób właśnie określa się wszystkie te czynności, które służą zwiększeniu widoczności witryny internetowej w wyszukiwarkach. Obecnie  ponad dziewięćdziesiąt pięć procent całego rynku przeglądarek należy do Google, właśnie dlatego to ta wyszukiwarka i jej wymogi przede wszystkim brane są pod uwagę. Strategia SEO służy do takiej optymalizacji witryny, aby była ona przejrzysta i godna zaufania dla robotów Googla, które regularnie indeksują witryny i umieszczają je w kolejności w wyszukiwarkach. 

    Nie da się ukryć, że obecność naszej strony wysoko w wyszukiwaniach jest konieczna dla docierania do coraz większej ilości klientów. Współcześnie wykonywane badania wskazują wyraźnie na to, że poszukujący potrzebują zaledwie kilku sekund, aby zdecydować, którą z witryn wybiorą. Dlatego pojawianie się na samej górze pierwszej strony jest niemal niezbędne. Nie da się tego jednak osiągnąć bez współpracy z profesjonalną agencją SEO. 

    Korzyści ze współpracy z agencją SEO

    Profesjonalna agencja SEO to instytucja, z którą warto współpracować niezależnie od tego, czy dopiero rozpoczynamy naszą działalność w internecie, czy jesteśmy tam już od dawna, jednak nasza strona nie generuje wystarczającej liczby odwiedzin. Mimo wszystko wiele osób wciąż uważa, że jest nie inwestycja nie tylko niepotrzebna, ale wręcz całkowicie zbędna. Zadziwiająco wielu przedsiębiorców ciągle uważa, że jest w stanie samodzielnie wypełnić swoją stronę treścią i dopasować jej infrastrukturę do wszystkich potrzeb odwiedzających. Zazwyczaj ambicje te są bardzo szybko weryfikowane przez rzeczywistość. 

    Niezależnie od tego czy jesteśmy właścicielami sklepów internetowych, blogerami, czy po prostu posiadamy firmę o której informacje dostępne są w sieci - dobrze zoptymalizowana strona internetowa służy przede wszystkim generowaniu ruchu, Zdobywaniu nowych klientów, a co za tym idzie - pomnażaniu zysków. Jeżeli zaniedbamy kwestie SEO na naszej witrynie nie będzie pojawiało się tylu gości, ilu moglibyśmy oczekiwać. Wbrew pozorom nie jest to jednak najgorsza z możliwych opcji. Błędy popełnione w czasie optymalizacji mogą bowiem doprowadzić do tego, że nasza firma nie tylko spadnie w wynikach wyszukiwania, ale wręcz może być całkowicie wykluczona przez Google. 

    Dobrze zoptymalizowana witryna jest prawdziwym kluczem do dobrych relacji z ze stałymi klientami i zdobywania nowych. Jeżeli nasza oferta będzie pojawiała się wysoko na pierwszej karcie wyszukiwania, osoby poszukujące w internecie usług, które oferujemy, wybiorą właśnie naszą firmę.

    Aby móc dobrze wypozycjonować stronę, potrzebna jest szeroka i aktualna wiedza na temat obecnych algorytmów Google. Nieprofesjonalna optymalizacja, za którą stoją błędne działania to prosta droga do nałożenia na naszą witrynę ograniczeń, a nawet filtra, który prowadzi do całkowitego usunięcia naszej strony z wyszukiwarki. Kompletna i długofalowa strategia SEO i efektywne jej wprowadzanie to kwestie, których dokonać może wyłącznie profesjonalista. 

    Jak w praktyce wygląda strategia SEO?

    Wiemy już, że działania optymalizujące stronę pod kątem SEO to działanie niezbędne do dobrej widoczności naszej witryny w wyszukiwarkach internetowych. Dla wielu osób zapewne ciekawa jest kwestia tego jak dokładnie wygląda ten proces i jakie działania wchodzą w jego skład. 

    Strategia pozycjonowania strony internetowej jest przygotowywana z uwzględnieniem wszystkich aktualnie obowiązujących wymogów algorytmów wyszukiwarki Google. Jedną z najważniejszych kwestii, o jakie należy zadbać jest rozmieszczenie na stronach odpowiedniej treści. Wartościowy content to taki, który jest przede wszystkim merytoryczny, ale także poprawny pod względem ortografii, gramatyki i stylistyki. Niezbędne są także odpowiednie słowa i frazy kluczowe, które powinny być w równomierny i umiarkowany sposób rozmieszczone w tekstach. 

    Warto zaznaczyć, że szczególnie ważny jest wspomniany powyżej umiar. Jeszcze na początku poprzedniej dekady (a nawet nieco później) panowało przekonanie, że słów kluczowych powinno być w tekście jak najwięcej, niezależnie od samej treści czy poprawności językowej. Obecnie takie działania traktowane są przez Google jako niedopuszczalny błąd, który nie tylko nie wynosi witryny na szczyty wyszukiwarki, ale wręcz przeciwnie - degraduje ją tak, jak to tylko możliwe. 

    Treść powinna być atrakcyjna wizualnie i skomponowana w zgodzie z tak zwanym web-writingiem. Atrakcyjne nagłówki, pogrubienia, wyliczenia, ale także unikanie dużych bloków tekstu to absolutna podstawa. Strona internetowa powinna być tak skomponowana, aby poruszanie się po niej było intuicyjne i wygodne.

    Nie należy także zapominać o tak zwanych działaniach off-page, czyli takich, które dotyczą obszarów poza nasza witryną. W tym wypadku jednym z najważniejszych tego typu działań jest  tak zwany ink building, czyli umieszczanie odnośników do naszej strony na zewnętrznych witrynach. Zasada jest taka, że do naszego adresu powinny linkować witryny, które mają dobrą reputacje. Jeżeli umieścimy linki na stronach czy forach, które - na przykład - nie mają żadnych potrzebnych zabezpieczeń, możemy spodziewać się, że Google to zauważy i jego reakcja nie będzie dla nas korzystna. 

    Proces pozycjonowania strony najlepiej rozpocząć podczas jej powstawania. Warto jednak zaznaczyć, że nawet witryna, która do tej pory nie była dobrze zoptymalizowana, może zostać "naprawiona' za pomocą dobrze skomponowanej strategii SEO.

    Efekty działań SEO są bardzo zadowalające, jednak należy zaznaczyć, że jest to bardziej ewolucja niż rewolucja. Na efekty zazwyczaj należy czekać średnio przez trzy miesiące. W dużych miastach czas oczekiwania może być nawet dłuższy i wynosić około pół roku. 

    Audyt SEO - co to takiego?

    Tak jak w przypadku każdej strategii, optymalizację SEO także trzeba od czegoś zacząć. Pierwszym w kolejności, a także jednym z najważniejszych elementów pozycjonowania jest tak zwany audyt SEO. Co kryje się pod tym, nieco tajemniczym, terminem? 

    Audyt SEO to w istocie całość czynności analitycznych, które mają za zadanie jak najskuteczniejsze i najbardziej efektywne zoptymalizowanie witryny internetowej. Cała witryna zostaje dokładnie przeanalizowana przez profesjonalistów, a w efekcie zostają określone ich mocne i słabe strony. Na tej postawie można wyeliminować wszystkie potencjalne błędy. Audyt zawiera wnioski, na których podstawie tworzy się długofalową i jak najbardziej kompleksową strategię SEO, która zostaje dostosowana do wszystkich potrzeb klienta. Audyt jest konieczny, aby móc jak najbardziej zindywidualizować wszystkie działania. 

    Jednym z najważniejszych elementów audytu SEO jest bardzo dokładna analiza technicznych aspektów strony. Dzięki temu można sprawić, że będzie ona jak najbardziej dostosowana do potrzeb użytkowników, a także przejrzysta i godna zaufania dla robotów Google. Ważnym elementem jest także analiza słów kluczowych i kodu źródłowego. Należy także dokładnie zoptymalizować treść. 

    Wyniki audytu trafiają do klienta w formie dokumentu i są przestawione możliwie jak najbardziej przejrzyście i prosto. Dzięki temu razem z ekipą informatyczną i techniczną będzie on w stanie szybko wdrążyć wszystkie sugerowane zmiany. Dzięki temu podejmowanie dalszych działań w celu optymalizacji strony będzie bardzo proste i skuteczne. Warto wspomnieć o tym, ze dokładny i rzetelny audyt jest w stanie ograniczyć wszystkie dodatkowe koszty, które mogą być generowane przez źle zoptymalizowaną stronę. 

    Wyróżnij się z tłumu w dużym mieście

    Dobra widoczność w wyszukiwarkach to klucz do zdobywania nowych klientów i dobrej komunikacji z tymi stałymi. Właśnie dlatego pozycjonowanie stron internetowych pod kątem SEO jest tak istotne. Warto jednak zaznaczyć, że szczególne znaczenie ma ono w dużych miastach, takich jak Warszawa, Poznań, czy Kraków. W tak dużych metropoliach istnieje bardzo duża konkurencja, dlatego pozycjonowanie lokalne jest tak ważne. Korzystając z usług naszej profesjonalnej firmy, zyskujesz nie tylko rzetelny i bardzo szczegółowy audyt, ale także skomponowanie idealnie dobranej do Twoich potrzeb strategii SEO.

    Artykuł załadowany: 0.2903 sekundy
    REKLAMAA2 DaGRASSO / KUCHARKI   14.11.2020 - 13.02.2021